Pietarin salakihlattu sairaalassa

Shean

Kuka voisi olla? Itse veikkaan Mariannaa.

34

1469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pektopah

Hyvä veikkaus, jota voisin itsekin kannattaa.

• päkä63

Isabella

• Pietarintyökaveri

Hyvä arvaus voi osua kohdalle; Pietari pelastin rannalta Mariannan ja rakastui heti.Kyllä sen näätte sen viellä heh heh...........

• kaikkitietävät

Hän on Helena Kuula.

• jennitys

Jenni.

• Lolaaa

Lola Vinberg, joka näytettiin Tuhmiksissa.

• salkkaritjyrää

Isabella?

• Camilla_Mustavaara

Se huijari palaa Pihlajakadulle vain mun kuolleen ruumiini yli.

Sitä paitsi se ei oo mikään Isabella, vaan Pirjo Luokkanen. Voitteko kuvitella, miten rahvaanomainen nimi se on.

• salapahis

Mariannan ruumistahan ei löydetty, joten voisi olla Marianna. Toisaalta Pepin paluuta on rummutettu paljon, jotenka villi veikkaus on, että Peppi.

• TyynestäTyynesti

Tyyne Puustinen.

• ljljslfdjs

Tuskin, eikös Tyyne ois vähä liian vanha?

• ghesdgh

Taatusti peppi..myöhemmissä jaksoissa esim. Eva tekee puolakkasurvosta..

• peppiRulestaa

Peppi on hyvä veikkaus! Mä pistän rahat likoon Pepin puolesta! Kannustan Peppiä!

• Fanukas

Kyllä kai Sergei ois tietonen lapsensa äidin koomasta? Mariannanki katoamisesta on turhan vähän aikaa.. Jenni kuopattiin jo..

• LolaVinberg

Tätä itsekin mietin. Veikkaan, että salakihlattu on Lola, joka osti Herukan. Ja sen takia Pietari pitää nykyisin strippiklubia pystyssä.

• kljljlkj

Näinpä. Salkkarit ei ehkä ole aina se kaikista loogisin sarja, mutta joku roti näissä hommissa yleensä kuitenkin on. Ei voi mitenkään olla esim. Peppi tai Jenni. Marianna vielä ehkä menisi, mutta munki mielestä vähän liian aikaista tuoda häntä takasi.

Oliko sillä vihanneksella muuten sormus jo valmiiksi, vai laittoko Pietari sen sormuksen vihanneksen sormeen? Ei muistikuvia itellä.

• jennitys

Uskon myös Pepin palaavan sarjaan piakkoin, mutta toivottavasti ei Pietarin koomamorsiamena kuitenkaan. Juurikin siksi, kun kyllähän Sergei tietäisi jos Pepille olisi jotain tapahtunut.

Toisaalta Sergei voi olla sulkeutunut välillä, eikä hänen kaikkia ajatuksia ja tekoja ole aina yleisölle paljastettu. Ainakaan silloin kun kieroili Mariannan äidin kanssa tytön pään menoksi. Samankaltainen kuvio oli aikoinaan Sebastianillakin, kun huijasi kaikkia olemalla muka kihloissa Isabellan kanssa vaikka suunnitteli jättävänsä hänet yksin alttarille.

Ja tavallaan tuo Sergein nykyinen rikollisuuuteen repsahtaminen olisi ehkä ymmärrettävää, jos hän uskoisi menettäneensä Pepin lopullisesti.

• NoNiinpäTietysti

Heh heh. Mitenköhän mä jostain arvasin, että tämä Pietarin kihlattu herää koomasta just kun Pietari on lyömässä hynttyyt yhteen Evan kanssa. Onkohan musta tulossa joku näkijä, ennustaja?
      Se ois kova, jos Pietarin kihlattu oliskin Marianna. Veikkaan kuitenkin jotain uutta hahmoa.

• salkkaritfan

Toinen uusista hahmoista, varmaan Sofia Arasolan näyttelemä hahmo.

• ullataalasmaa

Veikkaan myös tätä Arasolan hahmoa, ja huomatkaa että Pepin nimi mainitaan jaksoissa ennen jaksoa "heräämisiä" jossa tämä kihlattu luultavasti herää.

• Eva_Tamminen

Siis mitä ihmettä? Pietarilla salarakas, ja just kun se halus alkaa oleen mun kanssa ja muuttaa meille.

Nyt mä lemppaan sen ulos ja otan Jirin tilalle, joka ei osaa eikä ehdi oleen Monican kanssa eikä niitten tulevan vauvan. Nellakin tykkää, kun mä ja Jiri palataan yhteen. Sössön sössön.

• jepsulleen

Varmaan Jenni herää henkiin.Eva jää toiseksi. Vaikka hyvin joutaa vaikka poistua Salkkareista,puhuu niin epäselvästi,ettei saa mitään selvää sanoista.

• Ilveilyä

Juu mustaki toi Eva kiristelee suutansa ja leukapieliään ihan kummasti, aiva ku hevonen hirnuis hampaat irves..

• spasat

Mä veikkaan Arasolan hahmoo joka on nimeltään Lola.Lolalla on ollut heräämisen merkkejä joten Lola on hengissä oikea vastaus on Lola

• Loolooloo

Loola, Lo-Lo-Loola! Nyt se selvis!

• SelvääPässinlihaa

Pietarin koomasta heräilevä salarakas on Annika Sievinen.

• Unohtuiko

Nythän se tässä muutama jakso sitten koomasta heräsi, mutta eipä ole aiheesta sen koommin mitään ollut. Ei ole Pietarille mitään ilmoitettu eikä muutakaan.
      Jos sillä olikin jo uus mies jossain ja lähti sen matkaan.

• kukahanois

Jännä juttu ku aiemmin, sillä näkys vaaleet hiukset ja nyt ne olikin mustat!

• mistäsnäitätietää

Jos vaikka näyttelijä vaihtui? Tai sitten hoitsut käytti koomapotilaan kampaajalla, missä hiukset värjättiin. Kun on Salkkarit kyseessä, niin saattoipa koomapotilas itsekin värjätä hiuksensa.

• Syvä_Huokaus

Se on elias.

• Hyvä_Suokaus

No multa kyllä tulee, jos näin on.

• Seksikässe

Se on Lotta Lehtikari.

• Eeei

EI KAI Lehtikari? Onko se "uusi"Marianna joka tulee jatkamaan kammottavia tekosiaan eikä jää kiinni ilmiselvistä kusetuksistaan..Onhan esim.Iidaaki näytelly hahmo vaihtunu ja viimeksi Kunnari.. Nykyinen Kunnari on kyllä liika höpelö, ei sovi tuohon rooliin. Vanha oli parempi..

• präät
        Eeei kirjoitti:

EI KAI Lehtikari? Onko se "uusi"Marianna joka tulee jatkamaan kammottavia tekosiaan eikä jää kiinni ilmiselvistä kusetuksistaan..Onhan esim.Iidaaki näytelly hahmo vaihtunu ja viimeksi Kunnari.. Nykyinen Kunnari on kyllä liika höpelö, ei sovi tuohon rooliin. Vanha oli parempi..

Kuka on Kai Lehtikari?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1721
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1556
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1280
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1244
    Aihe