Olet uskossa tai et

nappinappi

Olen hakoteillä ja haluaisin rukoilla ääneen mutta en uskalla, tiedän että näin ajattelee moni muukin joten kirjoitin "Isälle" viestin

Hei Isä! Minä olen miettinyt sinua paljon siis tosi paljon, olen miettinyt sitä myös että miksi olen tällainen? miksi en osaa enää
rukoilla, ennen se oli helppoa mutta nykyään en saa edes suutani auki iltaisin kun haluaisin rukoilla ääneen sinun nimeässäsi ja
keskustella sinulle asioistani? Haluaisin tietää miksi olen tällainen ja miksi olen hakoteillä, ja miksi olen epäonnuistunut
elämässäni? tähän kaikkeen haluan vastauksen sinulta Isä joka kuolit ristillä minun syntieni tähden! olenko osa sinua? oletko osa minua?
miksi olen luonteeltani tällainen? haluan tietää! haluan myös tietää mitä tietä kuljen tällä hetkellä? tiedän että tiedät ajatukseni
vaikka en niitä ääneen sanoisikaan, tiedän että olet läsnä vaikka en täydellinen ihminen olekkaan(kukaan ei ole), tiedän että rakastat
minua tällaisena kuin olen.! Haluaisin todella tehdä oikeita päätöksiä elämässäni, ohjaa minua sydämessäni Rakas Jeesus, Isä joka kuolit
Ristillä (MINUN) syntieni tähden.!

Kuuntelein pitkästä aikaa.
Hillsong Kristian Stanfill - Even So Come
Rukoile mielessäsi niin huomaat kuinka pyhähenki laskeutuu päällesi ja saat vakuuttavan helpottuneisuuden tunteen sydämmeesi.
lupaan sen.

13

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T..Mirka

      Sinua on huijattu rankasti. Jumala, Jeesus jne ovat satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.

      Ihmiset ovat tyhmiä.

      • painuhoitoon

        Jos joku on tyhmä, niin sinä Mirka!
        Mitä sinä teet täällä rienaamassa?
        Olet sairas, painu hoitoon!


      • Terv..Mirka
        painuhoitoon kirjoitti:

        Jos joku on tyhmä, niin sinä Mirka!
        Mitä sinä teet täällä rienaamassa?
        Olet sairas, painu hoitoon!

        Lopeta haukkuminen ja mollaaminen ja todista että olen väärässä.


    • nappinappi

      sinä joka sanot asioita joita et tunne tai ole tietoinen asiasta niin voin sanoa että olet väärässä! ryhdistäydy? yritä edes? tiedät mistä puhun.

    • pitkäänuskossa

      Ihan hyvä rukoilla ajatuksella, silloin ei ainakaan sielunvihollisen voimat kuule rukouksiasi. Paholainen voi syöttää aivoihin pajoja ajatuksia mutta kristityn ajatuksia ei voi lukea. Rukoilen usein ajatellen.

      • Terv..Mirka

        ""Paholainen voi syöttää aivoihin pajoja ajatuksia ""
        - HEH HEH HEH ....


    • oipoi

      Mikäli uskonto aiheuttaa ongelmia niin hankkiudu hyvä lapsi niistä kokonaan eroon. Uskonnoilla vaan uunotetaan ihmisiä.
      Vapahtaja olet sinä, et tarvitse muita.

    • Rukoilijat

      Olen vaimoni kanssa rukoilleet Jeesusta auttamaan meitä. Ja uskomme Jeesukseen.

      • T..Mirka

        ""Olen vaimoni kanssa rukoilleet Jeesusta auttamaan meitä""
        - Olet jo varmaan huomannut ettei rukoukset toimi millään tavalla.


    • Seir

      Olemme uskossa ja turvaamme Jumalaan sekä Jeesukseen.

    • Meidät

      Uskotaan Jeesukseen t. Me

      • Hetawaan

        Isä ei kuollut ristillä , vaan Hänen poikansa Jeesus.Isä on Isä ja Poika on Jeesus ja vielä on Pyhä Henkikin, joka täällä maan päällä opettaa meitä kulkemaan Tiellä Kotiin ja puolustaa meitä pahan Henkivaltoja vastaan, kun rukoillen kuljemme.Tehden parannusta synneistämme.Pystyäksemme kuulemaan Jumalan tahdon ja ennenkaikkea Rakastamaan ...Raamatussa Nehemiakin rukoili ajatuksissaan ja Jumala kuuli ja vastasi hänelle.


    • Jobinpostia

      Sananl.28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe