naisvihaajista sopii myös erittäin hyvin sinkutpalstan naisvihaajiin:
"Ylilaudalta tursuava naisviha on erikoinen ilmiö.
Siinä aikuiset miehet käyttävät aikaansa siihen, että pystyvät kaikissa mahdollisissa saumoissa huorittelemaan naisia ja rääkkäämään maalitauluikseen valitsemia ihmisiä kymmenillä itsemurhaan kehottavilla viesteillä. Miehet, jotka eivät ole heidän kanssaan samaa mieltä, haukutaan munattomiksi aisankannattajiksi.
Syynä tuntuvat usein olevan ajatukset siitä, että feministit ovat pilanneet internetin, naisilla on seksuaalinen valta yli kaikkien miesten ja se, että miehet eivät enää ole niin kuin ennen.
Pieni reality check, arvon töhnäpyllyt: Tim Berners-Leen mukaan naisvihan syytäjät ja muut kiusaajat pilaavat internetin, eivät feministit. Berners-Leellä on pieni peruste sanoa näin, sillä hän keksi www-internetin.
Toisekseen: naisilla pitääkin olla seksuaalinen valta teidänkaltaistenne ajatusten Vantaiden yli. Sitä sanotaan vapaudeksi valita kumppaninsa itse. Teille ei ole luvattu syntymässä automaattista backstage-passia Vaginamaailmaan vaan se pitää ansaita. Ansaitseminen ei ole vaikeaa, pitää vain olla ihmisiksi muita kohtaan eikä käyttää lajitovereita henkisenä mällipaperina päivästä toiseen. Hankalaksi asian toki tekee se, että juuri inhimillisyyden konsepti tuntuu olevan teille kaikkein vaikein ymmärtää.
Yhdestä asiasta ollaan sentään samaa mieltä: miehet - sellaisena kuin te konseptin käsitätte - eivät ole kuin ennen. Ennen naisia alempina elämänmuotoina pitävät miehet eivät käyttäneet aikaansa siihen, että lähettelivät paskatekstejä naisille, joista he eivät pitäneet. Ei, he rakensivat patriarkaalista yhteiskuntaa ja loivat hyväveli-verkostoja ja tienasivat hyvin eivätkä käyttäneet aikaansa tuon tason säälittävään puuhasteluun. Jopa naisten sortajina te olette puulaakitason pelaajia ja sielläkin nelosketjussa.
On vaikea kuvitella surkeampaa tapaa kuluttaa elämäänsä kuin olla paska kamalan asian tekemisessä."
Koomikko Illka Kiven analyysi Ylilaudan
59
662
Vastaukset
- Teknodonna
Ei minua kukaan vihaa. Tämä tällainen suhtautuminen minuun luultavasti johtuu siitä, että olen aika fressi ilmiö, totuudenmukainen, kaupunkilainen, intellektuelli, ja kaiken lisäksi vielä häpeilemättömän suora kaikessa maallisessa ja taivaallisessa kauneudessaan.
(Hirn)
😁- Teknodonna
Ajatelkaa nyt tätä traktorinlavaa vaikka kuljetusmuotona. Istun siinä kesämekossa paljaat polvet yhdessä kummallinen virne mallinkasvoillani.
Kukaan ei oikein osaa suhtautua minuun millään lailla. Olen kuin jokin etäinen näky maailmasta, joka tiedetään harha-aistimukseksi, kuvajaiseksi hiekan pinnalla.
😁👌 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Ajatelkaa nyt tätä traktorinlavaa vaikka kuljetusmuotona. Istun siinä kesämekossa paljaat polvet yhdessä kummallinen virne mallinkasvoillani.
Kukaan ei oikein osaa suhtautua minuun millään lailla. Olen kuin jokin etäinen näky maailmasta, joka tiedetään harha-aistimukseksi, kuvajaiseksi hiekan pinnalla.
😁👌Kyllä minä jossain määrin ymmärrän sen kismityksen, joka saattaa johtua siitä, että olen suunnitellut perheen perustamista ilmastopaprikan kanssa, koska näen hänessä silti jotain aitoa, joka ei liity saamiseen vaan löytämiseen. Sen sijaan että ihminen hankkisi itselleen jotain tuntuvaa, hän saa osakseen sisäisiä mannerlaattojen liikahduksia osakseen.
Ihminen havahtuu unestaan hereille.
😁👍 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Kyllä minä jossain määrin ymmärrän sen kismityksen, joka saattaa johtua siitä, että olen suunnitellut perheen perustamista ilmastopaprikan kanssa, koska näen hänessä silti jotain aitoa, joka ei liity saamiseen vaan löytämiseen. Sen sijaan että ihminen hankkisi itselleen jotain tuntuvaa, hän saa osakseen sisäisiä mannerlaattojen liikahduksia osakseen.
Ihminen havahtuu unestaan hereille.
😁👍Uni, jossa kuljemme, ei ole totta ja on.
Minä olen sinun unesi, se kaunein sellainen. Oman unensa vihaamiselle ei ole mitään perusteita, koska se on omasi.
(Naurua)
😁👌 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Uni, jossa kuljemme, ei ole totta ja on.
Minä olen sinun unesi, se kaunein sellainen. Oman unensa vihaamiselle ei ole mitään perusteita, koska se on omasi.
(Naurua)
😁👌Tässä mielessä minun pitäisi itse puhua hieman yksinäisyyden todellisista kasvoista, sillä vihan kasvot ovat vain yhdet niistä. Vihan kasvot eivät ole yksinäisyyden lopulliset kasvot, vaan niitä on monia.
Tunnen toistavani itseäni.
Omat kasvoni ovat olleet vihan vääristämät, surun sumentamat ja apatian latistamat. Mielestäni tätä kokemusmäärää vasten nykyiset kasvoni vihassa ovat varsin leikkisät ja jopa lapselliset, toisinaan jopa idioottimaiset.
Viha on sulautunut minuun osaksi identiteettiäni. Sitä tuskin havaitsee.
(Hihitystä)
😁👌 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Tässä mielessä minun pitäisi itse puhua hieman yksinäisyyden todellisista kasvoista, sillä vihan kasvot ovat vain yhdet niistä. Vihan kasvot eivät ole yksinäisyyden lopulliset kasvot, vaan niitä on monia.
Omat kasvoni ovat olleet vihan vääristämät, surun sumentamat ja apatian latistamat. Mielestäni tätä kokemusmäärää vasten nykyiset kasvoni vihassa ovat varsin leikkisät ja jopa lapselliset, toisinaan jopa idioottimaiset.
(Hihitystä)
😁👌Jos asiaa ajatellaan käytännön tasolla, niin naisvihan absurdius on oikeastaan mielenkiintoinen retki minuuteen ja sen sisäisiin ulottuvuuksiin. Kenellekään ei nimittäin ole voinut jäädä epäselväksi, kuinka paljon kunnioitan ja suorastaan rakastan naisia, vaikka suurin osa heistä heittelee minua tyyliin kananmunilla.
Naiset eivät oikeastaan edes pidä minusta, mutta en minä heitä siksi vihaa. Minussa on vain perustavanlaatuisia sielullisia vikoja ja gäppejä, joita he vierastavat. Omasta mielestäni olen ihan hyvä tyyppi.
😁 - pyhä-sonni
Teknodonna kirjoitti:
Tässä mielessä minun pitäisi itse puhua hieman yksinäisyyden todellisista kasvoista, sillä vihan kasvot ovat vain yhdet niistä. Vihan kasvot eivät ole yksinäisyyden lopulliset kasvot, vaan niitä on monia.
(Hihitystä)
😁👌Eli olet juuri sellainen, joka käyttää vieraita ihmisiä henkisenä mällipaperinaan. Osaat osoittaa, että tänään nauramme lapsellisille mielikuvilleni siitä ja tästä, mutta koskaan et osoita sormella sitä ainoaa ihmistä, jolle ei saa nauraa.
- Teknodonna
pyhä-sonni kirjoitti:
Eli olet juuri sellainen, joka käyttää vieraita ihmisiä henkisenä mällipaperinaan. Osaat osoittaa, että tänään nauramme lapsellisille mielikuvilleni siitä ja tästä, mutta koskaan et osoita sormella sitä ainoaa ihmistä, jolle ei saa nauraa.
En muista oikein ketään jolle en olisi hihitellyt.
Hihittelyn kyllä aloitin itsestäni. Kaikki alkaa itsekritiikistä.
(Hihitystä)
😁 - pyhä-sonni
Selvä! 😁
- Teknodonna
pyhä-sonni kirjoitti:
Selvä! 😁
Joo siissiis tästä on nyt tosi kauan aikaa, siis tyyliin jotain 10. No siis mä olin kyllästynyt mun hyväksikäyttöön niin perusteellisesti, että menin silloisen kylpyammeeni pohjalle alasti nyökkimään ja vedin fileerausveitsellä ranteet auki. Siis mä olin ihan kuutamolla lääkkeistä, itsesäälistä ja masennuksesta.
Siinä kun istuin perseelläni, niin tuli kylmä. Olihan keskitalvi ja sen pimein hetki. Veri lorisi viemäriin ja mä tajusin, että eikö tässä pitäisi olla lämmintä vettä ympärillä, sillä muuten jäätyy ja veri hyytyy.
No, mä avasin hanat, mutta ei tullut lämmintä vettä. Taloyhtiön boileri oli samana aamuna sanonut itsensä irti, ja sitä korjattiin kellarissa. No siinä kun mä hetken vielä roiskin, niin kaikki paikat oli jo ihan veressä. Sitten mulle tuli aivan stnan paha olo, ja mä aloin oksentelemaan. Lopulta kunto oli niin huono, että päädyin rappukäytävään hortoilemaan yltäpäältä veressä ja yrjössä.
Heräsin sairaalassa.
(Naurua)
😁
- hienoahienoa
Ei kai realismi ole naisvihaa? Naisten harrastama hypergamia on totta. On siis totta, että naiset pyrkivät "kaikissa mahdollisissa saumoissa" hankkimaan seksiä YTMeiltä ja tekevät samalla keinotekoisesti osasta keskitason miehiä alemman tason miehiä, siis omissa silmissään. Samalla on myös totta, että naiset myös kuvittelevat pääsevänsä parisuhteeseen YTMin kanssa ja sitten päätyvätkin yh-mutseiksi. Tämän jälkeen se naisen ätmiksi alentama ketmi kelpaakin yht' äkkiä. Perussettiä. Tässä onkin hyvää keskustelua miehestä:
https://ylilauta.org/satunnainen/71978198- Teknodonna
Näissä sun lyhenteissä on se vika, että kokonaisuus sammuu.
Oletetaan nyt vain rohkeasti että olet löytänyt jotain jo kauan sitten löydettyä ja havainnollistettua.
Mitä sitten tapahtuu?
Luonto vain toimii niin. Eli vihasi kohde on väärä.
😁👍 - 12121212121212
Hyvä linkki.
Mainitsin joskus palstalla että nuorten keskuudessa palsta-ajattelu on jo normi.
Tuossa todisteet.
Alle 18-vuotiaille käsite "cuck" (aisuri) on tutumpi kuin aikuisille. Seuraava sukupolvi tietää missä mennään. Nuoriso on siis jälleen kerran yhtä pilalla kuin aina ennenkin viimeiseen 5000 vuoteen. Eli oikeasti paljon paremmin sopeutunut aikaan kuin vanhempansa eli etenkin äitinsä, jotka tämänkin palstan perusteella ovat jälleen ihan kuutamolla.
Tässäpä sitten tiivistettiinkin aloituksen aihe niin miehisen napakasti. Aloituksessahan sanotaan "Ennen naisia alempina elämänmuotoina pitävät miehet eivät käyttäneet aikaansa siihen, että lähettelivät paskatekstejä naisille, joista he eivät pitäneet." Tuo on niin totta, nykyätmi kun ei muuhun pysty kuin anonyymisti mussuttamaan asiasta, jolle eivät kykene mitään tekemään.
- Hämärän_rajoilta
Seurasin tiiviisti Kuvalautaa 2008-2011 ja Ylilautaa sen jatkajana vielä muutamia vuosia tämän jälkeen. Enää pariin vuoteen ei ole pystynyt. Pelkkää äärioikeistolaista propagandaa koko sivusto nykyisin.
Alun alkaen lautakulttuuri oli enemmän kieli poskessa rasisminsa ja naisvihansa kanssa. Sitä viljeltiin vitsillä, ja kaikki vitsiin osallistujat tiesivät juttujensa olevan väärin — siinähän se epäkorrektiuden viehätys olikin.
Entäpä Ylilauta vuonna 2017? Pitkiä, täysin vakavissaan kirjoitettuja sepustuksia juutalaisten maailmanhallinnasta, mustien alempiarvoisuudesta ja kaikenlaisesta muusta roskasta. Avointa transihmisten ja muiden sukupuolivähemmistöjen vainoa. Ideologian pakkosyöttöä. (Yksi syy, miksi olen saanut tästä paskasta enemmän kuin tarpeekseni on se, että saman katon alla asuva veljeni — joka vielä täysi-ikäisyyden kynnyksellä oli omilla aivoillaan ajatteleva ihmisoikeuksien puolustaja ja vastusti konservatiivisen isäni asenteita — tuputtaa jatkuvasti muille MV-lehdestä, Magneettimediasta ja Ylilaudalta omaksumaansa propagandaa. Kun tätä roskaa kuulee kielloista huolimatta jo aivan tarpeeksi kotonakin, sitä ei jaksaisi enää lukea netistä.)
Tämä on johtanut siihen, että olen lopettanut sekä Ylilaudalla pyörimisen että rasistisen ja naisvihamielisen vitsailun. Kun vitsi on muuttunut todeksi, se on lakannut olemasta hauskaa. Ylilaudan ja sen aiheiden hylkääminen johti myös siihen, että menetin n. 90 % musiikkiprojektini (joka assosioitui aikoinaan vahvasti kuvalautakulttuuriin) yleisöstä, mutta enpä tuollaista yleisöä tahtoisikaan.Ehkä sä itse vaan olet vanhentunut konservatiiviseksi ja ajastasi jäljessä olevaksi jarruksi.
Ei kai mv-lehti sen pahempi ole kuin mikään muukaan uskonto tai kulttuuri. Se on rikkautta siinä kuin kaikki muukin. Kristittyjen saarnaajassa on viisautensa: aika rakentaa ja aika purkaa, aika heitellä kiviä ja aika kerätä ne, aika rakastaa ja aika vihata. Jokainenhan pitää antaa näyttää omaa propagandaa.Kaikkien älykkyys ei riitä ymmärtämään vitsiä vitsiksi, vaan pidetään kaikkea kirjoitettua täytenä totuutena.
Iikka Kivellä alkaa olla erityisesti koomikolle huolestuttava piirre: hän ei ole hauska.
- Teknodonna
Hyvä pointti, jolla on laaja sisältö.
Suurin osa hauskoiksi tituleeratuista ihmisistä on tylsiä, pelottaviksi mainostettuja pelkureita ja kauniiksi sanottuja rumia.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Hyvä pointti, jolla on laaja sisältö.
Suurin osa hauskoiksi tituleeratuista ihmisistä on tylsiä, pelottaviksi mainostettuja pelkureita ja kauniiksi sanottuja rumia.
😁Kummallisia muotovirheitä kommentissani.
Alkaa stna huumori loppua.
(Hirn)
😁 - jokaisellejotakin
Kirkkovene (reps)
Housuissas on (rotfl)
- aisurien_maa
Taitaa olla aisuri ja pillunnuolija tämä Iikka Kivi
- pimppi.maistuu.hyvälle
Varmasti Iikka nuolee pimppiä. Ätmi ei pääse pimpin lähellekään
- Buhahaha
pimppi.maistuu.hyvälle kirjoitti:
Mutta ätmi ei pääsisi pimpin lähelle valkoritaroinnillakaan.
- Miltä_mälli_maistuu
pimppi.maistuu.hyvälle kirjoitti:
Pillunnuolijat on homoja. Ätmi ei homoksi halua ruveta.
- 12121212121212
Ilkka Kivi on pelannut korttinsa fiksusti. Kun Havaintoja Sivusuhteesta-Sami Minkkinen menetti maineensa, täsmälleen samalla hetkellä koomikko-Ilkka alkoi kirjoittamaan samaa naisia ja aisureita kosiskelevaa asiaa.
"Pieni reality check, arvon töhnäpyllyt: Tim Berners-Leen mukaan naisvihan syytäjät ja muut kiusaajat pilaavat internetin, eivät feministit. Berners-Leellä on pieni peruste sanoa näin, sillä hän keksi www-internetin."
Kun feministi puhuu naisasiasta, on hän itsenäinen ja rohkea. Kun mies puhuu miesasiasta, on hän vätys ja valittaja. Ei mitenkään yllättäen jälkimmäinen joukko siirtyy nettiin, kunnes kannattajia on riittävästi että asiasta voidaan keskustella julkisesti. Ja kun asialliset keskustelijat leimataan neideiksi, se harvemmin muuttaa tämän seurauksena netin anonyymissä maailmassa käytävää keskustelua ystävällisempään suuntaan.Berners-Lee tuskin missään on vetänyt mutkia niin suoraksi, että väittäisi juuri "naisvihan syytäjien" pilaavan internetin. Hän on kritisoinut yleisellä tasolla sitä, että suuri osa ihmisistä saa kaiken informaationsa muutamien some-kanavien kautta, mistä on seurauksensa: mm. altistuminen väärälle informaatiolle ja toisaalta pelkästään jo ennestään samoin ajattelevien ihmisten kuulemiselle. Tuossa suhteessa iikkakivet facebookeissaan ei ole juuri parempia kuin ylilaudat, mitä ikinä siellä sitten onkaan.
Toiseksi aika ihmeellistä logiikkaa pitää käyttää, että Berners-Lee:llä olisi jokin oikeus määritellä millaista informaatiota www:n avulla välitetään. Ihan yhtä hyvät perusteet kuin lyijykynän keksijä saisi määritellä, mitä kynällä saa kirjoittaa tai puhelimen keksijä, mitä laitteeseen saa puhua.
- 12121212121212
ps. on mielenkiintoista kuinka samanaikaisesti ätmit ym luuserit ovat pieni joukko poikkeavia friikkejä, mutta kuitenkin "naisviha" on levinnyt kaikkialle.
S24 on täynnä naisvihaa, nuorten poikien suosima ylilauta on täynnä naisvihaa, jopa mammakerhon av-palsta on täynnä naisvihaa.
Onko kenellekään tullut mieleen etteivät kaikki kirjoittajat ehkä olekaan ätmejä, vaan juurikin tavallisia KT-tason miehiä jotka ymmärtävät ettei tiettyjä asioita kannata sanoa ääneen?
Mielenkiiintoista on sekin että itse tunnen kolme miestä jotka avoimesti kirjoittavat samaa asiaa kuin palstamiehet ja linkkailevat someen Henry Laasasen tekstejä. Yksi näistä miehistä on HC-ATM jonka juttuja ei lue juuri kukaan, loput kaksi ovat kiistatta ytmejä.- iuyiuyoiuy
Ei ole levinnyt.. Toki sun näkövinkkelistä maailma näyttää tuolta.
Maailma tulee aina olemaan täynnä myös miehiä, jotka rakastavat naisia! Ätmejä ei tarvita siis mihinkään.
Älä taas yleistä, koska oikeasta elämästä et tiedä yhtään mitään. Ei naisviha muualle ole levinnyt kuin pienen piirin kesken vouhottamiseksi. Jos ne kurpat ja muut rumilukset ei kerran kiinnosta, miksi niihin pitää kiinnittää niin paljon huomiota, tätä en käsitä. Paitsi tietenkin, jos sittenkin kiinnostavat ja siitä tulee tämä naisviha, kun oman tasoisina pidetyt naiset eivät innostu ätmeistä.
- Naisasialooser11
Noinhan sinä valehtelet itsellesi tuskankarpalot kurttuisilla ohimoilla. Naisviha on erittäin laaja ja sinulle pelottava ilmiö, s24 ja muut nettipalstat, joissa naisvihaa syydetään ovat vain jäävuoren terävin kärki. Oikeasti naistenvihjaajia on paljon paljon enemmän ja mitä enemmän naistenvihjaajia sitä enemmän joukkomurhaajia ja sitä enemmän sinä olet vaarassa ja siksi uskottelet itsellesi naisvihan olevan vain pienen piirin vouhottamista.
- Naisasialooser11
iuyiuyoiuy kirjoitti:
Ei ole levinnyt.. Toki sun näkövinkkelistä maailma näyttää tuolta.
Maailma tulee aina olemaan täynnä myös miehiä, jotka rakastavat naisia! Ätmejä ei tarvita siis mihinkään.
Älä taas yleistä, koska oikeasta elämästä et tiedä yhtään mitään.Kyllä on levinnyt ja sekös sinua vituttaa sekä pelottaa. Ei ole mitään miehiä, jotka rakastavat naisia, on vain miehiä, jotka haluavat käyttää nuoren naisen pillua halujensa tyydyttämiseen.
Suurin osa sivistysvaltioistakin eli sadat miljoonat miehet lähi-idässä ovat julmia naistenvihaajia.
- paska_on
Paska koomikko. Ei naurata sen paskat jutut!
No eipähän se väärin ole jos menettää pelimerkkinsä suoltamalla maailmanvääryyttä nettiin. Marmattamalla naisten hypergamiasta ja keskittymällä miettimiseen miten saada joku nainen innostumaan rahasta, statuksesta, treenatusta kropasta ja jykevästä leuasta. Peitellä itsevarmuuden puute välinpitämättömyydellä ja miesmäröinnillä. Jotkut saa vaan naisten huomion murehtimatta ja elävät tyynen tietämättömänä tälläisistä ongelmista. Mutta nehän onkin jännämiehiä ja aisureita sekä ketmejä. Tavallista suomalaista miestä ei palstan teorioista löydy.
- Buhahaha
Viimeiset tavalliset suomalaiset miehet olivatkin edellistä sukupolvea. Nykyään miehen muotti on jotain ihan muuta ja sen perusteella mieheltä saa vaatia aivan mitä tahansa, kohtuuttomiakin.
Buhahaha kirjoitti:
Viimeiset tavalliset suomalaiset miehet olivatkin edellistä sukupolvea. Nykyään miehen muotti on jotain ihan muuta ja sen perusteella mieheltä saa vaatia aivan mitä tahansa, kohtuuttomiakin.
No sitähän sitä antaa mitä pystyy. Ei sitä tarvia kaikenmaailman kotkauksiin lähteä vaan naisen vuoksi.
- Buhahaha
Dissident kirjoitti:
No sitähän sitä antaa mitä pystyy. Ei sitä tarvia kaikenmaailman kotkauksiin lähteä vaan naisen vuoksi.
Olethan sinäkin sellaiseen ottanut osaa, vaikka sitten myöhemmin lähditkin lätkimään. Ja mikäs siinä, kun jälkikasvu on jo tupattu pihalle. Elämäntehtävä on saavutettu. Mutta jos jo etukäteen päättää ettei kaikenmaailmaan kotkauksiin lähde (tai vaan pysty, hcätmin tapauksessa) niin ei ole toivoakaan saada niitä jälkeläisiä. Jotka nyt ihan oikeasti voivat olla tärkeitä ätmillekin.
Buhahaha kirjoitti:
Olethan sinäkin sellaiseen ottanut osaa, vaikka sitten myöhemmin lähditkin lätkimään. Ja mikäs siinä, kun jälkikasvu on jo tupattu pihalle. Elämäntehtävä on saavutettu. Mutta jos jo etukäteen päättää ettei kaikenmaailmaan kotkauksiin lähde (tai vaan pysty, hcätmin tapauksessa) niin ei ole toivoakaan saada niitä jälkeläisiä. Jotka nyt ihan oikeasti voivat olla tärkeitä ätmillekin.
Joo. Mä oon nimenomaan vaan lähtenyt naisen älyttömyyksiin hyväpäisyyttäni. Tosin niitä kahta en olisi saanut.
No haluaako niitä jälkeläisiä, vai naisen jonka kanssa voi saada jälkeläisiä? Siinä on vinha ero. Mulla oli eka toi toinen. En kadu, mutta nykyjärjellä tekisin toisin. Nyt on turha räpistellä kun paska on housussa. Ja siitä oikeastaan asuinpaikkaa vaihtavat muksut kärsii. Että kannattaa miettiä.
- Buhahaha
No yksi asia ainakin on täällä toisin: naisia ei minun mielestäni juurikaan kehoteta tappaaman itseään. Se spotti varataan ätmeille.
- kjhhgjhgjhgk
Yksi syyntakeeton, jonka kuuluis olla lukkojen takana.
Ei kukaan muu sellaista toivo! - Buhahaha
kjhhgjhgjhgk kirjoitti:
Yksi syyntakeeton, jonka kuuluis olla lukkojen takana.
Ei kukaan muu sellaista toivo!No eipä nuo loputkaan paljoa piittaa, onko siinä juurikaan eroa. Sanovathan ne että rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys. Lineri ja muutamat muut palstanaiset tuskin piittaavat jos joku ätmi päättääkin poistaa itsensä muonavahvuudesta, ja maailma ei välitä senkään vertaa.
- ei--stnan..vit
No just ja kiitti vaan. Mikään oikea ja oikeutettu naiskritiikki ei tule onnistumaan niin kauan kuin noi kusiletkut, joihin tulis vääntää umpisolmu, varastaa kaiken huomion säälittävällä ruikutuksellaan. Pillun saaminen ei ole tasa-arvoasia, eikä siitä koskaan tule seillaista. Jos et kykene tätä tajuamaan niin survo ittes takaisin vaikka äitis persereikään josta olet todennäköisesti tullutkin!!!! Täällä on pikkasen vakavampiakin asioita kuin joidenkin paskapökäleiden, joiden lähentelyistä loukkaantuisjopa kasvikunta, pettymykset naismaailmassa. Voi jumalauta saatana menkää äiteellenne itkemään kun päästi jonkun kiimasen elukan teitäkin nylkyttään. hyi vittu!!!! Epäonnistuneet paskasekasikiöt!
- Buhahaha
Onko muka olemassa jotain oikeaa ja oikeutettua naiskritiikkiä? Naisethan ovat kaikki yksilöitä, joten heitä ei siis voi kritisoida naissukupuolena millään tavalla.
Buhahaha kirjoitti:
Onko muka olemassa jotain oikeaa ja oikeutettua naiskritiikkiä? Naisethan ovat kaikki yksilöitä, joten heitä ei siis voi kritisoida naissukupuolena millään tavalla.
Pitää kokeilla voinko vastata viestiisi ennen kuin lähetit sen.
Naiset meikkaa ja käyttää hajuvettä siksi että ne on rumia ja haisee pahalle. Siinä naiskritiikkiä.scrg kirjoitti:
Naiset meikkaa ja käyttää hajuvettä siksi että ne on rumia ja haisee pahalle. Siinä naiskritiikkiä.Kyllä onnistui 3 minuuttia aiemmin. Hyvä suomi24!
- Buhahaha
scrg kirjoitti:
Naiset meikkaa ja käyttää hajuvettä siksi että ne on rumia ja haisee pahalle. Siinä naiskritiikkiä.Mutta kun kaikki naiset ei meikkaa, jotkut on peräti hajuherkkiä eivätkä edes voi käyttää hajuvesiä, ja kaikki naiset ovat kauniita ja haisevat hyviltä. Tuo oli siis asiatonta naiskritiikkiä.
- Buhahaha
scrg kirjoitti:
Naiset meikkaa ja käyttää hajuvettä siksi että ne on rumia ja haisee pahalle. Siinä naiskritiikkiä.Ja kaikki ätmithän on ajastaan jäljessä joka tapauksessa (Harmis sellaiset 70 vuotta), joten ei siis ole saavutus eikä mikään vastata ennen kuin ätmi on mitään sanonutkaan (tai kirjoittanut). Naiset tekevät tätä rutiininomaisesti koko ajan, ei tuota mitään vaikeuksia tuomita ätmi jo ennen kuin se on mitään sanonutkaan.
- sitäsaamitätilaadaesw
Itsestä on alkanut tuntua siltä, että menen mielelläni lapsettomana mullan alle, jotta naiset saisivat sen jännämies-helvetin, jota miesmaullaan ovat rakentamassa.
- Naisasialooser11
Ilkka Kivi on munaton aisankannattaja.
- 456754r
Taisi Iikan kalikka kalahtaa pahasti ätmin paksuun kalloon
- Naisasialooser.11
Jos Ilkalla olisi munaa haukkua naisia kuten meillä niin naiset alkaisivat änkyttää kuorossa Ilkan "saamattomuudesta"
- lipiti.lipiti
Iikka nuolee ämmiä
- Naisasialooser11
Naiset yläpeukuttavat, mutta jos Kivi olisi ollut kanssamme samaa mieltä niin alkaisi änkytys hänen"saamattomuudestaan"
- Älymies32
Ylilaudan naisvihaajista en tiedä, mutta tuo iikka on kyllä mitä säälittävin ämmä ja todellisuudessahan hänenkin mielistelyistään nauttivat naiset valitsevat sänkyynsä mieluummin vaikka sitten Ylilaudan naisvihaajan.
Ihan hyvä kirjoitus. Nuo netin uhriutujat ja toisen sukupuolen syyllistäjät vain rakentavat muurin itsensä ja naisten väliin. Jos mies nykyaikana haluaa kestävän parisuhteen, pitäisi täysin päinvastoin pyrkiä ymmärtämään naisnäkökulmia.
- Äm32
Iikkahan se tuossa hyppäsi uhriutujien kärryille keräämään rapsutuksia. Normaaliälyinen osaa huomioida muut ihmiset sukupuoleen katsomatta ilmankin, että alkaa aisurina lipittämään.
- hullukoolet
Äm32 kirjoitti:
Iikkahan se tuossa hyppäsi uhriutujien kärryille keräämään rapsutuksia. Normaaliälyinen osaa huomioida muut ihmiset sukupuoleen katsomatta ilmankin, että alkaa aisurina lipittämään.
Mistä helvetin lipityksestä sä oikein puhut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412511Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3892024Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381684Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181531Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141441Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151311Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01082Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211043- 65918
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63895