Montako aloitusta

Tarvitaan sapatista? Huomatkaa kuka noita aloituksia tehtailee. Kertoo paljon siitä, kuka täällä oikein meuhkaa ja vaahtoaa.

9

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • judaistille

Sinä ITSE !!!

Tämä aloitus on hyvä esimerkki asiasta !!!

On se huvittavaa, että samalla kun moitit muita, sinä ITSE SIIHEN SAMALLA KERTAA JO SYYLLISTYT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutta umpi sokeahan sinä olet omalle toiminnallesi ja valheillesi ja harhaopeillesi !

• Voisit vähän rauhoittua, ei ole pakko huutaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• judaistille
        Kristitty.net kirjoitti:

Voisit vähän rauhoittua, ei ole pakko huutaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varmistan vain sen, että EI JÄÄ EPÄSELVÄKSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Minun kotikoneeni ei muuten huuda ! ;)

• laukkuryssä

Asia lienee tullut kaikille palstan lukijoille harvinaisen selväksi, että Sinä Kristitty.net tehtailet vähän väliä sapattiin liittyviä aloituksia.

Miks'et laita sapatti-aloituksiasi adventismipalstalle, koska he lienevät adventismisapattiasiassa asiantuntijoita ja kertovat mielipiteensä mutkattomasti?

Tuleeko adventismipalstalla turpaan..

• Montako aloitusta minä olen tehnyt sapatista?

Adventismi ei kiinnosta minua, siksi en kirjoita adventismipalstalle.

• judaistille

Niin tai mieleeni tuli juutalaisuus palsta !!!

Siellä voisit olla kaltaistesi seurassa ?

Ai mutta kun et varmaan kelpaa sinne, kun olet pakana ja ympärileikkaamaton, etkä tunne edes Tooraa sen vertaa, että pärjäisit keskusteluissa.

Juutalaiseten kanssa et saa opettaa, kun olet pakana, voisist toimia vain kuunteluoppilaana, kun viisaammat ja "pyhemmät" keskustelevat !

Siksi kai pyöritkin täällä, kun he heivaavat sinut pois sieltä !

• Juutalaisuuspalstalla ei ole ainuttakaan juutalaista. Miksi juutalaiset tuhlaisivat kallisarvoista aikaansa kirjoitellakseen tänne suoli24 palstalle? Heillä on parempaakin tekemistä.

• helluntailaiseksi

Kristitty net on tullut synnintuntoon ja haluaa liittyä helluntaiseurakuntaan. Siksi hän tuntee tämän palstan rakkaaksi.

• No en tasan ole liittymässä helluntaikirkkoon. Minua ei karismaattinen humpuuki kiinnosta. Mutta tällä palstalla sentään voi käydä keskustelua, toisin kuin luterilaisuus palstalla, joka on täynnä pelkkää homoagendaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe