Mitä mieltä olet seuraavanlaisesta tyypistä?
Arvostelee lähes jatkuvasti toisia.
Puhuu sinusta pahaa heti kun käännät selkäsi.
On ilkeä aina kun on tilaisuus. Pääasia että voi korottaa tai hauskuuttaa jotenkin itseään.
Omahyväisyys korostuu. Lempisana "minä" toistuu tämän tästä jossakin muodossa. On anteeksiantamaton, ymmärtämätön, liian utelias, liioitteleva, suvaitsematon muita kohtaan, auttamaton, kostonhimoinen. Ei kestä minkäänlaista huumoria itsestään, on tosikko :)
Jos joku asia ei mene niinkuin "minä" haluan tai joku hyppää jotenkin varpaille, niin oksat pois sitä koston kierrettä;=) ..ja kiukuttelua, jos ei saa tekemisistään kehuja :)
Pitäisitkö tuollaista ystävänä?
Täytätkö
ystävän kriteerit?
1
162
Vastaukset
Hankala on ystäväsi jos on tuollainen kuin kirjoitit. Ei oikein täytä ystävän kriteereitä.
Itse uskon aistivani melko varhaisessa vaiheessa onko tuttavuuteni sielunsisareni. Jos ei ole, en sen enempää ystävysty hänen kanssaan.
Ymmärrystä, suvaitsevaisuutta, kuuntelutaitoa, auttamishalua, huolehtivaisuutta ja huumoria löytyy ystäviltäni. Samanlainen olen myös minä ystävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849