TÄNÄÄN ON TEMPAUSPÄIVÄ!

Pelastussanomat_tiedotus

Herralle kiitos että Hän johdatti minut lukemaan seuraavanlaisen profetian joka ei voi tyhjäksi raueta, joten voin välittää toisillekin tämän Suuren ja Mahtavan ilouutisen joka meitä uskovaisia on tänään kohtaava!
KiitosHerralle!
Halleluja!
Amen.
sela

8.9.2017

Näyttäs olevan paineita ylösotolle myös 11.9. maanantaina

Markku tuossa mailas mulle:

Tässä nainen sai 2015 syyskuussa unen, missä hänelle unessa kerrottiin, että tempaus tulee kun Miami saa isku.

No tuolloin ei mitään tapahtunut, mutta nyt näyttää, että Irma myrsky voisi osua Miamiin. Olisikohan tuo kohtaaminen sunnuntai-maanantai aikoihin (oma veikkaus)

https://www.youtube.com/watch?v=xzXe6tuAP44

Lisäksi huomasin erikoisen yhtälön että aikoinaan kun muutin pois talosta vuonna 2009 syksyllä, se paloi 18 päivää muuttoni jälkeen. Se jäi mieleen väkisinkin siunauksena.

No nyt laskin tämän yhtälön: Jos meidät temmataan 11.9. joka on USA:lle hyvin tuttu .suuren hädän päivä. kun kaksi tornia katsoi maan päältä kuin tuhka tuuleen. Niin katoaa myös omerin kaksi kakkua (3. Mooses 23.15-17), kaksi, elävät ja kuolleet. Siitä kun lasketaan 18 päivää, se osuu juuri tuon näyn vuonna saadun verikuun päivään 29.9. jolloin tyttäreni poika syntyi, jonka nimeksi annettiin Eeli ja tämän isän nimi on Joonoa. (Joonaan merkki)

Suunnilleen kolmisen viikkoa sitten törmäsin videoon jossa näytettiin kaksi suurta reikää taivaalla, jossa pyöri tulipalloja sen kehää ympäri. Siinä on samat elementit!

https://www.facebook.com/vikmanciniofficial/videos/1857543720929339/

18

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

    • HuomennakoTavataan

      Erittäin luotettavan tuntuinen profetia!
      On kuitenkin muistettava tämän päivän päättyvän eräillä osin maapalloa vasta huomenna klo 13.
      Sen jälkeen maailmalliset voi huomata suuren joukon oikeita uskovaisia kadonneen ikuisiksi ajoiksi. Kiitos Herralle!

    • jhiebfcoeoefc

      Siellä luki näin: Näyttäs olevan paineita ylösotolle myös 11.9. maanantaina

      • ProfetiaToteutuu.Nyt

        Siihen me luotamme että paineita on.
        Kun Markkukin on mailannut, niin se ei ole tehty ihan turhan takia!


    • kunhan_kyselen

      Nyt on tiistai 12.09 ja kello on 14.33.Eli sattuuko joku tietämään sitä,että onko se luvattu ylöstempaus tapahtunut.

      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS

        Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta.

        - JEREMIA 23: 16


    • Jarmo__EiKirj

      Täällä te väännätte kaikki sanomat kui korkkiruuvi mutkalle ja sitten koristelette sen jollain kermavaahdolla. TUlee kuitenkin aika kun nämä teot tuomitaan ja oikeus astuu keskellemme.

      • Herran pelko on vankka varustus

        2. Joka kuulee Herraa, kulkee suoria teitä, joka Herraa väheksyy, poikkeaa tieltään.

        3. Tyhmä puhuu raippoja omaan selkäänsä, viisaan huulet ovat hänen vartijansa.

        5. Luotettava todistaja ei valehtele, vilpillinen on valhetta täynnä.

        6. Ylimielinen tavoittelee turhaan viisautta, ymmärtävälle tieto aukeaa.

        8. Viisaan viisaus on elämäntaitoa, tyhmän tyhmyys itsensä pettämistä.

        9. Tyhmät nauravat rikkomuksilleen, mutta suosio seuraa nuhteettomia.

        SANANLASKUT 14 ---> Viisas vai TYHMÄ ja YLIMIELINEN ?


      • Jormanvääntöä

        Mitäpä jos et itse vääntäisi noita korkkiruuvi-sanomiasi. Mitäs se Raamattu taas sanoikaan profeetoista, joiden ennustukset eivät toteudu...?


      • Jarmo__EiKirj
        Jormanvääntöä kirjoitti:

        Mitäpä jos et itse vääntäisi noita korkkiruuvi-sanomiasi. Mitäs se Raamattu taas sanoikaan profeetoista, joiden ennustukset eivät toteudu...?

