Asento! Katse talviaikaan 2017-18!

Oon työ valmiit niinku talveen? Mitä tehdä aiotte?

Mä mietin miks astiakaapis meijän nippuside on. Onks sil virkaa jotain siel irtonaisena & käyttämättömänä vai uteliaisuuteni herättämiseks jotta kyssäisin miks se siel on.
Pois veisin, tiedä vain en mis loput.

Laittaisin musalinkiks Winter takes it all mikäli kipale sellainen ois

23

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faith.Hope.Love
      18.9.2017 14:45

      Minkä syömisen lisänä käytät marjoja?
      - Viiliin, maustamattomaan jugurttii, muksujen aamupuuroon, safkan lisukkeeks jne

      Kohta ilmeisesti pitäisi lopettaa tähän aiheeseen kirjoittaminen, kun pian siirrytään kuukauden päästä talviaikaan. Olisin valmis siirtymään taas kesäaikaan. Minusta kesä on vuodenajoista paras. Entä Sinusta?

      Vuodenajat kaikki sopii mulle, kevät/kesä parasts. Kesätapahtumat varsinkin. Talvee eteläs tääl ei juurikaan ole. Toisaalle lähdettävä, hiihtää mikäli haluaa. Linturuokinnan aloittaa kohta voi.
      Soittokeikois kevääst pikkujouluihin kiitettävästi keikkaa pukkaa. Talvel vähemmän.


      Hyvää syksyä & odotust talven!

      • Itselläni talviaika taitaa tuoda mukaan jalkapallostudioita luonani. Esimerkiksi sunnuntaina 22.10. luokseni tulee kavereita katsomaan futista, Englannnin Valioliigaa. Futisvieraita on myös odotettavissa talviaikaan siirtymisen jälkeen, sillä kausi jatkuu touko/kesäkuulle.

        Joulu on taas edessä Uudellamaalla, Stadista länteen. Siellä on tullut ollut yhtä joulua lukuunottamatta aina tällä vuosituhannella. Ei tarvitse taaskaan olla valkea joulu, kunhan ei kovasti jouluna sada vettä.

        Onko Sinusta jouluinen vesisade epämukavaa. Pääkaupunkiseudulla tottuu siihen, että vettä sataa ja ei ole lunta, mutta mieluiten eläisi sellaisia aurinkoisia jouluja, vaikka olisi vähän kylmä muuten.

        Minustakin paras vuodenaika on kesä. Myös myöhäinen kevät ja syksyn alku menettelee. Nyt olen jo alkanut haaveilemaan viikosta jossain Kanariansaarilla, kun syksy on kääntynyt jo vähän tummaksi. Valitettavasti näinä päivinä alkaa se epämukava pimeys, jota osittain saattaa jatkua helmikuulle asti. Etelä-Suomessa on kiva se, että jouluna päivä on kuusi tuntia, mutta nykyisessä asuinpaikkakunnallani Joensuussa jouluna päivä on vain viisituntia. Onneksi en ole missään Rovaniemellä, jossa päivää ei taida olla juuri ollenkaan jouluna. En kestäisi kaamosta, miksi haluaisin viettää aikaa jossain Kanarialla tai jopa eteläisellä pallonpuoliskolla marraskuusta tammikuulle. Joulu kyllä olisi MUST olla Suomessa. Lähtisin mielelläni marraskuun alussa puoleksitoista kuukaudeksi etelänlämpöön pois Suomesta. Sitten tammikuun alussa olisin Suomesta toisen puolitoista kuukautta poissa. Pitäisi ilmeisesti voittaa jossain lotossa?

        Hyvää loppusyksyä ja talven alkua! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Itselläni talviaika taitaa tuoda mukaan jalkapallostudioita luonani. Esimerkiksi sunnuntaina 22.10. luokseni tulee kavereita katsomaan futista, Englannnin Valioliigaa. Futisvieraita on myös odotettavissa talviaikaan siirtymisen jälkeen, sillä kausi jatkuu touko/kesäkuulle.

        Joulu on taas edessä Uudellamaalla, Stadista länteen. Siellä on tullut ollut yhtä joulua lukuunottamatta aina tällä vuosituhannella. Ei tarvitse taaskaan olla valkea joulu, kunhan ei kovasti jouluna sada vettä.

        Onko Sinusta jouluinen vesisade epämukavaa. Pääkaupunkiseudulla tottuu siihen, että vettä sataa ja ei ole lunta, mutta mieluiten eläisi sellaisia aurinkoisia jouluja, vaikka olisi vähän kylmä muuten.

        Minustakin paras vuodenaika on kesä. Myös myöhäinen kevät ja syksyn alku menettelee. Nyt olen jo alkanut haaveilemaan viikosta jossain Kanariansaarilla, kun syksy on kääntynyt jo vähän tummaksi. Valitettavasti näinä päivinä alkaa se epämukava pimeys, jota osittain saattaa jatkua helmikuulle asti. Etelä-Suomessa on kiva se, että jouluna päivä on kuusi tuntia, mutta nykyisessä asuinpaikkakunnallani Joensuussa jouluna päivä on vain viisituntia. Onneksi en ole missään Rovaniemellä, jossa päivää ei taida olla juuri ollenkaan jouluna. En kestäisi kaamosta, miksi haluaisin viettää aikaa jossain Kanarialla tai jopa eteläisellä pallonpuoliskolla marraskuusta tammikuulle. Joulu kyllä olisi MUST olla Suomessa. Lähtisin mielelläni marraskuun alussa puoleksitoista kuukaudeksi etelänlämpöön pois Suomesta. Sitten tammikuun alussa olisin Suomesta toisen puolitoista kuukautta poissa. Pitäisi ilmeisesti voittaa jossain lotossa?

        Hyvää loppusyksyä ja talven alkua! :)

        Tääl satanu on vodaa, vodaa & vodaa. Nii & luntaki tuli & lumentorjuntakalustoki toimii. Hiihtääkki ehti & lumiukkoi.
        Mitä taivaalt tulee, sille voimme emme kuin varusautuu sään mukaan & kuravaatteiden päälle muksujen hieman vaikee oli.
        Nykyään käytän kikkaa palohenkilöt Masa & Kaisa valmistautuvat hälytysajoon hypäten sadevarusteisiinsa. Kautta leikin siis onnaa.
        Hyvä olis jouluks lunta saada & ennaavat talvest tulevan kylmin viiteen vuoteen. Saas nähä.

        Rovaniemest tiedä en, siel lunta sentään, mi valoa heijastaa. Mieluummin lumikaamos kuin mutatalvi.
        Eteläs pärjää vähälki, asuu hostelleis/motelleis. Tonnil pärjää kuukauden matkat.

        Muksaa marraskuuta


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Tääl satanu on vodaa, vodaa & vodaa. Nii & luntaki tuli & lumentorjuntakalustoki toimii. Hiihtääkki ehti & lumiukkoi.
        Mitä taivaalt tulee, sille voimme emme kuin varusautuu sään mukaan & kuravaatteiden päälle muksujen hieman vaikee oli.
        Nykyään käytän kikkaa palohenkilöt Masa & Kaisa valmistautuvat hälytysajoon hypäten sadevarusteisiinsa. Kautta leikin siis onnaa.
        Hyvä olis jouluks lunta saada & ennaavat talvest tulevan kylmin viiteen vuoteen. Saas nähä.

        Rovaniemest tiedä en, siel lunta sentään, mi valoa heijastaa. Mieluummin lumikaamos kuin mutatalvi.
        Eteläs pärjää vähälki, asuu hostelleis/motelleis. Tonnil pärjää kuukauden matkat.

        Muksaa marraskuuta

        "Tääl satanu on vodaa, vodaa & vodaa. Nii & luntaki tuli & lumentorjuntakalustoki toimii. Hiihtääkki ehti & lumiukkoi."

        Täälläkin sataa ja lumesta ei ole enää tietoa. Aamulla oli seitsemän aikaan jotain 5 astetta.

        "Mitä taivaalt tulee, sille voimme emme kuin varusautuu sään mukaan & kuravaatteiden päälle muksujen hieman vaikee oli. Nykyään käytän kikkaa palohenkilöt Masa & Kaisa valmistautuvat hälytysajoon hypäten sadevarusteisiinsa. Kautta leikin siis onnaa."

        Joo, lapset saattavat toimia leikin kautta toivotulla tavalla. Minut lähetettiin kerran siskon pieni poika hakemaan läheltä kotia naapuritalojen lasten kanssa tapahtuvista leikeistä. Sanoin, että juoksetko nopeammin kuin valo, sillä minulla oli syksyn pimeinä hetkinä illalla taskulamppu. Poika juoksi kilpaa kotia taskulamppuni valokeilan kanssa. Kotioven aeuttua hän julisti sisaruksille kovaan ääneen: "Minä juoksin valoa nopeammin". On sitä pikkupojilla kova juoksuvauhti! :)

        "Hyvä olis jouluks lunta saada & ennaavat talvest tulevan kylmin viiteen vuoteen. Saas nähä."

        Stadista länteen joulut ovat monesti lumettomia. Siihen on tottunut tällä vuosituhannella. Yhden joulun olen tällä vuosituhannella ollut muualla, pohjoisemmassa. Se oli luminen. Minusta
        kolme tai viisiastetta plussan puolella on ihan kiva joulusää, jos ei sada vettä. Ei tarvitse olla lunta.

        "Rovaniemest tiedä en, siel lunta sentään, mi valoa heijastaa. Mieluummin lumikaamos kuin mutatalvi."

        Rovaniemellä ei yhden mukaan oikein aurinko paista joulun tienoilla, miksi valo mikä heijastuu lumesta on katulyhtyjen valoa. Mieluummin olen Uudenmaan lumettomassa joulussa, jossa päivä on kuusi tuntia. Joskus kello 10-11 on kiva kävellä auringonpaisteessa ulkona. Rovaniemeltä ja siitä pohjoiseen on samaan aikaan yö vielä. Rovaniemellä ilmeisesti näkyy tarkalleen puolelta päivin jonkinlainen valonkajo etelässä, jos on pilvetöntä. Lisäksi siellä on ilmeisesti monia asteita pakkasessa.

        Kun olin noin kymmenenvuotias niin vietimme Pohjois-Karjalassa Joensuussa valkoisen joulun hotelissa. Olimme joulunseudun hotelli Kimmelissä. Kiva oli käydä laskettelemasssa Kolilla noin 60 kilometrin päässä. En ollut aikaisemmin käynyt laskemassa niin isoissa rinteissä. Radalla korkeuseroa oli yli 200 metriä. Myös jouluinen näkymä Kolin huipulta oli lumisine puineen hieno! Oletko käynyt Kolilla?

        "Eteläs pärjää vähälki, asuu hostelleis/motelleis. Tonnil pärjää kuukauden matkat."

        Ehkä sitten joskus 2030-luvulla saatan lähteä kaverin kanssa jonnekin Kanarialle talvella. Kaveri katsoi tässä äkkilähtöjä sinne ja sanoi, että joskus voisi lähteä sinne. Silloin ei kyllä tiedä, että mitä velvoitteita on. Saatan olla silloin naimissa, joten kaverin kanssa häipyminen etelään ei välttämättä niin vain onnistu. Tulinkin siihen tulokseen tarkemmin ajateltuna, että minulle viikko etelässä riittää, vaikka kaveri olisi siellä mielellään viisi viikkoa.

        "Muksaa marraskuuta"

        Hyviä marraskuita sinnekin!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Tääl satanu on vodaa, vodaa & vodaa. Nii & luntaki tuli & lumentorjuntakalustoki toimii. Hiihtääkki ehti & lumiukkoi."

        Täälläkin sataa ja lumesta ei ole enää tietoa. Aamulla oli seitsemän aikaan jotain 5 astetta.

        "Mitä taivaalt tulee, sille voimme emme kuin varusautuu sään mukaan & kuravaatteiden päälle muksujen hieman vaikee oli. Nykyään käytän kikkaa palohenkilöt Masa & Kaisa valmistautuvat hälytysajoon hypäten sadevarusteisiinsa. Kautta leikin siis onnaa."

        Joo, lapset saattavat toimia leikin kautta toivotulla tavalla. Minut lähetettiin kerran siskon pieni poika hakemaan läheltä kotia naapuritalojen lasten kanssa tapahtuvista leikeistä. Sanoin, että juoksetko nopeammin kuin valo, sillä minulla oli syksyn pimeinä hetkinä illalla taskulamppu. Poika juoksi kilpaa kotia taskulamppuni valokeilan kanssa. Kotioven aeuttua hän julisti sisaruksille kovaan ääneen: "Minä juoksin valoa nopeammin". On sitä pikkupojilla kova juoksuvauhti! :)

        "Hyvä olis jouluks lunta saada & ennaavat talvest tulevan kylmin viiteen vuoteen. Saas nähä."

        Stadista länteen joulut ovat monesti lumettomia. Siihen on tottunut tällä vuosituhannella. Yhden joulun olen tällä vuosituhannella ollut muualla, pohjoisemmassa. Se oli luminen. Minusta
        kolme tai viisiastetta plussan puolella on ihan kiva joulusää, jos ei sada vettä. Ei tarvitse olla lunta.

        "Rovaniemest tiedä en, siel lunta sentään, mi valoa heijastaa. Mieluummin lumikaamos kuin mutatalvi."

        Rovaniemellä ei yhden mukaan oikein aurinko paista joulun tienoilla, miksi valo mikä heijastuu lumesta on katulyhtyjen valoa. Mieluummin olen Uudenmaan lumettomassa joulussa, jossa päivä on kuusi tuntia. Joskus kello 10-11 on kiva kävellä auringonpaisteessa ulkona. Rovaniemeltä ja siitä pohjoiseen on samaan aikaan yö vielä. Rovaniemellä ilmeisesti näkyy tarkalleen puolelta päivin jonkinlainen valonkajo etelässä, jos on pilvetöntä. Lisäksi siellä on ilmeisesti monia asteita pakkasessa.

        Kun olin noin kymmenenvuotias niin vietimme Pohjois-Karjalassa Joensuussa valkoisen joulun hotelissa. Olimme joulunseudun hotelli Kimmelissä. Kiva oli käydä laskettelemasssa Kolilla noin 60 kilometrin päässä. En ollut aikaisemmin käynyt laskemassa niin isoissa rinteissä. Radalla korkeuseroa oli yli 200 metriä. Myös jouluinen näkymä Kolin huipulta oli lumisine puineen hieno! Oletko käynyt Kolilla?

        "Eteläs pärjää vähälki, asuu hostelleis/motelleis. Tonnil pärjää kuukauden matkat."

        Ehkä sitten joskus 2030-luvulla saatan lähteä kaverin kanssa jonnekin Kanarialle talvella. Kaveri katsoi tässä äkkilähtöjä sinne ja sanoi, että joskus voisi lähteä sinne. Silloin ei kyllä tiedä, että mitä velvoitteita on. Saatan olla silloin naimissa, joten kaverin kanssa häipyminen etelään ei välttämättä niin vain onnistu. Tulinkin siihen tulokseen tarkemmin ajateltuna, että minulle viikko etelässä riittää, vaikka kaveri olisi siellä mielellään viisi viikkoa.

        "Muksaa marraskuuta"

        Hyviä marraskuita sinnekin!

        Hauska valojuttu tuo :D, mieles pidetään.
        E mtn Koli-muistii. Käydä siellä vois muksut kun kasvaneet ovat. Veneen vuokrais & Pielist pitkin & poikin huitelis & fisustais.

        Oon lätkäleskenä ny & puol sukuu myös. Miehil kimpas ostettiin liput Suomi-Kanada matsiin.
        3-2 ny & 17 min peliaikaa.

        Ensviikoks selkeää ennustaneet. Venaan innol sitä.

        Muksaa viikkoo alkavaa


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Hauska valojuttu tuo :D, mieles pidetään.
        E mtn Koli-muistii. Käydä siellä vois muksut kun kasvaneet ovat. Veneen vuokrais & Pielist pitkin & poikin huitelis & fisustais.

        Oon lätkäleskenä ny & puol sukuu myös. Miehil kimpas ostettiin liput Suomi-Kanada matsiin.
        3-2 ny & 17 min peliaikaa.

        Ensviikoks selkeää ennustaneet. Venaan innol sitä.

        Muksaa viikkoo alkavaa

        "Oon lätkäleskenä ny & puol sukuu myös. Miehil kimpas ostettiin liput Suomi-Kanada matsiin.
        3-2 ny & 17 min peliaikaa."

        Ehkä se heille isänpäivänä sallitaan. Kiva kuulla se, että Suomi johtaa. Itse katson kaverin kanssa Formula 1 -kisaa. Kaksi kaveria kävi luonani. Toinen jäi katsomaan sitä. Hän on formulafani. Muutama kierros jäljellä ja suomalaiset ovat tällä hetkellä toisena ja kolmantena, mutta Hamilton aivan Kimi Räikkösen perässä. Sinua ei taida urheilu paljoa kiinnostaa, vaikka katsoitte tässä Super Bowlia vuonna 2016?

        Mukavaa viikkoa sinnekin! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Oon lätkäleskenä ny & puol sukuu myös. Miehil kimpas ostettiin liput Suomi-Kanada matsiin.
        3-2 ny & 17 min peliaikaa."

        Ehkä se heille isänpäivänä sallitaan. Kiva kuulla se, että Suomi johtaa. Itse katson kaverin kanssa Formula 1 -kisaa. Kaksi kaveria kävi luonani. Toinen jäi katsomaan sitä. Hän on formulafani. Muutama kierros jäljellä ja suomalaiset ovat tällä hetkellä toisena ja kolmantena, mutta Hamilton aivan Kimi Räikkösen perässä. Sinua ei taida urheilu paljoa kiinnostaa, vaikka katsoitte tässä Super Bowlia vuonna 2016?

        Mukavaa viikkoa sinnekin! :)

        Super Bowl on eri juttu. Nykyään kovalevylle otan & tsiigataan kun ehitään. Ennen suorana katsottiin. Kun elin rapakaon takana, peruspelejä katsomas käytiin, yks frendeist seukkas pelaajan kaa & ilmaisii lippui saatiin.
        Jalist seuraan puolisoin kainalos & nukahdan ennen puolaikaa . Herään kuiteski sängyst :).
        Ny 4-3 & peliaikaa 7 min. Pystyyn peukut.


      • Faith.Hope.Love
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Super Bowl on eri juttu. Nykyään kovalevylle otan & tsiigataan kun ehitään. Ennen suorana katsottiin. Kun elin rapakaon takana, peruspelejä katsomas käytiin, yks frendeist seukkas pelaajan kaa & ilmaisii lippui saatiin.
        Jalist seuraan puolisoin kainalos & nukahdan ennen puolaikaa . Herään kuiteski sängyst :).
        Ny 4-3 & peliaikaa 7 min. Pystyyn peukut.

        Minä en ole katsonut Super Bowlin kuin kerran kokonaan. Yhden kerran myös taisin meinata, mutta alkoi väsyttämään yöllä niin aloin nukkumaan. On minullakin kovalevy, jolle ottaa, mutta ei oikein ole henkilökohtaista kosketusta peliin. Pikkusisko kävi pääkaupunkiseudun asukkina katsomassa miehensä kanssa jotain matseja jenkkifutiksessa. Heillä oli jotain tuttuja niissä piireissä.

        Tiesin sen, että tilanne on 4-3 Suomelle, sillä pilkaisin pikaisesti ja olisin katsonnut enemmän, mutta kaveri nosti hirmuisen mekkalan siitä, että formuloiden palkintojenjakoa ei näy. Piti vaihtaa kanavaa.

        Minä en katso puolison kainalossa futista vaan monesti on monta kaveria katsomassa sitä luonani.

        Hyviä marraskuita, jolloin ei taida paljon lunta olla! .)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä en ole katsonut Super Bowlin kuin kerran kokonaan. Yhden kerran myös taisin meinata, mutta alkoi väsyttämään yöllä niin aloin nukkumaan. On minullakin kovalevy, jolle ottaa, mutta ei oikein ole henkilökohtaista kosketusta peliin. Pikkusisko kävi pääkaupunkiseudun asukkina katsomassa miehensä kanssa jotain matseja jenkkifutiksessa. Heillä oli jotain tuttuja niissä piireissä.

        Tiesin sen, että tilanne on 4-3 Suomelle, sillä pilkaisin pikaisesti ja olisin katsonnut enemmän, mutta kaveri nosti hirmuisen mekkalan siitä, että formuloiden palkintojenjakoa ei näy. Piti vaihtaa kanavaa.

        Minä en katso puolison kainalossa futista vaan monesti on monta kaveria katsomassa sitä luonani.

        Hyviä marraskuita, jolloin ei taida paljon lunta olla! .)

        Aikaa snadisti kulunut o, kerrast viimeisest. Kiireit pukannu.

        Mitens joulun viettää meinaat? Sukulaisille/olois omis?
        Entä Uutta Vuotta?

        Jouluieraist saapui ekat toissapäivänä & tapanina katoaa vikat. Ruokapalkan muksuvahtei :D.
        Mennään helpoimman kautta tarvii ei sit laukata kyläst kylään joka joulu. Huomen sellaset 30 käy moikkaa. Safkaamaan toki/vain 12 varmaa jää. Tohinaa riittää siis.

        Vuos uus mennään ehk tsekkaa ilotulitus. Onneks aikaistaneet ovat ilta kuudeks. 00.00 varmaan jo goisataan.

        Vuoden soittokeikat o onnek loppu, treenaamine lopu ei milloinkaan.


        Muksaa Jouluu & Vuotta 2018

        T. bimbo oy


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Aikaa snadisti kulunut o, kerrast viimeisest. Kiireit pukannu.

        Mitens joulun viettää meinaat? Sukulaisille/olois omis?
        Entä Uutta Vuotta?

        Jouluieraist saapui ekat toissapäivänä & tapanina katoaa vikat. Ruokapalkan muksuvahtei :D.
        Mennään helpoimman kautta tarvii ei sit laukata kyläst kylään joka joulu. Huomen sellaset 30 käy moikkaa. Safkaamaan toki/vain 12 varmaa jää. Tohinaa riittää siis.

        Vuos uus mennään ehk tsekkaa ilotulitus. Onneks aikaistaneet ovat ilta kuudeks. 00.00 varmaan jo goisataan.

        Vuoden soittokeikat o onnek loppu, treenaamine lopu ei milloinkaan.


        Muksaa Jouluu & Vuotta 2018

        T. bimbo oy

        "Mitens joulun viettää meinaat? Sukulaisille/olois omis?
        Entä Uutta Vuotta?"

        Parhaimmilla olen matkalla Stadiin, Pasilaan. Sieltä sisko tulee noutamaan minut ja Faijan. Siskon luonna menee joulu Stadista länteen. Syödään huomenna joulupuuroa ja kinkkua sitten illalla. Näkee monipuolisesti sukulaisia, jotka eivät ole kyllä kerralla koskaan läsnä. Heitä käy vähän niin kuin tipoittain siskon luona. Pääasia on se, että tulee siskot nähtyä joulun seutuun.

        Tapanina on lähtö sitten Joensuuhun, jossa vietän ystävien kanssa jalkapallo-uudenvuoden. Uudenvuodenpäivänä luokseni kerääntyy muutama futiksen ystävä. Vuosi sitten oli uudenvuodenbileissäni tarjolla alkoholia. Nyt jätin sen pois, sillä menekki oli huono ystävillä, jotka poikeuksetta olivat autolla liikkeellä. Ottivat sillon boolistani vain yhden lasin maistiaiset, kun piti olla parin tunnin päästä ratissa kiinni.

        Hyvää joulua ja uutta vuotta!

        Onko uudeksi vuodeksi mitään lupauksia?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Mitens joulun viettää meinaat? Sukulaisille/olois omis?
        Entä Uutta Vuotta?"

        Parhaimmilla olen matkalla Stadiin, Pasilaan. Sieltä sisko tulee noutamaan minut ja Faijan. Siskon luonna menee joulu Stadista länteen. Syödään huomenna joulupuuroa ja kinkkua sitten illalla. Näkee monipuolisesti sukulaisia, jotka eivät ole kyllä kerralla koskaan läsnä. Heitä käy vähän niin kuin tipoittain siskon luona. Pääasia on se, että tulee siskot nähtyä joulun seutuun.

        Tapanina on lähtö sitten Joensuuhun, jossa vietän ystävien kanssa jalkapallo-uudenvuoden. Uudenvuodenpäivänä luokseni kerääntyy muutama futiksen ystävä. Vuosi sitten oli uudenvuodenbileissäni tarjolla alkoholia. Nyt jätin sen pois, sillä menekki oli huono ystävillä, jotka poikeuksetta olivat autolla liikkeellä. Ottivat sillon boolistani vain yhden lasin maistiaiset, kun piti olla parin tunnin päästä ratissa kiinni.

        Hyvää joulua ja uutta vuotta!

        Onko uudeksi vuodeksi mitään lupauksia?

        Lupauksii erikoisii ei oo. Parhaamme tehdään & jos ei riitä, enempi yritetään jotta onnistuu.


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Lupauksii erikoisii ei oo. Parhaamme tehdään & jos ei riitä, enempi yritetään jotta onnistuu.

        Itselläni on sellainen uudenvuodenlupaus, että alan säästämään vähän rahaa. Lisäksi kokeilen vähän tienata sitä enemmän. Taloudellista tilannettani siis parannan systemaattisesti tammikuun alusta lähtien. Palkiona tälle säästämiselle ja työnteolle on sitten muutaman vuoden päästä Kroatian matka. En ole koskaan jutellut kroatialaisen naisen kanssa. Vain Eu-maista puuttuu kroatialainen naiskeskustelukumppani. Sellaisen todennäköisesti löydän Kroatian matkaltani. Meinaatko sinä matkustaa jonnekin lähivuosina? Onko matkasuunnitelmia?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Itselläni on sellainen uudenvuodenlupaus, että alan säästämään vähän rahaa. Lisäksi kokeilen vähän tienata sitä enemmän. Taloudellista tilannettani siis parannan systemaattisesti tammikuun alusta lähtien. Palkiona tälle säästämiselle ja työnteolle on sitten muutaman vuoden päästä Kroatian matka. En ole koskaan jutellut kroatialaisen naisen kanssa. Vain Eu-maista puuttuu kroatialainen naiskeskustelukumppani. Sellaisen todennäköisesti löydän Kroatian matkaltani. Meinaatko sinä matkustaa jonnekin lähivuosina? Onko matkasuunnitelmia?

        Itseään on välil hyvä palkita, saa mielen hyvän.
        Duunireissu kevääl USA:han on, vierähtää siel päiviä yhdeksän. Kevääl Eestiin & syssyl jälleen liepeille Milanon.

        Kliffaa uutta vuotta


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Itseään on välil hyvä palkita, saa mielen hyvän.
        Duunireissu kevääl USA:han on, vierähtää siel päiviä yhdeksän. Kevääl Eestiin & syssyl jälleen liepeille Milanon.

        Kliffaa uutta vuotta

        "Itseään on välil hyvä palkita, saa mielen hyvän."

        Joo palkitsen itseäni sitten muutaman vuoden päästä Kroatian matkalla.

        "Duunireissu kevääl USA:han on, vierähtää siel päiviä yhdeksän. Kevääl Eestiin & syssyl jälleen liepeille Milanon."

        Ehkä minullakin saattaa joskus tulevaisuudessa tulla duunireissu USA:han, jos minusta tulee kirjailija. Niitä kirjoja saatetaan kääntää englanniksi ja teoriassa saattaa tulla kutsu jollekin kirjamessulle Yhdysvaltoihin tai pyyntö menestyneenä kirjailijana amerikkalaiselta kustantantajalta. Oikeastaan lähetän ensimmäisen kirjan kustantajalle Suomessa jo huhtikuussa 2018. Ehkä se julkaistaan vuonna 2019? Siellä Eestissä en ole koskaan käynyt, vaikka olen asunut Stadissa. Ei ole kiinnostanut alkoholi, miksi niitä ei ole tullut haettua Virosta laivareissulla. Italia on kyllä tuttu, mutta ei Milano. Se on varmaan kaunis kaupunki?

        "Kliffaa uutta vuotta"

        Kiitos samoin sinne! :) Ensi vuonna sitten suunnitelmieni mukaan kirjoittelen kuukaudessa vain kahtena päivänä kuukaudessa. Tammikuussa käyn täällä vain 6.1.-7.1. ja helmikuussa 10.-11.2.. Joten saattaa olla, että mahdollisesti joudut joskus odottamaan vastauksiani. Sitten kesällä kirjoittelen kesäkuukausien lopussa vapaasti, kun on olen lomalla.

        Hauskaa vuotta sinne! Onnellista uutta vuotta! :)


    • Riippuu ihan miten paljon tulee lunta. Enimmäkseen taitaa mennä kotona oleiluun. Saa ehkä sitten viimein jotain järjestystä tähänkin asuntoon. Tänään lentää roskiin noin 50 VHS-kasettia.

    • Kaikenlainen suursiivoukseen viittaava on vielä ajatuksen asteella ja suunnittelu kesken. Kaappien pohjalta löytyy käyttökelpoista krääsää kierrätykseen, kun vaan viitsisi aloittaa. Odotan motivaatiota.
      Nyt mielummin käperryn pehmeään päiväpeittoon ja surffailen netissä. :)

      • Suursiivousta suunnittelin mäkin viime viikonlopulle.

        Se kutistui tiskien tiskaamiseksi ja keittiön lattian pesuksi kun hiffasin , että mullahan on synttärit ja niitä piti ruveta juhlimaan.

        Täytin risavuosia, ens vuonna tulee pyöreitä täyteen, jos sinne asti eletään.


      • Myöhästyneet onnittelut synttäreiden johdosta. Eihän sitä nyt synttäriviikolla, tai -kuukautena, viitsi siivoushommia ajatella. Ehtii sen myöhemminkin.
        Ei ne siivottavat mihinkään karkaan, ne odottaa kiltisti tekijäänsä. :)


    • jamissälumisettalvet

      vaihdatin eilen talvirenkaat ja
      aamulla etsin laatikon jossa on leffoja

      en tykkää talvesta jos joutuu ajamaan autolla


      mukavaa shrekkeilyä vaan

    • Sukset on jalassa aina ulkona, onpa sitten asfaltti tai sora alla.

      • Popottimet mikäli numeroa 47 -> suksista menee jo ne


      • hyi.saatana-
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Popottimet mikäli numeroa 47 -> suksista menee jo ne

        Näin sut paskalla yks päivä :)


      • hyi.saatana- kirjoitti:

        Näin sut paskalla yks päivä :)

        Unissasko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe