Rail Baltica Tie Eurooppaan

Helsingistä on Kaavailtu Tallinnan Tunnelia ?
Mitä Persur***** tästä ? Ei Ei Ei

Minäpä kerron Rail Baltica nostaa välittömästi suomen maantieteellistä kiinnostavuutta seuraavilla asiolla:
- Suomen Metsän vienti mahdollisuuksia, Persure**** sanoo Meillä on oma saha.
( Euroopassa on puun ja Laudan hinta moninkertainen )
- Suomen Kaivosteollisuus mm. Sodankylä, Tornio, Sokli ja Tietenkin mahdollinen ratayhteys
Muurmanskiin Persure*** sanoo ei Meidän pitää säilyttää kulttuuri ja Rajat kiinni myös
Venäjälle.
- Raskaan teollisuuden perustaminen radan ja mineraalien lähtöalueelle.

Voisiko Tämä olla sellainen muutaman miljardin paikka jos puhutaan velanotosta ?

2

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SekoitatTaasAsiat

      Minä kannatan Helsinki-Tallinna-tunnelia, koska Suomi on käytännössä saari suhteessa Eurooppaan. Sen sijaan hyperloop-haihattelut Ruotsiin ovat pelleilyä, koska sekin on saari.

      Tunnelilla ei ole mitään tekemistä EU:n kanssa, kuten EUnukki taas esittää. Se on ollut esillä jo kauan ennen Suomen ja Viron EU-jäsenyyttä.

      Eurooppa ja EU ovat kaksi täysin eri asiaa, mutta EU-toope ei sitä tajua tai halua tajuta. Eurooppa on ikiaikainen eurooppalaisen sivilisaation koti, mutta EU hetkellinen poliittinen luomus, joka tulee hajoamaan piakkoin.

    • Te Taidatte oikeasti olla Vit***** Tyhmää porukkaa ja minulta menee yli joka kerta.
      Idiootinkin ja vähemmän viisaan ja joko minä olen hullu tai muut ovat ? ?
      Minä en elä Teidän maailmassa ja minä en todellakaan Tiedä mitä Teidän päässä on ?

      Junan tarkoitus oli minun mielestä kuljettaa rahtia ja raskasta tavaraa. Juna saadaan
      tulevaisuudessa kuljettamaan rahtia vaikka yhdellä lastauksella ja sitä ei tarvitse
      purkaa laivoihin ja taas autoihin eli kulurakenne olisi toisenlainen.

      Suomessa on Metsää ja mineraaleja ja näiden käsittelyyn tarvitaan raskasta kalustoa.
      Ilman Euroopan talousalueen jäsenyyttä sinulla suomessa olevalla yrityksellä ei ole
      mahdollista kilpailla sinne asiallisella hinnalla. Tämä luonnollisesti estää jo investoinnit
      muista maista, koska ne katsovat, että se ei ole tuottavaa. Suomessa ei lisäksi edes ole
      omaa sijoitusvarallisuutta ja on siinäkin suhteessa muiden armoilla siis armoilla.

      Investointi on yhtä kuin laittaa rahaa yrityksen perustamiseen ja rakentamiseen ja
      vastaamaan kaikista kuluista. Minä en ole puhunut mistään vit**** suomesta ja minä
      en edes tiedä mikä suomi on tai mitä se vielä on Teidän päässänne en todellakaan tiedä.
      Mutta sen minä sanon, että aina kun rahaa liikkuu niin aina se luo mahdollisuuksia ja
      sen vuoksi juuri EU:n johtajat ovat huolissaan suomen alhaisesta sosiaaliturvasta
      koska se kaikki se raha on pois talouselämästä ja ei edistä kasvua.

      Ihmettelen kovasti juntteja jos eivät tue sitä Kemijärven Biotehdasta ja luo sillä
      1800 työpaikkaa, vaikka 100 tai 200 miljoonalla onhan se raha sitten poissa muita
      tuista ja kuluista ja tuollainen Efekti varmasti synnyttää myös muita laajennuksia
      liiketalouteen. Kun talouselämä kasvaa, niin ihmisten elämä helpottuu ja heidän
      ei tarvitse elää köyhyydessä.

      Hyvä esimerkki Mersun Tehdas Uudessa kaupungissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe