Nyt heti homo seuraa 38v vailla kaikki melkein käy sulla paikka ei ikä rajoitusta vain tänään kiimassa
Hämeenlinna lähialueet homo seuraa
10
236
Vastaukset
- Tuntematonsoti
Tarjous viel voimas?
- Anonyymi
heti,tänään,hoikka mies ja kunnon varustus...
- Anonyymi
Ole yhteyksissä
[email protected]
Siisti 175cm 70kg naimisissa oleva mies etsii panokaveria. Alapää trimmattu, eli siistissä kunnossa. Otan ja annan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole yhteyksissä
[email protected]
Siisti 175cm 70kg naimisissa oleva mies etsii panokaveria. Alapää trimmattu, eli siistissä kunnossa. Otan ja annan.Vain unelmissas tuhkamuna
- Anonyymi
Laita kuvia persreijästä [email protected]
- Anonyymi
Mitä sulla on tarjolla? Oletko hämeenlinnassa?
- Anonyymi
Idiootti
- Anonyymi
72vmies peräi puhdas riihimäki
- Anonyymi
Miten yhtyettä saa suhun...
- Anonyymi
Painu jo hevon vittuun ällötys
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517183Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424992HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002788- 1502103
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331660Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1331634- 201617
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4001566mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111347Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E111323