Kannattaako esim. kertoa jos sairastaa jotakin sairautta?
Mitä ei kannata kertoa profiilissa?
17
257
Vastaukset
- Kannattaatuumia
Hakala juttu. Itse en kertoisi. Itselläni on sairaus, joka ei näy päälle, mutta voi jossain elämänvaiheessa olla minulle haasteellinen ja pistää minut sairaseläkkeelle. Pärjään sairauteni kanssa lääkityksellä, mutta se tuo toisinaan päivittäiseen elämääni ongelmia.
- Kannattaatuumia
Jos sairautesi näkyy päällepäin, pitää siitä kertoa.
- vähänyksiyisyyttäkiitos
Kannattaatuumia kirjoitti:
Jos sairautesi näkyy päällepäin, pitää siitä kertoa.
Jos on kuva profiilissa niin eiköhän siitä näy oleellinen treffeille. Myöhemmin voi kertoa jos asiat etenee. Pitääkö koko maailmalle avautua kaikesta. Ei. Henkilökohtaiset asiat ei kuulu kaikille. Jotkut sairaat kusipäät saattaa käyttää niitä sua vastaan.
- ksljriguhwhlkö
Ja periaatteessa, jos itse kokee että voisi sairastaa jotain, mutta se on vain oma mielipide, mutta ei lääkärin antama oikea diagnoosi, niin koko sairaus on silloin mielipidekysymys.
Itse voisin kokea olevani esim hieman ADHD, ja myös autistinen. Selkä on kipeä ja käsi puutuu silloin tällöin. Joskus iskee reiteen hirveä kramppi, ja varsinkin silloin kun ajaa pienikokoisella ja ahtaalla japanilaisella autolla, jossa penkkiä ei saa riittävän taakse.
Mitähän muuta. Refluxi iskee päällensä, jos ruokailee liian lähellä maaten menoaikaa. Lisäksi on parempi, jos voi olla nukkuessa vasemman kyljen päällä. Silloin ei refluxi pääse niin paljon mahahappoja työntämään henkitorveen.
Jos kaikki nämä kertoisi profiilissa, ei luultavasti yksikään kumppaniehdokas vastaisi.
Kuitenkin kaikki mainitut asiat ovat mukana joka päivä omassa elämässä. - nainentavallinen
vähänyksiyisyyttäkiitos kirjoitti:
Jos on kuva profiilissa niin eiköhän siitä näy oleellinen treffeille. Myöhemmin voi kertoa jos asiat etenee. Pitääkö koko maailmalle avautua kaikesta. Ei. Henkilökohtaiset asiat ei kuulu kaikille. Jotkut sairaat kusipäät saattaa käyttää niitä sua vastaan.
Olen samaa mieltä, ei tarvitse kertoa profiilissa kaikelle kansalle - kyllä sen kerkeää kertoa myöhemminkin - vaikka sitten treffeillä. Kunhan vain kertoo niin ajoissa, ettei itse ole jo kiintynyt toiseen niin paljoa, että tulee sydänsuruja, jos toinen haluaa lopettaa.
- DocLAW
Lääkärintodistus pitää vaatia, kattava sellainen. Sukupuolitautitestit tehtynä alle viikon vanha todistus. Lääkärintodistus riittänee olla 3kk vanha enintään. Sitten pitää olla ehdottoman rehellinen ja kertoa kaikki epäilyksetkin mitkä ei ilmene jo esitetyistä papereista. Nimet alle ja vahingonkorvausvaateet ylös huijaustapauksessa.
- kevätkääryleet
Ei sitä nyt ihan heti ensimmäisenä tarvitse kertoa, mutta aika pian kuitenkin. Kaikilla meillä jotain sairautta on, toisilla ennemmin ja toisilla myöhemmin. Avoimuus ihan kaikissa asioissa on kuitenkin reilua toista kohtaan.
- Deittailuasiantuntija
Ei tietenkään tuollaista kerrota heti ensimmäisenä. Alussa ei kannata kertoa mitään liian henkilökohtaista, se antaa vain oudon kuvan jos avautuu heti kaikesta. Eikä varsinkaan mitään negatiivisia asioita kannata kertoa heti, vaan vasta sitten kun toinen tietää sinusta positiivisiakin asioita, jotka toivon mukaan merkitsevät enemmän.
Kyse ei ole epärehellisyydestä, vaan siitä että järjen käyttö on sallittua!- a.auervaara
On kai luonnollista, että ihminen yrittää antaa hyvän ensivaikutelman itsestään?
Mitään ei tarvitse esittää eikä näytellä, ole oma itsesi, mutta ihan ensimmäisenä ei kannata kertoa olevansa köyhä, työtön, vaikeasti sairas tms. (mikäli se ei näy päällepäin).
Vastaavasti treffeillä kannattaa varoa psykopaattisia narsisteja, joilla menee kaikki hyvin. Tosin ammattipelureita on vaikea tunnistaa.
Ai sori, kysymys olikin nettiprofiilista, mä olin jo treffeillä...mutta aivan turhaa viestitellä pitkään ja kehitellä omassa mielessään ihannedeittiä. Parempi katsoa totuutta suoraan silmiin! - Ihanniinkumävaan
a.auervaara kirjoitti:
On kai luonnollista, että ihminen yrittää antaa hyvän ensivaikutelman itsestään?
Mitään ei tarvitse esittää eikä näytellä, ole oma itsesi, mutta ihan ensimmäisenä ei kannata kertoa olevansa köyhä, työtön, vaikeasti sairas tms. (mikäli se ei näy päällepäin).
Vastaavasti treffeillä kannattaa varoa psykopaattisia narsisteja, joilla menee kaikki hyvin. Tosin ammattipelureita on vaikea tunnistaa.
Ai sori, kysymys olikin nettiprofiilista, mä olin jo treffeillä...mutta aivan turhaa viestitellä pitkään ja kehitellä omassa mielessään ihannedeittiä. Parempi katsoa totuutta suoraan silmiin!Mä olen eri mieltä, tai siis mua ei vaan kiinnosta ihmiset kelle tuollaiset asiat merkitsee jotakin. Kuten onko köyhä tai työtön tai sairas. Mua ei kiinostaa myöskään onko mun tuleva kumppani köyhä, työtön vai sairas. Vaikka millanen jackpot osuis kohdalle niin viiden vuoden päästä sekin voi olla köyhä ja sairas. Mitä sitten? Haluan elämänkumppanin kenen kanssa on hyvä olla.
- vapaamies-30
Naiset ei kerro jos ovat huomattavan ylipainoisia. Pistävät 20 kg miinusta itselleen.
- Rehelliset.maa.perii
Sama havaittu. Yksi nainen kertoi ensitreffeillä valehdelleensa iästään pois 2 vuotta, mutta saattoi niitä olla kymmenenkin. Sai jäädä valehtelemaan muille - se on tuollainen kerrasta poikki! Jos valehtelee yhdessä asiassa, niin miksi ei valehtelisi toisessakin?
- novoikuule
Ihan sama miehillä, ne vasta valehteleekin olevansa "sopusuhtasia, normaalivartaloisia" ja jopa "urheilullisia"! Järkyttäviä plösöjä joilla kaljamaha roikkuu vyön päällä.. pahinta että nykysin tätä miesten ylipanoo pidetään yleisesti ihan normaalina ja joidenkin naisten taholta jopa toivottavana! HYI. Kysyn mieheltä aina mitat pituus cm ja paino kg, tosin niitäkin moni varmaan vääristelee ainakin sen perusteella mitä on tullu vastaan.
- Ihanniinkumävaan
Mä otin sellasen linjan että kerroin heti periaatteessa kaikki hyvät ja huonot jutut. Ja siksi että haluan karsia heti pois vääränlaiset ihmiset eli sellaiset kelle on olennaista pintapuoliset asiat, ulkonäkö, koulutus tai talous tai vastaavaa. Lisäksi etsin älykästä ihmistä, sellaisella tavalla kun itse koen. Sellaista joka ajattelee itsenäisesti ja kykenee tekemään omat arvionsa ja näkemään asiat pintaa syvemmältä. Ja etsin sellaista jolle kelpaan just sellaisena kun olen kaikkine vikoineni. Siksi kaikki vaan rehellisesti suoraan tekstiin. Noh, tuskin tätä kovin moni ymmärtää joten tsemppiä syksyyn. Ihanmäävaan on nimmerkki treffeissä jos haluaa katsoa mallia siitä kun levittää setin ihan tahallaan heti alkumetreillä:) ja typerät kommentit täällä kiinnostaa niin paljon etten edes tule niitä lukemaan.
- 7ityuighjuktyui
No esimerkiksi, miehen, ei kannata kertoa olevansa vaikkapa työtön, köyhä, vaatimaton, vähään tyytyväinen yms..
- Arvaappas
Kannattaako kertoa impotenttius?
Profiilissa ei kannata kertoa kokemattomuudesta. Eikä siitä kannata kertoa missään muuallakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1856671- 1531905
- 1131628
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️501101Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248901- 41859