Hei,
tietääkö kukaan kenen esittäjän instrumenttikappale soi nykyään C-More mainoksen taustalla?
Kiitos!
C-more (21.9.17) mainoksen
20
3883
Vastaukset
- nimitiukassa
samaaa biisin esittäjää ihmettellään täällä Sodankyläsä kanssa :D
- alkuperäinen_
Täytynee kysyä suoraam MTV3 / C More kanavilta , että saa tietää.
- Kysytty
Mä kysyin ja sain vastauksen
Biisi on We're In Free Fall ja sen ovat esittäneet Andy Powell, Linda Roan ja Jamie Elder. Pahoittelut, että vastauksessa kesti! Pistäkää nyt biisi soimaan vaikka heti: https://www.youtube.com/watch?v=vsNmVhbv3Uw- tätäbiisiäetsinyt
kiitos :)
- syysmyrkkylilja1
c-morella on nyt sellainen uudempi mainos, missä laulaa joku nainen, vähän hitaammanpuoleinen kappale, osaako kukaan sanoa mikä kappale kyseessä?
- Jannice
Tämä uusin C Moren mainoksen kappale on
Martin Hall feat. Anna Strandberg, Coma Svensson – Hard (Tribute version)
- erkkinenvain
Martin Hall feat. Anna Strandberg, Coma Svensson – Hard (Tribute version)
- Juuuuuupa
- syysmyrkkylilja11
Kiitos, on tuo kappale mitä moni on ehdottanut :)
- Hmmph
Jo joku osaa myös kertoa kenen biisi soi cmore toukokuu 2017 mainoksessa, siinä oli leffoina mainoksessa ainaki tää Magic Mike Xxl?
Moikka,
Aikaisemmat biisit ovatkin jo löytyneet, mutta toukokuun mainoksen ( https://www.youtube.com/watch?v=fiOsHzNrri8 ) kipale on Walsh, Fulford, Gonzales - Shake It (Vocal version). Biisi on Universal Publishing Production Music -musiikkikirjaston syövereistä.
Terveisin,
Tanja C Morelta- MikäSeOnKysyn
Mikähän se ihan uusin mainosmusiikki on, missä nainen laulaa jotain "you gotta let me know"?
- Mikänikämikä
Ne vois pistää ylälaitaan biisin tiedot :D ärsyttää ku ees Shazam ei tunnista noita biisejä, mikähän se uusin nyt on... It hurts... Let me know.
- aaokei
Kyseessä Martin Hallin Screaming Out, tässä :) https://www.youtube.com/watch?v=qNsS5LnmNZo
- MikäSeOnKysyn
Suuret kiitokset! :)
- Ozzy
Mikä on tämä nykyinen biisi
- Niikerta
Sen minkäi haluaisin tietää että mikä tämä nykyinen mainosbiisi on
- Anonyymi
Mikäs biisi nyt para-aikaa soi tuossa mainoksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs biisi nyt para-aikaa soi tuossa mainoksessa?
weeknd blinding lights
- Anonyymi
Mikäs tämä hauska vähän saksalaiselta tanhulta kuulostava biisi? Soinut myös Suomen surkein kuskissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450