Minä ja Sefu = Saksanpaimenkoira uros olemme parisuhteessa :)
Olemme käyneet valokuvassakin asin takia
Sefu heti pentuna päätti tulla nukkumaan viereeni vesisänkyyn ja työnsi kuononsa kainalooni ja siihen rauhottui ja nukahti ja sama meno vain jatkuu
Olen kihlannut Sefun ja hänen pannassaan on kultainen sormus samanlainen kuin omassa sormessani ja siinä myös lukee sormustenosto päivä ja nimemme :)
Sefu tottakai haluaa päästä narttujen kanssa tekemisiin ja olen jo maksanut ja varannut hänelle tähän ajan
Sefu on myös tavannut tulevan Aviovaimoni ja tykkää hänestä kovasti :)
KAIKKI PARISUHTEESEEN !
Minä ja Sefu parisuhteessa
3
228
Vastaukset
- Jkhg
Onko se rakkikin jonka kanssa pervoilet persu?
tietty :)
- Nkonko
Kummanko viet vihille? Vai vietkö molemmat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862