Mitä ajatuksia herättää Bethelin pastorin Havilah Cunningtonin tulo Helsingin Saalemiin marraskuun naisten juhliin? Aika rohkea ja surullinen linjanveto.
Bethel-seurakunnasta Helsinkiin
14
424
Vastaukset
- LaveanTienLaki
Helluntaikirkko etenee valitsemallaan harharetkellä.
- kaaleppiklö
Hellurei ja hellät tunteet. Tänne vaan kaikki pakolaiset ja hilluntalaiset.
- historianhavilaa
Eiköhän tavalliset sumuttajat saavu tämänkin tiedon jälkeen kertomaan kuinka ovat hengessään kokeneet Mika Yrjölän olevan herran palvelija ja ovat kiitollisia vihtahousulle helluntaikirkon linjasta.
- KummallistaOn
Seinäjoen helluntaiseurakunnan ilta-conferenceen 20.-21.10.2017 saapuu myös bethelin yliluonnollisen palvelutyön koulun (bssm) opettaja Matt King opettamaan nuoria. Tähän on menty.
- ThunderBaynSaalem
Seinäjoella on päästy newagen makuun, se vie kielen mennessään.
- ergregergg
aika kalliita nuo koulut. useita tuhansia dollareita. Eikö uskonopetuksen kuuluisi olla kaikille ilmaista. EI Jeesus ottanut tuhansia dollareita rahaa opetuslapsiltaan. Opeti ilmaiseksi. Nämä raamattukoulut on aivan liian kalliita.
- Laskuntulos
Bethel-seurakunnassa makaillaan haudoilla! Tämä harhaoppi se pitää saada Suomeen.
- AinaVaanHurjempaa
Onko Selkomaakin käynyt hakemassa innoituksia hautausmailta?
- vastausyllättää
Kysy.
- Jäitähattuun
Ettei vain Saalemin naistentapahtumien pääsuunnittelija ole seurakunnan johtajan amerikkalainen puoliso? Muutoinkin hän tuntuu aika suuresti vaikuttavan kaikkeen, musiikkia myöten.
- Aidostikristitty
On se hyvä, että suomalaisetkin avartuvat.
Väärinkäsityksiä on liikkeellä. Mutta onneksi totuus voittaa aina..
Jumalan Sana on totuus. Totuuden voi sanoa niin, että tämän päivän ihminen sen ymmärtää. Totuutta pitää puhua rakkaudessa, näin Raamattu neuvoo. - BethelVarmaValinta
Täällä taas pilkkaajat äänessä totisia uskovia vastaan. Hävetkää, jos osaattte!
- Tutkikaa
Oletko ikinä perehtynyt Bethelin opilliseen sekamelskaan? Suosittelisin tutustumaan tarkemmin. Voi silmät avautua.
- TotinenMies
Vakavilla asioilla ei pelleillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403