Risti, liian painava, Jo Riittää. Versio 2

UusiYritys888

Pyydän esirukousta, sillä Risti on liian raskas ja en jaksa sitä kantaa.
En tahdo enää kantaa ristiäni, ja jos se on vapaa ehtoista niin en suostu sitä kantamaan.
Jeesus pakotettiin kantamaan omaa ristiää, Matt 27:22 ja kun lyyhistyi sen painon ja taakan alle sai apua joka oli sitten Simen Kyreneläisen "pelastus" mitä historian kirjat hänestä sanovat.
Itse en ole saanut apua tämä helvetillisen taakan ja kuorman alla, en Jumalalta, en uskovilta, ja kukaan ei edes tahdo rukoilla puolestani.
Joten itse rukoilen ja jos tahdot voit myös rukoilla.

Risti, liian painava, Jo Riittää.

JOS ET TAHDO KANTAA, älä tule tähän ketjuun sitä kertomaan! KIITOS


Valitettavasti ensimmäinen ketju oli hyvä kunnes sitä tuli sotkemaan joku joka ei kantanut taakkaani eikä auttanut, joten uusi yritys.

kuka sitten on rukoillut puolestani, niin se tehoaa.
Kiitos teille.

se että nyt taas sitten putosin samaan kuoppaa mistä jo olin pääsemästä pois ja ulos, on sieluni asema nyt.
eli Taas sitten entistä lujemmin käy perkele kimppuuni ja sen sai sitten Jumala jo aamusta kokea.

eli TOTISESTI en jaksa!
ja sinä helvetinkulkija pysy pois tästä ketjusta.

joten TE jotka tahdotte kantaa, nyt tarvitsen taas ja enemmän apuanne.

31

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukous kaikuu tyhjyyteen. Ristin harhasta pääsee helposti eroon lukemalla raamattua järjen kanssa. Pakostakin huomaa tuon opuksen onttouden.

    • kannetaanyhdessä

      he-ma on se varma helvetinkulkija ja sen ei anneta menoa hidastaa. Perkeleellä tosiaankin hiki hatussa, kun se asemat ovat uhattuna.

      Rakas ystävä, ei sinun tarvisekaan nyt kantaa, ei tehdä mitään. Me seistään rinnallasi ja rukoillaan ja ennekaikkea meillä on vartija joka ei torku eikä nuku. Turvallista väsyä ja levätä kämmenellä joka koko Universumin Luoja, Ylläpitäjä ja Herra. Pian koitähti koittaa pimeyden laaksoon.

      • OljenKorsiKynttiläLepatt

        Sillä ne, jotka ovat hyvin palvelleet, saavuttavat itselleen kunnioitettavan aseman ja suuren pelottomuuden uskossa, Kristuksessa Jeesuksessa.

        Kiitos, saa edelleen jatkaa.


    • vitunsaatananelämä

      Helvetti kun taas saatana saa käydä kimppuni kuin mikä lie.
      se mitä nyt puhun Herralle ei ole hyvä, mutta valitettavasti ei ole muuta sanottavaa

      Helvetti kun pääsin takaisin maailmaan ei olisi perkeleellä syytä vaiva!

      vittu tätä saatanallista elämää.
      vitun Jeesus!

      ja tämä helvetin paikka on ainoa mistä voin apua pyytää.

    • Muistan sinua rukouksissa. Luota Jeesukseen. Hän kantaa, vaikka välillä tuntuisikin vaikealta.

      • OljenKorsiKynttiläLepatt

        Sillä ne, jotka ovat hyvin palvelleet, saavuttavat itselleen kunnioitettavan aseman ja suuren pelottomuuden uskossa, Kristuksessa Jeesuksessa.

        Kiitos, saa edelleen jatkaa.


    • Kulkijavaan

      Näkee selvästi että omalla voimalla yrität kulkea sen ymmärtää että jos on vakava sairaus niin käy seurakunnassa vähemmän ja jokaiseen iltamaan ei pääse. Et sinä yksin jaksa me jokainen tarvitsemme välillä uskovien yhteyttä ja Jumalan sanan kuulemista.
      En vastaa enää tämän jälkeen ketjuusi koska et pidä siitä.

    • VieläMinäSaanKiittääHerr

      Kiitos Jokaiselle Herran Hyvälle palvelijalle, joka tahtoo ja kantaa minua sekä muistaa minua Herran edessä.
      Olen täysin voimaton ja en jaksa edes Rukoilla, sillä se tuntuu turhalta kuten elämä.

      Kaikille pahoille:
      9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"

      • Sanatsyöt

        Mene sinne seurakuntaan ja lopeta tuo vinkuminen. Et ole mikään Herran palvelija.


    • Paloautoja

      Jos kerran muille pahaa toivot niin sulla ole oikeutta Jumalan kohtaamiselle.
      Eikä meistä KUKAAN ole niin pyhä.

    • KatkeraaPohjaanAsti

      Mark. 10:38 Mutta Jeesus sanoi heille: "Te ette tiedä, mitä anotte. Voitteko juoda sen maljan, jonka minä juon, tahi tulla kastetuiksi sillä kasteella, jolla minut kastetaan?"
      39 He sanoivat hänelle: "Voimme". Niin Jeesus sanoi heille: "Sen maljan, jonka minä juon, te tosin juotte, ja sillä kasteella, jolla minut kastetaan, kastetaan teidätkin;

      Kun Jumala teille juottaa tämän katkeran maljan toivon että teillä silloin on edes yksi ystävä, yksi joka jaksaa kantaa teitä Herran eteen ja joka jaksaa valvoa kanssanne.
      Te jokainen tullette, Herran "negatiivisen" lupauksen perusteella tämä juomaan katkeraan pohjaan asti.

      - Sen maljan, jonka minä juon, te tosin juotte
      - sillä kasteella, jolla minut kastetaan, kastetaan teidätkin;

      Herra olkoon teille armollinen!

    • OiJospaSaisinTullaKylmäk

      Pyydän kaikilta anteeksi että rohkenin hädän hetkellä teiltä apua pyytää.
      ja kiitos niille jotka auttoivat.

      Nyt Herra, anna minun tulla kylmäksi, EN TAHDO kantaa ristiäni, se on liian raskas joten kieltäydyn tätä kantamasta.
      Herra parempi että kuolen kuin elän tätä elämää, äläkä saata minua tilanteeseen tahi asemaan että tulee pyytää apua "uskovilta"

      Jo Riittää Herra, Ota minun sieluni.
      Kirottu olkoon se päivä kun synnyin.

      • Yksikahdetta

        Kyllä olet naurettava taidat olla se mirka joka keksinyt uuden tavan kiusata uskovia.

        Koitappa nyt ymmärtää kukaan ei voi kohdata Jumalaa ja tämä ei ole kateutta vaan tosiasia elät harhoissa tuskin tulee edes Herralta tämä asia jonka koet tulisiko muilta valloilta.


        Rukoilen että paranisit harhastasi.


    • palstaaseuraileva

      En ole huomannut toista kristillistä palstaa jossa ateistit ja saatana hyökkään näin systemaattisesti. Se osoittaa että rukoileminen on vaarallisin asia ja uhka viholliselle. Muistetaan rakkaat kanssamatkaajat että rukous on voimallinen aste ja liikuttaa Jumalan kättä.

      • Jeesusontie

        Kai ymmärrät palstaaseuraileva että aloituksen tekijä tarvitsee apua. Hän haluaa tässä ajassa kohdata maapallon luojan. Jeesus ja muutamat vanhan testamentin ajan ihmiset ovat ainoat jotka ovat sen saaneet kokea. Eli älä lietso harhaista mieltä vaan rukoile sinäkin että pääsee harhastaan kohdata Jumala.


    • TuleHerraJeesusMaranAta

      Ps. 38:12 (38:13) Jotka minun henkeäni etsivät, ne virittävät pauloja; ja jotka minulle pahaa suovat, ne puhuvat turmion puheita ja miettivät petosta kaiket päivät.
      13 (38:14) Mutta minä olen kuin kuuro, en mitään kuule, kuin mykkä, joka ei suutansa avaa.
      14 (38:15) Minä olen kuin mies, joka ei mitään kuule ja jonka suussa ei vastausta ole.
      15 (38:16) Sillä sinua, Herra, minä odotan, sinä vastaat, Herra, minun Jumalani.
      16 (38:17) Minä sanon: älkööt iloitko minusta, älkööt ylvästelkö minua vastaan, kun jalkani horjuu.
      17 (38:18) Sillä minä olen kaatumaisillani, ja minun tuskani on aina edessäni;
      18 (38:19) sillä minä tunnustan pahat tekoni, murehdin syntieni tähden.
      19 (38:20) Mutta minun viholliseni elävät ja ovat väkevät, ja paljon on niitä, jotka minua syyttä vihaavat,
      20 (38:21) jotka hyvän pahalla palkitsevat ja vihaavat minua, koska minä hyvään pyrin.
      21 (38:22) Älä hylkää minua, Herra, minun Jumalani, älä ole kaukana minusta.
      22 (38:23) Riennä avukseni, Herra, minun pelastukseni.

      Herra tule palvelijasi tykö, riennä Jumala, minun Isäni, Herra Sebaot

      Ps. 91:14
      "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.

      1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

      9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". -Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

      • Jeesusontie

        Sinä et ole Mooses tai Jeesus. Mitä jos rukoilisit sellaisia rukouksia jotka voivat toteutua. Jeesuksen kohtaaminen voi olla mahdollista vaikka sekin todella harvinaista.


      • JumalaOnAinoaPelastaja
        Jeesusontie kirjoitti:

        Sinä et ole Mooses tai Jeesus. Mitä jos rukoilisit sellaisia rukouksia jotka voivat toteutua. Jeesuksen kohtaaminen voi olla mahdollista vaikka sekin todella harvinaista.

        Jos se on mahdollista silloin sen voi saada?
        Jos sen voi saada silloin sen saan.

        Matt. 19:26
        Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".


      • askelKerrallaan

        Joh. 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        2. Moos. 33:11
        Ja Herra puhutteli Moosesta kasvoista kasvoihin, niinkuin mies puhuttelee toista. Sitten Mooses palasi takaisin leiriin; mutta Joosua, Nuunin poika, hänen apumiehensä ja palvelijansa, ei poistunut majasta.

        Jeesus TOSIN On Jumalan Poika, kuitenkin Isä, Vielä ISOMPI!


    • PitkäOnMatkaMaaliin

      2. Joh. 1:9
      Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.

      1. Joh. 5:11 Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
      12 Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
      13 Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä.
      14 Ja tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä.
      15 Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme häneltä anoneet.

    • JaMaaliTuleevarmasti

      Matt. 19:26
      Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".

      Mark. 9:23
      Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo".

    • VoittoOnVarma6-0

      Room. 8:32
      Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?

      Jumala EI SÄÄSTÄNYT OMAA POIKAANSA että saa minut, heikon ja epäilevän Pelastettua, joten saan KAIKEN mitä sydämeni halajaa!

      ja sydämeni halu on:
      Laul. l. 2:14
      Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."

      Kuka on kyyhkyseni, "kysyy" Isä, minä se olen!
      Kuka on Kallio, "kysyy" Isä, se ON POIKASI, jonka suojassa katselen sinua!

    • SaatanaTuhotaanTäydellis

      2. Moos. 33:22 Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi.

      17 Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi".
      18 Silloin hän sanoi: "Anna siis minun nähdä sinun kirkkautesi".
      19 Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".
      20 Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".
      21 Sitten Herra sanoi: "Katso, tässä on paikka minun läheisyydessäni; astu tuohon kalliolle.
      22 Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi.
      23 Kun minä sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa."

    • Kivipaperija

      Varaa itsellesi mielenterveys puolelta aika.

      • KirkausKasvaaJaKasvaa

        "Kivipaperija"
        Kiitos Hyvästä neuvosta :)
        "Varaa itsellesi mielenterveys puolelta aika."

        ja olen jo aikaa sitten varannut Ajan, omalta Lääkäriltä, Herra Kaikkivaltias ON minun Lääkärini.

        2. Moos. 15:26
        Hän sanoi: "Jos sinä kuulet Herraa, Jumalaasi, ja teet, mikä on oikein hänen silmissänsä, tarkkaat hänen käskyjänsä ja noudatat kaikkea hänen lakiansa, niin minä en pane sinun kärsittäväksesi yhtäkään niistä vaivoista, jotka olen pannut egyptiläisten kärsittäviksi, sillä minä olen Herra, sinun parantajasi".

        Joten rakas ystävä, kiitos neuvostasi, ja kun tulen parannettuna takaisin, myös sinä saat iloita ja riemuita kanssani ! :)

        Iloitkaa ja Riemuitkaa.
        - "sillä minä olen Herra, sinun parantajasi".
        hhmm jos et osaa hebreaa niin sana parantaja on suomeksi lääkäri :)

        Ps. 30:2
        (30:3) Herra, minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut.

        jos sinät rakas "Kivipaperija" olet kuullut tuskaisen huutoni niin toki myös Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias!

        Eikö Hän joka on tehnyt suun ymmärrä ja eikö Hän Joka on tehnyt korvan kuulisi!

        ja sitten vielä ettette perin masennu niin Lupaus:
        Jes. 57:19
        Minä luon huulten hedelmän, rauhan, rauhan kaukaisille ja läheisille, sanoo Herra, ja minä parannan hänet.

        ei ainostaan poista kivisydäntä vaan antaa lihasydämen, UUDEN ja sekään ei riitä Herralleni vaan saan uuden virren suuhuni!
        ja Herra luo uutta hedelmää!

        Gal. 5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

        Hengen hedelmä!
        se merkitsee myös sitä että:
        Jes 11
        1 Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.
        2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.

        joten uusi oksa eli vesa Jumalan puuhun!
        Mitä kaikkea Jumalalla onkaan tallella minulle!
        Joh 15:2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.

        ja hedelmä senkuin kasvaa ja kasvaa!
        ja Henki vahvistuu ja vahvistuu!

        eikö ole ihanaa!
        joten vieläkin sanon teille: iloitkaa ja riemuitkaa


    • YlistysHerraSebaoitille

      Ps. 42:5
      (42:6) Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta.

      Job 35:14
      saati jos sanot, ettet voi häntä nähdä; asia on hänen edessänsä: odota häntä.

      Ps. 42:11

      (42:12) Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.

      ja varma on tämä sana, vielä saan kiittää Häntä, Herraa Sebaotia, Kaikkivaltias,
      Herra Valistaa kasvonsa minulle!

      Hab. 2:3
      Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.

      sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.

    • Sateenkaarijoki

      Kyllä sinä olet nyt itse itsesi ylentänyt. Mitä palstaaseuraileva on mieltä kannattaa lukea aloittajan ensimmäisen ketjun kirjoitukset vaikka raamatun tietämys onkin korkea niin ei se hänestä parempaa tee. Tahtoo kohdata Jumalan tässä ajassa suunnilleen niinkuin Mooses kohtasi. Ei käy seurakunnan kokouksissa arvostelee muita jos ei ole samaa mieltä. Himoitsee Jumalan voimaa ja TIETOA. Jumalan voima ei ole meidän omamme se on meillä vaan lainassa. Jos Jumalan kohtaaminen olisi mahdollista niin eihän siinä mitään mutta kun ei ole ei siihen kannata energiaa käyttää. Siunausta.

      • KaikkiOnMahdollistaKAIKK

        Mitä jos "Sateenkaarijoki"
        Pysyisit edes tosi-asioissa = totuus:
        "Tahtoo kohdata Jumalan tässä ajassa suunnilleen niinkuin Mooses kohtasi."

        Ei kuten kirjoitat: "suunnilleen niinkuin Mooses"
        ellen ole kirjoitusvirheitä tehnyt niin: sydämeni halajamiseni on tämä:

        "NIINKUIN Mooses" ei suunnilleen vaan NIIKUIN.

        no sitten se mitä sanot himoksi on osin totta mutta painotat sanaa toisin kuin se olen asiayhteydessä esille tuonnut:
        sydämeni HALAJAA, ei himoitse (negatiivinen lataus)

        no sama se, sillä tuskin tahdot keskustella eli vastata jos kysyn vaan heittelet sanoja kuin miekan pistoja, mikä tietysti on täysin turhaa sillä Jumala on Kilpeni, NIINKUIN oli Aabrahamin Kilpi.

        ja tässä on se pahin mitä sanot:
        JOS
        - Jos Jumalan kohtaaminen olisi mahdollista

        sekä Jumala, Kaikkivaltias, Jumalan Poika ja "kaikki" Profeetat, Paavali sekä tietysti minä sanon:
        Jumalalle ON KAIKKI mahdollista.
        Jumala ei sano, JOS minulle on jotain mahdollista!

        eikä Jeesus sano että JOS Jumalalle on jotain mahdolista:

        VAAN
        KAIKKI ON MAHDOLLISTA
        kaikki.

        joten kylvät epäsuskoa eli sanasi viettelevät minua luopumaan Elävästä Jumalasta.

        ja se ei onnistu sillä Jumala Kaikkivaltias ON Kanssani ja olen tyädellisesti suojassa!
        se että jalkani horjuu ei vähennä Jumalan voimaa tahi valtaa.

        joten tee parannus, äläkä kylvä epäuskoa!


      • Sateenkaarijoki

        Kyllä sinä itse olet se jonka parannus pitää tehdä kun jankkaat selvää asiaa. Ei enää kommentoitavaa.


      • OikeaVastavoima

        Kiitos tästä loistavasta ohjeesta!
        Kun näin ikäänkuin vaadit, saattaa jopa olla että Jumalani, Isäni, Herra Sebaot on sen sydämeesi laskenut, niin tottahan hyvää neuvoa noudatan.
        Kuitenkin jopa ilman hyvää neuvoasi olisin toki tehnyt parannusta Jumalani edessä!
        Joten parannuksen teko, kuten se on minulle opetettu ja kuinka en tarkkaan olen tutkinut niin on että minun todella tulee tehdä parannus eli
        - Kääntyä Jumalan puoleen!

        Kiitos rakas ystävä; "Sateenkaarijoki" kun jaksat muistuttaa kaikesta hyvästä mitä Isäni minulle on antanut ja antaa :)

        Myös tämä toinen osa mitä kehoitat, myös siinä teen kuten neuvot!
        mahdollisesti viittaat Jeesuksen Herrani opetukseen joka löytyy Luukk ilosanomasta luvusta 18.
        Vertaus että tulee jankuttaa Jumalan edessä eikä väsyä!

        Luuk. 18:1 Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.
        7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?

        joten olen varma että pian saan sitten avun :)

        Suur kiitos sinulle rakas veli tahi sisko!
        Herra palkitkoon sinulle kaiken hyvän mitä sydämessäsi on.

        ja viimeinen kehoitus on myös hyvä :)
        "Ei enää kommentoitavaa."

        Joo samaa sanoo Jumalani Profeetta, Jesaja luvussa 30

        Jes. 30:15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,

        Tämän viimeisen osan tästä, kuitenkin luen pois sillä toki sinä ja varsinkin Jumalani, Herra Sebaot tietää että tahtoa on ja se kestää niin kauan kuin on tarpeen.

        Eli kääntymällä, (muuten tämä on samaa kuin parannuksen teko :) joten tässä on sitten kahden todistajan sana Jumalan sydämeltä minulle, että PIAN TULEE Hän Joka tuleva on eikä viivyttele, kuten Jeesus Luuk 18 opetti ! )

        joten nyt Jobin kirjan sanoilla ; Asia on Hänen edessään, Odota Häntä!
        Job 35:14
        saati jos sanot, ettet voi häntä nähdä; asia on hänen edessänsä: odota häntä.

        hyvä, Kiitos hyvä ystävä, jos tulee mieleen vielä jokin kehoituksen tahi lohdutuksen sana niin toki sitten sen myös tänne laitat :)

        Suuri on se päivä kun saan kohdata Hänet, kasvoista kasvoihin, niinkuin Mooses!

        iloitkaa ja riemuitkaa!
        ja lisää kahvia...


    • Sateenkaarijoki

      Se Jumalan näkeminen tapahtuu meille jokaiselle joka pääsee niin taivaassa ei tässä ajassa. Pitää näköjään rukoilla vielä puolestasi että pääset harhastasi. : )

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe