Olof Palme oli CIA:n agentti

"Palme kertoi amerikkalaisille Prahassa pidetystä kommunistipainotteisesta opiskelijatapaamisesta, johon hän itsekin oli osallistunut. Hän ilmoitti muun muassa kolmen muun kokoukseen osallistuneen ruotsalaisen nimet, jotka raportoitiin edelleen Washingtoniin."

- HS Verkkoliite 14.1.2008

Ruotsin entisen moninkertaisen pääministerin ja palavasieluisena sosialistina esiintyneen Olof Palmen henkilöhistorian kriittinen tutkiminen on päässyt alulle. Uusien tietojen valossa Palmen poliittisen toiminnan motiivitkin muuttuvat helpommin ymmärrettäviksi; USA-kriittisyys oli vain peitetarina, jolla Palme hankki bolshevikkileirin luottamuksen.

Nyt on myös selvää, mistä suunnasta Palmen murhaajaa pitää etsiä: tietysti Moskovasta. On samantekevää, kuka painoi liipaisinta. Käsky on tullut heiltä joilla oli painavin motiivi murhatyöhön.

Ryssän etu on saada vihollisen kuolema lavastetuksi toisen vihollisen tekemäksi. Tuttuja juttuja "kuolemanjälkeisestä rehabilitaatiosta".

5

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yanghuonoyinhyvä

Natopalstan häirikkö vaihtoi taas nimimerkkinsä? Myös amerikan etu on saada kuolemia lavastetuksi. Sitä CIA on tehnyt kaiken aikaa...
      Olen yhden kerran nähnyt unta tiedustelupalvelun miehistä - tänään aamuyöllä. Olin suomessa, ja menin johonkin ravintolaan. Siellä oli vaaleaan pitkään takkiin pukeutunut mies, sekä muutama muu normaalivaatteissa oleva. Puhuin hänen kanssaan, en muista mitä, mutta miehet olivat ylpeitä, ylimielisiä ja eteenpäin pyrkiviä. Jossain vaiheessa valkotakkinen otti esiin normaalia isomman veitsen, jolla hän kuvasi, miten tappaisi tarpeen vaatiessa.
      Vaalea takki kuvastaa yang polariteettia. Amerikka on itsenäistetty apinan vuonna, joka on yang polariteetti. Yang on polariteeteista huonoin. Se kuvastaa myös pyylevyyttä (amerikassa paha ylipaino ongelma), ja on kiinnostunut enemmän ihmisistä, kuin asioista. Myös lohikäärme kuvaa yang polariteettia, ja mm. raamatussa on lohikäärmettä pidetty aina pahana.
      Buddhalaisen kertomuksen mukaan yang polariteetin rottakin teki pahaa kissalle tyrkätessään sen veteen, päästäkseen ensimmäisenä Buddhan luokse, ja rottien levittämät taudit ovat tappaneet enemmän ihmisiä kuin sodat maailmassa. Kissat ovat yksi kiusatuimmista kotieläimistä, ja ne tappavat rottia, ja edustavat yin polariteettia, sitä, joka tukee ihmisen yliluonnollisia aisteja, ja on enemmän kiinnostunut asioista, kuin ihmisistä, ja puhumista heistä. Pääosa ideoinneista tulee siis yin polariteetista, ja yin hallitsee maailmaa, kuten raamatussakin todetaan. Kissoilla on todettu myös tieteellisesti olevan eniten positiiviseksi asiaksi todettua... dna... mitä se olikaan?

• Kuka upotti Estonian?

• jauhejauho
    • VenäjäOyMurhaAb

Palmen, John F Kennedyn ja Robert Kennedyn murhien takana on Kuuba, NL/Venäjä ja KGB.

• demokratiaako

Kyllä jenkeillä on ollut tapana ihan itse hoitaa "hankalat" tapaukset päiviltä. Trump lienee seuraava uhri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3135
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1269
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1155
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      981
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      70
      969
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      917
    7. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      173
      912
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      891
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      860
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe