Pe.kut tervetuloa Aa:n syysjuhlaan sankoin joukoin

Kunniajäsenille

UUTTA INFOA: SYYSJUHLA ON NYT MAKSUTON!
Aito avioliitto ry:n syysjuhla pidetään Puisto Emmauksessa lauantaina 21.10 klo 17-20
Syysjuhlassa puhuu kansanedustaja Sari Tanus, yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja Susanna Koivula ja musiikista vastaa Jukka Salmi.
Ilmoittaudu 17.10 mennessä [email protected]. Ilmoitathan mahdolliset ruoka-aineallergiat. Tilaisuus on MAKSUTON ja se on tarkoitettu Aito avioliitto -työn tukijoille ja ystäville.
Puisto Emmaus sijaitsee osoitteessa Hämeenpuisto 14 F ja 2.kerros, 33210 Tampere
Syysjuhlassa tavataan!

109

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pe.ku taitaa olla vuoden "Kellokas" Aa:lle 😂

• kauas.kuuluu

;););)

• lippuäänestys

Ehdottomasti!

• uhkauksia

Pitääkö paikkansa, että tilasuus on jouduttu siirtämään turvallisuussyistä Emmaukseen???

• En pitäisi yhtään ihmeellisenä, että olisivat saaneet uhkauksia homottajilta niin aggressiivistä heidän käytöksenä on tälläkin palstalla 😳
        Heurakassahan oli jo häirintää kun yhdistys perustettiin.

• mitä.järkee
        usko.vainen kirjoitti:

En pitäisi yhtään ihmeellisenä, että olisivat saaneet uhkauksia homottajilta niin aggressiivistä heidän käytöksenä on tälläkin palstalla 😳
        Heurakassahan oli jo häirintää kun yhdistys perustettiin.

Kuitenkin aloittaja on kutsumassa juuri näitä pekuilijoita tilaisuuteen. Mitä järkeä siinä on? En asu Tampereella, mutta jos asuisin tai edes lähellä, niin tulisin piruuttani sinne tilaisuuteen katsomaan kuin paljon, tarkoitan vähän, teitä siellä on.

• mitä.järkee kirjoitti:

Kuitenkin aloittaja on kutsumassa juuri näitä pekuilijoita tilaisuuteen. Mitä järkeä siinä on? En asu Tampereella, mutta jos asuisin tai edes lähellä, niin tulisin piruuttani sinne tilaisuuteen katsomaan kuin paljon, tarkoitan vähän, teitä siellä on.

Kerro toki miksi sen piruuttasi tekisit? 😳

• mitä.järkee
        usko.vainen kirjoitti:

Kerro toki miksi sen piruuttasi tekisit? 😳

Uteliaisuudesta tulisin katsomaan. Mutta onneksenne asun sen verran kaukana, että saatte ihan rauhassa pyöriä pienessä piirrissänne.

• mitä.järkee kirjoitti:

Uteliaisuudesta tulisin katsomaan. Mutta onneksenne asun sen verran kaukana, että saatte ihan rauhassa pyöriä pienessä piirrissänne.

Sinulle olisikin varmaan katsomisen arvosta nähdä joukko ihan normaaleita ihmisiä 🤗

• mitä.järkee
        usko.vainen kirjoitti:

Sinulle olisikin varmaan katsomisen arvosta nähdä joukko ihan normaaleita ihmisiä 🤗

Joukko? Teitä on varmaan niin vähän ettei edes tuolileikkiä kannata leikkiä. Normaali on suhteellinen käsite.

• mitä.järkee kirjoitti:

Joukko? Teitä on varmaan niin vähän ettei edes tuolileikkiä kannata leikkiä. Normaali on suhteellinen käsite.

Mitä väliä on sillä paljonko ihmisiä siellä on?
        Kerro sinä mikä sinun mielestäsi on normaali ihminen.

• mitä.järkee
        usko.vainen kirjoitti:

Mitä väliä on sillä paljonko ihmisiä siellä on?
        Kerro sinä mikä sinun mielestäsi on normaali ihminen.

Sinä kirjoitit "joukko" en minä. Sinänsä ei sillä mitään väliä ole kuinka paljon tai vähän teitä siellä on. Piirileikin saatte kokoon pienemmässäkin porukassa.
        Normaali on suhteellinen käsite, liittyy se sitten ihmiseen tai johonkin muuhun.

• mitä.järkee kirjoitti:

Sinä kirjoitit "joukko" en minä. Sinänsä ei sillä mitään väliä ole kuinka paljon tai vähän teitä siellä on. Piirileikin saatte kokoon pienemmässäkin porukassa.
        Normaali on suhteellinen käsite, liittyy se sitten ihmiseen tai johonkin muuhun.

Niin, mitä väliä sillä on paljonko siellä on ihmisiä. Jokainen kuitenkin on sinulle liikaa 😂

Minä kysyin: Kerro sinä mikä sinun mielestäsi on normaali ihminen.

• mitä.järkee
        usko.vainen kirjoitti:

Niin, mitä väliä sillä on paljonko siellä on ihmisiä. Jokainen kuitenkin on sinulle liikaa 😂

Minä kysyin: Kerro sinä mikä sinun mielestäsi on normaali ihminen.

Lue muutama viesti taaksepäin. Huomaat, että sinä ensimmäisenä kirjoitit "normaaleita ihmisiä", en minä. Eli eiköhän se jää sinun todistustaakaksesi kertoa, osoittaa ja todistaa perustein mikä on "normaaleita ihmisiä", ei minun.

• mitä.järkee kirjoitti:

Lue muutama viesti taaksepäin. Huomaat, että sinä ensimmäisenä kirjoitit "normaaleita ihmisiä", en minä. Eli eiköhän se jää sinun todistustaakaksesi kertoa, osoittaa ja todistaa perustein mikä on "normaaleita ihmisiä", ei minun.

Niin, minä pidän meitä Aa:laisia normaaleina ihmisinä. Entä sinä?

• mitä.järkee
        usko.vainen kirjoitti:

Niin, minä pidän meitä Aa:laisia normaaleina ihmisinä. Entä sinä?

Saathan sinä pitää, mutta se on vain mielipide, ei fakta.

• mitä.järkee kirjoitti:

>Piirileikin saatte kokoon pienemmässäkin porukassa.

Tanssiahan siellä ilmeisesti lopuksi on, kun kerran on hanuristi paikalla ja itse järjestökin täysin uskontoneutraali eli estettä hikisemmällekään humpalle ei ole.

• mitä.järkee kirjoitti:

Mitä epänormaalia heissä sinusta sitten on?😳

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Piirileikin saatte kokoon pienemmässäkin porukassa.

Tanssiahan siellä ilmeisesti lopuksi on, kun kerran on hanuristi paikalla ja itse järjestökin täysin uskontoneutraali eli estettä hikisemmällekään humpalle ei ole.

Tanssitteko Wagabondin pileissä hanurin tahdissa 😳?

• mitä.järkee kirjoitti:

Ja varmaan aika harvan sellaisen mielipide, joka on täällä tutustunut Aa-laisten mielenmaisemiin.🙄

Meikällä on vastauslaatikko tulvillaan "kysymyksiä", yleensä keskusteluista jo robotin poistamia, joista tuskin ainutkaan psykiatri sanoisi, että lähettäjä vaikuttaa täysin terveeltä ja normaalilta.

Ja varmaan aika harvan sellaisen mielipide, joka on täällä tutustunut Aa-laisten mielenmaisemiin.🙄

Meikällä on vastauslaatikko tulvillaan "kysymyksiä", yleensä keskusteluista jo robotin poistamia, joista tuskin ainutkaan psykiatri sanoisi, että lähettäjä vaikuttaa täysin terveeltä ja normaalilta.

Monellako psykiatrilla käyt, Repeliini? 😳

• mitä.järkee kirjoitti:

>Kuitenkin aloittaja on kutsumassa juuri näitä pekuilijoita tilaisuuteen. Mitä järkeä siinä on?

Ei mitään. Järkeä ei voi käyttää, ellei sitä ole. 😶

>Kuitenkin aloittaja on kutsumassa juuri näitä pekuilijoita tilaisuuteen. Mitä järkeä siinä on?

Ei mitään. Järkeä ei voi käyttää, ellei sitä ole. 😶

Sinähän sen tiedät, Repeliini 🤗 Yritä pärjätä kuitenskin!

• noinsitäpitää
        usko.vainen kirjoitti:

Sinähän sen tiedät, Repeliini 🤗 Yritä pärjätä kuitenskin!

Sinä olet kannustava.

• noinsitäpitää kirjoitti:

Sinä olet kannustava.

Niin, teen parhaani Repeliinin kannustamisessa 😉

• seonhyvä
        usko.vainen kirjoitti:

Hyvä!

• usko.vainen kirjoitti:

Eikö sinulla tosiaankaan ole koskaan mitään järkevää sanottavaa?

• torre12 kirjoitti:

Eikö sinulla tosiaankaan ole koskaan mitään järkevää sanottavaa?

Ennemmin Helvetti jäätyy...

• VaimosiYrjö
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Vituttaako?

• Eräs_Pentti_Kurikka

Ei kiitos!

Minä pysyn kaukana teidän kaatumaseuralaisten ilmaisistakin sekoiluista... en tulisi vaikka maksaisitte!

• Miten kaatuminen liittyy Aa:han? 😂

• Nyt pitää korjata sen verran, että Aa:han on täysin uskontoneutraali järjestö, ja sen kärkinimien esiintyminen myös äärikristillisissä yhteyksissä on puhdasta sattumaa.

Nyt pitää korjata sen verran, että Aa:han on täysin uskontoneutraali järjestö, ja sen kärkinimien esiintyminen myös äärikristillisissä yhteyksissä on puhdasta sattumaa.

Hienoa Repeliini, että ymmärrät vihdoin, että myös setalaisilla saa olla uskonnollinen vakaumus vaikka Seta onkin uskonnollisesti riippumaton järjestö 🤗

• aitoasenollapitää

puhujana kuulema aidosta avioliitostaan eron ottanut tanus joka on raahannut avioliiton ulkopuolisessa suhteessa kanssaan olevan avokkinsa mukaan juhlaan. sama siis kun pyytäisi pirun opettamaan raamattua.

• Kerro toki lisää miksi olisi raahannut seurutelukumppaninsa juhlaan?
        Miksi muuten paheksut heidän seurusteluaan? 😳

• aitoasenollapitää
        usko.vainen kirjoitti:

Kerro toki lisää miksi olisi raahannut seurutelukumppaninsa juhlaan?
        Miksi muuten paheksut heidän seurusteluaan? 😳

kutsutko sinä pirun opettamaan raamattua = kutsutko sinä eronneen avoliittolaisen opettamaan aitoa avioliittoa jossa ei itse pysynyt?

• aitoasenollapitää kirjoitti:

kutsutko sinä pirun opettamaan raamattua = kutsutko sinä eronneen avoliittolaisen opettamaan aitoa avioliittoa jossa ei itse pysynyt?

Minä en ymmärrä mistä olet saanut päähäsi, että aito aavioliitto eli naisen ja miehen avioliitto olisi vankila eikä siitä saisi erota?
        Laita toki jotain linkkiä siihen, että Aa kieltää avioeron 😉

• aitoasenollapitaa
        usko.vainen kirjoitti:

Minä en ymmärrä mistä olet saanut päähäsi, että aito aavioliitto eli naisen ja miehen avioliitto olisi vankila eikä siitä saisi erota?

kutsutko sinä eronneen avoliittolaisen opettamaan aitoa avioliittoa jossa ei itse pysynyt? eikö yhtään avioliitossa pysynyttä löytynyt enää? sama kun pyytäisi pirun opettamaan raamattua.

• aitoasenollapitaa kirjoitti:

kutsutko sinä eronneen avoliittolaisen opettamaan aitoa avioliittoa jossa ei itse pysynyt? eikö yhtään avioliitossa pysynyttä löytynyt enää? sama kun pyytäisi pirun opettamaan raamattua.

Toki. Miksi en kutsuisi?

• aitoasenollapitaa
        usko.vainen kirjoitti:

Toki. Miksi en kutsuisi?

eikö yhtään avioliitossa pysynyttä löytynyt enää? sama kun pyytäisi pirun opettamaan raamattua.

• aitoasenollapitää
        usko.vainen kirjoitti:

Toki. Miksi en kutsuisi?

jeesus sanoi sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. minkä siis jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako. sama se kieltääkö aa sen mutta jeesus kieltää. eronnut opettamassa avioliitosta on sama kun pyytäisi pirun opettamaan raamattua. rienausta.

• aitoasenollapitaa kirjoitti:

eikö yhtään avioliitossa pysynyttä löytynyt enää? sama kun pyytäisi pirun opettamaan raamattua.

Tuomitsestko kaikki ihmiset jotka ovat eroneet?

jeesus sanoi sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. minkä siis jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako. sama se kieltääkö aa sen mutta jeesus kieltää. eronnut opettamassa avioliitosta on sama kun pyytäisi pirun opettamaan raamattua. rienausta.

Ihmisen ei tarvitsekaan erottaa aviopareja 😉
        Mutta muistat varmaan mitä Jeesus sanoi avioerosta?

• Matt 19
        Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa ‘loi heidät mieheksi ja naiseksi’ ja sanoi: ‘Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi’? Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." He sanoivat hänelle: "Miksi sitten Mooses käski antaa erokirjan ja hyljätä hänet?" Hän sanoi heille: "Teidän sydämenne kovuuden tähden Mooses salli teidän hyljätä vaimonne, mutta alusta ei niin ollut.

Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin

." Opetuslapset sanoivat hänelle: "Jos miehen on näin laita vaimoonsa nähden, niin ei ole hyvä naida". Mutta hän sanoi heille: "Ei tämä sana kaikkiin sovellu, vaan ainoastaan niihin, joille se on suotu. Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi. Joka voi sen itseensä sovittaa, se sovittakoon."

• aitoasenollapitää
        usko.vainen kirjoitti:

Matt 19
        Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa ‘loi heidät mieheksi ja naiseksi’ ja sanoi: ‘Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi’? Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." He sanoivat hänelle: "Miksi sitten Mooses käski antaa erokirjan ja hyljätä hänet?" Hän sanoi heille: "Teidän sydämenne kovuuden tähden Mooses salli teidän hyljätä vaimonne, mutta alusta ei niin ollut.

Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin

." Opetuslapset sanoivat hänelle: "Jos miehen on näin laita vaimoonsa nähden, niin ei ole hyvä naida". Mutta hän sanoi heille: "Ei tämä sana kaikkiin sovellu, vaan ainoastaan niihin, joille se on suotu. Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi. Joka voi sen itseensä sovittaa, se sovittakoon."

niin? tanuska hylätty huoruuden tähden sitäkö sanot? vai syntymästään asti kelpaamaton, sitäkö sanot? vai onko tehnyt itsensä avioliittoon kelpaamattomaksi sitäkö sanot? ilman avioliittoa yhtyvät tekevät huoruutta. eikö yhtään avioliitossa ollutta löytynyt puhumaan avioliiton puolesta?

niin? tanuska hylätty huoruuden tähden sitäkö sanot? vai syntymästään asti kelpaamaton, sitäkö sanot? vai onko tehnyt itsensä avioliittoon kelpaamattomaksi sitäkö sanot? ilman avioliittoa yhtyvät tekevät huoruutta. eikö yhtään avioliitossa ollutta löytynyt puhumaan avioliiton puolesta?

Tanus on eronnut täysin Raamatun mukaisin perustein.
        Tanus on juuri oikea henkilö puhumaan tuossa tilaisuudessa, hän kannattaa avioliittoa vain miehen ja naisen liittona.
        Onko kurja kun et saa heitettyä lokaa hänen päälleen? 😉

• Totisesti_totta
        aitoasenollapitää kirjoitti:

Amen!!!!!!!!!!!!!!!

• Totisesti_totta
        aitoasenollapitää kirjoitti:

Sexiparittelu avioliiton ulkopuolella on aina haureuden harjoitus. Haureuden harjoittajat ei peri taivasten valtakuntaa!

Aa-yhdistys on täysin uskontoneutraali ja sen kärkinimien esiintyminen äärikristillisissä yhteyksissä on vain sattumaa. Eronneen, avioliiton ulkopuolista seksiä tiettävästi kiihkeästi harrastavan uskovaisen naisen esiintyminen tilaisuudessa on siis ihan jees.

Aa-yhdistys on täysin uskontoneutraali ja sen kärkinimien esiintyminen äärikristillisissä yhteyksissä on vain sattumaa. Eronneen, avioliiton ulkopuolista seksiä tiettävästi kiihkeästi harrastavan uskovaisen naisen esiintyminen tilaisuudessa on siis ihan jees.

Setakin on ateismiriippumaron mutta ihan sattumalta sen käskinimet ovat ateisteja ja vihervassuja 😳
        Eikös olekkin sattumaa, Repeliini.

Mutta laita toki todisteesi väitteellesi:
        "Eronneen, avioliiton ulkopuolista seksiä tiettävästi kiihkeästi harrastavan uskovaisen naisen ..."
        Muuten katsoppas Repeliini, saata syyllistyä valehteluun 😉

• tässä.mietin

Jospa Sari Tanus on pilden suhteen pihtari ja haluaisi mielummin Taakse Anukseen, mutta Jukalle se on kauhistus.

• tässä.mietin kirjoitti:

Jospa Sari Tanus on pilden suhteen pihtari ja haluaisi mielummin Taakse Anukseen, mutta Jukalle se on kauhistus.

Sinä varmaan koet tekeväsi tärkeää ajatustyötä 😂😂😂

• tässä.mietin
        usko.vainen kirjoitti:

Sinä varmaan koet tekeväsi tärkeää ajatustyötä 😂😂😂

En lauantaisin tai sunnuntaisin. Tuo oli enemmän sellaista narikkatuotantoa, joka tasoltaan sopii tälle palstalle.

En lauantaisin tai sunnuntaisin. Tuo oli enemmän sellaista narikkatuotantoa, joka tasoltaan sopii tälle palstalle.

Älä vähättele, käytit kuitenkin koko aivokapasiteettisi tuon keksimiseen 😂

• Totisesti_totta kirjoitti:

Sexiparittelu avioliiton ulkopuolella on aina haureuden harjoitus. Haureuden harjoittajat ei peri taivasten valtakuntaa!

AAMEN !!!!!!!!!!!!!!!

• Pyhän.Hengen.puhetta kirjoitti:

AAMEN !!!!!!!!!!!!!!!

Totisesti, TOTISESTI!!!

• röyhikselle

Totisesti, TOTISESTI!!!

Oletko taas kännissä Röyhis?

• Röyhistä.ei.poisteta
        röyhikselle kirjoitti:

Oletko taas kännissä Röyhis?

Röyhis ;););)

• Aa-johtaa-harhaan

Voiko Aa olla Aito avioliitto ry:n virallinen lyhenne? Ihmettelen, jos se olisi sellaiseksi yhdistysrekisteriin hyväksytty, koska globaali AA-lyhenne (= Alcoholics Anonymous®) on huomattavasti tunnetumpi. Joka tapauksessa tuo Aa-lyhenne on kehno keksintö juuri siksi, että se aiheuttaa sekaannuksia.

• pien.täsmennys

AA=Aivottomat Ateistit

• >> Voiko Aa olla Aito avioliitto ry:n virallinen lyhenne? <<

Ei, koska Aa:lla ei ole virallista lyhennystä.

>> Aa-lyhenne on kehno keksintö juuri siksi, että se aiheuttaa sekaannuksia. <<

Toivottavasti moni AA:n apua tarvitseva ei eksy vahingossa Aa:n tilaisuuteen.

• qwertyilija kirjoitti:

>> Voiko Aa olla Aito avioliitto ry:n virallinen lyhenne? <<

Ei, koska Aa:lla ei ole virallista lyhennystä.

>> Aa-lyhenne on kehno keksintö juuri siksi, että se aiheuttaa sekaannuksia. <<

Toivottavasti moni AA:n apua tarvitseva ei eksy vahingossa Aa:n tilaisuuteen.

Kuka tarvitsee Aivottomien Ateistien apua??? 😳

• Vitsiniekalle
        usko.vainen kirjoitti:

Kuka tarvitsee Aivottomien Ateistien apua??? 😳

Kuinka monta helluntailaista tarvitaan herättämään aivoton vainaja henkiin? No muutamalla lähtivät yrittämään, mutta eihän se onnistunut. Tais olla aivotonta sakkia myös ne elävien kirjoissa vielä olleet, kun kerran yrittivät.

• Vitsiniekalle kirjoitti:

Kuinka monta helluntailaista tarvitaan herättämään aivoton vainaja henkiin? No muutamalla lähtivät yrittämään, mutta eihän se onnistunut. Tais olla aivotonta sakkia myös ne elävien kirjoissa vielä olleet, kun kerran yrittivät.

Mikset käytä rekattua nikkiäsi kun heti kuitenkin peukutit itseäsi😂?

• tässä.mietin
        Vitsiniekalle kirjoitti:

Eiks Mika Niikko ollut yksi noista hellareista, jotka olivat ainakin seuraamassa tota kuolemasta herättelyn yritystä?

• väärä.tieto
        tässä.mietin kirjoitti:

Eiks Mika Niikko ollut yksi noista hellareista, jotka olivat ainakin seuraamassa tota kuolemasta herättelyn yritystä?

Ei ollut, kaikki olivat luterilaisia.

• niin.mitä.sitten
        kyllä.naurattaa kirjoitti:

Kyllä Niikkokin siellä oli.
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704132200102509_uu.shtml

"- Se oli nimittäin mun paras kaveri, joka oli kuollut, ja minä olin siellä surevana osapuolena läsnä. Se pastori sekoili jotain. Se ei liity minuun millään tavalla, Niikko sanoi Iltalehdelle."

Niin, mitä sitten?

• niin.mitä.sitten kirjoitti:

"- Se oli nimittäin mun paras kaveri, joka oli kuollut, ja minä olin siellä surevana osapuolena läsnä. Se pastori sekoili jotain. Se ei liity minuun millään tavalla, Niikko sanoi Iltalehdelle."

Niin, mitä sitten?

Eikö Niikko ole hellari?

• Almddmm

Eikö Niikko ole hellari?

Ei vaan luterilainen.

• hellarien.ystävä

• kirjavaa.ilmaisua

Kuka oli kuollut - kuka aivokuollut. Itävaltalainen kenkämaakarikin on viisaampi kuin nuo leikellyn vainajan herättelijät. Ei inahda eikä pahemmin hötkyile, kuten nuo hihhulit.

• peruskysymykset
        Pyhän.Hengen.puhetta kirjoitti:

Kuka oli kuollut - kuka aivokuollut. Itävaltalainen kenkämaakarikin on viisaampi kuin nuo leikellyn vainajan herättelijät. Ei inahda eikä pahemmin hötkyile, kuten nuo hihhulit.

Onko Jeesus herätetty kuolleista? Herättikö Jeesus kuolleita? Entä herättikö Paavali kuolleita?

• jos.et.tiedä

En minä tiedä.

Ota selvää.

• Ldldl
        jos.et.tiedä kirjoitti:

Ota selvää.

Msmsm

• torre11
        usko.vainen kirjoitti:

Niikko ei häpeä, että on hellari.

Yllättävän usein rikoksia tehneet ovat hellareissa. Johansson, Jukka Tolonen. Niikko.

• torre11 kirjoitti:

Yllättävän usein rikoksia tehneet ovat hellareissa. Johansson, Jukka Tolonen. Niikko.

Niin, hellareilla on lahja johdattaa myös rikollisia Jeesuken luokse.

• usko.vainen kirjoitti:

Niin, hellareilla on lahja johdattaa myös rikollisia Jeesuken luokse.

Ja se toinen "lahjakin". Seinäjoen helluntaiseurakunnassa on valehdeltu aivan poskettomasti. Jopa Valenciasta, jonka asioita tunnen sen oltua tämän maakunnan pääkaupunki.

Siten hellarien toiminnan hyvyys on vaakalaudalla. Erääthän lupautuivat parantamaan minut, mutta viime hetkellä paljasivat totuuden: he eivät kykene parantamaan.

Näen hellarit valehtelijoina. Mutta ovat ehkä karismaattisia puhujia, ja saavat ihmiset uskomaan.

• torre12 kirjoitti:

Ja se toinen "lahjakin". Seinäjoen helluntaiseurakunnassa on valehdeltu aivan poskettomasti. Jopa Valenciasta, jonka asioita tunnen sen oltua tämän maakunnan pääkaupunki.

Siten hellarien toiminnan hyvyys on vaakalaudalla. Erääthän lupautuivat parantamaan minut, mutta viime hetkellä paljasivat totuuden: he eivät kykene parantamaan.

Näen hellarit valehtelijoina. Mutta ovat ehkä karismaattisia puhujia, ja saavat ihmiset uskomaan.

Olisit mennyt lääkäriin jos ihmiseltä parantumista odotat 🤗

• odotan.uutta.tarjousta

>> UUTTA INFOA: SYYSJUHLA ON NYT MAKSUTON! <<

Ensin se maksoi 35€.
      Nyt se maksaa 0€.

Seuraavaksi Aa ilmoittaa:

"UUTTA INFOA: SYYSJUHLAAN TULIJOILLE MAKSETAAN 35€!"

• kiitos.lahjoittajien

Lahjoituksia tuli niin paljon, että maksua ei tarvitse periä.

• hienoa_
        kiitos.lahjoittajien kirjoitti:

Lahjoituksia tuli niin paljon, että maksua ei tarvitse periä.

Hienoa!

• ""UUTTA INFOA: SYYSJUHLAAN TULIJOILLE MAKSETAAN 35€!""
        Harmi, että tilaisuus on lauantaina. Jos olisivat maksaneet 35€ (matkakulut HEL-TRE-HEL) olisin voinut vaikka mennäkin.

• kimppakyyti

""UUTTA INFOA: SYYSJUHLAAN TULIJOILLE MAKSETAAN 35€!""
        Harmi, että tilaisuus on lauantaina. Jos olisivat maksaneet 35€ (matkakulut HEL-TRE-HEL) olisin voinut vaikka mennäkin.

Pääset varmaan Pe.kun kyydissä kun tulee Sodankylästä.

• kimppakyyti kirjoitti:

Pääset varmaan Pe.kun kyydissä kun tulee Sodankylästä.

En voi mennä tilaisuuteen, koska se on lauantaina.
        HEL-TRE-HEL tarkoittaa Helsinki-Tampere-Helsinki. Mitä järkeä minun olisi mennä Pekun kyydissä, jos hän tulee Sodankylästä?🙄

• kimppakyyti

En voi mennä tilaisuuteen, koska se on lauantaina.
        HEL-TRE-HEL tarkoittaa Helsinki-Tampere-Helsinki. Mitä järkeä minun olisi mennä Pekun kyydissä, jos hän tulee Sodankylästä?🙄

Peku kieppaa Hesan kautta ja noutaa sinut.

• kimppakyyti kirjoitti:

Peku kieppaa Hesan kautta ja noutaa sinut.

Onko luetun ymmärtämisessäsi ongelmia? En voi mennä tilaisuuteen, koska se on lauantaina. En vaikka Peku stadin kautta poukkaisikin.

• kyllä.naurattaa kirjoitti:

Onko luetun ymmärtämisessäsi ongelmia? En voi mennä tilaisuuteen, koska se on lauantaina. En vaikka Peku stadin kautta poukkaisikin.

Lauantai on sapatti, ei silloin töitä tehdä eikä puheita pidetä. Se päivä on Jumalalle.

• Pyhän.Hengen.puhetta kirjoitti:

Lauantai on sapatti, ei silloin töitä tehdä eikä puheita pidetä. Se päivä on Jumalalle.

Juuri näin.

• Lakiluki

Kor.7:39 Biblia (1776). Vaimo on sidottu lakiin, niinkauvan kun hänen miehensä elää.....

• ukko-noan-kokemus

Toki AA-kerhoille oli tarvetta ilmiselvästi Raamatun 1. Mooseksen kirjan/9 mukaan:
      "Nooa ryhtyi viljelemään maata ja istutti ensimmäisen viinitarhan. Mutta kun hän joi viiniä, hän juopui ja jäi alastomana makaamaan telttaansa.
      Haam, Kanaanin isä, näki isänsä alastomuuden ja kertoi siitä ulkona molemmille veljilleen. Silloin Seem ja Jafet ottivat viitan, levittivät sen harteilleen, menivät sisään selkä edellä ja peittivät isänsä alastomuuden. Heidän kasvonsa olivat poispäin, eivätkä he nähneet isäänsä alastomana. Kun Nooa selvisi juopumuksestaan ja sai kuulla, mitä hänen nuorin poikansa oli hänelle tehnyt, hän sanoi:
      -- Kirottu olkoon Kanaan, tulkoon hänestä veljiensä orjienkin orja.
      Nooa eli vedenpaisumuksen jälkeen vielä 350 vuotta. Kaikkiaan hän eli 950 vuotta, ja sitten hän kuoli.
      *******Toivon, että joku elää Aa:n syysjuhlan jälkeen 350 vuotta ja kuolee sitten vasta. Sen sijaan viinasta AA:n avulla kuiville päässyt todennäköisimmin elää hyvin usein vielä ainakin päivän kerrallaan, jos on AA:ssa mukana ja ainoana haluna lopettaa juominen. Kokemusta on.

• Onko aa:n syysjuhla tarkoitettu vain kunniajäsenille, kuten aloituksessa ilmenee eli avioerollaan avioliittoa halventanut tanukki, uunatsirahkonen, yksinhuoltajaritso ja psykoivula sekä pervopasi järjestävät päiväkahvit keskenään?

• Aika osuvat kuvaukset kyseisistä henkilöistä. Pasi on mielestäni ihan asiallinen ja fiksu, vaikka suurinta osaa hänen mielipiteistään en jaa.

• Ihanko oikein gmailin ovat osanneet ethdä? Ei sitten mitään hieman ammattimaisempaa.

• juopolle

Älä ota enää!

• kyssäri

Joko Pe.ku ilmoittautui?

• Sodankylänsanomat

Jo!

• Olisikohan niin, että Aito avioliitto ry huomasi, ettei lippuja Kangasala-taloon ostanut juuri kukaan ja kun Kangasalo-talo varmasti jotain maksaa (vaikka sijainnin puolesta varmasti edullinen onkin), niin oli vähän pakko siirtää syysjuhla johonkin ilmaistilaan.

• Ja meidän väki ei ole kaiketi järjestänyt mitään juhlatilaisuutta avioliittojen johdosta, vaikka väkeä ja maksajia olisi varmaan hienosti?

• uhkauksia

Siirto tehtiin turvallisuussyistä.

• KTS--

Mut ei kait Rahkosella oo enää mitään asiaa AA:n tilaisuuksiin. Potkittiin pois rasismin ja uskonnollisen syrjinnän vuoksi.

• SKT---

Niinkö Aivottomat Ateistit tekivät?

• Lddml
        SKT--- kirjoitti:

Niinkö Aivottomat Ateistit tekivät?

Niin tekivät.

• kjdfbkdu

Oletko Pe.ku huomannut?

• visainen.kysymys

on varmaan....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe