Ajattelin päivätyöläisenä näin sunnuntaina valmistaa marjahyytelöt ja samalla laittaa valmistumaan marjaviinat/liköörit. Nyt olisi aikaa sellaiseen puuhasteluun ja välineiden hankkimiseen, kun viikolla ei ehdi kaikkea.
Kauppakeskuksesta olisi saanut purkkien ja hillosokerin lisäksi viinat, mutta vanhoihin uskonnollis-kulttuurisiin säädöksiin perustuva laki kieltää Alkolta mm. sunnuntaiaukiolon. Täytyy muistaa ensi syksyksi käydä hakemassa viinat vaikka Tallinnasta etukäteen.
Alko kiinni sunnuntaisin
5
199
Vastaukset
- MarjatPiiloon
Viinaa voi ostaa kuusi päivää viikossa, eikä sitä ole pakko juoda tai käyttää ostopäivänä.
Aika heikko esitys.- R.Eeb
Mutta Euroopassa saa viinia ja viinaa ainakin kirkonmenojen kalkeen kioskeista? Miksi Suomi ei ole osa Eurooppaa?
- MiksiMiksix
Itse asiassa ei saa, se pitää sielläkin maksaa rahalla. Miksi aurinko ei paista niin kuin se paistaa Espanjassa - miksi? Ruotsissa, Islannissa ja Norjassa ei saa viinaa yhtään helpommalla - eivätkö hekään kuulu Eurooppaan?
- IkäväJuttuMuttaTotta
Ajattelin päivätyöläisenä näin sunnuntaina yöllä käydä paskalla ja huomasin, että paperi oli loppu, Nyt olisi aikaa käydä paskalla, kun viikolla ei ehdi kaikkea tekemään.
Kauppakeskuksesta olisi saanut paskapaperia, mutta eihän sitä kannata sunnuntai öisin pitää auki, liian kallista. Täytyy muistaa ensi syksyksi käydä hakemassa paskapaperit vaikka Tallinnasta etukäteen. - gsss
kaikki normaaliälyiset näkee että tuo on keksitty tarina. yrittisit nyt vähäsen panostaa fiktiivisten tarinoitten juoneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749