"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
1Kor:1:18
Pelastus hullutuksessa!
68
909
Vastaukset
- AamenkiitosJeesus
Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
- AamenkiitosJeesus
Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.
- AamenkiitosJeesus
Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.
- Jeesusarmahtaa
Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
- Anonyymi
Jeesusarmahtaa kirjoitti:
Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
Jeesus kyllä kuulee avunhuudot!
- AamenkiitosJeesus
Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,
- AamenkiitosJeesus
Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'
- AamenkiitosJeesus
Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.
- Anonyymi
Armoa herra sinä köyhän kurittaja!😱
- AamenkiitosJeesus
Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.
- AamenkiitosJeesus
Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
- AamenkiitosJeesus
Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.
- AamenkiitosJeesus
Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
- AamenkiitosJeesus
Jumalan armoon kannattaa tarttua!
- Anonyymi
AamenkiitosJeesus kirjoitti:
Jumalan armoon kannattaa tarttua!
Ehdottomasti! Iankaikkinen elämä on ihana päämäärä!
- AamenkiitosJeesus
Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
- Anonyymi
Tuomioiden aika tulee vielä. Kukaan ei voi niitä paeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomioiden aika tulee vielä. Kukaan ei voi niitä paeta.
Ei kukaan, mutta uskovilla on Puolustaja!
- AamenkiitosJeesus
Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."
- AamenkiitosJeesus
Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.
- AamenkiitosJeesus
Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.
- Jeesukseenluottava
Jeesus pelastaa ne, jotka antavat tulla pelastetuiksi. Evankeliumissa on vielä pelastus.
- Jumala.loi
Jeesukseenluottava kirjoitti:
Jeesus pelastaa ne, jotka antavat tulla pelastetuiksi. Evankeliumissa on vielä pelastus.
Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
- Keneltä.kuulit
Jumala.loi kirjoitti:
Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
No jopas oli uutinen, liekö sitten asiassa perää???
- Anonyymi
Keneltä.kuulit kirjoitti:
No jopas oli uutinen, liekö sitten asiassa perää???
Sinä siis uskot mieluummin tyhjästä nyhjäisyyn?
- AamenkiitosJeesus
Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.
- AamenkiitosJeesus
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.
- AamenkiitosJeesus
Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
- Anonyymi
Jeesus vie perille.
- AamenkiitosJeesus
Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
- AamenkiitosJeesus
Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.
- Anonyymi
Se on varmaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaa!
Jep
- AamenkiitosJeesus
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
- Anonyymi
kooten itsellensä aarteen, hyvän perustuksen tulevaisuuden varalle, että saisivat todellisen elämän.
- AamenkiitosJeesus
Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.
- AamenkiitosJeesus
silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.
- AamenkiitosJeesus
ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
- Anonyymi
”jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”
Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
- Jeesusonlaupias
Niin Jumala näki hyväksi, että evankeliumi Jeesuksesta on pelastava sanoma.
- AamenkiitosJeesus
Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
- Asioita.seuraileva
Vaivaako sua dementia, kun samoja loruja lallattelet moneen eri ketjuun.
Toki täytyy nyöntää, että vauhtisi on hiipumaan päin, pahimpiin aikoihin verrattuna. - Anonyymi
Asioita.seuraileva kirjoitti:
Toki täytyy nyöntää, että vauhtisi on hiipumaan päin, pahimpiin aikoihin verrattuna.Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."
"Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."
- Anonyymi
Asioita.seuraileva kirjoitti:
Toki täytyy nyöntää, että vauhtisi on hiipumaan päin, pahimpiin aikoihin verrattuna.Ei vaivaa. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."
Aamen kiitos Jeesus!
- AamenkiitosJeesus
Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.
- AamenkiitosJeesus
Siunattu "hullutus"!
- AamenkiitosJeesus
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
- Jeesuksenarmo
Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.
- AamenkiitosJeesus
Ja se on oleva häväistys ja herjaus, varoitus ja peljätys pakanain seassa, jotka ympärilläsi ovat, kun minä teen sinussa tuomiot vihassa ja kiivaudessa ja kiivailla rangaistuksilla - minä, Herra, olen puhunut -
- mdmsmsm
Näin paljon Herra meitä rakastaa! Amen
- Siltä.ei.voi.välttyä
mdmsmsm kirjoitti:
Näin paljon Herra meitä rakastaa! Amen
On oleva myös tuomion aika!
- AamenkiitosJeesus
Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
Aamen! - Uskonkauttaarmosta
Se on uskosta siksi, että se olisi armosta.
- AamenkiitosJeesus
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.
- AamenkiitosJeesus
'Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
- AamenkiitosJeesus
Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,
Aamen!
- AamenkiitosJeesus
Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme."
- AamenkiitosJeesus
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
- AamenkiitosJeesus
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
- juupajuuup
Nyt tiedän mikä on uskon "hihhuli". Ei mitään asiaa, ei viisautta, vaan hokemista.
Suuret ihmiset puhuvat ideoista,
keskinkertaiset puhuvat asioista,
pienet ihmiset puhuvat toisista ihmisistä.
Mutta ei hätää, onhan uskovat julistautuneet jo hyviksi "lampaiksi"... Eivätkä edes tiedä mistä puhuvat. - Anonyymi
Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."
Totuus, Jeesuksen opetukset ovat kyllä se voima itselle.
Tiedä mikä show tämä sitten on?- Anonyymi
Ja viimeisen sanan vieressä olen minä.
- Anonyymi
https://yle.fi/tekstitv/txt/894_0001.htm
Naivistisuus voi loppua maailmasta.
http://www.liftari.fi/index.php?date=210101 - Anonyymi
Paavalilta terävää totuutta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218