Suomalaiset naiset ovat tuppisuita

ItsAlive

Kuten jo otsikko kertoo, että saa suutanne auki ettekä näin ollen osaa tehdä aloitetta vaan tuijotatte silmät tapilla mielestänne kiinnostavaa miestä. Sitten itkette somessa, kun ette saa koskaan seuraa tai joku jätkä käy teitä kerran kännissä panemassa. Mutta onhan teillä tuppisuilla se baari jossa voitte vetää aina viikonloppuisin perseet olalle ja näin ollen testata sitä omaa viehätysvoimaanne pienessä sievässä. Olette myös ihan saatanan nössöjä, kun ette pääse vissiin edes paskalle ilman sitä kuuliaista ystävää joka odottaa teitä vissiin 24/7 jossain komeron nurkassa, että koska taas lähdetään johonkin aktiviteetteihin. Entäs kun olette raskaana niin kai se ystävä synnyttää ne lapset teidän puolestanne ja, ai niin eihän nykynainen tule raskaaksi kun se on menossa 24 tuntia vuorokaudessa. Niin tietysti myös sen kuvitteellisen miehen pitäisi olla juuri 100% teidän kaltaisenne menijä. Kyllästynyt näihin päivittäisiin tuijottelijoihin ja hiuksen harojiin. Opetelkaa puhumaan, että ehkä se mies jopa teille vastaa ja en nakkaa paskan vertaa mistään some touhuista, että voiko surkeampaa paikkaa olla kuin some. Olen puhunut ja avatunut, että varmasti minulla on kymmeniä muitakin kohtalotovereita.

11

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopeta valhettelu. Eivät kaikki suomalaiset naiset ole tuppisuita.

      Tee parannus valhettelusta ja muista synneistäsi ja ota uskossa vastaan Jeesus Kristus Herraksesi ja Vapahtajaksesi, niin sinustakin tulee Jumalan lapsi ja saat ijankaikkisen elämän etkä joudu synneissäsi ikuiseen helvettiin.

    • sakulaisuus

      Tää pitää niin paikkansa, suuta näillä on kuin variksella persettä kun ovat tyttöjen kaa" Mutta kun joku jätkä sattuu paikalle niin katsotaan kuin pässi uutta aitaa, Onneksi viel tääl pohjoisessa on tytöt avoimia keskusteleen ja itäpuolelta tulee kokoajan lisää, Irakiin joutaisivat ameerikkalaistuneet suomalais nyhveröt,

    • mykkäkansa

      Eikä sitä aina tarvitse etsiä välttämättä jokaista sitä "oikeaa", jutella voi ja vaihtaa pari sanaa eikä olla tuppisuuna, lisäksi suurin osa välttelee pelkää katsettakin, ei miehet aina ole vonkaamassa sitä yhtä..vaan me miehet voidaan ihailla esim. kauniita silmiä, kauniita hiuksia, kauniita kasvon piirteitä tai muuten vain katsoa jos henkilö vaikuttaa jotenkin tutulta eikä tule mieleen missä olisi tavannut jne.

    • onniinnähty

      Joopa joo.......sitten kun nainen tekee aloitteen ja tulee juttusille esim baarissa, ukot pitää heti tyrkkynä ja puutteessa olevana.......

    • mykkäkansa

      No baarissa onkin eri juttu, siellä nyt ei muita olekaan kun "sen" vonkaajia. meinasin vaan sitä että naiset arkoja juttelemaan "baarin ulkopuolella" eli esim. kaupan kassajonossa tai jossain lenkkeilemässä yms.

      • vanhanaakka

        Kuule, yhtä arkoja ne on ukotkin siellä baarin ulkopuolella.......eipä ole kertaakaan elämäni aikana kukaan mies juttusille alkanut kassajonossa tai muuallakaan baarin ulkopuolella, vaikka en ihan sieltä rumimmasta päästä ole ollut......nyt olen jo senverran vanha että en ole seuraa enää vailla :)


      • hatusvetää
        vanhanaakka kirjoitti:

        Kuule, yhtä arkoja ne on ukotkin siellä baarin ulkopuolella.......eipä ole kertaakaan elämäni aikana kukaan mies juttusille alkanut kassajonossa tai muuallakaan baarin ulkopuolella, vaikka en ihan sieltä rumimmasta päästä ole ollut......nyt olen jo senverran vanha että en ole seuraa enää vailla :)

        Ja tietysti hampaatkin pudonneet niin ei voi keskustellakkaan, Seuraa vailla" Kuka seurasta on keskustelua avannut, kyseessä kai lienee avoin keskustelu olipa se sitten vaikka iisakin kirkossa.


      • Katseenkohde

        Olen mahdottoman ujo ja siitäkin täytyy kai olla ylpeä. Tiedän,


      • vanhanaakka
        hatusvetää kirjoitti:

        Ja tietysti hampaatkin pudonneet niin ei voi keskustellakkaan, Seuraa vailla" Kuka seurasta on keskustelua avannut, kyseessä kai lienee avoin keskustelu olipa se sitten vaikka iisakin kirkossa.

        Luepa tuo aloitus uudesstaan...näin siellä sanotaan: "Sitten itkette somessa, kun ette saa koskaan seuraa tai joku jätkä käy teitä kerran kännissä panemassa."

        Ja tuohon omaan kommenttiini lisättäköön että ukot ei mistään asiasta ole juttusille alkaneet missään baarin ulkopuolella.........ja kyllä mulla edelleen on ne omat hampaatkin :D


      • rauniB
        hatusvetää kirjoitti:

        Ja tietysti hampaatkin pudonneet niin ei voi keskustellakkaan, Seuraa vailla" Kuka seurasta on keskustelua avannut, kyseessä kai lienee avoin keskustelu olipa se sitten vaikka iisakin kirkossa.

        mykkäpaskalle:

        Pehmeemminhän se imee, kun ei hampaat tiellä.


    • saarukka

      Aloittajan naisviha on sitä luokkaa, että kunnon nainen ei uskalla mennä lähellekään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe