Kuka voisi olla? Itse veikkaan Mariannaa.
Pietarin salakihlattu sairaalassa
34
1469
Vastaukset
- pektopah
Hyvä veikkaus, jota voisin itsekin kannattaa.
- päkä63
Isabella
- Pietarintyökaveri
Hyvä arvaus voi osua kohdalle; Pietari pelastin rannalta Mariannan ja rakastui heti.Kyllä sen näätte sen viellä heh heh...........
- kaikkitietävät
Hän on Helena Kuula.
- jennitys
Jenni.
- Lolaaa
Lola Vinberg, joka näytettiin Tuhmiksissa.
- salkkaritjyrää
Isabella?
- Camilla_Mustavaara
Se huijari palaa Pihlajakadulle vain mun kuolleen ruumiini yli.
Sitä paitsi se ei oo mikään Isabella, vaan Pirjo Luokkanen. Voitteko kuvitella, miten rahvaanomainen nimi se on.
- salapahis
Mariannan ruumistahan ei löydetty, joten voisi olla Marianna. Toisaalta Pepin paluuta on rummutettu paljon, jotenka villi veikkaus on, että Peppi.
- TyynestäTyynesti
Tyyne Puustinen.
- ljljslfdjs
Tuskin, eikös Tyyne ois vähä liian vanha?
- ghesdgh
Taatusti peppi..myöhemmissä jaksoissa esim. Eva tekee puolakkasurvosta..
- peppiRulestaa
Peppi on hyvä veikkaus! Mä pistän rahat likoon Pepin puolesta! Kannustan Peppiä!
- Fanukas
Kyllä kai Sergei ois tietonen lapsensa äidin koomasta? Mariannanki katoamisesta on turhan vähän aikaa.. Jenni kuopattiin jo..
- LolaVinberg
Tätä itsekin mietin. Veikkaan, että salakihlattu on Lola, joka osti Herukan. Ja sen takia Pietari pitää nykyisin strippiklubia pystyssä.
- kljljlkj
Näinpä. Salkkarit ei ehkä ole aina se kaikista loogisin sarja, mutta joku roti näissä hommissa yleensä kuitenkin on. Ei voi mitenkään olla esim. Peppi tai Jenni. Marianna vielä ehkä menisi, mutta munki mielestä vähän liian aikaista tuoda häntä takasi.
Oliko sillä vihanneksella muuten sormus jo valmiiksi, vai laittoko Pietari sen sormuksen vihanneksen sormeen? Ei muistikuvia itellä. - jennitys
Uskon myös Pepin palaavan sarjaan piakkoin, mutta toivottavasti ei Pietarin koomamorsiamena kuitenkaan. Juurikin siksi, kun kyllähän Sergei tietäisi jos Pepille olisi jotain tapahtunut.
Toisaalta Sergei voi olla sulkeutunut välillä, eikä hänen kaikkia ajatuksia ja tekoja ole aina yleisölle paljastettu. Ainakaan silloin kun kieroili Mariannan äidin kanssa tytön pään menoksi. Samankaltainen kuvio oli aikoinaan Sebastianillakin, kun huijasi kaikkia olemalla muka kihloissa Isabellan kanssa vaikka suunnitteli jättävänsä hänet yksin alttarille.
Ja tavallaan tuo Sergein nykyinen rikollisuuuteen repsahtaminen olisi ehkä ymmärrettävää, jos hän uskoisi menettäneensä Pepin lopullisesti.
- NoNiinpäTietysti
Heh heh. Mitenköhän mä jostain arvasin, että tämä Pietarin kihlattu herää koomasta just kun Pietari on lyömässä hynttyyt yhteen Evan kanssa. Onkohan musta tulossa joku näkijä, ennustaja?
Se ois kova, jos Pietarin kihlattu oliskin Marianna. Veikkaan kuitenkin jotain uutta hahmoa. - salkkaritfan
Toinen uusista hahmoista, varmaan Sofia Arasolan näyttelemä hahmo.
- ullataalasmaa
Veikkaan myös tätä Arasolan hahmoa, ja huomatkaa että Pepin nimi mainitaan jaksoissa ennen jaksoa "heräämisiä" jossa tämä kihlattu luultavasti herää.
- Eva_Tamminen
Siis mitä ihmettä? Pietarilla salarakas, ja just kun se halus alkaa oleen mun kanssa ja muuttaa meille.
Nyt mä lemppaan sen ulos ja otan Jirin tilalle, joka ei osaa eikä ehdi oleen Monican kanssa eikä niitten tulevan vauvan. Nellakin tykkää, kun mä ja Jiri palataan yhteen. Sössön sössön. - jepsulleen
Varmaan Jenni herää henkiin.Eva jää toiseksi. Vaikka hyvin joutaa vaikka poistua Salkkareista,puhuu niin epäselvästi,ettei saa mitään selvää sanoista.
- Ilveilyä
Juu mustaki toi Eva kiristelee suutansa ja leukapieliään ihan kummasti, aiva ku hevonen hirnuis hampaat irves..
- spasat
Mä veikkaan Arasolan hahmoo joka on nimeltään Lola.Lolalla on ollut heräämisen merkkejä joten Lola on hengissä oikea vastaus on Lola
- Loolooloo
Loola, Lo-Lo-Loola! Nyt se selvis!
- SelvääPässinlihaa
Pietarin koomasta heräilevä salarakas on Annika Sievinen.
- Unohtuiko
Nythän se tässä muutama jakso sitten koomasta heräsi, mutta eipä ole aiheesta sen koommin mitään ollut. Ei ole Pietarille mitään ilmoitettu eikä muutakaan.
Jos sillä olikin jo uus mies jossain ja lähti sen matkaan. - kukahanois
Jännä juttu ku aiemmin, sillä näkys vaaleet hiukset ja nyt ne olikin mustat!
- mistäsnäitätietää
Jos vaikka näyttelijä vaihtui? Tai sitten hoitsut käytti koomapotilaan kampaajalla, missä hiukset värjättiin. Kun on Salkkarit kyseessä, niin saattoipa koomapotilas itsekin värjätä hiuksensa.
- Syvä_Huokaus
Se on elias.
- Hyvä_Suokaus
No multa kyllä tulee, jos näin on.
- Seksikässe
Se on Lotta Lehtikari.
- Eeei
EI KAI Lehtikari? Onko se "uusi"Marianna joka tulee jatkamaan kammottavia tekosiaan eikä jää kiinni ilmiselvistä kusetuksistaan..Onhan esim.Iidaaki näytelly hahmo vaihtunu ja viimeksi Kunnari.. Nykyinen Kunnari on kyllä liika höpelö, ei sovi tuohon rooliin. Vanha oli parempi..
- präät
Eeei kirjoitti:
EI KAI Lehtikari? Onko se "uusi"Marianna joka tulee jatkamaan kammottavia tekosiaan eikä jää kiinni ilmiselvistä kusetuksistaan..Onhan esim.Iidaaki näytelly hahmo vaihtunu ja viimeksi Kunnari.. Nykyinen Kunnari on kyllä liika höpelö, ei sovi tuohon rooliin. Vanha oli parempi..
Kuka on Kai Lehtikari?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244