Demoni ihmisessä

1ahdistunut

Haluaisin asiallisia vastauksia siihen, että mistä voi tunnistaa vaikkapa demonin itsessään? Entä miten erottaa tästä demoninen, ulkopuolelta tuleva häirintä? Entä miten taas erottaa näistä sielullinen, ahdistuksen aiheuttama reagointi? Onko jollakin täällä henkien erottamisen armolahjaa?

124

2862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qqeqq

      Osassa tapauksista ihminen ei itse voi mitenkään tietää, onko hänessä demoni. Demoni voi hallita ihmisen ajatustoimintaa, aisteja ja muistia niin, että tuollainen tajuaminen on mahdotonta.

      Tietääkseni missään seurakunnassa Suomessa ei osata hoitaa tuollaisia tapauksia.

      Minulla on henkien arvioimisen armolahja mutta en jaksa ottaa enää sielunhoitopotilaita vastaan.

      • 1ahdistunut

        Kyllä kai demoni jollain tavalla paljastaa itsensä?


      • Epäuskoinen

        Juu.
        Se alkoi viimme toissa yönä siinä kolmen aikaan.
        Herätti minut sellainen kova poltteleva kirvely, rutina, mouruaminen ja suoranainen haukunta vatsassain miun ytimessä. Siinä sängyssä selälläni maatessa ja polvitaipeista käsin jalkoja ylhäällä tukien.
        Näin omin silmin todistaen kuinka vatsani hieman kaljavauvvaistunut tuo nousi, laski ja poukkoili kuin joku pieni shitzu siellä agilityrataa juosten innoissaan kiertäisi. Maalin esirippua kohden ryntäisi. Lopulta meno ja polte yltyi niin kovin että. Jouduin konttaamaan vessaan pöntölle istumaan ja ilmeiseen nyt jo epäilemäni sellaisen kohtuullisen demoonisen minusta erkanemiseen valmistautumaan.
        Voimakkaat olivat supistukset ja poltot voimallisesti punnatessani ohimosuoni kin pullistuen. Supistusten aina välillä tauotessa saatoin kuulla ihan selvää haukuntaa ellei jopa ulvontaa lantioni pohjasta. Viimein supistuksen ollessa voimaimmillaan punnersin kaiken mitä lantiostani irti sain käsien varassa itseäni pöntön päällä pitäen. Ja kuule.
        Hirmuisen paukkeen ja tulikiven katkuisten paukausten perässä kolahti minusta jokin pönttöön molskahtaen.
        Sen verran kerkesin helpottavalta tuskaltani ja kyyneleiltäni perään kurkata että, näin tämän nyt jo todistamani demoonin pyrstön vaan heilahtavan voimallisesti sen kolistellessa vesilukosta viimeisellä matkallaan kiirehtien.

        Mikä tai kuka se oli ?
        Voisiko joku helluntailainen tiedemies vastata.


      • 1ahdistunut
        Epäuskoinen kirjoitti:

        Juu.
        Se alkoi viimme toissa yönä siinä kolmen aikaan.
        Herätti minut sellainen kova poltteleva kirvely, rutina, mouruaminen ja suoranainen haukunta vatsassain miun ytimessä. Siinä sängyssä selälläni maatessa ja polvitaipeista käsin jalkoja ylhäällä tukien.
        Näin omin silmin todistaen kuinka vatsani hieman kaljavauvvaistunut tuo nousi, laski ja poukkoili kuin joku pieni shitzu siellä agilityrataa juosten innoissaan kiertäisi. Maalin esirippua kohden ryntäisi. Lopulta meno ja polte yltyi niin kovin että. Jouduin konttaamaan vessaan pöntölle istumaan ja ilmeiseen nyt jo epäilemäni sellaisen kohtuullisen demoonisen minusta erkanemiseen valmistautumaan.
        Voimakkaat olivat supistukset ja poltot voimallisesti punnatessani ohimosuoni kin pullistuen. Supistusten aina välillä tauotessa saatoin kuulla ihan selvää haukuntaa ellei jopa ulvontaa lantioni pohjasta. Viimein supistuksen ollessa voimaimmillaan punnersin kaiken mitä lantiostani irti sain käsien varassa itseäni pöntön päällä pitäen. Ja kuule.
        Hirmuisen paukkeen ja tulikiven katkuisten paukausten perässä kolahti minusta jokin pönttöön molskahtaen.
        Sen verran kerkesin helpottavalta tuskaltani ja kyyneleiltäni perään kurkata että, näin tämän nyt jo todistamani demoonin pyrstön vaan heilahtavan voimallisesti sen kolistellessa vesilukosta viimeisellä matkallaan kiirehtien.

        Mikä tai kuka se oli ?
        Voisiko joku helluntailainen tiedemies vastata.

        Kiitos tästä! Sain viikon parhaat naurut! :)


      • Nimimerkki_Pommiaamu

        On se...
        Minustakin on alkanut aina pyhäaamuisin klo: 03:00 ( naapuri sanoi kuulleensa ja porraskäytävässä usein "tuoksuneen" ) siis ennen kuin itse herään.
        Prupsuttaan ja suorastaan tuntitolkulla ujeltamalla viheltämään kohtalaisen demooniselta tuoksuva henkiolento tai sen sellainen joku örkkimörkin hengityksen henkäys. Sitten itse kyllä herään lopulta huutooni ja siihen kun sen ruumis kiemurtelee voimallisesti perästä. En tiedä mitä huudan unessani, täysin suomenkielisenä kieliä osaamattomana, mutta naapuri sanoi sen olevan jotain hänelle vierasta ja mystistä kieltä, mahdollisesti närpiön 700 vuotista murretta tai jotakin..sellaista vastaavaa ulinaa.
        Noh kuitenkin siinä aina onneksi nippanappa kerkeää vessaan istunnolle, kun tämän demoonin ruumis minusta haluaa voimallisesti kiemurrellen poistua. Sinne se tai hän, pulahtaa noin 30cm: n pituisella mustalla varrellaan komoiskierteellä suorana loiskimatta vedenpintaan, ikuisuuteen sukeltaen ja peräänsä katsomatta. Ei edes jarrutusjälkiä jää posliiniin, niin tarkka on sukeltamaan.
        Tosissaan ennen seuraavaa sunnuntaita ei mitään normaalista poikkeavaa tapahdu öisin ja aamuisin, naapurikin saa nukkua viikot rauhassa.
        Mikä tai kuka tämä on ja miten olisiko joku loitsu tai loru millä moisen voisi minuudesta ja sunnuntaiaamuistani häätää ?


      • Kauhea_Etiäinen
        Nimimerkki_Pommiaamu kirjoitti:

        On se...
        Minustakin on alkanut aina pyhäaamuisin klo: 03:00 ( naapuri sanoi kuulleensa ja porraskäytävässä usein "tuoksuneen" ) siis ennen kuin itse herään.
        Prupsuttaan ja suorastaan tuntitolkulla ujeltamalla viheltämään kohtalaisen demooniselta tuoksuva henkiolento tai sen sellainen joku örkkimörkin hengityksen henkäys. Sitten itse kyllä herään lopulta huutooni ja siihen kun sen ruumis kiemurtelee voimallisesti perästä. En tiedä mitä huudan unessani, täysin suomenkielisenä kieliä osaamattomana, mutta naapuri sanoi sen olevan jotain hänelle vierasta ja mystistä kieltä, mahdollisesti närpiön 700 vuotista murretta tai jotakin..sellaista vastaavaa ulinaa.
        Noh kuitenkin siinä aina onneksi nippanappa kerkeää vessaan istunnolle, kun tämän demoonin ruumis minusta haluaa voimallisesti kiemurrellen poistua. Sinne se tai hän, pulahtaa noin 30cm: n pituisella mustalla varrellaan komoiskierteellä suorana loiskimatta vedenpintaan, ikuisuuteen sukeltaen ja peräänsä katsomatta. Ei edes jarrutusjälkiä jää posliiniin, niin tarkka on sukeltamaan.
        Tosissaan ennen seuraavaa sunnuntaita ei mitään normaalista poikkeavaa tapahdu öisin ja aamuisin, naapurikin saa nukkua viikot rauhassa.
        Mikä tai kuka tämä on ja miten olisiko joku loitsu tai loru millä moisen voisi minuudesta ja sunnuntaiaamuistani häätää ?

        Huhhuh !
        Se olisi taas se aika viikosta kun alkaa tapahtua, outoja mystisiä pyhäaamun pimeässä yössä.
        Kuinkahan se on jos vetäisis pullon leijonaa, noin nuijanukutuksella varustautuisi ilmeisen demoonisen tuoksuisen hengen taas minusta tulemiseen ?
        Heräiskö sitä vaan sitten yön ja aamun tapahtumista mitään vilpittömän tietämättömänä ? Ainoasastaan joku kampela tai sellainen se mustakyrsä housuissa tapahtunutta todistaen ?

        Pystyykö joku helluntailainen tiedemies-ennustaja-ukko kahvinpuruista tulevan tapahtuman ennakoimaan ja kysyjää ohjeistamaan ?


      • Anonyymi

        Armolaja on mutta et jaksa? Lahja on Jumalalta saatu ja Hän antaa voiman. Ei sulla ole armolahjaa oikeasti. Armolahja annetaan ja voima sen mukana.


      • Anonyymi
        1ahdistunut kirjoitti:

        Kyllä kai demoni jollain tavalla paljastaa itsensä?

        Ne puhuu . Niinku kundaliini käärme henki mikä tulee jogaguruista . Egyptin käärme . Se valehtelee on seksuaalinen kabbalismi new age . Kundaliini henki on budha hindu munkeilla ja guruilla ja niitä on hellareissakin . Meedioita . ...hengitä sisään henkeä sitä myös herätellään mm.astantajoga .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armolaja on mutta et jaksa? Lahja on Jumalalta saatu ja Hän antaa voiman. Ei sulla ole armolahjaa oikeasti. Armolahja annetaan ja voima sen mukana.

        Niin jos erottaa henget ei se riitä pitää nimetä ne ja ajaa pois että toiset vapautuu . Demonit on myös rumia ja puhuu .


      • Anonyymi
        1ahdistunut kirjoitti:

        Kyllä kai demoni jollain tavalla paljastaa itsensä?

        Kehitysvamma laitoksissa niitä hyppii seinille . Repii vaatteita niinku joku tekee lähöissäkin repii lakanoita . Raapii toisia . Puree . Hakkaa päätään seinään .


      • Anonyymi
        Epäuskoinen kirjoitti:

        Juu.
        Se alkoi viimme toissa yönä siinä kolmen aikaan.
        Herätti minut sellainen kova poltteleva kirvely, rutina, mouruaminen ja suoranainen haukunta vatsassain miun ytimessä. Siinä sängyssä selälläni maatessa ja polvitaipeista käsin jalkoja ylhäällä tukien.
        Näin omin silmin todistaen kuinka vatsani hieman kaljavauvvaistunut tuo nousi, laski ja poukkoili kuin joku pieni shitzu siellä agilityrataa juosten innoissaan kiertäisi. Maalin esirippua kohden ryntäisi. Lopulta meno ja polte yltyi niin kovin että. Jouduin konttaamaan vessaan pöntölle istumaan ja ilmeiseen nyt jo epäilemäni sellaisen kohtuullisen demoonisen minusta erkanemiseen valmistautumaan.
        Voimakkaat olivat supistukset ja poltot voimallisesti punnatessani ohimosuoni kin pullistuen. Supistusten aina välillä tauotessa saatoin kuulla ihan selvää haukuntaa ellei jopa ulvontaa lantioni pohjasta. Viimein supistuksen ollessa voimaimmillaan punnersin kaiken mitä lantiostani irti sain käsien varassa itseäni pöntön päällä pitäen. Ja kuule.
        Hirmuisen paukkeen ja tulikiven katkuisten paukausten perässä kolahti minusta jokin pönttöön molskahtaen.
        Sen verran kerkesin helpottavalta tuskaltani ja kyyneleiltäni perään kurkata että, näin tämän nyt jo todistamani demoonin pyrstön vaan heilahtavan voimallisesti sen kolistellessa vesilukosta viimeisellä matkallaan kiirehtien.

        Mikä tai kuka se oli ?
        Voisiko joku helluntailainen tiedemies vastata.

        Joo, se on viinapirun demoni. Siinä paska lentää pönttöön, kun typeryydessä juop keskenkäynyttä sahtia.


    • gerdruee

      Riivattu näkee riivattuja kaikissa muissa. Etsii vikoja ja syyttää muita.

    • pitkäänhellari

      Rakas ahdistunut ihminen, jos sisimmässäsi olisi demoni niin tuskin kirjoittaisit tätä avunpyyntöäsi. Kyllä kysymys on nyt vain inhimillisestä pelosta ja sitähän vihtahousu yrittää sinulle syöttää pelkona, epäilynä ette ole Jeesuksen suojassa. Pahan voimat voivat ahdistaa mutta kyllä se ahdistus on yleensä vain sielun alueella tapahtuvaa alitajunnan, elämän huolien ja aivotoiminnan häiriöitä. Ei uskovaisessa asu pahaa henkeä. Ole luottavainen Herrassa ja saat levätä Taivaan Isän kämmenellä.

      • 1ahdistunut

        Kiitos viestistä! Toivon että asia olisi juuri noin! Mietin vaan onko mahdollista, että esim.vääristä valinnoista seuraisi jokin henkivaltasidos?


      • pitkäänhellari
        1ahdistunut kirjoitti:

        Kiitos viestistä! Toivon että asia olisi juuri noin! Mietin vaan onko mahdollista, että esim.vääristä valinnoista seuraisi jokin henkivaltasidos?

        Me valitsemme väärin ja niin tapahtuu aivan varmasti jokaiselle. Jos uskot Jeesukseen ja olet tunnustanut tietoiset synnit Vapahtajalle niin ahdistuksesi ei ole sinussa oleva demoni vaan syy on jokin muu.


      • Anonyymi

        Ei ne kyllä kieltämällä poistu mitä on muista uskonnoista tullut noituudesta ja pimeyden enkelit tai woodoosta . Hindulaisuudesta niille viedään ruokaa lepyttelyksi . Niille on patsaitakin ja poppamiehet . Myös shamaaneilla on samoin Mongoliassa ja Lapissa shamaanit joikaa etiäisiä. !! Wikipedia shamaanit


    • wweww

      Hermo siinä menee, jos pitäisi kaikista helluntailaisista ajaa ulos riivaajat. Sitä paitsi se on Jeesuksen homma.

      • NöyrinMielinEteenpäin

        Kyllä, se on Jeesuksen homma. Minua kiusanneet demonit eivät lähteneet oikein Jeesuksen nimessäkään, vaan sitten vasta, kun huusin Jeesusta avuksi, ja sanoin, Jeesus, aja henget pois. Sitten tapahtui niin.

        Raamatussa sanotaan, että "minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia..."

        En sen paremmin tuota ymmärrä, mutta em. tavalla se minun kohdalla meni.


      • Anonyymi

        Ne on just muissa jumalissa / uskonnoissa ! Niinku Maria magdalenasta ajettiin 7 pahaa henkeä pois joka lähti seuraan Jeesusta . Sen takia ei saa antaa kenenkään laittaa käsiä pään päälle jos se on muujumalinen tai jooginoita . Siis Maria oli juutalainen joka kääntyi Jeesuksessa kristityksi ja vapautui mm.huoraamisesta .


      • Anonyymi

        Yhdessä oli demoni , se nainen örisi . Hyi . Kurkkuäänellä örisi . Lapsensa otettu huostaan Espoossa jossain lahkoissa hellari . Toinen oli jakomäestä valkoinen kalkki naamastaan kova varastamaan liekö huumeissa , tärisi koko vartalolla monta kassia olkapäällä ihan sekoilija . Niinkuin narkki . Israel on muuten ihan ykkös huumekuljetus maa Aasian maiden lisäksi .


    • Faktoja.kiitos

      Olematonta ei voi tunnistaa.

    • Demonin tunnistaa siitä, että se vastustaa Jeesusta Kristusta. Käsket sen poistua Kristuksen nimessä, niin se katoaa alta aikayksikön.

    • W-Dediaa

      Juutalaisten Talmudin mukaan demoneita on olemassa 7 405 926 kappaletta.

    • Nyt.myös.virtsasta

      Käy verikokeessa ja pyydä demonitesti. Sillä se selviää.

    • JeesuksenNimessä

      En uskaltautuisi antamaan yksiselitteistä "tunnistamiskeinoa". Näiden asioiden kanssa pitää olla varovainen, ensinnäkin, ettei loukkaa asianomaista henkilöä itseä ja toisekseen, ettei ärsytä itse demonia, joka on siis älyllinen olento, pimeyden enkeli ja tästä syystä saa tällaista otusta vielä enemmän omille silmilleen.

      Demonisen ihmisen kanssa ei pidä alkaa riidellä, tällaisesta demoni vain enemmän riehaantuu. ilkkuu, keskustelu demonin kanssa olisi kuin rukousta demonille, että "lopeta jo". Tällaista kunniaa ei paholaiselle pidä antaa, että häneltä mitään pyydettäisiin! Hän ei ole Jumala, eikä häneltä pyydetä mitään, neuvotella, "keskustella järkevästi"! Demoni on otus jota vastaan käydään vain Jeesuksen nimissä, ottaen Jeesuksen suoman hallintavallan tällaista olentoa vastaan. Demoni on vihollinen ja sellaisena pysyy. Demonin nimenomaiseen poishäätämiseen tarvitaan vähän enemmän, sitä ei pidä yksin yrittää, mutta sen voi kyllä hiljentää. Monesti tällainen hiljennetty demoninen ihminen saattaa lähteä kuin salama ulos ovesta, ovet paukkuen. Anna mennä.

      Joskus demonin voi havaita tietyllä tavalla aistimalla, että "tuossa ihmisessä vaikuttaa / hänen silmistään minua katsoo joku sellainen olento joka ei ole tuo ihminen itse".

      Demonisen henkilön käytös on usein kovaäänistä, riehuvaa ja rivoa, "riekkumista", esim. metrojunassa voi kuulla tällaisen henkilön riehuntaa. Kun ajatuksissasi rukoilet, huuto saattaa lakata siihen paikkaan, laskeutuu täysi hiljaisuus. Yleensäkin kovaäänisen, häiritsevän metelin voi aiheuttaa demoninen ihminen. Viime keväänä ulkomailla olin hotellissa nukahtamaisillani kun läheiseen hotellihuoneeseen tuli yöllä, kaiketi ravintolasta pariskunta joka aloitti hirvittävän metelin, huudon ja naurun. Rukoilin ajatuksissani ja yhtäkkiä se kiekuminen katkesi siihen paikkaan, täysi hiljaisuus. Olen kokenut tällaista useasti. Rukous, esim. Isä Meidän ja Herran Siunaus voivat auttaa muutamassa sekunnissa, pelkästään ajatuksissasi hartaasti ja uskossa / Jumalalta apua pyytäen ja Häneen luottaen rukoillen.

      Jeesuksella on valtuudet demoneja vastaan, meillä ihmisinä ei ole, mutta Jumalalta apua pyytäen ja Hänen sanaansa käyttäen, vaikkapa vain ajatuksissamme, voimme ainakin hetkeksi hiljentää meitä vastaan suunnatun häirinnän, sillä monesti on juuri näin: älyllinen demoni tahtoo häiritä uskovan rauhaa, yöunta, aiheuttaa ahdistusta ja ehkä jopa pelkoa.
      .

      • Faktoja.kiitos

        Tai sitten et vain käsitä muitakin selityksiä mielenterveyden ongelmiin nykypäivänä löytyneen!


      • pohjaanasti

        Voihan siihen olla toisenlainenkin vastaus. Panivat hiljaiseksi juopottelun jälkeen.


      • 1ahdistunut

        Mulle kävi kerran niin, et tuttu ihminen laitto musiikit täysille. Tiesi etten pidä siitä ja koin hengessä, että tää on tarkotettu mun kiusaks. Ei siis oltu hyvissä väleissä silloin ja kaikenlaista naljailua oli. Rukoilin, että jos tää on kiusantekoa mua vastaan, niin vaimenna tuo melu ja anna tuon kiusan lakata. Lähes välittömästi tuttu hiljensi itse musiikin ja pystyin taas olemaan.


      • se-vanha-pete

        "Jeesuksella on valtuudet demoneja vastaan, meillä ihmisinä ei ole"

        Siitähän voidaan olla monta eri mieltä. Minä uskon kuitenkin Jumalan sanaan ja tiedän että ne eivät ainoastaan vihaa minua, vaan myös pelkäävät:

        Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi." (Mark.16:17,18)

        Niin hän kutsui kokoon ne kaksitoista ja antoi heille voiman ja vallan kaikkia riivaajia vastaan ja voiman parantaa tauteja. (Luuk.9:1)

        Sen jälkeen Herra valitsi seitsemänkymmentä muuta ja lähetti heidät kaksittain edellänsä jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, jonne hän itse aikoi mennä. Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden". (Luuk.10:1,17)

        Silloin Johannes rupesi puhumaan ja sanoi: "Mestari, me näimme erään miehen sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia, ja me kielsimme häntä, koska hän ei seuraa meidän mukanamme". Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Älkää kieltäkö; sillä joka ei ole teitä vastaan, se on teidän puolellanne". (Luuk.9:49,50)

        Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava. Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa." (Luuk.10:19,20)


      • PiispaHenrik

        "Demonisen henkilön käytös on usein kovaäänistä, riehuvaa ja rivoa, "riekkumista", esim. metrojunassa voi kuulla tällaisen henkilön riehuntaa. Kun ajatuksissasi rukoilet, huuto saattaa lakata siihen paikkaan, laskeutuu täysi hiljaisuus"

        Olen kokenut saman juuri julkisessa tilassa. Mesoamisensa aikana ko. henkilö ei ollut lainkaan havainnut minua, mutta rukoiltuni rauha laskeutui äkisti, ja samalla henkilö jotenkin kiinnitti huomionsa juuri minuun, tuijotti suoraan mutta oli passiivisessa tilassa eikä sanonut tai tehnyt enää mitään. Tämä oli outo ,mutta omaa uskoani vahvistanut kokemus.


      • kiusaaminenkuriin

        Koin hyökkäyksen ihmisen muodossa, tarvitsin silloin henkistä apua ja siihen "apua" tarjosi tällainen ihminen. kun minulla oli aamulla menoa, puhelimen herätyskelloni soi 7.30. Hänen piti soittaa tietenkin 7.20, hän tiesi menoni aamulla kyseiseen aikaan. Soittorumba jatkui aamupäivän x 5, aivan kuin minulle ei olisi ollut omia aivoja. Soitot jatkuivat 2 kk, vaikka en enää vastannutkaan. Tekstiviestit, joissa pyysin hänen lopettavan, eivät tuottaneet tulosta. Tällainen ihminen kiusaa, tuhoaa, aliarvioi, määrää, alistaa ja kontrolloi. Koin ahdistusta joka kerta, Kun soittelurumba alkoi. En ollut edes kiinnostunut hänestä (miespuolinen). Sellaiset myrkylliset ihmissuhteet pitää katkaista. Edes ystävänä ei voi pitää, kun puuttuu kunnioittaminen ja arvostaminen, en kelvannut omana itsenäni. Riitelyksi meni, emme voineet lopulta edes keskustella, alistamiseksi aina kääntyi hänen puoleltaan. Lisäksi Hän ilmestyi "liimautui" aina seuraani, Vaikka en edes halunnut. Tarkoituksenaan pilata avioliittoni.


      • Anonyymi
        Faktoja.kiitos kirjoitti:

        Tai sitten et vain käsitä muitakin selityksiä mielenterveyden ongelmiin nykypäivänä löytyneen!

        Esimerkiksi mun oven takana oli muslimi kontillaan lattiaan jäi sen paljaat varpaan kuvat ja sen kauppakuitti . Yksi kävi pesemässä mun öljyllä tehtyä ristiä raapi oven takana kun avasin oven !! Ei kuulkaa täällä vainoo kristittyjä niin budhat juutalaiset kabbistit kuin noidat kuin muslimitkin . Sen takiahan niitä tänne tuodaan .


      • Anonyymi
        1ahdistunut kirjoitti:

        Mulle kävi kerran niin, et tuttu ihminen laitto musiikit täysille. Tiesi etten pidä siitä ja koin hengessä, että tää on tarkotettu mun kiusaks. Ei siis oltu hyvissä väleissä silloin ja kaikenlaista naljailua oli. Rukoilin, että jos tää on kiusantekoa mua vastaan, niin vaimenna tuo melu ja anna tuon kiusan lakata. Lähes välittömästi tuttu hiljensi itse musiikin ja pystyin taas olemaan.

        Muslimiperhe harjoitti noituutta lähiössä ,oli niin kovaa woodoota . Henna merkkejä . Ohi mennessä sattui mukana olemaan rukousöljypullo niin teinpä pari ristiä ja suutuin sen verran että heitin sen pullonkin niiden pihaan . Meni vähän aikaa , meteli oli hiljennyt ja porukka muuttanut pois kokonaan . Jos olivat olleet muuttamassa niin ainakin nopeutti ! 😂


    • Kirjakääröt

      Luuk.8:33 Biblia (1776). Niin perkeleet läksivät ulos ihmisestä ja menivät sikoihin, ja lauma syöksi itsensä äkisti jyrkältä mereen ja läkähtyi.

      • Anonyymi

        Riivaaja henget lähti ja lauma hukkui . Tää ei tarkoita ettei sikoja voisi syödä kun ne kypsentää kunnolla .


    • fuuhuh

      Jos sinä aloittaja olet omasta mielestäsi uskossa tai olet ollut ja sitten olet käynyt menestysteologisissa kokouksissa ja sinulle on sen seurauksena tullut huono olo, niin tunnusta se Jumalalle ja kadu ja pyydä Jeesukselta anteeksi syntiäsi ja pysy pois sellaisista kokouksista. Monelle on käynyt näin moni heistä on saanut rauhan takaisin tekemällä parannuksen. Jotkut heistä ovat joutuneet rukoilemaan kauemmin.

      • 1ahdistunut

        Olen ollut monissa menestysteologisissa tilaisuuksissa, ilman omaa päätösvaltaa tai ymmärrystä asiaan. Olen ollut myös alaikäisenä nauruherätys-tilaisuuksissa, missä täytyin hengellä. Onko mahdollista, että olisin saanut näistä tilaisuuksista jonkin "tartunnan"? Jonkin sidoksen väärään henkeen?

        Teininä koin pelkotiloja. Luin joitakin vääränlaisia kirjoja uskovien elämästä, henkivaltojen taisteluista ym ja minulle se kaikki edusti normaalia uskonelämää. Vasta myöhemmin heräsin ajattelemaan toisin. Koen myös viehtymystä joihinkin synteihin, joita sitten yritän vastustaa enemmän tai vähemmän.

        Olen yrittänyt rukoilla, tehdä parannusta, lukea Raamattua ym, mutta silti olo on välillä kuin olisi sidottu. Koen välillä aivan konkreettisesti esim.halvausta muistuttavan oireen, missä tuntuu, kuin en pystyisi liikuttamaan itseäni, kuin jokin jäykistäisi kehoni paikoilleen. Sitten koen lihasnykäyksiä, tärinöitä ja ties mitä muuta. Alkaa kohta kärsivällisyys loppua.


      • JeesusVapauttaja
        1ahdistunut kirjoitti:

        Olen ollut monissa menestysteologisissa tilaisuuksissa, ilman omaa päätösvaltaa tai ymmärrystä asiaan. Olen ollut myös alaikäisenä nauruherätys-tilaisuuksissa, missä täytyin hengellä. Onko mahdollista, että olisin saanut näistä tilaisuuksista jonkin "tartunnan"? Jonkin sidoksen väärään henkeen?

        Teininä koin pelkotiloja. Luin joitakin vääränlaisia kirjoja uskovien elämästä, henkivaltojen taisteluista ym ja minulle se kaikki edusti normaalia uskonelämää. Vasta myöhemmin heräsin ajattelemaan toisin. Koen myös viehtymystä joihinkin synteihin, joita sitten yritän vastustaa enemmän tai vähemmän.

        Olen yrittänyt rukoilla, tehdä parannusta, lukea Raamattua ym, mutta silti olo on välillä kuin olisi sidottu. Koen välillä aivan konkreettisesti esim.halvausta muistuttavan oireen, missä tuntuu, kuin en pystyisi liikuttamaan itseäni, kuin jokin jäykistäisi kehoni paikoilleen. Sitten koen lihasnykäyksiä, tärinöitä ja ties mitä muuta. Alkaa kohta kärsivällisyys loppua.

        Hmmm. Tuossa sitä on ongelmaa kerrakseen. En kuitenkaan usko, että sinussa itsessäsi olisi demonia.

        Olet herkkä, tunnet voimakkaasti. Vääränlainen hengellisyys on traumauttanut sinut. Oireesi ovat nk. psykosomaattisia. Ei demonia sisälläsi, mutta ulkopuolelta käsin olet todella pahojen ihmisten jo vuosikymmeniä kiusaama ja stressaama. "Halvausoireesi" ovat pelon ja stressin oireita, kauhulla lamauttamistasi! Sinut on peloteltu ja sinulle on uskoteltu oikein iso kasa taikauskon erilaisia ilmentymiä, myös nk. hengellisyyteen sisällytettynä.

        Mitä sinun tulisi tehdä? Mieti omaa suhdettasi Jumalaan. Älä pohdi sitä sinulle uskoteltujen väittämien mukaan, vaan mitä itse Jumalasta haluat. Älä piittaa muiden mukauskovaisten pelotteluista, kadotustuomioilla uhkailuista. Sano piupaut lahkolaisille "opettajillesi". Olet rikoksen uhri. Jätä heidät. Sinulla ei ole velvollisuuksia muita kuin itseäsi kohtaan.

        Säilytä uskosi Jumalaan ja pyydä Hänen johdatustaan. Toimi terveesti. Jätä tuollainen perkeleellinen vankila, sairaiden, hullujen, epäraittiiden hihhuloiden joukkio.

        Häkin ovi on nyt auki. Uskalla lentää sieltä ulos. Astua ovelle, kurkistaa mitä ulkopuolella on. Tuki korvasi muiden huudoilta ja estelyiltä. He eivät ole ystäviäsi vaan muita vangittuja, jotka eivät siedä nähdä kuinka joku toinen astuu vapauteen.

        Sinulla on oikeus omaan elämääsi. Älä enää sallli kenenkään vahingoittaa sinua. Jeesus odottaa sinua häkin ulkopuolella.

        Uskalla luottaa Jeesukseen. Tule ulos, elämäsi kutsuu sinua. Sinun oma elämäsi.

        Tämä on viesti kaikille vangituille.
        .
        .


      • Rukouskoauttaa

        Vapautumiseen ei mitään Jeesusta tarvita. Jeesus on heikkoja varten, jotka eivät siedä omia tekojaan. Blokkaat pois, usein narsistiset kusipäät elämästäsi, saat tilaa hengittää. 😨


      • nmqqqq
        1ahdistunut kirjoitti:

        Olen ollut monissa menestysteologisissa tilaisuuksissa, ilman omaa päätösvaltaa tai ymmärrystä asiaan. Olen ollut myös alaikäisenä nauruherätys-tilaisuuksissa, missä täytyin hengellä. Onko mahdollista, että olisin saanut näistä tilaisuuksista jonkin "tartunnan"? Jonkin sidoksen väärään henkeen?

        Teininä koin pelkotiloja. Luin joitakin vääränlaisia kirjoja uskovien elämästä, henkivaltojen taisteluista ym ja minulle se kaikki edusti normaalia uskonelämää. Vasta myöhemmin heräsin ajattelemaan toisin. Koen myös viehtymystä joihinkin synteihin, joita sitten yritän vastustaa enemmän tai vähemmän.

        Olen yrittänyt rukoilla, tehdä parannusta, lukea Raamattua ym, mutta silti olo on välillä kuin olisi sidottu. Koen välillä aivan konkreettisesti esim.halvausta muistuttavan oireen, missä tuntuu, kuin en pystyisi liikuttamaan itseäni, kuin jokin jäykistäisi kehoni paikoilleen. Sitten koen lihasnykäyksiä, tärinöitä ja ties mitä muuta. Alkaa kohta kärsivällisyys loppua.

        Tutkipa aloittaja nyt tämä unihalvausasia internetissä aluksi.

        https://yle.fi/uutiset/3-6705190

        Wikipedia:
        Unihalvaus on termi jota käytetään joko normaalista REM-unen aikana tapahtuvasta halvaustilasta tai häiriöstä nukahtamisvaiheessa, jolloin ihminen säilyttää tietoisuutensa kehon halvaantuessa, tai häiriöstä heräämisvaiheessa, jolloin keho jää hetkeksi halvaantuneeseen tilaan herätessä.


      • 1ahdistunut
        JeesusVapauttaja kirjoitti:

        Hmmm. Tuossa sitä on ongelmaa kerrakseen. En kuitenkaan usko, että sinussa itsessäsi olisi demonia.

        Olet herkkä, tunnet voimakkaasti. Vääränlainen hengellisyys on traumauttanut sinut. Oireesi ovat nk. psykosomaattisia. Ei demonia sisälläsi, mutta ulkopuolelta käsin olet todella pahojen ihmisten jo vuosikymmeniä kiusaama ja stressaama. "Halvausoireesi" ovat pelon ja stressin oireita, kauhulla lamauttamistasi! Sinut on peloteltu ja sinulle on uskoteltu oikein iso kasa taikauskon erilaisia ilmentymiä, myös nk. hengellisyyteen sisällytettynä.

        Mitä sinun tulisi tehdä? Mieti omaa suhdettasi Jumalaan. Älä pohdi sitä sinulle uskoteltujen väittämien mukaan, vaan mitä itse Jumalasta haluat. Älä piittaa muiden mukauskovaisten pelotteluista, kadotustuomioilla uhkailuista. Sano piupaut lahkolaisille "opettajillesi". Olet rikoksen uhri. Jätä heidät. Sinulla ei ole velvollisuuksia muita kuin itseäsi kohtaan.

        Säilytä uskosi Jumalaan ja pyydä Hänen johdatustaan. Toimi terveesti. Jätä tuollainen perkeleellinen vankila, sairaiden, hullujen, epäraittiiden hihhuloiden joukkio.

        Häkin ovi on nyt auki. Uskalla lentää sieltä ulos. Astua ovelle, kurkistaa mitä ulkopuolella on. Tuki korvasi muiden huudoilta ja estelyiltä. He eivät ole ystäviäsi vaan muita vangittuja, jotka eivät siedä nähdä kuinka joku toinen astuu vapauteen.

        Sinulla on oikeus omaan elämääsi. Älä enää sallli kenenkään vahingoittaa sinua. Jeesus odottaa sinua häkin ulkopuolella.

        Uskalla luottaa Jeesukseen. Tule ulos, elämäsi kutsuu sinua. Sinun oma elämäsi.

        Tämä on viesti kaikille vangituille.
        .
        .

        Olen kyllä herkkä ja herkästi tunteva, se on totta. Välillä tuntuu että tämä herkkyyskin menee jotenkin yli, kun aistii niin helposti vivahteet ilmapiirissä ja ihmisissä.

        Monenlaisia traumaattisia kokemuksia on kyllä koettu ja pahimmat näistä näiden itseään uskovina pitävien taholta. On ilkuttu, käyty fyysisesti kiinni, halveksittu, lytätty mun uskonelämä ja ties mitä muuta sairasta. Koskaan en ole itse noihin seurakuntiin kuulunut, mutta lapsesta asti käynyt milloin missäkin, minne on viety.

        Nyt aikuisena osaan tietysti valita toisin. Välillä vieläkin tosin epäilen, että mitä jos he ovat kuitenkin oikeassa ja minä väärässä ja sortunut Pyhän Hengen vastustamiseen.

        Koko seurakuntaan on välillä vaikea mennä ja tervehenkisessäkin seurakunnassa saan noita ahdistus(?)oireita. Jälkeenpäin on kuitenkin hyvä olo, kun on voittanut esteet ja voi huomata, ettei mitään pahaa tapahtunutkaan. En vaan jaksaisi tätä jatkuvaa kamppailua ja hulluksi tulemisen tunnetta.


      • 1ahdistunut
        nmqqqq kirjoitti:

        Tutkipa aloittaja nyt tämä unihalvausasia internetissä aluksi.

        https://yle.fi/uutiset/3-6705190

        Wikipedia:
        Unihalvaus on termi jota käytetään joko normaalista REM-unen aikana tapahtuvasta halvaustilasta tai häiriöstä nukahtamisvaiheessa, jolloin ihminen säilyttää tietoisuutensa kehon halvaantuessa, tai häiriöstä heräämisvaiheessa, jolloin keho jää hetkeksi halvaantuneeseen tilaan herätessä.

        Muutaman kerran on tuommoinen koettu ja on kyllä kammottava tila.


      • kaikenkokenutuskova
        JeesusVapauttaja kirjoitti:

        Hmmm. Tuossa sitä on ongelmaa kerrakseen. En kuitenkaan usko, että sinussa itsessäsi olisi demonia.

        Olet herkkä, tunnet voimakkaasti. Vääränlainen hengellisyys on traumauttanut sinut. Oireesi ovat nk. psykosomaattisia. Ei demonia sisälläsi, mutta ulkopuolelta käsin olet todella pahojen ihmisten jo vuosikymmeniä kiusaama ja stressaama. "Halvausoireesi" ovat pelon ja stressin oireita, kauhulla lamauttamistasi! Sinut on peloteltu ja sinulle on uskoteltu oikein iso kasa taikauskon erilaisia ilmentymiä, myös nk. hengellisyyteen sisällytettynä.

        Mitä sinun tulisi tehdä? Mieti omaa suhdettasi Jumalaan. Älä pohdi sitä sinulle uskoteltujen väittämien mukaan, vaan mitä itse Jumalasta haluat. Älä piittaa muiden mukauskovaisten pelotteluista, kadotustuomioilla uhkailuista. Sano piupaut lahkolaisille "opettajillesi". Olet rikoksen uhri. Jätä heidät. Sinulla ei ole velvollisuuksia muita kuin itseäsi kohtaan.

        Säilytä uskosi Jumalaan ja pyydä Hänen johdatustaan. Toimi terveesti. Jätä tuollainen perkeleellinen vankila, sairaiden, hullujen, epäraittiiden hihhuloiden joukkio.

        Häkin ovi on nyt auki. Uskalla lentää sieltä ulos. Astua ovelle, kurkistaa mitä ulkopuolella on. Tuki korvasi muiden huudoilta ja estelyiltä. He eivät ole ystäviäsi vaan muita vangittuja, jotka eivät siedä nähdä kuinka joku toinen astuu vapauteen.

        Sinulla on oikeus omaan elämääsi. Älä enää sallli kenenkään vahingoittaa sinua. Jeesus odottaa sinua häkin ulkopuolella.

        Uskalla luottaa Jeesukseen. Tule ulos, elämäsi kutsuu sinua. Sinun oma elämäsi.

        Tämä on viesti kaikille vangituille.
        .
        .

        Juuri niin kunhan vain et liity "helluntalaisiin, Ev. Luterilaisiin, Lestadiolaisiin, Mormooneihin, Budhalaisiin, Islamilaisiin, Juutalaisiin,"jne,jne, tilanpuutteen takia lista jäi lyhyeksi. Tutki Raamattua yksinäsi, ja vasta pitkän tutkinnan jälkeen sinulle avautuu paljon ihmettelemistä, mitä olet ympärilläsi oppinut ja kuullut. Tarkista ymmärryksesi usein, ja esitä myöskin muille kysymyksiä, mutta älä ota kutsuja vastaan liittyä "mihinkään", järjestäytyneeseen porukkaan, taikka kirkkoon, taikka lahkoon, mistään niistä ei ole sinulle lohtua, jos olet totuudenmukainen. Karta erityisesti Jehovan todistajia, he ovat kaikkein viekkaimpia "harhaanjohtajia". Tulet myöhemmn huomaamaan,miten paljon on olemassa ihmisiä juuri samalla asialla, täysin pettyneitä kaikkiin uskonnollisiin järjestöihin. Totuudet tulevat aiheuttamaan sinulle vapauden uskontojen kahleista.


      • monetharhautuvat
        kaikenkokenutuskova kirjoitti:

        Juuri niin kunhan vain et liity "helluntalaisiin, Ev. Luterilaisiin, Lestadiolaisiin, Mormooneihin, Budhalaisiin, Islamilaisiin, Juutalaisiin,"jne,jne, tilanpuutteen takia lista jäi lyhyeksi. Tutki Raamattua yksinäsi, ja vasta pitkän tutkinnan jälkeen sinulle avautuu paljon ihmettelemistä, mitä olet ympärilläsi oppinut ja kuullut. Tarkista ymmärryksesi usein, ja esitä myöskin muille kysymyksiä, mutta älä ota kutsuja vastaan liittyä "mihinkään", järjestäytyneeseen porukkaan, taikka kirkkoon, taikka lahkoon, mistään niistä ei ole sinulle lohtua, jos olet totuudenmukainen. Karta erityisesti Jehovan todistajia, he ovat kaikkein viekkaimpia "harhaanjohtajia". Tulet myöhemmn huomaamaan,miten paljon on olemassa ihmisiä juuri samalla asialla, täysin pettyneitä kaikkiin uskonnollisiin järjestöihin. Totuudet tulevat aiheuttamaan sinulle vapauden uskontojen kahleista.

        Jälleen on tälläkin sivulla henkilöitä jotka kehoittavat sinut liittymään "heidän järjestöönsä". Se olisi viimeinen virhe, koska heillä ei ole totuutta hallussaan,pettämällä yleisöä, muka "ihmeellisillä parantavilla teoillaan", vaikka ei heitä ole voideltu sellaisia ihmeitä tekemään taivaallisen hallituksen LUVALLA. Kaikki uskonnolliset "ihmeparantajat ovat saatanasta", harhauttaakseen ihmiset, onhan sekin jo ennustettu Raamatussa. "MONI tulee MINUN NIMISSÄNI", sanotaan Raamatussa.


      • Turhhakiirettä
        monetharhautuvat kirjoitti:

        Jälleen on tälläkin sivulla henkilöitä jotka kehoittavat sinut liittymään "heidän järjestöönsä". Se olisi viimeinen virhe, koska heillä ei ole totuutta hallussaan,pettämällä yleisöä, muka "ihmeellisillä parantavilla teoillaan", vaikka ei heitä ole voideltu sellaisia ihmeitä tekemään taivaallisen hallituksen LUVALLA. Kaikki uskonnolliset "ihmeparantajat ovat saatanasta", harhauttaakseen ihmiset, onhan sekin jo ennustettu Raamatussa. "MONI tulee MINUN NIMISSÄNI", sanotaan Raamatussa.

        Tämä aika, mitä me nyt elämme, on sitä "pimeätä aikaa, jolloin taivaan VALO ei loista maan päälle". Se on ennustettu selvästi Raamatussa, siksi on viisainta jokaisen yksilön tutkia Raamattua omassa kammiossaan tulevaisuuden varalle. "KUNINGAS tulee ottamaan maan vallan käsiinsä ajallaan", ja kokoaa laumansa yhteen. Turhaa sitä tapahtumaa kiirehtiä, koska siitä hetkestä ei tiedä edes poikakaan, vaan ISÄ YKSIN.


      • Eenokki12
        1ahdistunut kirjoitti:

        Olen ollut monissa menestysteologisissa tilaisuuksissa, ilman omaa päätösvaltaa tai ymmärrystä asiaan. Olen ollut myös alaikäisenä nauruherätys-tilaisuuksissa, missä täytyin hengellä. Onko mahdollista, että olisin saanut näistä tilaisuuksista jonkin "tartunnan"? Jonkin sidoksen väärään henkeen?

        Teininä koin pelkotiloja. Luin joitakin vääränlaisia kirjoja uskovien elämästä, henkivaltojen taisteluista ym ja minulle se kaikki edusti normaalia uskonelämää. Vasta myöhemmin heräsin ajattelemaan toisin. Koen myös viehtymystä joihinkin synteihin, joita sitten yritän vastustaa enemmän tai vähemmän.

        Olen yrittänyt rukoilla, tehdä parannusta, lukea Raamattua ym, mutta silti olo on välillä kuin olisi sidottu. Koen välillä aivan konkreettisesti esim.halvausta muistuttavan oireen, missä tuntuu, kuin en pystyisi liikuttamaan itseäni, kuin jokin jäykistäisi kehoni paikoilleen. Sitten koen lihasnykäyksiä, tärinöitä ja ties mitä muuta. Alkaa kohta kärsivällisyys loppua.

        Jos olet antanut suostumuksesi niille menestysteologeille on mahdollista että ihminen joutuu pahojen henkien vaikutuksille. En tiedä ketään luotettavaa joka osaisi auttaa. Lue Kurt Kochin kirjoja sieltä löytyy kyllä "esimerkkejä" En sano että olet joutunut riivatuksi huom!


      • Anonyymi

        Ne tulee kabbalismista ja new age noituudesta sekä hindulaisuudesta . Mennään lain alle ja omia tekoja tuodaan uhriksi sekä myydään kaikkea kuten juudalaisuudessa ryövärien luola . Juudas. Myi rahasta . Siitä paha olo kundaliini eikä sekään vaan ammattimaisesti varastavat tavarat astiat huonekalut lemmikit kengät matkalaukut vaatteet korut mitä tahansa ja vievät juutalaisille ( itselleen siis ). Siihen kuuluu muu heimoisia muu uskontoisia kuljettaa varastettua joka kulkuvälineellä Venäjälle Viroon Baltiaan muka huumeavustuksiin jne mutta on huijausta rahastusta ammattilaisia .


      • Anonyymi
        1ahdistunut kirjoitti:

        Olen ollut monissa menestysteologisissa tilaisuuksissa, ilman omaa päätösvaltaa tai ymmärrystä asiaan. Olen ollut myös alaikäisenä nauruherätys-tilaisuuksissa, missä täytyin hengellä. Onko mahdollista, että olisin saanut näistä tilaisuuksista jonkin "tartunnan"? Jonkin sidoksen väärään henkeen?

        Teininä koin pelkotiloja. Luin joitakin vääränlaisia kirjoja uskovien elämästä, henkivaltojen taisteluista ym ja minulle se kaikki edusti normaalia uskonelämää. Vasta myöhemmin heräsin ajattelemaan toisin. Koen myös viehtymystä joihinkin synteihin, joita sitten yritän vastustaa enemmän tai vähemmän.

        Olen yrittänyt rukoilla, tehdä parannusta, lukea Raamattua ym, mutta silti olo on välillä kuin olisi sidottu. Koen välillä aivan konkreettisesti esim.halvausta muistuttavan oireen, missä tuntuu, kuin en pystyisi liikuttamaan itseäni, kuin jokin jäykistäisi kehoni paikoilleen. Sitten koen lihasnykäyksiä, tärinöitä ja ties mitä muuta. Alkaa kohta kärsivällisyys loppua.

        Se on se kundaliini ja hallelujaa hindu kaatuillaan nauretaan mutta se on budha Egyptin henkiä . Kultainen keltainen punainen dragon lohikäärme keltainen meri . Keltainen vaara . Miten kiinabudhasta pääsee vapaaksi en tiedä mutta uskon että kun ruumis kuolee se poistuu ja sielu silti pelastuu . Petoa ja väärää profeettaa kumartamassa . Ottanut merkin otsaan . Ilmestyskirja 20:10 . Ei saa kumartaa petoja vääriä profeettoja .


      • Anonyymi
        JeesusVapauttaja kirjoitti:

        Hmmm. Tuossa sitä on ongelmaa kerrakseen. En kuitenkaan usko, että sinussa itsessäsi olisi demonia.

        Olet herkkä, tunnet voimakkaasti. Vääränlainen hengellisyys on traumauttanut sinut. Oireesi ovat nk. psykosomaattisia. Ei demonia sisälläsi, mutta ulkopuolelta käsin olet todella pahojen ihmisten jo vuosikymmeniä kiusaama ja stressaama. "Halvausoireesi" ovat pelon ja stressin oireita, kauhulla lamauttamistasi! Sinut on peloteltu ja sinulle on uskoteltu oikein iso kasa taikauskon erilaisia ilmentymiä, myös nk. hengellisyyteen sisällytettynä.

        Mitä sinun tulisi tehdä? Mieti omaa suhdettasi Jumalaan. Älä pohdi sitä sinulle uskoteltujen väittämien mukaan, vaan mitä itse Jumalasta haluat. Älä piittaa muiden mukauskovaisten pelotteluista, kadotustuomioilla uhkailuista. Sano piupaut lahkolaisille "opettajillesi". Olet rikoksen uhri. Jätä heidät. Sinulla ei ole velvollisuuksia muita kuin itseäsi kohtaan.

        Säilytä uskosi Jumalaan ja pyydä Hänen johdatustaan. Toimi terveesti. Jätä tuollainen perkeleellinen vankila, sairaiden, hullujen, epäraittiiden hihhuloiden joukkio.

        Häkin ovi on nyt auki. Uskalla lentää sieltä ulos. Astua ovelle, kurkistaa mitä ulkopuolella on. Tuki korvasi muiden huudoilta ja estelyiltä. He eivät ole ystäviäsi vaan muita vangittuja, jotka eivät siedä nähdä kuinka joku toinen astuu vapauteen.

        Sinulla on oikeus omaan elämääsi. Älä enää sallli kenenkään vahingoittaa sinua. Jeesus odottaa sinua häkin ulkopuolella.

        Uskalla luottaa Jeesukseen. Tule ulos, elämäsi kutsuu sinua. Sinun oma elämäsi.

        Tämä on viesti kaikille vangituille.
        .
        .

        Halvaus oireita tulee sairauksista ja myrkyistä on trooppisia parasiitteja sekä myrkytystiloja yrttejä mitkä lamaannuttaa huumeita . Diabetes . Väkivalta vammat nikamavammat myös . Verenmyrkytys septis . Onko hampaat hoidettu iho ehjä ikenet . Pelko lamaannuttaa . Psalmi 91 vaikka onkin vanhaa testamenttia . Jeesus kulki kaikkialla teki hyvää ja paransi sairaita .


      • Anonyymi
        nmqqqq kirjoitti:

        Tutkipa aloittaja nyt tämä unihalvausasia internetissä aluksi.

        https://yle.fi/uutiset/3-6705190

        Wikipedia:
        Unihalvaus on termi jota käytetään joko normaalista REM-unen aikana tapahtuvasta halvaustilasta tai häiriöstä nukahtamisvaiheessa, jolloin ihminen säilyttää tietoisuutensa kehon halvaantuessa, tai häiriöstä heräämisvaiheessa, jolloin keho jää hetkeksi halvaantuneeseen tilaan herätessä.

        Se muistuttaa budhaa hindua missä meediot on hurmoksessa budhan henki meditoi vaikka ruumis nukkuu . Se ei lepää ikinä . Lootus kukkaset aina hereillä .


      • Anonyymi
        1ahdistunut kirjoitti:

        Olen kyllä herkkä ja herkästi tunteva, se on totta. Välillä tuntuu että tämä herkkyyskin menee jotenkin yli, kun aistii niin helposti vivahteet ilmapiirissä ja ihmisissä.

        Monenlaisia traumaattisia kokemuksia on kyllä koettu ja pahimmat näistä näiden itseään uskovina pitävien taholta. On ilkuttu, käyty fyysisesti kiinni, halveksittu, lytätty mun uskonelämä ja ties mitä muuta sairasta. Koskaan en ole itse noihin seurakuntiin kuulunut, mutta lapsesta asti käynyt milloin missäkin, minne on viety.

        Nyt aikuisena osaan tietysti valita toisin. Välillä vieläkin tosin epäilen, että mitä jos he ovat kuitenkin oikeassa ja minä väärässä ja sortunut Pyhän Hengen vastustamiseen.

        Koko seurakuntaan on välillä vaikea mennä ja tervehenkisessäkin seurakunnassa saan noita ahdistus(?)oireita. Jälkeenpäin on kuitenkin hyvä olo, kun on voittanut esteet ja voi huomata, ettei mitään pahaa tapahtunutkaan. En vaan jaksaisi tätä jatkuvaa kamppailua ja hulluksi tulemisen tunnetta.

        Kristitty joutuu aina vainottavaksi . Mutta kun vaino tulee seurakunnasta se on sitten muita kuin tuttuja siellä . Muita henkiä .


    • tasapainoton.voima

      demoni on tarkastellen tasapainoton voima. Ymmärretäänpä se, että so. heikompi kuin Jumala.
      Tasapainoton voima heikkenee tutkimalla Jumalan Sanaa ja antautumalla Jumalan antamalle elämälle.

      Uskon kieltävä Ihminen hänellä siis on tämä tasapainoton voima, eli demoni. Hän ei voi taistella, koska on täynnä nautintoa, josta ei voi kieltää itseään. Se on kuin sotatila. Hän menee nautintoon uudestaan ja uudestaan. Hän kokee tuossa nautinnossa joka on väliaikainen, että se on kuin paratiisi. Nautinto voittaa lihassa ja ihminen jatkaa syntistä, laittomuuden elämää. Rakastaa lihan töitä.

      Täytyy nähdä, että demoni on ihmisen liha itsessään, sen himo.
      Väliaikainen nautinto tai ikuinen paratiisi nautinto voittaa taas, menen uudestaan ja uudestaan, on sota valtakausi, häviö .. sitten muistaa Jumalan ja antaa Hänelle ohjat, kaikki menee hänen eli sen demonin tilalle, ihmisestä tulee tasapainoinen ihminen.

      Täytyy muistaa ihmisen vapaudesta. Voit aloittaa mistä tahansa, ja voit lopettaa sen mihin vain.

      Jumala voi antaa ihmiselle ohjat, Hengen kautta voittaa ja siksi tämä tasapainoton voima lähtee ts. demonisoiva olomuoto. Ihminen vapautuu. Siksi ihmisen tahto on hyvä alistaa Jumalan tahdon alle.
      Siinä on vapaus – joka kestää. KM

      • SeSanaSeisooVahvana

        Ja höpö höpö. Vähättelet sekä Jumalaa, että pahuuden voimia. Henkisyys ja hengellisyys ovat kaksi eri asiaa ja voimaa.

        Neuvot ratkomaan hengellisyyden kysymyksiä ja ongelmis henkisyyden, psyyken keinoin.

        Hengellisyyden pahat voimat eli henkiolennot, demonit vaurioittavat ihmistä myös henkisesti, mutta niitä vastaan käydään suoralla Jumalan sanan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen voimalla ja asein.
        .


      • tasapainoton.voima
        SeSanaSeisooVahvana kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Vähättelet sekä Jumalaa, että pahuuden voimia. Henkisyys ja hengellisyys ovat kaksi eri asiaa ja voimaa.

        Neuvot ratkomaan hengellisyyden kysymyksiä ja ongelmis henkisyyden, psyyken keinoin.

        Hengellisyyden pahat voimat eli henkiolennot, demonit vaurioittavat ihmistä myös henkisesti, mutta niitä vastaan käydään suoralla Jumalan sanan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen voimalla ja asein.
        .

        Mietipä Kainia.
        1Mo 4:5 mutta Kainin ja hänen uhrilahjansa puoleen hän ei katsonut. Silloin Kain vihastui kovin, ja hänen hahmonsa synkistyi.
        1Mo 4:6 Ja Herra sanoi Kainille: "Miksi olet vihastunut, ja miksi hahmosi synkistyy?
        1Mo 4:7 Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä!"

        Eli mielen tasapainon häiriö on tietoista valintaa, jossa ei haluta hallita, siis ottaa hallintaan minuutta. Siinä tavallaan olemme kuin Kain, tai Adam, syytämme ulkopuolista tekemisistämme.

        Pohditaas hieman pidemmälle, mennään Eedeniin.

        1Mo 2:8 Ja Herra Jumala istutti paratiisin Eedeniin, itään, ja asetti sinne ihmisen, jonka hän oli tehnyt.
        1Mo 2:9 Ja Herra Jumala kasvatti maasta kaikkinaisia puita, ihania nähdä ja hyviä syödä, ja elämän puun keskelle paratiisia, niin myös hyvän- ja pahantiedon puun.
        1Mo 2:16 Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista, 17 mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".

        Siinä on ihminen nimeltään tämä Adam. Hänen ympärillä oli Luojan luoma maailma jossa oli nämä "puut". Mitä ne olivatkaan, ne kuvasivat ihmisen mielen, sielun ja hengen ravitsevaa aluetta. Kuten myös tänään. Voimme ruokkia mieltämme, henkeämme monenlaisella asialla, toiset ravitsee, toiset eivät. Eli hedelmissä on tarjontaa. On myös tavallaan tietona hyvää ja pahaakin, jota meidän ei kuulu tehdä. Se alue on Jumalan käskyvallan ja hallinnan alaisuutta.
        ts. hyvän ja pahantiedon puukin.
        Meitä evästetään olla valitsematta, ja evästetään siihen, mitä "on hyvä syödä", eli rakentaa elämäänsä oikein. Oikealla "ravinnolla" siis tiedolla, ohjeella ja neuvolla on sisäisen elämän kohtaan se tasapainottava tekijä. 1 Mo 3:1-5
        Ihminen voi väärällä valinnalla demonisoida elämänsä. Eli suuntautuu tekoihin, jota tehden yhä syvemmälle sukeltaa ongelmiin sisään. 1 Mo 3:6
        Tähän tietenkin iskee kätensä auttamisen puolessa tämä "sielunhoitoterapia" psykokogit jne.
        Pyrkivät saamaan tuloksen, missä ihminen näkee ongelman keskipisteen ja saamaan aikaiseksi --mielenmuutoksen--- eli kääntymisen. Siksi jossain tapauksissa paraneminen vie aikaa.
        Mutta, kuten Sana opettaa... Jumala kertoo, että Kain, sinulla on ongelma. Hallitse sitä.
        Eli se hallinta lähtee meidän tahtoelämästä. -
        Adam syytti 1 Mo 3:12 "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".

        Meidän on kohdattava tässä meidän sisäinen elämä, sen hallinta ja opetus.
        Minä vastaan valinnastani. Mitä valitsen, sitä rakastan. Eli se demoni- olemme tavallaan me itse. Mutta, eväät paranemiseen antaa Sana.
        Siksi mielenmuutos, eli parannus lähtee meistä. Siksi paraneminenkin on rakkautta, rakastanko Herraa, vai en. Eli otanko -vaarin-- neuvosta ja ohjeesta ja suuntaudun oikeaan.
        Näinhän Perkelekin Jumalan Sanan ja Sanan miekan kautta tullaan saattamaan paikkaansa kerran. Sillä ei ole valtaa siihen, mihin uskomme ja ketä rakastamme. Eli tahtovalta on meillä.
        Siksi Herra sanoi Kainillekin, "Hallitse itsesi", ja siten meille opetetaan Sanan opetuksen kautta, ketä Kain rakasti - siis mikä oli hänen jumalansa, se oma mieli.
        Se epävakautti hänen sydämensä, mielensä ja olemuksensa ja hän teki murhan.

        Demoni ja demonisuus on kielikuva meillä siihen, mikä repii ihmisessä. Hän näkee maailmassa oman eedeninsä, harhaisen rakkauden kohteen, missä hän tyydyttää lihansa himoja.
        Se on maanpäällinen helvetti monelle. Ja nämä, jotka lihassa hallitsevat demonisoivat päämäärätietoisesti teoissaan maailman, siksi on sodat ja ihmiskaupat jne.
        Tavallaan tuo "lohikäärme" kuva - jonka voi ymmärtää, on ihmismielen saattama kuva pahasta, joka käy kohti. Se voi kuvata vaikka kuolemaa, joka sairauden saattamana tulee kohti. Se on helvetti ja sitä näen taiteilijoiden kuvissa, sen sisäisessä osassa.

        Mutta, se asia. Vastuutetaan elämässä itsemme. Eli valintamme saa aikaan meissä tasapainon, tai sen tasapainottoman voiman. Emme voi sysätä syytä ulkopuoliselle, sanoin, että demonit teettävät meissä sitä ja tekevät tätä, aivan suoraan. ts. kierrettäisiin ihmisen vastuullisuus.
        Mielenhäiriöt ihmisillä on juuri tasapainon menettämistä ja tuohon tarvitaan sitä apua, jolla ihminen saatetaan tietoiseen tilaan, jossa hän valitsee oikein.
        Tavallaan ihmiselle kerrotaan se, että "hallitse" minuuttasi.

        KM


      • markku.lievonen
        tasapainoton.voima kirjoitti:

        Mietipä Kainia.
        1Mo 4:5 mutta Kainin ja hänen uhrilahjansa puoleen hän ei katsonut. Silloin Kain vihastui kovin, ja hänen hahmonsa synkistyi.
        1Mo 4:6 Ja Herra sanoi Kainille: "Miksi olet vihastunut, ja miksi hahmosi synkistyy?
        1Mo 4:7 Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä!"

        Eli mielen tasapainon häiriö on tietoista valintaa, jossa ei haluta hallita, siis ottaa hallintaan minuutta. Siinä tavallaan olemme kuin Kain, tai Adam, syytämme ulkopuolista tekemisistämme.

        Pohditaas hieman pidemmälle, mennään Eedeniin.

        1Mo 2:8 Ja Herra Jumala istutti paratiisin Eedeniin, itään, ja asetti sinne ihmisen, jonka hän oli tehnyt.
        1Mo 2:9 Ja Herra Jumala kasvatti maasta kaikkinaisia puita, ihania nähdä ja hyviä syödä, ja elämän puun keskelle paratiisia, niin myös hyvän- ja pahantiedon puun.
        1Mo 2:16 Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista, 17 mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".

        Siinä on ihminen nimeltään tämä Adam. Hänen ympärillä oli Luojan luoma maailma jossa oli nämä "puut". Mitä ne olivatkaan, ne kuvasivat ihmisen mielen, sielun ja hengen ravitsevaa aluetta. Kuten myös tänään. Voimme ruokkia mieltämme, henkeämme monenlaisella asialla, toiset ravitsee, toiset eivät. Eli hedelmissä on tarjontaa. On myös tavallaan tietona hyvää ja pahaakin, jota meidän ei kuulu tehdä. Se alue on Jumalan käskyvallan ja hallinnan alaisuutta.
        ts. hyvän ja pahantiedon puukin.
        Meitä evästetään olla valitsematta, ja evästetään siihen, mitä "on hyvä syödä", eli rakentaa elämäänsä oikein. Oikealla "ravinnolla" siis tiedolla, ohjeella ja neuvolla on sisäisen elämän kohtaan se tasapainottava tekijä. 1 Mo 3:1-5
        Ihminen voi väärällä valinnalla demonisoida elämänsä. Eli suuntautuu tekoihin, jota tehden yhä syvemmälle sukeltaa ongelmiin sisään. 1 Mo 3:6
        Tähän tietenkin iskee kätensä auttamisen puolessa tämä "sielunhoitoterapia" psykokogit jne.
        Pyrkivät saamaan tuloksen, missä ihminen näkee ongelman keskipisteen ja saamaan aikaiseksi --mielenmuutoksen--- eli kääntymisen. Siksi jossain tapauksissa paraneminen vie aikaa.
        Mutta, kuten Sana opettaa... Jumala kertoo, että Kain, sinulla on ongelma. Hallitse sitä.
        Eli se hallinta lähtee meidän tahtoelämästä. -
        Adam syytti 1 Mo 3:12 "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".

        Meidän on kohdattava tässä meidän sisäinen elämä, sen hallinta ja opetus.
        Minä vastaan valinnastani. Mitä valitsen, sitä rakastan. Eli se demoni- olemme tavallaan me itse. Mutta, eväät paranemiseen antaa Sana.
        Siksi mielenmuutos, eli parannus lähtee meistä. Siksi paraneminenkin on rakkautta, rakastanko Herraa, vai en. Eli otanko -vaarin-- neuvosta ja ohjeesta ja suuntaudun oikeaan.
        Näinhän Perkelekin Jumalan Sanan ja Sanan miekan kautta tullaan saattamaan paikkaansa kerran. Sillä ei ole valtaa siihen, mihin uskomme ja ketä rakastamme. Eli tahtovalta on meillä.
        Siksi Herra sanoi Kainillekin, "Hallitse itsesi", ja siten meille opetetaan Sanan opetuksen kautta, ketä Kain rakasti - siis mikä oli hänen jumalansa, se oma mieli.
        Se epävakautti hänen sydämensä, mielensä ja olemuksensa ja hän teki murhan.

        Demoni ja demonisuus on kielikuva meillä siihen, mikä repii ihmisessä. Hän näkee maailmassa oman eedeninsä, harhaisen rakkauden kohteen, missä hän tyydyttää lihansa himoja.
        Se on maanpäällinen helvetti monelle. Ja nämä, jotka lihassa hallitsevat demonisoivat päämäärätietoisesti teoissaan maailman, siksi on sodat ja ihmiskaupat jne.
        Tavallaan tuo "lohikäärme" kuva - jonka voi ymmärtää, on ihmismielen saattama kuva pahasta, joka käy kohti. Se voi kuvata vaikka kuolemaa, joka sairauden saattamana tulee kohti. Se on helvetti ja sitä näen taiteilijoiden kuvissa, sen sisäisessä osassa.

        Mutta, se asia. Vastuutetaan elämässä itsemme. Eli valintamme saa aikaan meissä tasapainon, tai sen tasapainottoman voiman. Emme voi sysätä syytä ulkopuoliselle, sanoin, että demonit teettävät meissä sitä ja tekevät tätä, aivan suoraan. ts. kierrettäisiin ihmisen vastuullisuus.
        Mielenhäiriöt ihmisillä on juuri tasapainon menettämistä ja tuohon tarvitaan sitä apua, jolla ihminen saatetaan tietoiseen tilaan, jossa hän valitsee oikein.
        Tavallaan ihmiselle kerrotaan se, että "hallitse" minuuttasi.

        KM

        Pinta naarmuihin mielenalueella ihminen voi vaikkuttaa kasvun kautta. Tiedostamalla pyrkimys tyytyväisyyteen ja olla mahdollisimman vähän murhetimatta jne.... ja erikoisesti nähdä,- ymmärtää todellisuus ja elää todellisuudessa. Pyrkiä stressittömään elämään.

        Mutta,- jos pohdimme vakavampia ihmisen mielen ongelmia, niin näihin ihminen itse ei voi vaikuttaa ja valita. Valitettava todellisuus on, miten geneettisyys vaikuttaa ratkaisevasti vakaviin mielen ongelmien syntyyn / kehitykseen ja tämän geneettisyyden ohjauksen laukaisee jokin ympäristössä oleva tekijä / vastoinkäyminen.

        Ongelmana tässä on,- ettei ihminen voi vaikuttaa tahtotilallaan arjen asioihin,- vastoinkäymisiinsä. Jos voisi, niin maailmassa ei olisi yhtään ongelmia ja ongelmaista ihmistä. Ongelmat heijastuvat vaikkutuksiltaan,- jopa seuraaviin sukupolviin.

        Niin, ihmisen osa on kohdata ja käydä läpi kaikki asiat, joita arki tuo tullessaan eli ihminen joutuu aivoittelemaan arkensa;

        9. Ihmisen sydän aivoittelee hänen tiensä, mutta Herra ohjaa hänen askeleensa.

        Ihmisen osaksi on tullut rämpiä aikansa suolla,- johon ei voi vaikuttaa tahtotilallaan. Ihmisellä ei ole vapaata tahtotilaa käytettävänä. Ihmisen mielikuvien synty on erikoisen haasteellinen alue ymmärtää,- koska siihen vaikuttaa lähes kaikki aina geneettisyydestä lä'htien.

        Tietysti, jos ihminen ummistaa silmänsä todellisuuden näkemiseltä, niin kaikki on mahdollista. Mutta,- missä luuraa nämä vapaan tahdon ihmiset? Ihmiset, jotka vapaasti voivat muutella asioitaan ja mielikuviaan mieleisekseen. Täällä päin en ole vielä tavannut,- vaikka teoriat ovat hienoja.

        Niin, ihminen on todella synnin orja ja orjuuttama. Ainoastaan JUMALAN silmillä katsoen ihminen on synnitön /saanut synnit anteeksi Jeesuksen syntien sovityuksen kautta,- mutta taas synnin vaikutus / turmeltuneisuutta ei ole poistettu ja siksi ihminen on ongelmallinen mm mielen alueella.


      • tasapainoton.voima
        markku.lievonen kirjoitti:

        Pinta naarmuihin mielenalueella ihminen voi vaikkuttaa kasvun kautta. Tiedostamalla pyrkimys tyytyväisyyteen ja olla mahdollisimman vähän murhetimatta jne.... ja erikoisesti nähdä,- ymmärtää todellisuus ja elää todellisuudessa. Pyrkiä stressittömään elämään.

        Mutta,- jos pohdimme vakavampia ihmisen mielen ongelmia, niin näihin ihminen itse ei voi vaikuttaa ja valita. Valitettava todellisuus on, miten geneettisyys vaikuttaa ratkaisevasti vakaviin mielen ongelmien syntyyn / kehitykseen ja tämän geneettisyyden ohjauksen laukaisee jokin ympäristössä oleva tekijä / vastoinkäyminen.

        Ongelmana tässä on,- ettei ihminen voi vaikuttaa tahtotilallaan arjen asioihin,- vastoinkäymisiinsä. Jos voisi, niin maailmassa ei olisi yhtään ongelmia ja ongelmaista ihmistä. Ongelmat heijastuvat vaikkutuksiltaan,- jopa seuraaviin sukupolviin.

        Niin, ihmisen osa on kohdata ja käydä läpi kaikki asiat, joita arki tuo tullessaan eli ihminen joutuu aivoittelemaan arkensa;

        9. Ihmisen sydän aivoittelee hänen tiensä, mutta Herra ohjaa hänen askeleensa.

        Ihmisen osaksi on tullut rämpiä aikansa suolla,- johon ei voi vaikuttaa tahtotilallaan. Ihmisellä ei ole vapaata tahtotilaa käytettävänä. Ihmisen mielikuvien synty on erikoisen haasteellinen alue ymmärtää,- koska siihen vaikuttaa lähes kaikki aina geneettisyydestä lä'htien.

        Tietysti, jos ihminen ummistaa silmänsä todellisuuden näkemiseltä, niin kaikki on mahdollista. Mutta,- missä luuraa nämä vapaan tahdon ihmiset? Ihmiset, jotka vapaasti voivat muutella asioitaan ja mielikuviaan mieleisekseen. Täällä päin en ole vielä tavannut,- vaikka teoriat ovat hienoja.

        Niin, ihminen on todella synnin orja ja orjuuttama. Ainoastaan JUMALAN silmillä katsoen ihminen on synnitön /saanut synnit anteeksi Jeesuksen syntien sovityuksen kautta,- mutta taas synnin vaikutus / turmeltuneisuutta ei ole poistettu ja siksi ihminen on ongelmallinen mm mielen alueella.

        Onhan ympäristötekijät ihmiselle haasteellisia ja henkiseltä voimavaroiltaankin monen näköistä kulkijaa. Mutta, niissä haasteellisissakin ympäristöissä on ihmisiä, jotka nousevat asian yläpuolelle. Eiköhän uskovaisuuden voittokuvaaja ole Jobin tapaus.
        Kaikki meni, ja istu tunkiolla, koirien nuoltavana, sekä pilkattuna. Hänen mittansa oli Herra. Hänen mielensä tasapainoisuuden teki usko, uskon kautta valinta, ja valinnan kautta kuitenkin elämä, joka nousi ylös. Jumalakin toi esiin sen, - uskon kuuliaisuuden merkityksen. Eli tavallaan meidän on haastettava ihminen näkemään itsensä muuna kuin haavanlehtenä, tosin särkyneen saviastian hoitoaikakausi saattaa olla jopa elinikäinen tapahtuma.
        Mutta, se elämä itsessään, ihminen voi demonisoida elämänsä. Tehdä siitä helvetin.
        ts. lihalle annettu valta - se tyydyttää itseään niin kauan, kun se saa sitä tehdä.
        Kuinka moni taistelee tupakin kanssa. Nuorena poltin itsekin paljon, 30 savuketta päivässä. Ikäänkuin sallin sen lihalle ja kerroin minuudelle, että olen sen orja, enkä voi sille mitään. Poltin usean vuoden sotilasurallani. Siviilissä, kun meinasin tukehtua limaan, katsoin sitä sormenpään kokoista tupakkaa ja tuumasi, kumpi on vahvempi. Tämä vai terveyteni. 1973 tumppasin viimeisen. Sitä ennen se demonisoi minua. Sisäisen elämäni se tasapainoton tila, jota hallitsi nautinto, joka oli kuin se paratiisi, tupakka-aski.
        En ollut vapaudessa siinä asiassa. Ja kuinka moni pitää tupakanotetta kovempana, kuin itse- tai lihallista himoa joka sitoo tämän maailman harhalla seksuaalisen asian puolella jne.
        Eli moni ruokkii mielenlaatuaan luullen, että se nautinto olisi, mitä aika ruokkii ihmisille onni. Siitäkin ihmiset selviävät aivan tasapainottamalla mielenruokinnan oikealle lähteelle. Eli se demoni on ihminen itse, ja se pitää selvittää.
        Jos sitä ei selvitä, ehkä ammattiapua käyttäen, että alkuun pääsee, ihminen voi ymmärtämättä himonsa tähden jopa tappaa itsensä. Olen sitäkin nähnyt ruumispussissa.
        Työkaveri ruokki elämäänsä väärillä eväillä ja se oli siinä. Eikä ollut ainut, mutta hänet näin ruumiina. Muista ole vain kuullut. Ihmiset ovat tehneet itselleen elämänpituisen helvetin tähän aikaan. Demonin lisäksi helvettikin on nähtävissä tässä ajassa ja ne ovat kotikutoisia. Se helvetti kohtaa ihmistä itseään ja ympärillä olevia.
        On parempi suorämpimisen suhteen kävellä mättäillä. Sen verran kuitenkin meillä on elämänmahdollisuutta.


        Sitten itse sairauksiin mielenterveyspuolella. En sitä ongelmaa kiellä ihmisten keskuudessa. Sitä voi kulkea sukurasitteina. Mutta, heitä hoitamaan joku uskovaisuuspuoskarit, niin heihin en usko, mitä olen uskonmanaajia nähnyt. Ennemmin joutavanpäiväinen juttu kirkoista pois, terve sanankuulo, järkevä ja hyvä tasainen kokous sanassa rakentava on parempi lääke kuin ne mekastavat huutopastorit. Se luulo armolahjaisuus päinvastoin voi tuoda vääriä jännitteitä, joista paraneminen on paljon vaikeampaa.
        Jumala on järjestyksen Jumala, jopa temppelissä. Ainut, mikä toi hieman epäjärjestystä Vapahtajan puolelta, kun nuoralla ajoi rahanvaihtajat pois.
        Seurakunta pitää olla rauhan tyyssija, näin sen näen.
        Toivottavasti ei ole mahdottomasti kirjoitusvirheitä. En ole kerinyt lukea tätä ja menen eteenpäin, eli maaten.


      • Anonyymi
        tasapainoton.voima kirjoitti:

        Onhan ympäristötekijät ihmiselle haasteellisia ja henkiseltä voimavaroiltaankin monen näköistä kulkijaa. Mutta, niissä haasteellisissakin ympäristöissä on ihmisiä, jotka nousevat asian yläpuolelle. Eiköhän uskovaisuuden voittokuvaaja ole Jobin tapaus.
        Kaikki meni, ja istu tunkiolla, koirien nuoltavana, sekä pilkattuna. Hänen mittansa oli Herra. Hänen mielensä tasapainoisuuden teki usko, uskon kautta valinta, ja valinnan kautta kuitenkin elämä, joka nousi ylös. Jumalakin toi esiin sen, - uskon kuuliaisuuden merkityksen. Eli tavallaan meidän on haastettava ihminen näkemään itsensä muuna kuin haavanlehtenä, tosin särkyneen saviastian hoitoaikakausi saattaa olla jopa elinikäinen tapahtuma.
        Mutta, se elämä itsessään, ihminen voi demonisoida elämänsä. Tehdä siitä helvetin.
        ts. lihalle annettu valta - se tyydyttää itseään niin kauan, kun se saa sitä tehdä.
        Kuinka moni taistelee tupakin kanssa. Nuorena poltin itsekin paljon, 30 savuketta päivässä. Ikäänkuin sallin sen lihalle ja kerroin minuudelle, että olen sen orja, enkä voi sille mitään. Poltin usean vuoden sotilasurallani. Siviilissä, kun meinasin tukehtua limaan, katsoin sitä sormenpään kokoista tupakkaa ja tuumasi, kumpi on vahvempi. Tämä vai terveyteni. 1973 tumppasin viimeisen. Sitä ennen se demonisoi minua. Sisäisen elämäni se tasapainoton tila, jota hallitsi nautinto, joka oli kuin se paratiisi, tupakka-aski.
        En ollut vapaudessa siinä asiassa. Ja kuinka moni pitää tupakanotetta kovempana, kuin itse- tai lihallista himoa joka sitoo tämän maailman harhalla seksuaalisen asian puolella jne.
        Eli moni ruokkii mielenlaatuaan luullen, että se nautinto olisi, mitä aika ruokkii ihmisille onni. Siitäkin ihmiset selviävät aivan tasapainottamalla mielenruokinnan oikealle lähteelle. Eli se demoni on ihminen itse, ja se pitää selvittää.
        Jos sitä ei selvitä, ehkä ammattiapua käyttäen, että alkuun pääsee, ihminen voi ymmärtämättä himonsa tähden jopa tappaa itsensä. Olen sitäkin nähnyt ruumispussissa.
        Työkaveri ruokki elämäänsä väärillä eväillä ja se oli siinä. Eikä ollut ainut, mutta hänet näin ruumiina. Muista ole vain kuullut. Ihmiset ovat tehneet itselleen elämänpituisen helvetin tähän aikaan. Demonin lisäksi helvettikin on nähtävissä tässä ajassa ja ne ovat kotikutoisia. Se helvetti kohtaa ihmistä itseään ja ympärillä olevia.
        On parempi suorämpimisen suhteen kävellä mättäillä. Sen verran kuitenkin meillä on elämänmahdollisuutta.


        Sitten itse sairauksiin mielenterveyspuolella. En sitä ongelmaa kiellä ihmisten keskuudessa. Sitä voi kulkea sukurasitteina. Mutta, heitä hoitamaan joku uskovaisuuspuoskarit, niin heihin en usko, mitä olen uskonmanaajia nähnyt. Ennemmin joutavanpäiväinen juttu kirkoista pois, terve sanankuulo, järkevä ja hyvä tasainen kokous sanassa rakentava on parempi lääke kuin ne mekastavat huutopastorit. Se luulo armolahjaisuus päinvastoin voi tuoda vääriä jännitteitä, joista paraneminen on paljon vaikeampaa.
        Jumala on järjestyksen Jumala, jopa temppelissä. Ainut, mikä toi hieman epäjärjestystä Vapahtajan puolelta, kun nuoralla ajoi rahanvaihtajat pois.
        Seurakunta pitää olla rauhan tyyssija, näin sen näen.
        Toivottavasti ei ole mahdottomasti kirjoitusvirheitä. En ole kerinyt lukea tätä ja menen eteenpäin, eli maaten.

        Sulla aika paljon kaikenlaista juttua


        .


    • Syytä.miettiä

      Demonia, psyykkinen oire joka vaatii psykiatrin luona käyntiä, manaamiset ovat hölynpölyä kai muistatte Pirkko Jalovaaran !

      • TotuusVapauttaaa

        Jalovaara muistetaan. Mitä sitten? Jalovaara on Jalovaara. Hän ei ollut, eikä ole Jumala.

        Jumalaa tässä ainakin itse tarjoan, en Jalovaaraa tai ketään muutakaan, en edes itseäni.

        Kerron omiin kokemuksiini perustuvan näkemykseni. Saa ottaa tai jättää. Maailmassa on paljon puhetta, nk. hengellisyydenkin nimissä.

        Vastuu on kuulijalla. Jos joku onkin toisten rikosten uhri, hänen tulee löytää voima itsestään ja nousta, hylätä vääryys ja vääryyden ihmiset.

        Joskus myöhemmin hän saattaa voida auttaa myös muita kärsiviä, rikosten uhreja. Rikoksen uhri jää pääsääntöisesti yksin. Hänellä ei ole muita kuin oma minänsä ja jos tahtoo, Jumala apunaan. Sen oman minän on noustava kuolleista, palattava elämään.

        Tukholmasyndroomaan heittäytyminen voi akuutissa vaiheessa helpottaa oloa, mutta kyseessä on kuitenkin valhe ja uhrin on osattava hylätä tukholmat heti kun uskoo voivansa auttaa itseään. Valhe hylättävä, uskottava totuus. Traumaattisella ihmisellä tähän voi kulua kauankin aikaa.

        Mutta lopulta on uskallettava.
        .


      • Anonyymi

        Ortodoksikirkon rahanhuijaajat !!! Tiedetään .


    • q.v

      Onko käynyt mielessä ettei nuo demonit ynnä muut ole totta vaan ainoastaan omaa mielikuvitusta?

      Vähän kuin lapset pelkäävät Joulupukkia mutta kun ikää tulee tarpeeksi niin ymmärtävät ettei olematonta tarvitse pelätä. Kun lapsilta kysyy mikä on paras syy miksi uskot joulupukkiin niin uskovilta voisi kysyä mikä on paras syy miksi uskot demoneihin ja muihin henkiolentoihin?

      • ItsestäHuolehdittava

        Demonit itsessään eivät ole mielikuvitusta. Mielikuvitus voi kuitenkin kuvitella niitä myös sinne missä niitä ei ole.

        Mutta fakta on, että niitä on myös ympärillämme. Nykyinen maailmanaika on eritttäin demoninen. Itse, omilla valinnoillaan voi pysytellä niistä mahdollisimman kaukana. Karttamalla syntisiä elämäntapoja ja niiden mukaan eläviä ihmisiä. Eli elää lähestulkoon erakkona. Karttaa ulkopuolelta pyrkivää syntiä ja pahaa.

        Omassa, henkilökohtaisessa syntisyydessään on jo riittävästi paimentamista. Sosiaalinen ihminen on erittäin altis demoniselle ympäristöille.
        .


      • q.v
        ItsestäHuolehdittava kirjoitti:

        Demonit itsessään eivät ole mielikuvitusta. Mielikuvitus voi kuitenkin kuvitella niitä myös sinne missä niitä ei ole.

        Mutta fakta on, että niitä on myös ympärillämme. Nykyinen maailmanaika on eritttäin demoninen. Itse, omilla valinnoillaan voi pysytellä niistä mahdollisimman kaukana. Karttamalla syntisiä elämäntapoja ja niiden mukaan eläviä ihmisiä. Eli elää lähestulkoon erakkona. Karttaa ulkopuolelta pyrkivää syntiä ja pahaa.

        Omassa, henkilökohtaisessa syntisyydessään on jo riittävästi paimentamista. Sosiaalinen ihminen on erittäin altis demoniselle ympäristöille.
        .

        Jos mielikuvitus voi kuvitella demoneita sinne missä niitä ei oikeasti ole..

        niin voiko mielikuvitus kuvitella ne kaikki?


      • 1ahdistunut

        Kyllä olen ollut joskus lähellä sitäkin pistettä, että olisi jättänyt uskonelämän kokonaan ja sivuuttanut demonit ja muut ikävyydet. Jotenkin sitten tulin Jumalan armosta järkiini ja ymmärsin mikä on sellaisen elämän loppu.


      • pitkäänhellari

        Rakas ystävä, se on kyllä paholaisen kiusausta jos mieleen tulee jättää Jumala ja usko. Nyt voit jättää nuo demoniepäilyt sikseen ja levätä Kristuksen armosta. Elämä täällä välistä voi ahdistaa ja voihan olla jotain mielenterveyteen liittyvää häikkää ja silloin kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen.


    • Jobinpostia

      1Aikak.21:15. 1Sam.16:14. 18:10. 19:9. Jumala lähetti pahan hengen.

    • gerff

      Tutki unihalvaus netissä. Se voi selittää halvaustiloja.

      • Anonyymi

        Huumeita .ihmisiä huumataan ryöstetään pidetään huumekuljettajina huijataan kuljettajan matkalaukussa hellarit vaoarit on huumerikollisia ja muslimijudetkin . Varastetut pitää palauttaa !


    • oipoi

      Olet tainnut katsoa liikaa halppisleffoja, tai sitten antanut ns. uskovaisten sekoittaa pääsi.

    • JumalatonLiberalismi

      Mene seurakuntaan. Arvelisin Tapani Suonnon osaavan selvittää oletko riivattu vai et. Hän osaa ohjata ainaki näin arvelen. eteenpäin jos ei henkien erottaminen Tapanilla toimi. Rehellinen seurakunta on tärkeä asia. Tarkoitan Jumalaa muutenkin kuin juhlapuhein kunnioittava" liberaali seurakunta".

    • markku.lievonen

      Sivun aloittajaa kehoittaisin mieluimmin pohtimaan todellisuutta; Onko JUMALA kaikkivaltias ja mitä tämä todellisuudessa on.

      Ihminen ei koskaan saa rauhaa demonien ja eksytyksien parissa,- vaan näkemään JUMALAN kaikkivaltiaana.

      Tiedän, miten maassamme velloneet t demoni keskustelut aikoain saatossa on aikuisen oikeesti sairastuttanut ihmisiä mieleltään,- koska opetuksiin on aina liittynyt vallankäyttö ja raha. Ihmisen hyväksikäyttämistä.
      Näitä jalovaaroja on ollut repullinen ja tulee aina olemaan ja suosittelen ihmisiä karttamaan heitä.

      Tästä aiheesta voisi tehdä vaikka väitöskirjasen. Ihmisen mielentasapaino tervehtyy ja pysyy terveenä vain ja ainoastaan sisäisen epävarmuuden poistuessa. Taas piiiiiiiitkäkestoisuutta ajatellen ainut taho on oppia tuntemaan ja ymmärtämään kaikkivaltiaan JUMALA ja hänen aivoituksiaan rakastaessaan turmeltunutta / syntiin langennutta ihmisitä. Tuon tuntien ihminen ymmärtää, miten JUMALA on antanut KAIKEN vallan Jeesukselle ja juuri sitä varten,- että Jeesus tallaa jalkojen alle KAIKEN JUMALAN tahtoa nouseen vihollisuuden.
      Siin, män demonit ja sun muut vihollisuudet jne....

      24. sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.
      25. Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle".
      26. Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
      27. Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle". Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa.
      28. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.

    • Oma_kokemukseni

      Olen ollut ratkaisemassa erästä vastaavanlaista ongelmaa jossa uskovaa sitkeästi ja inttävästi vaivasi epäilykset ja epäusko eikä hän saanut karkoitettua niitä mielestään kuin hetkeksi kerrallaan.

      Hänkin epäili olevansa riivaajien vaikutuksessa. Hän sitten pyysi minua keskustelemaan kanssaan asiasta ja niin me lyhyen keskustelun jälkeen rukoilimme selvyyttä tilanteeseen. Eli siihen tuleeko nuo epäilykset sisältäpäin vai ovatko ulkoapäin tulevaa painostusta.

      Rukouksen aikana Pyhä Henki kosketti meitä molempia voimakkaasti rakkaudellaan ja molemmille oli sen jälkeen selviö että ne tulevat ulkoapäin.

      Ja siihen lääkkeenä on Jeesuksen nimi. Vastusta Jeesuksen nimessä noita ajatuksia ja esteitä joka kerta kun ne nousevat. Kieltäydy Jeesuksen nimessä osallistuvasi niihin ja niin ne menettävät voimaansa joka kerta ja pian (tai heti) olet niiden voittaja.

      Kuvaus minusta näyttäisi olevan että sinua yritetään erottaa uskovien yhteydestä ja täällä kirjoittelijoissa on tuon hengen liittolaisia myös. Eli et ole riivauksen alla vaan ulkopuolisen ajojahdin kohde.

      Sanoisin myös että olet voiton kynnyksellä. Olet kestänyt kiusaukset ja voittanut ne. Kiitos Jeesukselle sinusta ja voitosta jonka olet saanut.

      Lisänä vielä sanoisin että tuo mainitsemasi seikka että kun olet voittanut vastustuksen ja mennyt hengelliseen kokoontumiseen niin olet saanut siunauksen henkeesi ja olet siellä Herran rauhassa on selvä merkki että olet hengessäsi vapaa vaikka jossain toisessa paikassa sielusi joutuu kamppailemaan.

      Mutta sen kamppailun on Jeesus jo voittanut. Sano se ääneen ja nauti voittajan elämästä ja olosta.

      • 1ahdistunut

        Välillä olo kieltämättä tuntuu ahdistetult, nurkkaan ajetulta ja yksinäiseltä. Kesken kokoontumisenkin saattaa nousta ajatuksia, että "mitä teet täällä? Vielä ehtii poistua, poistu nyt nopeesti. Älä vaan puhu tuolle mitään, mitään hyvää ei tule tapahtumaan" jne.

        Joskus olo on ahdistettu ennen ku tilaisuus on alkanutkaan. Ovelasti paholainen osaa myös käyttää hyväkseen haavojamme ja heikkouksiamme, lyöjänä toiset uskovat ihmiset.


    • markku.lievonen

      Aloittajalle hieman ajateltavaa. Jos et olisi käynyt niissä kokouksissa / opetuksissa, joissa käsiteltiin miten ihmisessä voi olla demoni, niin et tänä päivänä edes ajattelisi asiaa, että sinussa voisi olla demoni.

      Olet siis sisäistänyt tämän opetuksen ja tämä usko/mus vaikuttaa sinussa edelleen. Viesteistäsi päätellen olet herkkä,- ylireagoiva persoonallisuus ja kaltaisiin ihmisiin nämä demoni opetukset / jalovaarat uppoaa vaikutukseltaan kuin veitsi voihin.

      Niin, nyt sinun tulisi päästä pois tuosta tunneryöpytys - demoni hapatuksesta ja kasvaa todellisuuteen ja terveeseen ajattelutapaan ja erikoisesti seuraan,- jossa on tasapainoisia ihmisiä. Juuri herkät,- yliragoivat ihmiset ovat mittareita vääristä opetuksista.

      • Totta_turiset

        Totta. Siksikö Jeesus aina nosti viimeiset ensimmäiseksi. Koska viimeiset ovat lähimpänä Herraa.

        Siksi on viisautta myös meille katsoa tarkasti mitä kuuluu lähimpänä Herraa oleville. Ja siirtyä pikimmiten itsekin sinne.


    • HellHellHelluntai

      Onko helluntailaisilla demoni, joka kerskuu menevänsä taivaaseen omilla ratkaisuilla? Jes 14:13. Demoni, joka hokee: tee ratkaisu, tee ratkaisu, oletkos tehnyt jo ratkaisun, ratkaisu on tehtävä. Ratkaisu. Tseh tseh. Tee ratkaisu.

      Jesaja:
      14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
      14:13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
      14:14 Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
      14:15 Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.
      14:16 Jotka sinut näkevät, ne katsovat pitkään, tarkastavat sinua: 'Onko tämä se mies, joka järisytti maan, järkytti valtakunnat,
      14:17 joka teki maanpiirin erämaaksi ja hävitti sen kaupungit, joka ei päästänyt vankejansa kotiin?'
      14:18 Kansojen kuninkaat kaikki lepäävät kunniassa, kukin kammiossansa.
      14:19 Mutta sinä olet kaukana haudastasi, poisviskattuna niinkuin hylkyvesa, olet peittynyt surmattujen, miekalla lävistettyjen, kiviseen kuoppaan suistuneitten alle, olet kuin tallattu raato.
      14:20 Et sinä saa yhtyä heidän kanssaan haudassa, sillä sinä olet maasi hävittänyt, kansasi tappanut. Ei ikinä enää mainita pahantekijäin sukua.

    • ei-provo

      Soittaa pläjäytä Antero Savolaiselle ja Kari Nykäselle. He ovat asiantuntijoita kaikenlaisten demonihenkien tunnistamisessa ja pois ajamisessa. Asuvat Koillis-Savossa, Juankosken Pelonniemellä. Olivat Kaavin helluntailaisia. Nykyistä seurakuntaa en tiedä. Numerot löytyvät fonektasta.

      • 1ahdistunut

        Täytyy rukoilla asiaa. Toivottavasti ovat tervehenkisiä uskovia?


    • laukkuryssä

      1ahdistunut -nikille vastausta..

      Jos olet Jeesukseen uskova, niin Jeesus on Sinut maailmasta valinnut sekä asettanut evankeliumia julistamaan ja hedelmää kantamaan iankaikkisen elämän toivossa. Ja jos siis olet saanut Jeesuksen nimessä ja veressä julistetun syntien anteeksiantamisen kautta luvatun Pyhän Hengen, niin sydämessäsi ei näin ollen enää ole sijaa pahalle hengelle, jonka renkejä demonit ovat.

      Ja kun Isä Jumala itse ja hänen Poikansa, Kristus Jeesus, ovat asettuneet Sinun sydämeesi asumaan ja aterioivat Sinun kanssasi, ei millään ulkopuolella olevalla pahalla ole minkäänlaista vaikutusvaltaa sinuun. Pahahenki ei siis enää mitenkään voi edes väkisin tunkeutua Sinun sydämeesi. Se on sula mahdottomuus.

      Demonihenki eli saatana kyllä kiertelee kaikkien uskovien ympärillä etsimässä mahdollista heikkoa hetkeä, jolloinka voisi eksyttää Jeesukseen uskovan pois evankeliumin ilosanoman totuudesta seuraamaan omaa valhettaan, mutta kun pidät katseesi kiinni uskon alkajassa, Kristuksessa Jeesuksessa ja hänen sanassaan, ei saatanalla ole osaa sinussa.

      Mikä saatanan valhe sitten saa uskovan eksymään pois totuudesta, niin, että uskova saattaa alkaa jopa alkaa luulemaan olevansa riivaajan turmelema?

      Nykyajanmuodon ylenpalttinen tv-elokuvatarjonta.

      Ja jos siis Jeesukseen uskova katsoo tv:sta esim. kauhuelokuvia, joista Manaaja lienee tunnetuin, ja jos uskova katsoja on erityisen herkkä vaikutuksille; ja vaikka elokuva on pelkkä fiktio, utopistinen illuusio, niin elokuvan sanoma saattaa alkaa tuntumaan todelta hänen elämässään.

      Jotenka loppupäätelmä asiassa on tämä, että Jeesukseen uskovalle hengellisen elämän rakentamiseen tarpeellisempaa on enemmän Jeesusta ja Raamatun Kirjoituksia, kuin tv:n tarjoamaa maailmallista hömppää ja humpuukia turhuuden markkinoilla.

      • q.v

        Kun en usko yliluonnolliseen niin elokuvat tai kirjat, joiden juonenkäänteissä tekijä on "demoni" tms tuntuu tylsältä ja mielikuvituksettomana.

        Esimerkiksi Stephen Kingin teoksissa on kahdenlaisia "pahoja". Ne joissa on yliluonnollinen elementti niin ne tuntuvat tylsältä. Mutta toisaalta psykologiset jännärit ovat sitten asia erikseen ja niissä on "jujua". Kuten esimerkiksi Piina on hyvä.

        Kaikki tarinat, joissa on jokin henki, demoni, mörkö, peikko, tonttu tms. ovat pirun tylsiä ja mielikuvituksettomia.


    • Ihmettelen.kovasti

      Normaqli ihmiset eivät tunnista demoneita, miksi teillä näitä kuvitteluja esiintyy.

    • jotaintotuudesta

      Uudestisyntyneessä uskovassa ei voi asua demonia, mutta uskova voi seurata vääriä henkivaltoja. Esim. synnin harjoittamisen kautta voi niin tapahtua. Raamattu sanookin, että kun olemme alamaisia Jumalalle, perkele pakenee. Eli seuraa ja tottele Jeesusta. Tutki Jumalan Sanaa ja pysy siinä. Varo harhaoppeja ja eksytyksiä. Etsi Herran tahtoa. Anna Jeesuksen hallita elämääsi niin, että Hän voi tehdä tahtonsa kauttasi. Oletan, että olet jo ottanut Jeesuksen henkilökohtaisesti vastaan Herrana ja Vapahtajana, jolloin Herra lähettää Pyhän Henkensä ihmisen sisimpään, kun ihminen Hänet ottaa vastaan. Jos vielä et ole vastaanottanut Jeesusta, tee niin nyt. Herran armostahan saamme ottaa Hänet vastaan jos niin valitsemme. On tärkeä seurata Jeesusta ja antaa Hänen tehdä tahtonsa kauttaan. Jos elämme lihassa, sen loppu on kadotus. Anna siis elämäsi Herralle niin Hän pitää sinusta huolen. Tottele Jeesusta ja älä poikkea Jumalan Sanasta.

    • Yksinkertaista

      Ei uskovat eivät käsittele raamatun sanoja, jos ilmenee harhoja ne ovat psyykkisiä mielenhäiriöitä kun joutuu hoitoon ei siellä käytetä jumalan sanoja, todellisuudessa ei ole jumalan sanoja vaa.n ihmisen asettamia sanoja. Raamatussa on vain ihmisten kirjoittamia jonka tulkitsette jumalan sanomiksi.

    • DemonoivaSipilä

      Näin Sipilän ja silloin näin Demonin joka ajattelee vain itseään.

      • Anonyymi

        Todella . Eipä suojele kristittyjä mutta kristittyjen tappajia ryöstäjiä kyllä !


    • se-vanha-pete

      Kysyit, viestiketjun aloittaja, mistä voi tunnistaa onko itsessään demoni. Olen kirjoittanut aiheesta jonkin verran sivustollani. Kopioin tähän pätkän. Toivottavasti siitä on jotain apua :

      "Kenestä pitää ajaa ulos demoneja/riivaajia? Vain heistä, jotka sitä itse haluavat, ja vain heistä, joissa on demoneja. Jopa pahastikin riivatut voivat yleensä itse pyytää apua ja ovat itse antaneet suostumuksensa.

      Mikäli eksorkismiin ei ole saatu uhrilta lupaa, en suosittele että siihen pitäisi lainkaan ryhtyä. Yleensä riivatut tietävät itse milloin heissä on demoneja. He kertovat epäilyksistään tai tietämyksistään, silloin kun heidän kanssaan juttelee ennen sessiota. Monet heistä kertovat kuulevansa ääniä päässään jotka käskevät tehdä yhtä sun toista pahaa, joko itselleen tai lähimmäisilleen. Mikäli minkäänlaisia ilmentymiä ei ole (eli manifestaatioita), ja mikäli ihminen kertoo, että hän ainoastaan luulee demonien olevan hänessä, mutta on epävarma kannassaan, silloin ei pitäisi ajaa demoneja ulos. Olematonta ei pitäisi ajaa ulos, koska silläkin voi tehdä tuhoa ja hallaa ihmismielessä. Mutta yleensä on niin, että mikäli kyse on demoneista, silloin ne pian ilmentävät itseään hermostuneesti, sen jälkeen kun eksorkisti on rukoillut Pyhän Hengen inspiraatiossa muutaman minuutin ajan. Demonit eivät voi sietää Pyhän Hengen voimakasta läsnäoloa, vaikka toisinaan yrittävät piileskellä mahdollisimman kauan, jottei heitä alettaisi ajamaan ulos asunnostaan."

      Minulla on myös joitakin muista tekstejä aihepiiristä, eli demoneista, saastaisista hengistä ja eksorkismista:
      http://www.jumalaoppia.com/index.php/component/tags/tag/demonit

      • EiLeikinAsia

        Ohhoh! Toivottavasti kukaan ei tosissaan usko demoneihin tai muihin satuolentoihin. Voi mennä pää sekaisin, kun tuollaisia pohtii. Suosittelisin lääkärin kanssa juttelua. Hän sitten ohjaa asiamukaiseen hoitoon jos demonit kovasti kiusaavat.

        Viihteenä ihan ok. Todellisuuteen sekoittuneena ei laisinkaan hyvä asia.


      • sekoatko

        Ei mene pää sekaisin jos niitä ei pelkää ja on Jeesuksen veren suojeluksessa. Mutta ilmeisesti sinä itse uskot, että voisit seota asiasta? Miksi?


      • Anonyymi
        sekoatko kirjoitti:

        Ei mene pää sekaisin jos niitä ei pelkää ja on Jeesuksen veren suojeluksessa. Mutta ilmeisesti sinä itse uskot, että voisit seota asiasta? Miksi?

        Jeesuksen vertako määräilet . Myymässä sitä rahasta ??? Jeesus käski ajaa ulos demoneja eikä ihmisiä eikä hänen verellään .


    • Samjadean

      Soita winchesterin veljeksille, ne kyllä luutii sut kuntoon!

    • Skitso.ei.demo

      Jeesuksen aikaan oli myös mielenterveysongelmaisia aivan niinkuin nykyäänkin. Siihen aikaan kaikki luokiteltiin pahojen henkien, demonien aiheuttamaksi. Nyt tiedetään niiden johtuvan " aivosairairauksista". Suvussakin voi esiintyä perimänä mielenterveys ongelmia.

      • Anonyymi

        Ne oli just niissä jotka ei uskonut ja oli muissa uskonnoissa ....


      • Anonyymi

        Joku nyt vaan saattaa juosta puolihulluna pitkin metsiä uskosta osaton demonien vallassa eikä pysäytä mikään . Lääkkeillä yritettän hillitä mutta kun ei ole Jeesusta . Evankeliumia pitää väsymättä julistaa eikä rahastaa tai myydä .


    • PiispaHenrik

      Henkivallat ovat todellisuutta. Todelliset riivaustilat lienevät kuitenkin harvinaisia.

    • uskomukseni.mukaan

      Demonin valtaan voi joutua olemalla yhteydessä henkimaailmaan, esim. käymällä meedion luona. Meediot ovat yhteydessä muka jonkun edesmenneisiin läheisiin. Todellisuudessa ovat riivaajahenkiä.

      • 1ahdistunut

        En ole koskaan ollut meediolla. Joskus teininä tein itsekseni jooga-asentoja, hengitysharjoituksia, yritin tyhjentää mieltä ym. Luin myös välillä horoskooppeja. Onko tästä voinut seurata jotain? Entäs nuo väärät hengelliset tilaisuudet ja siellä hengellä täyttyminen? Onko henki voinut sieltä tarttua?


      • uskomukseni.mukaan
        1ahdistunut kirjoitti:

        En ole koskaan ollut meediolla. Joskus teininä tein itsekseni jooga-asentoja, hengitysharjoituksia, yritin tyhjentää mieltä ym. Luin myös välillä horoskooppeja. Onko tästä voinut seurata jotain? Entäs nuo väärät hengelliset tilaisuudet ja siellä hengellä täyttyminen? Onko henki voinut sieltä tarttua?

        Tuskinpa joogaamisesta mitään riivaajahenkiä tulee. Toimittajat kyhäävät horoskooppeja. Vääristä hengellisistä tilaisuuksista.. ehkäpä. Helluntailaisuutta varoisin.


      • Anonyymi
        1ahdistunut kirjoitti:

        En ole koskaan ollut meediolla. Joskus teininä tein itsekseni jooga-asentoja, hengitysharjoituksia, yritin tyhjentää mieltä ym. Luin myös välillä horoskooppeja. Onko tästä voinut seurata jotain? Entäs nuo väärät hengelliset tilaisuudet ja siellä hengellä täyttyminen? Onko henki voinut sieltä tarttua?

        Joogahindut tyhjentää itsestään ja mieltään eikä siinä ole mitään järkeä kun uskoo Jeesukseen .


      • Anonyymi
        uskomukseni.mukaan kirjoitti:

        Tuskinpa joogaamisesta mitään riivaajahenkiä tulee. Toimittajat kyhäävät horoskooppeja. Vääristä hengellisistä tilaisuuksista.. ehkäpä. Helluntailaisuutta varoisin.

        Joogakundaliini . YouTube kundaliini .astanta. YouTube tibetan Monk . Oot ihan pedon henkeä imenyt sukupuolielimiin kabbalaa hallelujaata Intiasta seksuaalinen isebel kamasutraa . Tantraa . Mantraa . Siellä .


    • 1ahdistunut

      Kiitos kaikille vastauksista! Muutaman kerran olen taas saanut täysin kummalliset oireet hengellisessä tilaisuudessa. Pään heilahdukset oikeelle-vasemmalle-oikeelle, tahaton irvistys ja tahaton silmien räpsyminen. Tämä on kamalaa!! Välillä myös tuntuu kuin jokin sisälläni käskisi puhujaa tai laulajaa lopettamaan puheensa, sanoen "lopeta jo, ole jo hiljaa, en kestä tätä" jne. Onneksi paikkakunnalleni on tulossa pian evankelista, jolle nämä vapauttamisasiat on tuttuja. Yritän päästä paikalle.

    • Kassuuul

      Demoni? Entäs tontut, keijut, Jeesuksen ja menninkäiset

    • Raamattuhan sanoo, että mikä ei ole Jumalasta, on saatanasta. Raamattu myös kehottaa meitä aina testaamaan jokaista henkeä. Puhuuko se totta ja kehottaako se meitä tekemään syntiä vai jotakin hyvää? Jos on läheinen ja vahva suhde Jumalan kanssa, Pyhä Henki ottaa meissä vallan eli silloin Jumalan Henki ja läsnäolo on meidän kanssa ja sillon on paljon helpompi tunnistaa mikä henki ja voima mistäkin tulee. Silloin ei demoneilla ja saatanalla ole melkeimpä minkäänlaisia mahdollisuuksia tulla suhun tai sun elämään. Kovastihan ne sitä tulee yrittämään, yleensä synnin kautta, mutta kun synnistä pysyt pois, nekin pysyy pois.
      Monesti saatana yrittää "sulautua meihin" eli se ehdottaa ajatuksia, tunteita ja haluja, jotka on lähellä sun omia, sillon ku olit tai olet synnissä ja siks sitä on niin vaikea välillä erottaa. Kaikista paras keino päästä eroon demoneista ja muista saatanan hengistä on vaan rukoilla että Jumala ottais ne pois ja tehä kaikkes, että pysyt poissa synnistä.
      Jumala on mustasukkainen Jumala ja se haluaa että me ollaan kokonaan joko Hänen kanssaan tai sitten ei ollenkaan - eli saatanan kanssa. Et voi olla molempien kanssa.

    • Isältäpojalle

      Demoneja voi kutsua esiin jos osaa tietyt loitsut. Ne tietysti ovat vain oman mielesi kuvitelmia. Mutta ne paljastavat ihmisen syvimpiä tuntoja. Nykyaika kaipaa demonologiaa ja syvää rakkautta kaikkia demoneja kohtaan.

    • Oraakkeli3

      Demoneja ja demoneja... Lähin näkymätön maailma on ihan liki ihmisten maailmaa. Tämä on jokseekin nuori ihmisten taivas - muutama tuhatvuotta vanha. Tämän taivaan pahemmalla ja alemmalla puolelle voi olla fyysisen elämän päättäneitä rikollisia omilla alueillaan. Joillakin heistä on voinut olla kuollessaan halu tehdä pahaa.. Kun he sitten ovat mahdollisesti äkillisesti mennettäneet fyysisen ruumiinsa, niin pahanteon tekemisen vietti voi viedä heitä sopivan maan päällä elävän ihmisen läheisyyteen. Sopivia uhreja tällaiselle jo kuolleelle sielulle ovat negatiivisesti elämään ja mahdollisesti myös negatiivisesti toisiin ihmisiin tai ihmiseen suhtautuvat ihmiset.
      Normaali, tasapainoinen ihminen on suojassa kaikilta henkimaailman vaaroilta.
      Kääntäen ukonnollisesti fanaattinen ihminen voi olla uskonnollisesti fanaattisen hengen uhri. Tämä henki voi olla myös elämänsä päättänyt ihminen, mutta hänelle on voinut jäädä päälle tarve purkaa sanomaansa. Tällainen jo fyysisen kehonsa menettänyt henki voi tulla vedetyksi maan päällä elävän hengen heimolaisen läheisyyteen yhtyä tähän ja puhua hänen kauttaan. Tässä on yksi näkökulma "kielillä puhumiseen". Tällainen kahden sielun hetkeksi yhtyminen voi olla hyvin voimakas kokemus.

    • Saatavun
    • 1pelokas

      Mulla sattua silleen että olin kavereitten kanssa ja yht äkkiä mulla pimeni niin etten nähnyt mitään mutta pystyin kyllä liikkumaan. Silmäni muuttuivat kuulemma mustaksi ja olin ihan valkoinen, tärisin ja jokin alkoi ns nykiä minua olkapäästä. Mikä tämä on

      • 123d123123f

        oisko joku pstd oire.tai siis tarkemmin ottaen disso saatio oire.


      • RabbuuniJeesus

        Matala verenpaine esim?


    • omaakokemusta

      Hommaa Graham ja Shirley Powellin kirja Valloita vapautesi. Paras opetuskirja aiheesta ehdottomasti. Siinä kerrotaan asia niin omakohtaisen kokemuksen puolelta kuin sitten Grahamin tehdessä työtä kyseisen alueen parissa, selittäen asiat
      todella käytännön läheisesti ja kiihkottomasti. Monia todistuksia vapautumisista kirjassa myös, omilla nimillä. Mutta varoituksen sana, älä yritä alkaa tekemään mitään, ennenkuin tiedät 100 % varmuudella että tiedät mitä teet ja itse olet ensin vapautunut ja antautunut Herralle kokonaan ja haluat ehdottomasti elää Pyhää elämää, etkä suosi mitään tietoista syntiä ja jos matkanpölyä tulee, niinkuin kaikille, tee heti välittömästi parannus, heti.
      Nimittäin jos puolisydämisenä ja syntiä vähänkään hyväksyvänä alat touhuamaan näiden asioiden kanssa voi käydä huonosti. Moni on tehnyt näin ja ovat joutuneet erittäin koviin taisteluihin ja sidoksiin ja sanovat, ettei olisi koskaan pitänyt lähteä näille alueille ja sitten tekevät "parannusta" ja kertovat muille, että jouduin harhateille ja kadun mihin olin lähtenyt. Ja pilaavat ja mustamaalaavat koko
      vapauttamistoiminnan saatanan touhuksi ja sehän onki juuri saatanan tarkoitus.

      Allekirjoittanut on huono esimerkki siitä. Innostuin alueesta omien sidosten ja sairauksien ajamana näille alueille ja aloin tehdä vapauttamistyötä itseni kanssa, pitkään tein työtä, vuosikausia, jouduin tietenkin saatanan riepoteltavaksi, tietenkin, eihän se halunnut minun alkavan matkaa vapauteen ja terveyteen, ahdistus oli kovaa ja masennus iski ja olin paljon sairaana.( sitä oli muutenkin)
      Jatkoin ja väsyin jatkoin taas kun sain voimia, koin olevani oikealla tiellä, väittäköön kuka tahansa
      sellaista, että ei uskovassa voi olla demoneja, kyllä on, mutta ei siellä Hengen alueella tietenkään mutta sielun ja kehon alueella satavarmasti, sen olen itse kokenut.
      Jopa vaimoni kääntyi välillä minua vastaan, hän haastoi riitaa ja me tappelimme toisiamme vastaan, riitaa syntyi mitä kummallisimmista ja pienistä asioista, teimme parannusta ja jatkoimme.
      Sitten väsyneenä suosin jotain epärehellisyyttä, pikkuvalheita, pahanpuhumista muista, annoin vihan tulla sisälleni sisartani kohtaan ja välillä vaimoa kohtaan, saatana sai varpaansa oven väliin ja aloin turhautua ja väsyä ja vähensin taistelutahtoani ja vapautustyötäni lihallisuudessani.
      Lisäksi yksi virheistäni oli, että en juuri ollut uskovien yhteydessä mikä oli suuri virhe, johtuen peloistani, annoin peloille periksi, ajattelin, että menen sitten seurakuntaan kun olen vapaa, tämäkin oli saatanan valhe jota uskoin.
      Sitten eräänä päivänä kovassa ahdistuksessa joka johtui näistä virheistäni ja syntien suosimisesta
      sorruin ottamaan hiukan viinaa ahdistukseen ja se oli paha virhe, tein parannusta siitä mutta jonkun ajan päästä taas sorruin.
      Jouduin alkoholin ja tupakoinnin takia aivan pohjalle mistä olin aikoinani pelastunut.
      Avioero oli edessä, vaimo ei tahtonut jaksaa, pelkäsi kun tuli töistä että olinko kännissä vai selvä.
      Olin vilpitön, tein kaikesta aina parannusta mutta olin menettänyt palan uskon henkeä.
      Jätin pikkuhiljaa nämä vapauttamis asiat ja koin olevani voimaton ja epäonnistunut täysin, itsemurha-ajatuksetkin alkoivat vaivaamaan, torjuin niitä kylmästi ja voimakkaasti, saatana oli asialla. Moni sanoo, että ei kannata keskittyä sielunviholliseen, no ei keskittyä kannatakkaan, mutta jos katsoo miten Jeesus tomii niin Hän keskittyi saatanan toimien eliminoimiseen työssään erittäin voimakkaasti. Ja sanoohan Sana, että vastustakaa perkelettä niin se teistä pakenee.
      Ei tietenkään tarvi koko ajan ajatella pahoja henkiä vaan kiittää Herraa ja Hänen voimaansa mutta
      kun Pyhä Henki neuvoo ja kehoittaa niin on paras toimia Jeesuksen kalliissa nimessä.
      Nyt olen pikkuhiljaa rakentanut itseäni jälleen Jumalan Sanan varaan ja alkanut käydä seurakunnassa, viina on jäänyt, pakosta, vaimo olisi muuten lähtenyt.
      Olen edelleen samaa mieltä kuin aloittaessa tuon Grahamin kirjan kanssa. katsotaan mitä Herra haluaa minun tekevän, olen paljon viisaampi nyt mutta en tietenkään täydellinen ja tiedän, että
      syntiä ei saa suosia yhtään ei edes ajatuksen syntiä, siitäkin on tehtävä heti parannusta, jos Herra kehoittaa jatkamaan tällä alueella. Jos Jumala haluaa minut työhönsä tälle alueelle olen valmis sanomaan kyllä mutta eri vakavuudella.
      Tämä oli pitkä varoituksen sana, ei tarkoita sitä. että vapauttamistoiminta olisi harhaoppia ja eikö uskovassa voi olla demoneita, ei taatusti, vaikka saatana sitä syöttääkin monille kristityille mutta en kehoita ketään harrastelemaan tämän alueen asioiden kanssa, se on täydellisesti Herralle pyhitetylle ja kutsutulle kristuksen omalle tarkoitettu. Muuten pysykää poissa näiltä alueilta ja tehkää muuta Herran työtä.

    • siunaustaelämääsi

      Ihmisen täytyy opetella tunnistamaan omat demoninsa ja suhtautua niihin rakastavasti ja lempeästi viisaudella. Demoneista voi saada mitä parhaimpia seuralaisia, kun niitä oppii käsittelemään rakkaudella. Demonien kautta ihminen saa valtavasti arvokasta tietoa, miten toimia elämässä oikein.

      • JumalanSanaa

        Rakastavasti suhtautua demoneihin? Niinkö Jeesus opetti? Tähän voisi vastata kuten Jeesus ristillä, Isä anna anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät ( puhuvat)


    • Hirmuistamenoanäkyy

      Törmäsin tuttuni jakamaan River Helsinki-seurakunnan videoon srk.n tapahtumasta. Järkytyin! Ihan torontolaista eksytystä tulvillaan!

      Pastori Tomi Lehto huutaa Fireä ja kaataa ihmisiä otsastakin työntämällä. Reetta Lehto naureskelee, ei välillä pysty puhumaan ja välillä puhuu epäselvästi kuin humalassa ja hoipertelee, kun nilkka ei kuulema pidä jne Kuin humalaisen tuo käytös! Ja se on olevinaan Pyhän hengen tekosia. Ennemminkin jonkun ihan muun hengen!Todellakin selvää eksytystä Toronton nauruherätyksen tapaan.

      Kyllä tekee pahaa seurata, miten ihmiset hurahtavat moiseen pimeyteen!

      Tälläisissä tapahtumissa taitavat vaikuttaa pahat henget eli demonit eikä Pyhä Henki, vai mitä ajattelette?

      • anonyymi_zm7

        Alkaneelle liikehdinnälle ovat luonteenomaisia naurun lisäksi kaatuminen, itkeminen, hurmosmaiset tilat ja näkykokemukset, vapina, maahan vajoaminen, juopumus, nytkähtely, kieriminen, hyppely, ja eläimelliset äänet , joukkomölinä ja hytkyminen(Tuli on irti, 187-196).


      • Anonyymi

        Se on se budhahallelujaa mitä yhtye beatlesitkin harrasti YouTube John Lennon on Indian budhajooga .


      • Anonyymi

        Siis kyllä Jeesuksen todistus on pojan usko mutta myös pyhä henki voi ottaa ja naurattaa mutta hindujen henki on se tantra kamasutraa kundaliiniä joogasta . YouTube Indian hindu kundalin .


      • Anonyymi
        anonyymi_zm7 kirjoitti:

        Alkaneelle liikehdinnälle ovat luonteenomaisia naurun lisäksi kaatuminen, itkeminen, hurmosmaiset tilat ja näkykokemukset, vapina, maahan vajoaminen, juopumus, nytkähtely, kieriminen, hyppely, ja eläimelliset äänet , joukkomölinä ja hytkyminen(Tuli on irti, 187-196).

        Se tuli on se ikuinen tuli ja kiirastuli ja polttaa ruumenet akanat ja saavat tulenkin alas taivaasta taikurit .


    • Samaatietä

      En tiedä mistä demonin tunnistaa, mutta Jumala tietää kaiken. Jeesus suojelee uskovaa ja siihen voi luottaa, että on turvassa hönen suojeluksessaan vaikka vuoret sortuisivat ja maa järkkyisi ja vaikka demonit riehuisi.

      Ihan hiljaa ja rauhassa olla niinkuin Jumala ei ollut myrskyssä vaan hiljaisuudessa. Tänäkin päivänä Pyhä Henki kyllä ohjaa ja neuvoo.
      Jeesus karkoittaa demonit.

      Hänessä voit olla rauhassa.

      • anonyymi_Tpe

        Entä jos tulisi ilmi että olet uskonut turhaan ja mitään demoneita ei olisikaan.


      • Anonyymi
        anonyymi_Tpe kirjoitti:

        Entä jos tulisi ilmi että olet uskonut turhaan ja mitään demoneita ei olisikaan.

        On niitä . On velhoja. On budhia meedioita . On noitia woodoota . On kaikkea on . Tekee ihmeitä lopunajan eksytykset .


    • Anonyymi

      Mulla on ehkä demoni joka aiheuttaa mulle liialliasta seksuaalista halua.

    • Anonyymi

      Demonit ei kuumasta tykkää,Mä ku heitän saunassa kunnolla löylyä ni minusta lähttee varmaan heti semmonen kymmenien tuhansien demoni parvi ja kyllä se vaan kummasti oloa helpottaa.

    • Anonyymi

      Demoneita ei voi tunnistaa.
      Pidä varasi demonien suhten.
      Kukaan ei voi demonia tunnistaa.
      Kaikkein vähiten jos se on sisälläsi.
      Demoni katselee nytkin sinua ja odottaa tilaisuuttaan.
      Varo ja katso taaksesi!

    • Anonyymi

      >> Haluaisin asiallisia vastauksia siihen, että mistä voi tunnistaa vaikkapa demonin itsessään? Entä miten erottaa tästä demoninen, ulkopuolelta tuleva häirintä? Entä miten taas erottaa näistä sielullinen, ahdistuksen aiheuttama reagointi? Onko jollakin täällä henkien erottamisen armolahjaa? <<

      Demoninen häirintä on monenlaista, alkaen vaikkapa ilman syytä koetusta ahdistuneisuuden tunteesta ja jatkuen aina räikeisiin poltergeist-ilmiöihin asti. Kaikkea laidasta laitaan.

      Sama, jos demoni on ihmisessä. Joskus sitä voi olla vaikea tunnistaa. Joskus se ilmenee selvästi, kuten jossain riivaustapauksissa.

      Itse olen ollut rukoustilanteessa, jossa ihminen itse väitti tunteneensa, kuinka jotain lähti hänen suustaan ulos rukouksen seurauksena. Uskon, että kysymyksessä oli vieras henki, demoni. Näin tämän hengen läsnäolon kyseisestä ihmisestä, katsomalla hänen silmiinsä. Eli kysymyksessä oli ns. Hengessä saatu tieto siitä. En tosin kertonut asiaa henkilölle itselleen, että mielestäni hänessä on jokin henki, vaan kerroin asian ainoastaan ajatuksissani Herralle.Ja sitten rukouksessa jotain todellakin lähti hänen suunsa kautta ulos, hänen oman todistuksensa mukaan. Senkään jälkeen en asiaa hänelle kertonut, vaan iloitsimme vain yhdessä siitä, että hän sai kokea vapautumisen.

    • Anonyymi

      Vanhus Efraim lausuu: ”Näinä viimeisinä päivinä, kun antikristuksen hengitys saastuttaa maan ja meren ja kaiken elämän hengen, Jumala lietsoo mielen rukouksen toimin­taa Kirkon helmassa ja sydämessä. Se on kuin armon virkistävä kaste, kuin tuulen humina, jonka profeetta Elia kuuli (1. Kun. 19:11–13). Se on sielun ja ruumiin terveydeksi annettu vastamyrkky näinä päivinä, jotka ovat kohdallamme, ja niinä, jotka tulevat.”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe