Nyt on piru irti. Ruune on mennyt tai suunnittelee menevänsä kännipäissään Korppikselle kylään. Eihän tämä voi olla todellista.
Ennenkuulumatonta
64
518
Vastaukset
- vai.niin
Jännää. Missäkukakerrokerro!
- nokerronyt
yksilesken kirjoitti:
vai
On niin jännää , etten sanotuksi saa. Taisi romahtaa tämän palstan taso.Eikö ruune kuulu seuraavalle palstallevai ?
nokerronyt kirjoitti:
Eikö ruune kuulu seuraavalle palstallevai ?
nokerro
Niinpä. Nyt olet asian ytimessä.
- henrjii
nooh ruunasta ei kannata murehtia, siltä on piru irti
henr
Eikös se ole niin, kun nykyään nimet täytyy olla neutraaleja. Entinen ori on nykyinen ruuna.- Kaiketi-näinkin
Kuohittu ori on ruuna. Ettei vaan kaataisi korppiksen laituria.
Kuka on Ruune?
- kumpi-lie-lärppis
Sinun se pitäisi tietää. Kyyläät palstoja niin tarkalla seulalla.
Kysy seuraavaksi kuka on Korppis. kumpi-lie-lärppis kirjoitti:
Sinun se pitäisi tietää. Kyyläät palstoja niin tarkalla seulalla.
Kysy seuraavaksi kuka on Korppis.En ole ollut tällä palstalla niin kauan, että joku Ruune olisi tullut nikkinä tutuksi.
Korppis sitävastoin on ollut täällä koko palstallaoloaikani. Kyllä minä hänet tiedän.
- runoilemaan
Katsoiko leski vuosiluvun Ruunen kirjoituksesta. Halajatko jo 70
runoi
Katsoinpa hyvinkin ja niin oli Korppiskin katsonut. Nyt menetimme 60 plus palstalta persoonan, suorastaan ikonin. Tämä palsta ei ole sama ilman korppista ja mökkiä ja sitä kaikkea. Pahaa pelkään, että Paloma seuraa perässä. Hänen kirjoituksistaan näkyy oppineisuus, sivistys ja tietty kuiva huumori. Rekatut nikit ja kertomusten johdonmukaisuus on aina plussaa. Täällä rekkaamattomat, nikkiä vaihtavat luuserit louskuttavat leukojaan hajanaisista asioista. Loogisuus, hienotunteisuus, älykkyys, eivät kuulu täällä kirjoittavien puskanikkien tyyliin. Onneksi on täysin vapaaehtoista roikkua täällä. ja nostaa kytkintäj a häipyä.
Taso on jo romahtanut ja rajusti.yksilesken kirjoitti:
runoi
Katsoinpa hyvinkin ja niin oli Korppiskin katsonut. Nyt menetimme 60 plus palstalta persoonan, suorastaan ikonin. Tämä palsta ei ole sama ilman korppista ja mökkiä ja sitä kaikkea. Pahaa pelkään, että Paloma seuraa perässä. Hänen kirjoituksistaan näkyy oppineisuus, sivistys ja tietty kuiva huumori. Rekatut nikit ja kertomusten johdonmukaisuus on aina plussaa. Täällä rekkaamattomat, nikkiä vaihtavat luuserit louskuttavat leukojaan hajanaisista asioista. Loogisuus, hienotunteisuus, älykkyys, eivät kuulu täällä kirjoittavien puskanikkien tyyliin. Onneksi on täysin vapaaehtoista roikkua täällä. ja nostaa kytkintäj a häipyä.
Taso on jo romahtanut ja rajusti.No jospa se nousee kun muutama lähtee :DDDD
siilenämää kirjoitti:
No jospa se nousee kun muutama lähtee :DDDD
Nousee samalle tasolle kuin teidän oma 50 palsta.
Näkyy olevan tällekin päivälle jo yhdeksän sellaista tasokasta kommenttia.Tellukka kirjoitti:
Nousee samalle tasolle kuin teidän oma 50 palsta.
Näkyy olevan tällekin päivälle jo yhdeksän sellaista tasokasta kommenttia.Meidän oma? Minä en käy enkä nykyisin edes kirjoita 50 palstalla joten en tiedä sen tasosta.
siilenämää kirjoitti:
Meidän oma? Minä en käy enkä nykyisin edes kirjoita 50 palstalla joten en tiedä sen tasosta.
Niin.
Sitähän vähän tarkoitinkin, että et sinä viihdy sitten täälläkään, kun taso nousee samalle tasolle kuin 50 palsta on nyt, palstan vanhempien kirjoittajien häipyessä astetta ylempään ikäryhmään.Tellukka kirjoitti:
Niin.
Sitähän vähän tarkoitinkin, että et sinä viihdy sitten täälläkään, kun taso nousee samalle tasolle kuin 50 palsta on nyt, palstan vanhempien kirjoittajien häipyessä astetta ylempään ikäryhmään.Ni, voipi olla. Mut haitaneko tuo mittää :)? Aika aikaansa kutakin.
siilenämää kirjoitti:
Ni, voipi olla. Mut haitaneko tuo mittää :)? Aika aikaansa kutakin.
Ja sitten sielläkin taas toivot muutamien sen ikäisten ryhmään kuuluvien poistumista, että taso nousisi.
Tellukka kirjoitti:
Ja sitten sielläkin taas toivot muutamien sen ikäisten ryhmään kuuluvien poistumista, että taso nousisi.
Minä en toi enkä toivota ketään mihinkään. Huvikseni osallistuin vaan tässä ketjussa yleiseen höpinään jossa ei ole päätä eikä häntää. Ikoni-------------:DDDDDDDDDD
siilenämää kirjoitti:
Minä en toi enkä toivota ketään mihinkään. Huvikseni osallistuin vaan tässä ketjussa yleiseen höpinään jossa ei ole päätä eikä häntää. Ikoni-------------:DDDDDDDDDD
Toivoa ja toivottaa ovat kaksi eri asiaa.
Tellukka kirjoitti:
Toivoa ja toivottaa ovat kaksi eri asiaa.
No bingo :). Noinko vanhaksi sinunki piti elää jotta sen huomasit :DD.
- reppuriika
Onko tämä todella 60-kymppisten palsta?
Olin tuossa hetken poissa ja kun sitten tulin palstalle, piti oikein tarkistaa, että avasinko väärän osion.
eppu2 kirjoitti:
Olin tuossa hetken poissa ja kun sitten tulin palstalle, piti oikein tarkistaa, että avasinko väärän osion.
Nyt kiinnostaisi tietää, että millä palstalla lähinnä epäilit olevasi?
Tellukka kirjoitti:
En kerro, saisit vaan vettä myllyysi, joka tuntuu jo jauhavan ilmankin.
eppu2 kirjoitti:
En kerro, saisit vaan vettä myllyysi, joka tuntuu jo jauhavan ilmankin.
Et siis epäillytkään olevasi väärällä palstalla, vai?
Mites sinä minun myllyni jauhamisestani nyt niin nokkaannuit? Tunsitko itsesi jauhetuksi?Tellukka kirjoitti:
Et siis epäillytkään olevasi väärällä palstalla, vai?
Mites sinä minun myllyni jauhamisestani nyt niin nokkaannuit? Tunsitko itsesi jauhetuksi?Minä Sinun myllystäsi viis veisaan, vielä vähemmän nokkaannun.
Huvittaa vain.eppu2 kirjoitti:
Minä Sinun myllystäsi viis veisaan, vielä vähemmän nokkaannun.
Huvittaa vain.No itepähän tiijät.
- utelut
Tellukka kirjoitti:
Miksi se sinua kiinnostaa?
utelut kirjoitti:
Miksi se sinua kiinnostaa?
Miksi sinua kiinnostaa se, miksi minua kiinnostaa?
- udet
Tellukka kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa se, miksi minua kiinnostaa?
Miksi sinua kiinnostaa se, että kiinnostaako minua se, että kiinnostaako sinua?
Myöhäisiltaa@
Niin, viikonloppu pois palstalta niin plus70 ja plus 60 palstalla kaipuun kellot kalakattaa.
Kävin lukemassa noita esiin vedettyjä vanhoja ketjuja tuolla plus 70 palstalla. Tuli mieleen nuo alkuvuosien ajat palstoilla. Kirjoittelin kolmeen eri ikäryhmään. Plus 70 palstalla nimimerkkini korpikirjailija koettiin pyhäinhäväistyksenä. Maineeni meni kertaheitolla vaikka siirryinkin käyttämään korppis nimimerkkiä se ei auttanut leima ylimielisestä itsensä kehujasta jäi.
Täälläkin näytti olevan uusi aloitus nimimerkeistä. Nimimerkki voi laukaista antipatioita henkilöä nimimerkin takana kohtaan. Kuviteltiinhan minunkin astuneen liian isoihin saappaisiin ottaessani korpikirjailija ( Ilmari kiannon ) etuliitteen nimimerkikseni.
Yritän ymmärtää miksi teit aloituksen, otaksun nimimerkkini vetäminen aloitukseen taustalla lie ollut toive saada aikaan ketju joka vetäisi. Nuo viimeisimmät ketjusihan eivät vetäneet.
No, toivon, että nyt onnistut, tosin itse en tämän koommin enaa tätä kommentoi.- korj.virh
Tellukka kirjoitti:
Eiköhän aloituksen paino ollut tuolla sanalla "kännipäissään".
Niinkö olit sen tarkoittanut? Olisit kirjoittanut isoilla kirjaimilla.
korj.virh kirjoitti:
Niinkö olit sen tarkoittanut? Olisit kirjoittanut isoilla kirjaimilla.
Eikö sinunkaan älykännyssäsi näy mikä nikki on sininen ja mikä musta?
- korjusit
Tellukka kirjoitti:
Eikö sinunkaan älykännyssäsi näy mikä nikki on sininen ja mikä musta?
Miksi sinua kiinnostaa onko älykännykässäni väritekstit?
korjusit kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa onko älykännykässäni väritekstit?
Eihän minua sinun älykännykkäsi ole kiinnostanutkaan.
- korjusit
Tellukka kirjoitti:
Eihän minua sinun älykännykkäsi ole kiinnostanutkaan.
Miksi sinä et ole kiinnostunut minun älykännykästäni?
korjusit kirjoitti:
Miksi sinä et ole kiinnostunut minun älykännykästäni?
No kun onhan minulla omakin, kaksikin, eiku kolme.
Mikä ettei... Olen käynyt kerran elämässäni Kajaanin Runoviikolla, siksi että siellä esitettiin hyvin tuntemani henkilön tuotantoa. Mistään "korpikirjailijasta" siellä ei puhuttu missään tilaisuudessa.
Aikamoinen käpykylä, mutta ihan mukavaa ohjelmistoa oli silloin. Taisin asua Seurahuoneella.- Kyssäri-Kyllikki
Onks Ruune sama kuin Ajomies eli Presidenttisekoitus eli Ruuneperi eli ties mikä? Vanha ukkelihan se jo on. Tuskin mitään vaaraa Korppikselle. Nukahtaa varmaan jo junamatkalla.
- nauru-terapiaa
Hih! Nukahtaa varmaan jo junamatkalla :)
- taijospakuitenkin
Sammuu jo lähtöasemalla ja herää putkasta. Kyselee ollaanko korppiksella.
- hmpff
Minusta se täyttää juoruilun merkit, kun levittää tietoa toisesta. Varsinkin jos sen levittää alkuperäisestä paikasta toiseen paikkaan.
Epäluotettavaa käytöstä.hmp
Ilmeisesti tämä oli tarkoitettu aloittajalle. Palstat ovat julkisia ja Ruunen-jutun joku oli nostanut kuuden vuoden takaa tähän päivään. Tässä näemme sen, että kaikki kirjoitettu pysyy netissä. Eiköhän se ole niin, että mitä nettiin kirjoitamme, pitää kestää myös päivänvalon, vaikka vuosien takaa. Omat kirjoutukseni sen ainakin tekevät. Vai pitääkö valkopestä jonkun nikin kohdalla tekstejä. Kysymys: miksi kuusikymppinen kirjoittelee seitsemänkymppisten palstalla omalla nikillään ja kuvallaan. Tuskin salatakseen yhtään mitään.- hmpff
yksilesken kirjoitti:
hmp
Ilmeisesti tämä oli tarkoitettu aloittajalle. Palstat ovat julkisia ja Ruunen-jutun joku oli nostanut kuuden vuoden takaa tähän päivään. Tässä näemme sen, että kaikki kirjoitettu pysyy netissä. Eiköhän se ole niin, että mitä nettiin kirjoitamme, pitää kestää myös päivänvalon, vaikka vuosien takaa. Omat kirjoutukseni sen ainakin tekevät. Vai pitääkö valkopestä jonkun nikin kohdalla tekstejä. Kysymys: miksi kuusikymppinen kirjoittelee seitsemänkymppisten palstalla omalla nikillään ja kuvallaan. Tuskin salatakseen yhtään mitään.Tämä oli tarkoitettu aloittajalle. Sinulle, Lesken.
Kaikessa on puolensa, kruunu ja klaava. Jos tuo on sun kruunusi, että pystyt todistamaan että tänne jää kaikki minkä kirjoittaa, niin minulle se näkyy vain edelleen klaavana. Toisesta tietoja levittävä on mun silmissä juoruilija.
Ylpeys ei ole pelkästään huono asia, se on myös tietyn oman tason ylläpitämistä. Ei alennu mihin vain todistaakseen olevan oikeassa jossain itsestään selvässä asiassa. - isot.bileet
yksilesken kirjoitti:
hmp
Ilmeisesti tämä oli tarkoitettu aloittajalle. Palstat ovat julkisia ja Ruunen-jutun joku oli nostanut kuuden vuoden takaa tähän päivään. Tässä näemme sen, että kaikki kirjoitettu pysyy netissä. Eiköhän se ole niin, että mitä nettiin kirjoitamme, pitää kestää myös päivänvalon, vaikka vuosien takaa. Omat kirjoutukseni sen ainakin tekevät. Vai pitääkö valkopestä jonkun nikin kohdalla tekstejä. Kysymys: miksi kuusikymppinen kirjoittelee seitsemänkymppisten palstalla omalla nikillään ja kuvallaan. Tuskin salatakseen yhtään mitään.Korpikirjailija täytti kesällä 70 jos häntä tarkoitat.
isot.bileet kirjoitti:
Korpikirjailija täytti kesällä 70 jos häntä tarkoitat.
isot
Mitä sitten?hmpff kirjoitti:
Tämä oli tarkoitettu aloittajalle. Sinulle, Lesken.
Kaikessa on puolensa, kruunu ja klaava. Jos tuo on sun kruunusi, että pystyt todistamaan että tänne jää kaikki minkä kirjoittaa, niin minulle se näkyy vain edelleen klaavana. Toisesta tietoja levittävä on mun silmissä juoruilija.
Ylpeys ei ole pelkästään huono asia, se on myös tietyn oman tason ylläpitämistä. Ei alennu mihin vain todistaakseen olevan oikeassa jossain itsestään selvässä asiassa.hmp
No, minä olen sitten väkäleukainen juoruämmä. Palsta tekee kaltaisekseen. Luen julkisia juttuja sadepäivien kunniaksi. Sattui silmiini huumoripläjäys Ruunelta kuuden vuoden takaa. En oikeastaan ymmärrä, miksi sinä otat niin lämpöä tästä keissistä. Eihän sinusta ole puhuttu yhtään mitään. Vai onko?
Tuosta ylpeys-teemastasi en ymmärtänyt hölkäsen pöläystä.- hmpff
yksilesken kirjoitti:
hmp
No, minä olen sitten väkäleukainen juoruämmä. Palsta tekee kaltaisekseen. Luen julkisia juttuja sadepäivien kunniaksi. Sattui silmiini huumoripläjäys Ruunelta kuuden vuoden takaa. En oikeastaan ymmärrä, miksi sinä otat niin lämpöä tästä keissistä. Eihän sinusta ole puhuttu yhtään mitään. Vai onko?
Tuosta ylpeys-teemastasi en ymmärtänyt hölkäsen pöläystä.Korppis on levitellyt useaan kertaan tietoa minusta täällä, onko oikeat vai ei, siitä en nyt kirjoita. Samalla paatoksella tuomitsen hänenkin toimintaa. Pitäähän mun olla oikeudenmukainen ja tuomita kaikki juoruilut. Ylpeästi olla valumatta sellaiselle tasolle. Valu sä vaan jos niin haluat.
hmp
En ymmärrä, miten puskanikistä voi levittää yhtään mitään infoa. Käytännöllisesti katsoen jotain hmpff-ää ei ole olemassakaan. Haluat vain tuoda jotain esiin, mistä minulla ei ole harmainta haisuakaan. Veikkaus nikin taakse:
hilmapiminoff.- hmpff
yksilesken kirjoitti:
hmp
En ymmärrä, miten puskanikistä voi levittää yhtään mitään infoa. Käytännöllisesti katsoen jotain hmpff-ää ei ole olemassakaan. Haluat vain tuoda jotain esiin, mistä minulla ei ole harmainta haisuakaan. Veikkaus nikin taakse:
hilmapiminoff.Noin sitä lahjakkaasti vähätellään toisen tekoa mihin on itsekin syyllistynyt ;))
Eihän mulla aina ole puskanikki ollut. Käytännössä olen ihan sama ihminen nyt kuin silloin rekattuna. Hilmapiminoff olisi kyllä hyvä nikki :)) hmpff kirjoitti:
Korppis on levitellyt useaan kertaan tietoa minusta täällä, onko oikeat vai ei, siitä en nyt kirjoita. Samalla paatoksella tuomitsen hänenkin toimintaa. Pitäähän mun olla oikeudenmukainen ja tuomita kaikki juoruilut. Ylpeästi olla valumatta sellaiselle tasolle. Valu sä vaan jos niin haluat.
Miten taivuit tuomaan vanhoja asioita palstalle, jotka oman aikaisemman kirjoituksesi mukaan ei tänne kuulu. Unohtamistakin ehdotit. No, joo sattuuhan sitä.
Sitä kun hyppää joka soppaa hämmentämään unohtuu aikaisemmat periaatteesi.
Kirjoitit
"Noin sitä lahjakkaasti vähätellään toisen tekoa mihin on itsekin syyllistynyt ;)) "
Näillä mentäneen jatkossakin.- hmpff
korppis kirjoitti:
Miten taivuit tuomaan vanhoja asioita palstalle, jotka oman aikaisemman kirjoituksesi mukaan ei tänne kuulu. Unohtamistakin ehdotit. No, joo sattuuhan sitä.
Sitä kun hyppää joka soppaa hämmentämään unohtuu aikaisemmat periaatteesi.
Kirjoitit
"Noin sitä lahjakkaasti vähätellään toisen tekoa mihin on itsekin syyllistynyt ;)) "
Näillä mentäneen jatkossakin.Minä toistan vain mitä tällä palstalla on kirjoitettu. En mitä muualle nettiin on kirjoitettu.
Jos sua niin hävettää mitä tänne olet kirjoittanut, kandeisko sun miettiä niitä etukäteen? Mä voin tehdä rauhaa sun kanssa kaikesta huolimatta, mutta et vastannut koskaan mitään siihen. Oliko hiljaisuus myöntymisen merkki? Kuinka pitkäksi aikaa rauha solmitaan? hmpff kirjoitti:
Minä toistan vain mitä tällä palstalla on kirjoitettu. En mitä muualle nettiin on kirjoitettu.
Jos sua niin hävettää mitä tänne olet kirjoittanut, kandeisko sun miettiä niitä etukäteen? Mä voin tehdä rauhaa sun kanssa kaikesta huolimatta, mutta et vastannut koskaan mitään siihen. Oliko hiljaisuus myöntymisen merkki? Kuinka pitkäksi aikaa rauha solmitaan?Muista jatkossa ohjeesi, kandee miettiä, etukäteen mitä tänne kirjoittaa.
Mitä mikään ennää hyöveijjää.- hmpff
korppis kirjoitti:
Muista jatkossa ohjeesi, kandee miettiä, etukäteen mitä tänne kirjoittaa.
Mitä mikään ennää hyöveijjää.En minä ole kirjoittanut kaikkina 13 vuotena mitään tänne minkä takana en seisoisi.
- Nikita.Nimistö
yksilesken kirjoitti:
hmp
hilmapiminoff.Lapsellista on tuo rekkautuneiden ylemmyys. Oletteko saaneet ylläpidolta postia, että palstaa loppuu jos ette saa lisää rekisteröityjä kirjoittajia?
Onko tämä pyramiidiprojekti, verkostomarkkinointia? Paino sanalla verkosto ;)
- lacucaracha
Onkos tässä oikeinkirjoitusvirhe? Eli ruuna? Olen vähän epäileväinen erinäisten eläinten yhteensopivuudesta varsinkin, kun kysymyksessä kuitenkin on kavioeläin ja korppi, jolla tunnetusti on terävä nokka. Mutta, jos ruunalla ei muuta tehtävää ole ja korppi lupaa olla nokkimatta ruunaa, ehkäpä ne hyvinkin mallaavat ainakin rehuja napsimaan. Elämässä on aina pienelle kulkijalle kaikenlaista kummallista...
- mutaisissa.vesissä
Tylsä aloitus. Menit korppiksen tasolle tuomalla toiselta palstalta tietoja tälle palstalle. Kas, kun et laittanut linkkiä tai kopioinut.
- mutaisissa.vesissä
yksilesken kirjoitti:
mutai
En koskaan laita enkä lue linkkejä.Pitäistkö siitä hyveestä sinua onnitella. No,onnea nyt vaan. Et siis uponnut ihan mutapohjaan.
- henrjii
Tilanne huumoria
Lesken alkoi lapista
Korppis alkoi lidistä- röppejä-ja-musaa
Piru on irti
Peto on irti
Sokka on irti
- Kun.aikaa.on
Suuna ja päänä joka paikassa suuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311047Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!803812Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053780- 423248
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113217Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳433080- 913078
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322023Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul241749