        Kuinkahan monta kertaa tätä täytyy vääntää rautalangasta. Kuka tässä on profetoinut? Enkö minä sanonut että seuraan päiviä ja kerron jos löydän sellaisen johon kannattaa kiinnittää erityistä huomiota. Koskaan en ole sanonut että profetoin ylösottotapahtuman. En siis tee muuta kuin seuraan aikaa ja odotan, soitan hälytyskelloja jos tarvitsee ja kerron milloin erityisesti pitää olla valveilla. Se ei ole profetoimista, vaan vartioimista ja valvomista ja juuri sitä mihin Raamattu kehottaa. Jos perheen isä tietäisi ja siksi hän valvoo ettei asuntoon murtauduttaisi.

        Te täällä vaan veren maku ja kierouden kielessänne keksitte kaikkia näitä juttuja jolla saatte asian näyttämään kaikelta muulta, valheilta ja vääristelyiltä. Maksatte niistä valheistanne kyllä vielä rajun hinnan, sen voin profetoida suoraan ja se tapahtuu!


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa tätä täytyy vääntää rautalangasta. Kuka tässä on profetoinut? Enkö minä sanonut että seuraan päiviä ja kerron jos löydän sellaisen johon kannattaa kiinnittää erityistä huomiota. Koskaan en ole sanonut että profetoin ylösottotapahtuman. En siis tee muuta kuin seuraan aikaa ja odotan, soitan hälytyskelloja jos tarvitsee ja kerron milloin erityisesti pitää olla valveilla. Se ei ole profetoimista, vaan vartioimista ja valvomista ja juuri sitä mihin Raamattu kehottaa. Jos perheen isä tietäisi ja siksi hän valvoo ettei asuntoon murtauduttaisi.

        Te täällä vaan veren maku ja kierouden kielessänne keksitte kaikkia näitä juttuja jolla saatte asian näyttämään kaikelta muulta, valheilta ja vääristelyiltä. Maksatte niistä valheistanne kyllä vielä rajun hinnan, sen voin profetoida suoraan ja se tapahtuu!

        "Kuinkahan monta kertaa tätä täytyy vääntää rautalangasta. Kuka tässä on profetoinut?"
        --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

        - JEREMIA 23: 32


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        "Kuinkahan monta kertaa tätä täytyy vääntää rautalangasta. Kuka tässä on profetoinut?"
        --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

        - JEREMIA 23: 32

        21. "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.
        22. Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
        23. Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra; enkö ole Jumala myöskin kaukaa?
        24. Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.
        25. Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'.
        26. Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
        27. Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?

        - JEREMIA 23


      • Lallehujaa
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa tätä täytyy vääntää rautalangasta. Kuka tässä on profetoinut? Enkö minä sanonut että seuraan päiviä ja kerron jos löydän sellaisen johon kannattaa kiinnittää erityistä huomiota. Koskaan en ole sanonut että profetoin ylösottotapahtuman. En siis tee muuta kuin seuraan aikaa ja odotan, soitan hälytyskelloja jos tarvitsee ja kerron milloin erityisesti pitää olla valveilla. Se ei ole profetoimista, vaan vartioimista ja valvomista ja juuri sitä mihin Raamattu kehottaa. Jos perheen isä tietäisi ja siksi hän valvoo ettei asuntoon murtauduttaisi.

        Te täällä vaan veren maku ja kierouden kielessänne keksitte kaikkia näitä juttuja jolla saatte asian näyttämään kaikelta muulta, valheilta ja vääristelyiltä. Maksatte niistä valheistanne kyllä vielä rajun hinnan, sen voin profetoida suoraan ja se tapahtuu!

        Päätäpäs nyt jo, että ovatko nuo sinun ennustuksesi pyhiä asioita joita ei saa pilkata, vai ovatko ne vaan päivämäärien listailua ja skenaarioita jolla ei ole mitään Jeesuksen siunauksia rankaisemassa jokaista joka niitä arvostelee.

        Molempia ne eivät voi samaan aikaan olla.


    • 2434234

      Ei tullut ylösnoston tempausta. Mille päivälle siirtyy seuraava ennustus?

      • rtewrf

        Ehkä jo ensi viikolle...


    • Ei temmattu 11.09.2017.
      Lopettakaa paskapuheet.

      • TämäOnNähty

        pertsa2012
        18.9.2017 16:33
        Ei temmattu 11.09.2017.
        Lopettakaa paskapuheet.
        =
        Mitäpä jos kirjoittaisit tuon saman Pelastussanoman houruille vai eikö tuo kaikki paskapuhe olekaan ko. herrojen vika?
        No eipä tietenkään, sillä nehän kuuluvat ns. uskovaisiin eli kanssasi samaan joukkoon.


    • todellinen_tempaisija

      Tässä illalla lähden paikalliseen pubiin tempaisemaan muutamat oluet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe