Jeesus Raamatun Hyvänä Paimena koonnut kansansa eli juutalaiset omaan luvattuun maahansa ja Jerusalemin myös antanut hallintaansa, kuten myös Länsirannan ja hyvä näin, ettei se enää ole miehitettynä Jordania joukkojen taholta, sillä valtionsa rajana on Jordan joki.
Valitettavasti pakanakansat tahtovat olla jakamassa Israelin luvattua maata ja Jerusalemia ja tästäkin edeltä kerrottu Raamatun profetioissa ja Israelin juutalaisten hallinassa on siellä turvallisuutta kaikille asua ja elää ja odottaa Jumalan suuria tekoja, sillä Herran päivä on lähellä.
Jokaisen ihmisen hyvä tuntea Jumalan tahto näissä asioissa ja edistää sitä hyvää Jumalan tahdon mukaista asiaa ja varoa sotimasta Jumalan tahtoa vastaan, sillä sitä Saatana edistää maan päällä ja villitsee kansoja valheineen ja vihaa tuottavana, kuten nähdään tätä terrorissa juutalaisia vastaan.
Jeesuksen nimessä annetaan jokaiselle ihmiselle hyvää Jumalan tahdon tuntemista ja siinä elämistä ja rukousta Pyhässä Hengessä ja rakkaudellisen tavoittelua suhteessa Jumalaan ja lähimmäisiin ja siunauksen toivotusta Israelia ja juutalaisia kohtaan, sillä tämä on Jumalan tahto jokaiselle ihmiselle että siunauksen myös ihmiset itse perisivät Jeesuksessa, eikä muuta tietä ole Jumalan Valtakuntaan yhdellekkään ihmiselle.
Jeesus Raamatun Hyvänä Paimenena koonnut kansansa
Tunne_Jeesus_ajassamme
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055