Pimpansilpojia lekalla päähän!!!

SuvaitsevaisuudenLoppu

Jumalauta uskonnon varjolla nuorilta tytöiltä viedään tärkeä osa elämästä. Kaiken tämän sallivat arvoisat kyrpäotsaiset poliitikkomme ja terveydenhuoltoviranomaiset pelätessään, että rikoksen kieltäminen aiheuttaa rasistisyytöksen.
Mitä me tällaisilla päättäjillä teemme...emme yhtään mitään.

Kunniamurhat, silpomiset, lapsivaimot, muiden uskontojen täydellinen halveksiminen, jidahismi...jne...jne...jne. Kaikki uskonnon varjolla. Lisäksi ruokimme ja ylläpidämme tämän mainitun väen, joka osoittaa kiitollisuutta rottamaisesti.

Jos valtiovalta ei toimi, pitää kansan toimia. Mittarissa on aika loppu!!!

52

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninnukkainen

      Olen aivan samaa mieltä.Suomi on demokraatinen kristitty maa ja tuollaisilla asioilla ei pidä olla mitään sijaa meidän yhteiskunnassamme.Ei kai se niin voi olla että otetaan demokratiasta vain rusinat pullasta mutta jatketaan omaa barbarismia suomalaisten rahoituksella.Menkööt omiin maininsa takaisin ja tehkööt ihan mitä huvittaa.Ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka uskonnon nimissä silpoisivat toisensa hengiltä kunhan pysyvät täältä poissa.

      • Ei muuten ole kristitty maa. Kristinuskonharhaisen kuuluu noidat, homot, vääräuskoiset, avionrikkojat sekä huonosti käyttäytyvät teinit tappaa.

        Kristinuskoisen kuuluu myös lopettaa sapattina työtä tekevät ja sen jälkeen itsensä myös tappotyöhön sapattina syyllistyneenä itsensä lopettaa

        Edelleen mulkussaan esinahkaa kantavan tulee leikata se heti pois.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Ei muuten ole kristitty maa. Kristinuskonharhaisen kuuluu noidat, homot, vääräuskoiset, avionrikkojat sekä huonosti käyttäytyvät teinit tappaa.

        Kristinuskoisen kuuluu myös lopettaa sapattina työtä tekevät ja sen jälkeen itsensä myös tappotyöhön sapattina syyllistyneenä itsensä lopettaa

        Edelleen mulkussaan esinahkaa kantavan tulee leikata se heti pois.

        No kristityksi maaksi tätä ennen on kutsuttu .Oli miten oli niin islamilaisen kulttuurin pimeä puoli ei mitenkään kuulu Suomen maaperälle eikä koko Eurooppaan.Me olemme sivistyskansoja ja barbaarit harjoittakoon omia heimorituaalejaan muualla kuin täällä meidän verorahojemme turvin.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Ei muuten ole kristitty maa. Kristinuskonharhaisen kuuluu noidat, homot, vääräuskoiset, avionrikkojat sekä huonosti käyttäytyvät teinit tappaa.

        Kristinuskoisen kuuluu myös lopettaa sapattina työtä tekevät ja sen jälkeen itsensä myös tappotyöhön sapattina syyllistyneenä itsensä lopettaa

        Edelleen mulkussaan esinahkaa kantavan tulee leikata se heti pois.

        Ja sinä ilmeisesti luulet että koko maailma elää keskiajalla kuten muslimit.Kyllä tässä maailmassa on kritittyjä mutta ei kukaan heistä tapa noitia,vääräuskoisia,avionrikkojia eikä homoja uskonnon tähden.Niin tekevät vain muslimit.Kristitty ajattelee että Jumala rankaisee heitä jotka ovat Hänen silmissään väärin teheneet ,muslimi taas harhoissaan luulee että samaan aikaan kun hän itse saa tehdä ihan mitä huvittaa hänen kuuluu tappaa vääräuskoiset ja toimia koko maailman tuomarina,olla joku vara-allah.Jopa omia uskonveljiään hän vainoaa ja tappaa kun jokin näiden uskonnonharjoittamisessaan ei mene ihan hänen sääntöjensä mukaan.Pieni suuruusharha tullut Muhamatin päähän.


      • Ninnukkainen kirjoitti:

        Ja sinä ilmeisesti luulet että koko maailma elää keskiajalla kuten muslimit.Kyllä tässä maailmassa on kritittyjä mutta ei kukaan heistä tapa noitia,vääräuskoisia,avionrikkojia eikä homoja uskonnon tähden.Niin tekevät vain muslimit.Kristitty ajattelee että Jumala rankaisee heitä jotka ovat Hänen silmissään väärin teheneet ,muslimi taas harhoissaan luulee että samaan aikaan kun hän itse saa tehdä ihan mitä huvittaa hänen kuuluu tappaa vääräuskoiset ja toimia koko maailman tuomarina,olla joku vara-allah.Jopa omia uskonveljiään hän vainoaa ja tappaa kun jokin näiden uskonnonharjoittamisessaan ei mene ihan hänen sääntöjensä mukaan.Pieni suuruusharha tullut Muhamatin päähän.

        Pilkkaat mielikuvitusjumalaasi ihan tuelta.

        Eikö raamatussasi kerrota juuri nuo ohjeet, jotka kuvasin?

        Jos luulet olevasi kristitty ja väität, että nuo mielikuvitusjumalasi ohjeet eivät sinua koske, tarkista vuorisaarna. Siinä mielikuvitusjeesuksesi vahvisti vanhan testanentin lain.

        Jos vielä tuntuu omituiselta, muistuttaisin sinun vanhaa testamenttia hyljeksiessäsi hylkäävän myös kaikki kymmenen huvittavaa käskyä.

        Surullistahan tässä todellisessa maailmassa on se, että muhammad (lillukoon hän sianihrassa) kopioi kaikki iljettävimmät ohjeensa kirjan kansalta, eli kristinuskonharhaisilta.

        Tyttölasten iljettävä ympärileikkauskin lienee perua aatamin ja eevan sadusta, sekä patriarkaalisen yhteiskunnan paheksunnasta. Naisen tuntema himo ei tietenkään ole oikein, jos se ei kohdistu viisivuotiaana viisikymmenvuotiaaseen.


      • Ninnukkainen

        Minua itseäni ei kaiketi voi kristityksi kutsua koska minua ei ole kastettu enkä ole käynyt rippikoulua ,en koskaan kuulunut seurakuntaan mutta olen silti sitä mieltä että hedelmistään puu tunnetaan ja islamin hedelmä on mätä ja verinen .Kristityt ovat tehneet paljon hyvää mutta enpä tiedä ainuttakaan islamilaisten pitämää orpokotia tai kehitysapuprojektia ,päitä on sen sijaan katkottu ihan huolella.Normaalilla terveellä ihmisellä on omatunto joka estää toimimasta maailman tuomarina ja miekanheiluttajaa,islamilaisilta tuo inhimillinen ominaisuus puuttuu kokonaan.Heidän " uskonnossaan " ei ole lainkaan sijaa lähimmäisenrakkaudelle ja anteeksiannolle .Mielestäni se ei siis olekaan uskonto vaan äärimmäisen raaka poliittinen ideologia joka käyttää hyväkseen luku-ja kirjoitustaidottomia ihmisiä agendansa eteenpäin viennissäja lupailee paratiiseja tappajille.Raamatussa ei koskaan ole luvattu taivaspaikkaa tuollaisten tekojen perusteella.


      • epistä_edelleen

        Minä luulen, että syy kiihkoislamilaisuuteen ja sotiin johtuu siitä, että he pelkäävät menettävänsä naisensa, jotka alkavat ymmärtää, ettei heitä saa kohdella miehen omaisuutena, jolle saa tehdä mitä haluaa. Siksi tytöt eivät saa käydä koulua, heistä tulisi liian fiksuja.

        Länsimaissa sellainen mies on psykopaatti, pahoinpitelijä, misogynisti, sairaalloisen mustasukkainen potenssiin sata, pedofiili, sivistymätön peto. Meillä naiset voivat hakea apua viranomaisilta, heillä nainen on aina syypää, teki mies mitä tahansa.

        Siinä syy, miksi he vihaavat länsimaita, me pidämme peiliä heidän kasvojensa edessä.


      • PossuaHuuleen
        he-ma kirjoitti:

        Ei muuten ole kristitty maa. Kristinuskonharhaisen kuuluu noidat, homot, vääräuskoiset, avionrikkojat sekä huonosti käyttäytyvät teinit tappaa.

        Kristinuskoisen kuuluu myös lopettaa sapattina työtä tekevät ja sen jälkeen itsensä myös tappotyöhön sapattina syyllistyneenä itsensä lopettaa

        Edelleen mulkussaan esinahkaa kantavan tulee leikata se heti pois.

        Normaaliälyiset kyllä ymmärtävät mitä on kristinusko ja mitä on ateistien höpinä. Normaaliälyiset ymmärtävät mitä hyvää aito kristinusko on saanut maailmassa aikaiseksi. Ateistien höpinä on vailla pohjaa.


      • Ninnukkainen
        PossuaHuuleen kirjoitti:

        Normaaliälyiset kyllä ymmärtävät mitä on kristinusko ja mitä on ateistien höpinä. Normaaliälyiset ymmärtävät mitä hyvää aito kristinusko on saanut maailmassa aikaiseksi. Ateistien höpinä on vailla pohjaa.

        Johtuu ihan siitä että ateistiraukkojen koko elämä on vailla pohjaa.Sitten heillä on vielä todella monella sellainen harha että he olisivat jotenkin suojassa islamistien vihalta.Että kun he eivät ole kristittyjä niin ei Ahmed heiltä päätä katko.Turha luulo,islamilaisuus ei hyväksy mitään muuta uskontoa tai aatetta kuin islaminuskon ja ateistin pää irtoaa yhtä helposti kuin kristitynkin.


      • PossuaHuuleen kirjoitti:

        Normaaliälyiset kyllä ymmärtävät mitä on kristinusko ja mitä on ateistien höpinä. Normaaliälyiset ymmärtävät mitä hyvää aito kristinusko on saanut maailmassa aikaiseksi. Ateistien höpinä on vailla pohjaa.

        Normaaliälyinen tajuaa kristinuskon vedätykseksi ja jeesuksen sekä kaksi muuta kolmiomaisen jumalan epäjumalaksi.

        Raamattunsa lukematta jättänyt poimii rusinat pullasta, mutta ei koskaa viitsi tutustua koko uskonsa perusteisiin. Sanoisin,mettä pilkkaat olematonta jumalaasi.


      • Ninnukkainen kirjoitti:

        Johtuu ihan siitä että ateistiraukkojen koko elämä on vailla pohjaa.Sitten heillä on vielä todella monella sellainen harha että he olisivat jotenkin suojassa islamistien vihalta.Että kun he eivät ole kristittyjä niin ei Ahmed heiltä päätä katko.Turha luulo,islamilaisuus ei hyväksy mitään muuta uskontoa tai aatetta kuin islaminuskon ja ateistin pää irtoaa yhtä helposti kuin kristitynkin.

        Ei pidä paikkaansa.

        Kirjan kansa, eli kristinuskonharhaiset ovat muslimien profeetan jeesuksen seuraajia ja siten turvassa, kunhan maksavat veron.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Kirjan kansa, eli kristinuskonharhaiset ovat muslimien profeetan jeesuksen seuraajia ja siten turvassa, kunhan maksavat veron.

        Olet nähnyt unta .Kristittyjähän he ovat juuri ihan hulluna tappaneet esim.Syyriassa.Kokonaisia kyliä täynnä tapettuja kristittyjä perheitä.Ei siinä ole veroja kyselty kun on tultu ovesta sisälle ja katkottu perheeltä päät.Kristytyn naisen sormet silputtiin rangaistukseksi Raamatun lukemisesta.Nuori syyrialaisnainen,kristitty,joukkoraiskattiin ,tapettiin ja lopuksi tungettiin puinen krusifiksi kurkkuun.


      • Ninnukkainen
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Olet nähnyt unta .Kristittyjähän he ovat juuri ihan hulluna tappaneet esim.Syyriassa.Kokonaisia kyliä täynnä tapettuja kristittyjä perheitä.Ei siinä ole veroja kyselty kun on tultu ovesta sisälle ja katkottu perheeltä päät.Kristytyn naisen sormet silputtiin rangaistukseksi Raamatun lukemisesta.Nuori syyrialaisnainen,kristitty,joukkoraiskattiin ,tapettiin ja lopuksi tungettiin puinen krusifiksi kurkkuun.

        Siis tällä tavalla :http://www.snopes.com/photos/politics/syriamurder.asp


      • Ninnukkainen kirjoitti:

        Siis tällä tavalla :http://www.snopes.com/photos/politics/syriamurder.asp

        Nuo ISIS terroristit eivät olekaan oikeita muslimeja ;)

        Malliesimerkki olemattomaan olemattomin todistein uskomisesta ja tuollaisessa huuhaa-uskomustilanteessa rajanvedon vaikeudesta. Uskolla voidaan perustella ihan mitä tahansa, esimerkiksi orjuus tai inkvisitio, noitien polttaminen, homojen kivittäminen ja niin edelleen. Mutta nämähän toimenpiteethän kuuluvat vain oikeiden kristittyjen repertuaariin, kuten kymmenen käskyn noudattaminenkin, joten sinua ne eivät liippaa edes läheltä.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Nuo ISIS terroristit eivät olekaan oikeita muslimeja ;)

        Malliesimerkki olemattomaan olemattomin todistein uskomisesta ja tuollaisessa huuhaa-uskomustilanteessa rajanvedon vaikeudesta. Uskolla voidaan perustella ihan mitä tahansa, esimerkiksi orjuus tai inkvisitio, noitien polttaminen, homojen kivittäminen ja niin edelleen. Mutta nämähän toimenpiteethän kuuluvat vain oikeiden kristittyjen repertuaariin, kuten kymmenen käskyn noudattaminenkin, joten sinua ne eivät liippaa edes läheltä.

        Meillä on onneksi Jumala joka punnitsee ihmisten teot eikä meidän tehtävänämme ole olla tuomareina ja rankaisijoina täällä maan päällä.Olemattomiksi todisteiksiko sinä määrittelet kaikki ne tapetut ihmiset ? Ne kaikki jotka menettivät henkensä ja parhaillaankin menettävät samalla kun täällä paapotaan Amhedia joka ei muista onko Ibrahim vai Muhammed ja mistä maasta.


      • Ninnukkainen kirjoitti:

        Meillä on onneksi Jumala joka punnitsee ihmisten teot eikä meidän tehtävänämme ole olla tuomareina ja rankaisijoina täällä maan päällä.Olemattomiksi todisteiksiko sinä määrittelet kaikki ne tapetut ihmiset ? Ne kaikki jotka menettivät henkensä ja parhaillaankin menettävät samalla kun täällä paapotaan Amhedia joka ei muista onko Ibrahim vai Muhammed ja mistä maasta.

        Ei meillä ole jumalaa, koska kukaan ei ole löytänyt todisteen hiventäkään yhdestäkään jumalasta.

        Jumalehdokkaita on tuhansia ja joillakin enemmän seuraajia kuin toisilla, mutta kenelläkään ei todisteita tuon jumalan olemassaolosta. Päinvastoin, esittämäsi kristinuskoisten murhaaminen on hyvä näyttö kristinuskonjumalan kyvyttömyydestä suojella seuraajiaan.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Ei meillä ole jumalaa, koska kukaan ei ole löytänyt todisteen hiventäkään yhdestäkään jumalasta.

        Jumalehdokkaita on tuhansia ja joillakin enemmän seuraajia kuin toisilla, mutta kenelläkään ei todisteita tuon jumalan olemassaolosta. Päinvastoin, esittämäsi kristinuskoisten murhaaminen on hyvä näyttö kristinuskonjumalan kyvyttömyydestä suojella seuraajiaan.

        Ei minulla ole mielenkiintoa sinun kanssasi Jumalan olemassaolosta täällä alkaa väittelemään.Kysehän on uskonasioista ja koska meillä VIELÄ TOISTAISEKSI on uskonnonvapaus niin myös sinulla on kaikki oikeus olla uskomatta.Mutta koska selvästi olet uskonasioista kiinnostunut ja tyhjyys sisimmässäsi ajaa sinua tämän aiheen ääreen niin ota yhteyttä vaikka johonkin seurakuntaan,lue itseksesi Raamattua tai hiljenny kuuntelemaan Jumalan puhetta omassa sisimmässäsi.On ihan tervettä olla kiinnostunut uskonasioista ja miettiä Jumalan olemassaoloa ja itseään ikuisuusolentona.


      • Ninnukkainen kirjoitti:

        Ei minulla ole mielenkiintoa sinun kanssasi Jumalan olemassaolosta täällä alkaa väittelemään.Kysehän on uskonasioista ja koska meillä VIELÄ TOISTAISEKSI on uskonnonvapaus niin myös sinulla on kaikki oikeus olla uskomatta.Mutta koska selvästi olet uskonasioista kiinnostunut ja tyhjyys sisimmässäsi ajaa sinua tämän aiheen ääreen niin ota yhteyttä vaikka johonkin seurakuntaan,lue itseksesi Raamattua tai hiljenny kuuntelemaan Jumalan puhetta omassa sisimmässäsi.On ihan tervettä olla kiinnostunut uskonasioista ja miettiä Jumalan olemassaoloa ja itseään ikuisuusolentona.

        Olen tuon satukirjan lukenut ja kovin huonoksi ja kevyeksi fiktioksi havainnut.

        Kerro minulle miksi kristinuskonharhaisia koskevat raamatussa esitetyt 10 käskyä, mutta esimerkiksi noitien tappamiskäsky ei koske?


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Olen tuon satukirjan lukenut ja kovin huonoksi ja kevyeksi fiktioksi havainnut.

        Kerro minulle miksi kristinuskonharhaisia koskevat raamatussa esitetyt 10 käskyä, mutta esimerkiksi noitien tappamiskäsky ei koske?

        Hahaha...kovin sinulla on suuret luulot itsestäsi.Sinä se vaan kerrot Raamatun olevan satukirja vaikka elämme sitä todeksi joka päivä.10 käskyä eivät koske vain kristittyjä ,ne on tarkoitettu koko ihmiskunnalle ja noissa käskyissä ei ole sanaakaan noidista ,trulleista tai muista mielikuvitushahmoista.


      • Ninnukkainen kirjoitti:

        Hahaha...kovin sinulla on suuret luulot itsestäsi.Sinä se vaan kerrot Raamatun olevan satukirja vaikka elämme sitä todeksi joka päivä.10 käskyä eivät koske vain kristittyjä ,ne on tarkoitettu koko ihmiskunnalle ja noissa käskyissä ei ole sanaakaan noidista ,trulleista tai muista mielikuvitushahmoista.

        Mutta raamatussa on käsky tappaa noitanaiset, etkö ole törmännyt siihen?

        Siis samassa kirjassa, josta löytyvät nuo 10 käskyä.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Mutta raamatussa on käsky tappaa noitanaiset, etkö ole törmännyt siihen?

        Siis samassa kirjassa, josta löytyvät nuo 10 käskyä.

        Enpä ole törmännyt mutta minä en mikään Raamatun asiantuntija olekaan.Onneksi moista käskyä on helppo noudattaa kun noitanaisia ei ole olemassakaan ja jos olisikin niin luultavasti hyväntahtoisia kissan kanssa eleleviä kilttejä mummeleita jotka taikoisivat jihadistit suvakkiheiloineen hevon kuuseen ja sellaisille hyväntekijöille minä surmaamisen sijasta keittäisin kunnon kaffit.


      • Ninnukkainen kirjoitti:

        Enpä ole törmännyt mutta minä en mikään Raamatun asiantuntija olekaan.Onneksi moista käskyä on helppo noudattaa kun noitanaisia ei ole olemassakaan ja jos olisikin niin luultavasti hyväntahtoisia kissan kanssa eleleviä kilttejä mummeleita jotka taikoisivat jihadistit suvakkiheiloineen hevon kuuseen ja sellaisille hyväntekijöille minä surmaamisen sijasta keittäisin kunnon kaffit.

        Et ole törmännyt, koska kunnon kristinuskonharhaisena et ole raamattuasi lukenut.

        http://raamattu.fi/1992/2Moos.22.html

        17. Noitanaisen älä anna elää.

        Entä sapattina työtä tekevien tappaminen? Homojen ja avionrikkojien tappaminen?

        Ennenkuin väität että vanha testamentti ei sinua koske, tsekkaa mistä löytyvät ne kristinuskon 10 käskyä.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Et ole törmännyt, koska kunnon kristinuskonharhaisena et ole raamattuasi lukenut.

        http://raamattu.fi/1992/2Moos.22.html

        17. Noitanaisen älä anna elää.

        Entä sapattina työtä tekevien tappaminen? Homojen ja avionrikkojien tappaminen?

        Ennenkuin väität että vanha testamentti ei sinua koske, tsekkaa mistä löytyvät ne kristinuskon 10 käskyä.

        Kuten sanoin minä en ole kristitty ,en tunne Raamattua ulkoa kannesta kanteen,enkä väitä mitään.Minä itse ,nyt kun se uskonnonvapaus vielä on ,uskon että Jumala on olemassa ja hän antoi meille monia käskyjä eikä ihmiskunta kyennyt niitä noudattamaan ja siksi hän teki uuden liiton vedenpaisumuksen jälkeen ja antoi meille kymmenen käskyä noudatettavaksi mutta siinäkin tuntuu olevan 10 liikaa ihmiskunnalle ja siksi täällä on niin paljon surua,kuolemaa,vihaa.kärsimystä .Pienin huoli ovat noidat ja avionrikkojat ja homot saavat rangaistuksensa sitten kuoleman jälkeen koska heistä Jumala sanoi että he eivät voi periä taivasten valtakuntaa.Minun tehtäväni ei siis ole kivittää avionrikkojia tai pudotella homoja rakennusten katoilta kuten islamilaiset innolla tekevät.


      • Ninnukkainen kirjoitti:

        Kuten sanoin minä en ole kristitty ,en tunne Raamattua ulkoa kannesta kanteen,enkä väitä mitään.Minä itse ,nyt kun se uskonnonvapaus vielä on ,uskon että Jumala on olemassa ja hän antoi meille monia käskyjä eikä ihmiskunta kyennyt niitä noudattamaan ja siksi hän teki uuden liiton vedenpaisumuksen jälkeen ja antoi meille kymmenen käskyä noudatettavaksi mutta siinäkin tuntuu olevan 10 liikaa ihmiskunnalle ja siksi täällä on niin paljon surua,kuolemaa,vihaa.kärsimystä .Pienin huoli ovat noidat ja avionrikkojat ja homot saavat rangaistuksensa sitten kuoleman jälkeen koska heistä Jumala sanoi että he eivät voi periä taivasten valtakuntaa.Minun tehtäväni ei siis ole kivittää avionrikkojia tai pudotella homoja rakennusten katoilta kuten islamilaiset innolla tekevät.

        Siis et ole kristitty, kehotat raamattua lukemaan ja jonkinsortin jumalan väliintuloa odottamaan.

        Merkillinen tapaus. Ehkä kuitenkin sinun kannattaisi lukea se raamattu ennen kuin muille esität sitä luettavaksi.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Siis et ole kristitty, kehotat raamattua lukemaan ja jonkinsortin jumalan väliintuloa odottamaan.

        Merkillinen tapaus. Ehkä kuitenkin sinun kannattaisi lukea se raamattu ennen kuin muille esität sitä luettavaksi.

        Merkillinen tapaus,niin.Ei tämä maailma,elämä ja ihmiset ole ollenkaan niin mustavalkoista kuin moni kuvittelee.Kehoitin sinua lukemaan Raamattua ainoastaan siksi kun sinulla selvästi ateistina on suuri kaipuu Jumalan puoleen.Esitin Raamatun lukemista yhtenä mahdollisena tapana löytää Jumala ja jos luet vastaukseni uudestaan niin mainitsin muutamia muitakin tapoja mutta toki sinulla on vapaus etsiä ja löytää itse ,ei sinun minun sanomisistani tarvitse välittää.Itse löysin Jumalan metsässä,puut ja kivet saarnasivat minulle paremmin kuin yksikään pappi mutta eikös sitä niin sanotakin että ei ihmisestä uskovaista kirkossa istumalla tule ,yhtä vähän kun autotallissa käymällä muuttuu autoksi.Tjaa,tjaa mutta vaikka siis tiedostin Jumalan olemassaolon ja itseni ikuisuusmatkalla niin epäilin kuitenkin kunnes sain konkreettisen todisteen Jumalan olemassaolosta muutamaa vuotta myöhemmin ja nyt vaikka tiede pystyisi todistamaan että Jumalaa ei ole ( mihin se ei siis pysty vaikka ateistit aina sanovat ettei ole todisteita Jumalan olemassaolosta ...ei ole myöskkää siitä etteikö Jumalaa olisi ja on paljon tiedemiehiä jotka uskovat että kaiken takana on kuitenkin Jumala ) niin en todellakaan uskoisi sillä minä TIEDÄN että Jumala on .Se ei siis ole minulle henkilökohtaisesti uskon vaan tiedon asia.


      • Ninnukkainen kirjoitti:

        Merkillinen tapaus,niin.Ei tämä maailma,elämä ja ihmiset ole ollenkaan niin mustavalkoista kuin moni kuvittelee.Kehoitin sinua lukemaan Raamattua ainoastaan siksi kun sinulla selvästi ateistina on suuri kaipuu Jumalan puoleen.Esitin Raamatun lukemista yhtenä mahdollisena tapana löytää Jumala ja jos luet vastaukseni uudestaan niin mainitsin muutamia muitakin tapoja mutta toki sinulla on vapaus etsiä ja löytää itse ,ei sinun minun sanomisistani tarvitse välittää.Itse löysin Jumalan metsässä,puut ja kivet saarnasivat minulle paremmin kuin yksikään pappi mutta eikös sitä niin sanotakin että ei ihmisestä uskovaista kirkossa istumalla tule ,yhtä vähän kun autotallissa käymällä muuttuu autoksi.Tjaa,tjaa mutta vaikka siis tiedostin Jumalan olemassaolon ja itseni ikuisuusmatkalla niin epäilin kuitenkin kunnes sain konkreettisen todisteen Jumalan olemassaolosta muutamaa vuotta myöhemmin ja nyt vaikka tiede pystyisi todistamaan että Jumalaa ei ole ( mihin se ei siis pysty vaikka ateistit aina sanovat ettei ole todisteita Jumalan olemassaolosta ...ei ole myöskkää siitä etteikö Jumalaa olisi ja on paljon tiedemiehiä jotka uskovat että kaiken takana on kuitenkin Jumala ) niin en todellakaan uskoisi sillä minä TIEDÄN että Jumala on .Se ei siis ole minulle henkilökohtaisesti uskon vaan tiedon asia.

        Olkiukko, sinä väität minu jotain kaipaavan.

        Onneton harhainen ihmisraunio.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Olkiukko, sinä väität minu jotain kaipaavan.

        Onneton harhainen ihmisraunio.

        Oletko sinä onneton harhainen ihmisraunio ? Et ole yksin,maailmassa on paljon kaltaisiasi ja juuri nyt enemmän kuin koskaan ennen.Mutta muista että niin kauan kuin on elämää on myös toivoa ,kuoleman jälkeen harhaisen ei ole enää mahdollista eheytyä ja kasvaa kokonaiseksi ihmiseksi. Hiljenny kuuntelemaan kysymyksiä joita ikuisuusolento sisälläsi esittää ja etsi niihin vastauksia.


      • Ninnukkainen
        he-ma kirjoitti:

        Nuo ISIS terroristit eivät olekaan oikeita muslimeja ;)

        Malliesimerkki olemattomaan olemattomin todistein uskomisesta ja tuollaisessa huuhaa-uskomustilanteessa rajanvedon vaikeudesta. Uskolla voidaan perustella ihan mitä tahansa, esimerkiksi orjuus tai inkvisitio, noitien polttaminen, homojen kivittäminen ja niin edelleen. Mutta nämähän toimenpiteethän kuuluvat vain oikeiden kristittyjen repertuaariin, kuten kymmenen käskyn noudattaminenkin, joten sinua ne eivät liippaa edes läheltä.

        Muuten kymmenen käskyä on tarkoitettu ihan kaikille,ei ainoastaan kristiyille,Jumala antoi ne meille ja jos mietit niin kyllähän täällä olisi kaikkien todella hyvä elää jos niitä käskyjä noudatettaisiin.Mutta mitä vanhan testamentin käskyihin tulee niin siihen aikaan oli säädetyt virkamiehet joille lain valvonta kuului ihan niinkuin muissakin laillisuuteen perustuvissa valtioissa. Mooseksen laki oli Israelin kansakunnan laki ja sit valvoivat virkamiehet,ei ole varmasti Jumalan tarkoitus että minä vuoden 2017 Suomessa alan kivittää noitia ja avionrikkojia ja homoja.Riittää että islamilaiset tekevät niin omissa maissaan ja pian meilläkin.


      • PossuaHuuleen
        he-ma kirjoitti:

        Et ole törmännyt, koska kunnon kristinuskonharhaisena et ole raamattuasi lukenut.

        http://raamattu.fi/1992/2Moos.22.html

        17. Noitanaisen älä anna elää.

        Entä sapattina työtä tekevien tappaminen? Homojen ja avionrikkojien tappaminen?

        Ennenkuin väität että vanha testamentti ei sinua koske, tsekkaa mistä löytyvät ne kristinuskon 10 käskyä.

        Se on vanhasta testamentista. Me elämme uuden testamentin aikaa.


      • qåaäzm
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Muuten kymmenen käskyä on tarkoitettu ihan kaikille,ei ainoastaan kristiyille,Jumala antoi ne meille ja jos mietit niin kyllähän täällä olisi kaikkien todella hyvä elää jos niitä käskyjä noudatettaisiin.Mutta mitä vanhan testamentin käskyihin tulee niin siihen aikaan oli säädetyt virkamiehet joille lain valvonta kuului ihan niinkuin muissakin laillisuuteen perustuvissa valtioissa. Mooseksen laki oli Israelin kansakunnan laki ja sit valvoivat virkamiehet,ei ole varmasti Jumalan tarkoitus että minä vuoden 2017 Suomessa alan kivittää noitia ja avionrikkojia ja homoja.Riittää että islamilaiset tekevät niin omissa maissaan ja pian meilläkin.

        Ei noiden kanssa kannata jauhaa, olen tämän oppinut. Jos jauhaa haluaa näillä palstoilla, sitä saa kyllä tehdä tuomiopäivään asti. Noilla kyllä riittää virtaa kuin Duracel-patterissa.


      • Ninnukkainen
        PossuaHuuleen kirjoitti:

        Se on vanhasta testamentista. Me elämme uuden testamentin aikaa.

        Vanhan testamentin lait olivat tuon ajan virkamiehille.Ne olivat Israelin kansakunnan laki,10 käskyä taas ovat meille kaikille.Näitä Jumalaansa etsiviä ateisteja tulee aina silloin tällöin lyömään Raamatulla päähän mutta se on hyvä että ovat kiinnostuneita vaikka lähtökohta heillä onkin tehdä Jumalaan uskovasta hölmöläinen ja vaatia tilille esim.jostain onnettomuudesta tyyliin : Millainen Jumala sellainen hirviö on joka sallii tsunamin ?


      • Ninnukkainen
        qåaäzm kirjoitti:

        Ei noiden kanssa kannata jauhaa, olen tämän oppinut. Jos jauhaa haluaa näillä palstoilla, sitä saa kyllä tehdä tuomiopäivään asti. Noilla kyllä riittää virtaa kuin Duracel-patterissa.

        Ymmärrän sen mutta tiedän myös että heillä on paha ja tyhjä olo ilman Jumalaa,tunnen ateisteja ihan livenäkin ja heistä jokaista yhdistää katkeruus elämää kohtaan ,itse rakennettu kovuus elämän kestämiseen ja tietynlainen pelko .Se tekee ihmisestä helposti hyökkäävän ja he esim.mässäilevät mielikuvilla miten kristityt pakottavat ihmisiä uskoon.Kuitenkaan en tiedä yhtään suomalaista joka olisi viety väkisin kirkkoon tai uhattu tappaa jos ei ala Raamatun sana uppoamaan päähän.Samaan aikaan ateisteilta jostain syystä usein heruu sympatiaa muslimeja kohtaan jotka todella toimivat niin.


      • qåaäzm
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Ymmärrän sen mutta tiedän myös että heillä on paha ja tyhjä olo ilman Jumalaa,tunnen ateisteja ihan livenäkin ja heistä jokaista yhdistää katkeruus elämää kohtaan ,itse rakennettu kovuus elämän kestämiseen ja tietynlainen pelko .Se tekee ihmisestä helposti hyökkäävän ja he esim.mässäilevät mielikuvilla miten kristityt pakottavat ihmisiä uskoon.Kuitenkaan en tiedä yhtään suomalaista joka olisi viety väkisin kirkkoon tai uhattu tappaa jos ei ala Raamatun sana uppoamaan päähän.Samaan aikaan ateisteilta jostain syystä usein heruu sympatiaa muslimeja kohtaan jotka todella toimivat niin.

        Se on kyllä ihmeellistä ja käsittämätöntäkin tavallaan että atskut eivät vastusta niinkään islamia. Tavallaan ymmärrän miksi he ovat sellaisia. Kristinuskon viha on ennustettu Raamatussa. Jeesus itse ennusti.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Se on kyllä ihmeellistä ja käsittämätöntäkin tavallaan että atskut eivät vastusta niinkään islamia. Tavallaan ymmärrän miksi he ovat sellaisia. Kristinuskon viha on ennustettu Raamatussa. Jeesus itse ennusti.

        Tarkennus. Viha kristinuskoa ja Jeesuksen seuraajia kohtaan on ennustettu Raamatussa. Ei maailma omiaan vihaa. Tavallaan muslimit ja jumalattomat, ateistit ovat samaa porukkaa. Sellainen ihminen jolta puuttuu Pyhä Henki, kuuluu samaan lössiin. Pyhä Henki annetaan uskoontulossa sinetiksi pelastuksesta. Sitä Henkeä ei saada vauvakasteessa. Vauvat ovat pelastettuja ilman kastettakin joka on vain kirkon jäseneksi ottaminen. Tämä nyt tällaisena tietoiskuna.


      • Ninnukkainen
        qåaäzm kirjoitti:

        Tarkennus. Viha kristinuskoa ja Jeesuksen seuraajia kohtaan on ennustettu Raamatussa. Ei maailma omiaan vihaa. Tavallaan muslimit ja jumalattomat, ateistit ovat samaa porukkaa. Sellainen ihminen jolta puuttuu Pyhä Henki, kuuluu samaan lössiin. Pyhä Henki annetaan uskoontulossa sinetiksi pelastuksesta. Sitä Henkeä ei saada vauvakasteessa. Vauvat ovat pelastettuja ilman kastettakin joka on vain kirkon jäseneksi ottaminen. Tämä nyt tällaisena tietoiskuna.

        Olen kaikesta mitä sanoit ehdottomasti samaa mieltä ja kiinnostavaa on ollut sekin miten ihmiset jakaantuivat melko pian syksyllä 2015 puolesta ja vastaan.Se vaan kertoo että tässä kaikessa on kyse paljon enemmästä kuin pakolaispolitiikasta.Ei kai nyt kukaan terve toivo että oman kotimaan tulevaisuus tuhotaan tai että lapsen koulussakäynti muuttuu turvattomaksi samalla luokalla olevien aikuisten jihadistien takia.Mutta jokin muu saa tietyt ihmiset siitä huolimatta kannattamaan nykyisenlaista kehityskulkua vaikkei se mitään hyvää tuo heille itselleenkään.Se jokin saa ihmisen sulkemaan korvansa varoituksilta ja estää näkemästä tosiasioita.


      • qåaäzm
        Ninnukkainen kirjoitti:

        Olen kaikesta mitä sanoit ehdottomasti samaa mieltä ja kiinnostavaa on ollut sekin miten ihmiset jakaantuivat melko pian syksyllä 2015 puolesta ja vastaan.Se vaan kertoo että tässä kaikessa on kyse paljon enemmästä kuin pakolaispolitiikasta.Ei kai nyt kukaan terve toivo että oman kotimaan tulevaisuus tuhotaan tai että lapsen koulussakäynti muuttuu turvattomaksi samalla luokalla olevien aikuisten jihadistien takia.Mutta jokin muu saa tietyt ihmiset siitä huolimatta kannattamaan nykyisenlaista kehityskulkua vaikkei se mitään hyvää tuo heille itselleenkään.Se jokin saa ihmisen sulkemaan korvansa varoituksilta ja estää näkemästä tosiasioita.

        Onko ne jonkinlaisia masokisteja jotka itselleenkin haluavat vaikeuksia? Ainakin kaikenlaiset perversiot ovat muotia nykyään.


      • Ninnukkainen
        qåaäzm kirjoitti:

        Onko ne jonkinlaisia masokisteja jotka itselleenkin haluavat vaikeuksia? Ainakin kaikenlaiset perversiot ovat muotia nykyään.

        En tiedä mistä on kyse.Kerrotaan että 10.vuotias raiskattiin kotipihallaan ja vammaista naista sorkittiin bussipysäkillä,kerrotaan että joku husi ihmisiä puukolla Turun torilla ja lapset pelkäävät mennä kouluun kun samalla luokalla on aikuisia irakilaisia.Mutta nämäkin sokea selittää ansioiksi joista pitää palkita tai ainakin sanoo että se on osa normaalia monikulttuuria jota juntti ei vaan ymmärrä.Mamuhurmos on fanaattista,pahempaa kuin mikään lahkolaisuus koskaan.


    • pois.täältä

      Ei kai se meille kuulu vaikka leikkelisivät toisensa kappaleiksi päästä jalkoihin saakka.
      Eikä meitä edes KIINNOSTA se.
      Meille kuuluu vain se, että meidän rahoja ei kuulu heille jakaa, korkeintaan hätäapu että saavat ruokaa kunnes pääsevät takaisin OMAA KOTIMAATAAN rakentamaan kuntoon tuhojen jälkeen.
      Eikö pakolaisen merkitys ole juuri se, että on paossa jotain katastrofia, sotaa lähinnä.

    • skdjskdj

      30 vuotta tätä on jo jatkunut, ei ole mikään uusi asia. Terveydenhoitohenkilökunta on ollut kusessa synnytysten kanssa, kuormittaa niitä, kun alapää on kudossohjoa. Miksi kaapumummot kävelee kuin peet housuissa? Arpeutumista ja jatkuvaa kipua. Kuseminen sattuu ja miehen tökkimiset tuntuu päiväkausia. Suvakkien myötävaikutuksella. Tämä Kurttilakin tekopyhä paska. Aivan varmasti olet tietoinen siitä, että tätä on jatkunut vuosikymmeniä.

    • Ihmispaskaa

      Kiittämättömiä sikoja muslimit kaikkiaan. Muka sotaa paossa ja vitunkontit. Listiä ne pitäisi jo heti rajalla jokainen.

      • Viillokki

        Jeesuksen pippeli oli siivottu ja nyt se sitten istuu oikeenpuoleisella tuolilla.


    • gfhdgjg

      Ei väkivaltaa. Siististi vaan poistetaan tyttärensä silvottaneelta 'isältä' munat. Vaihtoehtona muutto sinne oman kulttuurin piiriin, jossa silpomista arvostetaan.

    • ympäri_käydään

      Ympärileikkaus on yhtälailla silpomista, mutta jotkut uskonnot eivät suostu siitä tavasta luopumaan. Juutalaiset uhkasivat, että lähtevät Suomesta jos ympärileikkaus säädetään laittomaksi Suomessa.

    • musman

      Kun omiaan repivät niin siitä vaan ei minua ne kiinnosta

    • sairas.valtio.suomi

      Nyt sitten iltalehti kirjoittelee ja kauhistelee "silpomisia". Tekstissä sanotaan, että rumaa asiaa ei pidä kaunistella.
      Hah, eikö me tavallinen kansa tästäkin olla sanottu monet vuodet, yleensä näistä kulttuurin pahoista piirteistä.
      Mutta ei, eihän suomessa saa sanoa mitään.
      Presidentistä lähtien turvat pysyy kiinni lasten pahoinpitelyistä.
      Edes presidentin rouva ei ota kantaa, vaikka muuten esittää hempeää.
      Haloskaa ei kiinnosta, rinnettä ei kiinnosta, puhumattakaan risikosta, orvosta tai yhdestäkään muusta päättäjästä.

      • Ninnukkainen

      • Jessusmitähönöjä

        Ei niitä silvota, ne syntyy reikä umpeen neulottuna. Tekisivät miehillekin saman, penis poikki juuresta ja virtsan mentävä aukko jätettäis, kyllä olis mukava elämä edessä.


      • Sukupuuttokiitos

        Sen pippelinkatkomisen vois tosiaan niille tehdä. Loppuis uusien vesipäiden siittäminen samoinkuin raiskuuhommat. Pitäiskös ruveta talkoilla pätkimään niiden kikkeleitä?


    • eitänne

      Ihan sairaaloista tuo silpominen on, muslimi miehet kun eivät halua että nainen saa nautintoa seksistä ja kurittavat naisiaan muutoinkin. Sitten noita elukoita pitäisis täällä vielä suvaita ja kunnioittaa heidän uskontoaan...en voisi kunnioittaa mitään noin kuvottavaa ja sairasta. Pysykööt siellä Lähi-Idässä harrastamassa kuvottavuuksia.

    • GameOver88

      Ei ne rasismisyytöksiä pelkää, vaan ne pelkäävät oman uransa ja oman / läheistensä turvallisuuden turvallisuuden puolesta.
      Tässä pisteessä Suomessa jo olemme :D

    • PunainenMoskeija

      Elämme vuotta 2017 ( Islam vuotta 1400 ) montako terrori-iskua ateistit tai kristityt ovat eu:n alueella tehneet 2000 luvulla ja montako Islaminuskoiset ovat tehneet.......

    • Muslimitliiskataansuohon

      No niin...hienoa...ilman puudutusta nappula pois...kuolema on kuitti muslimeille, muu ei ole riittävää. Saatanan muslimisiat!!!!M

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe