Pelastus hullutuksessa!

Hullutuspelastaa

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
1Kor:1:18

65

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.

      • Jeesusarmahtaa

        Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'


      • Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

        Jeesus kyllä kuulee avunhuudot!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • AamenkiitosJeesus

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

      • Anonyymi

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja!😱


    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalan armoon kannattaa tarttua!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumalan armoon kannattaa tarttua!

        Ehdottomasti! Iankaikkinen elämä on ihana päämäärä!


    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

      • Anonyymi

        Tuomioiden aika tulee vielä. Kukaan ei voi niitä paeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomioiden aika tulee vielä. Kukaan ei voi niitä paeta.

        Ei kukaan, mutta uskovilla on Puolustaja!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

      • Jeesukseenluottava

        Jeesus pelastaa ne, jotka antavat tulla pelastetuiksi. Evankeliumissa on vielä pelastus.


      • Jumala.loi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Jeesus pelastaa ne, jotka antavat tulla pelastetuiksi. Evankeliumissa on vielä pelastus.

        Alussa loi Jumala taivaan ja maan.


      • Keneltä.kuulit
        Jumala.loi kirjoitti:

        Alussa loi Jumala taivaan ja maan.

        No jopas oli uutinen, liekö sitten asiassa perää???


      • Anonyymi
        Keneltä.kuulit kirjoitti:

        No jopas oli uutinen, liekö sitten asiassa perää???

        Sinä siis uskot mieluummin tyhjästä nyhjäisyyn?


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

      • AamenkiitosJeesus

        Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.

      • Anonyymi

        Se on varmaa!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

      • Anonyymi

        kooten itsellensä aarteen, hyvän perustuksen tulevaisuuden varalle, että saisivat todellisen elämän.


    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.

    • AamenkiitosJeesus

      ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

      • Anonyymi

        ”jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”

        Kunnia Jeesukselle Kristukselle!


    • Jeesusonlaupias

      Niin Jumala näki hyväksi, että evankeliumi Jeesuksesta on pelastava sanoma.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

      • Asioita.seuraileva

        Vaivaako sua dementia, kun samoja loruja lallattelet moneen eri ketjuun.
        Toki täytyy nyöntää, että vauhtisi on hiipumaan päin, pahimpiin aikoihin verrattuna.


      • Anonyymi
        Asioita.seuraileva kirjoitti:

        Vaivaako sua dementia, kun samoja loruja lallattelet moneen eri ketjuun.
        Toki täytyy nyöntää, että vauhtisi on hiipumaan päin, pahimpiin aikoihin verrattuna.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi
        Asioita.seuraileva kirjoitti:

        Vaivaako sua dementia, kun samoja loruja lallattelet moneen eri ketjuun.
        Toki täytyy nyöntää, että vauhtisi on hiipumaan päin, pahimpiin aikoihin verrattuna.

        Ei vaivaa. 😁


    • AamenkiitosJeesus

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

    • AamenkiitosJeesus

      Siunattu "hullutus"!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

    • Jeesuksenarmo

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja se on oleva häväistys ja herjaus, varoitus ja peljätys pakanain seassa, jotka ympärilläsi ovat, kun minä teen sinussa tuomiot vihassa ja kiivaudessa ja kiivailla rangaistuksilla - minä, Herra, olen puhunut -

      • mdmsmsm

        Näin paljon Herra meitä rakastaa! Amen


      • Siltä.ei.voi.välttyä
        mdmsmsm kirjoitti:

        Näin paljon Herra meitä rakastaa! Amen

        On oleva myös tuomion aika!


    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
      Aamen!

    • Uskonkauttaarmosta

      Se on uskosta siksi, että se olisi armosta.

    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.

    • AamenkiitosJeesus

      'Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

      • AamenkiitosJeesus

        Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,
        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme."

    • AamenkiitosJeesus

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • AamenkiitosJeesus

      ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

    • juupajuuup

      Nyt tiedän mikä on uskon "hihhuli". Ei mitään asiaa, ei viisautta, vaan hokemista.

      Suuret ihmiset puhuvat ideoista,
      keskinkertaiset puhuvat asioista,
      pienet ihmiset puhuvat toisista ihmisistä.

      Mutta ei hätää, onhan uskovat julistautuneet jo hyviksi "lampaiksi"... Eivätkä edes tiedä mistä puhuvat.

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

    • Totuus, Jeesuksen opetukset ovat kyllä se voima itselle.
      Tiedä mikä show tämä sitten on?

    • Anonyymi

      Ja viimeisen sanan vieressä olen minä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paavalilta terävää totuutta!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe