Strutsi kumoaa luomisen

Dfgghhhhtf

Miksi strutsille on luotu siivet aivan turhaan, vaikka se on maalla liikkuva eläin? Tämä on todiste älyttömästä luojasta, eikä luojaa ole olemassa.

15

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skednfm

Miksi strutsilla on siivet? Aivan turhaan.

• Wieekeek

Lisäksi strutsilla on tehokkaat läpivirtauskeuhkot vaikka se on maaeläin.

• fgfghghj

Miksi sinulle sitten on luotu aivot, vaikka et osaa ajatella omilla aivoillasi? Miksi kanalle luotiin siivet? Kuka sanoo, että lentäminen on olennainen osa lintuutta? Mistä tiedät, onko strutsi lentänyt joskus, kun ilmakehä oli tiheämpää ennen vedenpaisumusta? Miksei strutsista ja emusta tullut kettua tai lehmää? Miksei valas kävele? Miksi lepakko lentää? Miksei Jumala olisi luonut monimuotoisuutta tälläkin tavalla ilman sinun pieniä kankeita kaavojasi? Kumpi oli ensin: muna vai kana?

• "Kuka sanoo, että lentäminen on olennainen osa lintuutta?"

Raamattu:
        "20 Jumala sanoi: "Viliskööt vedet eläviä olentoja ja lennelkööt linnut ilmassa taivaankannen alla.""

• Ggggffkb

"kun ilmakehä oli tiheämpää ennen vedenpaisumusta."

Ei Raamatussa näin sanota kretupelle. Te kretut olette kyllä mainioita Raamatun väärentäjiä.

• marathustra kirjoitti:

"Kuka sanoo, että lentäminen on olennainen osa lintuutta?"

Raamattu:
        "20 Jumala sanoi: "Viliskööt vedet eläviä olentoja ja lennelkööt linnut ilmassa taivaankannen alla.""

"Raamattu:

Mutta Raamatussa ei sanota, että strutsi olisi lintu. Evolutionistiset tiedemiehet ovat vain itse keksineet pitää sitä lintuna.

• 0f9yg8rfy
        Ggggffkb kirjoitti:

"kun ilmakehä oli tiheämpää ennen vedenpaisumusta."

Ei Raamatussa näin sanota kretupelle. Te kretut olette kyllä mainioita Raamatun väärentäjiä.

Niinpä! Kretut kyllä keksivät vaikka mitä selityksiä, mutta mihinkään ne eivät perustu! Eivät perustu Raamattuun, eivät perustu tieteeseen... eivät perustu mihinkään! Kretuilulta on pohja pois, ja siksi näemmekin kaikenlaista säälittävää änkytystä joka asiasta.

• Ei_mulla_muuta
        Mark5 kirjoitti:

"Raamattu:

Mutta Raamatussa ei sanota, että strutsi olisi lintu. Evolutionistiset tiedemiehet ovat vain itse keksineet pitää sitä lintuna.

Tuo kommentti todistaa kaiken. Mark5 on trolli. Ja uskokaa nyt perkeleet, että sama tyyppi on niitten mukakreationistisen onelinereittenkin taustalla. Ovat ihan samaa kamaa, ja täsmälleen ihan yhtä trollikamaa. Olen tiennyt tämän vuodensta 2013 on kun olen seurannut tuolloin Jaakobin ja myöhemmin Obadjan kommentointia tällä palstalla.

• Mark5 kirjoitti:

"Raamattu:

"Mutta Raamatussa ei sanota, että strutsi olisi lintu."

Taas tollo osoittaa, ettei tunne Raamattua ja jumalaansa. Jobin kirjan 39. luvussa jumala itse kysyy Jobilta näin:

'Sinäkö loit strutsin, nopeasti juoksevan linnun?,

• Ei_mulla_muuta kirjoitti:

Tuo kommentti todistaa kaiken. Mark5 on trolli. Ja uskokaa nyt perkeleet, että sama tyyppi on niitten mukakreationistisen onelinereittenkin taustalla. Ovat ihan samaa kamaa, ja täsmälleen ihan yhtä trollikamaa. Olen tiennyt tämän vuodensta 2013 on kun olen seurannut tuolloin Jaakobin ja myöhemmin Obadjan kommentointia tällä palstalla.

Eilä ole trolli. Uskonto saa joidenkin pään sekaisin juuri tuolla tavalla - omassa sukupuussani oli yksi suurin piirtein samanlainen, ja tämä oli ennen internetin läpimurtoa.

• Munuaistutkija kirjoitti:

"Mutta Raamatussa ei sanota, että strutsi olisi lintu."

Taas tollo osoittaa, ettei tunne Raamattua ja jumalaansa. Jobin kirjan 39. luvussa jumala itse kysyy Jobilta näin:

'Sinäkö loit strutsin, nopeasti juoksevan linnun?,

Markin Raamatussa se saattaa hyvinkin olla kamelikurki.

• Mark5 kirjoitti:

"Raamattu:

>>Mutta Raamatussa ei sanota, että strutsi olisi lintu. Evolutionistiset tiedemiehet ovat vain itse keksineet pitää sitä lintuna.<<

Kyllä strutsi Raamatussa linnuksi tiedetään.
        https://bible.knowing-jesus.com/topics/Ostriches

Mutta tiedemiehetpä on keksineet sanoa lintuja dinosauruksiksi. Mitäs siihen sanot?

• "Miksi strutsille on luotu siivet aivan turhaan, vaikka se on maalla liikkuva eläin? Tämä on todiste älyttömästä luojasta, eikä luojaa ole olemassa."

Siksi, että Jumala näki hyväksi niin luoda. Siivistä ei ole ollut mitään ongelmaa strutsille ja se todistaa, että Jumala on onnistut luomisessaan strutsienkin suhteen. Siivillä voi olla myös jokin tarkoitus, vaikka ihmisten äly ei riitäkään tietämään sitä.

• Nähtyjä_juttuja

Ja taas vääns Mark5 trollinkakat palstalle, ja odottaa, että joku astuu ja kiroaa. Älkää ihmiset vaivautuko!

• >>Siksi, että Jumala näki hyväksi niin luoda. <<

Niin se spitaalibasillikin on niin kovin kätevä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2632
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2536
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1757
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1405
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      985
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      955
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      779
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      734
    Aihe