Propral 40mg

9888888

Onko olemassa jotain muuta beeta-salpaajaa kuin propral. Vaimentaa kyllä vapinaa, mutta hikoiluttaa niin maan vietävästi jos tulee henkistä tai fyysistä kuormitusta.

6

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilkki_mestari

Askel reipas käsi vakaa. Aperiitta tämän takaa.

Jos lähi monopoolista ei apee löydy menee vinetto hätinä.

Vakaata syksyä.

• roporalli

Emconcor on yksi betasalpaaja, pitempivaikutteinen, en muuta tiedä siitä.
      Joku varmaan kertoo siitä tai muista.
      Ihmettelen minkälaisen olon saa aikaan 40 mg !? Johtuuko hikoilu ym. nimenomaan siitä ?
      Ja minkälainen syke/tilanne on kun pitää ottaa 40mg ?
      En oikein tunne asiaa, se on aika uusi minulle, sain Propralia vasta loppukesällä. Se aiheuttaa vähän hengenahdistusta ja päähän "oudon" olon, vaikka uskallan ottaa vain 5 mg tarvittaessa,
      verenpaine on niin alhainen ja syke hidas, silti on usein tykytystä.

• Medikalisoitunut

Kaikissa läkkeissä on sivuvaikutuksia. Minulla on ollut vuosia käytössä Bisoprolol ratiopharm 10mg.päivässä,verenpaineen ja rytmihäiriöiden hoitoon. Tajusin viimein mistä sairaus voisi johtua. Lopetin alkoholin käyttön ja tupakoimisen. Nyt olen pärjännyt ilman oireita, en kuitenkaan ole täysin kyseisen lääkeen käyttöä lopettanut, 2,5mg menee vielä. Verenpaineet on ollut hyvällä tasolla, eikä rytmihäiriöitä ole ollut. Mitä sairauksiin tulee, niin ihmiset ovat yksilöllisiä, joku lääke toimii toisella, toisella taas ei. Tämä on hyvä pitää mielessä.

• Marjavatta

Ei mulla ainakaan hikoiluta yhtään ja otan yleensä 40mg kerralla, vaikka lääkärit on kirjoittanut että puolitablettia kerta ja kolme kertaa päivässä. Mutta kun tykytys alkaa yleensä yöllä ja herään siihen. On tutkittu monta kertaa mistä johtuu tämä ,mutta ei mitään tietoa ?? On mukamas mikreeniä?? Sitten kun olen vielä laktoosivikainen ja nämä kaikki lääkkeet sisältävät Laktoosia.

• samantapaista

Laktoosia ja muutakin on lääkkeissä täyte- ja sideaineina, mutta niin minimaalisen vähän, ettei sen katsota aiheuttavan ongelmia. Rinnakkaislääkkeessä voi olla toiset täyte- ja sideaineet, voi vaihtaa lääkkeen toiseen.
      Tykytykset on vaikeita juttuja ja kun niihin ei syytäkään usein löydy, ne herättävät huolestuneisuutta ja pelkoakin.

• Onolemassa

Propral : http://spc.nam.fi/indox/svenska/html/nam/humpil/1/16723651.pdf

Beetasalpaajat: https://sydan.fi/sydansairaudet-ja-hoito/beetasalpaajat

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe