Aattelin kysyä, että kiinnostaisko ketään teistä pieni lisätienesti hauskan ja helpon homman parissa?
Eräs kansainvälinen firma tekee palveluna uusien nettisivujen ja kännykkäsovellusten testausta, ja ne etsii uusia suomenkielisiä 18-64 v. testaajia. Testaaminen tapahtuu siis silleen, että selailet tiettyä nettisivua tai sovellusta ja samalla höpöttelet suomeksi ääneen kaikkia ajatuksia mitä siitä herää. Samalla se ohjelma nauhottaa sun tietokoneen (tai älypuhelimen) ruutua, nähdäkseen että miten sä siellä sivulla seikkailet. Jokainen testi kestää n. 20 minsaa ja siitä tienaa 10$ (n. 8.5€) per testi. Rikastumaan tällä ei siis pääse mutta musta on ainakin ollu hauskaa tehdä noita testauksia 😀
Jos kiinnostaa, niin ensiksi saat sellasen soveltuvuustestin tehtäväksi, jolla siis katsotaan että kelpuutetaanko sut testaajaksi. Maksu tulee PayPal tilin kautta, eli semmoinen täytyy siis myös perustaa. Lisäksi ne testien ohjeet tulee usein englanniksi, vaikka se itse testi on suomeksi, eli hieman kielitaitoa vaatii myös.
Rehellisyyden nimissä sanottakoon, että itse tienaan pienen provikan jos saan innostettua ihmisiä testaajiksi. Provikka on kuitenkin alle puolet noista varsinaisista testausmaksuista joten rahoiksi en tällä toki itsekään lyö. Ja ketään testaajaa ei siis velvoiteta hankkimaan uusia testaajia, eli ei tarvi pelätä joutuvansa mihinkään verkostomarkkinointihelvettiin :D
Tämä ei tosiaan maksa mitään muuta kuin hieman omaa aikaa, mahdollisuus on vain tienata. Jos kiinnostuit niin laittele mulle mailia annemarja7(at)gmail.com niin kerron lisää ja annan ohjeet miten pääset tekemään tuota soveltuvuustestiä.
Pientä lisätienestiä testaamalla nettisivuja
AnneMarja_7
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446