Tuleeko Kauhavalle Moskeija?

Flavela

Kyllä on Kauhava alas ajettu! Kaduilla ei naiset ja lapset uskalla enää yksin kävellä. Yritykset lähtee naapurikuntiin yksi toisensa jälkeen. Ammattikorkeakoulu lähti jo aikaisemmin. Kaupungin omistamat talot homeessa. Ilmapiiri on ahdistava. Voi kun saisin asuntoni myytyä niin pois muuttaisin.

28

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turistinen-kauhava

      Kauhavan raunioittajat ovat saapuneet, siitävain kohti lähi-itää ja täysi romuttaminen on valmis, kukaan ei tee mitään muutakuin uikuttaa ja vaatii omiaan ja sotkee kaiken sillä mennään täysin tuhoa kohden, kaikki minkä nämä allensa saapi on täysin kelvotonta sen jälkeen.

      Huutoa ja mekastusta tulee riittämään ja epäjärjestystä -kultturismia

    • Surkeapaikka

      Kauhava on perseestä

    • EiTaasNäitä

      Näitä pirun itku-ja valitusvirsiä ei jaksa enää erkkikään lukea.
      Hankkikaa elämä.

      • valesta-pukaten-kaikki

        Tämä on vasta alkua soitoille, kyllähän tämä vielä repee kunnon rantaleiksi ja ikuiseksi sellaiseksi elatukseksi valehilla huomiseen tyyliin.

        Lieksassa jo yli 20v ovat valesta pukanneet täydellä ylöspidolla.


      • Jhjjhjjvj
        valesta-pukaten-kaikki kirjoitti:

        Tämä on vasta alkua soitoille, kyllähän tämä vielä repee kunnon rantaleiksi ja ikuiseksi sellaiseksi elatukseksi valehilla huomiseen tyyliin.

        Lieksassa jo yli 20v ovat valesta pukanneet täydellä ylöspidolla.

        Parin vuoden sisällä kaikki pakolaiset on häipyny.


      • 1918

        Punikki on punikki vaikka voissa paistaisi...


    • Jos on niin vellihousu ettei uskalla yksin kulkia, niin sillon pitää roikastaa porukalla.

      • kukas-haluaisi-kuka

        Ihmisellä on se vain yksi ainut, eikä niinkuin kissala jotta niitä on seitsemän.

        Ei riskaapeliä enään.


    • Katso miten syrjäkylät ovat autioituneet. Ennen niissä oli kaupat ja pankit, parhaissa kaksikin. Kauhava seuraa samaa kaavaa muiden pienten kaupunkien kanssa. Minkään yrityksen lähtö ei ole VOK:in syytä, mieluummin päinvastoin, koska se sentään on tuonut satoja uusia asiakkaita.

      VOK:in lähtö olisi se varsinainen katastrofi. Muualla josta se on lähtenyt, sitä on vastustettu vähintäänkin yhtä ankarasti kuin sen tuloa.
      Oma moskeija takaisi omalta osaltaan asukkaiden pysymistä, vaikka VOK jossain vaiheessa suljettaisiinkin. 🕌

      • SuomalainenAlfauros

        Kyllä Kauhavalle pitäisi saada VOK pelkästään naisille.
        Geelitukkaiset jätkät takaisin maihinsa mistä ovat tulleetkaan taisteelemaan isänmaansa puolesta, ja naiset turvaan vokin ja minun syliin.


      • OnlyTheTruth-

        Miksi feministit ja muut suvakit puolustaa kulttuurin edustajia, jotka silpovat naisten sukupuolielimet?
        Syy törkeään pahoinpitelyyn on naisten sukupuoliyhdynnän nautinnon esto.


      • ktujhx

        Oliko Lappajärvelle katasrofi?



    • näinhyvä

      Tuodaan Ukrainasta satapäisiä naislaumoja kyliin, niin ei näivety kylät yhtään päinvastoin. Kokeillaan yhteen kylään ensin vai mitä suivakit

      • Kauhavan vanhatpojat hakevat itse vaimonsa Thaimaasta. Virolaiset eivät elintason noustua heidän kelkkaansa lähde. Tämä sinun ongelmasi oikeasti kuitenkin on? Eikö löydy uutta sir Viliä hankkimaan sinulle vaimoa?
        😅


      • SeSiitäTasaArvosta
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Kauhavan vanhatpojat hakevat itse vaimonsa Thaimaasta. Virolaiset eivät elintason noustua heidän kelkkaansa lähde. Tämä sinun ongelmasi oikeasti kuitenkin on? Eikö löydy uutta sir Viliä hankkimaan sinulle vaimoa?
        😅

        Joo kyllä naisten Kauhavalla kelpaa. Geelitukkaisia poikia 1001 yön maista tyydyttää rumimmakin ämmän Kauhavalla.
        Oli Not sitten nainen tai mies niin mokkamunaa pukkaa hanuriin viimestään kun teetä ylkälle tarjoaa.
        Kauhavan miehet joutuu seksiseuransa hakemaan muualta valitettavasti.


      • ei_kai_täs_ny_mitään
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Kauhavan vanhatpojat hakevat itse vaimonsa Thaimaasta. Virolaiset eivät elintason noustua heidän kelkkaansa lähde. Tämä sinun ongelmasi oikeasti kuitenkin on? Eikö löydy uutta sir Viliä hankkimaan sinulle vaimoa?
        😅

        Mitä sitä lehmällä tekee kun voi ottaa purkin maitoa. Vaikka väkisin. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005394561.html


    • Urpo_ja_Hilima

      Käytä peruS-Urpo poltetun maan taktiikkaa ja kärväytä se laho rötiskös maan tasalle ja lähtekää ruottihin loisimahan.

      • MokkaKiggelson

        Urpo ja Hilima vieläkä teillä on perseet kipiänä?


    • että-sellaasta

      Jos tuloo niin "olkohon nyt vahinkopalo viälä tällä kertaa"

      • koskas-vaativat-yleisest

        Kyllähän ne sisärenkahas sitä jo varmaan kaavailevat ja mitälis tualla aitaukses -montakos niitä siellä jo on -rallati rallaa ja perskules !

        Katujahan nuo jo kauvan on jo pitäneet ominaan -touhuihinsa lontoos ja senselaisissa paikoissa aivan mustanaan näitä sinnepäin tiiraten meka.


    • KukaKyselee

      Tottakai tulee moskeija. Voi, vp onko joku näin uutispimennossa, että ei tiedä asiasta. Suunnitelma on tehty, kilpailutus käyty ja perustukset kaivettu. Kauhavalaasile työpaikkoja tiedossa. Hianoa.

      • kauhavan-pisnekset-tätä

        Kylläkin kauhavalaisten itsensä kustantamana, mutta kun on niin tuotoisaa
        --jotta aivan rutina kuuluu.


    • halapaamatkaa

      omilta otettu oikeuret pois ja knsallisuuskin vain nimellinen.
      vierahille annetaan kaikki mitä ne kehtaakaan pyytää.
      moskeijoita noussut jo ympäri ämpäri suomenniemen.
      erilaisia tiloja annettu heirän käyttöön, mutta kaippa se Hgin suurmoskeijakin vielä nousoo, niin siinä sitä on totuttelua kun 5 x päivässä kuullaan kutsuhuutoa rukoukseen, sitähän tuntoo olevansa peräti ulkomailla ittekin ja halavalla.

    • veronmaksuloppuu

      miksi nyt vierailijat moskeijoita pystyttää.sitten loppu kyllä veronmaksu!!!!tana mistä nää nyt muuton niitä pystyis pystyttelemää ku aamusta telttaasa kaffeeta ootellessa ja kutsuhuutoo.7pv viikossa ja muut kerrat päälle.

      • lipurahoja-keräämään

        Kauhavalla on nähtävyytä katsella aitauksessa olevia -joo -ta


    • notin-ystävät
    • Okksk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe