Valitutkin eksyvät

Varoitusviimeisenkerran

Elämä lopunaikoja ennen Jeesuksen paluuta ja se merkitsee sitä että valitutkin eksyvät mm. tähän ns. homohömppään.
Jo luomisessa Jumala loi meidät miehiksi ja naisiksi. Miehelle luotiin penis ja naiselle pimppi. Siis penis ja pimppi. EI siinäkään ole mitään epäselvää että naisella on kohtu ja miehellä ei. Siis nainen synnyttää kivulla syntiinlankeemuksen seurauksena ja mies panee alulle,joka on kyllä mukava hommaa
Mutta sitten on joillekin se yltiöpäinen himo joka tulee synniksi samaa sukupuolta kohtaan. Raamattu on edelleen muuttumatonta Jumala sanaa.Jos sitä ryhdytään tulkitsemaan omien mielihalujen mukaa,niin pahasti mennään hakoteille,joka voi viedä kadotukseen, jos ei tee parannusta synneistään ja pyydä armahdusta Jeesukselta.Hän ja vain Hän voi muuttaa ihmisen mielihalut.
Kadotus on paikka jonne joutuu, joka ei tahdo luopua vääryydestä ,vaan pitävät sitä totuutena eksyen itse ja eksyttäen toisetkin.

79

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhukko.totta

      Onko Nooan arkki totta?
      Onko maailma tuhansia vai miljoonia vuosia?
      Miksi se alullepano on mukava hommaa?
      Vastaa.

      • puhuu.totta

        MIEHEESI ON SINUN HALUSI OLEVA (1. Moos. 3:16)



        Jakeen 1. Moos. 3:16 loppuosa kuuluu hepreassa seuraavasti: "... ve'el ishéch tshukatéch, vehú jimshól bach." Sananmukainen suomennos: "Ja mieheesi on sinun halusi, mutta hän hallitsee sinua."

        Halu-sana (tshukatéch) tarkoittaa sekä fyysistä/seksuaalista/henkistä halua olla toisen seurassa (näin Laulujen laulu 7:11 (10)) että halua hallita (näin 1. Moos. 4:7).


      • puhuu.totta kirjoitti:

        MIEHEESI ON SINUN HALUSI OLEVA (1. Moos. 3:16)



        Jakeen 1. Moos. 3:16 loppuosa kuuluu hepreassa seuraavasti: "... ve'el ishéch tshukatéch, vehú jimshól bach." Sananmukainen suomennos: "Ja mieheesi on sinun halusi, mutta hän hallitsee sinua."

        Halu-sana (tshukatéch) tarkoittaa sekä fyysistä/seksuaalista/henkistä halua olla toisen seurassa (näin Laulujen laulu 7:11 (10)) että halua hallita (näin 1. Moos. 4:7).

        Juu. Aloittaja on jo eksynyt pahasti. Hän kuvittelee homouden olevan se, millä Jumala eksyttää valitutkin.

        Eksynyt on, kun puhuu homojen kohdalla "yltiöpäisestä himosta". Mekin nykyisen mieheni kanssa juttelimme ensi tapaamisella 6 tuntia ja sitten hän lähti kotiin nukkumaan. Nykyisin meillä on muuta kuin seksiä 98.8% ajankäytöstä.

        Kaikilla naisilla ei muuten ole halua mieheensä. Siitä valitetaan keskustelupalstoilla ja terapeuteilla. Jotkut miehet sitten ajautuvat miehen seuraan.


      • ristitty
        torre12 kirjoitti:

        Juu. Aloittaja on jo eksynyt pahasti. Hän kuvittelee homouden olevan se, millä Jumala eksyttää valitutkin.

        Eksynyt on, kun puhuu homojen kohdalla "yltiöpäisestä himosta". Mekin nykyisen mieheni kanssa juttelimme ensi tapaamisella 6 tuntia ja sitten hän lähti kotiin nukkumaan. Nykyisin meillä on muuta kuin seksiä 98.8% ajankäytöstä.

        Kaikilla naisilla ei muuten ole halua mieheensä. Siitä valitetaan keskustelupalstoilla ja terapeuteilla. Jotkut miehet sitten ajautuvat miehen seuraan.

        Voi kyllä sinä kuule elät 100 % synnissä. Joka hetki kun jatkat suhdettasi toiseen miehen vain vie sinut yhä syvemmälle synnin kurimukseen. Käänny ja kadu. Pelasta sielusi vielä kun voit.


      • ristitty kirjoitti:

        Voi kyllä sinä kuule elät 100 % synnissä. Joka hetki kun jatkat suhdettasi toiseen miehen vain vie sinut yhä syvemmälle synnin kurimukseen. Käänny ja kadu. Pelasta sielusi vielä kun voit.

        Sinä luulet tietäväsi, mutta yrität vain harhauttaa. Itse pitäydyn mieluummin Jumalan mielipiteessä kuin sinun.

        Hänellä ei ole mitään lesbojen suhteita vastaan: tämä on aivan selvää. Eikä niiden homojen touhuja vastaan, jotka eivät makaa erikoisella tavalla miehen kanssa kuten maataan naisenkin kanssa. Ja jos jätetään tuo nainen pois, niin Raamatussa makaaminen on aina yhdyntä. Siellä ei ole "kaikkia seksitapoja", kuten eilen valehtelit. Siten Jumalalla ei ole kaikkia homojakaan vastaa; mutta noin 63% homoista makaa miehen kanssa, loput ovat OK Jumalan silmissä.

        Pyri rehellisyyteen niin ehkä voit olla pelastettujen joukossa. En muuten ollut synnitön silloinkaan kun elin naisen kanssa avioliitossa, joten aika turhaa paasaat.


      • ristitty
        torre12 kirjoitti:

        Sinä luulet tietäväsi, mutta yrität vain harhauttaa. Itse pitäydyn mieluummin Jumalan mielipiteessä kuin sinun.

        Hänellä ei ole mitään lesbojen suhteita vastaan: tämä on aivan selvää. Eikä niiden homojen touhuja vastaan, jotka eivät makaa erikoisella tavalla miehen kanssa kuten maataan naisenkin kanssa. Ja jos jätetään tuo nainen pois, niin Raamatussa makaaminen on aina yhdyntä. Siellä ei ole "kaikkia seksitapoja", kuten eilen valehtelit. Siten Jumalalla ei ole kaikkia homojakaan vastaa; mutta noin 63% homoista makaa miehen kanssa, loput ovat OK Jumalan silmissä.

        Pyri rehellisyyteen niin ehkä voit olla pelastettujen joukossa. En muuten ollut synnitön silloinkaan kun elin naisen kanssa avioliitossa, joten aika turhaa paasaat.

        Homous on ainoa synti joka on myös rangaistus samasta synnistä. Jumala on hyljännyt sinut luonnottomiin himoihisi. Et ole missään tekemisissä Jumalan tai hänen "mielipiteensä" kanssa. Säälin sinua tuomion päivänä ja rukoilen puolestasi.


      • ristitty kirjoitti:

        Homous on ainoa synti joka on myös rangaistus samasta synnistä. Jumala on hyljännyt sinut luonnottomiin himoihisi. Et ole missään tekemisissä Jumalan tai hänen "mielipiteensä" kanssa. Säälin sinua tuomion päivänä ja rukoilen puolestasi.

        Outoa vaan, ettei minulla ole himoja. Taidat olla pelkkää suunsoittaja, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa, Luuletko voivasi sanoa päin naamaa Jumalalle, että homous on synti. Luuletko voivasi opettaa Jumalaa? Saako siitä tuomion päivänä palkinnon?

        Minä en missään nimessä mene koskaan ohittamaan sitä mitä Jumala Raamatussa on sanonut. Asiassa on pysyttävä vaikka mikä olisi.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Juu. Aloittaja on jo eksynyt pahasti. Hän kuvittelee homouden olevan se, millä Jumala eksyttää valitutkin.

        Eksynyt on, kun puhuu homojen kohdalla "yltiöpäisestä himosta". Mekin nykyisen mieheni kanssa juttelimme ensi tapaamisella 6 tuntia ja sitten hän lähti kotiin nukkumaan. Nykyisin meillä on muuta kuin seksiä 98.8% ajankäytöstä.

        Kaikilla naisilla ei muuten ole halua mieheensä. Siitä valitetaan keskustelupalstoilla ja terapeuteilla. Jotkut miehet sitten ajautuvat miehen seuraan.

        Jumala ei eksytä, vaan perkele. Me olemme synnin orjia täällä, vain Jeesus voi auttaa!


    • Varmaan ahdistavaa tuollaisia miettiä kaiket päivät. Toivottavasti oli viimeinen kerta.

      Ihan heteroparikin pystyy kolmeen reikään naista pökkimään. Straonilla pariin miestäkin.

      Kateellisille tietysti ahdistavaa.

    • UteliasUU

      Onko he-ma pökkinyt vai tullut pökityksi ?

    • Jos itse kerron näkemystäni Jeesuksen opetuksista elävässä elämässä jollekulle niin mainitsen aina loppuun että ; Älä minua kuuntele , ota Jeesus ainoa opettajana vastaa äläkä kuuntele muita . Miksikö ? Siksi koska mielestäni jokaisen ihmisen näkemys voi viedä toisen taas harhaan uskossaan Jeesukseen Kristukseen jos liikaa ottaa idolikseen toisen ihmisen siihen väliin. Oma kokemus , Jeesus on henkilökohtainen pelastaja ja samaan kaikkien . Eri tilanteistä lähdetään parannuksen tielle joten jokainen tie Jeesuksen luo on erilainen .

      • Älkää uskoko jos teille sanotaan että Kristus on tuolla tai täällä , siellä sun täällä . Jumalan valtakunta on teissä sisäisesti , sanoi Kristus ja todettu on ...niin se vain on . Yksinkertainen mutta silti niin vaikea nähdä.


      • Joh 14
        23. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
        24. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
        25. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.

        26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        27. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

        Ilman Pyhää Henkeä ei kukaan löydä eikä pysy oikealla tiellä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Joh 14
        23. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
        24. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
        25. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.

        26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        27. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

        Ilman Pyhää Henkeä ei kukaan löydä eikä pysy oikealla tiellä.

        Jeesus sanoi; Tehkää kuten olen sanonut , nimittäin Hän on todellinen tienviitta Jumalan valtakuntaan. Ilman heräämistä ei voi nähdä tai kuulla .


      • usko.vainen kirjoitti:

        Joh 14
        23. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
        24. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
        25. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.

        26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        27. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

        Ilman Pyhää Henkeä ei kukaan löydä eikä pysy oikealla tiellä.

        Se että railataan syntisyyttään eikä pyritä täydellisyyteen , siihen mihin Kristus on meidät kutsunut on ihmisen luoma hyväksyntä heikkoudelleen .


      • Allishere kirjoitti:

        Se että railataan syntisyyttään eikä pyritä täydellisyyteen , siihen mihin Kristus on meidät kutsunut on ihmisen luoma hyväksyntä heikkoudelleen .

        " siihen mihin Kristus on meidät kutsunut on ihmisen luoma hyväksyntä heikkoudelleen . "
        Syntihyväksyntä ei ole heikkouden hyväksyntää.


      • ristitty
        Allishere kirjoitti:

        Älkää uskoko jos teille sanotaan että Kristus on tuolla tai täällä , siellä sun täällä . Jumalan valtakunta on teissä sisäisesti , sanoi Kristus ja todettu on ...niin se vain on . Yksinkertainen mutta silti niin vaikea nähdä.

        Olen samaa mieltä. homoliike ja liberaalipapit vielä väittävät,että Jeesus on homojen puolella. Tämä päätetllään siitä,kun Jeesus ei sanonut mitään homoista. Siinäpä hienoa teologiaa! !! Mutta kuitenkin tunsi Mooseksen lait ja asetukset. Ei kai hän niitä muuten voisi täyttääkään,jos ei niitä tuntisi. Siksi Jeesus vahvisti,että mies ja nainen ovat luotu toisilleen. He tulevat yhdeksi lihaksi, eivät homot koskaan.

        Älkää siis uskoko tätä "eksytystä". Jeesus ei ole homojen tukena, vaikka niin väitetään: " Katsokaa, Jeesus on tuolla!!!" Mutta kun EI OLE!!!


      • usko.vainen kirjoitti:

        " siihen mihin Kristus on meidät kutsunut on ihmisen luoma hyväksyntä heikkoudelleen . "
        Syntihyväksyntä ei ole heikkouden hyväksyntää.

        Täydellisyyteen Hän on meidät kutsunut eikä siihen että jäädään tekemään syntejä ja opitaan elämään syntisenä olevinaan että pelastus olisi tuolloin mahdollinen . Mutta kaikille meillä on polkumme Kristuksen luo , kukaan muu ei pysty ohjaamaan sinua oikeille raiteille...ainoastaan Jeesus Kristus. Opetus joka ohjaa meitä tässä elämässä .


      • ristitty kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. homoliike ja liberaalipapit vielä väittävät,että Jeesus on homojen puolella. Tämä päätetllään siitä,kun Jeesus ei sanonut mitään homoista. Siinäpä hienoa teologiaa! !! Mutta kuitenkin tunsi Mooseksen lait ja asetukset. Ei kai hän niitä muuten voisi täyttääkään,jos ei niitä tuntisi. Siksi Jeesus vahvisti,että mies ja nainen ovat luotu toisilleen. He tulevat yhdeksi lihaksi, eivät homot koskaan.

        Älkää siis uskoko tätä "eksytystä". Jeesus ei ole homojen tukena, vaikka niin väitetään: " Katsokaa, Jeesus on tuolla!!!" Mutta kun EI OLE!!!

        Tehtävämme ei ole myöskään tuomita , ainoastaan seurata/olla valveilla . Jeesuksen tuleminen on lähempänä kuin koskaan .


      • Allishere kirjoitti:

        Täydellisyyteen Hän on meidät kutsunut eikä siihen että jäädään tekemään syntejä ja opitaan elämään syntisenä olevinaan että pelastus olisi tuolloin mahdollinen . Mutta kaikille meillä on polkumme Kristuksen luo , kukaan muu ei pysty ohjaamaan sinua oikeille raiteille...ainoastaan Jeesus Kristus. Opetus joka ohjaa meitä tässä elämässä .

        Näinhän se on. Ihmisten varaan rakennettu usko ei kestä, vain Jeesuksen varassa riippuva usko kestää. Vain ottamalla itse selvää, mitä Raamattu sanoo, voi rakentaa Kristuksen varaan.


      • äänikirja
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Näinhän se on. Ihmisten varaan rakennettu usko ei kestä, vain Jeesuksen varassa riippuva usko kestää. Vain ottamalla itse selvää, mitä Raamattu sanoo, voi rakentaa Kristuksen varaan.

        Mitä olet saanut selville miesten kanssa makaavista miehistä?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Näinhän se on. Ihmisten varaan rakennettu usko ei kestä, vain Jeesuksen varassa riippuva usko kestää. Vain ottamalla itse selvää, mitä Raamattu sanoo, voi rakentaa Kristuksen varaan.

        Ja koska "henkinen" sijaintimme on eri niin raamattu puhuu meille eritavoin , siltikin päämäärä on sama . Ja hei Eerika :)


      • Allishere kirjoitti:

        Ja koska "henkinen" sijaintimme on eri niin raamattu puhuu meille eritavoin , siltikin päämäärä on sama . Ja hei Eerika :)

        No moi :)
        Tuo olikin muuten hyvin sanottu tuo "henkinen" sijainti. Juuri niin se on, jokaisen tie on erilainen ja asioita opitaan eri tahtiin, mutta kuten sanoit, pöömäärä on sama.


      • ei-merkkaa-mitään
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        No moi :)
        Tuo olikin muuten hyvin sanottu tuo "henkinen" sijainti. Juuri niin se on, jokaisen tie on erilainen ja asioita opitaan eri tahtiin, mutta kuten sanoit, pöömäärä on sama.

        Henkisellä sijainnilla ei ole mitään merkitystä jos ihminen on hengellisesti eksynyt kuten sinä olet.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Joh 14
        23. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
        24. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
        25. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.

        26. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        27. Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

        Ilman Pyhää Henkeä ei kukaan löydä eikä pysy oikealla tiellä.

        Tuo on aika huonoa; sanahelinää. Eihän uskovat "pidä minun sanaani". Jeesuksen. Hyvin paljon on jopa aivan tuntematonta mitä Jeesus on puhunut, kuten olen täällä pannut merkille.

        Ja tuo RISTITTY: eilenkin sanoit minua jotenkin vakavalla asialla vitsailijaksi. Kuulepa; Vanhaan Testamenttiin ei ole lisätty ajatustasi, että "kaikki samaa sukupuolta olevien seksuaaliset teot ovat syntiä". VT ei tunne asiaa naisen välinen sekstailu, eikä muutakaan homoja koskevaa kuin se makaaminen. Siten saamme VT:n ja Jumalan olevan 33%:n homoseksuaalisen seksiä vastaan.

        On vakava virhe sanoa, että Jumala on 100:sti kaikkea samaa sukupuolta olevien seksiä vastaan. Luuletko voivasi sanoa taivaassa Jumalalle panemalla sanojasi Hänen suuhunsa? Miten Jumala siihen suhtautuisi?


      • ei-merkkaa-mitään kirjoitti:

        Henkisellä sijainnilla ei ole mitään merkitystä jos ihminen on hengellisesti eksynyt kuten sinä olet.

        No onneksi sinä olet kirkkaasti tiellä....


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        No onneksi sinä olet kirkkaasti tiellä....

        :D peukku !


      • pelkkääpetosta
        ei-merkkaa-mitään kirjoitti:

        Henkisellä sijainnilla ei ole mitään merkitystä jos ihminen on hengellisesti eksynyt kuten sinä olet.

        ME KAIKKI olemme henkisesti eksyneitä, koska meillä ei ole puhdas-oppista opettajaa.


      • Kukaaneisitätiedä
        Allishere kirjoitti:

        Tehtävämme ei ole myöskään tuomita , ainoastaan seurata/olla valveilla . Jeesuksen tuleminen on lähempänä kuin koskaan .

        Jeesuken paluuseen maan päälle saattaa kulua vielä tuhannen vuotta, mutta Raamatun mittapuun mukaan, sekin voi olla PIAN ?


      • pelkkääpetosta kirjoitti:

        ME KAIKKI olemme henkisesti eksyneitä, koska meillä ei ole puhdas-oppista opettajaa.

        On meillä , Jeesus Kristus ja opetuksen pätkiä löydät raamatusta


      • pelkkääpetosta kirjoitti:

        ME KAIKKI olemme henkisesti eksyneitä, koska meillä ei ole puhdas-oppista opettajaa.

        Sellaista ei koskaan tule. Puhdasoppisuus vaihtelee kuulijanikin mukaan mitä hän pitää oikeana.


      • Kukaaneisitätiedä kirjoitti:

        Jeesuken paluuseen maan päälle saattaa kulua vielä tuhannen vuotta, mutta Raamatun mittapuun mukaan, sekin voi olla PIAN ?

        Vain yksi tietää mutta jos aletaan lukemaan "merkkejä" niin homma niin sanotusti "etenee" vauhdilla.


      • UskollinenJOBI
        Allishere kirjoitti:

        Täydellisyyteen Hän on meidät kutsunut eikä siihen että jäädään tekemään syntejä ja opitaan elämään syntisenä olevinaan että pelastus olisi tuolloin mahdollinen . Mutta kaikille meillä on polkumme Kristuksen luo , kukaan muu ei pysty ohjaamaan sinua oikeille raiteille...ainoastaan Jeesus Kristus. Opetus joka ohjaa meitä tässä elämässä .

        KOKO ihmiskunta on epätäydellisyyden esikuva. Täydellisyyttä ei voida saavuttaa saatanan hallituksen alaisuudessa, missä me juuri nyt elämme. Jumala saattaa olla matkoilla, eikä välitä sekaantua maan asioihin, juuri tällä hetkellä. YAHWE sanoi saatanalle, voit kiusata JOBIA mielesi mukaan, mutta älä tapa JOBIA ? Niin kävikin, ja JOBI läpäisi testin, kärsien hirvittävän kohtelun. Lue se itse Raamatusta.


      • UskollinenJOBI kirjoitti:

        KOKO ihmiskunta on epätäydellisyyden esikuva. Täydellisyyttä ei voida saavuttaa saatanan hallituksen alaisuudessa, missä me juuri nyt elämme. Jumala saattaa olla matkoilla, eikä välitä sekaantua maan asioihin, juuri tällä hetkellä. YAHWE sanoi saatanalle, voit kiusata JOBIA mielesi mukaan, mutta älä tapa JOBIA ? Niin kävikin, ja JOBI läpäisi testin, kärsien hirvittävän kohtelun. Lue se itse Raamatusta.

        Emme me kaikki elä kertomassasi todellisuudessa vaan osa on kutsuttu pois siitä , eikä se todellakaan ole helppoa vaikkakin parasta mitä voi olla . Kiitos Jumalalle siitä


      • hymyilyttävääoppia

        Mutta, nyt ei ratkaista kenenkään "taivasosuuksia", eiväthän haudatkaan ole vielä avautuneet. Harhaoppiset ovat käsittäneet väärin kaikki "ajan-jaksot". Jako voi tapahtua ainoastaan Armagedonin jälkeisenä aikana, jolloin viimeiset "TESTIT" on suoritettu. Populisti-uskonnot ovat tehneet palkintojen saamiset kovin helpoiksi. Johonkin "seurakuntaan kuuluminen ei oikeuta ketään, mihinkään".


      • Allishere kirjoitti:

        Emme me kaikki elä kertomassasi todellisuudessa vaan osa on kutsuttu pois siitä , eikä se todellakaan ole helppoa vaikkakin parasta mitä voi olla . Kiitos Jumalalle siitä

        Onko sinut kutsuttu toiseen todellisuuteen? Kuka kutsui ja millaista siellä on? Parasta?

        No, ei ehkä ole suurtakaan eroa meikäläisen todellisuuteen, jossa on mitä parhainta, vaikka joskus vaikeaakin. Nyt on sellainen tilanne, ettei ulko-ovi mene kiinni, vaikka tehtiin kallis oviremontti. Ollaan rautaportin varassa.


      • pellenäpidettynä
        UskollinenJOBI kirjoitti:

        KOKO ihmiskunta on epätäydellisyyden esikuva. Täydellisyyttä ei voida saavuttaa saatanan hallituksen alaisuudessa, missä me juuri nyt elämme. Jumala saattaa olla matkoilla, eikä välitä sekaantua maan asioihin, juuri tällä hetkellä. YAHWE sanoi saatanalle, voit kiusata JOBIA mielesi mukaan, mutta älä tapa JOBIA ? Niin kävikin, ja JOBI läpäisi testin, kärsien hirvittävän kohtelun. Lue se itse Raamatusta.

        Lisäys JOBIIN. Jobi ei, Raamatun mukaan ole noussut taivaaseen, vaan odottaa ylösnousemusta haudassaan, kunnes kuulee "KUNINKAAN ÄÄNEN", ja nousee haudastaan maan päälle. Jos JOBI kuuluu siihen Israelin pappis-sukuun, niin silloin hän on osallisena taivaalliseen hallitukseen, Sataan-neljäänkymmeneen-tuhanteen joukkoon josta mainitaan "Ilmestyskrjassa". Lue se sieltä itse, niin kukaan ei voi sinua pitää pellenä.


      • MeneeUlalleJutut
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        No moi :)
        Tuo olikin muuten hyvin sanottu tuo "henkinen" sijainti. Juuri niin se on, jokaisen tie on erilainen ja asioita opitaan eri tahtiin, mutta kuten sanoit, pöömäärä on sama.

        No jaa. "JOkainen tulee UAKOLLAAN AUTUAAKSI", heh, vaikka olisi täydellisesti harhateillä, mutta uskoo siihen silti vannoutuneena seurakuntalaisena,hehheh.


      • LueRaamattua
        pelkkääpetosta kirjoitti:

        ME KAIKKI olemme henkisesti eksyneitä, koska meillä ei ole puhdas-oppista opettajaa.

        Raamattu on puhdasta Jumalan sanaa.


      • hymyilyttävääoppia kirjoitti:

        Mutta, nyt ei ratkaista kenenkään "taivasosuuksia", eiväthän haudatkaan ole vielä avautuneet. Harhaoppiset ovat käsittäneet väärin kaikki "ajan-jaksot". Jako voi tapahtua ainoastaan Armagedonin jälkeisenä aikana, jolloin viimeiset "TESTIT" on suoritettu. Populisti-uskonnot ovat tehneet palkintojen saamiset kovin helpoiksi. Johonkin "seurakuntaan kuuluminen ei oikeuta ketään, mihinkään".

        Sydämen muutos on tapahtunut ja toki koetuksiin me kaikki tulemme joutumaan (testit) . En kuulu kirkkoon taikka järjestöihin vaan luotan Jeesuksen oppiin


      • torre12 kirjoitti:

        Onko sinut kutsuttu toiseen todellisuuteen? Kuka kutsui ja millaista siellä on? Parasta?

        No, ei ehkä ole suurtakaan eroa meikäläisen todellisuuteen, jossa on mitä parhainta, vaikka joskus vaikeaakin. Nyt on sellainen tilanne, ettei ulko-ovi mene kiinni, vaikka tehtiin kallis oviremontti. Ollaan rautaportin varassa.

        Kaiken hyväksyminen- Kiitollisuus kaikesta- Rauha - Rakkaus . Jos tuon ymmärrät , hieno homma :)


      • LueRaamattua kirjoitti:

        Raamattu on puhdasta Jumalan sanaa.

        Jeesuksen oppi on ainoastaan puhdasta , vai väitätkö muita raamatussa Jeesuksen veroiseksi ?


      • LueRaamattua kirjoitti:

        Raamattu on puhdasta Jumalan sanaa.

        Niin. Uskovien merkkinä on se, ettähe parantavat sairaat panemalla kätensä heidän päälleen. Puhdasta Jumalan sanaa. Miksi yksikään uskova ei ole minua sitten parantanut?

        Tämä on myös Jeesuksen puhdasta oppia suoraan Raamatusta.

        Kaksi helluntailaista tosin "uhrautuivat" minun nolattaviksi hellaripalstalla, mutta vähän ennen tänne tuloa he ilmoittivat, etteivät kykene parantamaan. Ja kovaan uhoon minua halventaen olivat vakuuttaneet parantamisia tapahtuvan. Minä en vaan ole ikinä sellaista nähnyt.

        Tiesin jo ennalta, etteivät he minua paranna, ollen oikeassa. Taas. Uskoviin ei kannata luottaa.


    • Aika usein tuntuu, että "valitut" ovat itse valinneet itsensä "valituiksi."

      Eksytys-käsityskin on jokaisella erilainen.

      • ristitty

        Tuo juuri on eksytystä. väittää,että ei olisi mitään yhteistä moraalia. se sitoo kaikkia. Ei kaikki voi sitä itse päättää. Homojen hyväksyntä on nimenomaan eksytystä ja vastoin Raamatun Jumalan sanaa. Valittu en ole,enkä niin väitä. On vaan järkyttävää,kuinka ihan selvää ja tervettä kristinuskon oppia vastaan papitkin nyt saarnaavat. vihkivät vielä homoja. Loppu on lähellä. Tehkää parannus!


      • ristitty kirjoitti:

        Tuo juuri on eksytystä. väittää,että ei olisi mitään yhteistä moraalia. se sitoo kaikkia. Ei kaikki voi sitä itse päättää. Homojen hyväksyntä on nimenomaan eksytystä ja vastoin Raamatun Jumalan sanaa. Valittu en ole,enkä niin väitä. On vaan järkyttävää,kuinka ihan selvää ja tervettä kristinuskon oppia vastaan papitkin nyt saarnaavat. vihkivät vielä homoja. Loppu on lähellä. Tehkää parannus!

        Höpö höpö, siinä kaikki.


    • Näinonon

      Uskokaa tai älkää kohta alkaa koko maailman palo ja piste.

      • ihmisenkotiMAA

        NäinON. Yhdyn tuohon kommenttiisi täysin. Kuitenkaan koko ihmiskuntaa ei hävitetä, eikä maapallo tuhoonnu kokonaisuudessaan, vaan pintavauriot ovat suuret. Armagedonin jälkeinen aika vasta muuttaa elinmahdollisuudet maan päällä. Toivoa on, mutta se on vähentymässä päivä päivältä.


      • ihmisenkotiMAA kirjoitti:

        NäinON. Yhdyn tuohon kommenttiisi täysin. Kuitenkaan koko ihmiskuntaa ei hävitetä, eikä maapallo tuhoonnu kokonaisuudessaan, vaan pintavauriot ovat suuret. Armagedonin jälkeinen aika vasta muuttaa elinmahdollisuudet maan päällä. Toivoa on, mutta se on vähentymässä päivä päivältä.

        Jotain on vinossa. Mehän emme tiedä missä Armagedon on. Kaikki on arvailua, ja minä vaadin varmoja totuuksia.


    • ...eksyvät valitutkin, jos mahdollista....onko valitun mahdollista eksyä? Onko usko meidän varassamme, onko perille pääsy meidän varassamme?

      • ldmdm

        Olethan sinäkin eksynyt ja uskosi on maailman uskoa.


      • ldmdm kirjoitti:

        Olethan sinäkin eksynyt ja uskosi on maailman uskoa.

        Kyllä te ns. oikeauskoiset olette todella veemäisiä.


      • ldmdm kirjoitti:

        Olethan sinäkin eksynyt ja uskosi on maailman uskoa.

        Mutta kun se Jumala lähettää "Suuren Eksytyksen". Silloin sitä ei voi uskovat välttää.


      • IkuisestiHälvetissä
        torre12 kirjoitti:

        Mutta kun se Jumala lähettää "Suuren Eksytyksen". Silloin sitä ei voi uskovat välttää.

        Ikuisesti Helvetissä. Onko maailmassa tyhmyys suuri jumalattomien keskuudessa ? Tuleeko tuomiopäivä suuren tyhmyyden esittäen kera kauhunhuutoin kun tuomio selviää? Kadotus tuomio ikuisesti Helvetissä.


      • IkuisestiHälvetissä kirjoitti:

        Ikuisesti Helvetissä. Onko maailmassa tyhmyys suuri jumalattomien keskuudessa ? Tuleeko tuomiopäivä suuren tyhmyyden esittäen kera kauhunhuutoin kun tuomio selviää? Kadotus tuomio ikuisesti Helvetissä.

        Jaa. En tiedä muuta kuin että Paavalin mukaan Jumala lähettää niin suuren eksytyksen, että uskovatkin eksyvät. Ikuinen Helvettihän siinä odottaa.


      • kuumillahiilillä

        Ikuisesti Helvetissä. Anglosaksien kielessä "HELL" tarkoitti JOKAMIEHEN HAUTAA, johon kaikki kuolleet sekä elävät päätyvät. Sitten sen sanan merkitys vaihdettiin tuliseksi kidutuspaikaksi, jossa sielu karsii sitkeästi "kuolematta, ikuisuudesta toiseen". Minkälainen hölmöläisten oppi se on ? Tällä tavalla kaikki järkevät ihmiset karkoitetaan raamatun piiristä ulos. Mahtava vihollinen "SAATANA" on kaiken takana.


      • naurussapitelemistä
        torre12 kirjoitti:

        Mutta kun se Jumala lähettää "Suuren Eksytyksen". Silloin sitä ei voi uskovat välttää.

        Näytä se raamaunpaikka jossa "Jumala eksyttää ihmiskuntaa" ? Sellainen menettely olisi täysin vastoin TOTUUTTA.


      • INKVISITIOLAISET
        sage8 kirjoitti:

        Kyllä te ns. oikeauskoiset olette todella veemäisiä.

        Helluntallustelijat kaikkein syvemmälle vaipuneet, toisen sijan vievät Mormoonit, mutta Katolilaisuus on taas pelkkää poliittista INKVISITIOTA.


      • sanaannojaten
        ldmdm kirjoitti:

        Olethan sinäkin eksynyt ja uskosi on maailman uskoa.

        IDMDM, mikä tahansa, kerroppas oma uskonnollinen kantasi, niin tehdään asiat selväksi , Raamattuun nojaten.


      • SIELUlivahtaa

        Juudas Iskariot myi Jeesuksen rahasta Roomalaisille, mutta se summa kalpenee sen edessä millä tavalla Jeesusta myydään nykypäivinä lukemattomien uskonnollisten järjestöjen rahoin. Joka paikassa pitää olla rahapussit valmiina, ja "Business is GOOD". Euroopassa Luterilaisetkin myivät Jeesusta, "Kun raha kirstuun kilahtaa, niin SIELU TAIVAASEEN LIVlivahtaaAHTAA", heheh.


      • naurussapitelemistä kirjoitti:

        Näytä se raamaunpaikka jossa "Jumala eksyttää ihmiskuntaa" ? Sellainen menettely olisi täysin vastoin TOTUUTTA.

        Paavali sanoo Jumalan eksyttävän "valittuja" eli uskovia, en tiedä mitään ihmiskunnan eksyttämisestä.


    • Tottuus

      Tottakai valitutkin voi eksyä, jos luopuu elävästä uskosta Jeesukseen ja Jumalan totuuden sanasta.. Tämä homovillitys on muun muassa tätä. Monet piispat ovat jo eksyneet .Näkeehän niiden naamasta ketä he palvelevat. Ovat kolkkoja ja kylmäkatseisia. Iloin usko ei heistä heijastu. Piru nauraa yhdessä heidän kanssaan.

      • Joo, eksyneet luulevat, että voivat palvella kahta herraa.


      • Kauas olette kyllä Raamatusta eksyneet. Siellä kun ei homoja pidetty sen kummempina kuin muitakaan, mutta teille he ovat suurta eksytystä ja rangaistusten syypää.


      • kuoppasikaivat
        torre12 kirjoitti:

        Kauas olette kyllä Raamatusta eksyneet. Siellä kun ei homoja pidetty sen kummempina kuin muitakaan, mutta teille he ovat suurta eksytystä ja rangaistusten syypää.

        Torrelle tiedoksi. Miksi tulet tänne valheinesi, kuin paholaisen penikka. Jumala on sanonut näin. Jos MIES MAKAA, niinkuin hän MAKAA NAISEN KANSSA, se on KAUHISTUS JUMALAN SILMISSÄ. Ei sen selvempää tekstiä tarvita. Lue niitä "homolehtiäsi" aivan rauhassa, itse kaivat oman kuoppasi.


      • kuoppasikaivat kirjoitti:

        Torrelle tiedoksi. Miksi tulet tänne valheinesi, kuin paholaisen penikka. Jumala on sanonut näin. Jos MIES MAKAA, niinkuin hän MAKAA NAISEN KANSSA, se on KAUHISTUS JUMALAN SILMISSÄ. Ei sen selvempää tekstiä tarvita. Lue niitä "homolehtiäsi" aivan rauhassa, itse kaivat oman kuoppasi.

        Itse makasin naisen kanssa kylläkin täysin eri lailla kuin miehen kanssa olen maannut. Niissä ei ole mitään samaa. Mitä sinä niitä valheita syydät?

        En tosin lue homolehtiä enää, koska oma kumppani on riittävä.

        Raamatussa ei ole homous sellaista kuin tällä palstalla. Jos te saisitte tehdä nyt sen ensimmäisen Raamatun, niin se poikkeaisi tyystin siitä mitä minäkin olen sen 45 vuotta lukenut.


      • OletHimosiOrja
        torre12 kirjoitti:

        Itse makasin naisen kanssa kylläkin täysin eri lailla kuin miehen kanssa olen maannut. Niissä ei ole mitään samaa. Mitä sinä niitä valheita syydät?

        En tosin lue homolehtiä enää, koska oma kumppani on riittävä.

        Raamatussa ei ole homous sellaista kuin tällä palstalla. Jos te saisitte tehdä nyt sen ensimmäisen Raamatun, niin se poikkeaisi tyystin siitä mitä minäkin olen sen 45 vuotta lukenut.

        Fantasioit siis ex-vaimostasi että hän olisi mies pannessanne.


      • OletHimosiOrja kirjoitti:

        Fantasioit siis ex-vaimostasi että hän olisi mies pannessanne.

        Oletko mielisairaalassa vai muuten vaan idiootti? Onko tajunnanpuute?


      • Vaikutat harhaiselta. Sinua ei varmaan voi enää järkeväksi saada. Olet varmaan onnellinen idioottina.


      • OletHimosiOrja
        torre12 kirjoitti:

        Vaikutat harhaiselta. Sinua ei varmaan voi enää järkeväksi saada. Olet varmaan onnellinen idioottina.

        Sinä et pelkästään vaikuta, vaan myös olet mielisairas.


      • markku.lievonen
        kuoppasikaivat kirjoitti:

        Torrelle tiedoksi. Miksi tulet tänne valheinesi, kuin paholaisen penikka. Jumala on sanonut näin. Jos MIES MAKAA, niinkuin hän MAKAA NAISEN KANSSA, se on KAUHISTUS JUMALAN SILMISSÄ. Ei sen selvempää tekstiä tarvita. Lue niitä "homolehtiäsi" aivan rauhassa, itse kaivat oman kuoppasi.

        Lueppa Raamatusta KAIKKI ilmoitukset, joissa tilanteissa kuvataan kielteisesti tätä aluetta.

        Huomaa yhteinen tekijä eli "kiimoissaan syttyneet". Kyse on siis YLI seksuaalisuudesta ja sen tuomasta käyttäytymisestä. Väitätkö kirkkain silmin ja vakuuttavasti, miten homot olisivat tässä tilassa; Yli kiimaisia / YLI seksuaalisia persoonia,- joiden ajatusmaailman on täyttänyt vain seksi ja seksuaalinen käyttäytyminen.

        Rohkenen suositella,- ilman lupaa. Tutkippa Pekka Haaviston ajatusmaailmaa ja käyttäytymistä. Hänhän on homo ja julkisesti sen esiintuonut ja siksi otin esimerkiksi. Itse pidän häntä maamme sivistyneimpänä , viisaana , laaja-alaisesti ajattelevana ja kunnioitusta saamana politikkona. Tosin ei menesty presindentin vaaleissa Sauli Niinistön tasolle.


    • totuudenmukainen

      Niissä raamatun tutkimuksissakin on paljon väärennyksiä, koska niitä eivät "oikeamieliset kristityt kääntäneet", vaan erillaisten maiden sekarotuiset valloittajat. Missä niitä "valittuja on nykyaikana", olisi kiinnostavaa tietää ? Apostolien kuoltua, maapallon kansat vaipuivat paholaisen hallitsemiin uskontokuntiin, sen todistaa jo pelkästään erillaiset uskonnolliset suuntaukset. Maapallolla pitäisi olla vain yksi "USKO", mutta niin ei suinkaan ole. Pirulla on sormensa pelissä, jopa raamatun käännöksissäkin. "ISÄ ON YKSI", mutta nyt hän onkin "KOLME", minkälaista sontaa meille syötetään?

      • rippikouluun.siitä

        Oletko lapsi? Ainakin lapsen tiedot sinulla on...


      • rippikouluun.siitä kirjoitti:

        Oletko lapsi? Ainakin lapsen tiedot sinulla on...

        Alkoi kiinnostaa. Opetetaanko lapsille nykyään sitä, että isää on yksi, vai kolme?

        Pertsa sanoo, että yksi, mutta George-L, että kolme. Rippikoulusta saamme lopullisen totuuden.


      • markku.lievonen

        Jos / kun ihminen haluaa nähdä pelastukseen ja JUMALAAN liittyviä asioita, niin lähtökohdaksi haluan tuoda tämän pohjan. Ilmoitus, jonka sanojen sisältö tulee ymmärtää ja nähdä sanojen sisällön kautta,- ei omaa fiktiivistä mielikuvitusta liittäen.

        2. Armo teille ja rauha JUMALALTA, meidän ISÄLTÄMME,.... JA ........HERRALTA JEESUKSELTA KRISTUKSELTA !
        3. Ylistetty olkoon meidän HERRAMME JEESUKSEN KRISTUKSEN JUMALA JA ISÄ, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
        4. niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä VALINNUT meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
        5. edeltäpäin MÄÄRÄTEN meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen KAUTTA , hänen OMAN TAHTONSA MIELISUOSION MUKAAN,

        Tuon ilmoituksen pohjalta on hyvä alkaa laajentamaan mielikuvaa laajemmaksi. Lähtökohta on erittäin hyvä ja siten ymmärtää muutkin Raamatun ilmoitusten alueet oikeassa valossa.

        Niin, huomatkaappa miten paljon uskonnollisuus on etäällä opetuksissaan tuosta ilmoituksesta. Todella uskonto,. ei usko JUMALAN ilmoituksiin.


    • Mun nähdäkseni yks isoimmista eksyttäjistä, ellei isoin tänä päivänä on kaikenlainen kiivailu. Se on merkittävä harhauttaja -- monet itsensä uskovaisiksikin julistavista uskovat enemmän itseensä, kuin Jumalaan. Tai ainakin sellaiset hyveet kuin nöyryys ja kuuliaisuus tuntuvat pääsääntösesti olevan kadonnutta kansanperinnettä, pitkäjänteisyys ajatellaan tarkoittavan sitä, että kuka jaksaa jankata pisimpään.

      Vois toivoa, että tällä kollektiivisella kokemuksella joka meillä on niin kristikuntana kuin ihmiskuntana laajemminkin oltais jo kykeneviä näkemään joku muu reitti eteenpäin kuin ainainen kiivailu ja kiihko.

    • Varoitusviimeisenkerran

      Jumala sallii väkevän eksytyksen,koska ihmiset eivät usko totuuteen. Siinä se asian ydin koko laajuudessaan. Ken ei tätä usko,uskoo valheisiin myös homoasiassa. Raamattua on ryhdytty tulkitsemaan omien mielihalujen mukaan.

    • markku.lievonen

      Aloituksen tekijä tulisi tukeutua Raamatun ilmoituksiin ajatellen eksytyksiä ja valittuja. Ensiksikin Raamatun opetuksen mukaan valitut eivät eksy JUMALAN lähettämän eksytyksen keskellä. Toiseksi homous keskustelulla ei ole mitään kosketuspintaa tähän eksytykseen.

      Keitä on nämä valitut;
      2. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
      3. Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
      4. niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
      5. edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,

      Noita JUMALAN valittuja on mahdoton eksyttää,- koska valinnasta lähtien aina loppuun saakka on JUMALAN aivoitus ja JUMALAN ohjaus. Siis näiden sisarten ja veljien vaellus on Pyhän Hengen ohjausta ja juuri nämä muodostavat todellisen seurakunnan.

      Mitä on taas JUMALAN lähettämä eksytys. Lyhykäisyydessään ihminen,- joka ei omaa Raamatun ilmoitusksiin uskoa;

      3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      4. tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
      5. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
      6. Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
      7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
      9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

      Siis uskonto, joka ei usko ihmisen turmeltuneisuuteen / vihollisuuteen JUMALAA kohtaan. Uskonto, joka uskoo ihmisessä olevan kyky itse tulla uskoon / valintaan ;- ei JUMALAN tekona. Uskonto, joka ei usko JUMALAN valittuihin / valintaan. Uskonto, joka ei usko Jeesusta Kristusta JUMALAN Pojaksi,- janka KAUTTA JUMALA pelastaa ihmisen. Uskoo Jeesuksen JUMALAKSI eli maailman laajuinen kolminaisuusoppi. Uskonto, joka on JUMALAN tehnyt ihmisen kaltyaiseksi. Opettaa persoonista ja lajiopista. Tuossa keskeisimmiät eli uskonto, jota uskonnollisuus edustaa tässä ajassa.

      11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

      Lie tarkoituksella / suunnitellusti ilmoitettu, niin tämä eksytys on kulminopitunut tämän ilmoituksen kieltämiseen;
      Efesolaisille 1
      2. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
      3. Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
      4. niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
      5. edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan,

      Vahvin tunnusmerkki eksytyksestä on, miten nämä ihmiset tahtovat alistaa jumalattomat ihmiset JUMALAN lain alle,- ilman uskoa. Siis eivät ole ottaneet vastaan totuutta, miten jumalaton ihminen ei voi tehdä JUMALAN tahtoa. Eksytys on ihmisen alistamista,- ei vapauttamista.
      Mikä homouteen liittyy, niin homot tulisi alistaa heteroksi vastoin heidän omaa sisäistä tilaansa. Homous on yksi turmeltuneen ihmisen alue ihmisessä,- josta toasta JUMALA pelastaa ihmisen.

      • markku.lievonen

        >>Mikä homouteen liittyy, niin homot tulisi alistaa heteroksi vastoin heidän omaa sisäistä tilaansa. Homous on yksi turmeltuneen ihmisen alue ihmisessä,- josta toasta JUMALA pelastaa ihmisen. <<

        Siis eksytyksen sisällä olevan ihmisen mielestä. Homot tulisi alistaa heteroksi. Juuri näillekkin kuuluu turmeltuneisuudesta pelastuminen kuten Paavali opetti; "Kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe