Näin sinut tänään

munsalaisuus

En saanut sanottua että myös minulla on ollut ikävä. Olen ajatellut sinua paljon, oikeastaan koko ajan. Koko matkan takaisin vain hymyilin. Olisinpa nähnyt tähdenlennon jolta olisin voinut toivoa sinut. Mutta, en saa sinua, meidän välissämme on liian monta muuria. Silti olet ihana.

14

2241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inkula

      Missäs menin?

    • Fkfkixkb

      Missäpäin suomea?

    • iigh

      Mä haluun ja sut! Ja sä tiedät sen!

    • Toivottomattollot

      Entä oisiks mä sun etsimäsi? Missä tää tapahtu? Onko kyse kiinanmuurista? Onko mies vai nainen?

    • Eb0

      Kaikki muurit on kaadettavissa...

    • munsalaisuus

      Järvi-Suomessa, järven rannalla. Mies, herkkä ja suloinen ujoudessaan. Kuitenkin esteet välissä liian suuria kaadettaviksi.

    • Eb0

      Entäs jos esteet ovat vain oman pääsi sisällä? Oletko selvittänyt mitä vastapuoli ajattelee? Nyt luovutat jo ennen kuin peli on alkanutkaan. Mutta voithan toki tyytyä vain siihen ja pelata vaikka biljardia...

    • hilipatiti

      Jashas se on muori kahtellu puita eikä mehtää mitä myyrä:D vae kaataakko niit pitikkää?

    • munsalaisuus

      Järki ja sydän huutaa kilpaa... jättämään tähän vs. katsomaan tämän kortin. En luovuttanut vielä, otin ensiaskeleen kun sydän hajalla huusin ikäväni tänne ja koko maailmalle. Ehkä pääsen pelosta kysyä sinulta mitä tunnet, vai tunnetko -ja muurit alkaa murenemaan? -Jos vielä näen sinut.

    • Eb0

      Ihmiset katuu paljon enemmän tekemättä jättämisiään kuin tekojaan.

    • oletko.ajateIIut

      Ehkä naapurisi miettii samaa sinusta?

    • Eb0

      No, miten meni?

    • munsalaisuus

      Ehkä tämä alkaa laantua? ei olla törmätty. Tiedän kyllä, että kun taas nähdään kaikki tulee uudelleen pintaan. Niin kävi viimeksikin, ja sitä edellisen kerran, ja sitä... Olen miettinut sanoja miten kaiken sitten ilmaisisin. Suoraanko sanoisin vai miten vihjaisen. Ja jos olisit naapuri, voisit kirjoittaa minulle sähköpostin g-mailiin. Jos löysit näistä itsesi, tiedät myös osoitteen. Mutta et sä ole?

    • IiihanaPoikulisi

      Mulla on visvasyylä. Siks mää karttelen sinuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe