Sekularismi on salaliittojen salaliitto

AukonTuollaPuolen

Ajattelepa jos luonnontiede ja psykiatria ovatkin salaliittojen äidit, joilla henkimaailma on peitetty sekularismin kaapuun. Sinut on saatu unohtamaan että olet henkinen kuolematon sielu. Sinut on determinoitu ajatuksen tasolla tähän realismin kankaseen. Kun koet henkimaailman juttuja, menet vapaehtoisesti psykiatriseen ja otat neurolepteja jotka palauttavat sinut sekularismiin.

Jo Juice kertoi "Kun henki on vahva, niin vähäkin työ riittää maailman luomiseen. ..Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat että musta aurinko nousee".

37

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HenkiAineenTakana

      Jos maailma on perimmiltään yliluonnollinen, sekularismi on salaliitto. Esim. kristittyjen ja muslimien mukaan maailma on yliluonnollinen ja henkinen, eli sekularismi on naamio tai vedätys.

    • SuojassaAivosaasteelta

      'Ottakaa vastaan pelastuksen kypärä. Ef. 6:17.'

      Tarkoitetaanko tällä kypärällä mahdollisesi foliohattua?

    • vapausonhienoinuskonto

      Kyllä sitä henkisyyttä kannattaa hakea jostain ihan muualta kuin valmiiksipureskelluista pakkopulla miesvaltauskonnoista. Voihan sitä kokea vaikka mitä yliluonnollista ilman kristinuskoa tai muuta uskontoa. "Viisaat" vanhat miehet joskus luoneet nämä uskonnot ja osa vielä tosissaan uskoo. Kaksinaismoralistien unelmaa koko kristinusko ja myös juutalaisuus ja islam.

      Ihmiskunnan olisi jo aika mennä eteenpäin kehityksessä mutta niin ei tule koskaan käymään niin kauan kuin joku sanelee sääntöjä miten ja mihin saa uskoa ja miten pitää elää. Ihmisellä pitää olla moraali sisäsyntyisesti, ei opettamalla sääntöjä. Ja siis tuon moraalin myös oppii ilman mitään kymmeniä käskyjä jos ihmisille annetaan mahdollisuus siihen.

      Mutta kun pieni ihminen pelotellaan uskomaan. Pelolla hallitseminen on jatkunut jo llian kauan. Sehän se suurin peloista onkin joillakin että ihmiset vapautuisivat peloistaan ja olisivat vapaita. Kun ei pelkää kipua tai kuolemaa tai menetystä ja elää tässä hetkessä. Sellainen ihminen on "vaarallinen".

    • HuijaustaVaiErehdys

      Koska esim. Persujen presidenttiehdokas opettaja Laura Huhtasaari ei usko evoluutioteoriaan, uskooko hän sekularistien salaliittoon? Ilman salaliittoa olisi aika vaikea uskoa ihmisten luoneen evoluutioteorian ja ihmisen kehityksen apinoista, siis mikäli ei itse usko kyseisiin tieteellisiin teorioihin. Onko kyseessä Laurasta siis erehdys vai suoranainen huijaus?

      Huhtaari ei usko, että ihmisellä ja apinalla olisi voinut olla yhteinen esi-isä.
      https://yle.fi/uutiset/3-8307312

      "– Kehitysopin mukaan nytkin pitäisi olla kehitysvaiheessa olevia "puoli-apina-ihmisiä" jossakin, ei kuitenkaan ole. Apinat syntyvät aina apinoina niinkuin kaikki muutkin lajit. Ihminen syntyy aina ihmisenä. Maapallo on huikea, kaikella on tarkoituksensa luonnossa. Ei näin täydellistä ja järjestelmällisestä maailmaa synny ihan vahingossa luonnonoikkuna, kuten esim ihminen? Vaikka en uskoisi Jumalaan, en kyllä uskoisi Darwiniakaan.

      – Se nyt vaan on niin, että ihmiset eivät ole eläimiä, eikä eläimiä koskaan olleet. On ihan mahdoton teoria, että eläimistä tai eläimestä ajan saatossa tulisi ihminen".

      Näin kirjoittaa Huhtasaari sosiaalisessa mediassa.

    • MikäOnTotta

      Miettikää että jos Jumala, Kristus ja muut ovat totta, niin maailmassa pyörii mahdoton salaliittotodellisuus.

    • ValoVsPimeys

      Onko hyvän ja pahan taistelu vain kielikuva, vai totta?

    • Ateisminpeto

      Pedolla on ollut 2000 vuotta aikaa juonia.

      • ateismieituomitse

        Jos kokee ettei ole jumalaa ei koe myöskään sen pedon (saatanan) olemassaoloa. Paholainen on uskovaisten keksintö. Yksinkertaista.


      • SuunnitelmanaAteismi
        ateismieituomitse kirjoitti:

        Jos kokee ettei ole jumalaa ei koe myöskään sen pedon (saatanan) olemassaoloa. Paholainen on uskovaisten keksintö. Yksinkertaista.

        Mutta kuka sitä haluaa?


      • ateismieituomitse kirjoitti:

        Jos kokee ettei ole jumalaa ei koe myöskään sen pedon (saatanan) olemassaoloa. Paholainen on uskovaisten keksintö. Yksinkertaista.

        Paholainen ei ole uskovaisten keksintö.

        Jes. 14:12. Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
        13. Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
        14. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
        15. Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.

        1. Aik. 21:1

        Mutta saatana nousi Israelia vastaan ja yllytti Daavidin laskemaan Israelin.
        Job 1:6

        Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa.
        Job 1:7

        Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
        Job 1:9

        Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Suottako Job pelkää Jumalaa?
        Job 1:12

        Niin Herra sanoi saatanalle: "Katso, kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi; älä vain koske kädelläsi häneen itseensä". Ja saatana meni pois Herran edestä.
        Job 2:1

        Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen.
        Job 2:2

        Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
        Job 2:4

        Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Nahka nahasta; ja kaikki, mitä ihmisellä on, hän antaa hengestänsä.
        Job 2:7

        Niin saatana meni pois Herran edestä ja löi Jobiin pahoja paiseita, kantapäästä kiireeseen asti.
        Sak. 3:2

        Ja Herra sanoi saatanalle: "Herra nuhdelkoon sinua, saatana. Nuhdelkoon sinua Herra, joka on valinnut Jerusalemin. Eikö tämä ole kekäle, joka on tulesta temmattu?"
        Matt. 4:10

        Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."
        Matt. 12:26

        Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".
        Mark. 1:13

        Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.
        Mark. 3:23

        Niin hän kutsui heidät luoksensa ja sanoi heille vertauksilla: "Kuinka saatana voi ajaa ulos saatanan?
        Mark. 3:26

        Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan ja riitautuu itsensä kanssa, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut.
        Mark. 4:15

        Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
        Mark. 8:33

        Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".
        Luuk. 13:16

        Ja tätä naista, joka on Aabrahamin tytär ja jota saatana on pitänyt sidottuna, katso, jo kahdeksantoista vuotta, tätäkö ei olisi pitänyt päästää siitä siteestä sapatinpäivänä?"
        Luuk. 22:3

        Niin saatana meni Juudaaseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi ja joka oli yksi niistä kahdestatoista.
        Luuk. 22:31

        Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;
        Joh. 13:27

        Ja silloin, sen palan jälkeen, meni häneen saatana. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Minkä teet, se tee pian".
        Ap. t. 5:3

        Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
        1. Kor. 7:5

        Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.
        2. Kor. 2:11

        ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat.
        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        1. Tess. 2:18

        Sentähden olemme tahtoneet tulla teidän tykönne, minä, Paavali, puolestani, en vain kerran, vaan kahdestikin, mutta saatana on meidät estänyt.
        Ilm. 2:13

        Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
        Ilm. 20:2

        Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        Ilm. 20:7

        Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,


      • totuudenpuolesta kirjoitti:

        Paholainen ei ole uskovaisten keksintö.

        Jes. 14:12. Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
        13. Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
        14. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
        15. Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.

        1. Aik. 21:1

        Mutta saatana nousi Israelia vastaan ja yllytti Daavidin laskemaan Israelin.
        Job 1:6

        Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa.
        Job 1:7

        Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
        Job 1:9

        Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Suottako Job pelkää Jumalaa?
        Job 1:12

        Niin Herra sanoi saatanalle: "Katso, kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi; älä vain koske kädelläsi häneen itseensä". Ja saatana meni pois Herran edestä.
        Job 2:1

        Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen.
        Job 2:2

        Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
        Job 2:4

        Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Nahka nahasta; ja kaikki, mitä ihmisellä on, hän antaa hengestänsä.
        Job 2:7

        Niin saatana meni pois Herran edestä ja löi Jobiin pahoja paiseita, kantapäästä kiireeseen asti.
        Sak. 3:2

        Ja Herra sanoi saatanalle: "Herra nuhdelkoon sinua, saatana. Nuhdelkoon sinua Herra, joka on valinnut Jerusalemin. Eikö tämä ole kekäle, joka on tulesta temmattu?"
        Matt. 4:10

        Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."
        Matt. 12:26

        Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".
        Mark. 1:13

        Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.
        Mark. 3:23

        Niin hän kutsui heidät luoksensa ja sanoi heille vertauksilla: "Kuinka saatana voi ajaa ulos saatanan?
        Mark. 3:26

        Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan ja riitautuu itsensä kanssa, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut.
        Mark. 4:15

        Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
        Mark. 8:33

        Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".
        Luuk. 13:16

        Ja tätä naista, joka on Aabrahamin tytär ja jota saatana on pitänyt sidottuna, katso, jo kahdeksantoista vuotta, tätäkö ei olisi pitänyt päästää siitä siteestä sapatinpäivänä?"
        Luuk. 22:3

        Niin saatana meni Juudaaseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi ja joka oli yksi niistä kahdestatoista.
        Luuk. 22:31

        Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;
        Joh. 13:27

        Ja silloin, sen palan jälkeen, meni häneen saatana. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Minkä teet, se tee pian".
        Ap. t. 5:3

        Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
        1. Kor. 7:5

        Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.
        2. Kor. 2:11

        ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat.
        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        1. Tess. 2:18

        Sentähden olemme tahtoneet tulla teidän tykönne, minä, Paavali, puolestani, en vain kerran, vaan kahdestikin, mutta saatana on meidät estänyt.
        Ilm. 2:13

        Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
        Ilm. 20:2

        Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        Ilm. 20:7

        Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,

        Ja Pietari ei siis ole saatana


      • sanottu.se.on
        totuudenpuolesta kirjoitti:

        Paholainen ei ole uskovaisten keksintö.

        Jes. 14:12. Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
        13. Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
        14. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
        15. Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.

        1. Aik. 21:1

        Mutta saatana nousi Israelia vastaan ja yllytti Daavidin laskemaan Israelin.
        Job 1:6

        Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa.
        Job 1:7

        Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
        Job 1:9

        Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Suottako Job pelkää Jumalaa?
        Job 1:12

        Niin Herra sanoi saatanalle: "Katso, kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi; älä vain koske kädelläsi häneen itseensä". Ja saatana meni pois Herran edestä.
        Job 2:1

        Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen.
        Job 2:2

        Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
        Job 2:4

        Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Nahka nahasta; ja kaikki, mitä ihmisellä on, hän antaa hengestänsä.
        Job 2:7

        Niin saatana meni pois Herran edestä ja löi Jobiin pahoja paiseita, kantapäästä kiireeseen asti.
        Sak. 3:2

        Ja Herra sanoi saatanalle: "Herra nuhdelkoon sinua, saatana. Nuhdelkoon sinua Herra, joka on valinnut Jerusalemin. Eikö tämä ole kekäle, joka on tulesta temmattu?"
        Matt. 4:10

        Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."
        Matt. 12:26

        Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".
        Mark. 1:13

        Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.
        Mark. 3:23

        Niin hän kutsui heidät luoksensa ja sanoi heille vertauksilla: "Kuinka saatana voi ajaa ulos saatanan?
        Mark. 3:26

        Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan ja riitautuu itsensä kanssa, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut.
        Mark. 4:15

        Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
        Mark. 8:33

        Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, saatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".
        Luuk. 13:16

        Ja tätä naista, joka on Aabrahamin tytär ja jota saatana on pitänyt sidottuna, katso, jo kahdeksantoista vuotta, tätäkö ei olisi pitänyt päästää siitä siteestä sapatinpäivänä?"
        Luuk. 22:3

        Niin saatana meni Juudaaseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi ja joka oli yksi niistä kahdestatoista.
        Luuk. 22:31

        Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;
        Joh. 13:27

        Ja silloin, sen palan jälkeen, meni häneen saatana. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Minkä teet, se tee pian".
        Ap. t. 5:3

        Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
        1. Kor. 7:5

        Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.
        2. Kor. 2:11

        ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat.
        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        1. Tess. 2:18

        Sentähden olemme tahtoneet tulla teidän tykönne, minä, Paavali, puolestani, en vain kerran, vaan kahdestikin, mutta saatana on meidät estänyt.
        Ilm. 2:13

        Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
        Ilm. 20:2

        Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        Ilm. 20:7

        Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,

        Mikä on totta?


    • Psykiatria on puoskaritiede.

      Lue Raamattu se on elävä ja voimallinen Jumalan Sana.

      Psykologia, psykiatria, philosophia sun muut ihmisopit ovat järkeisoppia josta Raamattu varoittaa. Järkeisopit ovat eksytystä koska niissä luotetaan ihmisjärkeilyyn.

      Kol. 2:8. Katsokaat, ettei joku teitä viettele philosophian ja turhain jaaritusten kautta, ihmisten opin ja maailmallisten säätyin jälkeen*, ja ei Kristuksen jälkeen.

      • uskouskousko

        Lue raamattua ja usko kaikki. Lohikäärmeitäkin on siis olemassa? Psykiatrit eivät kiertele ympäriinsä (fyysisesti ja verkossa) jankuttamassa miten heidän oppeihinsa tai johonkin oppikirjaan kannattaa sokeasti uskoa ja unohtaa kaikki muu.


      • IsotPahat
        uskouskousko kirjoitti:

        Lue raamattua ja usko kaikki. Lohikäärmeitäkin on siis olemassa? Psykiatrit eivät kiertele ympäriinsä (fyysisesti ja verkossa) jankuttamassa miten heidän oppeihinsa tai johonkin oppikirjaan kannattaa sokeasti uskoa ja unohtaa kaikki muu.

        Lohikäärmeitä kuten susiakin ihmisten kaavussa.


      • transhumpsyk

        Helppo yhtyä. Sen verran olen tutkinut psykiatrian ja psykologian teorioita, että voin sanoa niiden olevan okkultismia, ei kristillistä näkemystä. Freudin teoria on okkultistinen ja psykiatrit ovat uskonnoltaan transhumanisteja, jotka haluavat asentaa pedon merkin (Ilm. 13) ja tekoälyn lähimmäisilleen estääkseen taivaaseenpääsyn. Katsokaa lisää Transhumanismi-palstalta.


      • ei.transvetismille
        transhumpsyk kirjoitti:

        Helppo yhtyä. Sen verran olen tutkinut psykiatrian ja psykologian teorioita, että voin sanoa niiden olevan okkultismia, ei kristillistä näkemystä. Freudin teoria on okkultistinen ja psykiatrit ovat uskonnoltaan transhumanisteja, jotka haluavat asentaa pedon merkin (Ilm. 13) ja tekoälyn lähimmäisilleen estääkseen taivaaseenpääsyn. Katsokaa lisää Transhumanismi-palstalta.

        Olet siis mainostamassa Transvetismi palstaa täällä, hienosti koitit piilottaa sen.

        Ei, ei ole mitään aikeita tutustua moiseen paskaan. Kuten totesit, se on okkultismia.


      • Tarkemmin
        ei.transvetismille kirjoitti:

        Olet siis mainostamassa Transvetismi palstaa täällä, hienosti koitit piilottaa sen.

        Ei, ei ole mitään aikeita tutustua moiseen paskaan. Kuten totesit, se on okkultismia.

        On hienoa, että transhumanismi ei kiinnosta sinua. Ensimmäisen vastaukseni tarkoitus olikin nimenomaan varoittaa psykiatrien ja psykologien harhaopeista, ei mainostaa niitä. Transhumanismi-palstan "suositus" oli vain todisteena lähdemateriaalista, jos jollekin jäi epäilyksen tunne paikkansapitävyydestä.


    • HenkiVsLiha
      • Raamatussa

        Aika kovaa settiä.


    • DrumWhisperer

      Voiko joku suositella jotain pätevää shamaania tai vastaavaa?

    • PoisTieltä
    • Ei.

      Kyllä sinä aivan oikeasti hullu olet jos psykiatriseen pakkohoitoon päädyt.

      Itse kunkin mielenterveyden tilan voivat oikein päätellä vain toiset, et sinä itse.

      • argumentoi

        "Itse kunkin mielenterveyden tilan voivat oikein päätellä vain toiset, et sinä itse."
        Argumentoi, miten preoperatiivinen ei-geneettinen sairaus muuttuu saman sairausryhmän postoperatiiviseksi alkiovaiheen geenivirheeksi. Saat valita esimerkkisairauden itse.

        Kun toiset päättelevät olevan geenivirhesairaus vasta kirurgian jälkeen, se on subjektiivinen eli pseudotieteellinen diagnoosi. Kaikki psykiatrian ja psykologian diagnoosit ovat subjektiivisia, sillä Amerikan tutkimusten mukaan psykiatrialla ei ole tieteellistä statusta.

        Naurulokki, katso aiheesta lisää Skeptismi-palstalta.


      • Matt5

        "Kyllä sinä aivan oikeasti hullu olet jos psykiatriseen pakkohoitoon päädyt."
        Tarkista tietosi osoitteesta Matt. 5:22:
        "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion: ja joka sanoo veljelleen: "Sinä tyhjänpäiväinen", on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: "sinä hullu", on ansainnut helvetin tulen."

        Pakkohoitoon ajajat ansaitsevat helvetin tulen viimeisessä tuomiossa (Matt. 25).


    • Luciferian

      "Ajattelepa jos luonnontiede ja psykiatria ovatkin salaliittojen äidit, joilla henkimaailma on peitetty sekularismin kaapuun."

      No, onhan tuo yksi tapa ajatella asiaa.

      "Sinut on saatu unohtamaan että olet henkinen kuolematon sielu. Sinut on determinoitu ajatuksen tasolla tähän realismin kankaseen. Kun koet henkimaailman juttuja, menet vapaehtoisesti psykiatriseen "

      Kenellä on kuolematon sielu? En tiedä ketään, kuka olisi mennyt vapaaehtoisesti psykiatriseen koettuaan henkimaailman juttuja.

      Kuitenkin ihan mielenkiintoinen lähestymistapa sinulla on tähän asiaan. Jos lähdetään siltä pohjalta ajattelemaan, että sinulla on kuolematon sielu ja olet hakeutunut hoitoon koettuasi yliluonnollisia tapahtumia, olet varmasti ollut pettynyt saamaasi hoitoon. Psykiatria on tiede, joka ei pyri ratkaisemaan yliluonnollisia mysteereitä. Se on tiede, joka pyrkii poissulkemaan yliluonnolliset mysteerit. Toiset ihmiset ovat kiinnostuneita henkisestä maailmasta ja haluavat kehittää tietoaan tällä saralla - psykiatrin piinapenkki on vihoviimeinen asia, mitä em. henkilölle voi tarjota. Oletko ikinä kokeillut minkään sortin taikuutta tai magiaa - kokenut jotain yliluonnollista - osallistunut kenties mustaan messuun, etsiessäsi henkisiä kokemuksia?

    • Luciferian

      "'Ottakaa vastaan pelastuksen kypärä. Ef. 6:17.'

      Tarkoitetaanko tällä kypärällä mahdollisesi foliohattua? "

      En tiedä.

    • Luciferian

      "Psykiatria on puoskaritiede.
      "
      Aika moni tällä palstalla pitää psykiatriaa sellaisena, mistä tämä johtuu?

      • Jos ihminen näkee menninkäisiä hyppimässä siellä täällä, niin hänelle se voi olla totta, eikä hän pidä siitä, että joku pitää häntä vinksahtaneena.


      • Eripalstoilla

        Käy Suomi24:n palstoilla Skeptismi ja Yleistä mielenterveydestä, niin löydät argumenttien kera tietoa aiheesta.


      • Eripalstoilla kirjoitti:

        Käy Suomi24:n palstoilla Skeptismi ja Yleistä mielenterveydestä, niin löydät argumenttien kera tietoa aiheesta.

        Ne argumentit tulevat varmasti olevaan mieltä säkenöittävää luettavaa. Tunnen niiden auran jo sieltä tänne asti...


    • "Ajattelepa jos luonnontiede ja psykiatria ovatkin salaliittojen äidit, joilla henkimaailma on peitetty sekularismin kaapuun."

      No ajatellaan nyt sitten. Lähdetään nyt käsitteiden määritelmistä liikkelle, ellei se ole liian salaliittoisaa. Sekularismi tarkoittaa irroittautumista uskonnoista.

      Sekularismi siis ei tarkoita henkimaailman peittämistä mitenkään. Sekularismin vallitessa jokainen on vapaa uskomaan henkimaailmaan, Jahveen, Thoriin, Ahura Mazdaan, Saunatonttuun tai siihen, että Kokoomus on työväenpuolue - ja myös on vapaa olla tuollaiseen roskaan uskomatta.

      Puolestaan sellainen, että henkimaailman läsnäolo ollaan hyväksymättä tai sellaiseen uskomiseen suhtaudutaan jotenkin penseästi, on vain jyrkkää uskonnotonta naturalismia, mikä tietysti myös on mahdollista sekularismissa. Salaliittohörhöilyäsi pitäisi nyt fiksata siihen muotoon, että luonnontiede ja psykiatria olisivat tiukan naturalismin työkaluja.

      Noh, jossitellahan voi niinkin. Onko kaikessa jossittelussa kuitenkaan järkeä? Sanomattakin on selvää, ettei ole. Luonnontieteet toimivat sillä tavalla, että ne tarjoavat jatkuvasti itseään tarkentamaan pyrkien mahdollisimman eksaktia tietoa maailmasta.

      Tällaiseen tietoon voidaan perustaa sovelluksia, jotka edellene osoittavat, että ainakin jokseenkin oikeassa on oltu. Tuon päällehän sitä voi sitten kukin uskoa mitä hyvänsä, kunhan se ei ole tuon kanssa ristiriidassa, eikä täten pitäisi olla mitään ongelmaa.

      "Sinut on saatu unohtamaan että olet henkinen kuolematon sielu."

      Jotta minut olisi saatu unohtamaan tuollainen asia, niin ensin minut olisi täytynyt saada uskomaan tuollaista. Se ei ole toistaiseksi keneltäkään onnistunut.

      "Sinut on determinoitu ajatuksen tasolla tähän realismin kankaseen."

      Annan ilmaisen vinkin, että jos haluat kommunikoida niin älä yliarvioi omia taitojasi, ettet vain tule esittäneeksi pelkkää tuommoista sanahelinää.

      "Kun koet henkimaailman juttuja, menet vapaehtoisesti psykiatriseen ja otat neurolepteja jotka palauttavat sinut sekularismiin."

      On vähän eri asia kokea vaikkapa metsäkävelyllä jotain yhteyttä johonkin maailmanhenkeen, jota ylistetään liikututtaessa luonnon kauneuden edessä kuin vaikkapa maalata itsensä ja seinät omalla ulosteellaan ja kirkua hallusinaatioiden kourissa yötä päivää, kyyhistyä katatoniseen sikiöasentoon omaan kusilammikoon ja hokea jotain siansaksaa tai alkaa riehua kirveellä metrossa koska äänet sanovat päässä, että nuo demonit on tapettava.

      Ei pitäisi siis käsitellä tuota asiaa niin, että joku ilkeä sekulaari salaliitto haluaa sulkea hengelliset ihmiset pöpilään hallitakseen maailmaa. Kyllä pitää ymmärtää, että oikeasti hulluja ihmisiä on olemassa, ja vähemmätkin mielenterveyden ongelmat johtavat psykiatriseen avuntarpeeseen.

    • Fjdjdjddjj

      Lue ajatuksella.

    • Kaikkein salaisin salaliitto tulisi tietenkin henkimaailman taholta, sillä onhan se niin salattu, ettei kukaan ota siitä selvää.

      • Dhdjdjdnjd

        Niinpä niin..

        Salaliitto: Raamattukin NWO eksytysvälineenä? 2
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14948924/salaliitto-raamattukin-nwo-eksytysvalineena-2
        "New World Order Bible Versions (2014) löytyy myös suomenkielisin tekstein YouTubesta.
        Yrittääkö pahan palvelijat vesittää ja vääristää Raamatun sanomaa tekemällä siitä lukemattomia versioita, joissa merkityksiä muutellaan, jotta NWO-eksytys on helpompi toteuttaa? Toimiiko, ja onko paha toiminut aktiivisesti koko historian ajan myyräntyötään tehden?"


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe