Seitsemän naista ja lopunaika.

VastavoimaSeOikea

Miten on veljet ja siskot, mitä mahtaa Jumalan Profeettaa Kirjoittaa?

Jes 4
Hyvä käännös 33/38
1 Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan sinun nimiisi; poista meidän häpeämme".

ja väännös -92
1 Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen, ja he sanovat: -- Me syömme kyllä omaa leipäämme ja pukeudumme omiin vaatteisiimme, kunhan vain saamme käyttää sinun nimeäsi ja pääsemme naimattomuuden häpeästä.

Tässä kuten me tiedämme että Jumala antoi naiselle oikeuksia, eli, naisella on OIKEUS, saada mieheltä, ruokaa, vaatteita sekä aviollistavelvollisuutta eli seksiä eli lapsia.

Kun lukee Jes 3 luvun se näyttää olevan tähän sitten yhteydessä, eli se luku 4 ei ole ikäänkuin loppu kun viimeisessä jakeessa sanotaan:

Hyvä käännös 33/38
Jes 3:26 Ja Siionin portit valittavat ja vaikeroivat, ja typötyhjänä hän istuu maassa.

ja väännös -92
26 Ja Siionin portit surevat ja valittavat. Siion on paljaaksi ryöstetty, se on vaipunut maahan.

Useat tietävät että en ihan heti pääse Oxfordiin englannnin opettajaksi, mutta kuitenkin osaan sen verran tavata että lontoo kiellä puhutaan, naisesta.

Nyt nainen istuu yksin ja on ryöstetty paljaaksi.

nyt, pienen alustuksen jälkeen. MIKSI?
Miksi nainen joka on varakas ja itsenäinen tahtoo sitten "naimisiin"?
ja nainen vapaaehtoisesti luopuu omista oikeuksista jos vain pääsee naimisiin?

Nimen takia?
eikö lähes kaikissa maissa nainen tämä itsetietoinen ja itsellellinen joka ei miestä tarvitse, voi sitten vain vaihtaa nimeä, esin Pekka-Sirkka tahi Sirkka-pekka?
Taitaa jopa ihan EU.direktiivi olla tulossa että nimi kuin nimi, ja kaikki saa sitten itse päättää mikä TUNTUU hyvältä.
hhmm
Kenties se että sais sitten miehen sukunimen?
tässä painotan yhdyssanan etu-osaa eli SUKU.
ja myös painotan taka-osaa NIMEN.

miten sitten naisen häpeä voi poistua sillä että saa, ja painotan sanaa: SAA miehen SUKUnimen
toisaalla muutamia, en kaikkia paikkoja katsoin että esim tässä, tunnetussa tapauksessa häpeä liittyy jälkeläiseen!

1 Moos 30:3 Mutta Raakel sanoi: "Tässä on orjattareni Bilha; yhdy häneen, että hän synnyttäisi minun helmaani ja minäkin siten saisin lapsia hänestä".

Hyvä käännös 33/38
22 Mutta Jumala muisti Raakeliakin, ja Jumala kuuli häntä ja avasi hänen kohtunsa.
23 Niin hän tuli raskaaksi ja synnytti pojan ja sanoi: "Jumala on ottanut pois minun häpeäni".

Väännös -92
22 Mutta Jumala muisti myös Raakelia ja kuuli hänen rukouksensa. Hän antoi Raakelin tulla hedelmällisek si,
23 ja Raakel tuli raskaaksi ja synnytti pojan. Hän sanoi: "Jumala on ottanut pois minun häpeäni."

Hhmmm miten ihmeessä nämä liittyvät toisiinsa?

eikö nyky-nainen voi tehdä jopa lapsia ilman "miestä" eli sitten ottaa miehen SUKUnimen?
ja miten sitten kaikkien tuntema naisten-vihaaja. Apostoli Paavali kehtaa sanoa että naisella tulee olla MERKKI ENKELIEN tähden päässä eli huivi?

no katson miten te nyt näin lopunaikana, asiaan suhtauduttu, ja varsin kehoitan naisia tarkasti lukemaan ja kysymään Jumalalta, mitä tämä on?
"Onko vanha Vastavoima, myös naisten vihaaja" vai onko tässä Jumalan Sana joka tulee ottaa vakavasti. siinä on naisille miettimistä.

miten tämä jos on Jumalan Sana, voi sitten mukamas, liittyä sielun pelastukseen, onhan toki kaikki naiset tasa-arvoisia ja tasa-vertaisia JOPA Jumalan edessä.

joten ei muuta kuin säkki päähän ja istumaan maahan tuhkaa ja hiekkaa päälle heittämään, KEHOITTAA Vastavoima!

Toki te voitte luottaa niihin sanoihin joita teidän korvasyyhyyn on opetettu, mutta jos Jumala jotain sanoo se tulee ottaa vakavasti?

hhmm
no nyt jatkan kohta, kunhan saan lisää kahvia.

16

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaSittenSeSuuriSalaisuus

      Näyttää siltä että naiset, jopa nekin uskovat jotka nyt leikkivät feministiä, tulevat mahdollisesti sielun hätään?

      Voiko siis olla että se piikki lihassa, eskä Apostoli Paavali, suuri ja ahdasmielinen naisten-vihaaja ja sitten meille annettu naisten-vihaaja Vastavoima on sittenkin ollut jo alusta asti oikeassa?

      jos näin ajattelet, niin ei muuta kuin samaa rataa jatkatte, aj sitten teille käy hyvin opettaa nais-maiset paimenet jotka pelkäävät ettei naiset sitten hermostu ja poistu parempaa seurakuntaa.
      Saattaa olla että jopa 70% seurakunnan jäsenistä, huom seurakunnan ei Kristuksen Ruumiin eli Morsiamen, vaan maallistuneen seurakunnan, siinä kyllä tulee monelle papille hiki jos naiset pakenevat!

      Toisaalta se on hankalaa sillä Jesaja itse sitten puhuu Jumalan suulla.
      sitä ei voi millään laittaa Paavalin tahi Vastavoiman syyksi tahi nais-vihan piikkiin.

      voiko sitten tosiaan olla että nainen pelastuu aina jonkun miehen "ansiosta" ja lasten synnyttämisellä?

      ja taas on harmillista että jopa Mooseksen Kirjassa sitten Jumala sitä puhuu!
      siitä ei voi oikein päästä yli eikä ympäri.

      22 Mutta Jumala muisti Raakeliakin, ja Jumala kuuli häntä ja avasi hänen kohtunsa.

      22 Mutta Jumala muisti myös Raakelia ja kuuli hänen rukouksensa. Hän antoi Raakelin tulla hedelmällisek si,
      23 Niin hän tuli raskaaksi ja synnytti pojan ja sanoi: "Jumala on ottanut pois minun häpeäni".

      Ihan näyttää siltä että Jumala sitten poisti sen häpeän?

      miten ihmeessä sitten se voi olla vielä samaa mieltä Jesajan ajalla?

      1 Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen, ja he sanovat: -- Me syömme kyllä omaa leipäämme ja pukeudumme omiin vaatteisiimme, kunhan vain saamme käyttää sinun nimeäsi ja pääsemme naimattomuuden häpeästä.

      eikä se sitten riitä että on lapsia?
      eikö se riitä että sitten on Herran oma?

      no kuka sitten ymmärtää mitä Jesaja tahtoo sanoa. hhmm vaikeaa tätä sielun pelastus on vaikka hullutkaa ei eksy.

      Joten sitten näin oppimaton voi sitten ajatella että miehen SUKUnimellä on jokin merkitys.

      mutta mutta, eikö se riitä että pitää sormusta sormessa?
      no ei, sanoo tunnettu naisten-vihaaja Paavali, vaan se huivi on Jumalan SÄÄTÄMÄ merkki enkelien tähden.

      toisaalta jos joku nainen sitten on ollut monet miehen kanssa ja se ensimmäinen sitten vielä elää, tulee sitten siitä oikeuden edessä, eli Jumalan edessä hankaluuksia sillä se lasketaan haureudeksi.
      ja sitten taas. Paavalin piikki tulee liian lähelle, sillä Suuri salaisuus menee ihan pieleen :(

      Ef. 5:32
      Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.

      no mistä ihmeestä tämä tunnettu naisten-vihaaja Paavali sitten se salaisuuden sitten mukamas keksi?

      Ef. 3:3
      että näet tämä salaisuus on ilmestyksen kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut;

      no voihan itku saattaa sitten joku nainen ajatella, miten ihmeessä sitten ne opettajat opettavat. jos Paavali on tämä suoraan Jumalalta saannut, vieläpä samankaltaisen armon kuin Mooses joka oli uskollinen KOKO Jumalan talouden hoidossa.

      4. Moos. 12:7
      Niin ei ole minun palvelijani Mooses, hän on uskollinen koko minun talossani;

      ja sitten Jumala kehtaa näyttää saman salaisuuden Paavalille?!
      ei tästä nyt tule mitään ajattelee sitten nainen yksin ja PALJAAKSI ryöstettynä maassa.

      Ef 3:2 olette kaiketi kuulleet siitä Jumalan armon taloudenhoidosta, mikä on minulle teitä varten annettu,

      no nyt sekä Mooses että Paavali sitten ovat kaikkia naisia vastaan ja jopa Jesaja joka aina niin lohdullisesti puhuu.

      1. Tim. 2:15
      Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä.

      eikö se sitten riitä kuten arvossa pidetyt opettajat opettavat että sehän on ensimmäinen nainen Eeva joka sitten synnytti poika lapsen.

      saattaa olla. saattaa olla.
      mutta Miksi ihmeessä sitten Mooses, Paavali ja jopa Jesaja sitten on edelleen sitä mieltä että se ei riitä?

      no nyt sitten minä Kehoitan kaikkian naisia, jotka tahtovat sitten olla tässä joukossa mukana:

      1. Piet. 3:5 Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset;
      6 niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää.

      Hepr. 11:11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.

      No eipä näytä sitten Saarakaan apua antavan, harmittelee joku nainen.

      Eli kehoitus, tutkikaa Tarkkaa, ei tätä vaan Mitä Jumala sanoo!
      Jos, Jumala itse, Mooses, Jesaja ja Paavali on toista mieltä kuin nykypäivän papit, ketään kannattaa kuunnella?

    • AabrahaminLuvattuPerintö

      Suuri Salaisuus PAKANOIDEN lähettiläälle.

      Ef. 5:32
      Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.

      31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
      32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.

      ja että tulee sitten selväksi mitä on se liha jota ei tule vihata, niin Sark se on.
      ja edellinen jae, missä tulee rakastaa on sitten taas sana soma

      voi, taas se Vastavoima alkaa sitten opettamaan meitä arvoisia naisia jotka kyllä osamme englantia paljoooon paremmin kuin vikuva vanha Vastis.

      eli Sark ja Soma.
      hhmm
      no valitettavasti tämä salaisuus on salaisuus. ja Paavali käyttää sanoja Sark ja soma.
      ja minä sitten löysin ne Jumalan Armosta teitä kohtaa :)
      eikö ole ihanaa :)

      22 Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;
      23 sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.

      no mistä ihmeestä Jumala ja varsinkin sitten enkelit, hyvät pahat tietävät kenen oma nainen on?
      Toki Jumala sitten se tietää, mutta entäs enkelit?
      eikä ne enkelit kanssa selvästi näe että sormus on sormessa?

      Miksi ihmeessä minun, itsenäinen viisas nainen sitten olisin tyhmän ja saamattoman miehen alamainen?

      en minä tiedä, tahi sitten tiedän.
      olisko Jeesus Jotain mieltä asiasta?

      Matt 10:
      32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
      33 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.

      Miten sitten tunnustaa?
      hhmm, no Saara nyt aluksi, jos näin sanon tunnusti suullansa että Aabraham on minun herrani.
      ei tietenkään Jumala, vaan herra pienellä. Jumala sitten on ISOLLA.

      Nyt siis alamaisuus merkitsee samalla sitä että myös Isä, joka tosin kaikki tietää mutta tahtoo sen kuulla ihmisen se on miehen ja naisen omalla suulla, sillä Suun tunnustus tuo pelastuksen.

      joten hyvä on sitten tunnustaa esin enkeleille, hyville sen takia että Jumala sitten sanoo omille HYVILLE enkeleille, mene ja pelasta, ja pahoille sitten ÄLÄ koske tämän miehen naiseen.

      mutta sitten Jos Jumala on hiljaa enkelit tekevät mitä tahtovat, hyvät pyörittelevät sormiaa ja pahat hyökkäävät päälle!

      mutta Jos tunnustaa ja siitä on sitten merkki, niin edes perkele ei uskalla Herran Salaisuuden perusteella Herran omaa koskea.

      hhmm
      maailmassa, vain ihminen uskaltaa kapinoida eli kieltäytyä Jumalan käskystä tahi kehoituksesta.
      Muurahainen, vaikka jobi siitä ei puhu eikä Salomo paljoa sano, niin muurahainen heti tottelee Jumalaa jos Jumala käskee, ja jopa aasi, vaikka on kuulema, itsepäinen tottelee Jumalaa.
      ja perkele tietysti, ja Jumala ei suvaitse perkeleen taholta pienintäkää nurinaa tahi tottelemattomuutta vaan heti jos Jumala sanoo, perkele tekee sen, eikä mieti.
      (tähän palaan myöhemmin jos te olette kiinnostuneet, jos että palaan silti :) )
      (eli miten Herra Jeesus tulee alistamaan ja voittamaan perkeleen jalkojensa alle, eli miten oikeus mikä saatanalla on otetaan pois! )
      nyt siis vain ihminen on se joka "saa" ja uskaltaa napista Jumalaa vastaa ja keksii mitä ihmeellisimpiä selityksiä. ja ei tee mitä Jumala Käskee tai neuvoo.

      Joten lyhyt yhteen veto.
      lopunaikana naisilla on suuri hätä sen perusteella että naiset ja lapset hallitsevat (miehiä) ja kaikkia, sen johdosta Jumala vihastuu ja naiset ovat sitten ypöyksin ja lapsettomina.

      se että varakkaat itsenäiset naiset omistavat taloja, peltoja ja hevosia, sekä isot vaatekaapit, ei näytä heille ENÄÄ riittävän vaan tulee saada keneltä tahansa mieheltä SUKUnimi.

      ja se että kyseessä sitten on sen syy-seuraus yhteys että sitten ei enää ole aikaa saada lapsia, sillä naiset eivät mainitse, mitään oikeudesta seksiin! eli lapsiin.
      He ovat sitten ikäänkuin kantapään kautta oppineet ettei ole hyvä kun nainen ja lapset hallitsevat.
      sillä tämä on se suuri salaisuus.
      Pää eli hallitsija.

      Herra ON seurakunnan Pää ja me olemme ruumiita.
      Mies on naisen pää eikä toiste päin.
      Tuskin edes naisille tulee mieleen että alkavat tahi vaativat että saavat hallita Jeesusta eli Jumalaa tahi käskeä Jumalaa mielensä mukaan.
      varsinkaan jos se valta on mieheltä varastettu.
      eli nimi ja suku ja se yhdessä SUKUnimi.

      Jes 4
      "kunhan vain saamme käyttää sinun nimeäsi ja pääsemme naimattomuuden häpeästä."

      saamme käyttää sinun nimeäsi.
      eikä he saa sitten sitä varastettua nimeä käyttää ?
      toki mutta ei taivaan portilla, maanpäällä toki mutta ei taivaassa eli matkalla sinne.

      niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi;

      kuulainen, matt 10
      Tunnusti ja sai sitten käyttää aabrahamin nimeä?

      2 Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat? Minä lähden täältä lapsetonna, ja omaisuuteni haltijaksi tulee damaskolainen mies, Elieser."

      Omaisuuteni? mikä ihmeen omaisuus ja sitten aabrahamin perintö?
      kysytään naiselta, joka on niin viisas ja halliseva:

      jatkuu, perintömaassa

    • LipeälläMorsianPuhtaaksi

      1. Kun. 21:3 Mutta Naabot vastasi Ahabille: "Pois se, Herra varjelkoon minua antamasta sinulle isieni perintöosaa".

      7 Niin hänen vaimonsa Iisebel sanoi hänelle: "Sinäkö olet käyttävinäsi kuninkaanvaltaa Israelissa? Nouse ja syö, ja olkoon sydämesi iloinen; minä kyllä toimitan sinulle jisreeliläisen Naabotin viinitarhan."

      Tässä on toimelias nainen, tosin ei Salomon tahi Paavalin makuun mutta kuitenkin menestyvä. ja viisas :=)

      anna minun käyttää nimeäsi, kuninkaan valtaa ja saat sen heti kohta :)

      8 Ja hän kirjoitti kirjeen Ahabin nimessä, sinetöi sen hänen sinetillään ja lähetti kirjeen vanhimmille ja ylimyksille, jotka olivat Naabotin kaupungissa ja asuivat siellä hänen kanssaan.

      15 Kun Iisebel kuuli, että Naabot oli kivitetty kuoliaaksi, sanoi Iisebel Ahabille: "Nouse ja ota haltuusi jisreeliläisen Naabotin viinitarha, jota hän ei tahtonut antaa sinulle rahasta; sillä Naabot ei ole enää elossa, vaan on kuollut".

      neuvonantajien runsaus tuo menetyksen sanoo aina viisas Salomo, mutta Salomon neuvon-antajat eivät olleet naisia tahi lapsia. hhmmm

      17 Mutta tisbeläiselle Elialle tuli tämä Herran sana:

      Tässä sana MUTTA, kuulostaa paha enteiseltä, ja Jumala kutsuu Elian paikalle.
      19 Ja puhu hänelle ja sano: 'Näin sanoo Herra: Oletko sinä sekä tappanut että anastanut perinnön?'

      Varastanut perintö osan? eli kaikilla miehillä ja SUVUILLA on oma perintö osa jonka Jumala Mooseksen kautta jakoi heille, miehille, ei naisille, (otan tämä esille jos joku tahtoo ellei otan se kuitenkin :) )
      eli nimen käyttöOIKEUS, eli SUKUnimi

      ja sitten takaisin Jesajan tykö:
      "kunhan vain saamme käyttää sinun nimeäsi ja pääsemme naimattomuuden häpeästä."

      Nyt ne jotka kuvittelevat tuntevansa minut, niin ajattelevat, miksi ei niitä Raamatun eli Kirjoituksia sitten tässä ole lainattu pilvin pimein?

      Ihan sen tähden että tunnen naisen sielun ja myös miehen.
      ja naisen sielu on erittäin utelias ja tahtoo lisää ja lisää, eikä malta olla pois jos seuraava jakso kauniista ja rohkaise on katsottavissa.
      vaan katsoo ja tietää että ihana ohjelma joka ymmärtää minua ja antaa suloisuutta.

      joten riippuua taas teistä, naiset miten jatkan.
      Mutta KEHOITAN teitä itse tutkimaan mitä tässä on.

      Jes 4:3 Ja ne, jotka Siionissa ovat säilyneet ja Jerusalemissa jäljelle jääneet,
      Jäljelle jääneet ? mistä jääneet jäljelle?

      luitko nyt varmasti Jesajan 3 luvun?


      1 Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta varan ja turvan, .....
      4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.
      - lapset!

      8 Sillä Jerusalem kaatuu ja Juuda kukistuu, koska heidän kielensä ja heidän tekonsa ovat Herraa vastaan ja he uhittelevat hänen kunniansa kasvoja.
      - kielensä ja puheensa!

      Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.

      12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

      Käskijät lapsia ja naiset hallitsevat!

      13 Herra asettuu käymään oikeutta, nousee kansoja tuomitsemaan.

      Te olette raiskanneet viinitarhan; // viittaus Elia samaa kovaa sanaa!

      7 Niin hänen vaimonsa Iisebel sanoi hänelle: "Sinäkö olet käyttävinäsi kuninkaanvaltaa Israelissa? Nouse ja syö, ja olkoon sydämesi iloinen; minä kyllä toimitan sinulle jisreeliläisen Naabotin viinitarhan."

      16 Ja Herra sanoi: Koska Siionin tyttäret korskeilevat,
      huom SIIONIN tyttäret.

      ja sitten mikä on loppu tulema:
      25 Sinun miehesi kaatuvat miekkaan ja sinun sankarisi sotaan.
      26 Ja Siionin portit valittavat ja vaikeroivat, ja typötyhjänä hän istuu maassa.

      Sota! ja hävitys ja petetty nainen ypö yksin alastoma!

      Siionin portit valittavat ja vaikeroivat, ja typötyhjänä hän istuu maassa.
      Portti oli "siihen aikaan" tuomarien ja hallitus miesten kokoontumis paikka, ja nyt se hallitus eli kansa valittaa!

      Nyt mihin aikaa tätä tapahtuma viittaa ?
      koska naiset ja lapset ovat saanneet maan hallituksen röystettyä ja hallinta valtaa?
      mitä Historia sanoo?

      13 Herra asettuu käymään oikeutta, nousee kansoja tuomitsemaan.

      miksi Herra puhuu kansojen tuomitsemisesta mutta samalla Siionin tyttärien synneistä ja pahoista teoista?

      eli sama voi sitten lukea ilmestyskirjasta.

      mutta sama se.
      katson miten te suhtaudutte, jos hyvin, eli tahdotte tietää mitä Jumala sanoo, toki tuon sen esille jos että saatte sitten yksin olla ilman enkeleitä.

      matt 10:32.33

      ja vielä lisää kahvia ettei vatsa pääse liian helpolla.

      ja sitten Herran Sana Paavalin kautta.
      Room. 7:3

      Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
      nimen!

    • PasiToivonen

      >>ja vielä lisää kahvia ettei vatsa pääse liian helpolla.>>

      Itse suosin punaviiniä.

      • OikeaVastavoima

        tämä on todella tärkeä asia :)

        no miten on, Miksi naiset ovat ryöstettyinä ja alastomina, kuten Eeva alussa. epätoivoisia kun heidän häpeä on edessä.

        miksi he tarvitsevat miehen eli SUKUnimen?

        no olutta nautin silloin tällöin, se punaviini mitä on nyt tarjolla esim alkossa, ei ole ENÄÄ terveellistä, päinvastoin!

        no sama se, juuri kahvi kone lopetti "huutamisen" joten saan taas tuoretta kahvia!


        miksi he tarvitsevat miehen eli SUKUnimen?


    • ÄläTurhaaLausuHerranNime

      Jes 4
      Hyvä käännös 33/38
      1 Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan sinun nimiisi; poista meidän häpeämme".

      näyttää siltä että he, ketä lie, ovat varakkaita naisia, joilla on varaa eli taloudellisesti eivät tarvi miestä.
      eli Ota minun nimiisi?

      Eikö naiset sitten ole tyytyväisiä mitä kaikkea hyvää heillä on.
      kenelle tulee sitten esittää sitä nimeä? ja MIKSI.

      no jos ette keksi sanon sitten :)

    • ProRaamattu

      Tämä Jesajan kirjan kohta 4:1 kertoo lopun ajoista, jolloin kristikuntaan palaa moniavioisuus takaisin, kun Mooseksen lakia aletaan noudattamaan tuhatvuotisen valtakunnan aikana.

      Raamattu ennustaa, että lakia vastustavat eivät pääse tuhatvuotiseen valtakuntaan, joten lain mukaiseen moniavioisuuteen ei ole estettä. Toisin sanoen helluntaikirkko tai luterilainen kirkko eivät ole vallassa silloin. Lakia vastustava papisto on helvetissä.

      Jesaja 66:
      15 Katso, Herra saapuu tulenlieskassa,
      hänen vaununsa ovat kuin pyörretuuli.
      Hänen vihansa purkautuu tulenhehkuna,
      hänen jyrinänsä liekkeinä.
      16 Niin Herra toteuttaa oikeutensa tulella,
      hänen miekkansa lyö ihmissukua,
      ja monet kaatuvat sen lävistäminä:
      17 nuo, jotka puhdistautuvat ja valmistautuvat palvontatarhojen menoihin johtajansa ympärillä, nuo, jotka syövät kaikkea iljettävää, sian lihaa, rottia -- minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa, ja he kaikki saavat loppunsa, sanoo Herra.
      18 Minä saavun kokoamaan kaikki kansat ja kielet, ja kaikki tulevat ja näkevät kirkkauteni.
      ----
      22 Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon,
      pysyvät minun edessäni, sanoo Herra,
      niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän
      nimenne.
      23 Ja aina uudenkuun päivänä
      ja jokaisena sapattina
      tulee koko ihmissuku,
      ja kaikki kumartuvat minun eteeni,
      sanoo Herra.

      • PyhäIsraelJumalaSuosikki

        No toki voit sanoa mitä Jesajan luku 3 tässä yhteydessä merkitsee?

        tosi on että Jumala luo uudet taivaat ja uuden maan, ja siellä sitten leeviläiset myös ovat :)

        20 Ja he tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista uhrilahjana Herralle hevosilla, vaunuilla, kantotuoleilla, muuleilla ja ratsukameleilla minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, sanoo Herra, niinkuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran temppeliin.
        21 Ja heitäkin minä otan leeviläisiksi papeiksi, sanoo Herra.

