Olen käyttänyt todella kauan e-pillereitä. Käytin välillä hormonikierukkaa mutta vaihdoin sen takaisin Minipillereihin koska kierukka ei sopinut minulle..vuotoja oli runsaasti ja usein. Nyt olen käyttänyt puolitoista vuotta noita minipillereitä ja koko sinä aikana ei ole ollut kuukautisia..helppoa. Välillä joskus tein jo raskaustestinkin joka oli aina negatiivinen. Tällä hetkellä on käytössä Mini-Pill merkkiset minipillerit joiden ottoaika saa ylittyä max 3 h jonka jälkeen teho voi heikentyä.
Nyt huomasin että olin unohtanut ottaa eilisiltaisen pillerin ja myöhästymistä tuli jopa 15 h. Otin kuitenkin nyt heti sen unohdetun kun huomasin, kuten ohjeessa käskettiin. Otan tämänpäiväisen sitten 8 h unohdetun jälkeen.
Unohdin ottaa pillerin siis perjantai-iltana ja olin yhdynnässä sitä edeltävänä sunnuntai aamuna. Useampi päivä siinä oli siis välissä..su aamu-pe ilta..voinko vielä raskautua vai onko se epätodennäköistä? Olen 43v.
Voinko vielä raskautua?
Raskautunutko
2
198
Vastaukset
- Raskautunutko
Aloittaja jatkaa vielä..
Olen siis ottanut unohdusta edeltävinä päivinä kaikki pillerit normaalisti. Minipillereissä ei myöskään pidetä taukoja.
Yhdynnän jälkeen otin siis 5 päivänä pillerin ennenkuin tuli tuo päivä jona unohdin.
Onko siittiöt voineet olla vielä tuolloin elinkelpoisia...viiden päivän päästä? Unohduksen jälkeen en ole harrastanut seksiä enkä aiokaan ainakaan viikkoon. - esdghr
"voinko vielä raskautua vai onko se epätodennäköistä? "
No siis... vastaushan on kumpaankin kyllä. Voit raskautua ja kyllä, se on epätodennäköistä. Aika näyttää miten kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst23314269Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i566376Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58725389Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2973977Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443707PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1273689Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.912217Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis171547Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621400Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3431342