Näin pitäisi nostaa kisoissakin. No ei ehkä kuitenkaan mutta alan ainakin itse harjoittelemaan.
https://www.oldtimestrongman.com/blog/2017/09/29/strict-bench-press/
Paljonko menee penkistä näin
6
298
Vastaukset
- briser
Öö. Mitäs ihmeellistä tossa on. Katoppa sotilaspenkki tai onko nykyisin voimapunnerrus.
Vaikeampi tekniikka/tyyli ja siinä kisataan toisto max. ja max.ykkönen. Ei paitoja apuna ja nostojen pitää olla puhtaita.
Tulos tasostakin kisoissa tuli ihan asiallisia kun alkoivat testaamaan, eli hyväksyttiin liiton alaisuuteen.- teun
Korvaushoitopotilaat kaiketi nostavat siellä edelleen. Testaus on vähän niin ja näin.
- intcat1
Olen luullut, että penkkipunnerrus pitää aloittaa suorin käsivarsin, mutta voimanoston SM-kisoissa tänään kilpailun penkkiosuuden voittanut naisnostaja aloitti suorituksensa koukistetuin kyynärnivelin ja päätti noston suoristamallla käsivarret.
Kyse ei siis ollut mistään vammasta, joka olisi estänyt kyynärnivelen suoristamisen koska noston loppuojennus oli täydellinen. Eikö tuomarin tarvitse katsoa, että ennen aloituskomentoa käsivarret ovat suorassa?- SuorinKäsin
Melko vaikea on nostaa tanko telineestä jos käsivarret on alkuasennossa täysin suorina.
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee.
- eräsvetomies
Tuota olen ihmetellyt minäkin, on tuokin tapa huijata. Maastanostossa sitten voi todeta, onko niissä nostajan käsivarsissa vaivaa vai suoristuvatko ne :)
- PlusKolmeMarkkaa
Ei penkkipunnerruksessa jalkoja välttämättä tarvita apuna.
https://www.google.fi/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=paralympic bench press&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=rnLEWpvRBu-uyAXE34nQAQ#gfe_rd=cr&imgrc=fIEXpbbcuZNlaM:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887