        Eikö ole IHANAA että Jumala näin siunaa juutalaisia, ja Jumalan silmäterä on Jumalan Kunnia ja ylpeys ja ihanuus?

        ja sitten hylätty poika Ismael ei ole tässä joukossa mukana !
        voi sitä ilon päivää ja voi sitä riemua.

        Eikö ole hyvä että ismael, tämä paha ja ilkeä ei saa sitten perintöä eikä sijaa Pyhien Juutalaisten ja Herran Jeesuksen pelastettujen joukossa?

        Eikö ole hyvä että Jumala näin sitten toimii oikein ja hyvin, Pyhää Israelia kohtaa?
        eikä ole Ilo Ylistää Isää ja Poikaa?

        eikö Juutalaiset sitten tunnusta että on sekä Isä että Poika,

        "Raamattu ennustaa, että lakia vastustavat eivät pääse tuhatvuotiseen valtakuntaan, joten lain mukaiseen moniavioisuuteen ei ole estettä. Toisin sanoen helluntaikirkko tai luterilainen kirkko eivät ole vallassa silloin. Lakia vastustava papisto on helvetissä."

        Näinkö Herra Jeesus opettaa?
        eikö Jeesus, JUMALA POIKA sano ettei taivaassa ole enää sukupuoli-yhteyttä eikä siellä ole odotettavissa 72 rusinaa!

        aina te eksytte
        Mark. 12:22 Samoin kävi kaikille seitsemälle: heiltä ei jäänyt jälkeläistä. Viimeiseksi kaikista vaimokin kuoli.
        23 Ylösnousemuksessa siis, kun he nousevat ylös, kenelle heistä hän joutuu vaimoksi, sillä hän oli ollut kaikkien noiden seitsemän vaimona?"
        24 Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?
        25 Sillä kun kuolleista noustaan, ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaissa.
        26 Mutta mitä siihen tulee, että kuolleet nousevat ylös, ettekö ole lukeneet Mooseksen kirjasta, kertomuksessa orjantappurapensaasta, kuinka Jumala puhui hänelle sanoen: 'Minä olen Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'?

        hhhmm, siis Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala
        joten ismael tosin on abramin poika mutta edes Jumala ei sitä tässä yhteydessä mainitse !

        Joten jos joku kuvittelee että taivaassa on 72 rusinaa, on se vain petosta !

        Joten anna Kunnia Juutalaisille ja Isälle ja Pojalle.
        10 Iloitkaa Jerusalemin kanssa ja riemuitkaa hänestä kaikki, jotka häntä rakastatte; iloitsemalla iloitkaa hänen kanssaan,

        Iloitkaa Pyhistä juutalaisista !


    • phphphphphphp

      Jesaja:
      4:1 Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan sinun nimiisi; poista meidän häpeämme."
      4:2 Sinä päivänä on Herran vesa oleva Israelin pelastuneille kaunistus ja kunnia ja maan hedelmä heille korkeus ja loisto.
      4:3 Ja ne, jotka Siionissa ovat säilyneet ja Jerusalemissa jäljelle jääneet, kutsutaan pyhiksi, kaikki, jotka ovat kirjoitetut Jerusalemissa elävien lukuun -
      4:4 silloin kun Herra on pessyt pois Siionin tytärten saastan ja huuhtonut Jerusalemista sen verenviat tuomion ja puhdistuksen hengellä.

      Tuon kohdan selityshän on aivan ilmiselvä.
      Seitsemän naista viittaa Kristuksen seurakuntaan (Ilm 2:1).
      Nuo naiset ovat eksyneet pakanuuteen, menestysteologiaan ja muuhun saastaan lopun aikana. Mutta ennenkuin Jeesus tulee, he tajuavat häpeänsä ja tekevät jonkinlaisen parannuksen.

      • PukekaaPäälleHerraJeesus

        Joo monta kerrosta on Jumalan Sanassa.
        kuten erään lopunajan iisebelin, bileamin ja nikoliittain opit eli henki.

        Tässä puhutaan lapsettomuuden häpeästä ja sen pelastavasta voimasta. se voi olla sekä näin että noin.
        Onhan seurakunnalla, "lapsia", mutta se että "parannuksen" jälkeen söisivät omaa leipää ja olisi omat vaatteet ei ihan mene mitä muuta on Kirjoitettu, Morsiamesta.

        jos syö omaa leipää, mitä se olisi?
        Jos itse vaatettaa itsensä, ja mahdollisesti pesee omat vaatteet, on hankala sovittaa siihen että muuhun, mitä Morsian on ja tekee.

        Oletus on että oikea leipä on Jeesus ja oikea Morsian saa Jeesuksen vanhurskauden vaatteet.


      • phphphphphphphphphp
        PukekaaPäälleHerraJeesus kirjoitti:

        Joo monta kerrosta on Jumalan Sanassa.
        kuten erään lopunajan iisebelin, bileamin ja nikoliittain opit eli henki.

        Tässä puhutaan lapsettomuuden häpeästä ja sen pelastavasta voimasta. se voi olla sekä näin että noin.
        Onhan seurakunnalla, "lapsia", mutta se että "parannuksen" jälkeen söisivät omaa leipää ja olisi omat vaatteet ei ihan mene mitä muuta on Kirjoitettu, Morsiamesta.

        jos syö omaa leipää, mitä se olisi?
        Jos itse vaatettaa itsensä, ja mahdollisesti pesee omat vaatteet, on hankala sovittaa siihen että muuhun, mitä Morsian on ja tekee.

        Oletus on että oikea leipä on Jeesus ja oikea Morsian saa Jeesuksen vanhurskauden vaatteet.

        Ei sanota, että he saisivat syödä omaa hengellistä leipää.
        2000 vuoden aikana Kristuksen seurakunta on suurelta osin kerätty talteen. Tässä on vain seurakunnan rippeet ja omituista porukkaa he näkyvät olevan.


      • AinaTeEksytteJaVastustat
        phphphphphphphphphp kirjoitti:

        Ei sanota, että he saisivat syödä omaa hengellistä leipää.
        2000 vuoden aikana Kristuksen seurakunta on suurelta osin kerätty talteen. Tässä on vain seurakunnan rippeet ja omituista porukkaa he näkyvät olevan.

        phphphphphphp
        20.9.2017 23:32

        Tuon kohdan selityshän on aivan ilmiselvä.
        Seitsemän naista viittaa Kristuksen seurakuntaan (Ilm 2:1).


        Jesaja:
        4:1 Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan sinun nimiisi; poista meidän häpeämme."

        Joten jos kyseessä on hengellinen leipä se ei ole seurakunnan eli uskovan omaa leipää.
        vanha aatami ja siitä otettu eeva tarvitsee tavallista leipää, ei hengen.

        1 Kor 15
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.

        Jumalan Pojan tuoma henki ei tarvitse tavallista leipää, mutta maasta otettu ensimmäinen aatami, liha/ruumis/keho tarvitsee.

        Jumalan hengellinen ihminen, viimeinen aatami ja ne jotka ovat Jumalan lapsia, eivät tarvitse tavallisia vaatteita.

        47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
        48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.

        joten kyseessä ei ole seitsemän seurakuntaa, ja koska luku 3 on samaa asiaa niin miten tämä sopii seurakuntaa:

        1 Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta varan ja turvan, kaiken leivänvaran ja kaiken vedenvaran,
        - - -
        Siis ottaa pois Jeesuksen joka on Elämän leipä ?
        ja tappaa omat lapset nälkää?

        4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.
        - - -
        Siis Jumala syrjäyttää Jeesuksen seurakunnan päänä olemisesta?
        ja antaa lapset sitten käskemään ja naiset hallitsemaan?

        14 Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa: Te olette raiskanneet viinitarhan; teidän taloissanne on kurjilta ryöstettyä tavaraa.
        ja loppuun asti > 26
        ja Jumala sitten tappaa kaikki miehet ja säästää lapset?

        joten enkä on hyvä jos uudelleen mietit.

        Itse olen mies, Jumalan Lapsi ja perillinen.

        Oletko sinä mies = aadam = Ihminen vai ihmisestä otettu nainen?


      • ProRaamattu

        Jes. 4:1 on esikuva Kristuksen morsiusseurakunnasta, mutta tulee myös tapahtumaan niin, että seitsemän naista menee saman miehen kanssa naimisiin, kuten Mooseksen laki säätää. Tuhatvuotisessa rauhan valtakunnassa on voimassa Mooseksen laki ja siellä on eräillä miehillä monta vaimoa. Tätä asiaa ei siellä kukaan vastusta, koska lain vastustajat ovat silloin helvetissä.


    • Jobinpostia

      Room.15:12. Biblia (1776). Ja taa sanoo Jesaias; sen pitää oleman Jessen juuren, joka on noueva pakanoita hallitsemaan, jonka päälle pakanat tahtoman pitää. Jes.53:2. Jer.23:5. 33:15. Ilm.5:5.

      • NainenTahtooMiehenNimen

        Tämä menee vähän asiasta sivuu mutta:

        Kuka on Jeesus ?
        Kenen Nimi ON Jeesus?

        sen poika lapsen jonka neitsyt synnytti vai Isän joka antoi OMAN Nimensä Pojalle?
        ME, eikä Kukaan manpäällä vielä tiedä mikä on Pojan nimi.
        Mutta Isän Nimen tiedämme : Jeesus.

        Joh. 5:43
        Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

        Joh. 17:6
        Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.

        Joh. 17:26
        Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

        Matt. 1:21
        Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."

        Ilm. 22:16
        Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

        Onko siis ISÄ, Daavid poika ? :)

        Ilm. 3:12
        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

        Eikö Jumalan Nimi joka on ja Pysyy iankaiken ja "määrittelee/kertoo" Jumalan olemusta sitten kestä iankaiken?

        Fil. 2:9
        Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,

        Onko koko maailman kaikkeudessa joku joka on Suurempi kuin ISÄ eli Jeesus?

        2. Moos. 3:15
        Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.

        Dan. 2:20
        Daniel lausui ja sanoi: "Olkoon Jumalan nimi kiitetty iankaikkisesta iankaikkiseen, sillä hänen on viisaus ja voima.

        Nyt en osaa, "hyvin" selittää mitä "jumalan nimet" merkitsevät sillä ne ovat äidinkielen omituisuuksia, mutta etsi Mozze ja siinä on se hyvin selitetty.

        http://www.kolumbus.fi/gematria/JHWH.htm
        ja samalta sivulta muita opetuksia Jumalan Nimestä

        Tässä on kuitenkin ihminen joka selittää ja on HYVÄ että hylkää ne numero jutut!

        Mutta mitä nimet merkitsevät on, mahdollisesti hyvää.
        kuitenkin tarkkana.

        nyt suomalainen nimi esin järvinen merkitsee jotain jos se tutkitaan "historian" kannalta.
        eli järvi, tahi niemi tahi isotalo tahi joensuu.

        samalla tavalla Jumalan nimet merkitsevät jotain:

        sen tiedän että Jeesus = merkitsee JHWH pelastaa/parantaa !
        sen tiedän että El Saddain on" Äidin rinta joka on täynnä maitoa"
        joten
        1. Piet. 2:2
        ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

        eli Jumalaa!

        Nyt tämän pienen alustuksen jälkeen:

        Joten Isä eli Jumala ei pakanoita hallitse vaan POIKA ja seurakunta!
        se että antamasi paikat puhuvat Pojasta, on totta, mutta Jes 3 ja 4 luku ei.
        eikä seurakunnasta, Morsiamesta.
        se mitä kaikkea "hengellistä" tässä on mukana, en tiedä mutta sen tiedän että tämä ei tarkoita seurakuntaa.
        eikä Isän vaimoa / nuoruuden vaimoa.

        mutta tämä ei ole ketjun pää-asia vaan MIKSI he naiset tahtovat MIEHEN nimen!


      • y8juuu3
        NainenTahtooMiehenNimen kirjoitti:

        Tämä menee vähän asiasta sivuu mutta:

        Kuka on Jeesus ?
        Kenen Nimi ON Jeesus?

        sen poika lapsen jonka neitsyt synnytti vai Isän joka antoi OMAN Nimensä Pojalle?
        ME, eikä Kukaan manpäällä vielä tiedä mikä on Pojan nimi.
        Mutta Isän Nimen tiedämme : Jeesus.

        Joh. 5:43
        Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

        Joh. 17:6
        Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.

        Joh. 17:26
        Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

        Matt. 1:21
        Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."

        Ilm. 22:16
        Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

        Onko siis ISÄ, Daavid poika ? :)

        Ilm. 3:12
        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

        Eikö Jumalan Nimi joka on ja Pysyy iankaiken ja "määrittelee/kertoo" Jumalan olemusta sitten kestä iankaiken?

        Fil. 2:9
        Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,

        Onko koko maailman kaikkeudessa joku joka on Suurempi kuin ISÄ eli Jeesus?

        2. Moos. 3:15
        Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.

        Dan. 2:20
        Daniel lausui ja sanoi: "Olkoon Jumalan nimi kiitetty iankaikkisesta iankaikkiseen, sillä hänen on viisaus ja voima.

        Nyt en osaa, "hyvin" selittää mitä "jumalan nimet" merkitsevät sillä ne ovat äidinkielen omituisuuksia, mutta etsi Mozze ja siinä on se hyvin selitetty.

        http://www.kolumbus.fi/gematria/JHWH.htm
        ja samalta sivulta muita opetuksia Jumalan Nimestä

        Tässä on kuitenkin ihminen joka selittää ja on HYVÄ että hylkää ne numero jutut!

        Mutta mitä nimet merkitsevät on, mahdollisesti hyvää.
        kuitenkin tarkkana.

        nyt suomalainen nimi esin järvinen merkitsee jotain jos se tutkitaan "historian" kannalta.
        eli järvi, tahi niemi tahi isotalo tahi joensuu.

        samalla tavalla Jumalan nimet merkitsevät jotain:

        sen tiedän että Jeesus = merkitsee JHWH pelastaa/parantaa !
        sen tiedän että El Saddain on" Äidin rinta joka on täynnä maitoa"
        joten
        1. Piet. 2:2
        ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

        eli Jumalaa!

        Nyt tämän pienen alustuksen jälkeen:

        Joten Isä eli Jumala ei pakanoita hallitse vaan POIKA ja seurakunta!
        se että antamasi paikat puhuvat Pojasta, on totta, mutta Jes 3 ja 4 luku ei.
        eikä seurakunnasta, Morsiamesta.
        se mitä kaikkea "hengellistä" tässä on mukana, en tiedä mutta sen tiedän että tämä ei tarkoita seurakuntaa.
        eikä Isän vaimoa / nuoruuden vaimoa.

        mutta tämä ei ole ketjun pää-asia vaan MIKSI he naiset tahtovat MIEHEN nimen!

        Sinä jaarittelet olemattomia, etkä ymmärrä hengellistä tekstiä. Jos sinä olisit uskossa, sinä tietäisit vastauksen omaan kysymykseesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe