Miksi bodareita haukutaan aina roinaajiksi?

Raimuli

Mun mielestä kaikissa lajeissa käytetään dopingia. Esimerkiksi itse harrastan balettia ja olen tällä hetkellä estrogeenikuurilla, jotta saisin sirouden itsestäni paremmin esiin. Baletissa ei todellakaan riitä, että teet vaan muutaman hypyn ja piruletin. Sun pitää saada itsestäsi eleganttinen olemus esiin, jotta se näyttää oikeasti tanssimiselta.

15

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä siksi että eteenkin kilpailuihin tähtäävässä kehonrakennuksessa ja voimailussa yliipäätään douppaaminen on selvästi yleisintä. Kehonrakennuslavalla menestyminen ilman roinaa on töysin mahdotonta edes kansallisella tasolla. "Classikki-bodailu" eri juttu tosin siinä lihasten määrä aiva eri tasolla kuin roinavapaassa kehonrakennuksessa. Classikissakin tiettu jotkut haluavat oikaista myrkkyjen avulla ja käryjä tapahtunut. Surullista mutta näistä faktoista se stereotypia johtuu jossa jokainen suuren lihasmassa omaava salilla treenaava kaveri on douppaaja.

      • Etkösäedes

        ymmärrä hävetä tota överikornia aavatartas/nimimerkkiäs? Uran ja elämän huipulla oleva kädellinen. Tyhmyyden kuvaanhan taitaa kuulua se ettei ymmärrä sitä itse.


      • Etkösäedes kirjoitti:

        ymmärrä hävetä tota överikornia aavatartas/nimimerkkiäs? Uran ja elämän huipulla oleva kädellinen. Tyhmyyden kuvaanhan taitaa kuulua se ettei ymmärrä sitä itse.

        Mikä sulle on noin kovasti vaikeaa ymmrättää siinä että minulle on aivan sama mitä mieltä sinä olet profiilikuvastani tai nimimerkistäni. Minä sentään käytän rekisteröityä nimimerkkiä enkä huutele nk. puskista eri nimimerkeillä.
        Löytyykö sinulta rohkeutta ja älyä ottaa kantaa itse keskustelun aiheeseen vai oletko niitä jotka kykenevät internetin suojissa vain huutelemaan ja vittuilemaan muille kirjoittajille asioista jotka itseään ärsyttää? Yritä edes. Nimimerkkini ja profiiikuva on ja pysyy huuteluistasi huolimatta.


      • 9tyjj46j6

        Ei noista kannata välittää. Huutelijat saa vaan energiaa kun niille vastaa. Kelpo nimimerkki on.


      • peyotennuolija
        Portsari_Tku kirjoitti:

        Mikä sulle on noin kovasti vaikeaa ymmrättää siinä että minulle on aivan sama mitä mieltä sinä olet profiilikuvastani tai nimimerkistäni. Minä sentään käytän rekisteröityä nimimerkkiä enkä huutele nk. puskista eri nimimerkeillä.
        Löytyykö sinulta rohkeutta ja älyä ottaa kantaa itse keskustelun aiheeseen vai oletko niitä jotka kykenevät internetin suojissa vain huutelemaan ja vittuilemaan muille kirjoittajille asioista jotka itseään ärsyttää? Yritä edes. Nimimerkkini ja profiiikuva on ja pysyy huuteluistasi huolimatta.

        SYÖKÄÄMME SIENIÄ. Itsessämme, toisissamme, sienissä. Sinä ja minä. HE.


      • LopetaImppaaminenJo
        peyotennuolija kirjoitti:

        SYÖKÄÄMME SIENIÄ. Itsessämme, toisissamme, sienissä. Sinä ja minä. HE.

        Syö sieniä vaan mutta lopeta se liiman ja bensan haistelu koska kirjoittelustasi huomaa että aivoistasi on jo soluja liuennut.


      • trippaan
        LopetaImppaaminenJo kirjoitti:

        Syö sieniä vaan mutta lopeta se liiman ja bensan haistelu koska kirjoittelustasi huomaa että aivoistasi on jo soluja liuennut.

        Aistin huonoja viboja.


      • VoitLopettaa
        trippaan kirjoitti:

        Aistin huonoja viboja.

        Olet jo saanut huomiota. Voit lopettaa siis lopettaa.


      • Supamario
        VoitLopettaa kirjoitti:

        Olet jo saanut huomiota. Voit lopettaa siis lopettaa.

        Onks sulla sieniä?


    • remputtelija

      Hieno merkki tuo on,rehtin oloinen kaverikin vielä.

    • Asiakassssss

      Mistä sais tilattua anadrolea 50mg tabuja?
      Oisko kellään vinkkejä? Kokemuksia?

      Ja kaikille jotka kirjottaa tähän vittuillakseen, niin ei kiinnosta🖕.

    • DouppaajaItseäänHuijaa

      Kannattaakin ottaa douppaajista opikseen, eivät ole mitään järjenjättiläisiä ja tod.näk. sairastuvat mieleltään jossakin vaiheessa uraa, lisäksi sisäelimet maksa ja munuaiset huutavat armoa. Looserit käyttää konsteja joilla pääsee helposti tavoitteeseen ja siksi douppaaminen ei kuulu urheiluun.

      • vm43

        En tiedä miten yleisiä terveysvauriot ovat. Riippunevat käytön määrästä, kestosta ja yksilöstä.

        Samalla salilla kävi eräs muutaman vuoden takainen SM ukko. Oli vieläkin isossa kunnossa.
        Kaveri sanoi lopettaneensa pumpun vuoksi. Jotain oli laajentunut ja levinnyt.
        Lopetettuaan kemia-avustuksen kertoi olleensa siinä kunnossa, ettei päässyt sängystä pois. Kaikkia paikkoja pakotti ja S-testolukema oli 2!
        Kertoi avoimesti olevansa loppun ikäänsä riippuva korvaustestoista.

        Tapauksia lienee äärestä toiseen.

        Tuo vuosien takainen SM tuttavani lienee välttynyt tuollaisilta seurauksilta? Ainakin pahemmilta. Vain lonkkanivelet vittuilevat.


    • Naurettavalaji

      Siksi, että kehonrakennus ei vaadi mitään erityisosaamista, sillä kuntosaliharjoittelu on todella helppoa. Se ei ole urheilua ja perustuu täysin roinaamiseen. Missä tahansa muussa lajissa pitää olla kullekin lajille erityistä lajiosaamista. Vaikka baletissa tai hiihdossa näin esimerkkinä. Kehonrakennuksessa ei tällaista lajiosaamista ole olemassa lainkaan.

      • vm43

        Tuossa on viha perä mutta joidenkin lajien aikaisempi harrastaminen tekee bodauksen tuloshakuisen treenaamisen helpommaksi.
        Esimerkiksi vuosien takainen SM heppu, K.K. aloitti vapaapainilla, siirtyi judoon jossa oli maamme edustusjoukkueessa. Judosta edustustason painonnostoon josta sitten kemia-avusteiseen bodaukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe