Yläluomileikkauskokemuksia (Akmaral Karakulova)?

TanjaMK

Kaipaisin kokemuksia yläluomileikkauksesta mainitulla lääkärillä. Ollut 12 vuotta mm. Siluetilla ja tänä vuonna siirtynyt Cityklinikalle. Työskennellyt myös suomalaisissa sairaaloissa ja terveyskeskulääkärinä.

162

7236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expl

      Akmaral Karakulova on Suomessa yleislääkäri, ei kirurgi. Hän on ollut Siluetissa monta vuotta työssä lääkärinä ja nähnyt paljon esteettistä kirurgiaa. Uskon, että hän pystyy tekemään yläluomileikkauksia paremmin kuin suomalaiset yleislääkärit keskimäärin. Mielestäni silmäluomien leikkaukset kannattaa antaa silmälääkärien tai plastiikkakirurgien hoitoon, jos arvostaa silmiään. Akmaralin aikaisemman työpaikan laadusta voit nähdä linkistä.
      .http;//www.siluetti.fi/sivu/siluetti-kauneuden-hinta

    • Suositusde

      Suosittelen Akmaralia. Hän on huolellinen ja aina tahtoo asiakkaan parasta. Kokemusta pistoshoidoista ja pienestä rasvaimusta.

      • Tarvitaan_enemmän

        Kirurginen toimenpide on eri luokkaa kuin jokin pistoshoito.


      • EnSuosittele

        Ja voin omalla kokemuksella sanoa, että ihan perus pistoshoito ei edes häneltä onnistunut!!
        Teki niin epäammattimaisesti!
        Puhumattakaan seuraukset. On ollut kunnon painajainen.


      • EnSuosittele

        Kerron tarkemmin mitä tapahtui kohdalleni:

        Menin hänen luokse sillä luotin hänen ammattitaitoon. Mitä kävi -> kerroin tarkasti mitä toivoisin häneltä ja hän lähti täysi itsepäisesti tekemään sellaiset poskeet mitä (huom.) itse näki minulle parhaiten sopivan ja jopa alkuvaiheessa hän myönsikin sitä. Eli ihan täysin toisin miten oltiin sovittu etukäteen. Toimenpiteen aikana hän sormella levitteli poskeista sitä täyteainetta silmien alaluomeen ja tämäkin täysin ilman lupani! Kyseinen täyteainetta ei edes missään nimessä suositellaan lähelläkään silmiin! Lopulta perusteli sillä, että hänen mielestä näin on parempi! Loppu huipennus oli se kun istuin klinikan käytävällä toimeenpiden jälkeen ja pidin jäitä miten hän neuvoikin jotta turvotus olisi minimissään. Hän käveli luokseni ja hieman juttelemisen jälkeen hän kertoi että laittaisin silmiäni kiinni kun hänen pitää korjata jotain oikenpuolen poskissa. Luotin ja annoin hänen tehdä. Hän lähti painamaan niin kovalla voimalla käsillään poskeni että kaikki täyteaineet siirtyivät... osa silmäni alle ja osa posken reunoihin. Käytti niin pajon voimaa että ilmestyi sen puolen silmän alaluomeen mustelma! Se oli suorastaan katastrofi!

        Kun ilmoitin myöhemmin hänelle, että miten tyytymätön olen ollut hänen tekemään toimeenpiteeseen ja että hän toimi niin itsepäisesti ja teki asioita ilman lupani ja lopulta vielä toisen posken tuhoaminen. Hän ei suostunut ottaa minkään näköistä vastuutta ja lopulta lähti syyttämään minua sen tuloksista.

        Jopa se botuliini mitä hän laittoi, ei edes maininnut tuotteen nimen. Kysyin häneltä että mitä tekee heidän botox hinta on huomattavasti alhaisempi kuin muut klinikat... vastaus oli, että heillä on muutenkin edulliset hinnat. Vaikkakin totuus oli että heillä on IHAN ERI tuote kuin muualla. Se oli Dysport mitä hän käytti ja voisin neljä A4 paperisen tekstin kirjoittaa tämän tuotteen tuomat fyysiset haitat mitä minulle on tullut ja puhumattakaan minkä näköiseksi se (Dysport) tekee kasvoistasi. Ne jotka ovat saaneet kyseiseltä klinikalta tämän aineen niin varmasti tietävät mistä puhun. Olen ymmärtänyt moni on kärsinyt heidän botuliinistä... en ole siis ainoa.

        Itseäni kaduttaa loppu elämäni asti miksi annoin kauneuteni ja terveyteni näinkin epäluotettavan ja epäammattimaisen henkilön käsiin! En toivoisi edes pahin viholliselleni käyvän sitä mitä minulle kävi... nyt kaikkien korajus töiden jälkeen on hänen käden jälkensä kasvoissani ellei menisin veitsen alle ja sitä ei suositellaan.

        Neuvoni on se, että ottakaa ehdottomasti hyvin tarkasti etukäteen selvää paikasta ja lääkäristä ennen kun päätätte kenelle annatte kasvojanne ja terveytenne. Maksakaa mielummin enemmän aineista ja palvelusta... lopulta tulee huomattavasti halvemmaksi. Jos itse olisin sen verran fiksu ja olisin googletanut paikasta niin olisin pelastunut. Mitä tein luotin sokeasti ja otin palvelun vastaan. Se oli todella iso virhe! Koko tapahtuman seurauksesta myös perheeni on kärsinyt.


      • kokemustaon5

        Dysport on botuliinivalmiste joka kehitettiin alunperin kauneuskevytkirurgiaan eli kosmeettisella puolella käytettäväksi.
        Se alkuperäinen botuliini eli botoksi on puhtaasti neurologisiin vaivoihin käytettävä eli migreenipotilaille jne.
        Dysport taitaa olla Jenkkien suosituin botuliinivalmiste ryppyjen silottamiseen ja lihasten rentouttamiseen. Itselleni on laitettu Dysportia otsaan ja olen ollut tyytyväinen.


      • EnSuosittele

        "Dysport taitaa olla Jenkkien suosituin botuliinivalmiste" ...Vai niin. En tiedä kuka olet, mutta tässä sinulle pieni fakta: Ei mikään kunnon klinikat käyttää tätä tuotetta... ei Suomessa ja eikä USA:ssa. Syy: Vastuulliset alan ammattilaiset ovat sisäistäneet mitä suuria riskejä tämä kyseinen tuote silsältää. Tästä syystä he eivät haluaa vaarantaa potilaidensa hyvinvointia ja pilata näiden ulkonäköä!!!

        Mielenkiintoisat on se että joillekkin kyseisellä tuotteen uhreilla oli ennen käytetty perinteistä botox ja heille ei tullut mitään ongelmia sen kanssa ja jostakin kummasta syystä heti kun he kokeilivat Dysport ongelmat alkoivat!! Ja btw itse olen yksi heistä!!

        Hyvä esimerkki on Siluetti... käyttävät markkinoiden parhaimmat laatuiset tuotteet ja heille on selvästi asiakas ykkös sijalla... tämän hyvinvointi ja ulkonäkö! Mielestäni kannattaa ottaa mallia... vai mitä?!


      • Onmieles
        EnSuosittele kirjoitti:

        Kerron tarkemmin mitä tapahtui kohdalleni:

        Menin hänen luokse sillä luotin hänen ammattitaitoon. Mitä kävi -> kerroin tarkasti mitä toivoisin häneltä ja hän lähti täysi itsepäisesti tekemään sellaiset poskeet mitä (huom.) itse näki minulle parhaiten sopivan ja jopa alkuvaiheessa hän myönsikin sitä. Eli ihan täysin toisin miten oltiin sovittu etukäteen. Toimenpiteen aikana hän sormella levitteli poskeista sitä täyteainetta silmien alaluomeen ja tämäkin täysin ilman lupani! Kyseinen täyteainetta ei edes missään nimessä suositellaan lähelläkään silmiin! Lopulta perusteli sillä, että hänen mielestä näin on parempi! Loppu huipennus oli se kun istuin klinikan käytävällä toimeenpiden jälkeen ja pidin jäitä miten hän neuvoikin jotta turvotus olisi minimissään. Hän käveli luokseni ja hieman juttelemisen jälkeen hän kertoi että laittaisin silmiäni kiinni kun hänen pitää korjata jotain oikenpuolen poskissa. Luotin ja annoin hänen tehdä. Hän lähti painamaan niin kovalla voimalla käsillään poskeni että kaikki täyteaineet siirtyivät... osa silmäni alle ja osa posken reunoihin. Käytti niin pajon voimaa että ilmestyi sen puolen silmän alaluomeen mustelma! Se oli suorastaan katastrofi!

        Kun ilmoitin myöhemmin hänelle, että miten tyytymätön olen ollut hänen tekemään toimeenpiteeseen ja että hän toimi niin itsepäisesti ja teki asioita ilman lupani ja lopulta vielä toisen posken tuhoaminen. Hän ei suostunut ottaa minkään näköistä vastuutta ja lopulta lähti syyttämään minua sen tuloksista.

        Jopa se botuliini mitä hän laittoi, ei edes maininnut tuotteen nimen. Kysyin häneltä että mitä tekee heidän botox hinta on huomattavasti alhaisempi kuin muut klinikat... vastaus oli, että heillä on muutenkin edulliset hinnat. Vaikkakin totuus oli että heillä on IHAN ERI tuote kuin muualla. Se oli Dysport mitä hän käytti ja voisin neljä A4 paperisen tekstin kirjoittaa tämän tuotteen tuomat fyysiset haitat mitä minulle on tullut ja puhumattakaan minkä näköiseksi se (Dysport) tekee kasvoistasi. Ne jotka ovat saaneet kyseiseltä klinikalta tämän aineen niin varmasti tietävät mistä puhun. Olen ymmärtänyt moni on kärsinyt heidän botuliinistä... en ole siis ainoa.

        Itseäni kaduttaa loppu elämäni asti miksi annoin kauneuteni ja terveyteni näinkin epäluotettavan ja epäammattimaisen henkilön käsiin! En toivoisi edes pahin viholliselleni käyvän sitä mitä minulle kävi... nyt kaikkien korajus töiden jälkeen on hänen käden jälkensä kasvoissani ellei menisin veitsen alle ja sitä ei suositellaan.

        Neuvoni on se, että ottakaa ehdottomasti hyvin tarkasti etukäteen selvää paikasta ja lääkäristä ennen kun päätätte kenelle annatte kasvojanne ja terveytenne. Maksakaa mielummin enemmän aineista ja palvelusta... lopulta tulee huomattavasti halvemmaksi. Jos itse olisin sen verran fiksu ja olisin googletanut paikasta niin olisin pelastunut. Mitä tein luotin sokeasti ja otin palvelun vastaan. Se oli todella iso virhe! Koko tapahtuman seurauksesta myös perheeni on kärsinyt.

        Melko välipitämätön reaktio lääkärin osalta tuon virheen jälkeen.


      • 2t8
        EnSuosittele kirjoitti:

        "Dysport taitaa olla Jenkkien suosituin botuliinivalmiste" ...Vai niin. En tiedä kuka olet, mutta tässä sinulle pieni fakta: Ei mikään kunnon klinikat käyttää tätä tuotetta... ei Suomessa ja eikä USA:ssa. Syy: Vastuulliset alan ammattilaiset ovat sisäistäneet mitä suuria riskejä tämä kyseinen tuote silsältää. Tästä syystä he eivät haluaa vaarantaa potilaidensa hyvinvointia ja pilata näiden ulkonäköä!!!

        Mielenkiintoisat on se että joillekkin kyseisellä tuotteen uhreilla oli ennen käytetty perinteistä botox ja heille ei tullut mitään ongelmia sen kanssa ja jostakin kummasta syystä heti kun he kokeilivat Dysport ongelmat alkoivat!! Ja btw itse olen yksi heistä!!

        Hyvä esimerkki on Siluetti... käyttävät markkinoiden parhaimmat laatuiset tuotteet ja heille on selvästi asiakas ykkös sijalla... tämän hyvinvointi ja ulkonäkö! Mielestäni kannattaa ottaa mallia... vai mitä?!

        Dysport on eri asia kun botox!


    • valitseoikein

      Itse menisin vain silmälääkärille tai plastiikkakirurgille. On vain yhdet silmät ja yhden silmäluomet. Plastiikkakirurgi Helsingistä kyllä pilasi ystäväni luomet, toinen ei mennyt enää kunnossa kiinni, joten pitää valita oikein lääkäri.

    • EnSuosittele

      En suosittele häntä!
      Tuhosi kasvojani niin, että kärsin siitä vieläkin ja tulen kärsimään loppu elämäni asti.
      Hän oli todella huoleton ja teki ammattitaidottomasti. Lopulta vielä syytti minua hänen tekemästä järkyttävästä tuloksesta.
      Tapahtunutta en voi koskaan unohda.

      • Rallatiraa

        Oliko kyseessä toimenpide/leikkaus vai injektion laitto?


      • EnSuosittele

        Siis ihan perus injektion laitto. Ylempänä kerroin tarkemmin tapahtumasta.
        Et tiedä miten paljon minua on kaduttanut, että menin ylipäänsä koko paikkaan.
        Sen takia niille, jotka myös luottavat helposti kauneusalan palveluihin niin ottakaa etukäteen ehdottomasti hyvin tarkasti selvää tekijästä ja aineesta!! Jos itse olisin tehnyt niin sen sijaan että sokeasti luottaisiin toisen sanoihin niin olisin pelastunut.
        Kukaan ei ansaitse tällaista... kyseinen lääkäri oli kohdalleni suorastaan elämän pilaaja. Jos hänellä olisi astetta ammattitaitoa niin säästyisin niin paljon.
        Asiakkaansa toiveiden kuunteleminen ja kunnioittaminen oli nolla tasoa häneltä.
        Teki sitä mitä itse haluaisi (Huom. toisen ihmisen kasvoille)... sitten kun hoitovirhe tapahtui niin tuli kaikenlaisia tekosyitä ja käänsi lopulta niin että minä olisin mukamassa aiheuttanut niitä!!
        Oli ihan käsittämätön!
        Kunnon tekijän myös tunnistaa siitä että ennen kun ryhtyy tekemään niin antaa peilin asiakkaalleen, selittää hänelle miten aikoo sen toteuttaa ja kynällä merkkaa mihin kohtiin piikittää (tämä ainakin botuliinin laittamisessa ammattitaidolliset tekijät tekevät).
        Eikä niin, että laittaa ensin ja sitten vasta kertoo asiakkaalle mihin kohtiin oli laitettu.
        Kohdalleni ennen botuliinin laittoa sovittiin hänen kanssa ettei laitetaan kulmakarvojen päätyjen yläpuolelle sillä ne lähtee laskeutumaan alas... mutta hän silti laittoi. Myös kuulemma ei suositellaan laittaa botuliinia liian lähellä kulmakarvoihin ja olisi hyvä jos on väh. 1-2 cm etäisyys. Minulle hän laittoin ihan kiinni kulmakarvoihin.
        Harmi vaan ettei aikaa voi viedä taaksepäin... niin että olisin välttynyt näistä kaikesta.


      • jbhbjnkmöm
        EnSuosittele kirjoitti:

        Siis ihan perus injektion laitto. Ylempänä kerroin tarkemmin tapahtumasta.
        Et tiedä miten paljon minua on kaduttanut, että menin ylipäänsä koko paikkaan.
        Sen takia niille, jotka myös luottavat helposti kauneusalan palveluihin niin ottakaa etukäteen ehdottomasti hyvin tarkasti selvää tekijästä ja aineesta!! Jos itse olisin tehnyt niin sen sijaan että sokeasti luottaisiin toisen sanoihin niin olisin pelastunut.
        Kukaan ei ansaitse tällaista... kyseinen lääkäri oli kohdalleni suorastaan elämän pilaaja. Jos hänellä olisi astetta ammattitaitoa niin säästyisin niin paljon.
        Asiakkaansa toiveiden kuunteleminen ja kunnioittaminen oli nolla tasoa häneltä.
        Teki sitä mitä itse haluaisi (Huom. toisen ihmisen kasvoille)... sitten kun hoitovirhe tapahtui niin tuli kaikenlaisia tekosyitä ja käänsi lopulta niin että minä olisin mukamassa aiheuttanut niitä!!
        Oli ihan käsittämätön!
        Kunnon tekijän myös tunnistaa siitä että ennen kun ryhtyy tekemään niin antaa peilin asiakkaalleen, selittää hänelle miten aikoo sen toteuttaa ja kynällä merkkaa mihin kohtiin piikittää (tämä ainakin botuliinin laittamisessa ammattitaidolliset tekijät tekevät).
        Eikä niin, että laittaa ensin ja sitten vasta kertoo asiakkaalle mihin kohtiin oli laitettu.
        Kohdalleni ennen botuliinin laittoa sovittiin hänen kanssa ettei laitetaan kulmakarvojen päätyjen yläpuolelle sillä ne lähtee laskeutumaan alas... mutta hän silti laittoi. Myös kuulemma ei suositellaan laittaa botuliinia liian lähellä kulmakarvoihin ja olisi hyvä jos on väh. 1-2 cm etäisyys. Minulle hän laittoin ihan kiinni kulmakarvoihin.
        Harmi vaan ettei aikaa voi viedä taaksepäin... niin että olisin välttynyt näistä kaikesta.

        Eihän botuliinilla pitäisi olla pysyvää vaikutusta. Sen pitäisi hävitä muutamassa kuukaudessa jonka jälkeen lihakset toimivat taas normaalisti.


      • EnSuosittele

        Ei kyllä ole kovinkaan vaikea arvata kuka edellisen tekstin on kirjoittanut... mutta selitän tämän kuitenkin!
        Hän laittoi Dysport ja täyteaineet.
        Hän ei maininnut, että kyseessä EI OLE se perinteinen botox... HUOM. tämän kysyin häneltä ennen sitä, että minkä takia heidän hinta on edullisempi verrattuna muut paikat!!!
        Se on laittajan velvollisuus kertoa rehellisesti tuotteesta ja tehdä allergia kyselyt... varsinkin näin paljon riskejä sisältävän aine kun on kyseessä!!
        Oikea puolen huuleni on tippunut, minulla oli ennen siro ja pieni kokoinen leuka... Dytsportin jälkeen on valahtanut alas ja on iso kokoinen. Kulma karvat ovat laskeneet alas ja eikä ole edistystä näkynyt!!! Jos sormella painan otsaani... siihen jää hetkeksi sormeni jälki eli se on sen verran löystynyt!!! Minun kauniit ja tuuheat kulmakarvat ja ripset ovat tippuneet kovaan vauhtia pois!!! Ihoni Huom. koko kasvossa on erittäin kuiva!! Kasvojen ja kaulan iho on menettänyt kimmoisuutensa... niistä on tullut löysä!! Dysportista minulle on tullut kuiva suu ja nivelongelmia... se on heikentänyt immuunijärjestelmäni!!!!
        Silloin kun sain Dysportin minun molemmat ohimot turposivat ja sitäkin kysyin kyseiseltä henkilöltä, että mistä tämä johtuu. Hänen vastaus oli, että johtuu turvotuksesta. Mutta tosi asiassa johtuin allergia kohtauksesta!!!
        Mielestäni erittäin kattavasti aikaisemmin mainitsin hänen täyteaine laittostakin!!!
        Sellaista!!!


      • EnSuosittele

        Osataan puoskaroida toisen ulkönäköä ja terveyttä huolimattomuudella ja epärehellisyydellä... sitten kun tulee paikka joilloin pitäisi ottaa vastuutta tekemisistään niin syytetään vahingoitettua potilasta ja yritetään juosta karkuun tilanteesta!! Ei se kuitenkaan menee näin!!


      • Yiueoxt

        Pouskarointia!


    • Roikkuvatyläluomet

      Alkuperäinen kirjoittaja kysyi yläluomileikkauksesta, ei taida siitä olla kokemusta. Itsellä edessä sama operaatio. Muita hyviä tekijöitä Jyväskylä, Tampere?

      • silmälääkäriinsiis

        Yläluomileikkaukset aina silmälääkärin tekeminä. Näin minulle sanottiin kun kävin konsultaatiossa.


      • iyfguyihkjbgv
        silmälääkäriinsiis kirjoitti:

        Yläluomileikkaukset aina silmälääkärin tekeminä. Näin minulle sanottiin kun kävin konsultaatiossa.

        Minulle taas sanottiin että plastiikkakirurgi tekee paremman jäljen. Valitsin plastiikkakirurgin ja ainakin minulla lopputulos oli hyvä.

        Loppujenlopuksi tulokseen vaikuttaa lääkärin taidot. Julkisella puolella voi joutua erikoistuvan silmälääkärin leikattavaksi, jolloin kokemusta voi olla vasta vähän.


      • kurakolavo

        Onko tämä akmaral tai mikä tää nimi nyt on, plastiikkakirurgi


      • Onpasläpinäkyvä

        Tämä koko sivusto vaikuttaa niin mainokselta ettei mitään rajaa.


      • KatsoTäältä

      • Silmälääkäri
        iyfguyihkjbgv kirjoitti:

        Minulle taas sanottiin että plastiikkakirurgi tekee paremman jäljen. Valitsin plastiikkakirurgin ja ainakin minulla lopputulos oli hyvä.

        Loppujenlopuksi tulokseen vaikuttaa lääkärin taidot. Julkisella puolella voi joutua erikoistuvan silmälääkärin leikattavaksi, jolloin kokemusta voi olla vasta vähän.

        Silmälääkäri ottaa paremmin huomioon silmäluomen funktion toimenpiteen jälkeen. Kuivasilmäisyys voi tulla ongelmaksi, siksi siis aina kokenut silmälääkäri, joka on erikoistunut silmäluomileikauksiin.


    • Tyytyväinenespoo

      Akmaralilla olen käynyt jo vuosia laittamassa botoxit ja täyteaineet. niin myös koko ystäväpiirini ja voin aina luottavaisesti suositella tutuille. Hän on todella ystävällinen ja kohtelias lääkäri, jonka ammattitaitoon olen luottanut jo vuosia. Ihmeellisiä kirjoituksia täällä kyllä on. Epäilen niiden oikeellisuutta kyllä suuresti, koska on yksi pistoslääkäreistä jolla vankka kokemus ja todella on ollut huolellinen työssää. Joskus toki tulee mustelmia mulle, mutta nekin paranee ajan kanssa. Siis laittaa mulle otsan, sibben ja silmät sekä nenän ryppyihin "bunny smile" ja ei oo mitään ongelmia ollu. Hällä on vakiintunut asiakaskunta käsittääkseni, jotka käy säännöllisesti. 65-v äitini käyny myös yläluomet leikkauttaan hällä ja lopputulos on todella hyvä.

      Täällä suomi24 on näköjään kaikista cityklinikan nykyisistä lääkäreistä samankaltaisia juttuja saman henkilön murteella, joten epäilen todella näiden oikeellisuutta.

      Ikävää.

      • LueAloitus

        Tässä ketjussa kysyttiin kyseisen lääkärin ammattitaitoa silmien yläluomileikkauksesta eikä pistoshoidoista.


      • Paljonvalituksia

        Ei ole muiden kuin tämän yleislääkärin ja paikan suu/leukakirurgin kohdalta juttuja. Voin sanoa ", että oikeellisuutta on.

        Hyvä esimerkkihän tämä on siitä, kuinka kannattaisi aina kuunella asiakkaiden toiveita. Ei täällä kukaan turhaan kirjoittele. Kokemuksen on täytynyt todella vaikuttaa elämänlaatuun, jos joku täällä jaksaa olla varoittelemasa muita.

        Itse aion varoa paikkaa ja mainittua lääkäriä.


      • eikuunnellut

        Myös paikan toimarista on ollut vuosia aivan järkyttäviä kokemuksia... niitä pääsee lukemaan kaikilta palstoista paikan liittyen. Vieläkin suurin osa kommenteista (uskoisin asiallisia palautteita) oli poistettu firman pyynnöstä.

        Paljonvalituksia, hän lähti tuolloin vastaanotollaan kertomaan syyt minkä takia oli tullut hänen edelllisestä työpaikasta Cityklinikkaan. Ei edes ollut muutamassa sanassa ja lyhyesti, vaan suurin osa ajasta ja sensijaan hänen piti oikeasti kuunnella mua ja keskittyä kasvoihini.
        Muistan edelleen erittäin hyvin kaikkia mitä hän hyvin negatiivissti lähti kertomaan hänen edellisestä työpaikasta (tyyliin henkilökunnan määrän tilanteista ja jne.) ja sellaisista mitkä kuuluu salassapitoo asioishin. Ottaen huomioon olin hänen asiakas, jota ei voinut vähemmän kiinnostaa syyt minkä takia hän siirsi itseään Cityklinikalle... menin sinne saadakseni asiallisen konsultoinnin ja sen mukaan jos olisi ollut tarvetta pistoshoitoihin niin olisi tehnyt.

        Jos olisin ollut fiksu ensinnäkin en olisi edes päättynyt tohon paikkaan ja se olisi ollut jonkinlainen varoitus merkki kun hän lähti puhumaan talon sisäisiä asioita edellisestä työpaikastaan... kyllä se kertoo ihmisestä ja siitä miten häneen voi luottaa!! Kuitenkin hänen kuuluisi muistaa että Siluetti työllisti hänä tyylin yli 12 vuotta ja tk-lääkärin paperilla... pitäsikö olla näin kiittämätön.


      • harmittaa
        Paljonvalituksia kirjoitti:

        Ei ole muiden kuin tämän yleislääkärin ja paikan suu/leukakirurgin kohdalta juttuja. Voin sanoa ", että oikeellisuutta on.

        Hyvä esimerkkihän tämä on siitä, kuinka kannattaisi aina kuunella asiakkaiden toiveita. Ei täällä kukaan turhaan kirjoittele. Kokemuksen on täytynyt todella vaikuttaa elämänlaatuun, jos joku täällä jaksaa olla varoittelemasa muita.

        Itse aion varoa paikkaa ja mainittua lääkäriä.

        Se on jännä miten pelkällä Googlemalla voit ei pelkästään kasvojasi vaan koko hyvinvointisi pelastaa!! Kunpa olisin tajannut sen itse tehdä :((( Eikä luottaa siihen, että asuataan maassa missä kaikki on valvottua.


    • Tyytymätönhelsinki

      Tyytyväinenespoo, MIKSI olisi epäilyttävä jos toisella on erilainen kokemus kuin sinulla?! :)

      "Täällä suomi24 on näköjään kaikista cityklinikan nykyisistä lääkäreistä samankaltaisia juttuja saman henkilön murteella, joten epäilen todella näiden oikeellisuutta."... Tyytyväinenespoo, aluehallintoviranomaisilla on tiedossa talon vahingoitettujen asiakkaiden lukumäärästä. Ei meitä on yksi vaan HYVIN MONTA! Voit olla varma ei kukaan pikku hoitovirhestä tulee kirjoittamaan nettiin kokemuksistaan...eli jos on kirjoitettu niin voit olla varma asiakasta on vahingoitu sen verran pahasti välinpitämättömyydella ja ammattitaidottomuudella!!

      Tästä näkee, että edellisen tekstin takana on joko itse henkilö, talon muu henkilökunta tai on pyydetty joltain läheiseltä kirjoittamaan. Oikea asiakas ei tulee kirjoittaa tällaisen, sillä tiedetään että ei voi tietää miten toista asiakasta tämä henkilö on hoitanut!!

      Oletteko muuten huomanneet, että tapaukseni jälkeen (15.9.2017) tätä henkilöä on kehuttu kun kehuttu netissä... tämäkin sivu tuli (2.10.2017). On huomattu hänen tehneen vakavan hoitovirheen (kyllä ennen kaikkia hän itse tietää sen) ja että tulen julkisesti kertomaan kokemuksestani.
      Helposti puoskaroidaan toisen terveyttä ja ulkonäköä valheella ja ammattitaidottomuudella ja sitten kun pitäisi ottaa vastuutta niin syytetään ja yritetään juosta pakoon. Hänen työnjälkensä ovat ihmettelleet moni alan ammattilaiset... plasttiikkakirurgit, joiden luona kävin konsultointia varten eri taloissa. Näytin heille myös saamani "hoitokertomuksen".

      Kun olin kyseisen henkilön vastaanotolla ennen toimeenpiteet niin lähti kertomaan (HUOM. en edes kysynyt häneltä mitään tästä!) edellisestä työpaikastaan hyvin negatiivisesti ja kertoi talon (edellinen työpaikkansa) sellaisen asian mikä mielestäni kuuluu salassapitoon minulle (HUOM. asiakkaalleen)... eikö tämä kertoo hieman henkilön luotettavuudesta?

      Tietääkö muuten kukaan, että minkä takia hän lähti Siluetista pois?
      Kiinnostaisi tietää!

      Asian ollaan viemässä oikeuteen!

    • KehumisiaMarkkinointia

      LueAloitus, mitä sitten?!?! Vai onko niin, että ei halutaan negatiiviset kokemukset tulla julkiin?!?
      Jos olisi kehumisia ja liittyisi pistoshoitoihin niin sehän olisi varmasti kelvannut... vai mitä?!? :)) Ei voi olla säälittävämpää ja läpinäkyvämpää!!

      Ollaan läheisteni kanssa ihmetelleet, että miksi ei ole syntynyt keskustelu palsta, missä kysytään hänen pistoshoitoista?!? Hmmmm

      Se on IHAN ERI ASIA jos esimerkiksi olisi leikkaus missä kirurgi tekee miten oli sopinut asiakkaansa kanssa ja tekee operaation ammattimaisesti ja huolellisesti... ja jos tuolloin silti syntyisi komplikaatioita niin siitä EI VOI SYYTTÄÄ ketään. Eikä niin, että valehdellaan aineista ja tehdään itsepäisesti jotain IHAN MUUTA MITÄ OLI SOVITTU ja vieläkin niiden laittamisessa ollaan huolimattomia ja epätarkkoja... eli tehdään päin seinää. Lopulta kun tulee vakavat hoitovirheet niin kiistetään ja valehtelemaan bi eläminen enemmän.

      Kuten aiemminkin olen maininnut... kaduttaa ihan suunnattomasti miksi annoin kasvoni ja terveyteni näinkin epäluotettavan ihmisen käsiin!!! Hän tuhosi ei yhden vaan koko perheen elämän vaan puhtaasti siitä, että hänellä €€€ meni asiakkaansa turvallisuuden, hyvinvoinnin ja tyytyväisyyden edellä... se on aika huolestuttava ja pelottava toiminta!!!

      Muutenkin mitä joku yleislääkäri tekee tällä alalla, jossa tarvitaan sitä erikois osaamista ja koulutusta??

      • LueAloitus

        Aloita uusi ketju jos haluat keskustella pistoshoidoissa tehdyistä virheistä.

        Asia asiana, eikä jaaritella asian vierestä!

        Niin ja en ole ikinä käynyt kyseisessä paikassa enkä ao. lääkärin hoidossa, mutta alkaa tympimään yhden ihmisen käynnistämä haukkumiskierre.


    • Korjaan

      bi eläminen*= vieläkin

    • harmi

      Akmaralilla on entisessä neukkuvaltiossa hankittu plastiikkakirurgin pätevyys, joten hän on yleislääkäriksi aika hyvä tekemään näitä. Mutta Suomessa hänellä ei ole plastiikkakirurgin pätevyyttä, se on tosiasia.

      Itse lähtisin ensisijaisesti leikkaukseen joko julkiselle tai yksityisen terveydenhuollon isoon yksikköön. Isoissa yksiköissä tilat ja laitteet ja muut resurssit ovat aina paremmat kuin näissä pikkufirmoissa.

      Suosittelen isoissa yksiköissä työskentelyä myös lääkäreille. Kun menee töihin huonomaineiseen pikkufirmaan, myös oma maine menee. Muutamalle hyvälle lääkärille on näin käynyt, huomaan.

      • MinkäTakia

        harmi, miksi hän ei hankinut täältä sitä pätevyyttä? se on hyvin ouoa sillä on täällä sitä mahdollisuutta hankkia. Vai onko niin, että hän luottaa liikaa ammattitaitoonsa? Kohdalleni hoitovirheet mitä hän teki on ollut ihan käsittämätön! Minusta tuntuu, että jos jollekin vasta aloittavalle hotajallekin olisin antanut tehdä niin olisi mennyt paremmin miten hän teki. Lopulta sen sijaan, että myöntää virheet ja olisi yrittänyt auttaa kaiken keinoin niin kiisti ja yritti mennä pakoon.

        Minun kasvot hän laittoi aivan järkyttävän kuntoon ja kun hakeuduin Eiraan korjausten varten niin ei silellä ilman painottavat kriteerit käytetään HA-täyteaineiden vasta-ainetta, sillä siinä on riskinsä... kohdalleni kuitenkin nähtiin sen tarpeen, sillä olin sen näköinen etten voinut enää liikkua julkisilla paikoilla niin että minua ei oltaisi tuijotettu (negatiivisella tavalla).

        Myös se, että ensimmäisen tuhon jälkeen olisi ollut viimeinen asia lähteä "korjaamaan" ensimmäistä katastrofia lisää laittamalla täyteaineita poskiin niin, että siitä tulee yksinkertaisesti liikaa!! Hommansa osaava ammattilainen kyllä olisi tiennyt sen ja ei olisi laittanut enempää sitä ainetta vaan olisi esim. neuvonut asiakasta miten nopeuttamalla omaa aineenvaihdunta (lymfalla, infrapuna sauna jne.) saa täyteaineiden poistoa nopeuttamaan.

        Jos sama ihminen olisi tehnyt samat hoitovirheet (mitä minulle teki) isossa ja mainekkaassa terveydenhuollon firmassa niin maine kylläkin olisi silloinkin mennyt... ja mitä todennäköisemmin hänelle olisi tullut kunnon varoitus työnantajansa puolelta. Yleensä tällaiset isot firmat ovat hyvin tarkkoja omista maineistaan.


      • jkhgjhgkgiugy
        MinkäTakia kirjoitti:

        harmi, miksi hän ei hankinut täältä sitä pätevyyttä? se on hyvin ouoa sillä on täällä sitä mahdollisuutta hankkia. Vai onko niin, että hän luottaa liikaa ammattitaitoonsa? Kohdalleni hoitovirheet mitä hän teki on ollut ihan käsittämätön! Minusta tuntuu, että jos jollekin vasta aloittavalle hotajallekin olisin antanut tehdä niin olisi mennyt paremmin miten hän teki. Lopulta sen sijaan, että myöntää virheet ja olisi yrittänyt auttaa kaiken keinoin niin kiisti ja yritti mennä pakoon.

        Minun kasvot hän laittoi aivan järkyttävän kuntoon ja kun hakeuduin Eiraan korjausten varten niin ei silellä ilman painottavat kriteerit käytetään HA-täyteaineiden vasta-ainetta, sillä siinä on riskinsä... kohdalleni kuitenkin nähtiin sen tarpeen, sillä olin sen näköinen etten voinut enää liikkua julkisilla paikoilla niin että minua ei oltaisi tuijotettu (negatiivisella tavalla).

        Myös se, että ensimmäisen tuhon jälkeen olisi ollut viimeinen asia lähteä "korjaamaan" ensimmäistä katastrofia lisää laittamalla täyteaineita poskiin niin, että siitä tulee yksinkertaisesti liikaa!! Hommansa osaava ammattilainen kyllä olisi tiennyt sen ja ei olisi laittanut enempää sitä ainetta vaan olisi esim. neuvonut asiakasta miten nopeuttamalla omaa aineenvaihdunta (lymfalla, infrapuna sauna jne.) saa täyteaineiden poistoa nopeuttamaan.

        Jos sama ihminen olisi tehnyt samat hoitovirheet (mitä minulle teki) isossa ja mainekkaassa terveydenhuollon firmassa niin maine kylläkin olisi silloinkin mennyt... ja mitä todennäköisemmin hänelle olisi tullut kunnon varoitus työnantajansa puolelta. Yleensä tällaiset isot firmat ovat hyvin tarkkoja omista maineistaan.

        Ei se plastiikkakirurgin pätevyyden saaminen ole mikään hakemisasia. Sitä varten pitää opiskella Suomessa lisää ja olla vuosia erikoistumisohjelmassa eri sairaaloissa (onhan hän ollut jo pätkän Siluetissa). Jos lääkäri kokee että omaa jo riittävät taidot, ei ehkä haluta "tuhlata" työvuosiaan erikoistumisessa josta saa vain paperin.


    • jopakoomista

      En kestä. Kaikki palstan kommentoiduimmat (negatiivisesti kommentoidut) keskustelut on Cityklinikan lääkäreistä. Miten voi olla näin? Mikä on vialla?

    • Eiriittävä

      jkhgjhgkgiugy, no ehkä olisi kannattanut mennä opiskelemaan lisää eikä luottaa omaan taitoonsa turhankin paljon. Kyllä opiskelun ohella saa myös harjottaa ammattiaan ja ehkä siinä vaiheessa hän ei olisi mennyt painamaan täysillä voimalla posken (HUOM. mihin oli just laitettu täyteaineet) niin että vasta laitettu täyteaineet leviä silmän alaluomeen ja sivu poskiin. Puhumattakaan hänen botuliini hoidosta.

      jopakoomista, hyvä kysymys! Ei riittävä ammattitaitoa? Aineiden laadut? Välinpitämättömyys ja ei asiakkaiden toiveiden kuunteleminen?... siinä on varmasti monta tekijä mikä on saanut tuhot aikaiseksi. Kohdalleni piti kaikki edellisen mainitsemani asiat.

    • Cityklinikka_huijaa

      Paikka vedättää aina kun mahdollista. Kannattaa kysyä taholta jolla koulutus ja mariitit.

    • Kummallista

      Cityklinikka_huijaa, en voi olla enempää samaa mieltä!! Siinä vaiheessa kun €€€ menee asiakkaidensa turvallisuuden ja hyvinvoinnin edellä niin se on vaarallinen ja törkeä toiminta!!

      LueAloitus, "Niin ja en ole ikinä käynyt kyseisessä paikassa enkä ao. lääkärin hoidossa"... Niin varman!... En tippaakaan usko tähän, kuten sanoin EI kukaan oikea asiakas tulee ja kommentoimaan näin sillä tiedetään että ei voi tietää miten kyseinen lääkäri on mennyt hoitamaan toista!! :)
      "alkaa tympimään yhden ihmisen käynnistämä haukkumiskierre." ... Miksi toisen tekstit kokemuksistaan sinua häiritsee näin paljon?!? Hyvin outoa!! Tiedän kylläkin miksi! No olisi hän miettinyt kaksi kertaa seuraukset ennen kun lähti tuhoamaan toista ihmistä (niin, että vieläkin kärsii ja tulee kärsimään loppu elämänsä asti tästä!!!) epärehellisyydellään ja välinpitämättömyydellaan. Sehän tässä onkin kohdalleni sattunut hoitovirheet olisivat hyvinkin vältettävissä jos kyseisellä ihmisellä olisi ollut aste vastuuntunnetta ja tarvittava ammattitaitoa!!
      "yhden ihmisen käynnistämä haukkumiskierre."... Niin ehkä pikemminkin faktojen kertomista!!! Mitkä näköjään on saanut sinut ärtymään paljon! :))

    • mitenmeniomastamielestä

      Sain tänään potilasvakuutuskeskukselta kirjeen, missä mainittiin heidän päätöksen... he maksavat minulle korvaukset sillä nähtiin, että useampi hoitovirhe oli tapahtunut kohdalleni kyseisen henkilön toimeesta.

      Olen hyvin iloinen, että saan korvaukset mutta tosi asia on se että ei mitään rahan määrää korvaa se mitä olen menettänyt ja henkisestä tuskasta mitä olen joutunut käymään läpi tämän ihmisen takia!

      Ihan oikeasti hyvät ihmiset, miettikää hyvin tarkasti kenelle annatte teidän terveyttä ja kauneutta... Tutkikaa tarkasti tekijän taustat, koulutukset ja kokemukset sekä käytettävät aineet!!

      Dysportin kohdalla en voi syyttä itseäni sillä hän myi perinteisen Botoxen nimellä, mutta muuten olisin voinut googleta paikan ennen kun menin tuhoamaan elämäni.

      Se on sen arvoista maksaa vaikka 4 kertaa enemmän ja antaa osaavan plastiikkakirurgin hoitaa, sillä ei kukaan parempi kuin he tietävät ihmisen anatomiasta ja harvoin heistä (Suomessa) tekee sellaisia toimeenpiteitä, mitkä asiakas ei edes tarvitsisi.

    • linkkikertoo
    • really-

      Näin "pitkää" kokemusta alalta.... mutta kuitenkin vasta 2011 Valvira oli myöntänyt hänelle laillistetun lääkärin oikeudet. Nyt on vuosi 2018... miten hän voinut toimia alalla 12 vuotta. Vieläkin ennen sitä muissa sairaaloissa?!?

      That don't make sense...

    • Aikaparantaa

      Täyteaineet hupenevat yleensä alle vuodessa. Pitkäkestoisetkin ovat poistuneet täysin usein alle 18 kuukaudessa.

      • ensuosittele

        Hänen ammattitaidottomuudesta olen kärsinyt enemmän kuin pitäisi!! Hän painoi niin kovaa piskiani, että aineet siirtyivät oikean silmäni ala luomeen. Ennen sitä sormilla leviteli pienempiä määriä molempiin sielmieni ala luomeen sillä (miten jälkeenpäin puolusteli tekojaan ja kertoi) kys. täyteaine kirjamellisesti teki ihon värin hyvin vaaleaksi... lähes valkoinen ja tämän takia hän ajatteli ettei olisi näyttänyt "tyhijölle" ---> tänä sanan käytti kun perusteli silloinkin oli raivoissani ala luomissa olevitsa aineista!!!! Ei todellakaan alaluomista lähtee näin"nopeasti"....
        Kuten sanoin hänen työntuloskesta olen ja tulen kärsimään läpi elämäni!!

        Puhutaan ihmisestä, joka leikkaa ihmisiä tk-lääkäri paperilla. Hän on ollut tämän takia ennenkin hokun kohteena vuonna 2013.


      • tääeioototta

        Suo anteeksi, mutta tuo kommentointisi ei vaikuta täyspäiseltä.


      • eisinuavarten
        tääeioototta kirjoitti:

        Suo anteeksi, mutta tuo kommentointisi ei vaikuta täyspäiseltä.

        Ei tässä kukaan olekkaan sinua vakuuttamassa mihinkään!!!

        Ei nämä varoitukset ole hänelle itselleen, Cityklinikan muille henkilökunnalle eikä niiden tutuille/kavereille!! ;))

        VAAN nämä varoitukset OVAT niille (oikealle asiakkaille), jotka saatavat harkita kasvojensa antamista häneen käsiin!! :))

        ...vai tuliko paniikkia kun tuli ilmi, että on tehty erillisen ilmoituksen Valviralle hänen yli 12 vuotta toiminnasta vaikkakin tk-lääkärinä on ollut maassa 2011 lähtien.


      • Malttiarakasystävä

        Milloin toimenpide tehtiin? Täyteaineethan kun häviävät pikkuhiljaa. Eli tilanne korjaantuu.


      • hehejust

        15.09.2017. Ne päättyivät silmäni alaluomeen ja sivu poskiin!! Käytetty täyteaineet ei todellakaan ollut mitään kevyitä (vaikka väittikin ensin) sellaisia, vaikkakin itse henkilö väitti että "kyllä ne sullaa 3 kk:ssa" ...Just! Sen seurakset ovat olleet aivan jäkyttävät!!! Kuten sanoin, kaikki olisi ollut huvin jos en olisi päättynyt tämän käsiin!!!
        Teki ihan tahalteen...


      • kaduttaajapaljon

        Cityklinikan mainoksissa pitäsi lukea: "Astuu sisään! Meillä elämän tuho onnistuu pelkällä pistoshoidoillakin, ei edes tarvitse olla vaativa leikkaus."
        Eikä, että "Anna hyvinvointisi näkyä".... hehe sitä tämä paikka vie!!


      • Malttiarakasystävä

        Ikävää kuulla. Jos hommasta on kulunut vuoden verran niin suurin osa täyteaineista on jo tuossa ajassa poistunut kehossa. Paitsi jos täyteainetta oli jo ennästään ja sitä laitettiin lisää. Riippuu kanssa siitä mitä täyteainetta laitettiin? Pitkä vaikutteisimmat kestää noin pari vuotta. Mutta aineethan sulautuu vähitellen asteittain pois.

        Onko tilanne siis yhtään helpottunut? Oletko huomannut, että ainetta olisi vähemmän kuin aikaisemmin?


      • hoitajakinosaaparemmin

        Ei ole helpottunut ja enkä ole sen jälkeen lisää laittanut... niiden täyteaineiden ei saanut laittaa silmien ala luomeen, miten tämä asiansa "osaava" teki ja vieläkin tahalteen. Olen kärsinyt paljon enemmän seurauksista!!


      • RealselfTarionoita

      • jooeiosanut
        RealselfTarionoita kirjoitti:

        Tietääkseni täyteaineita ei kannata koskaan laittaa silmien lähettyville.

        https://www.realself.com/review/barrie-injectable-fillers-21-o-eye-filler-4-syringe-eye?rating=not-worth-it&offset=0&sle=0

        Tässä on yksi tapaus. Tuolta löytyy ihmisten jakamia kokemuksia tuosta. Yksikin joutui jättämään opiskelut ja työnsä homman takia. Kannattaisi miettiä lääkärinä onko tarpeeksi ammattitaitoa ja osaamista, ennen kun laittaa mitään silmien lähettyville.

        Huolestuttavinta on se, että vaikka on ollut alalla (omien sanojensa mukaan) yli 12 vuotta ja vieläkin ennen sitä kotimaassaan kirurgina niin miten joku tällainen voi tehdä jotain tällaista virhettä?! Hän kylläkin tiesi käytetyn täyteaineen koostumusta ja sitä että ei suositellaan silmien ala luomeen. Raivostavinta on se, että teki ne kaikki täysin itsepäisesti!! En missään vaiheessa pyytänyt häntä käyttämään täyteainetta silmieni ala luomissa... teki sen silti!!! Jälkeen päin kun olin järkyttynyt ja kysyin syyn tästä häneltä niin kertoi että muuten olisi väyttänyt "tyhijölle"... hän käytti tasan tarkan tämän sanan. Koska kys. täyteaine tekee ihosta kirjamellisesti valkoisen värin ja hänen mukaansa jos ei olisi levittänyt aineet ala luomiin, ei olisi näyttänyt hyvältä. Miettikää ihan oikeasti!!
        Tässäkin se olisi ollut hänen VELVOLLISUUS kertoa (kun kerrankin tiesi) ennen täyteaineen laittamista, että kys. aine tekee ihosta valoisen väriseksi!! Ja että ei ole läheskään koostumuksestaan sama mitä silloin käytti Siluetissa, vaan huomattavasti raskaampaa ja huonompi aine. Jos olisi kertonut REHELLISESTI, en olisi iki maailmassa antanut sen tehdä!!

        Hän ei edes myöskään osanut laittaa oikealla tavalla botuliini hoitoa... teki sitäkin ihan päin seinää!!

        Järkyttävän kokemuksen jälkeen hänestä ja hänen työtaidoista, minulla EI ole mitään positiivista sanottava. Ainoastaan se, että kehotan muita miettimään ainakin kaksi kertaa ennen kun annatte kasvojanne ja hyvinvointinne tämän käsiin.


    • Hoitovirheestä

      Kai ilmoituksen on tehty Valviralle, potilas vakuutuskeskukselle ja muille viranomaisille?
      Lisäksi suosittelen levittämään tietoisuutta, mikäli hoitovirhe on tapahtunut, jotta kukaan muu ei joutuisi kärsimään samalla tavalla.
      Jossakin tapauksissa myös oman blogin kirjoittaminen kokemuksistaan voi olla terpeuttista. Jotkut kertovat tarinaansa medioissa tai jopa perustavat omia sivustoja kokemuksensa jakamiseen. Toimii eräänlaisena terapiana ja samalla auttaa uusien kohtalotovereiden syntymistä.

      Usealla sivustolla ja palstalla on puhuttu juuri Karakulova ja Terosesta.

      • Korjaus

        Tarkoitin siis, että estää uusien kohtalotovereiden syntymistä.


      • häntäkannattaavaroa

        Olen kertonut aika monissa paikkaan liityvissä palstoissa siitä mihin kuntoon hän laittoi minut viime syksynä ja hänen ammattitaidon puutteesta tulleet virheestä on seuranut katastrofia.
        Mikään ei olisi tapahtunut ja minulla olisi edelleen minun kauniit ja terveet silmät ja kasvot jos en olisi päättynyt tämän ammattitaidottoman ja epärehellisen ihmisen käsiin!! Tämän takia haluan mahdollisimman moni saa tietää mistä pienestä kasvojen tuho voi tapahtua. Se ei edes ollut vaativa leikkaus vaan perus pistoshoito, jota jos asiansa vähänkin edes osaava niin ei olisi tehnyt sellaista virheitä mitä tämä teki. Nyt minun kirjamellisesti pitää mennä veitsen alle, jotta saadaan edes vähänkin korjattua. Sitä kasvoni ja silmiäni EI tarvinnut ennen astumista Cityklinikkaan ja päättymistä tämän käsiin!! Sain potilasvakuutuksesta positiivisen päätöksen ja siinä hekin totesivat että ei ollut asianmukaisesti tehty.

        Olisit vaan nähnyt miten jälkeenpäin kun huomasi itsekin mitä oli mennyt tekemään niin hänen suhtauminen sattuneisiin virheisiin... kiisti, nauroi, ja lopulta kun huomasi että asia olin vienyt eteenpäin niin syyttii minua hänen omasta työn tuloksista!!

        Olen tehnyt hänestä kantelun ja eriksen vielä ilmoitin Valviralle hänen toiminnasta... ihan varmasti hekin ovat kiinnostuneet, että miten tk-lääkäri tekee leikkauksia ja muita isoja toimeenpiteitä ilman lupaa. Myös miten voi olla, että on ollut alalla yli 12 vuotta vaikkakin on saanut tk-lääkärin paperinsa vasta vuonna 2011 Suomessa. Mikä on mielestäni aika harhaan johtava ja epäeettistä itsensä mainostamista on se, että ei yksikään noissa missä hänestä kerrotaan firman kotisivulla, on mainittu MILLOIN hän on saanut laillistetun lääkärin (tk-lääkäri) luvansa Suomessa!! Kaikissa muissa yksityisen puolella olevat lääkäri ja muut asiantuntijat niin he ovat maininneet CV:ssään milloin ovat saaneet lääkäri luvansa.

        "Akmaral Karakulova on palvellut esteettisen lääketieteen asiakkaita Suomessa yli 12 vuoden ajan."

        https://cityklinikka.fi/akmaral-karakulova/

        https://cityklinikka.fi/wp-content/uploads/2017/12/CV-Akmaral-Karakulova.pdf


      • bdbvebfäveäej
        häntäkannattaavaroa kirjoitti:

        Olen kertonut aika monissa paikkaan liityvissä palstoissa siitä mihin kuntoon hän laittoi minut viime syksynä ja hänen ammattitaidon puutteesta tulleet virheestä on seuranut katastrofia.
        Mikään ei olisi tapahtunut ja minulla olisi edelleen minun kauniit ja terveet silmät ja kasvot jos en olisi päättynyt tämän ammattitaidottoman ja epärehellisen ihmisen käsiin!! Tämän takia haluan mahdollisimman moni saa tietää mistä pienestä kasvojen tuho voi tapahtua. Se ei edes ollut vaativa leikkaus vaan perus pistoshoito, jota jos asiansa vähänkin edes osaava niin ei olisi tehnyt sellaista virheitä mitä tämä teki. Nyt minun kirjamellisesti pitää mennä veitsen alle, jotta saadaan edes vähänkin korjattua. Sitä kasvoni ja silmiäni EI tarvinnut ennen astumista Cityklinikkaan ja päättymistä tämän käsiin!! Sain potilasvakuutuksesta positiivisen päätöksen ja siinä hekin totesivat että ei ollut asianmukaisesti tehty.

        Olisit vaan nähnyt miten jälkeenpäin kun huomasi itsekin mitä oli mennyt tekemään niin hänen suhtauminen sattuneisiin virheisiin... kiisti, nauroi, ja lopulta kun huomasi että asia olin vienyt eteenpäin niin syyttii minua hänen omasta työn tuloksista!!

        Olen tehnyt hänestä kantelun ja eriksen vielä ilmoitin Valviralle hänen toiminnasta... ihan varmasti hekin ovat kiinnostuneet, että miten tk-lääkäri tekee leikkauksia ja muita isoja toimeenpiteitä ilman lupaa. Myös miten voi olla, että on ollut alalla yli 12 vuotta vaikkakin on saanut tk-lääkärin paperinsa vasta vuonna 2011 Suomessa. Mikä on mielestäni aika harhaan johtava ja epäeettistä itsensä mainostamista on se, että ei yksikään noissa missä hänestä kerrotaan firman kotisivulla, on mainittu MILLOIN hän on saanut laillistetun lääkärin (tk-lääkäri) luvansa Suomessa!! Kaikissa muissa yksityisen puolella olevat lääkäri ja muut asiantuntijat niin he ovat maininneet CV:ssään milloin ovat saaneet lääkäri luvansa.

        "Akmaral Karakulova on palvellut esteettisen lääketieteen asiakkaita Suomessa yli 12 vuoden ajan."

        https://cityklinikka.fi/akmaral-karakulova/

        https://cityklinikka.fi/wp-content/uploads/2017/12/CV-Akmaral-Karakulova.pdf

        Ottamatta mitenkään kantaa ko lääkäriin ja hänen tekemiinsä toimenpiteisiin, niin lääketieteen lisensiaatti saa tehdä ihan mitä tahansa leikkauksia - vaikka avosydänleikkauksia, mikäli taidot riittävät. Mm kaikki erikoistuvat lääkärit tekevät toimenpiteitä myös itsenäisesti, kun heille on ensin toimenpide opetettu. Erikoistuvat lääkärit opettavat toisilleen myös toimenpiteitä, eikä aina opettajana siis suinkaan ole kokenut erikoislääkäri. Ei siis tarvitse olla kirurgiselle alalla erikoistunut valmis erikoislääkäri saadakseen tehdä kirurgisia toimenpiteitä.


      • huonoselitys

        Niin haiskahtaa tämä älytön puolustus, ettei toista!!
        Miten niin, että EI tarvitse erillistä lupaa leikata toista ihmistä?!?!

        Miksi et laita tämän näkökulmasti asiata vaikka valviralle, joka tutkii tämän ihmisen toimintoja?!

        Kun puhutaan taidoista niin, henkilö joka toppaa reilusti yli 3 ml per poski asiakkaansa posket täyteen. Vieläkin sellaine asiaks joka ei alunperinkaan olisi edes tarvinnut yksikään näitä pistoshoitoa. Henkilö, joka painaa suoraan toisen kasvoihin vasteen mihin itse oli laittanut vasta täyteaineet. Henkilö, joka ei edes tiedä mihin aika väliin ei ole suositeltava laittaa lisää botuliinia. Myy tahallisesti markkinoiden halvin tuotteen kallimman ja paremman laatuisen tuotteen nimellä!!! Ja nämä ovat hänen ammatitaidot mitä minä pelkästään olen kokenut. Enkä usko, että olen ensimmäin/ainoa ketä hän on ammattitaidottomuudellaan vahingoittanut.

        Tämän takia on keksitty koulutus ja sitä että jokainen joka halua erikoistua johonkin alalle niin käy sen aluta loppuun läpi!! Se, että hän luottaa omaan ammattitaidonsa ja tämän takia tekee tk-lääkärin paperilla leikkauksia niin se on jotain ihan järkyttävää!!


      • Kiittikiitti

        Kiitti varoituksista. Perun suunnitelmani käydä hänen vastaanotollaan.


      • olehyvä
        Kiittikiitti kirjoitti:

        Kiitti varoituksista. Perun suunnitelmani käydä hänen vastaanotollaan.

        Ole hyvä!!<3

        Kohdalleni on liian myöhäistä, mutta ekhä kokemuksia kertomalla niin pystyisin pelastamaan ainakin joidenkin kohtaloa. Ennen tämä en tiennyt miten kivuliasta ja traumattista on kun lähes menetät omat kauniit kasvojasi. Jokainen meistä näkee minä kuvansa kasvojen avulla ja niiden avulla myös muut tutut tunnistavat sinua... kun se on pilalla niin se on sanoin kuvamaton tuskaista hyväksyä. Vieläkin kun mietin mistä kaikkien alkaneen... antamalle ne tämän ammattitaidottoman ihmisen käsiin!!

        Katsot vaan hyvin tarkasti kenelle menet ja Googleta tekijän, paikan ja jos on pistoshoito kyseessä niin käytettävät aineet!!
        Huonoja tekijöitä on enemmän kuin luullaan markkinoilla, ku kukaan viranomainen ei valvoo.

        Bulevardi klinikka, Eira sairaala ja Sairaala KL. Parista ensimmäisestä on hyviä kokemuksia ja viimeisestä olen kuullut hyvä (Asko Salmi). Heillä on oikeat alan ammattilaiset pitäkällä kokemuksilla. Eivätkä tekee mitään ylimääräistä vaan saadakseen asiakaidensa taskut tyhjenettyä.


    • tekosyyt

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000695002.html

      "Varmaan joku virhe on käynyt" ... niin varmasti!!

      Vähän sama asia miten Cityklinikan toimari syyttää kilpailijoitaan ja yrittää laittaa kaikkia "väärinkesityksenä" omista sotkuistaan!!

    • vielälisää
    • Yllätysyllätys

      Yllätys yllätys... Cityklinikka. Siellä on ollut tapauksia. Turussa tehdyt leikkaukset ilman lupia, siellä on se suu- ja leukakirurgi, josta on ollut juttua ja sitten tämä, jonka pistohoidosta tässä ketjussa puhutaan.

    • miksinäin

      Ilmoitin hänestä myös lääkäriliitolle. He olivat ennenkin kritisoineet häntä harhaan johtamisesta.
      Nyt hän on käyttänyt lääkärin nimen, mutta herää kysymys miksi on antanut itsestään kuvan että on toiminut esteettisen alan laillistettuna lääkärinä yli 12 vuotta. Vaikkakin Valvira oli myöntänyt hänelle luvan vuonna 2011. Jos ennen lupaa saikin toisen lääkärin valvonnassa toimia, se on eri asia ja silti hänen kuuluisi mainita milloin oli saanut tk-lääkärin luvansa.

      Tässä yritän näyttää miten hän on yrittänyt kerätä niitä asiakkaita itselleen.

      Mistä hän oli saanut botuliini pistosten koulutuksensa?
      Kunnon koulutuksen saanut toimija teitää mihin kohtiin esim. otsa alueella EI olisi suositeltavaa laittaa. Myös että mikä on se minimi ajan väli minkä aikana ei suositellaan laittamaan lisää botuliinia!! Näitä virheitä hän teki minulle ja varmasti muillekin... minä satuin vaan olemaan, joka on kertonut kokemuksistaan julkisesti.

      • patti

        Siinä jäi patti...


      • hänentyöjälki

        Täytyy vielä tämänkin mainita... kun kului vähän aika botuliini saamisesta niin mun oikea puolinen suupieli tippui vähän alemmaksi ja se on edelleen alamepa kuin toinen eikä ole parannusta näkynyt. Kun huomasin sen niin kävin päivystyksessä ja multa otettiin aivojen MRI... siinä ei ollut mitään. Siinä vaiheessa lääkäri totesi että se on todennäköisemmin botuliinistä. Tämän jälkeen myös yksi neurologi Töölössä kertoi johtuneet botuliinista. Hän tuolloin sanoi että mitä todennäköisemmin nousee takaisin mutta hyvin hitaasti. Kurten sanoin, ei ole edelleenkään minkäänlaista edistystä näkynyt. Ennen ja jälki kuviani kun katso niin siinä on selkeasti malempi oikea puolinen.


    • kaduttaasuunnattomasti

      Nyt mulla on suorastaan kammo 15.09. päivää kohtaan. Tulen aina yhdistämään tämän päivän kasvojeni ja terveyteni puoskaroinnin alkamisesta.

      Kunpa joku olisi aiemmin varoittanut mua :(((( Et tiedä mistä kaikista olisin säästynyt!!!

    • Tällänennyt

      Tuolla yhdellä henkilöllä pysyi aine 2 vuotta. Sitten kävi leikkauksessa, jossa aine ja patti poistetaan. Se täytyi tehdä 2 osassa, jotta saatiin kaikki pois. Botoxi lähtee joo pikkuhiljaa. Mutta se, että se lähtisi 3-4 kuukaudessa ei pidä paikkaansa suun aluuella.

    • Eioleoikeutta

      Joo ei kyllä kenelläkään ole oikeutta riistää toisen henkilön henkistä hyvinvointia ja elämäniloa. Täytyy tietää tarkalleen mitä tekee. Ja jos sattuu paha virhe, niin sitten korvaa asian korjauksen, vaikka se vaatisikin leikkausta.

      Ammattitaitoisille kirurgeille ei näitä virheitä satu, tiedän sen, koska olen käynyt osaavan plastiikkakirurgin luona täyteaineita ottamassa.

      • eikuuluuolla

        Hänellä oli myös vaikeuksia ymmärtää, että kyseessä on toisen ihmisen KASVOT... ei paita, ei housut, eikä pieni ihottuma jossain vartalon osassa... Vaan näinkin pieni ja mitätön asia kuin kasvot ja silmät!!!

        Siinä vaiheessa mulle tuli päivän selväksi tämän ihmisen todellinen luonne!! Kiisti, nauroi ja loulta kun sai tietää, että olin ilmoittanut viranomaisille hänestä niin lähti syyttämään mua sen omista virheistä.

        Mielestäni häneltä kuuluisi otta lupa pois. Syyt: Ei riittävä/tarvittava ammattitaitoa, tahallisesti vääristi käyttämiän aineita, ei osa/halua kuunella asiakkaansa toiveita, itseppäinen, välinpitämätön. Ja kun tapahtuu hoitovirhe niin ei osaa lainkaan ottaa vastuutta.... siinä vaiheessa olet itse se syyllinen.

        Kuten sanoin, olen laittamassa juridisin keinoin kaikkia jotka ovat olleet osallisena kasvojeni, terveyteni ja näiden kautta elämäni tuhossa vastuuseen. Olkoon samlla hyvä opetus kaikille muillekin puoskareille (uskokaa pois näitä löytyy), mitä on seuraukset kun välinpitämättömästi vahingoitat toista ihmistä joka alunperinkin tule luoksesi koska uskoi ja luotti ammattitaitoasi!

        Ennen näitä, olin positiivinen, iloinen, hymy ei tippunut huulilta, näin itselleni ja yritykselleni lupavan tulevaisuuden (ja sitä se olikin), suhtauduin tulevaisuuteen innokkaasti.
        Nyt suorastaan ei ole ollut päivääkään jolloin en oli ahdistunut ja itkenyt näistä kaikista mitä sai alkunsa tämän henkilön käsissä!! Ei yksikään olisi tapahtunut jos olisin välttynyt tohon paikkaan menemisestä. Se on epäreilua mistä elämäsi ilo ja hyvinvointisi voi vahingoitua. Hänkin kantaa lääkärin nimen... just. Mielestäni lääkärin kuuluisi auttaa ja parantaa potilastaan eikä niin että näke vaan €€€€ ja viis potilasta. Hän veloitti multa "korjaus" pistos hoidostakin, mikä vaan pahensi tilanetta entistäkin enemmän... toppasi jo valmiiksi yli topatut poskeet entistäkin enemmän.


      • Mielestäni

        Silloin, kun kyseessä on ihmisen kasvot, niin voidaan puhua myös hänen identiteetistään ja persoonallisuudesta. Usein ensimmäisenä aamulla, kun heräämme, katsomme itseämme peilistä. Kun tämä identiteetti rikotaan raha-ahneuden ja ammattitaidottomuuden vuoksi, niin todelliset henkisen ja fyysisen kärsimyksen aiheuttamat vahingot voivat olla kymmeniä tuhansia euroja - joskus ne eivät ole edes mitattavissa. Lisäksi usein menee tuhansia euroja asian korjaukseen, kun täytyy juosta kirurgien luona ja tehdä korjaavia toimenpiteitä.

        Puoskarit on tottakai saatava vastuuseen. Sellainen virhe, joka maksaa toiselle hänen koko henkisen hyvinvointinsa ja elämänlaatunsa, ei voida kuitata olan kohautuksella.


      • väärälläalalla
        Mielestäni kirjoitti:

        Silloin, kun kyseessä on ihmisen kasvot, niin voidaan puhua myös hänen identiteetistään ja persoonallisuudesta. Usein ensimmäisenä aamulla, kun heräämme, katsomme itseämme peilistä. Kun tämä identiteetti rikotaan raha-ahneuden ja ammattitaidottomuuden vuoksi, niin todelliset henkisen ja fyysisen kärsimyksen aiheuttamat vahingot voivat olla kymmeniä tuhansia euroja - joskus ne eivät ole edes mitattavissa. Lisäksi usein menee tuhansia euroja asian korjaukseen, kun täytyy juosta kirurgien luona ja tehdä korjaavia toimenpiteitä.

        Puoskarit on tottakai saatava vastuuseen. Sellainen virhe, joka maksaa toiselle hänen koko henkisen hyvinvointinsa ja elämänlaatunsa, ei voida kuitata olan kohautuksella.

        En oikeasti välitä että saan noiden likaista rahaa tällaisenaan käteni vaan että ne jotka ovat olleet osallisina kasvojeni tuhossa niin ovat velvollisisa viime pennin asti maksamaan suoraan kaikki tarvittavia leikkauskustannuksia ja niihin liittyvät muut kustannukset... esim. kirusrgien ja silmä lääkäreiden konsultointi maksut jne.
        Se verran ovat velkaa!!
        Näistä aiheutuneista henkisestä rasituksista en tule koskaan toipumaan... jäänyt ikuinen trauma!
        Ei pelkästään minulle vaan minun koko perheelle.


      • ottakoonvastuu
        Mielestäni kirjoitti:

        Silloin, kun kyseessä on ihmisen kasvot, niin voidaan puhua myös hänen identiteetistään ja persoonallisuudesta. Usein ensimmäisenä aamulla, kun heräämme, katsomme itseämme peilistä. Kun tämä identiteetti rikotaan raha-ahneuden ja ammattitaidottomuuden vuoksi, niin todelliset henkisen ja fyysisen kärsimyksen aiheuttamat vahingot voivat olla kymmeniä tuhansia euroja - joskus ne eivät ole edes mitattavissa. Lisäksi usein menee tuhansia euroja asian korjaukseen, kun täytyy juosta kirurgien luona ja tehdä korjaavia toimenpiteitä.

        Puoskarit on tottakai saatava vastuuseen. Sellainen virhe, joka maksaa toiselle hänen koko henkisen hyvinvointinsa ja elämänlaatunsa, ei voida kuitata olan kohautuksella.

        Ja sekin, että vuosien varrella paikan sotkuista ja ammattitaidottomuudeasta on joutunut potilasvakuutuskeskus korvamaan on väärin, sillä se on veronmaksaijen rahoilla... ne joiden kuuluisi kustantaa ja korvaa ovat ITSE TEKIJÄT!!! Vaikka joutuisikin ottamaan lainaa pankista, mutta se on silti tekijän velvollisuus. On ihan eri asia jos olisi toiminut sääntöjen mukaisesti ja silti olisi tullut vahinko, mutta tällä ammatin puute tasolla ja epärehellisyydella kun tehdään niin kylläkin sinä vaiheessa kantaa 100% vastuutta!!


      • vastuunotto

        Niin. Yksi tapa auttaa muita on varoittaa tekijöistä. Mutta sitten radikaalimpaa on viedä asiaa vaikka oikeuteen. Siinä on hyvä olla mukana asiantunteva lääkäri ja asianajaja, joka tietää alasta.
        Tuolla työskentelee ainakin pari henkilöä, joiden asiakkaiden kertomukset saavat kiehumaan. Varsinkin se miten eivät ota vastuuta.


      • Kiitostuestasi
        vastuunotto kirjoitti:

        Niin. Yksi tapa auttaa muita on varoittaa tekijöistä. Mutta sitten radikaalimpaa on viedä asiaa vaikka oikeuteen. Siinä on hyvä olla mukana asiantunteva lääkäri ja asianajaja, joka tietää alasta.
        Tuolla työskentelee ainakin pari henkilöä, joiden asiakkaiden kertomukset saavat kiehumaan. Varsinkin se miten eivät ota vastuuta.

        Kiitos kun olet ollut täällä tukemassa! <3
        Joo siihen pyrin.


      • Myötätunnot

        Ole hyvä :) Googlasin tuota lääkäriä ja tämä ketju tuli ensimmäisinä esille. Tuo kokemuksesi kyllä sai minun myötätunnot.


      • kaduttaa
        Myötätunnot kirjoitti:

        Ole hyvä :) Googlasin tuota lääkäriä ja tämä ketju tuli ensimmäisinä esille. Tuo kokemuksesi kyllä sai minun myötätunnot.

        Kunpa saisin vietyä aika taaksepäin :(((( niiiiiin kaduttaa.


    • Toimipisteet

      Missö paikoissa hän leikkailee?

      • Ainakin

        Ainakin Cityklinikassa


    • poliisiasiaa

      Kyllä lääkäriliiton pitäisi puuttua tuon yrityksen mainontaan muutenkin. Siellä markkinoidaan sellaisilla titteleillä, joita ei saisi oikeasti suomalainen lääkäri käyttää. Mainostetaan lääkkeiden nimiä (eikä sitten edes käytetä kyseisiä lääkkeitä, puhun Botoxista).

      Mitään markkinointi ohjeita ei tuolla noudateta. Hyväuskoiset uskovat valheellisiin mainoksiin ja sitten verorahoilla korjataan hoitovirheitä.

      Tuo ei koske enään pelkästään paikan asiakkaita vaan ihan myös veronmaksajia. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun joku on tuolta joutunut hoidettavaksi julkiselle puolelle. Joko kiireellisesti ambulanssikyydillä tai kiireettömästi. Tämä on tosiasia josta on minua turha haastaa oikeuteen. En mustamaalaa vain kerron tosiasiat ääneen.

      Maksajana pitäisi toimia sen joka virheitä tekee. Jokaiselle sattuu virheitä mutta tuolla paikassa vastuuta ei oteta ollenkaan. Kun toimintaa ei korjata virheiden jälkeen, niin tottakai mitään ei myöskään opita. Virheet jatkuu, aj leikkaukset epäonnistuu. raha virtaa yrittäjän taskuun ja yhteiskunta maksaa korjausleikkaukset.

      Ja tosiaan minua on turha uhkailla poliisilla tai käräjillä. Voin kyllä kertoa nämä samat asiat myös viranomaisille. Minua on täällä vielä viisi vuotta sitten uhkailtu rikosilmoituksilla jne jne. Uhkailu ei tehonnut sillon eikä se tehoa nytkään. Siitä vaan tekemään poliisille ilmotusta niin selvitellään asiat kunnolla.

      • Hyvinsanottu

        Todella hyvin selitit asian!!
        Kun kerroin avoimesti paikan liittyvissä keskustelu palstoissa, että mitä minulle tehtiin tuolla ja miten epäasiallisesti hoitivat asian vielä jälkeenpäinkin, niin "joku" lähti minuakin uhkailemaan viranomaisille mustamaalamisesta ilmoittamisesta. Sanoin myös, että siitä vaan!!! Siinä vaiheessa selvitellään kunnolla niiden touhut. Olet täysin oikeassa heidän markkinoimisestakin... se on suorastaan kuluttajien huijaamista!!!


      • Saariittää

        Vieläkin puhutaan sellaisista hoitovirheistä, joista suurin osa vahingoitetuista asiakkaista olisivat pelastuneet JOS JA VAIN noilla tekijöillä olisi ollut rehellisyyttä, sitä tarvittava ammattitaitoa ja vastuuntunnetta!!!
        Ei yksikään ihmisen kuuluisi kärsiä noiden edesvastuuttomista touhuista ja tähänkin asti on vaan liikaa tätä tapahtunut!!!

        Kuten sanoin... luvat pois, ihan oikeasti!!!


      • Niinsaariittää

        Totta... Niin totta...


      • onollutihanuskomatonta
        Niinsaariittää kirjoitti:

        Totta... Niin totta...

        Tämä naislääkärin tehdyistä hoito virheistä ja vielä enemmän sen seurauksista olen liiottelematta kärsinyt niin paljon (sekä fyysisesti, että henkisesti), että en ole koskaan ennen vastaava kokenut elämäni aikan.

        Tämän takia varoitan kertomalla kokemuksistani niiiiin monia kun voin, ettei käy muille samalla tavalla!!

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitäkin, että ITSE TEKIJÖIDEN KUULUISI maksamaan viime pennin asti kaikkia korjaustoimeenpiteiden kustannukset ja aiheutuneesta vahingoista seuranneet kustannukset, eikä potilasvakuutuskeskuksen. Tällä tavalla on tällaisille tekijöille itsestään selvä asia, että puoskaroivat tietoisesti lisää kun tietävät että toiset (julkinen puoli) ne sitten korjaa ja korvaa. Uskoisin tämän tyyppiset tekijät olisivat toiminneet ihan eri tavalla jos ITSE joutuisivat maksumiehenä siinä!


    • miettikääihanoikeasti

      Huomasin äsken, että oli poistettu kaikki tekstit mitä oli mainittu Cityklinikan henkilöstö kohdassa tästä lääkäristä... siinä oli tekstejä mm. hänen työhistoriasta JA siitä mitä kaikkia toimeenpiteitä hän tekee kys. paikassa!! On vielä edelleen hänen CV, mutta oli vielä erilliset tekstit kys. lääkäristä!! Miettikää... he poistivat ne kaikki!

      Mutta ei haittaa, sillä itse arvelinkin että saattavat muokata tai ottavat pois ne tekstit. TÄMÄN TAKIA OTIN KUVAN SIITÄ SIVUSTOSTA ennen kun ehtivät ottamaan sen pois!! :)))))

      https://cityklinikka.fi/tyontekija/akmaral-karakulova/

      • ainiin

        ... Nyt lähetän Valviralle s-postina mun ottamia kuvia siitä sivustosta. Kun kerrankin he eivät enää näe mitä oli alunperin siinä linkissä mitä lähetin heille. Ongelma ratkaistu! :))))


      • uskomatonta
        ainiin kirjoitti:

        ... Nyt lähetän Valviralle s-postina mun ottamia kuvia siitä sivustosta. Kun kerrankin he eivät enää näe mitä oli alunperin siinä linkissä mitä lähetin heille. Ongelma ratkaistu! :))))

        ... Siinä oli kuvia kun hän oli leikkaamassa ja nekin on otettu pois. Mutta ei hätää minulla ON kännykässä NE KUVAT!!

        Noiden touhut ja asioiden peitteleminen on niiiiiin uskomatonta ja hävytöntä ettei mitään rajaa!!!


      • Hoidettu

        Laitoin äsken ne kuvat eteenpäin ja laitoin uuden linkin tästä muokatusta sivustosta, näin hekin pääsevät ihmettelemään, että miten tästä näin on käynyt. Ja ennen kaikkian miten joku tk-lääkäri paperilla tekee niitä isompia toimeenpiteitä. Ennen heidän muokkausta, siellä oli oikein listattuna tämän henkilön tekemiä toimeenpiteistä mm. rasvaimu ja rasvansiirtoa, ylä ja ala-luomileikkaukset jne.


      • miksipitäätehdä

        Firman kotisivuilla väitetään, että kys. lääkäri tekee pienkirurgisia toimeepiteitä... ei rasvanimu ja siirrot ole mikään pieniä toimeenpiteitä!!! Kun tämän kysytään ihan keneltä tahansa päteväiltä plastiikkakirurgeilta niin vahvistavat miten vaativa operaatio sekin on!! Tämän takia tarvitaan sen extra 6 vuotta koulutuksen plastiikkakirurgiksi... ei tämän lisä koulutuksen tarvetta kukaan turhan keksinyt!! Ja siinä opetetaan sellaisia asioita mitkä ehkäisevät vahinkojen aiheuttamista ja en usko siinä vaiheessa hän olisi mennyt pilaamaan asiakkaansa kasvoja perus pistoshoidoilla... ja ei edes yksi moka vaan MONTA peräkkäin!!


      • 1.5ruiskeeiolesamakuin1m
        miksipitäätehdä kirjoitti:

        Firman kotisivuilla väitetään, että kys. lääkäri tekee pienkirurgisia toimeepiteitä... ei rasvanimu ja siirrot ole mikään pieniä toimeenpiteitä!!! Kun tämän kysytään ihan keneltä tahansa päteväiltä plastiikkakirurgeilta niin vahvistavat miten vaativa operaatio sekin on!! Tämän takia tarvitaan sen extra 6 vuotta koulutuksen plastiikkakirurgiksi... ei tämän lisä koulutuksen tarvetta kukaan turhan keksinyt!! Ja siinä opetetaan sellaisia asioita mitkä ehkäisevät vahinkojen aiheuttamista ja en usko siinä vaiheessa hän olisi mennyt pilaamaan asiakkaansa kasvoja perus pistoshoidoilla... ja ei edes yksi moka vaan MONTA peräkkäin!!

        Hän käytti ensimmäisen katastrofin "korjaamiseksi" (mikä johtii vieläkin huonompaan tulokseen!) Hydryalix Volume 1,5 ruisketta (eli yksi kokonaisen ja toisen puolen)... nyt kun tarkistin niin onhan se enemmän kuin mitä hän oli maininnut potilaskertomuksessa 1 ml:ksi. On se reilusti yli mainittua. Haluan tietää MIKSI hän kirjoitti pienemmän määrän siitä mitä oli todellisuudessa käyttänyt??!!

        Kuten sanoin... Lupa pois tältäkin!!!

        Jonkin aikaa sitten kun keräsin kertyneet kustannuksista kuitit potilasvakuutuksen varten niin huomasin, että olivat veloittaneet 2 kertaa enemmän botuliinista ja siitä minulla on tosite kuitissa!!! Laitoin sen eteenpäin potilasvakuutukseen ja siinä mainitsinkin, että joko on tahalteen veloitettu 2 kertaa tai sitten kys. lääkäri oli laittanut 2 ruisketta vaikka oli sovittu että ei edes yksi kokonaistakaan. Kys. henkilö tuli itse toimeenpiteen jälkeen kassalle ja ilmoitti veloitettavan summan siinä en tarkasti kuullut mikä summa hän oli antanut ja en edes tajunnut tarkistaa tuolloin kuitista mitä oli veloitettu!!

        Kaikki edelliset asiakkaat, tarkistakaa kuitista ja pankin tiliotteesta miten teiltä on veloitettu kys. firmassa!!!


    • Markkinoil

      Tuo luminera jota markkinoivat taitaa oll melko uusi.

    • Potilaseioleturvassa

      Tuo pienkirurgiasta puhuminen rasvaimujen ja kasvokirurgian yhteydessä on pelkkää bullshittiä. Nuo on plastiikkakirurgiaa.
      Sikorski teki rasvaimuja rasvansiirtoja ja muita plastiikkakirurgiaa Turussa ilman lupaa. Käsittämätöntä on se kun lupaa ei ollut pitää edes vastaanottoa Turussa niin tämä tekee rasvaimut ja brasilian buttock liftit siel.

      • niintotta

        Älä muuta sano!
        Tuolla mun kasvojen lisäksi on pilattu muidenkin asiakkaiden kasvoja pelkillä täyteaine ja botuliini hoidoilla... ja tekijät on ollut lääkäreitä!! Sitten ne tekee vielä näitä vaativia "pienkirurgisia" toimeenpiteitä.
        Tämä naislääkäri levitteli tahlteen täyteaineen silmieni ala luomiin, vaikka tiesi että kyseisen täyteainetta ei missään nimessä suositellaan silmien luomi alueella. Sitten vielä lopulta painoi kunnolla oikean puolisen poskiani niin että päättyi vielä lisää ainetta ala luomeen! Tämä oli vaan yksi tekemä virhe muiden joukosta!! Ja tämä henkilö tekee näitä leikkauksia.
        Ainoa mitä on ehkä vähän helpottanut on se, että sain tietää mulle käytetyt täyteaineet on tuotu Eurooppaan laillisesti. Mutta ei ole tietoja, että onko kys. firman toimari ilmoittanut ne Suomen viranomaisille.

        Vaikka on tapahtumasta kulunut vuosi niin edelleen mun on vaikea uskoa ja hyväksyä mitä mulle tehtiin tuolla ja mistä koko puoskarointi alkoi :((((( Niin harmittaa miksi menin tonne!!!


    • joonkokemus

      No jopas on

    • ifitsersfd

      Kakikenlaista..

    • Icanflef

      Suosittelen etsimään pätevimmän kirurgin.

    • kysymysheräilee

      Käyttääkö tämä Karakulovakin nyt tuota kohuttua Lumina täyteainetta ?

      • uskoisinjoo

        Hän kuuluu Cityklinikan henkilöstöön, joten...


    • Dekmis

      Huhhuh mitä pas...aa täällä suolletaan Cityklinikasta. No joo, onhan nimettömänä helppoa laukoa ihan mitä vaan. No ehkä näiden törkeiden kommenttien lukijoilla on medialukutaitoa

    • aikajännä

      Mitä mieltä olette kys. lääkärin uudesta kuvasta, mitä on laitettu firman kotisivulla?

      Eikö ole hieman käsitelty näköinen kuva?
      Mitä pyritään viestitellä sillä käsiteltyllä kuvalla?
      Miksi ei laitettu kuva siitä miltä todellisuudessa henkilö näyttää?
      Kuitenkin löytyy vaikka kuinka monta muita kuvia, joissa näkee miltä hän todellisuudessa näyttää.
      En ymmärrä mihin ne pyrkii sillä... Mitä mieltä olette tästä?

      Vaikkakin hän tietää paikan sotkuista (luvattomat toimeenpiteet, ei-hyväksyttyä täteainetta), niin silti tekee tuolla vielä töitä... Kokemukseni hänen kanssa paljasti, että itsekin tietoisesti vääristi aineet ja teki sellaisia asioita, mikä ei vähänkin asiansa osaava EI olisi tehnyt.

      • eiymmärtänyt

        Tästä lääkäristä vielä sen verran, että mulla oli vaikeuksia ymmärtyttää hänelle siitä, että kyse on toisen ihmisen KASVOT... ei kengät, ei paita, ei laukku vaan ruumin osa ja vieläkin näin näkyvä kuin kasvot, jota on mahdotonta peittää!!! Miten hän reagoi... niiiiin välinpitämättömästi, että talon siivojallakin olisi enemmän käsitystä asian tärkeydestä kuin mitä tällä (omassa kotimaassaan vieläkin kirurgin koulutuksen saaneella... hmmm)!!!

        Te, jotka harkitsette hänelle kasvojenne antamista toimeenpiteitä varten niin omalla kokemuksella voin VAHVISTAA että hän ensin tekee ja vasta sitten harkitsee että pitikö niin tehdä vai ei... kohdalleni teki virheitä enemmän kuin kerran... se oli jotain ihan käsittämätöntä!!!


    • voivoi

      Näköjään taas tuttuun tapaan pyydetty poistamaan asiallisetkin tekstit täältä.
      Ei haluttu paljastua tämän henkilön työhistoria missä lehdistössä itse Valvira ja lääkäriliitto olivat kritisoineet tämän.

      Onko vaan niin, että meidän kuluttaijen ei saisi tietää todellisuudessa millaisen käsiin päädytään.
      Juu, voi suojata jos kyseessä olisi ollut puhtaasti vahinko... mutta se, että on TIETOISESTI tehnyt niin ei kyllä siinä vaiheessa pitäisi peittää asian.

      • taasnähdään

        Pyydettiinkö sinua poistamaan tekstejä täältä? Yrittävät peitellä jälkiään?


      • nohoihoi
        taasnähdään kirjoitti:

        Pyydettiinkö sinua poistamaan tekstejä täältä? Yrittävät peitellä jälkiään?

        No kylläpä ollaan nopeita reagoimaan... hoihoi! ;))

        Ei vaan ylläpitäjältä ja ihan varmasti hekin ihmettelevät miten kys. klinikka (talon tietyt henkilöt) pyytää toistensa perään tekstien positamista ja juuri sellaiset tekstit, joiden avulla moni oikeasti saatta pelastua noiden välinpitämättömyydella aiheuttamista hoitovirheistä!!! :))

        "Yrittävät peitellä jälkiään?" ... Et kai väittä ettet ole lukenut edelliset tekstit täällä ja muissakin keskustelu palstoissa liittyen tähän klinikkaan?!?? Jos olet niin lukutaidoton niin hanki vaikka kaveri joka lukisi sinulle ääneen ne!!!

        Kylläkin tiedän että (taasnähdään) kirjoittaja on joko itse henkilö tai klinikan muu henkilökunta!!!
        Ei kukaan "tyytyväinen asiakas" valvoo näin tiivisti näitä palstoja missä asiakkaat ovat kertoneet ja kertovat kokemuksistaan paikasta!!!!

        Varmasti on ärsyttävää kun itse aiheutetut sotkut paljastuvat toistensa perään täällä, mutta ITSEHÄN niitä on aiheuttanut!!! Vai olenko väärässä?!?

        Tältä henkilöltä puuttuu tarvittavaa osaamista/ammattitaitoa, rehellisyyttä, vastuuntunnetta ja moraalia... Itseäni myös kiinnostaa tietää, että MIKSI hän luottaa ammattitaitoonsa, mikä valitettavasti ja todistetusti sillä ei ole täysin hallussa. Myös lääkäriliitto oli näköjään aikoinaan ihmetellyt lehdissä, että kerrankin Suomessa tällä olisi ollut mahdollisuus lisää kouluttautua tähän alaan niin ei kuitenkaan tehnyt. Selkeästi piitamatta potilasturvallisuudesta siirtänyt itseään pikku kirurgiksi tälle alalle!!!! Ja tämä on VÄÄRIN kuluttajia kohtaan, jotka (kuten MINÄ) uskovat tämän alan valvontaan ja turvallisuuteen Suomessa!!!! Itse EN olisi antanut tämän ihmisen tulla lähelläkään minua jos olisin tiennyt hänen taustastaan, että kys. EI ole alalle erikoistunut lääkäri vaan tk-lääkäri.

        Ja millaiset ihmiset tulevat ja puolustavat näitä?!? .. Joiden toiminnoista on selkeitä näytteitä, että ovat toiminneet välinpitämättömästi ja väärin monellakin tasolla!!!!


      • VÄÄRInkäsitys

        Parahin "voivoi". Olet ilmeisesti ymmärtänyt minua väärin. Meinasi sitä että tuo klinikka peittelee jälkiään. Ja en ihmettele vaikka ne yrittäisivät pyytää asiakasta poistamaan tekstin.


      • Pahoittelut
        VÄÄRInkäsitys kirjoitti:

        Parahin "voivoi". Olet ilmeisesti ymmärtänyt minua väärin. Meinasi sitä että tuo klinikka peittelee jälkiään. Ja en ihmettele vaikka ne yrittäisivät pyytää asiakasta poistamaan tekstin.

        Ahh pahoittelut!!
        Ja joo ovat aika ahkeria peittelemään sotkujaan.
        Sääliksi käy niitä, jotka sokeasti menevät tämän talon välinpitämättömien tk-lääkäreiden käsiin ://///


      • tutkinnanpaikka

        Onko nämä tapaukset tutkinnassa jo? Jossa tämä mainittu henkilö olisi tehnyt nuo viesteissä todetut virheet?
        Tosiaan jos tollasta tapahtuu niin pitäisi tutkia! Ja olen samaa mieltä. Kenenkään ei tulisi kärsiä tuolla tavalla jonkun muun mokasta.


      • lupapois
        tutkinnanpaikka kirjoitti:

        Onko nämä tapaukset tutkinnassa jo? Jossa tämä mainittu henkilö olisi tehnyt nuo viesteissä todetut virheet?
        Tosiaan jos tollasta tapahtuu niin pitäisi tutkia! Ja olen samaa mieltä. Kenenkään ei tulisi kärsiä tuolla tavalla jonkun muun mokasta.

        AVI:lle ilmoitin aika nopeasti hoitovirheiden jälkeen ja nyt myös ymmärtääkseni poliisi tutkii koko tämän talon kaikki toiminnat.

        Joo, tämän henkilön ja talon parin muunkin kuuluisi istuttaa lain eteen. Se mitä tehtiin ei ollut sääntöjen mukaista... vääristettiin aineet asiakkaalle (jopa siinä vaiheessa kun kysyttiin hintaerojen syyt!!!), laitettiin sovittua ENEMMÄN aineita sekä botuliini (olivat veloittaneet KAHDEN RUISKEEN edestä!!!), laittoin TÄYSIN miten ITSE haluaisi minun posket (hän jopa ihan alkuvaiheessa myönsikin tämän!!!), levitteli myöskin TAHALTEEN täyteaineet silmieni ala luomiin!!!! Aineet joiden ei kuuluisi olla siellä ja EIKÄ alaluomini edes tarvinnut niitä!!!! Lopulta vielä käytti turhan paljon voimaa ja painoi suoraan oikeapuolisen poskeni niin että aineet siirtyivät sellaisiin paikkoihin mihin EI TODELLAKAAN kuuluisi olla!!!! KAikkien päällä kiisti ja lopulta kun kerroin, että olen vienyt asian eteenpäin niin syytti MINUA HÄNEN OMISTA VIRHEISTÄ!!! Muta onneksi asiatuntijoiden lausunnot ovat auttaneet.

        Kuten sanoin.... LUPA POIS!!!

        Elämäni muuttui sillä hetkellä kuin astuin tohon taloon ja päädyin tämän käsiin... mitään muukaan vakavampaa olisi tapahtunut jos tämä ei olisi tehnyt nuo hoitopvirheet!!!


      • rahaedellä
        tutkinnanpaikka kirjoitti:

        Onko nämä tapaukset tutkinnassa jo? Jossa tämä mainittu henkilö olisi tehnyt nuo viesteissä todetut virheet?
        Tosiaan jos tollasta tapahtuu niin pitäisi tutkia! Ja olen samaa mieltä. Kenenkään ei tulisi kärsiä tuolla tavalla jonkun muun mokasta.

        On ylipäänsä ihmetelty, että miten tämä näki näiden pistoshoitojen tarvetta kasvoille mikä ei olisi edes tarvinnut niitä!!! Täytti ensin kunnolla Siluetissa heinäkuu 15, 2017 ja tuolloin ilmoitti että on lähdössä pois sieltä ja että olisi hyvä ylläpitää täyteaineet ajan välein. Ei mitään menin hänen uudelle työpaikalle konsultointia varten ja näki että voisi laittaa lisää. Siinä vaiheessa kun menin Eiraan korjausta varten niin mulla oli reilusti YLI 3 ml täyteaineita per poski ja vieläkin 3:lla eri aineilla. Teki puhtaasti ainostaan rahan takia ja yhtään ajattelematta seurauksia!!


      • saakuulostaansiltäkuin

        Vaikuttaa siltä kuin tuossa uudessa paikassa oltaisiin haluttu saada kyseistä ainetta mahdollisimman paljon myydyksi, ja siksi sitä ehdotettiin, vaikka tarvetta ei ollut :(.


      • jep-
        saakuulostaansiltäkuin kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä kuin tuossa uudessa paikassa oltaisiin haluttu saada kyseistä ainetta mahdollisimman paljon myydyksi, ja siksi sitä ehdotettiin, vaikka tarvetta ei ollut :(.

        Joo ja kun luin muidenkin kokemuksia klinikan liittyvissä palstoissa niin on moni muukin saanut paikalta sellaisia pistoshoitoja joita eivät edes tarvinneet. Tämä on niin törkeä!


      • huhhumikämäärä

        3 ML TÄYTEAINETTA PER POSKI!? Tuon on aivan valtavamäärä. Tuolla määrällä ainetta voidaan muokata jo melkeinpä femiinit kasvot MASKULIINISIKSI. Eli tehdä täydellinen muodonmuutos. Tuohan on yhteensä 6 ml täyteainetta! Ja eikö tuollainen määrä maksakin jo joku 1200-1500 euroa?


      • kylläoli
        huhhumikämäärä kirjoitti:

        3 ML TÄYTEAINETTA PER POSKI!? Tuon on aivan valtavamäärä. Tuolla määrällä ainetta voidaan muokata jo melkeinpä femiinit kasvot MASKULIINISIKSI. Eli tehdä täydellinen muodonmuutos. Tuohan on yhteensä 6 ml täyteainetta! Ja eikö tuollainen määrä maksakin jo joku 1200-1500 euroa?

        Kyllä, huom. YLI 3ml per poski. Ja tämä ihminen sitten häpeilemättä mainostaa itsensä alan osaavana tekijänä, jolla on silmä eteettisiin kauneuteen...hmmm!!!
        "yritti" korjata tilannetta lisää laittamalla täyteainetta. Ennen Eiran korjaus työt näytin aivan järkyttävälle!!!!

        Ei hän voi kiistää, että teki vahingossa sillä kukaan ei vahingossa toimii näin.
        Reilusti yli 1100 e maksoin tuolloin Siluettiin ja suunnilleen saman verran veloitti Cityklinikassa!!!
        Puhumattakaan jälkikorjaus kustannukset ja tämä tehdystä virheestä seuranutta katastrofia mihin vielä menee omaisuus rahaa!!!

        Olen nyt kerämässä mahdollisimman monien alan asinatuntijoiden lausunnot mun kasvojen tuhosta niin laitan kaikki ne jotka ovat olleet osallisena kasvojeni tuhoon oikeus saliin ja sitten nähdään kannattiko toimia välinpitämättömästi ja vastuuttomasti.... lisäksi vielä ne valehtelut!!!!


      • mlriittää

        yleensä 0,75 ml per poski riittää.. Tuo on 4 kertanen määrä.


      • LUPAPOIS
        mlriittää kirjoitti:

        yleensä 0,75 ml per poski riittää.. Tuo on 4 kertanen määrä.

        Ihan viimeisen täyteaineen minkä käytti niin sen määrän hän näköjään tahalteen mainitsi ALLE sen minkä oikeasti oli käyttänyt... Mutta silti hänen mainitsemat määrät yhteen laskettuna menee reilusti yli 3 ml per poski. Ottaen senkin huomioon, ettei mun kasvot alunperinkään edes tarvinnut hänen ehdottamia täyteainehoitoja. Puhumattakaan näin järkyttävän määrän!!! Onneksi Siluetissa minulta oli otettu ennen kuvia (edestä ja sivuista), missä näki ettei ollut oikeastaan mitään mihin olisi kannattanut laittaa!!!

        Eikö ole lain vastaista, jos lääkäri lähtee vääristelemään käyttämänsä aineiden määrän potilastiedossa?

        Mainitsin myös aikaisemmin, että olivat veloittaneet 2 dysport ruiskeesta!!!!


      • kaduttaa
        mlriittää kirjoitti:

        yleensä 0,75 ml per poski riittää.. Tuo on 4 kertanen määrä.

        Mulla ei vaan ollut onni tällä kauneus alalla ja päädyin todella vääriin käsiin.


      • Am38380

        Hei,

        Karua luettavaa tuoa kaikki. Mielestäni tutkinnan paikka. Olisiko sinulla jotain sähköpostiosoitetta, josta voisi tavoittaa?


      • kiitosymmärryksestä
        Am38380 kirjoitti:

        Hei,

        Karua luettavaa tuoa kaikki. Mielestäni tutkinnan paikka. Olisiko sinulla jotain sähköpostiosoitetta, josta voisi tavoittaa?

        On tässä: [email protected]
        Ja kiitos, että yrität auttaa!!


      • Am38380

        Laitoin viestiä. Toivottavasti nämä kokemukset synnyttää laajempaa keskustelua näistä tapauksista.


      • LÄÄKÄRIN
        LUPAPOIS kirjoitti:

        Ihan viimeisen täyteaineen minkä käytti niin sen määrän hän näköjään tahalteen mainitsi ALLE sen minkä oikeasti oli käyttänyt... Mutta silti hänen mainitsemat määrät yhteen laskettuna menee reilusti yli 3 ml per poski. Ottaen senkin huomioon, ettei mun kasvot alunperinkään edes tarvinnut hänen ehdottamia täyteainehoitoja. Puhumattakaan näin järkyttävän määrän!!! Onneksi Siluetissa minulta oli otettu ennen kuvia (edestä ja sivuista), missä näki ettei ollut oikeastaan mitään mihin olisi kannattanut laittaa!!!

        Eikö ole lain vastaista, jos lääkäri lähtee vääristelemään käyttämänsä aineiden määrän potilastiedossa?

        Mainitsin myös aikaisemmin, että olivat veloittaneet 2 dysport ruiskeesta!!!!

        On lainvastaista? Se että lahtee rahan takia tekemään tuollaista on vastaan lääkärin etiikkaa..


    • karseetaluettavaa

      Kun lukee näitä muutamien henkilöiden jatkuvia samoja törkykirjoituksia Cityklinikasta, ei voi kuin valittaa. Tämä alkaa jo saamaan huvittavia piirteitä. Tällaista se on kun nimettömänä pääsee selittämään perättömiä ja näin mustamaalaamaan firmaa. Ihan karseeta luettavaa : / Hävetkää!

      • ReallyDo

        Haluatko avata hiukan, että mikä osa täällä kerrotusta on perätöntä väittämää ja mustamaalaamista?

        Olen kiinnostunut totuudesta. Kerrothan, mitkä täällä kerrotut jutut ovat valhetta?


      • spenzer43

        Itsekin olen kiinnostunut tästä.

        Turha yrittää peitellä jälkiä, kun on tehnyt virheen. Harmi vaan, että se virhe on jo maksanu asiakkaalle liian paljon.


      • Kovaapeittämään
        spenzer43 kirjoitti:

        Itsekin olen kiinnostunut tästä.

        Turha yrittää peitellä jälkiä, kun on tehnyt virheen. Harmi vaan, että se virhe on jo maksanu asiakkaalle liian paljon.

        Mun asiallisen kommentin klinikan/tekijän pyynnöstä otettiin pois missä vastasin (spenzer43) kirjoittajalle, että minulla ON TODISTEET puoskaroinnista ja tämän ihmisen tahallallisesta aineiden väärentämisestä!!!!!!


      • Eihalutaannäkyä
        Kovaapeittämään kirjoitti:

        Mun asiallisen kommentin klinikan/tekijän pyynnöstä otettiin pois missä vastasin (spenzer43) kirjoittajalle, että minulla ON TODISTEET puoskaroinnista ja tämän ihmisen tahallallisesta aineiden väärentämisestä!!!!!!

        Korjaan... kirjoittajan (karseetaluettavaa) tekstiin eikä (spenzer43).


      • Häpeäitse

        Ja HÄPEÄ ITSE, kun yhtään sen enempää tietämättä tapauksesta lähdet syyttelemään!!!!! Vaikkakin olen melko varma, että kuulunut taloon... sillä ollaan huomattu miten ahkerasti näillä palstoilla puolustellaan esittämällä "tyytyväistä asiakasta"!!!!!

        Mulla ei ole mitään hävettävä kun tuon näkyville miten törkeästi ja välinpitämättömästi tuolla on toimittu. Meitä on hyvinkin monta joita on puoskaroitu tuolla ammattitaidon puutteella!!!!!


      • Niinläpinäkyvä

        Miksi et kerro mitkä ovat valheellisia ja perättömiä????!!!!!
        Ei, mutta ihan oikeasti... kun kerrankin kirjoitat tällaisen niin luulisi sinun kertovan myös!!!!!!

        Vai pelkätkö, että jäisit turhasta syyttelystä kiinni vai?????!!!!!! :)))))


      • Ooor

        Hmm... Itsellekin tulisi mieleen joku samasta piiristä oleva joka yrittää puolustella. Ei ole paljon puolustettavaa näissä tilanteissa.


    • Vaietmustamaalaamista

      Oman huonon kokemuksen kertominen lääkäristä on mustamaalaamista? Vielä kun on aiheuttanut niin paljon vahinkoa?

    • Iiiiiii

      Minulla menee sympatiat täysin uhrin puolelle.

    • Tutkitaanhan

      Klinikan tilanteesta se että klinikka on ollut tutkittavana.

    • lestatäti

      Onko se nyt sitten vaarallista, jos alapään sivuluomia sitten vähän leikattaisiin, kun ne talonmiehen mukaan näyttäisivät hänen mielestään hieman kukon heltoilta?? Postinkantaja taasen pitää niitä ammattiinsa kuuluvina selatessaan postia. Mikä olisi hyvä ratkaisu molempia miellyttääkseni??

    • saaarvaatwice

      Miten on niin, että juuri nämä teityt henkilöt epäonnistuvat? Ja arvaa missä työskentelevät?

    • hends

      Ihmeellistä, miten voi mokata näin.! Toivottavasti asiakkaat saavat oikeutta.

      • valitettavasti

        Välinpitämättömyydellä ja tarvittavan ammattitaidon puutteella näin voi valitettavasti mokata...


    • seo3

      Pätevimmät kirurgit löytyvät alan huipulta, eivätkä työskentele mielestäni pikkupuljuissa (?)

    • Nejotka

      Vastuuseen joutaisivat teoistaan ne jotka puoskaroivat!

    • 22222222

      Suorastattaan pöyristyttävää luettavaa.
      Muistakaa pitää puolianne!

    • 222222222

      Pitäkää puolia.

    • maximue

      Useat ihmiset eivät voi olla väärässä..

      • Näinon

        Varsinkin tapaukset, joista on näyttöä että selkeä hoitovirhe(et) on tapahtunut!


    • oooooooo

      Näitä lukieassa voi vaan todeta: en tule menemään koskaan tuonne.

    • AKmar

      Pisohoitoo ainakaa. En muutenkaa suosittele pistohoitoja vaan pysyvää kirurgiaa.

    • gueu

      En ole käynyt hänen luona, enkä tule menemäänkään.

      • nevaaaa

        Neveeer


    • Mielenkiintoistakuullaa

      Oho! Kerro vaan lisää :o

    • Silmäkirurginluona

      Yläluomileikkaukset kannattaa varmaan hoitaa silmäkirurgilla.

    • Silmäkirurginluona

      Tai sitten oikein osaavalla plastiikkakirurgilla.

    • Kannattaakatsoa

      Jos tämän henkilön kanssa joku asioi niin kannatta pitää silmillään mitä hän lähtee kirjoittelemaan potilaskertomuksiin -> mm. käyttämänsä aineiden määrästä!!!!
      Kohdalleni vääristi "korjauksessa" käytettävän aineen määrän!!!! Eli en turhaan varoittaa!!!!

    • Eivoiainapeittää
    • Anonyymi

      "Aina ennen toimenpidettä suunnittelen hoidon niin, että asiakkaalle on kristallinkirkasta, mihin pyrin ja miksi pistän juuri sinne, minne pistän." <--- Miksi sitten näin ET toiminut minun kohdallani ja etkä suostunut myöntämään hoitovirheitä mihin syyllistyit??!! Rehellisyys ei ole pahasta!!

    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa kun potilasvahinkokeskus lähtee korvaamaan niin eli silloin oli tapahtunut sellaista mitä EI saanut tapahtua... mmmm :) Kuten sanottu, rehellisyys EI ole pahasta!!! Työjälkiäsi kohdallani tähän mennessä hyvin moni alan ammattilaiset ovat nähneet ja ei ole herättänyt mitään muuta kuin IHMETYSTÄ... huono työnjälki ja ammattitaidon taso näkyy kyllä kaikille!!! :)
      Satuin muuten tietämään, että olit aiheutettujen katastrofien jälkeen myös laiminlyönyt vaitiolovelvollisuudesi ja haukannut potilastasi valheellisilla ja törkeällä mt diagnoosilla Cityklinikan muiden työntekijöiden kuulleen... noh kuten sanottu niin se ammattitaidon taso näkyy kaikille sen kummemmin ei edes tarvitse selittää. No mutta katsotaan miten edetään tämän vaitiolovelvollisuuden rikkomisen ja itsepäiden diagnoosien kanssa :)))

    • Anonyymi

      Ei tarvinnut kun näyttää muutamia kuvia ennen Eiran korjausta niin siinä näkyy miten kristallinkirkasta on ollut työnsuoritus. Kyse oli tosiaan ihan perus pistoshoidoista ja ei kenellekään ymmärrystä on ollut miten hän onnistui näin järkyttävällä tavalla lehteä pilaamaan. Hänen aiheuttamasta pistoshoito katastrofista kärsin ja vielä enemmän sen seurauksesta... Ei mitään muutakaan vakavampaa olisi tapahtunut JOS tämä henkilö olisi toiminut vastuullisemmin!!! Kunpa en olisi antanut itseäni tämän käsiin edes hänen edellisessä työpaikassakaan.

    • Anonyymi

      Kun kerrankin pyydät/pyydätte(Cityklinikan kanssa) itsellenne feikki "positiivisia asiakas palautteita" niin tehkä sitten sillä tavalla ettei olisi näin ilmi selvä ja läpinäkyvä. Koko klinikalla on ollut vuosia myös maineena juurikin nämä valheelliset ja harhaanjohtavat mainokset!!!! Näkyy takavuosien muidenkin asiakkaiden kokemuksista.
      Ps. Ehkä en ole aiemmin näin suoraan ilmaissut tämän, mutta päädyit lopulta klinikkaan mikä todellisuudessa vastaa ammatti tasoasi ja minulla on henkilökohtainen kokemus siitä mikä se todellisuudessa on. Ei ole ollut päivä jolloinka toivoisin kumpa en olisi koskaan päättynyt sinun käsiin. Ei olisi mikään muukaan tapahtunut JOS sinä et olisi sillä törkeällä tavalla vahingoittanut.
      Tämän takia varoitan muitakin, että varokaa häntä ja koko klinikkaa!!!! voitte googlettaa "Cityklinikka" :)
      Heidän EI kuuluu olla terveyden alalla.

    • Anonyymi

      Muuten, kun annoin rakentavan palautteen hänen työ suorituksesta kohdallani Cityklinikan FB sivulla, he peittivät kommentit ettei näkyisi muille ja estettiin kokonaan koko puoskarin FB sivulla kirjoittamista. Mitä tämä tapa kertoo heistä???!! Tämän takia ette näe paljon negatiivisia palautteita puoskarin sosiaalimedian sivuilla sillä he lähtevät samantien estämään kommentoimasta vaikkakin tekstissä EI olisi ollut mitään epä asiallista vaan PUHTAAT FAKTAT siitä mikä todellisuudessa ovat "hoitaneet" tuolla.

      • Anonyymi

        Tk lääkäreiltä pitäis poistaa kaikki oikeudet tehdä plastiikkakirurgiaa. Nythän tän paikan tj julistaa joka paikassa kuinka pistoshoidot tulee jättää lääkäreille ja sairaanhoitajille, kun se om kuulema eettistä ja turvallista. Kuitenkin samalla Itse tj harrastaa vaativia kauneusleikkauksia ilman mitään koulutuksia. Ja samalla laittaa tän toisenkin tk lääkärin leikkelemään.

        Näillä leikkelevillä tk lääkäreillä ammatti etiikka Ja potilastyrva otetaan esille vaan sillon kun etiikasta ja potilaan turvasta on itselle rahallista hyötyä. Samalla harrastetaan leikkelyä ilman mitään tietoa turvallisuudesta tai moraalista.

        Toivottavasti valvira rajoittaa näiden tk lääkäreiden leikkaus toimintaa! Ei tunnu näiltä edes pistäminen sujuvan kuten tässäkin ketjussa mainittu. Saatikka sitten se että leikellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tk lääkäreiltä pitäis poistaa kaikki oikeudet tehdä plastiikkakirurgiaa. Nythän tän paikan tj julistaa joka paikassa kuinka pistoshoidot tulee jättää lääkäreille ja sairaanhoitajille, kun se om kuulema eettistä ja turvallista. Kuitenkin samalla Itse tj harrastaa vaativia kauneusleikkauksia ilman mitään koulutuksia. Ja samalla laittaa tän toisenkin tk lääkärin leikkelemään.

        Näillä leikkelevillä tk lääkäreillä ammatti etiikka Ja potilastyrva otetaan esille vaan sillon kun etiikasta ja potilaan turvasta on itselle rahallista hyötyä. Samalla harrastetaan leikkelyä ilman mitään tietoa turvallisuudesta tai moraalista.

        Toivottavasti valvira rajoittaa näiden tk lääkäreiden leikkaus toimintaa! Ei tunnu näiltä edes pistäminen sujuvan kuten tässäkin ketjussa mainittu. Saatikka sitten se että leikellään.

        Tältä ainakin pitäisi ottaa kokonaan luvat pois!! Osaamattomuutta ja epärehellisyyttä!!! Rahan takia laitetaan toisten elämät jäätäviin riskeihin ja tästä on näyte.
        Missä on kouluttautunut lääkäriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tk lääkäreiltä pitäis poistaa kaikki oikeudet tehdä plastiikkakirurgiaa. Nythän tän paikan tj julistaa joka paikassa kuinka pistoshoidot tulee jättää lääkäreille ja sairaanhoitajille, kun se om kuulema eettistä ja turvallista. Kuitenkin samalla Itse tj harrastaa vaativia kauneusleikkauksia ilman mitään koulutuksia. Ja samalla laittaa tän toisenkin tk lääkärin leikkelemään.

        Näillä leikkelevillä tk lääkäreillä ammatti etiikka Ja potilastyrva otetaan esille vaan sillon kun etiikasta ja potilaan turvasta on itselle rahallista hyötyä. Samalla harrastetaan leikkelyä ilman mitään tietoa turvallisuudesta tai moraalista.

        Toivottavasti valvira rajoittaa näiden tk lääkäreiden leikkaus toimintaa! Ei tunnu näiltä edes pistäminen sujuvan kuten tässäkin ketjussa mainittu. Saatikka sitten se että leikellään.

        Tietääkö kukaan millaisia ka kuinka paljon potilasvahinkoja hän sai aikaiseksi hänen edellisessä työpaikassa?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe