Miks Turunen on Mellerin pihtiotteessa

kysel

"Miksi kannustan Sinua tulemaan ja tuomaan mukanasi toisia näihin Ystäväjuhliin?

Syksy 2017 on kaikin tavoin erilainen. Taivas, maa ja meri julistavat aikain merkeistä. Eurooppa ja sen osana Suomi on suurten kysymysmerkkien edessä. Puhkeaako sota Euroopassa? Miten käy Suomen? Räjähtääkö Lähi-itä? Tuleeko Suomeen uusi pula-aika? Mitä kohtaloa kohti kulkevat lapsemme? Kaatuuko talous? Murskataanko Jumalan luomat perusarvot ja -piirteet yhteiskunnassamme? Joutuvatko lapsemme suljettuihin punavihreisiin koulukoteihin ja aivopesuun jos julistavat olevansa poikia ja tyttöjä? Sateenkaarilippu on jo ollut Turun tuomiokirkon alttarilla ja Herran pöydän kaiteella: onko se merkki siitä, että Jumala on hyljännyt kansakuntamme? Onko edessä tosiuskovien marttyyriuden aika - Suomessa? Tule ja kuule - se kannattaa. Patmos Lähetyssäätiön uusi toiminnanjohtaja PASI TURUNEN ja perustaja LEO MELLER vastaavat opetuksesta."

6

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen vastapalanneen jeesuksen ominaisuudessa jo kieltänyt tuhoprofetiat.

      Asiat järjestyvät kyllä, mutta eivät uskonharhaisten mielen mukaan.

      Jumalien hautajaisiin otan vastaan ennakko-ilmoittautumisia. Arkuksi olen varannut tulitikkuaskin, niin jää vielä tilaakin yli, vaikka kaikki loput jumalat samaan arkkuun tungetaan.

    • Iljunpappa

      Niin minkä se Leo Meller on perustanut ?

      • asfgasdfg

        Jonkin uuden bisneksen. Mieshän tykkää rahasta. Ja lahkolaisilta sitä on helppo nyhtää.


    • Jobinpostia

      Leo Meller 29.11.2013 blogi. "Joka tuntee minut ja talouskäsitykseni, tietää, että raha on minulle suuresti pyhä".

      • Voihanvitalis

        Onko Mellerin Jumala, sittenkin raha?


    • lukekaapa

      Kannattaisi lukea tämä kirja:

      Terho Miettinen - Raija Pelli:

      HARHAANJOHTAJAT
      Vahvassa uskossa

      Täällä on puhetta Melleristä...

      Lukekaa niin tiedätte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe