Kunnollinen mies;

NeitoRusakko

Se on nykyään harvinaisuus. Ollaan kyllä ulkoisesti oikeissa mitoissa kaikinpuolin, mutta hengellinen köyhyys on suurta. Mitä teet hyvin treenatulla olemuksella, jos suusi pulppuaa tyhmyyttäsi ja sydämesi köyhyyttä? Harvinaisuudeksi on tullut sydämen viisaudella täytetyt miehet. Ns. Kunnollisissa miehissä on paljon piilopahiksia, jotka kitisee menneisyytensä kolhuja julkisesti. Kuka hyvä nainen uskaltaa päästää lähelleen tällaista miestä? En minä ainakaan. Voi tuota kunnollisuuttaan kiillottaa, mutta kuinka usein se on kaikkea muuta kahden kesken? Kahden kesken ollaankin kaikkea muuta, eikä sitä raadollista puolta muut näet - ei edes se kunnollisen miehen äiti - ennen kuin on liian myöhäistä ja osuu omalle kohdalle - ja oma kullanmussukka auttavainen aikuinen poika viekin ennenaikaisesti hautaan äitinsä. Kyllä, todellinen kunnollinen mies on jokaaika kunnollinen mies, eikä ole mikään katkeruutta jurnuttuva näennäis kunnollinen mies. Suosittelen alkaa harrastaa pesäpalloa - voi joka lyönnillä antaa katkeruudenpallollensa kunnon lennon kohti ääretöntä ja sen yli. Raamatussakin kirjoitetaan, että parempi olla yksinkertainen pahuuteen, ja voimallinen rakastamaan.

41

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hateandmarriage

Autuaita ovat henkisesti köyhät "pulmuset".

• Tarkoitatko nyt kunnollisella miehellä sellaista miestä joka tottelee sinua kaikessa, myötäilee kaikkia mielipiteitäsi silloinkin kun olet väärässä ja tyhmä, ja muuttaa tunteensa sinun ailahtelujesi mukaan?
      Tuntuu että tämä on naisten mielestä "kunnollinen ihannemies". Ei haluta kynnysmattoa, mutta oikeasti lopulta kyllä halutaan. Eri mieltä oleva mies on huono mies. Naisen tunteet on aina totuus.

Tuo kohta "katkeruutta jurnuttava" kuulosti myös vähän siltä, että miestä ei saa häiritä että sinulla on ollut kymmeniä yhden yön juttuja ja kevytkenkäisyyttä, koska omat rientosi on kyllä hyväksyttävä mutta miehen on pitänyt odottaa sinua 30 vuotta selibaatissa.

• NeitoRusakko

Voih. Posetiivarin marakattit sentään.

• NeitoRusakko

Mielenkiintoista, 🤔 Minä olen kunniallinen nainen. Vartalokin kuin Marylynin, ja taloustaidotkin kuin Niskavuoren Hetalla, ja rakkaus aidolla suomineidolla konsonaan 50-luvulta. Mitä oikein vielä pitäisi olla enemmän naisena? Minä tahdon miehen, joka on tosiaan mies, jolla on sydämensivistystä kunnolla kaikintavoin. Ei ovimattoa tosiaankaan, minä pelkään sellaisia miehiä todella - ne on juuri niitä ns. Piilopahiksia - ne voi leikata kiinni koska vaan - ja jälki on useimmiten rumaa.

• Jännästi käännetty miesten urputus naisista naisen näkökulmaksi miehistä. Kunnollinen mies ja kunnollinen nainen taitavat olla utopiaa, jos tätä palstaa on uskominen. Monihan kehuu olevansa kiltti ja kunnollinen mies tai kunniallinen nainen, ihan miten vaan. Kumma, ettei sitä kumppania vain löydy etsinnöistä huolimatta. Ne jotka urputtaa sinkkuuttaan, ovat yleensä mielipiteiltään niin takapajuisia, ettei ole ihme, jos kukaan ei seurassa pitempään viihdy.

• otan.osaa.en
        NeitoRusakko kirjoitti:

Mielenkiintoista, 🤔 Minä olen kunniallinen nainen. Vartalokin kuin Marylynin, ja taloustaidotkin kuin Niskavuoren Hetalla, ja rakkaus aidolla suomineidolla konsonaan 50-luvulta. Mitä oikein vielä pitäisi olla enemmän naisena? Minä tahdon miehen, joka on tosiaan mies, jolla on sydämensivistystä kunnolla kaikintavoin. Ei ovimattoa tosiaankaan, minä pelkään sellaisia miehiä todella - ne on juuri niitä ns. Piilopahiksia - ne voi leikata kiinni koska vaan - ja jälki on useimmiten rumaa.

Järki puuttuu, mutta sehän ei naisten kohdalla ole kovinkaan epätavallista.

• Onmiehiäjaonhihhuleita

Kunnollinen mies ei hihhulin seuraan hakeudu. Uskisvajakit saavat pitääseuraa kaltaisilleen hölmöille.

• Mulle kelpaisi uskovainen nainen.

• Totuuss

Neitirusakko on siis paneskellut monia jännämiehiä. Ne ei olekaan mitään fiksuja kunnollisia miehiä mutta naisille onkin ulkonäkö tärkeämpää kun sisäinen kauneus.

• kunnollinen-mies

Kunnolliset ei kelpaa naisille. Suomessa on 400 000 sinkkumiestä jotka ovat liian rumia saamaan parisuhteen.

• peili.edessäsi

Naiset ovat vaan roskaa, jotka suosivat jännämiehiä ja ytmejä. Pitäisikö kunnollisten miesten olla jotenkin iloinen siitä, että ovat naisten silmissä sylkykuppeja oman kiltin luonteensa vuoksi? Mitä luulet tapahtuvan miehen luonteelle, jos hän on 75% - 100% elämästään yksin? Kyllä siinä alkaa huomaamaan naisten äärimmäisyyksin menevän pinnallisen luonteen ja katkeroitumaan ihan itsestään.

Rusakkotantta tyypillisenä naispuolisena narsistina vaatii, että kunnollisten miesten pitäisi kaikesta huolimatta nuolla hänen ja kaikkien naisten perseitä, mutta ei tietenkään kirjaimellisesti, koska se homma on jätetty jännämiehille ja ytmeille. Jännät ja ytmit saavat naiseudesta ne parhaimmat palat, jämät ja ongelmajätteet jätetään ketmeille ja ätmeille sitten rupsahduksen kynnyksellä. Mutta hei kunnolliset miehet, älkää katkeroituko kun Reino pieksää minua tässä 20 vuotta ja sitten 39-vuotiaana saat sen "mitä on jäljellä", ja silloinkin vaan siksi kun en enää muille kelpaa.

Se nyt on aivan sama mitä raamattu sanoo, kun valtaosassa naisissa ei ole mitään rakastettavaa. Olette röyhkeitä lehmiä, jotka paskovat terassille ja odottavat aplodeja, muuten alkaa märinä ja märehtiminen siitä, että kuinka HEITÄ on kohdeltu kaltoin.

Raamattu sanoo myös, että nainen on miehen kylkiluusta, ja siltä todellakin näyttää.

• NeitoRusakko

Ikävää, että miehisyytesi on näin hauras, että pitää päteä toisen ihmisen alistamalla, jotta tuntisi olevansa edes miehinen. Surullista, että vielä saat komppausta käytöksellesi. Tekstisi kertoo enemmän sinusta kuin minusta, koska sinä et tunne minua. Jumala tietää millainen minä olen, koska Hän on luonnut minut. Jumalani sanoo minulle; iankaikisella rakkaudella minä olen sinua rakastanut, sen vuoksi minä olen sinua vetänyt puoleeni. Kaikki tietävät sinut kunnolliseksi naiseksi.

• peili.edessäsi

Jos totuus sinua alistaa, niin ehkä olisi peiliin katsomisen paikka.

• kunnollinenmiest

Olen mies jonka luonteen piirteisiin kuuluu kiltteys ja herkkyys, en kuitenkaan ole koknut olleeni sylkykuppi ja osaan olla kyllä todella jännä ja seikkailullinen suhteessa että romantiikkaa ja erotiikkaa ei puutu, en ole mikään kynnysmatto, osaan puoleni pitää, enkä märise jonkun keksitttyjen jännämiesten tai ytmien ttakia koska mulla on sen verran hyvä itsetunto ja itsevarmuutta löytyy sekä luotan itteeni että tiedän että löydän vielä sen elämänkumppanin, sinkkuna ollut nyt pidempään ku normaalisti mutta käyny vaan huonoa tuuria naisten kans, ei oo tullu vastaan sellasta jonka kans vois alkaa akavaan suhteeseen, kuitenkaan en ole jäänyt tälläsille palstoille märehtimään tai luovuttanut, esimerkiksi harrastan säännöllisesti seksiä vaikka mieluummin sen elämänkumppaniin kanssa mutta kuitenkin käyn naisissa.

Uskallan olla oma itteni ja hyväksyn naisen sellasena ku on kunhan vaan kummastakin tuntuu että tästä vois tulla oikeesti jotain ihanaa.

Sen sijaan että täällä analysoit ja nojaat stereotyyppeihin ja valitat pinnallisisata naisista voisit opetella oleen MIES ja lopettaa sen katkeruuden, aina löytyy niitä nokka pystyssä ihmisiä, ennemmin sellasille näyttää närhen munat sillä että ne huomaa ettei sua kiinnosta ja että heidän vittuilut ei itsetuntoas kaada.

Ja ihan tiedoksio, olen saanut todella pahasti paskaa naisiltakin niskaani ja on petetty ja jätetty sikamaisella tavalla eikä ole suutaan avattu vaikka kuinka olen yrittänyt puhua mutta joo sellasia nyt tulee vastaan kuitenkaan en usko että suurin osa naisista on sellasia.

Olen onnellinen että olen kolmikymppinen MIES, eli parhaassa iässä, kuntoni on hyvä, olen selvinnyt vaikeuksista tosi pahoista sellasista tervejärkisenä, osaan rakastaa itseäni ja muitakin sekä en ole katkera ja olen sinut itteni kanssa, lisäksi on työpaikka ja katto pään päällä, se naine tulee kyllä vastaan ellei kaivattuni kans tapahdu jotain että meistä sittenkin tulis pari, ja ei ole kaivattuni varattu, vaikea tilanne vaan enkä häntä vihaa vaikkei meistä mitään tuliskaan, olen onnellinen jos haluaa musta ees ystävän.

• sdfggsggsfdg

Ja hei oletko vasta 19 vuotias, näin päättelin, sulla on vielä sellaset 10 vuoptta ainakin kulutettava ennenku sulle alkaa valkeneen mitä on olla mies ja siis mitä oikea miehisyys on, ei oo viwelä sitä elämänkokemusta tarpeeksi että voisit noin päteä, ja jos et suostu koskaan nyörtymään enkä tarkota nuoleskelua vaan ihan muuta niin olet yksin loppuelämäsi, lopeta yleistys, heitä stereotyypit romukoppaan ja ala miettiin ihmisiä yksilöinä sekä ala oikeesti vaikka kyseleen naisilta neuvoja mitä voisit parantaa ittessäs että olisit viehättävä, ei ole kuule mitään isoja juttuja että saat itestäs haluttavan naisten silmissä, ihan normi periaatteita ja elämänoppeja mistä sun sukupolvella on vielä paljon opittavaa.

Itse oppinut esimerkiksi seksistä parhaiten kysymällä rohkeasti mistä tykkää ja kuuntelemalla myös sitä negatiivista kritiikkiä, kuitenkin rakentavalla tavalla.

• reality.check
        kunnollinenmiest kirjoitti:

Olen mies jonka luonteen piirteisiin kuuluu kiltteys ja herkkyys, en kuitenkaan ole koknut olleeni sylkykuppi ja osaan olla kyllä todella jännä ja seikkailullinen suhteessa että romantiikkaa ja erotiikkaa ei puutu, en ole mikään kynnysmatto, osaan puoleni pitää, enkä märise jonkun keksitttyjen jännämiesten tai ytmien ttakia koska mulla on sen verran hyvä itsetunto ja itsevarmuutta löytyy sekä luotan itteeni että tiedän että löydän vielä sen elämänkumppanin, sinkkuna ollut nyt pidempään ku normaalisti mutta käyny vaan huonoa tuuria naisten kans, ei oo tullu vastaan sellasta jonka kans vois alkaa akavaan suhteeseen, kuitenkaan en ole jäänyt tälläsille palstoille märehtimään tai luovuttanut, esimerkiksi harrastan säännöllisesti seksiä vaikka mieluummin sen elämänkumppaniin kanssa mutta kuitenkin käyn naisissa.

Uskallan olla oma itteni ja hyväksyn naisen sellasena ku on kunhan vaan kummastakin tuntuu että tästä vois tulla oikeesti jotain ihanaa.

Sen sijaan että täällä analysoit ja nojaat stereotyyppeihin ja valitat pinnallisisata naisista voisit opetella oleen MIES ja lopettaa sen katkeruuden, aina löytyy niitä nokka pystyssä ihmisiä, ennemmin sellasille näyttää närhen munat sillä että ne huomaa ettei sua kiinnosta ja että heidän vittuilut ei itsetuntoas kaada.

Ja ihan tiedoksio, olen saanut todella pahasti paskaa naisiltakin niskaani ja on petetty ja jätetty sikamaisella tavalla eikä ole suutaan avattu vaikka kuinka olen yrittänyt puhua mutta joo sellasia nyt tulee vastaan kuitenkaan en usko että suurin osa naisista on sellasia.

Olen onnellinen että olen kolmikymppinen MIES, eli parhaassa iässä, kuntoni on hyvä, olen selvinnyt vaikeuksista tosi pahoista sellasista tervejärkisenä, osaan rakastaa itseäni ja muitakin sekä en ole katkera ja olen sinut itteni kanssa, lisäksi on työpaikka ja katto pään päällä, se naine tulee kyllä vastaan ellei kaivattuni kans tapahdu jotain että meistä sittenkin tulis pari, ja ei ole kaivattuni varattu, vaikea tilanne vaan enkä häntä vihaa vaikkei meistä mitään tuliskaan, olen onnellinen jos haluaa musta ees ystävän.

Sivu kaupalla sellaista cunnilingus roskaa, että huomaa ettei olla pitkään aikaan oltu naisten kanssa tekemisissä.

• Belladonnalii

kunnollinenmiest; oletko oikeasti olemassa? Miten sinä tänne eksyit kans?

• Ei se ole harvinaisuus muualla, kun netin keskustelupalstoilla. :)

• Hiukeata

Lohdullista kuulla, kuinka ulkomuoto silminnähden todistaa sanan väärentämättömyyttä. Ja tämä kaikki tapahtuu kun vain silminnähden katsotaan.

• piilonarsistitätmit

Jälleen siis uusi syytös kilttejä ja kunnollisia miehiä kohtaan. Nyt ne ovat piilopahiksia, jotka hakkaavat todennäköisesti vaimonsa narsistisessa raivonpuuskassaan.

Sori vaan ätmit. Tilanne alkaa näyttää aika pahalta.

• Buhahaha
        piilonarsistitätmit kirjoitti:

Jälleen siis uusi syytös kilttejä ja kunnollisia miehiä kohtaan. Nyt ne ovat piilopahiksia, jotka hakkaavat todennäköisesti vaimonsa narsistisessa raivonpuuskassaan.

Sori vaan ätmit. Tilanne alkaa näyttää aika pahalta.

Miksi naiset ovat niin saatanan tyhmiä, että jännämiehen hakatessakin syytetään ätmiä, joka ei ole sitä naista edes saanut?

• hienoahienoa

"Se on nykyään harvinaisuus. Ollaan kyllä ulkoisesti oikeissa mitoissa kaikinpuolin, mutta hengellinen köyhyys on suurta."
      Se on oma syysi, jos et muunlaisia miehiä kykene havainnoimaan ja joihin et suostu tutustumaan asennevammasi vuoksi.

"Mitä teet hyvin treenatulla olemuksella, jos suusi pulppuaa tyhmyyttäsi ja sydämesi köyhyyttä?"
      Mitä teet hyvällä ulkonäölläsi, jos suusi pulppuaa valheita ja sydämesi hypergamiaa?

"Harvinaisuudeksi on tullut sydämen viisaudella täytetyt miehet."
      Koska etsit vain sen 20% miesvähemmistön joukosta.

"Ns. Kunnollisissa miehissä on paljon piilopahiksia, jotka kitisee menneisyytensä kolhuja julkisesti."
      Ne on niitä elämämkoulun käyneitä jännämiehiä ja rikollisia, jotka ovat "parantaneet tapansa", niin sanotusti.

"Voi tuota kunnollisuuttaan kiillottaa, mutta kuinka usein se on kaikkea muuta kahden kesken? Kahden kesken ollaankin kaikkea muuta, eikä sitä raadollista puolta muut näet - ei edes se kunnollisen miehen äiti - ennen kuin on liian myöhäistä ja osuu omalle kohdalle - ja oma kullanmussukka auttavainen aikuinen poika viekin ennenaikaisesti hautaan äitinsä."
      Joo, ei se jännämies ole koskaan mitenkään kunnollinen mies. Kuvaus muistuttaa lähinnä narsistia. Kuitenkin vain 1-9% väestöstä voidaan diagnosoida narsistiksi ja nämä kaikki tuskin ovat miehiä. Eivät oikeasti kunnolliset miehet ole narsisteja.

"Kyllä, todellinen kunnollinen mies on jokaaika kunnollinen mies, eikä ole mikään katkeruutta jurnuttuva näennäis kunnollinen mies."
      Jotkut miehet ovat katkeria väärällä tavalla ja vellovat siinä liikaa, mutta suurin osa katkerista miehistä ovat tulleet katkeriksi ihan syystäkin. Eihän katkeruus ole kenessäkään synnynnäisenä, vaan se tulee kokemuksen myötä. Kokemuksen myötä, siitä että on joutunut hakata päätään seinään liian pitkään. En siltikään usko, että kukaan järkevä ihminen jaksaa olla katkera ihminen lopun ikäänsä, mutta realisti kuitenkin saa olla. Saa esim. naisista kertoa totuuden, vaikka olisikin siirtynyt katkeruudesta eteenpäin. Ei katkeruudesta luopuminen tarkoita sitä, että pitäisi ottaa sininen pilleri ja työntää päänsä hiekkaan. Vahvat ihmiset kestävät totuuden ja pysyvät siinä vaikka heikot lampaat käskisivät tekemään toisin.

• NeitoRusakko

Vastauksesi kertoo sinusta enemmän kuin minusta. Tekstisi voidaan lukea paremmin toisinpäin. Vahva ihminen nousee todellisesti loukkauksien yli eli ryntää Herrassa muurin yli, eikä totisesti muistele kärsimäänsä pahaa. Otetaanpas niihin miehen muotoisiin käsiin ikiaikainen kirja, Raamattu ja luetaan sieltä kohta 1.Korintolaiskirje 13 luku, jossa kerrotaan ihan neutraalisti sukupuolesta riippumatta, mitä on rakkaus ja millainen on hyvä kunnollinen ja kunniallinen ihminen Luojansa silmissä.

• kokemuspuhuuu

NO miksi täällä sit katkerana huutelet ja heitäöt jotain ns faktoja, eikö kannattais ennemmin olla ettimässä sitä naista ja todistaa että olet sellanen joka on hyvä suhteeseen.
        Ja hei itse olen sekoillut nuorempana päihteiden kanssa ja tein rikoksia, tajusin lopettaa kun seuraava paikka ois ollu vankila, että kyllä sen parannuksenkin voi tehä, sen verran oli henkistä vahvuutta ja itsevarmuutta että hoidin kuitenkin koulut loppuun, kaks tutkintoa siitä huolimatta että oli pahoja ongelmia, kato kaikki ei ole niin mustavalkosta, kaikki on yksilöitä, töissäkin kävin ja tunnollisesti hoidin vaikka käytin kovia huumeita ja sekoilin vapaa ajalla tehden välillä rikoksia.

Selvisin koska mulla oli kanttia myöntää itelle omat virheet sekä sillä henkisellä vahvuudella, moni ei ois niistä asioista hengissä selvinny mistä selvisin, enkä ole mikään sankari, ne ongelmat opetti enemmän elämästä kuin se että olisin elänyt aina jossain kuplassa, opetti myös nöyryyttä elämää kohtaan ja no kiltti ja empaattinen olen aina ollut, enkä tehnyt mitä vaan saadakseni kamaa että sen verran sitä selkärankaa oli kuitenkin vaikken ylpeä teoistani olekkaan.

Teki musta myös vielä enemmän itsevarman ja itsetunto on hyvä ja just sellanen kuin sen pitääkin olla, enkä oel sillonkaan mikään jännämies ollut.

• NeitoRusakko

Just niin; sanoo kans ...

• Tunnen.tyypin
        kokemuspuhuuu kirjoitti:

NO miksi täällä sit katkerana huutelet ja heitäöt jotain ns faktoja, eikö kannattais ennemmin olla ettimässä sitä naista ja todistaa että olet sellanen joka on hyvä suhteeseen.
        Ja hei itse olen sekoillut nuorempana päihteiden kanssa ja tein rikoksia, tajusin lopettaa kun seuraava paikka ois ollu vankila, että kyllä sen parannuksenkin voi tehä, sen verran oli henkistä vahvuutta ja itsevarmuutta että hoidin kuitenkin koulut loppuun, kaks tutkintoa siitä huolimatta että oli pahoja ongelmia, kato kaikki ei ole niin mustavalkosta, kaikki on yksilöitä, töissäkin kävin ja tunnollisesti hoidin vaikka käytin kovia huumeita ja sekoilin vapaa ajalla tehden välillä rikoksia.

Selvisin koska mulla oli kanttia myöntää itelle omat virheet sekä sillä henkisellä vahvuudella, moni ei ois niistä asioista hengissä selvinny mistä selvisin, enkä ole mikään sankari, ne ongelmat opetti enemmän elämästä kuin se että olisin elänyt aina jossain kuplassa, opetti myös nöyryyttä elämää kohtaan ja no kiltti ja empaattinen olen aina ollut, enkä tehnyt mitä vaan saadakseni kamaa että sen verran sitä selkärankaa oli kuitenkin vaikken ylpeä teoistani olekkaan.

Teki musta myös vielä enemmän itsevarman ja itsetunto on hyvä ja just sellanen kuin sen pitääkin olla, enkä oel sillonkaan mikään jännämies ollut.

Tyypillistä jännämiehen puhetta itsestään. Ja aina menee täydestä - naisiin!

• hienoahienoa
        kokemuspuhuuu kirjoitti:

https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/2017-10/EA0B1221.jpg?itok=d8E1rq1-

Hehheh, onko tuossa sun kuva (kaikki naiset ainakin antavat tuon näköiselle miehelle koska tahansa)? :D :D :D Mennään etsimään sitä naista sitten. Ihan kuin en olisi yrittänyt koskaan. Ihan kuin en olisi lukemattomia kertoja baarissa tämän 10v ajan yrittänyt tutustua erilaisiin naisiin. Pillua olen saanut ehkä 5% baarikäymingeistä, suhdetta en yhtään. Hauku vain katkeraksi, se on minulle ihan sama. Minä vaikka sitten haukun sinua sitten valkoritariksi.

Mutta joo...olen kyllä jo täysin red pilled naisten suhteen. Sen verran todisteita löytyy naisten hypergamiasta ja pinnallisuudesta, että ei mitään rajaa. Jokainen huomaa sen helpoiten siten kun menee jonkun pitkän ja komean kaverinsa kanssa ulos ja huomaa viimeistään silloin (ja monena eri iltana), että ne läskitkin ATN:t haluavat ennemmin sen 185cm pitkän ja komean miehen kuin alle 180cm perusjätkän. Usein niille läskeillekään ei kelpaa se alle 180cm perusjätkä millään mittarilla. Tarkoitan nyt ensivaikutelmaa ja sillä tavalla, että ei voi mitään kun naiset heti lemppaavat sen perusteella. Eikä tarvitse olla mikään Sherlock tämän tajutessaan. Kokemus ja faktoiksi todistetut teoriat saavat kenet tahansa järkevän ihmisen believeriksi. Ja kokemusta ja faktoja löytyy paljon! Onneksi minä olen nämä asiat oppinut...kantapään kautta, eli trial and error, mutta oppinut kuitenkin. Olen sinut tämän faktan ja itseni kanssa ja siksi mielelläni sivistän muita asian suhteen. Minua ei voi lahjoa.

• kasvavielälissää
        Tunnen.tyypin kirjoitti:

Tyypillistä jännämiehen puhetta itsestään. Ja aina menee täydestä - naisiin!

No missä ne sun perusteet nyt, eikun tais osua omaan nilkkaan, ihan tiedoksi että en saa naista tosta vaan.

Ymmärrän että olet kateellinen jos jollakin on enemmän selkärankaa tai ei itke täällä palstalla katkeruttaan päivittäin, ehkä löytäsit sen naisen kun etisit ihan oikeassa elämässä, enempää en kommentoi kun tuolta alempaa oli näköjään joku säälittävä poistattanut asiallisen viestini kun ei vissiin totuuksia kestä.

Muuten en ole käynyt lukioita tai yliopistoja mutta ihan älykkyyteni puolesta olisin siihenkin pystynyt ja vielä hyvät numerot olisin saanut, mutta mieluummin hjommasin ammattini ammattikuolusta, eikö teekin kipeää kun tottunut ajatteleen stereotyyppisesti ja sitten selviää että kaikki ei olekkaan samanlaisia ja kaikki ei ole mustavalkosta.

Tuen myös lasten kans toimeen, pienet lapset kyllä näkevät jos ihminen on paha tai ns hyvä.

Ehkä sunki kannattais hommata se työpaikka kans itelles, ihme kyllä vaikken tarkota yleistää niin taustoistani huolimatta työt tehny aina tunnollisesti ja ahkerasti, yleensä hyvällä tuurilla yhdesti saikulla per vuosi, mutat kyllä vaan ne jotka on eläneet sitä ns "parempaa" elämää koskaan kohtaamatta suuria haasteita ovat olleet monasti niitä jotka jättää työt ahkerille, kateuksissaan juoruavat ja jatkuvasti sairaslomalla.

Eikö olekkin hirveää että uskallan myönmtää virheeni ja rehellisesti puhua myls niistä, rikoksia tai päihteitä en puolustele, pointtina se että ei kaikki rikolliset ja päihteiden käyttäjät ole välttämättä automaattisesti pahoja ja kieroja manipulaattoreita, on myös meitä jotka ovat päässeet pois siitä kun toiset aikuistuu ja toiset ei.

Toivotaan että saisit itse kokea saman niin katsottais ensinäkin selviäisitkö, no et ainakaan tuolla asenteella ja toiseksi muuttusko sitten ajatustyyli asioista jos kokisit itse koska jotkut tarvii sen kantapään kautta opetuksen että tajuaa asioita sekä sen etttä jokainen on yksilö.

Kyllä sinä itsesi teet vaan naurunalaseksi kommenteillasi, kumma että ei perusteita enää tullut?

No saanpahan hyvät naurut.

Jatka sinä sitä katkeruudessa rypemistä ja naisten yleistämistä, hyvällä tuurilla löydät naisen ehkä siinä 60-70 vuotiaana, no mutta kommenttisi myös todisti sen että todellakin olet vielä anteeksi vaan kakara et mies, enkä puhu nyt mistään rikoksista tai virheiden teosta, ehkä tarvit vielä sen 10 vuotta ennenku ymmärrät mitä tarkotan, ja ihan tiedoksi että sukupolvesi pääsee paaaaaaaaljon helpommalla, ainakin iso osa, itsellä piti olla "aikuinen" jo teiniiässä ja ottaa vastuuta asioista, mikä myös opetettiin kotona, hyvä lapsuus oli.

Lisäksi ehkä jos viitsisit ottaa neuvoja vastaan voit selvitä ilman pahempia kolhuja kun kuuntelet kokeneempia, jos haluat oikeasti sen hyvä naisen niin kyllä sitä itsevarmuutta ja hyvän omantunnon vaan tarvit, ei siitä pääse mihinkään ja se että uskaltaa olla oma ittensä on yksi keino millä nuo näkyy sekä se että kunnioitat muitakin ja naisia varsinkin.

Sinulta vaan taitaa puuttua nuo ihan pikku perusasiat mihin ei tarvi olla mikään "jännämies" vaan ihan oma ittensä, elämänkokemus tuo myös sellasta turvallisuuden tunnetta naiselle koska myös se että on selvinnyt pahemmista asioista kertoo sen että osaa selvitä asioista ja hoitaa konflikteja järkeävsti mikä taas on yksi pitkän suhteen kulmakivi että miten selviää ensinnäkin yhteistyöllä riidoista ja knflikteista joita tulee pakosta ja se että miten kunnioitat toista ja hyväksyt toisen tekee yhteistyötaitoisen ja nuo asiat taasen tulevat siitä kun myös rakastat itseäsi.

Harmi että ei saa rakentavaa keskustelua aikaan, kuule luulin minäkin tietäväni kaiken tuossa iässä, katkeruus ei johtanut mihinkään hyvään ja onneksi olen päässyt irti sellasesta.

• eiköåparempaalöy
        hienoahienoa kirjoitti:

https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/2017-10/EA0B1221.jpg?itok=d8E1rq1-

Hehheh, onko tuossa sun kuva (kaikki naiset ainakin antavat tuon näköiselle miehelle koska tahansa)? :D :D :D Mennään etsimään sitä naista sitten. Ihan kuin en olisi yrittänyt koskaan. Ihan kuin en olisi lukemattomia kertoja baarissa tämän 10v ajan yrittänyt tutustua erilaisiin naisiin. Pillua olen saanut ehkä 5% baarikäymingeistä, suhdetta en yhtään. Hauku vain katkeraksi, se on minulle ihan sama. Minä vaikka sitten haukun sinua sitten valkoritariksi.

Mutta joo...olen kyllä jo täysin red pilled naisten suhteen. Sen verran todisteita löytyy naisten hypergamiasta ja pinnallisuudesta, että ei mitään rajaa. Jokainen huomaa sen helpoiten siten kun menee jonkun pitkän ja komean kaverinsa kanssa ulos ja huomaa viimeistään silloin (ja monena eri iltana), että ne läskitkin ATN:t haluavat ennemmin sen 185cm pitkän ja komean miehen kuin alle 180cm perusjätkän. Usein niille läskeillekään ei kelpaa se alle 180cm perusjätkä millään mittarilla. Tarkoitan nyt ensivaikutelmaa ja sillä tavalla, että ei voi mitään kun naiset heti lemppaavat sen perusteella. Eikä tarvitse olla mikään Sherlock tämän tajutessaan. Kokemus ja faktoiksi todistetut teoriat saavat kenet tahansa järkevän ihmisen believeriksi. Ja kokemusta ja faktoja löytyy paljon! Onneksi minä olen nämä asiat oppinut...kantapään kautta, eli trial and error, mutta oppinut kuitenkin. Olen sinut tämän faktan ja itseni kanssa ja siksi mielelläni sivistän muita asian suhteen. Minua ei voi lahjoa.

Ja anteeksi että tuotan pettymyksen mutta niin tärkeää kuin seksikin on miehille ja naisille niin ehkä vika on siinä että ensimmäisen olet suu vaahdossa pillua vaatimassa, et sinä sillain sitä saa jos haluat.

Muuten ihan tiedoksi että olen ihme kyllä ns normaalin suomalaisen näkönen mies, en ole mikään hormooneilla säälittävästi pumpattu pelle niinku tuo pelle tuossa,, joo kunnostani pidän kyllä huolta jo siksi että siitä tulee hyvä olo ja henkisesti myös sekä siksi että työni on fyysisesti raskasta että kyllä on ihan hyvä vartalo mutta se on sivuseikka, jos noin kiinnostaa niin perus vaalea hiuksinen siniset silmät omistava mies, itseasiassa moni sanonut että olen kiltin näkönen, ei kaikista huomaa elämän jälkiä, ihan normaalipainonen sellaset 70 kiloa.

Ja niinku sanoin ymmärsin lopettaa kun olisi tullut seuraavista tyhmyyksistä linnaan lähtö, siinä mielessä poikkeus että en linnaan joutunut koskaan.
        Piti käydä kuolemaa lähellä pari kertaa että tajusin lopettaa sekoilun.
        Ihmiset jotka eivät ole kokenut tollasia ja eläneet sellast aelämää ei tiedä oikeasti paljon mitään siitä siksi teistä tuntuu ristiriitaselta että siinä maailmassa kaikki ei ole kieroja manipouloivia jännämiehiä.

Ehkä yksi syy siinä että et löydä naista on se kun tunnut analysoivan ja että oot ihminen joka luottaa tilastoihin ja iltapäivälehtien hömppä tutkimuksiin ennemmin kuin ottaisit rohkeasti selvää ja puhuisit naisten kans ja kuuntelisit enemmän, kun alkaa luottamaan liikaa tilastohuttuun ja kaikenmaailman tutkimuksiin ja kun analysoi liikaa, vääristyy kuva kaikesta ja se estää sinua kasvamasta sinuiksi itsesi kanssa, vaikka tuntuisi ettei siitä ole haittaa mutta alitajusesti se voi estää jotain tai antaa susta jo olemuksellasi kuvan että tuohon ei kannata tutustua.

Eikä mulla ollut sillonkaan kun tyhmyyksiä tein naisia kokoajan että se on ihan paska puhetta ettää naiset haluaa kriminaalin aina.

Seksiä kyllä saan mutta se taas johtuu siitä kun olen itsevarma ja kokenut seksielämässä, ihan naista kuuntelemalla ja saamalla rankkaakin kritiikkiä olen oppinut naisen tarpeita tyydyttään, ja aina pitää mielessä että naiset erilaisia ja että yks ei välttämättä pidä siitä mistä toinen.

Järkevämpää että nyt vaan kattosit peiliin ja ensin tiedostaisit rehellisesti omat ns vikasi ihan siksi että voit tulla sinuiksi ittes kanssa ja sitten vaan alat ettiin sitä naista, ei mikään tule elämässä sillain ettei tee mitään, kyllä minäkin jouduin muuttamaan ajattelutapaani aj myöntämään asioita itselleni, kas kummaa alko naisiakin enemmäbn kiinnostaan minä.

Sitäpaitsi olen nytkin sinkku, jos olisin sen stereotyypin mukanen jännämies niin saisin pillua joka päivä monta kertaa ja seurustelisin kokoajan eri naisten kanssa vai mitä?

• m-i-e-z

Mitä hyvin treenattu olemus tekee suullensa, mikä pulppuaa tyhmyyttään ja sydämen köyhyyttä?
      Voiko hän tehdä niille mitään, jos/kun ei koe, näe, tunne pulputtavansa tyhmyyttään ja sydämen köyhyyttä?

Kahden kesken, kun ollaan tehty sinun kaupat, näkyy molempien pimeät ja raadolliset puolet. Kahden kesken, on yhtä kuin kaksi syyllistä, osapuolta, tilanteiden aiheuttajaa ja eskaloittajaa.

Äidit, useimmat heistä, uskovat lapsistaan pelkkää hyvää, viimeiseen asti. Sulkevat silmänsä ja korvansa kaikelta pahalta, mitä heidän lapsistaan näytetään/kerrotaan. Äitien useimmiten käyttämät sanat ovat: Ei minun lapseni/poikani.

• Pillujen--asiantuntija

Jokainen nainen on jännämiehen käyuttämät. Rusakko on pettynyt suomijännämiehiin koska luuli että komeat tatuoidut linnajännämiehet on hyviä kumppaneita. Varmaan monesti saanut turpaan eikä edes halua kunnollisiin tavis miehiin tutustua.

• IkiYksinMies77

Samoin voisin sanoa, että kunnollisia naisia on vaikea ellei mahdotonta löytää. Mun vaatimukseni naiselle ovat yleisen mukavuuden lisäksi, että hän on hoikka ja lapseton. Minun kohdalla vielä on se, että olen korkeastikoulutettu FM kemisti, omaan kristilisen vakaumuksen ja muutenkin koitan elää elämääni kohdellen ihmisiä oikein.

Koska olen monien naisien mielestä liian kiltti/nössö, en juo/polta, ei ole ajokorttia/autoa, asun vuokralla, en ole rikas, niin en kelpaa. Lisäksi lähes olematon parisuhdekokemukseni (yksi lyhyt 3kk suhde vuosia sitten) lisää myös yksinäisyyttäni. Olen jo liian vanhakin löytämään ketään. Joten näin se vaan on.

Toivottavasti löydät jonkun sopivan ja kivan miehen. Siunausta!

• jännälastenelättäjäksi

"Kunnollinen mies"? Sellaistahan haetaan sitten kun juoksut on juostu ja nuoruus on takana, painoa 20 kg ja ehkä pari jännisten kanssa pyöräytettyä lastakin etsii maksukykyistä iskää.

• nyyssönen

Ätmit, tyytykää osaanne. Mihinkään muuhun teistä ei koskaan ole tai tule olemaan. Oikeastaan teidät voisi koota leirille ja... noh, kyllä te tiedätte. Arbeit macht frei.

• NeitoRusakko

Tietämättä toisen ihmisen elämästä todellisuudessa mitään - tuomitessasi hänet - olet antanut suurimman tuomion itsellesi - se on sydämenviisauden köyhyyttä, mikä taas erottaa sinut hänestä, joka kasvun antaa - rakkaudesta. Sitä mitä suu puhuu, sitä sydän on täynnä. Surullista, hyvin surullista lukemista täällä.

• 12121212121212

"Se on nykyään harvinaisuus. Ollaan kyllä ulkoisesti oikeissa mitoissa kaikinpuolin, mutta hengellinen köyhyys on suurta. Mitä teet hyvin treenatulla olemuksella, jos suusi pulppuaa tyhmyyttäsi ja sydämesi köyhyyttä?"

Eli valkkaat ensiksi pitkät, raamikkaat, komeat, treenatut ja stailatut miehet.

Näistä sitten yrität etsiä harrasta uskovaista joka ei ole pinnallinen.

Mistähän mahtaisi johtua ettei onnistu? :D

• lisääjä-

Listalta unohtui rikkaat ja statuksekkaat.

• olinsielläminäkin

No, kyllähän kristillisissä seurakunnissakin nuorten naisten ihannemies on tosiaan se pitkä, tumma komea ja statuksella varustettu (vapaakristilisissä ympyröissä se cooli status voi tarkoittaa pastorin tai evankelistan hommia). Siihen sitten päälle tulee tosiaan se hengellinen vakaumus, erotuksena "maailmasta".

• "KunnollinenMies" ei varpisti ole sen HarviNaisempi, kuin "KunnollinenNainen".. PadatKattilaaSoimaa.. ;P

• arvostelivatttt

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201710102200449508_u0.shtml

Pienten lasten äidit raivostuivat uimavalvojien törkypuheista: "Ei tee mieli päästää tyttöä aikuisten miesten kuolaamaksi - oksettavaa"

Tiistai 10.10.2017 klo 10.40

Pienen pohjoissuomalaisen paikkakunnan uimahallivalvojat arvostelivat asiakkaita törkeästi.

Pienellä pohjoissuomalaisella paikkakunnalla moni äiti järkyttyi tavasta, jolla uimahallin valvojat ovat puhuneet asiakkaista, erityisesti tyttölapsista. Uimavalvojat ovat pilkanneet myös vammaisia, vanhuksia ja seksuaalivähemmistöjä.

- Tyttö ei ole tästä kuullut, mutta äitinä kyllä järkytti, eikä todellakaan tee mieli päästää sinne tyttöä enää "aikuisten" miesten kuolaamaksi ja arvosteltavaksi. Oksettavaa suorastaan, kertoo 11-vuotiaan murrosikäisen tytön äiti Iltalehdelle.

Muutama vuosi sitten sattuneet tapahtumat tulivat julkisiksi pitkän poliisi- ja oikeusprosessin myötä. Uimavalvojia salakuunteli työntekijä, joka teki työkavereistaan tutkintapyynnön työpaikkakiusaamisen takia. Valituksen tekijä nauhoitti uimavalvojien kopin keskusteluja todistusaineistoksi oikeusjuttuun. Lopulta käräjäoikeus määräsi alkuvuodesta, että nauhoitteita ei saa käyttää todistusaineistona jutussa.

Juttu sovittiin syyskuussa, joten käräjille ei koskaan menty.

Ilta-Sanomat uutisoi ensin uimahallivalvojien törkypuheista, jotka käyvät ilmi poliisin esitutkintamateriaaleista.

"Norsut, tyhmät, luntut"

Omassa valvontakopissaan istuskelevat uimavalvojat nimittelivät kävijöitä muun muassa norsuiksi, tyhmiksi, luntuiksi, paskaläjiksi, mongoloideiksi ja kuuteiksi.

- Hyvä perse oli sillä yhellä. - Lapsella? - Joo, valvojien kerrotaan sanoneen.

Uimahallia vakituisesti käyttävä nainen tunnistaa kyseisen valvontakopin, jonka ohitse hän on usein joutunut kävelemään.

- Tietenkin se kuulostaa kauhealta. Jos siellä on tällaisia tyyppejä edelleen töissä, niin en todellakaan hyväksy sitä. Pitäisi olla ihminen, joka ei sorru arvostelemaan toisia ihmisiä tai toisen olemusta. Varsinkaan ei pitäisi kohdistaa seksuaalisia sanoja lapsia tai ylipäätään ketään kohtaan.

Nainen aikoo käyttää uimahallia jatkossakin, sillä hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa. Törkypuheet tulivat yllätyksenä naiselle, mutta hän kertoo jotain muuttuneen uimahallissa sen oltua remontissa. Kävijät näyttävät vähentyneen.

- Olen ihmetellyt sitä, että siellä on aika vähän ihmisiä remontin jälkeen. Henkilökunnan piirissä asia pitäisi käsitellä niin, että tällaista ei tapahdu enää.

Lesboille alennus

Asiakkaita törkyvalvojat erittelivät myös näiden seksuaalisen suuntautumisen perusteella.

- Tämä on lesbojen paratiisi. Tervetuloa, minishortsit jalkaan. Muista mainita lesboutesi kassalla. Saat -20 %.

Iltalehden tavoittama paikkakunnalta kotoisin oleva sateenkaariperheen äiti on järkyttynyt kommentista. Perhe ei enää kotikaupungin halliin mene.

- Kauhea lukea tuollaista omasta kotikaupungista, jossa on itsekin oppinut uimaan! Meidän perhe ei viitsi eikä halua tukea tuollaista touhua, pelkästään jo lastemme takia. Erityisesti tällainen erottuva sateenkaariperhe saisi takuulla tuollaisten uimavalvojien "palautetta."

Naisella on 9- ja 10-vuotiaat lapset.

Hallin vakituista käyttäjää kohu harmittaa, sillä hän pitää hallia hyvänä paikkana.

- Eihän se kuulosta kivalta. Minulle, joka tiedän miltä näytän, on aivan sama arvostelevatko ne minua uimapuvussa vai vaatteet päällä. Lapset, kehitysvammaiset ja vanhukset pitää jättää tämmöisten ulkopuolelle. Ei varmasti herätä luottamusta päästää tyttölapsia halliin. Se kuitenkin täytyy sanoa, että meillä on älyttömän hyvä halli altaineen ja palloilukenttineen. Kävijöitä on ollut kuulemma vähän ja tämähän vähentää varmasti käyttäjiä.

Nainen on menossa tänään halliin uimaan.

- Tuntuu mielenkiintoiselta. Päivällä näen onko halli kuinka tyhjä.

Lapset pois uimakoulusta

Kolmen alakouluikäisen äiti kertoo, että heidän perheensä lapset eivät tänä syksynä uimakouluun mene.

- Ihan pahaa tekee, kun mietin, ovatko omat lapseni saaneet aikaan heissä jotain sairasta kommentointia. Itselläni on kolme ala-asteikäistä tyttöä, yksi teini-iän kynnyksellä. Kyllä nämä nauhat saa ainakin minut laittamaan myös koululle viestiä, jotta käyttäisivät tästä eteenpäin jotain toista uimahallia, kun pian koulujen uintivuorot taas starttaa. Minun lapseni eivät ainakaan mene mukaan.

Nainen vaatii hallin johdolta kommenttia siitä, ovatko kyseiset valvojat vielä töissä lasten parissa.

Iltalehti tavoitti hallin johtajan, joka ei kommentoinut asiaa mitenkään. Hän sanoi, että asia käsitellään sisäisesti.

• NeitoRusakko

Ja tämä liittyi aiheeseen, miten

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      63
      6915
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      67
      2965
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      169
      2748
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      412
      2387
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      34
      1993
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      42
      1824
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      73
      1494
    8. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      270
      1469
    9. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      123
      1429
    10. 105
      1428
    Aihe