Raamatussa on kerrottu hyvästä Jumalasta, joka on antanut ja antaa paljon hyvää ihmisille juutalaisuudesta kuten Jeesus Juutalaisten Kuninkaana on Jumalan valtakunnan Herra ja antanut hyvän opetuksensa juutalaisten apostolien ja Raamatussa olevien pyhien kirjojen kautta sen ilmoituksensa meille vastaanotettavaksi ja sen mukaan saamme uudistua hyvään totuudelliseen ja pyhään evankeliumin vastaanottamiseen ja ymmärtämiseen.
Tietysti Jumala pitää huolta kaikista ihmisistä ja eläimistä ja kasveista myös, kuten näemme tätä elämää monimuotoisena tässä maailmassa ja luotujen on hyvä Luojaa kiittää ja kunnioittaa kaikesta siitä hyvästä mitä saamme elämäämme moninaisesti. Elämän ja veden ja ruuan lisäksi saamme myös hyvää hengellistä, kun vain sitä tahdomme ja anomme Jeesuksen nimessä, eikä muuta nimeä ole annettu tässä yhteydessä eikä muutu tämä Jumalan valtakunnan todellisuus ihmisten maailmassa.
Israelin juutalaisille Jumala antanut myös luvatun maan takaisin ja Jerusalemin vaikka näemme tässä ajassa myös Jumalan vastustajan toimet selvästi ja paljon vääriä syytöksiä esitetään siionismista ja juutalaisten takaisin kokoamisesta. Jeesus on hyvä paimen omalle juutalaiselle kansalleen ja Jumalan valinnan tähden juutalaiset saaneet paljon koetusta tässä maailmassa ja samoin Jumalan rakkautta kurituksena. Raamattu Jumalan antamana myös juutalaisuudesta ja Jeesuksen asema ollut sama ihan luomisesta lähtien.
Jumala antaa paljon hyvää juutalaisuudesta
Evankeliumi_hyvää
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065