Toyota Kaivoksela Vantaa

JollyJumperri

Minkälaisia kokemuksia teillä on Vantaan Kaivokselan Toyota liikkeestä?

Ihmettelen hieman myyjien toimintaa kun milloinkaan ei tunnu sopivan koeajot ja muutenkin asioita kyselleessä todella ynseä meininki.

Onko kyseisellä liikkeellä muka niin kova myynti ettei heidän tarvitse enää panostaa auton myymiseen?

28

3565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menestyvät.asiakkaat

      Siellä ei jobbareita ja kulmahousu porukkaa kattella, niska perse otteella ulos jo ennen kuin on astunut sisään.

      • EiMikäänMerkonomi

        Se on erikoista. Itse menin kerran sinne ainakin kaksi kertaa kalliimmassa vaatetuksessa kun mitä Dressmannin halpispuvussa ollut myyjä.

        Onkohan yrityksen johto tietoinen myyjiensä toiminnasta.


      • tttttttty

        Japsikulttuuriin kuuluu ylimielisyys.
        Sellaiselle asiakkaalle myydään joka maksaa täyden hinnan. Otassa rahat.

        Olen myös yrittänyt sieltä ostaa mutta kun en halua maksaa enempää kuin muualla, niin kauppa jää tekemättä. On ostettava muualta. Puhun uudesta autosta. Huolto toimii kohtalaisesti.


      • tttttttty

        Näin se meneekuin opetin ja kerroin.
        Olet trolli joka hyppii täällä ihmisten silmille.
        Et myönnä asiakaskokemuksien tarkoitusta.
        Olet maahantuojan ns toyotapappa.


    • lappieioleoikea

      Olin joskus ostamassa sieltä uutta avensista ja päivä oli perjantai, myyjä "joku lappilainen" kauppasi ja lähes pakoitti tekeään kauppaa heti. En tehnyt ja lupasin palata asiaan maanantaina, mutta silloin tuo dorga suuttui ja kun kerroin, että soitan vielä sulle illalla, niin hän sanoi ajan ja viimeistään klo 16.00 ok soitin ja kerroin jälleen palaavani maanantaina asiaan tai tulen käymään. Taas tuo dorga suuttui ja totesi, että älä tule enää tänne, kyselin asiasta ja selvisi heillä olleen joku kilpailu ja hän olisi päässyt matkalle jos olisin ostanut auton perjantaina. Ongelma ei ollut yrityksessä, mutta tuo dorga e ajattele muuta kuinn itseänsä ja omia taskuja välittämättä, että hän oli työsuhteessa siellä joka sitten myöhemmin loppui. Silla lailla silloin ja nyt olen saanut hyvää palvelua yritykseltä.

      • JOkke77777

        Dorga :)


    • kun.en.menesty

      Katkerana kateellisena on kiva puhua paskaa muista.

    • MasaKasa3

      Itse olen ollut tyytyväinen Kaivokselan Toyotan kauppiaisiin, ainakin uusien autojen puolella. Olen ostanut 5 kpl uusia autoja (2 ave 2 corolla 1 auris) noin 18 vuoden aikana ja aina on ollut mukava myyjä sekä kaupantekoprosessi. Aina olen tinkinyt ja kaupat on tulleet. Tietysti jos henkilökemiat ei kohtaa niin voihan se olla vaikeaa.
      Tietysti toi tinkiminen on vähän sellainen "hyvän mielen" juttu jos se onnistuu että asiakas saattaa tulla myöhemmin uudestaan...

      • katkeraluuserimulkku

        Niin varmaan oikea asiakas onkin tyytyväinen, mutta katkera jobbari yrittää mustamaalata menestyjiä.


    • RahaJaPalvelu

      Itse taas tein sopparin uudesta autosta Kehä I/III ulkopuolelta nimenomaan ap:n mainitsemista syistä. Eli tuliterä auto tulee kohtapuoliin Kehän ulkopuolen kunnasta ja edullisempaan hintaan, Vaihdossa vanhaan en kuullut sitä "ei me makseta vaihtoautoista kun ei tänne mahdu enää mitään" jupinaa,

      Jos raha ja myynti ei kiinnosta Kaivokselassa ja Espoossa niin pitäkööt vehkeensä ihan rauhassa.
      Kaupat tehdään pääkaupunkilaisten kanssa Kehien ulkopuolella. Vähän yli vartissahan sinne ajaa.

      Kuulema sama asia on potuttanut Volvo-autoilijoita ja kuulema esim Hyvinkää jne on jo ihan varteenotettavia vaihtoehtoja pääkapunkiseudun autoilijoille.

      Miksi maksaa surkeasta palvelusta ja huonoista hyvityksista vaihdossa tai käteismaksuissa Kehän sisäpuolella jos vartin ajomatkan päässä saa parempaa palvelua kaupantekoon.

      Jotain pitäisi pikku hiljaa alkaa "naputtamaan" Kehän autokauppiaiden johdon korvissa.,, mutta ihan miten vaan.

    • PirKat

      Ostimme kesällä uuden auton ja talvirenkaat samalla. Renkaat jäivät rengashotelliin. Nyt, kun talvirenkaat pitäisi saada alle, tuli ongelma; olemme kolme päivää jättäneet soittopyynnön että voisimme sopia vaihdosta. Ei vaan soittoon vastata eikä asentajalle lähetetty sähköpostikaan tuota tulosta! Olemme ansassa, emme voi mennä toisen asentajan luo, kun renkaamme on Toyotalla.
      Olemme olleet liki 40 vuotta Toyotan asiakkaana eikä aikaisemmin ole käynyt näin. Autoja tunnutaan myyvän ennätysvauhtia mutta riittävää henkilöstöä asiakaspalveluun ei ole vara palkata. Nykyaikaa!!

      • Ratkaisu_

        Näihin renkaanvaihto ongelmiin on hyvin yksinkertainen ratkaisu, nimittäin se että käy vaihdattamassa ne hyvissä ajoin ennen pakkaskelejä. Nyt korjaamoilla on viikkojen jono renkaan vaihtoon..... Toisaalta voisiko yrittää mennä sinne paikanpäälle ja kysyä että saataisiinko ne omat renkaat sieltä mukaan, että saa asennettua vaikka itse. Taasko talvi yllätti autoilijan, vaikka se tulee joka vuosi...


      • Tottatosiaan

        Kävin myös Kaivokselassa 23.10 ja avasin pikahuollon oven. Halli oli täysi ja edelläni ollut asiakas kyseli voisiko saada polttimon vaihdon pikahuollossa. Asentaja vastasi, että kyllä se käy muutaman tunnin kuluttua, kun on saatu näitä talvirenkaita vaihdettua. Siis mitä h..ttiä??
        Kuuluuko renkaiden vaihto pikahuollossa tehtäviin toimenpiteisiin. Itse marssin ulos tuosta hallista, edes yrittämättä kysyä omaa pikku juttuani näiltä rengasmiehiltä. Kyllä jotenkin on hommat sekaisin jos renkaanvaihtotyöt tehdään ilman ajanvarausta pikahuollossa. No, oma apuni löytyi sitten muualta ja tuohon pikahuoltoon tuskin koskaan tulen palaamaan.


      • Mitensennytottaa

        Niin merkkiliikkeet tarjoavat asiakkailleen ns. rengashotellipalvelua, milloin he maksua vastaan säilyttävät toiset renkaat ja vaihtavat toiset renkaat alle kauden vaihtuessa. Mites luulet miten nämä olemassa olevat ja jo palvelusta maksaneet asiakkaat tulisi palvella? Pikahuoltoahan se renkaitten vaihtaminen nimenomaan on etenkin ammattimiehille oikeilla työkaluilla... On täysin typerää kuvitella aina niin että se oma asia on tärkeämpi kuin toisen asia.


    • Tottatosiaan

      Voi hyvät hyssykät kun tuli sohastua renkaanvaihtajan tuntoja. Olen kuule käyttänyt näitä rengashotellipalveluita niin kauan kun niitä on ollut olemassa. Esim Veholla ja Delta-autossa. Minä kun ¨luulen¨ niiden toimivan ajanvarauksella. Niin olen ainakin itse aina toiminut.
      Ja silloin niitä ei tehdä pikahuollossa, vaan huoltohallin puolella johon aika on varattu. Toki pikahuollossakin noita vaihtoja voi tehdä, mutta eivät ne nyt voi olla pikahuollon ensisijainen tehtävä joka ohittaa ilman ajanvarausta varsinaisen huoltotehtävät.Ja toisin kuin väität, niin minä vaitän että renkaiden vaihto ei ole mitään huoltotyötä joka on yllättäen tullut vastaan kesken ajomatkan.
      Noissa firmoissa ainakin pikahuolto tarkoitti juuri tuollaisia pieniä huoltohommia, kuten esim. polttimon vaihtoa. Niin typerä kun mielestäsi olenkin, niin huomauttaisin että koska en pikahuollosta palvelua saanut hankin sen muualta ja maksoin sen myös sinne muualle. Uskon että näin toimi myös tuo edelläni ollut maksava asiakas.

      • Mitensennytottaa

        No eiköhän ne kelit ole nyt viimepäivinä olleet sellaisia, että pikaisesti talvirenkaat on saatava alle, kellä niitä ei vielä ole ollut asennettuna...?

        Niin miten sen nyt ottaa näistä pikahuolloista, kaveri joitakin vuosia sitten meni erään merkkiliikkeen lanseeraamaan pikahuoltoon, kun tarvitsi nopeasti jotain pientä (en enää muista mitä), niin hänelle ilmoitettiin, että pikahuoltoon on kahden viikon jonot....!?!


        Pointti on myös siinä tosiasiassa, miten herkkäsieluisia mielensä pahoittajia ihmiset ovat, kun eivät saakkaan haluamaansa palvelua just sillä sekunnilla. Oli kuitenkin hyvä että vielä kerran korostit ja alleviivasit, että sinun ja sen toisen asiakaan rahat menivätkin jonnekin muualle, onhan se sinun satanen sentään arvokkaampi kuin sen jo palveltavana olevan satanen... ;)


    • Tottatosiaan

      Pointti on kyllä siinä, että ymmärtää lukemansa, eikä nimittele mielipiteensä sanojia mm. mielensäpahoittajiksi. En ole pahoittanut mieltäni mistään, vai ymmärrätkö tämän muoti-ilmaisun tarkoittavan kaikkia omasta mielipiteestäsi eroavia mielipiteitä mielensäpahoittamiseksi ?
      Kritisoin alunperinkin Kaivokselan PIKAHUOLTOA siitä ettei siellä tehdä nimen edellyttämiä toimenpiteitä ensisijaisesti, vaan renkaanvaihtoja, jotka eivät edes nimensä puolesta ole pikahuoltoja. Vaikka mielestäsi renkaanvaihto on arvokkaampaa, kuin varsinaiset pikahuoltohommat, niin olen sitä mieltä, että lähes, siis lähes jokainen osaa vaihtaa renkaat itsekkin, mutta pikahuollossa on sellaisia ammattimiehiä, joiden työaika tulisi käyttää ammattitaidon edellyttämiin huoltotöihin, eikä lumenluontiin.
      En jatka tätä ei mihinkään johtavaa kinastelua tämän pidempään, vaan sanon kuten moni muukin on aikanaan sanonut : Pitäkää tunkkinne.

    • teppotepposeppo

      Hyviä kokemuksia itse autokaupasta ja sen toiminnasta. Ostin elämäni ensimmäisen paskan auton, piilevä maalivika tod.näk maalattu joskus aikaisemmin kolarin takia. Eipä siitä autoliikettä voi syyttää. Lakat rupesivat lähtemään vähän joka paikasta ko.autossa. Liike maalautti nämä virheet ilman mutinoita, yhteydenpito oli hyvää ja korjaukset onnistuivat ajallaan.

    • JarruPala

      Toyota Kaivokselan huolto… 90 tkm huollossa totesivat jarrujen olevan loppusuoralla: palat levyt vaihtoon viimeistään seuraavassa huollossa, mieluiten varattaisiin vaihtoaika saman tien.

      Ennen seuraavaa huoltoa ehdin vaihtaa kesärenkaat alle ja pois jolloin tsekkasin silmämääräisesti jarrujen olevan ihan asiallisessa kunnossa. En ole mikään autoalan ammattilainen, mutta pitkän ja köyhän elämän eläneenä on tullut rassattua kaikennäköisiä ja kokoisia pörpöttimiä jonkin verran.

      105 tkm huollossa jarruista ei mainittu mitään erikoista joten kysyin ovatko katsastuskunnossa kun sellainen on edessä lähiaikoina. Huoltoneuvoja totesi että eikun katsastamaan vaan ja kävinkin eilen hakemassa leiman.

      Onhan se kiva että tehdään huoltoehdotuksia joilla auto pysyy hyvässä tikissä, mutta rajansa kaikella. Nythän käytännössä ajan vähintään seuraavaan huoltoon (120 tkm) saakka näillä jarruilla joten huoltoehdotuksen ja todellisen/todennäköisen tarpeen välille muodostuu yli vuoden/30 tkm mittainen väli.

      Auto on 2014 farkku Auris.

    • fäärdis

      Toyota kaivokselassa homma toimi hyvin ennen vuotta n.2008, sen jälkeen kun maahantuojan omistama Toyota Auto Finland myi autotalonsa Toyota Tsusho Nordic Oy:lle alkoi asiakkaiden aliarvioiminen, palvelun huonontuminen, reklamaatioiden hoito jne.
      Erityisesti vielä saman liikkeen espoon käytettyjen autojen myymälä Tsusho Auto on vielä pahempi
      asiakkaiden kohtelussa.

    • Anonyymi

      Minulla pelkästään hyviä kokemuksia kun olen asioinut Toyota Kaivokselassa. Myyjät ovat kohteliaita ja asiallisia. Nyt ostin uuden Corolla Hybridin sieltä. T. Jaakko Aalto.

    • Anonyymi

      Kerron oman kokemukseni liikkeestä, ettei kukaan muu mene sinne rahojaan menettämään. Ostin vaihtoauton josta levisi moottori alle puoli vuotta auton ostosta. Korjauskuluissa olisivat tulleet puolet vastaan, mutta moottoria ei voinutkaan korjata. Lopulta suostuivat ostamaan auton käsirahalla takaisin mutta menetin vaihtoautosta saadun korvauksen, teetetyt huollot ja remontit ja uudet renkaat. Persettä tein näissä kaupoissa monta tonnia. En voi mitenkään olla tyytyväinen. Ja kauppiaan asenne oli: "voivoi, asiakkaan oma vika kun ostit meiltä auton".

    • Anonyymi

      Hyvä liike, olen ostanut usean uuden Toyotan sieltä. Hyvä myyjä sattunut kohdalle, aiemmin Bremer mutta kun muutti muualle niin nykyisin Hyry. Hyvä hyvitys entisestä ja kaupantekohalukkuus suuri. Huoltopalvelu loistava, ja jos kysyy jotakin niin saa nopeasti vastauksen. Toki huollossa on isoakin jonoa mutta se johtuu siitä että asiakkaita on paljon joten autojakin on.

      Päinvastaista kokemusta on pks:lta Toyota Itäkeskus, surkea myyjien palvelu tai palveluhaluttomuus, menevät suunnilleen karkuun ovesta astuvaa asiakasta ja ilmeetkin outoja heillä. Mistä lie Venäjältä tulleita...

    • Anonyymi

      Tähän jälkimmäiseeen kommentoisin, että mistä tiedät Toyota Itäkeskuksesta kaiken tämän?
      Oletko katsonut peilistä naamaasi viime aikoina?

      • Anonyymi

        No tiedän kun olen sieltä koettanut ostaa yli 40 tonnin uuden auton. Esittelyautolle varasin koeajo-ajan mutta kukaan myyjistä ei palvellutkaan. Yksi luikki karkuun, yksi sanoi että kiire messuille, ja itse puhelimessa ajan varannutta myyjää etsittiin autosihteerin kanssa ala-ja yläkerrasta, ei löytynyt. Totesin sihteerille että tässä oli sitten osaltani Toyota Itäkeskus. Koeajoin muualla ja ostin auton.


    • Anonyymi

      Minulla on samanlaisia kokemuksia. Nyt kun erehdyin tilaamaan uuden auton. Tuli väärän värinen ja minulle vastattiin että "eihän se haittaa " että mikä tässä on ongelma. Sitten kun pyysin hyvitystä . Ensin luvattiin ja myöhemmin peruttiin lupaus. Ja paperit tehtiin moneen kertaan väärin..yritettiin hämätä. Sitten kun yritin tavoitella autoliikkeen pomoa ja myyjää ei vastattu puheluun . Tosi ala,- arvoista asiakas palvelua !!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe