Aikojen lopulla Jumala nauraa ihmisille !!!

usko.vainen-ei.rek

Jumala nauraa
Israel > Kuningaskunnan tuuli > Jumala nauraa
Maailmanhistoria on lähestymässä vauhdilla loppunäytöstä, jossa selvitetään, kenelle temppelivuori kuuluu. Jumala nauraa kansoille, jotka luulevat voivansa siitä päättää.
Islamilaiset maat käyttävät taistelussa Temppelivuoresta apunaan Unescoa. Suomi on Unescon maailmanperintökomitean jäsenenä ollut tässä taistelussa tiiviisti mukana.
Kuningaskunnan tuuli
Sarjassa seurataan Jeesuksen paluun ja Jumalan kuningaskunnan tulon lähestymistä. Israel on näissä tapahtumissa tiiviisti mukana, koska Jeesus palaa Jerusalemiin koko maailman kuninkaana. Jumalan Henki valmistaa parhaillaan morsianta Karitsan häihin ja maailmaa tuomiolle. Kuningaskunnan tuuli on jatkoa Kuningaskunnan paluu -ohjelmasarjalle. Ohjelmasarjan toimittavat Israelissa Jyrki ja Mia Valkeakari.
Kuningaskunnan tuuli
Israel
http://www.tv7.fi/vod/player/58825/

13

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdenlainen sairaushan se on tuokin.
      Hävinneet kuvittelevat olevansa joskus voittajia ja mielikuvituksessaan nauravat vahingoniloisina.
      Kuvittelevat vielä Jumalansakin nauravan vahingoniloisena heidän kanssaan.

      Samaa sukua on Raamatussa viimeiset vitsaukset, jossa hävinneet fantasioivat voittajille kaikenlaisia kauheuksia.

      • Juu ei sinne helvettiin saa valitettavasti suoraa videoyhteyttä, eli taivaaseen menijät joutunevat tyytymään siihen, että nyt hehkuttavat.

        Toisaalta hekumoistsijathan ei sitten mene taivaaseen, ehkä tuokin osataan noissa lahkotouhuissa jotenkin luontevasti selittää.


      • nähty.on kirjoitti:

        Juu ei sinne helvettiin saa valitettavasti suoraa videoyhteyttä, eli taivaaseen menijät joutunevat tyytymään siihen, että nyt hehkuttavat.

        Toisaalta hekumoistsijathan ei sitten mene taivaaseen, ehkä tuokin osataan noissa lahkotouhuissa jotenkin luontevasti selittää.

        Ei se kaikkitietävä Jumala kai kovin helposti huomaa, jos lahkolaisen toisesta suupielestä tulee yhtä ja toisesta toista, kuten Jope Ruonansuun sivupersoonalla.


    • "Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja Hänen voideltuansa vastaan: "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä". Hän, joka taivaassa asuu, NAURAA; Herra PILKKAA heitä. Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan: "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni". Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet Minun poikani, tänä päivänä Minä Sinut synnytin. Ano Minulta, niin Minä annan pakanakansat Sinun perinnöksesi ja maan ääret Sinun omiksesi. Rautaisella valtikalla Sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian Sinä särjet heidät." Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari. Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella. Antakaa suuta Pojalle, ettei Hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä Hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka Häneen turvaavat." [Ps. 2]

      • Jeps.

        Daavidia pidetään tuossa psalmissa vahingoniloisena voideltuna Herran poikana.

        Raamatussa kerrotaan myös Daavidin ja Joonaan homoliitosta, joka on varsin positiivista kerrottavaa verrattuna poikansa Salomonin valtavaan haaremiin.


      • Onhan se hauskaa, että Jumalakin joskus nauraa. Hän ainakin Raamatussa on hyvinkin tyytymätön ja pettynyt, kun häntä ei totella.

        TV7 sensijaan on aika naurettava. Se on lapsellisten aikuisten kanava, joka toimitetaan kuin pyhäkoululapsille.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Jeps.

        Daavidia pidetään tuossa psalmissa vahingoniloisena voideltuna Herran poikana.

        Raamatussa kerrotaan myös Daavidin ja Joonaan homoliitosta, joka on varsin positiivista kerrottavaa verrattuna poikansa Salomonin valtavaan haaremiin.

        Tuo Herran Voideltu, Herran Messias johon psalmissa viitataan on kylläkin Jeesus.


      • George_L kirjoitti:

        Tuo Herran Voideltu, Herran Messias johon psalmissa viitataan on kylläkin Jeesus.

        Psalmin kirjoittaja ei tuolloin osannut kuvitellakaan Jeesusta. Ja hänen puoleltaan Messias ei ole vielä ilmaantunut. Eli viittauksesi taitaa vähän ontua.


      • tiedoksisi_sinulle
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Psalmin kirjoittaja ei tuolloin osannut kuvitellakaan Jeesusta. Ja hänen puoleltaan Messias ei ole vielä ilmaantunut. Eli viittauksesi taitaa vähän ontua.

        Jeesus on ennustettu jo läpi VT:n.


      • tiedoksisi_sinulle kirjoitti:

        Jeesus on ennustettu jo läpi VT:n.

        Mutta nimi puuttuu ja jopa vaihtui "sopivasti". On vaikea nähdä Jeesusta ennustetun, jopa aivan mahdotonta.


    • Jaa että nauraa? Ivallisestiko, vahingoniloisesti, kenties halveksien??

      • Psalmien luvusta 2: "- -Hän, joka taivaassa asuu, NAURAA; Herra PILKKAA heitä. - -"

        - Juuri noin, pilkallisesti, ivallisesti, vahingoniloisesti ja halveksien, kun he juonivat Kaikkivaltiasta vastaan.


      • George_L kirjoitti:

        Psalmien luvusta 2: "- -Hän, joka taivaassa asuu, NAURAA; Herra PILKKAA heitä. - -"

        - Juuri noin, pilkallisesti, ivallisesti, vahingoniloisesti ja halveksien, kun he juonivat Kaikkivaltiasta vastaan.

        Ai, tuossa Hän asuu taivaassa. Raamatun mukaan Israelin Jumala asui Jerusalemissa. Ovat siis eri henkilöitä, hyvä hoksata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe