Pieris, nyt tarttis apuja

Salapaskantaja

Olen lisääntynyt Espoossa huomattavan paljon, tarttis muutaman ensikodin palleroillemme. Turkuun eivät muuta, mieluummin vaikka Käkkäläjärvelle, missä lie. Odotan elatusmaksuja, olet kuitenkin niiden äiti. Tavallaan.

T; Salis

144

3480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oih Salis on linjoilla, olenkin kaivannut sinua. Päivittelen nykyään ajoittain Pieriksen kakkablogia, saan varmaan kohta mainostajia siihen niin saan fyffeä niin ettei sonnalle taivu. Sillä elättää vaikka isommankin lauman valtsuja. Ällös siis huoli, pistän tilille euroa euron perään. Ruoki sillä sitten kikkareitasi.

      Raks raks.

    • Salapaskantaja

      Pieris, olen kyllästynyt Espooseen, ja ajattelin muuttaa Kokkolaan lapsikatraani kanssa. Lähdetkö mun kaa sinne? Pieni paikkahan se on, pohjalaisia, mutta juoppojahan on joka kaupungissa. Eivätkä puhu yhtä hassusti kuin turkkulaiset.
      Perustetaan lemmenpesä sinne (ilmastointi ja tuuletus kuntoon, lastenhuoneeseen kolme pinkkiä IDO 59ä), ja eletään onnellisina koko haiseva loppuelämämme.
      Olen melko romanttisella tuulella näin viikonlopun alla.

      Plop plop plop

      perheenisä Salis

    • Mutta kuka siivoaa lemmenpesämme? Kikkaretta ja sontaa joka nurkassa. Minä en ainakaan. Mieti, mikä ympäristöhaitta olisimme yhtenä perheenä. Koko Kokkola evakuoitaisiin kun meidän muuttokuorma pakittaa pihalle. Hannu Karpo pukisi karvahattunsa taas ja tulisi tekemään inhorealistista dokkaria meistä. Toisaalta, saisimme oman varttimme julkisuudessa. Olemmeko valmiit suosioon?

      • Salapaskantaja

        Pieris, olit just Poliisi-TeeVeessä 10 The Most Wanted Environmental Criminals. Halutaan dead or dead, joten watch your back. Tai sitten muuta kanssani Kokkolaan. Voi olla vähän siivoamista, mutta henki säilyy..
        Lähipubissa voi olla hauskaakin. Naamioidaan sinut MattiNykäseksi, ja katotaan lopputulema.
        Muuttoauto Kokkolaan on jo tilattu, tulit tai et. Mulla rupes taas seisoon.

        Salis


    • No yllätys yllätys, taas mun kirjoitus poistettiin. Ei siinä edes ollut mitään sensuroitavaa. Voiko tämä tosiaan johtua siitä, että _nainen_ kirjoittaa paskajuttuja. Meidänhän pitäisi puhua vain kukkasista ja romantiikasta. Alan kääntyä kohta radikaalifeministiksi ja puolustan naisten kakkajuttuja.

      Salis, nää yrittää hallita mua täällä palstalla. Mut minä taivu en koskaan, rallattelee Reetukin. Lasautan kunnon tärinäpierun niin Suoli24 kaatuu.

      Rakz rakz sulle.

    • Salapaskantaja

      Oikein, Pieris. Pidä puolesi.

      En muutakaan Kokkolaan, kun sanoivat tylysti että "tänne et tule salapaskomaan, tai tulee haulikosta". Ilmeisesti olen jo julkkis sielläkin. Jatkan siis operaatioitani Espoossa. Enkä tule Turkuunkaan ihan heti. Minua sorretaan elämäntehtäväni ja vakaumukseni takia.
      Huomenna Sellon parkkihalliin.

      Plop plop plop plop.

      T: Salis

    • Salapaskantaja

      Pieris darling

      Polkaisen tänään fillarilla (munamankeli) Espoosta Vantaalle Jumpooseen, majoittaudun parkkihalliin, ja sitten lisäännyn taas. Kovaa hommaa erottaa kaksi paskaa toisistaan, mutta hyvin olen synnytellyt niitä.
      Et kai ole tukehtunut omiin tuotoksiisi?

      Plop plop plop plop. Metaaninkatkuista viikonloppua sinullekin.

      Salis

    • Sori, en oo ehtinyt kirjoittaa kun olen koittanut avata umpisolmua. Olin jumpassa ja meni peräsuoli solmuun siinä ähistessä. Tiukassa on. Ei tuu pierun pierua ulos, kaikki tulee suun kautta ulos. Henki saattaa hieman tuoksahtaa. Haluatko pusun?

      Raks kakkaa.

      • Salapaskantaja

        Pieris, en just nyt, hampaidenpesu hoidettu. Älä mene jumppaan, ruparesorisi löystyy, ja maailmanloppu on lähellä. Otsonikerros katoaa, lehmän pierukin kalpenee rinnallasi.

        Olet nykymaailman Jeanne d'Arc, pelastat meidät itseltämme.

        Plop plop plop

        Salis


    • No yllätys yllätys, mun viesti poistettiin. Meidän pitäisi löytää joku parempi foorumi. Kun Suoli24 ei anna kirjoitella niin olkoot sitten. Mihin siirrytään?

      Ruiks.

      • Salapaskantaja

        Ehdota joku.

        Salis


    • En ole vielä keksinyt meille evakkopaikkaa. Nyt on suuren suuri kriisi. Kakka ei tule vaikka yritän. Sä kun olet pro-ulostaja niin kerro äkkiä vinkit. Terv otsasuoni pullollaan oleva vessahirviö Pieris. Ummettaa helkkaristi.

    • Salapaskantaja

      Pieris darling, resepti on helppo. Ravintolassa pitsa, pirusti valkosipulia ja chiliä, riipaiset vielä neljä tuoppia nelosolutta, niin johan valtteri pillastuu. Pidä IDO 59 valmiudessa ja lenkkarit jalassa, voi tulla nopea lähtö.

      Tohtori Salis

    • Tänään klo 9.18 syntyi keskuuteemme asiakkaan vessassa potra valtteri. Äiti voi hyvin ja poika sukeltelee lapsivedessä viemärin mutkissa. Vessa kärsi vain vähäisiä vaurioita.

      En ehtinyt siinä hötäkässä ottaa kuvaa uudesta tulokkaasta, totean kuitenkin hänen olevan sisarustensa kaltainen.

      Missä onnittelukukat?

    • Salapaskantaja

      Loistavaa, Pieris. Sinussa on ainesta. Mennäänkö naimisiin?
      Mietipä, jos limakalvokontaktin kautta yhdistäisimme valtteri-geenimme, niin siinä Josef M. kalpenisi. Se olisi upeata valtteri-rodun jalostusta. Suomi 100v.

      Salis

    • Pieris

      Nyt vaikuttaa siltä, että synnytän kohta uudelleen. Sen verran painetta tuntuu olevan koneistossa. Kumpaakohan sukupuolta nyt tulee, jännittävää! On tämä äitiyden onni mahtavaa. Vähän sellainen sutina persreiässä on, että on tulossa hiukkasen isokokoinen lapsi. Sen siitä saa kun syö raskausaikana kahden edestä. Nyt lähden synnyttämään. Adios.

      • apea_kinuski

        Oletko Kymenlaaksosta? Miksi?


    • Salapaskantaja

      Pieris, ei se ulkonäkö ole pääasia. Minunkin valtterini ovat isänsä näköisiä, mutta toivottavasti muuten terveitä.

      Isoisä-Salis

    • Tänään on ruikkinut pieruja minkä ehtii, perä soi kuin sumutorvi. Vähän sattumiakin pöksyissä. Kyllä on naisellinen olo taas. Puuterinväriset maxi-pikkuhousut, venähtäneet Tarjoustalon rintsikat ja kurainen pylly. On ihanaa olla nainen. Te miehet ettei voi koskaan saavuttaa tätä oloa <3

    • Nyt pääsi Salis moden vallan uhriksi, tasa-arvo on toteutunut. Ehdin lukea viestisi, totean siihen että perinteet kunniaan ja mummokalsarit jalkaan. Siihen päälle heitän roikkovatsani niin seksikkyys on tapissaan. Päälle vetelä pieru, niin tihkun erotiikkaa.

      Oletko lisääntynyt tänään?

      Ruiks.

    • Kylläpä sensuurin miekka viuhuu. Täällä ei näemmä saa puhua muuta kuin jotain pientä ja sievää. Mietin, että oletko kuullut ulosteensiirrosta? Mitä jos siirrettäisiin sun paska mun suoleen ja päinvastoin. Vähän niinku kohdunvuokrausta. Minkähänlaisia jälkeläisiä meille tulisi?

      Kiinnostaako?

    • Salapaskantaja

      Pieris, voisihan sitä kokeilla. Minkähänlaiset laitteet siihen tarvitaan? Kuka maksaa elatusmaksut, ja kumpi on isä ja kumpi äiskä? Vaikka ei kai se enää ole niin tärkeätä.

      T: Salis

    • Salapaskantaja

      Haistakaa hevonulkosynnyttin, niuhot moderaattorit. Teen teistä valituksen palveluntarjoajalle.

    • Ennen kuin tämäkin poistetaan, on pakko kertoa että pieraisin tänään rappukäytävässä ja se kaikui komeasti. Vanha ja suuri kivitalo, pieru jäi sinne pyörimään ja kimpoili pitkin seiniä. Mahtava soundi.

      Päästin myös asiakkaan pönttöön hirveät savet, ei ollut kameraa valitettavasti lähellä.

      Raks pöks.

    • Salapaskantaja

      Loistavaa, Pieris. Yhteinen tulevaisuutemme vaikuttaa haisevalta, silti seesteiseltä.

      T: Salis

    • Millä logiikalla näitä poistellaan? Kerroin päästäneeni vetelän pierun asiakastapaamisessa, kyseinen viesti poistettiin. Miksi?

      • Hikkajatkuuprkle

        nuorena miehenä olin kerran olohuoneessa, siellä siskon tuttavanainen makoili ja katsoi tv ja pieraisi äänekkäästi kun naurahti jotain .... voi helevettiläinen kun oli vaivaannuttava tilanne. Menetin siinä nuoruuteni ja tulevaisuudentoivoni.


      • Salapaskantaja

        Pieris darling, kai parisuhteesi kariutuu, kun toinen osapuoli tukehtuu metaaniin ja kakkelbergmarjoihin. CSI Turku voisi syyttää sinua jostain ikävästä, mutta koska olet luonnonlapsi (ruparesori Turun pääviemärin kokoinen), niin olet vain Herran lahja ihmiskunnalle, tosin tuunattuna neutronipommin vaikutuksella. Mukana myös haju.

        Täräytellään.

        Salis


    • Salis, mun kakkaa ujostuttaa. Se kurkkii luolan suulla mut ei uskalla ryömiä ulos. Auttaako Koskenkorva ja chilimättö? Ihan kuin kantaisin suurta salaisuutta sisälläni. Mun pieni ujo pökäleeni. Siellä se vaanii <3

    • Salapaskantaja

      Pieris, valtterillasi on joku fobia. Toimita se välittömästi perheterapiaan, hanki lisää leluja sille, ja ole ymmärtäväinen äiti. Kossu ja chili pistävät kyllä kierroksia jälkeläisesi pikkujalkoihin, joten IDO 59 on taas lujilla.
      Joskus synnytys voi olla tuskallinen, ja ruparesori voi olla tosi kireällä, ehkä repeääkin siinä melskeessä. Mutta tulevaisuus on sitten helpompi, koska sitä vaan valuu sieltä. Näin mulle kävi joskus; kuului karmea räsähdys resorista, ja kaikki esteet poistuivat. Olin helpottunut.
      Älä lannistu.

      T; Salis

    • Kiitos tuestasi! Tänään kuitenkin tapahtui onnellinen synnytys, pentu lötkähti vetelänä pönttöön ja lähti matkalleen kohti suurta tuntematonta.

      Mutta missä vika kun mun hanuri huutaa GNÖÖ?? Synnytänkö mä jonkun puhvelin kohta? Nyt pelottaa!

    • Salapaskantaja

      Jospa pääset historiankirjoihin super-valtterin äitinä? Lajinjalostuksesi tuottaa tulosta.

      Lähden tänään Kokkolaan. Siellä eräs kaunis, ikäiseni nainen lupasi tarjota pesueelleni kodin ja ylläpidon kartanossaan, auton käyttöön (lava-auto pesueelle), ja lempeä ja lämpöä. Lähden tutustumiskäynnille, ja saattaa Espoo jäädä menneisyyteeni. Jää nähtäväksi. Olishan se kiva saada pillakkaakin joskus, vaikka sitten Kokkolassa. Kun sinä et minua huoli, niin uutta matoa koukkuun vaan.

      Terskis

      Salis

    • Harmi kun me emme onnistuneet lemmentarinassamme, olen liian kiireinen hoivatakseni valttereita kokopäiväisesti. Pääsin juuri AGA:lle töihin täyttämään kaasupulloja. Kenties ensi kesänä sinunkin grillivartaasi sihisevät minun pieruni ansiosta. Paha vaan, että pulloihin sujahtaa kiinteitä sattumia toisinaan.

      Jos tulet toisiin ajatuksiin ja Pieris houkuttaa niin ilmesty hoodeille, enköhän minä sinullekin aikaa löydä, kunhan vain siedät välillämme leijuvaa lemmenkaasua. Ethän muuten tupakoi, se ei kannata lähelläni.

      Niin in laav ja ruiks.

      • Salapaskantaja

        Pieris, olet eka perintöprinsessa. Tulin just Kokkolan kartanosta, mutta valtterit eivät viihtyneet niin isossa talossa. Näin ollen olet taas tulilinjalla. Espoosta Turkuun on vain 160km, mutta henkisesti Turku on valovuosia jälkijunassa.

        plop plop plop

        Salis


      • Älä unohda, mistä sivistys on lähtöisin. Eikä se ole oikeasti ehtinyt vielä Espooseen asti.

        Salis, olemme tuomitut toisillemme. Kukaan ei huoli meitä. Kävin treffeillä erään kiinnostavan uroon kanssa, mutta siltä lähti taju heti kättelyssä. Vietiin kiireesti sairaalaan, joku myrkytys sille tuli. Aikoo hankkia mulle lähestymiskiellon ja vaatii mua desinfioitavaksi jätteenkäsittelylaitokselle.

        Ihan kauheeta olla hylkiö kakkaperse. Ja kohta ne elatusmaksutkin varmaan erääntyy. Voi ryppynaru sentään. Olen kohta ulosotossa, haisen sonnalle ja olen miesten hylkimä. Näin ikään.


    • prrrrerkle

      saatana mikä hikka tuli en saa sanaa suustani

    • Ja taas Salis kohtasi sensuurin miekan. Älä alistu, pasko kahta kauheammin. Niin, että mannerlaatat liikkuvat ja pimeys valtaa maan. Olen tukenasi viimeiseen pieruun asti.

      Ruiks.

      • Salapaskantaja

        Pieris, säästän poikuuteni sinulle. Ja aanusneitsyytenikin. Saatan tulla salapaskomaan Turkuun joulun aikoihin.
        Joulupukki saa paskahalpaannuksen, ja syön sen porot vielä bonuksena. Stana.

        Jouluterveisin Salis


    • Ei voi olla totta. Kerroin ajaneeni eilen Helsinkiin ja Espoon kohdalla pysäytin auton, pyllistin ja pieraisin pitkän pierun ilmoille. Tämä poistettiin. Miksi?

      Kohta tämäkin poistuu, mutta jos ehdit lukea niin se Espoon eilinen savusumu ei johtunut autoilun päästöistä.

      Raks.

    • Salapaskantaja

      Pieris, tunnistin savusumun seasta kitaani tulleiden sattumien maun. Lemmenviestisi on nyt amalgaamin vieressä talletettuna. Tästä se suurperhe on ennenkin saanut alkunsa.

      Lempeä, lämpöä.

      T: Salis

    • Ja hiioihoi ja peppendaali soi, jo kaksi sensuroitua Pieriksen viestiä. Oikeasti Salis, mihin me paetaan?

      Poistakaa nyt tämäkin kun tää viesti on niin vahingollinen.

    • Salapaskantaja

      Ehdota sinä. Näin bittimuodossa johonkin muualle, mutta fyysisesti voisimme karata yhdessä vaikka Ambo-Kavangoon lehmänpaskamajaan. Olisi kotoisa olo.

      Matkaterveisin Salis

    • Hitsi kun alkoi kiihottaa toi lehmänpaskamaja. Mut jos jatkamme suhdettamme virtuaalisesti niin koitan keksiä jonkun akkainlehden palstan. Sitä odotellessa ruiks ja klurr.

    • Salapaskantaja

      Plop plop plop.

      Toisaalta, voimmehan vaihtaa meiliosoitteita muutenkin.

      Salis

    • En uskalla laittaa osoitetta tänne kun olen niin seksikäs. Saisin vain turhaan liikaa fanipostia. Laita sinä.

    • Salapaskantaja

      118 ja nimellä.

      T: Salis

      • Ei löytynyt yhtään vaikka kysyin Salis von Knullströmiä. Ootko valehdellut nimesi mulle?


    • Tänään väänsin savet asiakkaan pönttöön. Tuli tahmea liisterikakka. Pieruja on lärissyt pitkin päivää. Ihan semikivat tuotokset. Nyt pesin pyllyn, mutta sen jälkeen pieraisin jo uudelleen. Taas on tuttu tuhnunhaju kannikoissa. Huomenna kakkaan asiakkaan pönttöön uudelleen.

    • Ruiks klurr. Taas lentää.

    • Mode poisti kun kerroin istuneeni asiakkaan pöntöllä kuraa vääntämässä. On se kumma kun mitään ei saa sanoa. Yritin äsken päkistää uutta kakkaa mutta ei tullut.

      Ootko sä Salis ummessa kun ei kuulu elonmerkkejå?

    • Salapaskantaja

      Maratonsynnytys Jumpoon parkkihallissa. Ruparesori on yhtä horoa, taidan tarvita ensiapua.

      Plop plop plop x 100

      Superiskä Salis

    • Kävin äsken päästämässä Turun keskustan yöhön ison leijan. Siellä se nyt venkoilee pitkin maita ja mantuja. Aamun uutiset huutavat mystisestä joukkokuolemasta Turussa. Kjäh kjäh.

    • Salapaskantaja

      Oikein, Pieris-kultaseni. Olet todella hyvää vaimoainesta kenelle tahansa Tosimiehelle. Koulutus on mennyt perille.
      Muutetaan yhdessä johonkin lähialueelle (max. 100km Espoolta tai Turulta), ja perustetaan oma Kakkelberg-El Dorado, aidattu alue, oma valtteritarha ilman bussipysäkkejä, järvi tai meri, 2-4huoneen talot kaikilla herkuilla, 24h vartiointi, omavarainen luomutalous, ei ulkopuolisille.

      Näin pelastaisimme maailman, ainakin pisteellisesti.

      Arkkitehti Salis

    • Kuulostaa hyvältä. Teen sinusta onnellisen miehen. Huomenna menen töihin kakkaamaan ja pieremään. Veikkauksia mihin aikaa kakka tulee asiakaan pönttöön? Itse veikkaan klo 9-10 välillä. Suoleni on hyvin ennustettavissa.

      Saako yliaktiivisella suolella eläkkeen?

    • Tuli heti yhdeksältä kakka asiakkaan pönttöön. Tuli vauhdilla ja liukkaasti. Äsken tuli uusi kakka. Hyvä kakkapäivä. Mites Saliksella pyyhkii?

    • Salapaskantaja

      Pieris, olen huolissani mielenterveydestäni. Nykymaailmassa valtterit ja parkkihallit ovat jääneet paitsioon, ja olen "kattellu flikoi" ns. sillä silmällä. Jospa sais piparii vielä vanhoilla päivillään jostain. Oishan se hienoo liottaa löysää lihaani puhtosessa siistikarvaisessa suolenpätkässä, vähän hinkuttaa eestaas, ähkäistä silmät pyörien päässä, ja sitten nukkumaan.
      Olen nyt tehnyt osuuteni valtterisukujatkumossa, voin siis keskittyä elämän nautintoihin.

      T; Salis

    • Mä en voi auttaa sua tossa asiassa, mulla on niin kiire täyttää ilmakehä kaasulla, että joudun unohtamaan lihalliset ilot. Nyt on taottava kun rauta on kuumaa ja pieru pyörii pöksyissä. Otsoniaukko ei ole vielä riittävän suuri. Sinut ehkä muistetaan Jumbon miinoittajana, mutta minäpäs tuhoan sivilisaation.

      Ruiks.

    • Tuli äsken ripuli. Oli limaista ja liukasta. Piti pyyhkiä monta kertaa. Ihanaa. Olo on keveä.

    • Salapaskantaja

      Pieris, mulla ratkes tänään ruparesori tuolla Jumpoon parkkihallissa lisääntymishommissa. Saatanallinen pamaus tuhkaluukusta, vatsa- ja reisilihakset löysty, perseelleen valtterilaumaan ja tein lapsensurman siinä homonpunaisen Skoda Octavian vieressä; tahattomasti tosin. Eikä yksikään pelastunut. Valtterit liiskantuivat kuin torakat.
      Mitä nyt teen? Saanko syytteen? Kuinka on tulevaisuuteni? Kannattaako odottaa joulupukkia?
      Pääsen Jorvista teholta huomenna kotiin viikonlopuksi.

      Ruparesoriterveisin Salis

    • Onnea tuhansien valtterien isälle! Vuokrasitko Messukeskuksen tätä päivää varten?

    • Ja näin viuhui sensuurin miekka Saliksen pään yllä. Ehdin lukea sen viestin ja kyllähän se täyttä syntiä olikin. Salis on kävelevä Peeveli. Kakkaa sarjana ja juttelee rumia. Ettäs kehtaat. Mutta silti meidän kaikkien kakkakeppostelijoiden ylijumala. Kukaan muu ei ole tuottanut jätettä yhtä paljon kuin Salis. Olet ihana.

      Ruiks.

    • Salapaskantaja

      Pieris, rakstan sinuu. Kuinkas nyt voimme elää finaaliosuutemme onnellisina yhdessä, silleen heterokakkapohjalta? Mieti, tuhat valtteria viikossa kaasuineen, saisimme välittömästi duunin P-Koreasta.

      Pus pus Salis

    • Vai finaaliosuus, sinä ehkä olet jo finaalissa, mutta mulla on vielä muutama vuosikymmen pierimäaikaa jäljellä. Eikä meitä oteta samaan hoitolaitokseen kun niiltä loppuisi vaipat heti alkuunsa. Pelkästään Saliksen vaipanvaihtoon tarvittaisiin oma hoitaja. Eikä se muuta kerkiäisi tehdäkään kuin raahata sun valtterivaippoja roskikseen.

      Niin että koita pysyä itsenäisenä mahdollisimman pitkään. Sun hoitamisesi maksaisi kultaa ja mirhamia.

      Ruiks.

    • Salapaskantaja

      Pieris, olen letkuissa ja lepositeissä Jorvissa, viimeistä piikkiä odotellessa. Adios, amiga.

      T: Salis

    • No hyvää matkaa tuonpuoleiseen sitten vaan. Toivottavasti Jumala ei liukastu miinaan. Minä voin hyvin ja ilmavasti, pidän meidän paskapäiden puolta jatkossakin.

      Ruiks.

    • Täällä maan päällä vaeltelen, ikävä Salista ja sen hälisevää valtterilaumaa. Terveisiä sinne pilvien päälle, älä saa nyt ripulia, please!

      Ruiks.

    • Salapaskantaja

      Pieris, olen hyvinkin fertiilissä vaiheessa elämänkaartani, joten jouduin tilaamaan Scanian tehtaalta uuden rekan veturin ja puoliperävaunun, jotta jälkeläiseni mahtuvat kyytiin. 18 metrin rekka telillä, kantavuus 154.000 valtteria, V8, robottivaihteisto, lämmitetty perävaunu, ikkunat. Siellä kelpaa valtterien matkustella, eikä enää harmita bussipysäkille jääminen. Bonuksena IDO59 näköispatsas konepellillä.
      Nyt on lisääntymisasiat ruodussa, ja Espoon fatta tarjosi rekan kuluineen. Vittu mää oon onnellinen.

      Rekkahero Salis

    • Heti alkoi kiihottaa kun kuvittelen sun kuskaavan lapsikatrastasi miehekkään rekan ohjaamossa. Teillä Espoossa taitaa olla vähän paremmat olosuhteet, meillä tuo soskun Varissuon haarakonttori tarjoaa vain vatsalääkettä pieruihin.

      Pääsenkö auton kyytiin, sinne varmaan mahtuu kyllä? Olen vähän laihdutellut niin en vie enää niin isoa tilaakaan, painan enää noin 150 kg. Olen aika naisellinen kaikin puolin muutenkin. Et voi vastustaa houkutusta, jos olen peukku pystyssä tien laidalla.

      Ruiks.

    • Salapaskantaja

      Nyt kun sais vielä pillanderii jostain, nii kyl ois asiat hienosti. Sinä olet enämpi sotanorsu, mut joltain ihan oikeelta naiselta. Teissä XXXXL-kokoisissa on se vika, että päälle ei pääse, alle ei uskalla, ja takaa ei yllä. Jatkanko käsilinjalla, vai olisiko muuta tarjolla?

      T: Vahvaranteinen Salis

    • Noh noh, minä olen vain isoluinen. Ja sellainen rotunarttu, että kirjoitan someen mietelauseita "luut ovat vain koirille, oikeat miehet tykkää muodokkaista naisista!!!111111".

      No oikeastaan hieman valehtelin painoani, se on enää noin 140 kiloa. Ja ihan pirun seksikäs olen.

      Arki rullaa tuttuun tapaansa, päästelin leijoja Turun ylle. Hyvällä tuurilla haju leijailee Espooseen.

      Palaillaan.

      • Salapaskantaja

        Pieris darling, eihän se paino mitään, mutta painoindeksi. Vähän niinkuin velkaindeksi.

        Jos painat 140kg ja olet 3,41m pitkä, olet sopusuhtainen ja komea nainen. Toisaalta, merimiehet väittävät, että leveässä ahterissa on iso kajuutta. Mitenkähän pieni pilinnysäni pärjäisi niissä hommissa? Vai meneekö taas käsitöiksi?

        Omin käsin Salis


    • Älä hulluja puhu, en ole yli kolme metriä. Olen yli neljä metriä.

      Terveisiä Linnan juhlista, olen täällä parvella huolehtimassa ilmanvaihdosta. Täällä yleensä haisee hiki, nyt juhlavuoden kunniaksi päätettiin korvata hiki pierulla.

      Oletko käynyt pressanlinnassa köntsällä kun täällä on nurkassa ruskea kasa?

      Ruiks.

    • Salapaskantaja

      Pieris, mulla aanus ja ohutsuoli repes kun tekaisin hormonilapsen parkkihallissa, samaan konkurssiin meni otsalohko ja kateenkorva. Oon teholla TYKSissä, en taida joulua nähdä.
      Hyvästi, Pieris.

      Sinua ikävöiden, Salis

    • Tosi kiva juttu että Salis saa kirjoittaa täällä käteenvedosta ja revenneistä aanuksista, mutta Pieriksen kirjoittaessa pierun voimalla lentävästä joulupukin apurista tulee heti poisto. Eläköön tasa-arvo.

      Haistakaa paska.

    • Haha, nyt Mode poisti tasapuolisuuden vuoksi Saliksen viestit. Pieru ja kakka ovat yhteiskunnallisia uhkia. Ei tästä muutakaan voi päätellä.

      Minäkin klurr sinua <3

    • Salapaskantaja

      Multa tuli jo.

      Salis

    • Älä tilaa multakuormaa talvella. Nyt kun se multa kuitenkin tuli jo, niin levitä se pihalle ja lannoita hyvin. Sen sinä osaat.

      Pöräytin just uuniin, jossa kinkku kypsyy. Saadaan kinkulle mukavan ruskea pinta.

      Rattoisaa joulua Salikselle ja lapsille!

    • Salapaskantaja

      Pieris, mulla ruparesori falskaa. Koko ajan tulee löysää savea, byysaan tai tatamille. Ota minut nuorena, jos vielä kykenet. Oon jo 92v, joten ny on kiire. Vähä niinku Sauli Niinistölläkin kummityttöään panemaan.

      T: Salis

      • Salapaskantaja

        Pieris, rakstan sua yli kaiken, mutta nyt tulee överit valttereista. Auta minua, olen kusessa.

        T: Salis


    • Otan sinut vihdoinkin. Saamme nyt toisemme. Tule Talvivaaran kaivoksen portille. Siellä odotan ruskeissa housuissa. Uuh.

    • Jaahas, sensuuri iskenyt taas. Arvaapa Salis olenko täynnä sontaa joulun syöminkien jäljiltä. Maha oli ummessa pari päivää ja nyt on lennellyt pökäleitä urakkatahtia. Joulu on todellinen koeponnistus suolistolle. Mites Saliksen kakka-asiat näin juhlakauden aikaan? Turussa ainakin haisee pahalle, oletko liikkunut täälläpäin?

    • Salapaskantaja

      Pieris, olen taas poikamiesstatuksella liikkeellä. Tarttis saara pillanderii jostain, mielellään hygieenistä ja oravaa pienemmät kotieläimet kesytettyinä.

      Luotan sinuun, mutta hanki painepesuri liuottimilla ennen tapaamistamme. En käytä kortonkia, koska olen terve. Oletko sinä?

      Raks Salis

    • Vasta muutama tunti töissä tänään ja asiakkaan vessassa kaksi kertaa lannoitettu. Tämä päivä vaikuttaa hyvältä.

      Niin ja mulla on hiivasieni kroonisena. Ilman housuja se risteilee pitkin lattiaa. Haittaakse?

      • Salapaskantaja

        Pieris kultaseni, pitkän etäsuhteemme perusteella olen varautunut tähän vaeltavaan, pahanlaatuiseen hiivasieneesi. Vrt "The Flying Dutchman". Olen virittänyt hiivasieniloukkuja Ompun ostarin autoparkeille, valvontakamerat, ja antibioottisprinklerit ajoluiskiin, näin saadaan leviäminen estettyä. Myyjillä ydinsuojapuvut, täimyrkyt pinnassa. Laukkutorttusienetkin bännätty.
        Suomi 100 nousuun, vaikka visvasyylä kerrallaan.

        Sieniterkuin Salis


    • Salapaskantaja

      Pieris, aromikasta vuodenvaihdetta. Anna pierun soida tulevanakin vuonna.

      Raks

      Salis

    • Kiitos, ruskeaa uutta vuotta sinulle. Odottelen tässä vuoden ensimmäistä kakkaa. Lupaan raportoida kun se tulee.

    • Kakka tuli! En ehtinyt viettää kakatonta tammikuuta kovin kauaa. Vapautin saaliin putken mutkaan. Syntymän ihme.

      Raks.

    • Ehdin lukea viestisi ennenkuin mode taas silppusi sen. Sitä vaan piti sanomani että sä olet koko ajan kuolemassa mutta et kuitenkaan kuole. Sitkeä sissi olet. Tuo salapaskominen on varmaan niin innostava harrastus, että pitää sut vastustuskykyisenä. Kunpa minäkin pystyisin samaan. Olet idolini. Vielä jonain päivänä minäkin kyyristyn Turussa Louhen parkkiluolan uumeniin ja vapautan ensimmäisen valtterini. Sitä ennen keskityn pieremään Louhen hisseihin suolikaasuja. Jonkunhan sekin on tehtävä. Sitä mietin kyllä, että kun minusta aika jättää niin kuka alkaa hoitaa näitä Pieriksen tehtäviä? Olisiko nyt viime hetket lisääntyä? Löytyykö isäehdokkaita? Saa ilmoittautua än yy tee nyt!

    • Salapaskantaja

      Pieris, olemme kuolemattomia, niinkun Mustanaamio tai Aku Ankka.

      Raks

      Salis

    • Salis, nyt on onkelma. Istuin paljaalla perberillä tyynyn päällä ja nyt tyyny haisee persiille. Onko vielä toivoa tyynyllä?

    • Salapaskantaja

      Pieris, nyt heti teet näin: soita 112 ja tilaa radioaktiivinen ryhmä, vähän niinku Loviisa CSI. Ryhmä amputoi tyynyparan ja perseesi, ja loppusijoituspaikka on jossain Siperiassa tjsp. Kääriydy alumiinifolioon ( ei, se ei ole kondomi), rukoile Jesseä tai Allua, pelkää pahinta ja toivo parasta.
      Olet kusessa.
      Jos selviät tästä korjauskelpoisessa kunnossa, laita meiliä. Jos et, voimia omaisille.
      Muistosi elää, Pieris.

      Salis

    • Selvisin, aanus valkaistiin ja tyyny joutui kriisiterapiaan. Mihin tehdään seuraava isku biologisin asein? Tuletko Louheen?

    • Salapaskantaja

      Pieris, olen edelleen kin rastaana sinulle. Tuhkaluukkutiineys on yleistä näissä porukoissa. Toivottavasti rakkausvesipäämme ei ole sekarotuinen. Jännitys kasvaa, mitä sieltä tulee? Vai mitään?

      Pregnant Salis

    • No isän ja äidin tuntien vauvasi on iso ja ruma. Plus haju. Isompana se seisoo pysäkillä yksinään palelemassa. Lopulta se pääsee Hesarin ykkösuutiseksi ja saa suojatyöpaikan tasa-arvoyksiköstä. Kenties saa myös kunniatohtorin tittelin. Kuolemansa jälkeen saa näköispatsaan Sellon parkkihalliin.

      Olet synnyttämässä ylhäisökakkaa.

      • Salapaskantaja

        Pieris, olet profetiaalinen henkilö, enemmän nämä valkonaama-wannabenigger-rappihintit. Mutta joudut kuitenkin yhteishuoltajuuteen, tuli sieltä mitä tahansa. Nii kerta.

        Yksinhuoltajaterveisin

        Salis


    • Tosi kiva tämä huuhaa-palsta. Kun kirjoitat huuhaata, se sensuroidaan. Kohta tämäkin poistuu. Kiitos mode.

    • Salis, mode tuhoaa rakkautemme! Mutta me emme luovuta, emmehän..?

    • Ehdin lukea sen kirjoituksesi. Se olikin niin syntinen, että kannatti poistaa. Rakkautemme on uhattuna. Mitä keksimme ratkaisuksi? Hyppäämmekö yhdessä kalliolta alas käsi kädessä? Muutammeko maalle ja levitämme kakkaa pellolle? Perustammeko matkatoimiston ja kierrätämme turisteja Turun ja Espoon jätteenkäsittelylaitoksella?

      Huomenna pieraisen Louhessa.

    • Salapaskantaja

      Pieris, heräsin viime yönä kivikovaan stondikseen ja hymyyni. Nainen, joka nukkui vieressäni, piereskeli kuin hevoinen, ja luulin jo heränneeni sinun vierestäsi. Tosin bukee oli kevyempi, mutta ääniefekti oli kuin hevoisenpieru. Etpä ollutkaan sinä, oli vain joku piereskelevä hoito. Heitin sen aamulla pihalle. Pieris, tule luokseni Espoolle.

      Ikävöiden

      Salis

    • Salapaskantaja

      Pieris, se hevoisenpieruja puskeva karkeakarvainen nainen on taas tunkemassa tänne yöksi. Mitä teen. Ei ota eteen sen kaa. Eikä muiden kuin rakkaan Pierikseni kaa.

      Epätoivoinen Salis

    • Tehdään treffit, tule Turkuun valtteroimaan Louhi. Tunnistat minut ruskeista housuista ja kauas leijuvasta "parfyymistä". Odotan jo sua täällä hissien luona. Älä missaa tätä.

    • Salapaskantaja

      Pieris, en uskalla sinne. Liian kaukana Sellon synnytyshallista. Valtterini ovat tottuneet turvalliseen maailmaantuloon, ja Sellon parkkihallista siinä hissin vieressä on turvaisa satama uusille tulokkaille. Eikä tarvitse edes osata asylum-sanaa, loppuelämä on jo maksettu.
      Tule sinä tänne Espoolle, teeskennellään heteroa. Tosin ominaistuoksusi ehkä viilentää romanttisia tunteitamme. Jos harrastamme heteroseksiä Sellossa, siellä alapesumahdollisuudet ovat huonot.

      Raks

      Salis

    • Mulla on kanssa vähän ongelmia ton perätuotosten kanssa. Mun pylly sattuu kun pieren teräviä pieruja. Ajattelin tutkia Bilteman ja Motonetin kuvastot jos löytyisi joku tiiviste ryppyreiälle. Sellainen, joka pehmentää pieruja niin etteivät revi aanus-saukkoa verille. Löytyy varmaan kohdasta p niinkuin pakoputki.

      Niin ja noista sun epäilyttävän värisistä valttereista. Olet ihan selkeästi ollut sillee jonkun eksoottisen kanssa, vai kui?

    • Salapaskantaja

      Pieris, kattopas Bilteman kataloogista kohdasta R niinkuin hallitunkki. Sillä saa ketterästi autonrenkaat vaihdettua, joten kai yksi ruparesorikin sillä ehjätään. Tapauskohtaisesti voi olla ongelmallistakin.

      Resoriterveisin Salis

    • K niinkuin tunkki on nyt pyllyssä jumissa. Muita hyviä vinkkejä?

    • Aivan naurettavaa menoa. Jutellaan pupuista ja prinsessoista jatkossa niin mode tykkää. Mikä on sun suosikkipupusi? Mun on rusakko. Ihku söpöö hei!

    • Visvasyylä43v

      Modet vetäkööt itsensä vessasta alas. Olen tehnyt niistä pelleistä jo valituksen palveluntarjoajalle. Sitten vaan modet taas vanhainkotiin pyllyjä pyyhkimään. Parasta osaamisaluettansa. Tai aktiivityöllistymisvammakkojohonkin, mihin edes kykenevät, jos siihenkään.

    • Salis rakas, huomenna ei bussit kulje. Älä turhaan tee pökälettä pysäkille kun ei tule bussia mitä missata. Kakkaa mieluummin taksin takapenkille.

    • Salapaskantaja

      Pieris, menin pummilla SAKn bussilla Tapiolasta Hakaniemeen viinapullon kaa. Kotiinpaluu tulojälkiä pitkin.
      Väänsin valtterin Senaatintorille osoittamaan mieltään. Toivottavasti sai hyvän kodin sieltä.
      Otan lisää viiniä.

      T: Salis

    • Mun peräluukku jäätyi näillä pakkasilla. Help, auttaako pakkasnesteen juonti?

    • Salapaskantaja

      Pieris, tee ympäristöteko. Vedä Lassea (neiti-Lasol, se vaaleanpunainen), löytyy huoltoasemilta. Ympäristö kiittää, koska pierusi ovat sen jälkeen ruusuntuoksuisia, eivätkä polta viattomien ihmisten sieraimia ja limakalvoja. Autojen maalipinnatkin säästyvät, eikä laskeuma ole niin murhaava kuin nykyään.

      T: Salis

    • Kannattaisi sinunkin juoda jotain jäätymistä estävää. Meinaan valtteri voi kohmettua pysäkille jos ei ole saanut isältään syntymälahjaksi sisäistä lämmikettä.

      Schluuuurps, märkä pusu <3

    • Ai niin, voisitko joskus pökälöidä jonkun taloyhtiön saunaan lauteiden alle? Ajatus 80 asteessa kuumenevasta kikkareesta kiihottaa.

    • Salapaskantaja

      Ihmeellistä huuhaa-palstaa, kun mitään ei saa kirjoittaa. Onko modeilla jotain ongelmia? Teen teistä palveluntarjoajalle valituksen, sitten on ongelmia.

      HV (ei tarkoita Hyvä Veli)

      Salis

    • On niillä ongelmia. Täytyy taas jutella pupuista. Pikkupupu loikki pihanurmen poikki, avasi peräsuolen, sen tuotokset hangelta nuolen.

    • Olen juuri Espoossa. Jätän kikkareen ykköstien varteen. Hae se sieltä.

    • Salapaskantaja

      Löysin hylätyn kikkareesi. Vein sen kotiin lämpimään, ja laitoin mikroon. Ketsupin ja perunasalaatin kanssa oikein maukasta. Neloskaljalla buustattuna.

      T: Salis

    • Jännä nähdä minkälaista sontaa suollat kun päkistät ulos jo kertaalleen synnytettyä. Jos hylkäät sen luontoon niin sitten se on toistamiseen hylätty. Voi parkaa.

      Perustan oikeutta kakalle-liikkeen. Keskityn suojelemaan vähäosaisia. Olen kakkojen Äiti Teresa.

    • Haluaisin palata nuoruuteen ja mennä ensimmäiselle työpaikalleni Hesburgeriin pieremään. Oi niitä aikoja kun kaasutin kuivavaraston täyteen. Salis, vie mut Heselle ja leikitään nuoria. Päästetään kassalla ihan saatanallinen pieru. Entisten aikojen kunniaksi.

    • Salapaskantaja

      Pieris, mennään heseen, kunhan olen ratkaissut erään persheensisäisen ongelmani. Nimittäin valtterit ovat lakanneet puhumasta minulle. Tuijottavat vain synkkänä, kuin murha mielessä, eivätkä välitä keskusteluyrityksistäni mitään.
      Mitä teen? Turvaudunko ammattiauttajaan? Yritänkö eläkkeelle? Hyppäänkö pikajunan alle? Syönkö 15 perhepitsaa?
      Auta minua etäterapialla.

      Hoitoa tarvitseva Salis

    • Salis, sun jälkeläisillä on mutismi. Tyypillistä traumatisoituneille valttereille. Älä enää hylkää niitä lumihankeen. Ota syliin, silitä, nuuhki ja hiero rintaasi vasten. Sitten alkaa taas iloinen puheensorina. Lisäksi syö se pizza, saat ainesta uusille valttereille. Lapsilauma kasvaa ja nauttii toisistaan.

      Tsemppiä isyyteen!

    • Salapaskantaja

      Ehkäpä niillä on sama tauti kuin sotaveteraaneilla, sodanjälkeinen joku syndrooma, selkokielellä paukkupöpi. Yritän kesyttää niitä, ja tarjoan perhepitsaa. Entäs jos eivät tokeennu näillä neuvoillasi? Valtion tarjoamaan terapiaan yritän laittaa ne, fatta tarjoaa sen kuitenkin.
      Olisihan kiva, jos olisi tervepäisiä valttereita kirmaamassa Espoon kedoilla ja konnuilla.

      Ei kai ne oo kehareita?

      Terapiaterveisin Salis

    • Salapaskantaja

      Pieris, nyt ne puhkesivat puhumaan kitapurje lepattaen, ja vaativat kela-ruokaa, mitä lieneekään. Vaativat kela-asuntoja, kela-hoitoa, kela-perseenyhdistämistä, kela-rahaa, jne. Kela-sijaisvanhempiakin haluavat. Enkö ole riittävän hyvä ensisynnyttäjäksi?
      Pieris, olen nyt keskellä perhekriisiä. Valtterit vaativat, Espoo tai fatta ei maksa, mitä teen?

      Epätoivoinen suurperheen isä Salis

    • Vie ne vastaanottokeskukseen. Siellä ne saa kaiken naaman eteen ja sosiaalityöntekijä Unelma Jortikka-Angola rapsuttaa leuan alta. Niinhän se tekee muillekin ankkurilapsille. Yksinkertaista.

      Ja nyt katsotaan kun viesti poistuu. 3-2-1 NYT!!

    • Älä sure, rakkaani. Ehdin lukea kuitenkin viestisi. Nyt ensiapuna suosittelen, että teet kantelun hallinto-oikeuteen. Vaadit, että lentokoneelinen valttereita lennätetään heti takaisin Suomeen. Sitten vaadit vahingonkorvauksia miljoonakaupalla, korvauksiin sisällytetään pari perhepizzaa ja leka tiukkaa. Serlaa myös. Tämän jälkeen elelet herroiksi, kosit minua ja lähdetään viettämään suurperheenä loppuelämäämme etelän aurinkoon.

      • Salapaskantaja

        Pieris darling, päätin hyödyntää valtterini markkinatalouden syövereihin, ja myyn ne hainsyöteiksi Etelä-Afrikkaan. Saattavat kelvata valkohaille tai härkähaille, molemmat yleisiä niillä kulmilla. Paljonko pitäisi pyytää kilo- tai kappalehintana? Maksu kuitenkin US dollareissa, ei randeissa eikä euroissa.
        Muutetaan yhdessä Kapkaupunkiin vahtimaan valttereitamme. On upea paikka, aurinko lämmittää, ja merivesi on kirkasta mutta kylmää, Benguelan virta tulee suoraan Etelämantereelta. Siellä on myös pingviinejä, vaikket ehkä uskokaan.

        Cape Town forever.

        Long Street Salis


    • Salapaskantaja

      Pieris darling

      Olen asunut Kapkaupungissa Claremontissa, Sea Pointissa, ja Kloof Nekissä. Miksi emme lähtisi sinne elämämme ehtoolla? Loistava paikka, pierusi eivät aiheuttaisi yleishälytystä, eikä metrinen kullini yleisöryntäystä.

      Ilmasto, meri, uimarannat, valtterit viihtyisivät Atlantin tyrskyissä rantahietikolla, pierusi katoaisivat tuuleen kuin pieru Hyväntoivonniemellä (villieläinraukat, WWF puuttuu juttuun), kaasulaskeumasi menisi Zimbabwen piikkiin. Putin pelastaisi meidät.

      Pieris, elämässä on tehtävä ratkaisuja. Tässä on nyt yksi.

      Lirputi lärpyti etenkin sinne

      Salis

    • En voi jättää Varissuon-kotiani. Täällä on oma torakkafarmini, jota ruokin sydänverellä päivittäin. Lisäksi seinät ovat ruskistuneet aika kattavasti, koitan piileskellä isännöitsijää tämän asian takia. Olen sidottu pierukaasuiseen kotiini. Positiivisena puolena pitää sanoa, että rottia ei ole kun ne pyörtyy heti kynnyksellä. Onko sinulla vinkkilää antaa miten pääsen vastuusta jos jään kiinni tästä asunnon pierustamisesta?

      Vedän kaihtimet eteen taas. Surullisin miettein.

    • Salis, mun kakka on myöhässä. Tulee yleensä aamupäivällä. Nyt ei tullut. Mikä neuvoksi?

    • Nyt tuli! Pirusti myöhässä. Sisäinen kelloni on sekaisin.

      Ruiks.

    • Kylläpä nyt poistellaan. Modella taas känkkäränkkä päällä. Pidä lippu korkealla Salis rakkaani!

    • Salapaskantaja

      Pieris, perustetaan pesue johonkin Kauriin kääntöpiirin kulmille. Sinne ei vammakkomodet iske, ja lempemme kukoistaa valtterifarmilla. Meren rannalla. Vrt Taiskan Mombasa. meren sinisen, jäi Mombasaan vain päivä elämää, ja elämään... tjsp.
      Valttereita sielläkin luonnonvaraisena, ja YKn elättämänä, Hercules C-130 pudottaa pullaa taivaalta.
      Olen epätoivoinen. Mitä teen, vai vedän ranteet auki? Haluan lisääntyä, mutta kannattaako näitä geenejä jakaa maailmalle?
      Jospa pakasteeraan itseni johonkin geenipankkiin tällaisenaan, ja tulevaisuudessa ihmettelevät, miksi valkoinen mies synnytti mustia paskanhajuisia lapsia?

      Finaaliterveisin Salis

    • Menikö finaaliin asti?

      Älä ainakaan valttereita pakasta, saat murhasyytteen. Miten muuten sun valtsut saa alkunsa, kasvaako ne siittiöistä? Vai peräpukamista? Perhepizzasta? Kerro oi rotuvalio.

      Pusruiks.

    • Salapaskantaja

      Pieris darling, ilmeisestikin olet jättänyt muutaman biologian (piolookian, turuuks) oppitunnin väliin.
      Meille hoetaan suurena totuutena, että joku rikollinen, jengiytynyt ja syrjäytynyt juutalaispoika syntyi neitseellisesti pyhästä hengestä pari tuhatta vuotta sitten jossain Kaksoisvirtojen tjsp maassa. Kätyreineen herätti suurta epävarmuutta kansalaisissa.
      Tällä matematiikalla valtterinikin sikiävät pyhästä hengestä. Ehkä vähän siemennestettäkin siteeksi. Mistä lie tullut, vai perhepitsasta, HKn Blööstä, tai sporan penkiltä. En tiedä.
      Niitä vaan tulee yhtenä kymenä.
      Saisinko tästä Vuoden synnyttäjä-metallin? Oma looshi on jo Sellon parkkihallissa.

      Pieris, älä lannistu. Vielä me menemme sinne Kauriin kääntöpiirille. Valttereiden kotipaikoille.

      Raks

      Salis

    • Salapaskantaja

      Miljoonabisnes, nyt varma rasti

      Hain eilen pari perhepitsaa ja kolme pulloa valkkaria Sellon Alkosta, ja päätin viettää rattoisan illan kotona. Ne selvitettyäni nukahdin, näin painajaisia keskenmenoista jne, ja heräsin yöllä hikisenä 60-tuumaisen telkkarini pauhatessa Napakymppiä. Mitäs siinä, loput viinit helttaan, ja aamulla pullloja palauttamaan Sellon Alkoon.
      Yhtäkkiä syynytyskipuja aanuksessa. Valtterit pyrkivät framille pullokoneen vieressä, eikä vessaa lähimaillakaan. Parempi kaupan lattialla kuin omassa byysassa, ja vapautin heidät kiemurtelemaan yleisön sekaan. Yleisen pakokauhun laannuttua etsin heille lymypaikkaa läheltä, mutta ei mitään. Vain rouskuttava pullonpalautuskone oli siinä. Siitäpä muistin pohjoismaissa ja muuallakin maailmassa käytössä olleen vauvaluukku-systeemin, eli orpolapsi luukusta (kirkko tms) sisään, hoito ja kasvatus jonkun laskuun, ja se oli siinä.

      Tungin siis valtterit pullokoneeseen, aikansa se rouskutti, ja antoi pullonpalautuskuitin "kolme viinipulloa, 2 valtteria", yhteensä 184€. Lunastin rahat kassalta, ostin lisää viiniä ja pitsaa, ja huomenna sama ralli.

      Mieti, Pieris. Tosta jää satanen putsia per päivä, maha ja pää täynnä, jälkeläisten tulevaisuus turvattu. Olen jo pannut alulle huomiset valtterit, joten huomenna taas satanen lemmenpesämme rakennushommiin. Tilasin myös uuden valtterinvärisen Audi 8n, ettei kukaan luule persaukiseksi.

      Ensi kesänä olemme lemmenpesässämme Kauriin kääntöpiirin kulmilla.

      Raks

      Salis

    • Salapaskantaja

      Pieris, riudun ikävissäni, ja piilevä anoreksianikin alkaa juhlimaan. Painan enää 139 kiloa, olen siis laihtunut viikossa jo 42 kiloa. Painoindeksini on huolestuttava, ollakseni normaalipainoinen minun tulisi olla 412cm korkea, korkeampi kuin se Aneriikassa palloileva suomihujoppi Euronen. Jos kasvan korkeutta sinne asti, rupean lentomajakaksi Suomenlahdelle, ja ryssäpoika ei tule enää sudittamaan meidän tontille lentoraudoillansa.
      Sellon parkkihalli on tarkka paikka. Pituuteni (horisontaalinen etäisyys) on hyvä. Näen pienen pippelini vielä mahan takaa ilman peiliä.
      Mitä teen? Murhaanko mummoni, syönkö ählypitsaa, vain menenkö töihin?
      Pieris, ilman sinua olen tuuliajolla.

      Ikävöivä Salis

    • Salis, lankesin auervaaraan. Olin sen mukana Dubaissa, lentäjä kun kuulemma oli. Lupasi mulle sopimuksen mallitoimiston kanssa jos annan sille pimskaa. Minähän annoin ja ainoa mitä sain on syfilis ja menetetyt luottotiedot.

      Olen palasina. Miten voin ikinä luottaa miehiin enää? Se mies oli pitkä, tumma ja jykeväleukainen.

      Se sanoi lisäksi, että mä haisen pahalle. Mielestäni tuoksun hyvälle. Mitä mieltä olet?

      Rakasta minut ehjäksi ja osta mulle lääkkeet.

      Kirvelemisiin!

    • Salapaskantaja

      Pieris, älä lähde lentäjän mukaan, ne on mulukkuja kaikki tai suurin osa.
      Saat anteeksi hairahduksesi, en ole pimpankade. Toivottavasti aurinpolttamasi ja tautisi lähtee pillereillä pois. Luottotiedot on huonompi juttu, siihen ei auta pillerikään. Nyt viimeistään sinun kannattaisi aloittaa tienaaminen sulotuoksuisella metaanikaasullasi, josta voi jalostaa teollisuuden käyttöön 80%.
      Siksi Espoossakin on taas vihreätä lehteä puussa ja pikkulinnut lentävät, kun olit siellä etelän mailla. Pk-seudun ilmanlaatu ollut hyvää.

      Eihän ihmisen (?) ominaishaju kovin paha voi olla, sehän tukehtuisi itekkin siihen.

      Raks

      Salis

    • Nyt on tilanne päällä. Vajosin depressioon tuon gigolon jäljiltä ja päätin kävellä junan alle. Kävelin raiteilla, odotin mestausta. Juna lähestyi jo, mutta sitten tapahtui odottamattomia. Tuli vahingossa pieru ja siinä sivussa maa tärisi siten, että kiskot vääntyivät. Siinä katselin kun edessäni vaunukaupalla ruumiita lenteli pellolle. En onnistunut surmaamaan itseäni, mutta montakymmentä muuta meni.

      Salis, miten selitän tämän parhain päin? Nyt on kiire!

    • Siis mitä sensuroitavaa tuossa Saliksen viestissä oli?!?!??? Nyt on taas modella hiekat väärässä paikassa.

      Salis, puolustaudu, taistele kuin sotamies rannalla. Puske esiin kuin valtteri konsanaan. Me kaipaamme sinua. Minä ja satiaiseni.

    • Loin faniosoitteen, mutta tuleekohan sinne paljon postia muiltakin hulluilta kuin Salikselta? Onko tarvetta Pieriksen fan clubille?

    • Toivotonta... mode on jo valmiina taas...

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe