Teuvo. Sinusta riippuu.

Elämä.on.valintoja

Jos jatkat herjojasi ja vilpin ja valheitten harjoittamista, siitä on seurauksena se, että palsta pysyy sinulle epätyydyttävässä tilassa. Kaikki riippuu sinusta.

68

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missähän tuo vihaamasi Teuvo riippuu? Hän riippuu tässä:


      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

      "Te olette minun todistajani,"

      "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

      • Panman68

        Eli, mitä törpömpi tässä elämässä olen sitä varmemmin kelpaan seuraavaan.


    • Elämä.on.valintoja

      Sinua en vihaa. Se on sinun luulosi.
      Vihapuheillasi saat, mitä tilaat.
      Älä sitten itke, se ei mitään hyödytä.

      Tämä on kuvaus sinusta:
      "Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan."
      Ilm. 2:21

    • Odotan, että sinä tässä omassa aloituksessasi vastaat, miksi tämä on herjausta:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

      "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

      "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?"

      • Elämä.on.valintoja

        Jumalan sana ei ole herjausta.


      • Pacman68

        Eli, rynnätkää kaikki Jessen perään ja hylätkää läheisenne sillä maailmanloppu on käsillä.


    • Ketä totuuden valinta herjaa?

      Voisitko lopettaa nuo tyhjänpäiväiset "hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala" hokemisesi ja rehellisesti vastat kysymyksiini, kun kerran tällaisen aloituksen teit?

      Miksi nämä Jeesuksen sanat omalle kansalleen ovat sinustakin herjausta:

      "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      • Elämä.on.valintoja

        Olet näköjään täydellisen sokea omille herjoillesi, valheillesi ja vilpillesi.


      • Elämä.on.valintoja kirjoitti:

        Olet näköjään täydellisen sokea omille herjoillesi, valheillesi ja vilpillesi.

        Pidätkö tätäkin minun omana valintana, herjana ja valheena?

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."


      • Elämä.on.valintoja
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pidätkö tätäkin minun omana valintana, herjana ja valheena?

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Älä viitsi vääristellä. Miksi käytät jatkuvasti vilppiä? Miksi herjaat? Miksi valehtelet?


      • Itsekukin
        Elämä.on.valintoja kirjoitti:

        Älä viitsi vääristellä. Miksi käytät jatkuvasti vilppiä? Miksi herjaat? Miksi valehtelet?

        Kukin käyttää parhaita lahjojaan.


    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

    • Näin on kirjoitettu:

      "Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi."

      Paljastuipa "Elämä.on.valintoja " viimeisimmäksi Hurmahengen legioonalaiseksi, jotka tekevät kaikki herjansa ja valkheensa Saatanan pakottamina:

      "Pakko sanoa tuohon totuuteen: aamen!"

      Aamenaamenaamen
      22.9.2017 22:09
      AamenkiitosJeesus
      22.9.2017 22:24
      Teuvoonvalehtelija
      22.9.2017 21:24

      • Elämä.on.valintoja

        Minä todellakin luotan tuohon Sanan lupaukseen, että kerran sinun valheesi tulevat täysin ilmi. Nyt vielä joudumme tarkastelemaan niitä vajavaisesti, vaikka antaahan Jumala tarpeen mukaan viisautta.


      • Täydellisyyssaavutettu
        Elämä.on.valintoja kirjoitti:

        Minä todellakin luotan tuohon Sanan lupaukseen, että kerran sinun valheesi tulevat täysin ilmi. Nyt vielä joudumme tarkastelemaan niitä vajavaisesti, vaikka antaahan Jumala tarpeen mukaan viisautta.

        Kylmaar kaikki Teuvon valheet ovat jo tulleet ilmi ja hän on paljastunut saatanan kätyriksi.


      • Täydellisyyssaavutettu kirjoitti:

        Kylmaar kaikki Teuvon valheet ovat jo tulleet ilmi ja hän on paljastunut saatanan kätyriksi.

        Onko truo nyt mikä ihme.

        Saatanan kätyriksihän paljastui myös hänen lähettäjänsä Jeesus Kristuskin 2017 vuotta sitten:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, (Pahojen henkien päämieheksi, Saatanaksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! "

        "Ei mitään utta auringon alla."

        Taas saan iloiten muistuttaa, että minä todella nautin herjoistasi:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Tämä on erinomaista jumppaa tämän ikäiselle, jotta jaksaa talvella taas hiihtää ja luistella - jos Jumala suo.


      • Elämä.on.valintoja kirjoitti:

        Minä todellakin luotan tuohon Sanan lupaukseen, että kerran sinun valheesi tulevat täysin ilmi. Nyt vielä joudumme tarkastelemaan niitä vajavaisesti, vaikka antaahan Jumala tarpeen mukaan viisautta.

        Tuo vajavaisuus on Saatanan Paavalille antamaa opetusta, jolla se pitää sinutkin vajaavaisena, täysin tietämättömänä Kristuksen täydellisestä totuudesta:

        "Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen."

        Minäkin luotan, että taivaassa on iso tilipussi minua odottamassa:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Hypiminkähypit
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Onko truo nyt mikä ihme.

        Saatanan kätyriksihän paljastui myös hänen lähettäjänsä Jeesus Kristuskin 2017 vuotta sitten:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, (Pahojen henkien päämieheksi, Saatanaksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! "

        "Ei mitään utta auringon alla."

        Taas saan iloiten muistuttaa, että minä todella nautin herjoistasi:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Tämä on erinomaista jumppaa tämän ikäiselle, jotta jaksaa talvella taas hiihtää ja luistella - jos Jumala suo.

        Helvetissä (ei ole uhkaus, olet vanha mies jo) sinä sovitusveren herjaaja joudut hyppimään tulisilla hiilillä ettei varpaasi palaisi. On siis hyvä että harjoittelet hyppimistä.


      • Hypiminkähypit kirjoitti:

        Helvetissä (ei ole uhkaus, olet vanha mies jo) sinä sovitusveren herjaaja joudut hyppimään tulisilla hiilillä ettei varpaasi palaisi. On siis hyvä että harjoittelet hyppimistä.

        Iloiten hypin, koska tällä saan oman kuntoni lisäksi erittäin paljon sijoitusta pääomatililleni taivaassa:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Sillä ei hänen valtakunnassa Israelin kahtatoista heimoa millään pikkurahalla hallita:

        Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.


      • Pacman68
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuo vajavaisuus on Saatanan Paavalille antamaa opetusta, jolla se pitää sinutkin vajaavaisena, täysin tietämättömänä Kristuksen täydellisestä totuudesta:

        "Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen."

        Minäkin luotan, että taivaassa on iso tilipussi minua odottamassa:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        OIkeastiko kristityn pitää ihan ehdoin tahdoin asettua uhriksi ja ärsyttää jotta häntä vihattaisiin?


      • Otahuomioon
        Pacman68 kirjoitti:

        OIkeastiko kristityn pitää ihan ehdoin tahdoin asettua uhriksi ja ärsyttää jotta häntä vihattaisiin?

        Ota huomioon että Teuvo ei ole kristitty, ei sinne päinkään. Teuvo on spiritualisti, okkultisti ja astrologi. Teuvo pilkkaa ja vihaa Kristuksen vuodattaa sovitusverta, joka näin tekee on antikristitty saatana. Se ei tee teuvosta kristittyä että hän hokee Jeesusta, kun Teuvo ei oikeaa lihaan tullutta Jeesusta tunnusta.


    • Nosiittävaan

      Teuvo haluaa mieluummin lyödä päätään seinään.

      • Pään lyöminen vaikka seinään, on sekin monin verroin parempi vaihtoehto, kuin tulla Saatanalle heitetyksi.


      • Nosiittävaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pään lyöminen vaikka seinään, on sekin monin verroin parempi vaihtoehto, kuin tulla Saatanalle heitetyksi.

        Jaa, taidat puhua jollekulle toiselle nyt...


      • Nosiittävaan kirjoitti:

        Jaa, taidat puhua jollekulle toiselle nyt...

        Mikä ihme tuo nyt on, sillä teitähän on paljon enemmän kuin mitä oli 1990 luvulla Hartaanselän pirtissä kissoja - ja niitäkin oli todella paljon, ainakin Siikajokilaakson lehdessä olleen kuvan mukaan.


    • Kristityt ovat olleet murhaajia alusta asti.

      Ja tiesittekö sitä, että " Faris" on arabialainen ratsumies, hevosmies, miekkamies.
      Meneekö 'fariseus' nyt jotenkin uusiksi.

      Ehkä ei ollutkaan juutalainen.

      • Ainakin siitä asti, kun kala-tunnus hylättiin, tartuttiin miekkaan ja tunnukseksi motettiin risti, kuoleman merkki.

        Ja sen merkin alla maailman valloitus onnistui, kuten Saatana keisari Konstantinukselle ilmoitti ja yllytti.


      • ei-lahkolain
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ainakin siitä asti, kun kala-tunnus hylättiin, tartuttiin miekkaan ja tunnukseksi motettiin risti, kuoleman merkki.

        Ja sen merkin alla maailman valloitus onnistui, kuten Saatana keisari Konstantinukselle ilmoitti ja yllytti.

        Oletpa täydellisen tyhmä otus Teuvo, kristityille risti merkitsee elämän ja ylösnousemuksen symbolia, toivoa tulevasta kuoleman voitosta. Älä sotke astrologioitasi siihen


      • Voihelvettisoikohon
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ainakin siitä asti, kun kala-tunnus hylättiin, tartuttiin miekkaan ja tunnukseksi motettiin risti, kuoleman merkki.

        Ja sen merkin alla maailman valloitus onnistui, kuten Saatana keisari Konstantinukselle ilmoitti ja yllytti.

        Mikä helvetin motettiin? Tarkoitatko sitä kun enkelit moksivat sinut lenkkipolullasi? (Löytyy kirjastasi)


      • TeuvoSuni
        Voihelvettisoikohon kirjoitti:

        Mikä helvetin motettiin? Tarkoitatko sitä kun enkelit moksivat sinut lenkkipolullasi? (Löytyy kirjastasi)

        Kerro, millä sivulla sen olen kertonut, niin voin kertoa miksi tuo tapahtui, kun itse pelkäät sen kertomista.

        Kuten olet monta kertaa muistuttanut, olen jo vanha mies, enkä ihan kaikkia Pyhän Hengen koulutustapahtumia joka hetki muista.


      • ei-lahkolain kirjoitti:

        Oletpa täydellisen tyhmä otus Teuvo, kristityille risti merkitsee elämän ja ylösnousemuksen symbolia, toivoa tulevasta kuoleman voitosta. Älä sotke astrologioitasi siihen

        Kävipä verenhimoinen hurmahenki taas varastamassa nimimerkin. Siksi olen monta kertaa esittänyt toivomuksen:

        Jos joku vielä rakastaa totuutta ja aikoo täällä kanssani keskustella, rekisteröiköön nimimerkkinsä, muuten antaa hurmahengelle mainion tilaisuuden valehdella hänen nimimerkillään.


      • ei-lahkolain
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kävipä verenhimoinen hurmahenki taas varastamassa nimimerkin. Siksi olen monta kertaa esittänyt toivomuksen:

        Jos joku vielä rakastaa totuutta ja aikoo täällä kanssani keskustella, rekisteröiköön nimimerkkinsä, muuten antaa hurmahengelle mainion tilaisuuden valehdella hänen nimimerkillään.

        Jäipä taas itse asiaan vastaaminen väliin Teuvolta.


      • ei-lahkolain
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kerro, millä sivulla sen olen kertonut, niin voin kertoa miksi tuo tapahtui, kun itse pelkäät sen kertomista.

        Kuten olet monta kertaa muistuttanut, olen jo vanha mies, enkä ihan kaikkia Pyhän Hengen koulutustapahtumia joka hetki muista.

        Huonosti sinut on valittu kun olet niin pölvästi että et edes muista saatanan sinulle syöttäminen valheita.


      • Voivoivoiteuvoa
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kävipä verenhimoinen hurmahenki taas varastamassa nimimerkin. Siksi olen monta kertaa esittänyt toivomuksen:

        Jos joku vielä rakastaa totuutta ja aikoo täällä kanssani keskustella, rekisteröiköön nimimerkkinsä, muuten antaa hurmahengelle mainion tilaisuuden valehdella hänen nimimerkillään.

        SINÄ itse käytät jatkuvasti muiden nimimerkkejä! Kyllä olet tekopyhitetty ihminen!


      • Motitettiin.motattiin
        Voihelvettisoikohon kirjoitti:

        Mikä helvetin motettiin? Tarkoitatko sitä kun enkelit moksivat sinut lenkkipolullasi? (Löytyy kirjastasi)

        Varmaankin: motitettiin.


    • Vasta nyt aloin tarkemmin tutkia tätä aloitusta, ja sen tekijää:

      Elämä.on.valintoja
      22.9.2017 9:29
      Jos jatkat herjojasi ja vilpin ja valheitten harjoittamista, siitä on seurauksena se, että palsta pysyy sinulle epätyydyttävässä tilassa. Kaikki riippuu sinusta.

      Tunnistin hänet heti Saatanalle heitetyksi entiseksi ystäväkseni. Vaikka hän se jyrkästi kiisti, sillä tätä toimintatapaansa hän tuossa tarkoitti:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Kyllä minä sen vähemmälläkin uskon, että tämä palsta pysyy Saatanan veripeltona ainakin niin kauan, kun sinulla nettiyhteys toimii.

      Minun vierailuaikani tämän hurmahengen sairasvuoteen vieressä päättyy tähän.

      • Elämä.on.valintoja

        Jälleen väärässä olet. Se, että sinä harrastat valehtelua, ei todellakaan tarkoita sitä, että muut tekisivät samoin. Sinulla on vakavan laatuinen Devoit-trauma. Epäilen, voitko siitä parantua.


      • Äläepäile
        Elämä.on.valintoja kirjoitti:

        Jälleen väärässä olet. Se, että sinä harrastat valehtelua, ei todellakaan tarkoita sitä, että muut tekisivät samoin. Sinulla on vakavan laatuinen Devoit-trauma. Epäilen, voitko siitä parantua.

        Ei voi.


      • Elämä.on.valintoja
        Äläepäile kirjoitti:

        Ei voi.

        Siltä vaikuttaa.


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'

    • Niinsevaanonpi

      Kokemus on osoittanut, että Teuvo ei jätä mitään herjaamistilaisuutta käyttämättä.

    • AamenkiitosJeesus

      Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.

    • AamenKiitosDevoit

      Kiitos Devoit, että suostuit Saatanalle heitetyksi. Ilman tuota emme olisi koskaan saaneet tietää minkälainen paskiainen Teuvo totuuden henki oikein on, kun sen vallassa 14 vuotta kuljit.

      Samalla pääsit palaamaan meidän oikeiden jumalanlasten uskoon, ja kokemaan minkälaista on elää kun sydän on täynnä syntiä ja saastaa, ja kuitenkin saa olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen.

    • KiitosDevoitAamen

      Kiitos Devoitille, että tulit heitetyksi Saatanalle, ja aloit hänen opastuksella tutkia Raamattua.

      Ilman sinua emme olisi koskaan saanet tietää, että Jumalan lähettämä raju eksytys onkin Jeesuksen Pyhä Henki, jota myös Totuuden Hengeksi kutsutaan.

    • DevoitinHuononäkö

      Missä mahtaa Teuvo olla, kun en löydä häntä enää mistään puskasta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe