Äiti, Isä & Lapset -aloitteen viimeinen niitti

ticotiko

Äiti, Isä & Lapset -eurooppalaisen kansalaisaloitteen virellepannut kansalaistoimikunta valitti Euroopan oikeusasiamiehelle Euroopan komission asettamasta 12 kuukauden keräysajasta kannatusilmoituksille tai pikemminkin siitä, milloin tuo 12 kuukauden keräysaika alkaa. Euroopan komission mukaan aika alkaa aloitteen rekisteröimispäivästä. Ko. aloitteen edustajien mielestä se alkaa siitä, kun aloitteen perustajat ovat saaneet sähköisen kannattajailmoitusten keruukanavansa pystyyn ja toimimaan.

Euroopan oikeusasiamies on antanut päätöksensä 4.10. ja toteaa siinä, että Euroopan komission on oikeassa ja toiminut hyvän hallintotavan mukaisesti tässä asiassa. Toisin sanoen: Äiti, Isä & Lapset -kansalaisaloite hävisi viimeisenkin mahdollisuuden johtaakseen yhtään mihinkään. Aloite on nyt siis lopullisesti kuollut ja kuopattu.

Milloin ko. aloitteen Suomen kampanjakoordinaattori ja aloitetta tukeneen Aito avioliitto ry:n tiedottaja Sarah Rizzo aikoo tiedottaa asiasta?

Tässä linkki Euroopan oikeusasiamiehen päätökseen perusteluineen:

https://www.ombudsman.europa.eu/cases/decision.faces/en/84347/html.bookmark

43

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrl.tico

      Miehellä on miehen geenit, solut ja hormoonit. Hän näyttää ja kuulostaa mieheltä. Hänellä on miehen ruumiinrakenne ja sukuelimet.
      Kuitenkin hän väittää olevansa nainen vaikka hänessä ei ole mitään merkkiä naisesta.

      Mitä kummaa tämä on? Onko mahdollista, että kaikki muu miehessä on miestä mutta vain tunne on naisen?
      Onko sairaus?

    • OlenUskovainen

      Ketjun aiheella ei ole mitään tekemistä luterilaisuuden kanssa.

      • Seurakunta.me

        "Ketjun aiheella ei ole mitään tekemistä luterilaisuuden kanssa."

        Aiheella on paljonkin yhteyttä luterilaiseen kristinuskoon, jossa.seurakunnilla on moniulotteista perhetoimintaa. Perhejumalanpalvelukset, päiväkerhot, perheterapia mm. Kaikki perhemuodot ovat näihin tervetulleita säädystä riippumatta.


    • Niin, jos Jeesus syntyi Mariasta ja sai X-geenin häneltä, mutta syntyi neitseestä. Niin mistä Jeesus sen Y-geenin sai? Vai onko Jeesuksen sukupuolikoodisto XX, ja ilmiasu miehen? Vai jospa Jeesus olikin ensimmäinen Raamatun transseksuaali?

    • AA-väki on siitä erikoista porukkaa, että ne voi ottaa turpiinsa samasta asiastakin useita kertoja.

      • Harvat jäljellä olevat Aa-kerholaiset ei ymmärrä edes tulleensa tyrmätyiksi jo moneen kertaan.
        Taju pois, kaikki hävitty ja ne kuvittelee yhä olevansa voittajia!


    • >> Milloin ko. aloitteen Suomen kampanjakoordinaattori ja aloitetta tukeneen Aito avioliitto ry:n tiedottaja Sarah Rizzo aikoo tiedottaa asiasta? <<

      Ei koskaan. Rizzolaiset kun ei myönnä tappiotaan, koskaan.

      ps asiaa voisi kysyä Patmoksen Pasi Turuselta.

      • Ja miten kävi niille allekirjoitetuille papereille? Tuhottiinko ne asianmukaisesti?


      • mummomuori kirjoitti:

        Ja miten kävi niille allekirjoitetuille papereille? Tuhottiinko ne asianmukaisesti?

        Sitä ei tiedä kuin Pasi Turunen. Yli 150 tuhatta nimeä ja yhteystietoa, mahtavatko raskia hävittää moista tietokantaa.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Sitä ei tiedä kuin Pasi Turunen. Yli 150 tuhatta nimeä ja yhteystietoa, mahtavatko raskia hävittää moista tietokantaa.

        Hups kyse olikin äiti&isä&lapsi-EU-aloitteesta. Toivottavasti hävittivät.

        Mutta hävittikö Aa ne kansalaisaloitteensa paperilomakkeet. Niissä kun on hyödyllistä tietoa ainakin Patmoksen tarpeiksi.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Hups kyse olikin äiti&isä&lapsi-EU-aloitteesta. Toivottavasti hävittivät.

        Mutta hävittikö Aa ne kansalaisaloitteensa paperilomakkeet. Niissä kun on hyödyllistä tietoa ainakin Patmoksen tarpeiksi.

        Ja niiden sanottiin olevan julkisia nimilistoja (aitoavio).

        Tavallaan maistuisi lukea Suomen ääliöiden nimet.


      • torre12 kirjoitti:

        Ja niiden sanottiin olevan julkisia nimilistoja (aitoavio).

        Tavallaan maistuisi lukea Suomen ääliöiden nimet.

        Muistelen, että olisivat julkisia jos 50'000 kannatusta tulee kasaan eli ovat (tai tässä tapauksessa olisivat) ymmärtääkseni julkisia.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Hups kyse olikin äiti&isä&lapsi-EU-aloitteesta. Toivottavasti hävittivät.

        Mutta hävittikö Aa ne kansalaisaloitteensa paperilomakkeet. Niissä kun on hyödyllistä tietoa ainakin Patmoksen tarpeiksi.

        Mikä varmistaa, että näin on tehty? Jos niitä tietoja on vähäänkään poimittu omaan hyötykäyttöön, kyseessä lienee rikos?


      • mummomuori kirjoitti:

        Mikä varmistaa, että näin on tehty? Jos niitä tietoja on vähäänkään poimittu omaan hyötykäyttöön, kyseessä lienee rikos?

        Se olisi laiton tietokanta, mutta miten lienee. Toivotaan, että se ainakin kuutiometrin kokoinen paperikannatusilmoitusten kasa on hävitetty ohjeiden mukaan.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Se olisi laiton tietokanta, mutta miten lienee. Toivotaan, että se ainakin kuutiometrin kokoinen paperikannatusilmoitusten kasa on hävitetty ohjeiden mukaan.

        Mutta eivät tuostakaan mitään kerro, tekivätkö vai ei.


      • mummomuori kirjoitti:

        Mutta eivät tuostakaan mitään kerro, tekivätkö vai ei.

        Miksi muuten vaikenevat tuostakin. Olisiko tietokannan hävittäminen ns negatiivinen uutinen, joita Aa ei mielellään kerro. Mielummin hiljaisuus.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Miksi muuten vaikenevat tuostakin. Olisiko tietokannan hävittäminen ns negatiivinen uutinen, joita Aa ei mielellään kerro. Mielummin hiljaisuus.

        Ehkä vain kiusallinen?


      • mummomuori kirjoitti:

        Ehkä vain kiusallinen?

        Kiusallinen radiohiljaisuus.


    • W-Dediaa

      Intersukupuolisuus. Suomessa syntyy noin 20 vuodessa.

      • paha.juttu

        Ne on vakavia kehityshäiriöitä. Säälittävää.


      • vielä.pahempi
        paha.juttu kirjoitti:

        Ne on vakavia kehityshäiriöitä. Säälittävää.

        Eivät jää kuitenkaan imbesilliasteelle, kuten sinä. Säälittävää.


      • paha.juttu
        vielä.pahempi kirjoitti:

        Eivät jää kuitenkaan imbesilliasteelle, kuten sinä. Säälittävää.

        Ei siitäkään ole takeita mitä päässä on jos jo jalkovälissäkin heittää.


      • kakista.pahin
        paha.juttu kirjoitti:

        Ei siitäkään ole takeita mitä päässä on jos jo jalkovälissäkin heittää.

        Hei sun heiluvilles!


      • paha.juttu kirjoitti:

        Ne on vakavia kehityshäiriöitä. Säälittävää.

        Sinulla on aika ikävä asenne ylipäätään kehitysvammaisuuteen. Tiedätkö edes mitä sillä tarkoitetaan?


    • Tais jäädä viralliseksi kannattajaluvuksi pelkkä nolla.
      Ainuttakaan kannatusta ei päästy laskemaan.

      • uusiokäyttöä

        Ehkäpä aa käyttää sen ainoan keräyslistan kääntöpuolen tulostukseen.


    • "Äiti, Isä & Lapset -kansalaisaloite hävisi viimeisenkin mahdollisuuden johtaakseen yhtään mihinkään. Aloite on nyt siis lopullisesti kuollut ja kuopattu."

      Saa nähdä, löytyykö sellaista rehellisyyttä, että viimein myönnetään ne omat virheet?

      • "Saa nähdä, löytyykö sellaista rehellisyyttä, että viimein myönnetään ne omat virheet? "

        Voimme kuitenkin tasaisin väliajoin muistuttaa Rissoa rehellisen tiedotteen antamisesta.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Saa nähdä, löytyykö sellaista rehellisyyttä, että viimein myönnetään ne omat virheet? "

        Voimme kuitenkin tasaisin väliajoin muistuttaa Rissoa rehellisen tiedotteen antamisesta.

        Totta, pitäähän se antaa mahdollisuus katua väärin tekemisiä.


    • >> Toisin sanoen: Äiti, Isä & Lapset -kansalaisaloite hävisi viimeisenkin mahdollisuuden johtaakseen yhtään mihinkään. <<

      Suomeksi sanottua, Aa-kerho sisarkerhoineen sai taas kerran turpaan.

      ps vaikka ne häviää joka matsin, niin silti Koivulakin ruinaa rahaa keneltä hyvänsä. Omatkin on jo jättäneet ja silti Susanna jatkaa taisteluaan. Sikeitä sissejä nämä viimeiset Aa-mohikaanit

    • Aloitteen Facebook -sivuilla tietoa antavat suurinpiirtein kaikki muut kun ne kenen tietoa pitäisi antaa.

      Aloitteen puuhaajat Suomessa, Rizzo ja kumppanit ovat hylänneet oman Facebook sivunsa ilmeisesti täysin.

      • Aha, sitäkään ei siis enää kukaan lue...


    • Lisähuomio

      Kohdassa 17. sanotaan että komissio tarjoaa ilmaisen allekirjoitusten keräys- ja tallennuspalvelun. On erittäin tärkeä kysymys, miksi kampanja kieltäytyi tästä ja halusi perustaa oman kalliin ja ilmeisen vaikeasti toimintakuntoon saatavan keräysjärjestelmänsä?

      Jos kävisi ilmi että on täytelty kannatusilmoituksia toisten puolesta ajatuksella että tarkoitus pyhittää keinot niin olisiko joku oikeasti yllättynyt?

      • "... miksi kampanja kieltäytyi tästä ja halusi perustaa oman kalliin ja ilmeisen vaikeasti toimintakuntoon saatavan keräysjärjestelmänsä?"

        Tuota en ole tullut ajatelleeksi. He eivät siis suostuneet käyttämään tuota palvelua?


    • Eivät ole vieläkään tiedottaneet aloitteensa epäonnistumisesta.

      • Tiedottavatko asiasta Aa-kerhon syysjuhlassa Tampereella? Mitä veikkaat?


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Tiedottavatko asiasta Aa-kerhon syysjuhlassa Tampereella? Mitä veikkaat?

        Eihän se olisi tiedotus, jos kerrotaan pelkästään paikalla olijoille.
        Joskus keväällä ilmoittivat Facebook-sivullaan, että pitävät koko Euroopan ajan tasalla aloitteen etenemisestä.
        Sen jälkeen ei ole paljoa kuulunut.

        AA:lle on vaikea pala myöntää, että kannatuksia ei laskettu lainkaan, koska ne oli väärin kerätty ja lisäksi myöhässä.
        Lopputulos siis pelkkä 0


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Tiedottavatko asiasta Aa-kerhon syysjuhlassa Tampereella? Mitä veikkaat?

        Saa nähdä. Mutta tuohan olisi oiva tilaisuus heille tiedottaa asiasta kannttajakunnalleen! En kuitenkaan oikein usko, että tiedottavat sielläkään.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Eihän se olisi tiedotus, jos kerrotaan pelkästään paikalla olijoille.
        Joskus keväällä ilmoittivat Facebook-sivullaan, että pitävät koko Euroopan ajan tasalla aloitteen etenemisestä.
        Sen jälkeen ei ole paljoa kuulunut.

        AA:lle on vaikea pala myöntää, että kannatuksia ei laskettu lainkaan, koska ne oli väärin kerätty ja lisäksi myöhässä.
        Lopputulos siis pelkkä 0

        "Eihän se olisi tiedotus, jos kerrotaan pelkästään paikalla olijoille."

        Näinhän tuo on. Luulisi, että edes omilleen kertoisivat.


      • ticotiko kirjoitti:

        Saa nähdä. Mutta tuohan olisi oiva tilaisuus heille tiedottaa asiasta kannttajakunnalleen! En kuitenkaan oikein usko, että tiedottavat sielläkään.

        "En kuitenkaan oikein usko, että tiedottavat sielläkään."

        En minäkään, ei ainakaan vapaaehtoisesti.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Tiedottavatko asiasta Aa-kerhon syysjuhlassa Tampereella? Mitä veikkaat?

        No, siitä saamme tietää jahka kokous on ohi.


      • mummomuori kirjoitti:

        No, siitä saamme tietää jahka kokous on ohi.

        Aito avioliitto ry:n tiedotusvastaavan ja Äiti, isä & lapset -eurooppalaisen kansalaisaloitteen Suomen kampanjakoordinaattorin Sarah Rizzon olisi pitänyt tiedottaa aloitteen raukeamisesta jo kauan aikaa sitten.


      • ticotiko kirjoitti:

        Aito avioliitto ry:n tiedotusvastaavan ja Äiti, isä & lapset -eurooppalaisen kansalaisaloitteen Suomen kampanjakoordinaattorin Sarah Rizzon olisi pitänyt tiedottaa aloitteen raukeamisesta jo kauan aikaa sitten.

        Toki, mutta nythän on siihen toinen hyvä tilaisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe