Asolaan Peijaksen sairaalan ja Rekolan juna-aseman läheisyyteen Valtimotielle ja Lipstikkakujalle rakentuu parhaillaan paljon uusia kerrostaloja. Mitä mieltä olette alueesta? Olisiko hyvä paikka asua?
Vuoden sisällä olisi itsellä muutto edessä nykyisestä kämpästäni Tammistossa. Puntaroin vaihtoehtoja uuden asuinpaikan suhteen ja Asola on yksi esille nousseista alueista: Minua houkuttavat täysin uudet kohtuullisen hintaiset asunnot ja läheltä kulkeva K-juna.
Löytyykö täältä ketään joka asuu siellä tai lähistöllä, on aikeissa muuttaa sinne tai omaa muuten tietoa tai mielipidettä kyseisestä uudesta kerrostalolähiöstä. Onko se mielestänne kiinnostava ja mahdollisesti viihtyisä alue?
Tosin lähiöhän se on ja itselleni ympäristö voisi olla urbaanimpikin, joten olen miettinyt myös esimerkiksi Keravaa yhtenä vaihtoehtona, kun Helsingin keskusta ja Vantaan keskusta Tikkurila ovat poissuljettuja hintatasonsa takia.
Asolan uudet kerrostalot
8
4891
Vastaukset
- kakka-moppe
Mun koira käy aina halulla kakkaamassa asolassa . Mene siis keravalle. Kiitos!
- Ei_Asolaan
En suosittele muuttamista Asolan alueelle. Ei mitenkään erityisen viihtyisä alue ympäristön tai palveluiden osalta.
Alueella on todella paljon ongelmia lapsien tekemän ilkivallan takia. Lapset rikkovat paikkoja, juoksevat soittelemassa ovikelloja, potkimassa ovia jne. Uusin villitys tuntuu olevan asuntojen ikkunoiden rikkominen. Vanhempia ei kiinnosta lapsiensa riehuminen ja ilkivallasta (kuten paikkojen rikkomisesta) huomauttaminen on rasismia.
Jos on vaihtoehtoja niin suosittelen muuttamaan muualle.- regerhg
Onkohan Asolassa paljon Ason https://www.bing.com/th?id=OIP.PUAbsXdkF55QdFgflmJ3EQHaEK&pid=Api kotikontujen tienoolta tänne päin asumaan vääntäytynyttä sakkia?
- nääsjoo
Suosittelen Tamperetta!
- uusinvillitys
Uusin villitys Asolan "lapsijengillä", (siinä ehkä about 10-vuoden ikäisiä) tuntuu olevan likakaivojen kansien avaaminen, ja auki jättäminen. Eli aika vaarallista touhua siis. Vaarallista, koska joku pieni lapsi voi sellaiseen vaikka tippua. Luulisi kansien painavan niin paljon, ettei jotkut lapset niitä aukia saa, mutta ehei, kylläpä vaan saavat, kun on tarpeeksi monta irrottamassa. Tämän olen omin silmin nähnyt, ja tietenkin asiaan puuttunut. Ja sen vuoksi minut on leimattu rasistiksi. Asola on asuinalueena kuitenkin vielä ihan ok, jos verrataan vaikkapa johonkin Korsoon. Mitä "pohjoisemmaksi" K-junan reittiä mennään, sitä paskemmaksi muuttuu...
- Anonyymi
Hienosti sanottu että kyse oli tunkeutujien pennuista. Sen nyt kyllä tietää muutenkin.
- Anonyymi
Erittäin hyvä alue. Ei ole mitään ilkivaltaa ja on rauhallista aluetta. Pääsääntöisesti eläkeläisiä ja lapsiperheitä. Hyvät palvelut ja liikuntakeskus tulossa sekä uusi kauppa .Citymarketin kauppakeskus lähellä ja sairaala sekä pääsee nopeasti junalla Helsinkiin töihin.Ei mitään huonoa ja asuttu on 12 v. Pururadat ja ulkoilumahdollisuudet todella hyvät. Minusta paras paikka asua ja elää.
- Anonyymi
Tuleeko Asolaan Kojamon taloja? Se on se ammattiliittojen veroparatiisiyhtiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072