Sinä kaunis nainen tänään matkuksen ostoskeskuksessa, näin sinut pariin otteeseen ja sitten kadotin sinut, olisin halunnut pyytää sinua kahville shoppailun lomassa tai jotain, koska olit niin upea nainen. Katseemme kohtasivat parikin kertaa kun sovittelit kenkiä budget sportissa ja kengät ostitkin sieltä jonka jälkeen menit Lindexiin ja sitten kadotin sinut. Olit yksin shoppailemassa, sinulla oli oranssin punaiset lyhyehköt hiukset pompulalla, valkoinen polviin asti ylettyvä takki, mustat leather look legginsit ja mustat pienellä korolla olevat kengät, kaulassasi ja ranteessa oli isohko koru ja käsilaukkusi oli vaalean beige. Naisten ikää olen huono arvioimaan, voisit olla ulkonäön perusteella vaikka 25vee, mutta itsevarmuutesi ja olemuksesi huokui kypsyyttä että voisit olla ehkä noin 35vee.
Olit jotain niin täydellistä minun makuuni että harmittaa kun kadotin sinut, katseesi ja sinä muutenkin sait ihan kylmät väreet iholleni, koska olit niin täydellinen, en tiedä noteerasitko minua juuri mitenkään, mutta ei sen väliä, tulet vielä noteraamaan jos lödän sinut. :) En tiedä miten sinut voisin tavoittaa tai mistä edes etsiä, kokeillaan täältä jos joku tunnistaisi tuntomerkeistä...
Kuopio matkus 1.10.2017
Kimiiii
2
133
Vastaukset
- neuroottinentarkkailija
Jopa olet pikkutarkka mies, erittäin yksityiskohtaisesti olet naista katsonut. Tuskinpa kiinnostuu vaikka lukisi viestin.
- Kimiiii
Heh, no ihan perus tuntomerkithän tuollaiset on jotka näkee parilla vilkaisullakin... Tarkoitus olisi hänet löytää ja päästä juttelemaan, jos sitten ei kiinostu niin se siitä sitten. Enemmän harmittaa jos en häntä edes löydä jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808