Teuvo näkyykö Jeesuksellasi arpia?

EnoleTeuvohenkihurma

Jos näkemälläsi Jeesuksella on arvet käsissään, jaloissaan ja kyljisssään hän voisi olla aitokin mutta silti on vielä monta mutta asiassa.

60

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ei-lahkolain

        Vastasitkohan taaskaan kysymykseen Teuvo?


      • ei-lahkolain kirjoitti:

        Vastasitkohan taaskaan kysymykseen Teuvo?

        Kyllä Teuvo vastasi, mutta hän luuli, että siinä on taas Teuvon takapuoli.

        Liha kun kaipaa verta, jota ei enää arpisista haavoista tule. Hengellä kun taas ei ole lihaa eikä verta, koska:

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        "Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

        Tämäkin Paavalin oma todistus on yhtä pitävä hänen tämän todistuksen kanssa:

        "Niinpä en enää teekään itse sitä, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.

        Tiedänhän, ettei minussa, nimittäin minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

        Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.

        Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta.

        Sisimmässäni minä iloiten hyväksyn Jumalan lain, mutta siinä, mitä teen, näen toteutuvan toisen lain, joka sotii sisimpäni lakia vastaan

        Näin olen ruumiissani vaikuttavan synnin lain vanki. "

        Tämän takia Paavali jäi ikuisesti synnin siteisiin.


      • ei-lahkolain kirjoitti:

        Vastasitkohan taaskaan kysymykseen Teuvo?

        Ei jäänyt minulta huomaamatta, että taas kävit puskassa, nyt raiskasit erään totuutta kirjoittavan nimimerkin.


      • ei-lahkolain
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei jäänyt minulta huomaamatta, että taas kävit puskassa, nyt raiskasit erään totuutta kirjoittavan nimimerkin.

        Pitäisi kaikkien ymmärtää että ei-lahkolain nimimerkki on vain Teuvon ikioma puskanimimerkki, joka sinun käytössäsi kirjoittaa vain valheita.

        Oli hyvin tiedossa ettet voi myöntää Jeesuksella olevan arpia koska ne muisttaisivat hänen meidän edestä vuodattamastaan verestä. Sinun" jeesuksesi" on kuin sinäkin, valehtelija.


      • En minä siitäkään mieltäni pahoita, vaikka olet joskus kirjoittanut valheita minun nimelläkin, koska kaikki vihasi Kristuksen Henkeä kohtaan kasvattaa minun taivastiliäni, vaikka matkisit Jeesusta.


        En kyllä olisi sen 14 vuoden aikana, kun uskollisesti rinnallani totuuden tiellä kuljit, että sinusta joskus tuollainen veripörhö tulee. Varsinkin kun kerroit, minkälaisen trauman sinä vanhoillislestadiolaisen verihokemista olit itsellesi saanut.

        Jota eivät psykiatritkaan ole saaneet sinusta pois.

        Ja nytkin kertyi tililleni pääomaa todella runsaasti, kun teit taas kerran Kristuksen Hengestä valehtelijan.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Siellä varmaankin tarvitaan paljon pääomaa Israelin 12. heimon johtamiseen:

        "Totisesti: kun Ihmisen Poika uuden maailman syntyessä istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle, silloin tekin, jotka olette seuranneet minua, saatte istua kahdellatoista valtaistuimella ja hallita Israelin kahtatoista heimoa.

        Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.

        Siellä minäkin saan nautti ehtoollista hänen kanssaan, sillä tätä hän tarkoitti, kun opetuslapsilleen sanoi:

        "Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."


      • Oletsinäsatusetä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En minä siitäkään mieltäni pahoita, vaikka olet joskus kirjoittanut valheita minun nimelläkin, koska kaikki vihasi Kristuksen Henkeä kohtaan kasvattaa minun taivastiliäni, vaikka matkisit Jeesusta.


        En kyllä olisi sen 14 vuoden aikana, kun uskollisesti rinnallani totuuden tiellä kuljit, että sinusta joskus tuollainen veripörhö tulee. Varsinkin kun kerroit, minkälaisen trauman sinä vanhoillislestadiolaisen verihokemista olit itsellesi saanut.

        Jota eivät psykiatritkaan ole saaneet sinusta pois.

        Ja nytkin kertyi tililleni pääomaa todella runsaasti, kun teit taas kerran Kristuksen Hengestä valehtelijan.

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin. 
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Siellä varmaankin tarvitaan paljon pääomaa Israelin 12. heimon johtamiseen:

        "Totisesti: kun Ihmisen Poika uuden maailman syntyessä istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle, silloin tekin, jotka olette seuranneet minua, saatte istua kahdellatoista valtaistuimella ja hallita Israelin kahtatoista heimoa.

        Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.

        Siellä minäkin saan nautti ehtoollista hänen kanssaan, sillä tätä hän tarkoitti, kun opetuslapsilleen sanoi:

        "Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

        Muistutan vielä kerran sinua että saat sitä kaipaamaasi julkisuutta ja kiitosta kun alat reilusti lasten satukirjailijaksi niin satuilija olet. Oletko itse toipunut siitä traumasta kun enkelit moksivat sinua käkättimeen?


      • Oletsinäsatusetä kirjoitti:

        Muistutan vielä kerran sinua että saat sitä kaipaamaasi julkisuutta ja kiitosta kun alat reilusti lasten satukirjailijaksi niin satuilija olet. Oletko itse toipunut siitä traumasta kun enkelit moksivat sinua käkättimeen?

        Kerro jo vihdoinkin millä sivulla olen sen Älä heitä pelkää kirjassa kertonut, jolloin minullekin muistuu mieleen mikä se tilanne oli.

        Sen muistan, että se liittyi johonkin tottelemattomuuteen, mutta mihin. Jos kerrot sivunumeron, niin silloin varmaankin tiedän myös sen, mikä ihmisessä on Saatanan antaman uskon mukaan käkätin.

        Sen ainakin tiedän, ettet sillä tarkoita takapuolta.

        Tämä julkisuus, jolla sinä herjoillasi siinä minua pidät, tämä riittää minulle.


      • Teuvohäpeää
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kerro jo vihdoinkin millä sivulla olen sen Älä heitä pelkää kirjassa kertonut, jolloin minullekin muistuu mieleen mikä se tilanne oli.

        Sen muistan, että se liittyi johonkin tottelemattomuuteen, mutta mihin. Jos kerrot sivunumeron, niin silloin varmaankin tiedän myös sen, mikä ihmisessä on Saatanan antaman uskon mukaan käkätin.

        Sen ainakin tiedän, ettet sillä tarkoita takapuolta.

        Tämä julkisuus, jolla sinä herjoillasi siinä minua pidät, tämä riittää minulle.

        On positiivinen merkki kun tunnet häpeää et ehkä olekaan toivoton tapaus. Muistat varsin hyvin sen kun olit naama turvoksissa silmät mustana
        Ja sanoit enkelien sen tehneen.


      • Teuvohäpeää kirjoitti:

        On positiivinen merkki kun tunnet häpeää et ehkä olekaan toivoton tapaus. Muistat varsin hyvin sen kun olit naama turvoksissa silmät mustana
        Ja sanoit enkelien sen tehneen.

        Kyllä minä sen varsin hyvin muistan kun lenkkipolulla kaaduin. Vaikka yleensä saan kädet eteen jarruttamaan kaatumista, mutta silloin en saanut, koska enkelit pitivät tiukasti käsiäni selän takana.

        Kysymys ei ole tästä, vaan siitä, kun en muista mihin tottelemattomuuteen tuo kaatuminen liittyi.

        Saat vapaasti sen kaikille kertoa, koska pidät kirjaa avoimena edessäsi, ja sieltä tuota käkätintä jatkuvasti esille kaivat.


      • EpäileväTuomass
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä minä sen varsin hyvin muistan kun lenkkipolulla kaaduin. Vaikka yleensä saan kädet eteen jarruttamaan kaatumista, mutta silloin en saanut, koska enkelit pitivät tiukasti käsiäni selän takana.

        Kysymys ei ole tästä, vaan siitä, kun en muista mihin tottelemattomuuteen tuo kaatuminen liittyi.

        Saat vapaasti sen kaikille kertoa, koska pidät kirjaa avoimena edessäsi, ja sieltä tuota käkätintä jatkuvasti esille kaivat.

        Minulle Jeesus näytti arpensa ja sain ja koskea niitä. Muiden opetuslapsien kanssa ensin säikähdimme ylösnoussut Jeesusta luulen että hän on henki. Jeesus söi ja kalaa nähtemme todistaakseen ettei hän ole henki. Teuvo olet totisesti harhaanjohdettu henkijeesuksillasi, käänny pois siitä.


      • EpäileväTuomass kirjoitti:

        Minulle Jeesus näytti arpensa ja sain ja koskea niitä. Muiden opetuslapsien kanssa ensin säikähdimme ylösnoussut Jeesusta luulen että hän on henki. Jeesus söi ja kalaa nähtemme todistaakseen ettei hän ole henki. Teuvo olet totisesti harhaanjohdettu henkijeesuksillasi, käänny pois siitä.

        Mistähän tuo Tuomas Hartaanselälle tuli ja heti liittyi Hurmahengen nimimerkkilegioonaan?


      • EpäileväTuomass kirjoitti:

        Minulle Jeesus näytti arpensa ja sain ja koskea niitä. Muiden opetuslapsien kanssa ensin säikähdimme ylösnoussut Jeesusta luulen että hän on henki. Jeesus söi ja kalaa nähtemme todistaakseen ettei hän ole henki. Teuvo olet totisesti harhaanjohdettu henkijeesuksillasi, käänny pois siitä.

        Jos kaikki henget taivaan kirkkaudessa ihmisten lailla ruokailisivat, ne varmaan kävisivät ulostamassa Hartaanselän pusikossa.

        Tai tiputtaisivat taivaan riulta ulosteensa suoraan niskaasi.


      • EpäileväTuomass
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos kaikki henget taivaan kirkkaudessa ihmisten lailla ruokailisivat, ne varmaan kävisivät ulostamassa Hartaanselän pusikossa.

        Tai tiputtaisivat taivaan riulta ulosteensa suoraan niskaasi.

        Olen Raamatusta,en hartaanselältä Teuvo. Tunsin Jeesuksen ja sinä et tottavie ole kuin Jeesus rivoine puheinesi. Jeesus ole henki, se on selvästi Raamatussa.


      • LoistavaaTeuvo

        Nyt käytit itsellesi täydellisesti sopivaa nimimerkkiä.


      • AamenKiitosDevoit
        LoistavaaTeuvo kirjoitti:

        Nyt käytit itsellesi täydellisesti sopivaa nimimerkkiä.

        Vie Hurmishenki oikeuteen.

        Sehän rikkoi selvästi sinun tekijänoikeuksiasi. Oletko noin välinpitämätön omaan tuotantoosi?


      • Teuvoonhurmishenki
        AamenKiitosDevoit kirjoitti:

        Vie Hurmishenki oikeuteen.

        Sehän rikkoi selvästi sinun tekijänoikeuksiasi. Oletko noin välinpitämätön omaan tuotantoosi?

        Koville se ottaa Teuvolta tappionsa tunnustaminen


    • Jobinpostia

      Ps.78:49. Ilmeiesti nämä enkelit sitoivat kätesi!

    • Saatana se hamuaa aina vaan verta:

      Ps. 78:49.

      "Hän päästi valloilleen vihansa hehkun, vimmansa, raivonsa ja kiivautensa, surmanenkeleiden suuren joukon."

      Ottaako sinua sekin päähän, kun eivät minua surmanneet, vaikka uskosi mukaan niitä oli suuri joukko.

      Siinä sinulla onkin miettimistä, miten yksi siskosi poika voisi minut vaientaa, kun nuo surmanenkelitkään eivät siihen pystyneet.

      • Otalääkkeesi

        Jumalalla ei ole kiire Teuvo, pääset aikojen loputtua saatanan kanssa samaan grilliin.


      • Otalääkkeesi kirjoitti:

        Jumalalla ei ole kiire Teuvo, pääset aikojen loputtua saatanan kanssa samaan grilliin.

        Esitän toivomuksen, kun sinä ylimmäisenä tulensäätäjänä määräät hehkun tulisuuuden, että viimeistään silloin edes hieman rakastaisit entistä ystävääsi ja pistäisit märkiä, sovitusverellä kastettuja hiiliä grilliin.

        Silloin saisin nauttia maallisen saunan löylyistä.


      • OletriivattuTeuvo
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Esitän toivomuksen, kun sinä ylimmäisenä tulensäätäjänä määräät hehkun tulisuuuden, että viimeistään silloin edes hieman rakastaisit entistä ystävääsi ja pistäisit märkiä, sovitusverellä kastettuja hiiliä grilliin.

        Silloin saisin nauttia maallisen saunan löylyistä.

        Mikään ei pitäisi sinua pakottaa toistuvasti synneistä kauheimpaan, mutta näyt olevan riivattu.


      • OletriivattuTeuvo kirjoitti:

        Mikään ei pitäisi sinua pakottaa toistuvasti synneistä kauheimpaan, mutta näyt olevan riivattu.

        Olisit jatkanut loppuun asti:

        mutta näyt olevan riivattu riidanhaastaja, samanlainen kuin lähettäjäsikin.

        Hyvää yön touhua sinullekin.


      • Mitensenytnäinmeni
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olisit jatkanut loppuun asti:

        mutta näyt olevan riivattu riidanhaastaja, samanlainen kuin lähettäjäsikin.

        Hyvää yön touhua sinullekin.

        Sinähän se tähän asti olet ylpeilyt olevasi riidantuoja Teuvo. Kuvittelii että Jeesus tarkoitti että riitaa pitää haastamalla haastaa.


      • Mitensenytnäinmeni kirjoitti:

        Sinähän se tähän asti olet ylpeilyt olevasi riidantuoja Teuvo. Kuvittelii että Jeesus tarkoitti että riitaa pitää haastamalla haastaa.

        Jeesus sanoi:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

        Saatana tietenkin janoaa verta, jonka mukaan paras keino riitojen ratkaisemiseen on veren vuodatus.

        Eihän täällä mitään riitaa olisi koskaan syntynyt, jos olin ollyut pelkuri tuppisuu, ja pitänyt suunsa kiinni.

        Siinäkin tapauksessa Jeesus olisi toiminut:

        "Minä sanon teille: jos he olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat."

        Eikä sekään olisi ollut mahdotonta, jos hän olisi pistänyt Hartaanselän puskat huutamaan:


      • Teuvontunteva
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesus sanoi:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

        Saatana tietenkin janoaa verta, jonka mukaan paras keino riitojen ratkaisemiseen on veren vuodatus.

        Eihän täällä mitään riitaa olisi koskaan syntynyt, jos olin ollyut pelkuri tuppisuu, ja pitänyt suunsa kiinni.

        Siinäkin tapauksessa Jeesus olisi toiminut:

        "Minä sanon teille: jos he olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat."

        Eikä sekään olisi ollut mahdotonta, jos hän olisi pistänyt Hartaanselän puskat huutamaan:

        Olen istunut samoilla Raamattutunneilla Säästöpankin kokoushuoneessa kanssasi Teuvo. Silloin ymmärsit täysin Jeesuksen lunastustyön merkityksen ja siihen liittyvän veren merkityksen. Kauhistuttaa katsoa kun olet liittoutunut nykyisin täysin saatanan kanssa.


    • Minä en valitettavasti sinua tunnista, kun Saatanalle heitettynä et saa esiintyä omalla nimelläsi.

      Tunnen ainoastaan yhden Jarin, joka innostui totuudesta niin paljon, että kulki rinnallani totuuden tiellä peräti 14 vuotta, pitkään senkin jälkeen kun seurakunnan Raamattupiirit minulta suljettiin totuuden julistamisen vuoksi.

      Hän oli onnellinen, kun hänelle selvisi minkälainen saatanallinen valhe kätkeytyy hänen isiensä uskoon, kun Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä ihmisille mantrataan syntejä anteeksi.

      Ja samassa nimessä ja sovintoveressää jaellaan ihmisille matkalippuja helvettiin, jos eivät tätä usko.

      Valitettavasti hänelle kävi kuten Paavalille:

      "Veljet, minut heitettiin Saatanalle, vaikka en millään tavoin luopunut esi-isieni uskosta, Jeesuksen nimestä ja kalliista sovintoverestä."

      • Älävalehtele

        Hoet sanaa totuus kuin se yksin olisi totuus. Teet sitä siksi kun valehtelet totuus sanalla. Seurakuntien totuus on Jeesuksen vereen turvaten uskoa ylösnousemukseen. Kertoisit joskus mikä sinun "totuutesi" on muutakin kuin sana totuus mantrattuna miljoonia kertoja.


      • TeuvoOnRiivattu

        Teuvolla on saatanalinen vimma solvata Jeesuksen verta.


      • Kiitosetukäteen

        Teuvo, voisitko ystävällisesti laittaa minulle tiedoksi, mistä kohtaa tuo lainausmerkeissä oleva Paavalin sanoma lause on, kiitos!


      • Voinavittaa
        Kiitosetukäteen kirjoitti:

        Teuvo, voisitko ystävällisesti laittaa minulle tiedoksi, mistä kohtaa tuo lainausmerkeissä oleva Paavalin sanoma lause on, kiitos!

        Tuskinpa Teuvo vastaa mutta tiedän missä se sijaitsee. Se on Teuvo korvien välissä olevalla pururadalla valhekeskuksessa mutta Raamatusta sitä ei löydy.


    • Teuvonmielessä

      Näkyy arpia, häntä ei tulla muistamaan suurena uskonpuhdistajana.

      • Rakkauskototuuteen

        Teuvo polki totuuden jalkoihinsa, saadakseen kuuluisuutta.


      • Teubo
        Rakkauskototuuteen kirjoitti:

        Teuvo polki totuuden jalkoihinsa, saadakseen kuuluisuutta.

        Teuvo ei ole nähnyt edes Jeesusta, vain saatanan antamia houreita.


    • MuistappaTeuvo

      Jeesus ei ole missään vaiheessa muuttunut hengeksi. Hän tosin lähetti meille puolustajan mutta Jeesuksella on yhä kehonsa. Oikea Jeesuksen ilmestyminen tapahtuu taivaan pilvissä viimeisenä päivänä.

      • ei-lahkolain

        Teuvo on totinen Julmanmies.


    • TeuvoTeuvoTeuvoTeuvo

      Teuvo, haepa sellainen Raamatunkohta todisteeksi jossa sanottaisiin Jeesuksen muuttuneen hengeksi.

      • ei-lahkolain

        Teuvo on julmamies.


    • KuuleekoEeroeikuTeuvo

      Teuvo, hae meille Raamatunkohta joka todistaa että Jeesus muuttui hengeksi kuoltuaan.

    • Eivoinäkyä

      Teuvolla on henkijeesuksensa jolla ei voi arpia olla kun ei ole syntejäkään sovittanut. Hengellä ei ole vertakaan.

      • Arkeologi

        Kyllä se sinunkin lihallinen jeesuksesi on niin loppuunkaluttu, ettei siitä löydy luunsiruakaan.


      • Jeesuselää

        Etsit väärästä paikasta.


      • Varmatieto
        Jeesuselää kirjoitti:

        Etsit väärästä paikasta.

        Elvis elää!


    • Vastaapanyt

      Teuvo, aidolla Jeesuksella on esittää arvet todistukseksi lunastustyöstään.

    • TotuudenHenki

      Saatanan ja Antikristus omilleen arpisia haavojaan esittelee:

      "Se käyttää ensimmäisen pedon puolesta tämän koko valtaa ja panee maan ja sen asukkaat kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava oli parantunut."

      • Teuvotunnistettu

        Olet aikamoinen epeli kun uskallat Jeesusta noin rienata.

        Johanneksen evankeliumi:

        20:24 Mutta Tuomas, jota sanottiin Didymukseksi, yksi niistä kahdestatoista, ei ollut heidän kanssansa, kun Jeesus tuli.
        20:25 Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran." Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko."
        20:26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"


    • Todentotta

      Tuossa Teuvo väitti Jeesuksen olevan Ilmestyskirjan peto. On se hullu.

      • Onninon

        Voi poloista


    • Einäytepulle

      Teuvo ei hyväksy sellaista Jeesusta.

      • Anonyymi

        Teuvo Jeesus on väärennetyn. Varo halppiskopioita.


      • Anonyymi

        Olen sitä mieltä, että Teuvo on oikea profeetta tälle ajalle.

        Ei Jeesus kulje täällä lahkoissa arpiaan vilauttelemassa hurmahengille. Taivaassa Jeesus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että Teuvo on oikea profeetta tälle ajalle.

        Ei Jeesus kulje täällä lahkoissa arpiaan vilauttelemassa hurmahengille. Taivaassa Jeesus on.

        Taas loistava suoritus Teuvo, sinua ei voi tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että Teuvo on oikea profeetta tälle ajalle.

        Ei Jeesus kulje täällä lahkoissa arpiaan vilauttelemassa hurmahengille. Taivaassa Jeesus on.

        Sellainen sanonta on kuin "omakehu haisee".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas loistava suoritus Teuvo, sinua ei voi tunnistaa.

        Eipä ollut Teuvon itsensä kirjoittama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut Teuvon itsensä kirjoittama.

        Ihan takapuolesta oli. Perästä kuuluu sanoi puuhevosen tekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen sanonta on kuin "omakehu haisee".

        Hyvin sanottu. Totki valejeesuksella on valearvet.

        "Sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi ja esiintyy Jeesuksena."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Totki valejeesuksella on valearvet.

        "Sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi ja esiintyy Jeesuksena."

        Sinulla ne arvet näkyvät takapuolessa kun enkelit antoivat sinulle selkäsaunan. Luin kirjastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ne arvet näkyvät takapuolessa kun enkelit antoivat sinulle selkäsaunan. Luin kirjastasi.

        Mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ne arvet näkyvät takapuolessa kun enkelit antoivat sinulle selkäsaunan. Luin kirjastasi.

        Kerro, millä sivulla, että voi tarkistaa?


    • Anonyymi

      Hän tietää minusta liikaa, joten ei ole muuta keinoa, kuin leimata hänet valehtelijaksi ja Veren voiman viholliseksi.
      Kun siskon poikakin oli samanlainen pelkuri kuin minä, niin hänen lopullinen vaientaminen jäi vain haaveeksi.

      Kun ei näe edes arpia, verestä puhumattakaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe