Hiipunut AA-yhdistys on sitten palannut sinne mistä on lähtenytkin, eli Mellerin rakentamaan Patmos lähetyssäätiöön, jota kavahtavat monet konservatiivisimmatkin seurakunnat.
Tokihan se oli Patmoksessa välilläkin kun tiedotusta hoidettiin suureksi osaksi Patmoksen kautta.
AA-yhdistys tupsahti aikoinaan liikkeelle muka täysin uskontoihin sitoutumattomana, vaikka heidän kaikkien tausta oli täysin sitoutunutta.
Valheella oli lyhyet siivet kun taustat paljastuivat jo ennen Heurekan kokousta.
Nyt kun yhdistys on hiipunut kouralliseksi radikalisoituneita aktiiveja, se alkaa lähettää ensi viikosta lähtien "Aito avioliitto"-nimistä ohjelmaa kotonaan Radio Patmoksessa :)
Tuottajana on Susanna Koivula ja toimittajana Tuulikki Tepora.
Patmoksen mainoskuvassa on heidän lisäkseen ikuiset opiskelijat Veikka Mattila ja Iina Kuula, sekä ihmisoikeusaktivisti Sarah Rizzo.
Ohjelmasarjan nimeksi sopisi pikemminkin "Ikuiset huonot häviäjät", enkä usko ulkopuolisten kuuntelevan ohjelmaa, kuin korkeintaan viihdetarkoituksessa tai keräämässä synkkää materiaalia eräälle heistä kertovalle asia-sivustolle.
Kuuntelijoita siis muutama.
Aito avioliitto ry palasi Patmokseen
78
641
Vastaukset
- tiedoitus
SETAn tiedottaja Peku sai taas uutta tiedotettavaa!!!
- OtetaanVitsinä
Teille se on vakava asia.
Muille se on vitsi. OtetaanVitsinä kirjoitti:
Teille se on vakava asia.
Muille se on vitsi.Mikä on vitsi? Normaali avioliittoko ja perhe?
usko.vainen kirjoitti:
Mikä on vitsi? Normaali avioliittoko ja perhe?
Heh. Siinä siis pohditaan aitoa avioliittoa, kun minä olen ollut jo puoli vuotta kahden miehen välisessä avioliitossa.
torre12 kirjoitti:
Heh. Siinä siis pohditaan aitoa avioliittoa, kun minä olen ollut jo puoli vuotta kahden miehen välisessä avioliitossa.
Ei siinä ole mitään pohtimista. Miehen ja naisen liitto on normaali liitto.
usko.vainen kirjoitti:
Ei siinä ole mitään pohtimista. Miehen ja naisen liitto on normaali liitto.
Miksi sitä patmos-radiossa sitten pohditaan?
torre12 kirjoitti:
Miksi sitä patmos-radiossa sitten pohditaan?
Sen kuulee ensi torstaina 😉
usko.vainen kirjoitti:
Toki jos se on ohjelman nimi 😂😂😂
Nimi siis kertoo- pohditaan aito-aviota. On se kyllä älytöntä.
Olen itsekin ollut sellaisessa, mutta ei käynyt mielessä siitä käytävän radio-ohjelmaa.usko.vainen kirjoitti:
Mikä on vitsi? Normaali avioliittoko ja perhe?
Suurin vitsi: sinä itse
Keep up the good work!!! :D:D:D:D:DMrMorden_ kirjoitti:
Suurin vitsi: sinä itse
Keep up the good work!!! :D:D:D:D:DKyllä sinä olet siinä papin puvussasi paras vitsi 😂😂😂
Heh. Oli lopulta siis pakko paljastaa kaikki. Ettei ole ollutkaan koko kansan tuki, vaan nimenomaan uskonnollinen konservatiivinen juttu. Siltähän se näyttikin niillä teltoilla.
Mainitsen jo etukäteen, että ohjelmalla on virallisesti yli miljoona kuulijaa, ettei heidän sitä tarvitse ensiviikolla ilmoittaa :)
Pe.ku kirjoitti:
Mainitsen jo etukäteen, että ohjelmalla on virallisesti yli miljoona kuulijaa, ettei heidän sitä tarvitse ensiviikolla ilmoittaa :)
Noohhh.... Kohtuus tuossa liioittelussakin :D
>> se alkaa lähettää ... "Aito avioliitto"-nimistä ohjelmaa kotonaan Radio Patmoksessa :)
Tuottajana on Susanna Koivula ja toimittajana Tuulikki Tepora.
Patmoksen mainoskuvassa on heidän lisäkseen ikuiset opiskelijat Veikka Mattila ja Iina Kuula, sekä ihmisoikeusaktivisti Sarah Rizzo. <<
Jännityksellä jäämme odottamaan,, mitä uutta Aa-kerhossa on keksitty.
Varmaankin lapsen oikeudet käydään tarkkaan läpi, kuten myös lapsen oikeus isään ja äitiin, lapsen oikeus syntyä biologisille vanhemmilleen ja tietenkin YK:n lapsen oikeuksien julistus.
Susanna Koivula arvatenkin haastattelee ainakin Mattilaa, Ahviota, Rizzoa ja Turusta, sekä Veikkaa, Juhaa, Sarah'a ja Pasia.
Jos joku viitsii kuunnella, niin kertokoon."Susanna Koivula arvatenkin haastattelee ainakin Mattilaa, Ahviota, Rizzoa ja Turusta, sekä Veikkaa, Juhaa, Sarah'a ja Pasia"
Jeps.
Tuossa listassa olisikin koko läpileikkaus Suomen kansasta erilaisinen mielipiteineen )
Ilmeisestikin sitten Koivula on itse toimittaja, toisin kuin avauksessa mainitsin.Pe.ku kirjoitti:
"Susanna Koivula arvatenkin haastattelee ainakin Mattilaa, Ahviota, Rizzoa ja Turusta, sekä Veikkaa, Juhaa, Sarah'a ja Pasia"
Jeps.
Tuossa listassa olisikin koko läpileikkaus Suomen kansasta erilaisinen mielipiteineen )
Ilmeisestikin sitten Koivula on itse toimittaja, toisin kuin avauksessa mainitsin.Se siitä uskonnollisesti riippumattomasta yhdistyksestä.
Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Se siitä uskonnollisesti riippumattomasta yhdistyksestä.
Uskonnollisuus vaikuttaa heidän käyttäytymiseensä joka asiassa.
Vaikka he ovat erittäin uskonnolisia kristittyjä, niin siitä huolimatta he eivät ymmärrä Raamatusta edes perusasioita.Pe.ku kirjoitti:
Uskonnollisuus vaikuttaa heidän käyttäytymiseensä joka asiassa.
Vaikka he ovat erittäin uskonnolisia kristittyjä, niin siitä huolimatta he eivät ymmärrä Raamatusta edes perusasioita.>> he eivät ymmärrä Raamatusta edes perusasioita. <<
Eivätkä kykene koskaan ymmärtämäänkään. Syystä että he eivät osaa eivätkä opi asettumaan toisen asemaan eli he eivät kykene kokemaan empatiaa. Eivät vaikka haluaisivat.
Noiden syyttäminen empatian puutteesta on sama kuin syyttäisi värisokeaa värisokeudestaan.
Mutta kun nuo henkiset virtahevot mellastaa, niin ne ei kerää empatiapisteitä kuin terapeuteilta.- kateutta
qwertyilija kirjoitti:
>> he eivät ymmärrä Raamatusta edes perusasioita. <<
Eivätkä kykene koskaan ymmärtämäänkään. Syystä että he eivät osaa eivätkä opi asettumaan toisen asemaan eli he eivät kykene kokemaan empatiaa. Eivät vaikka haluaisivat.
Noiden syyttäminen empatian puutteesta on sama kuin syyttäisi värisokeaa värisokeudestaan.
Mutta kun nuo henkiset virtahevot mellastaa, niin ne ei kerää empatiapisteitä kuin terapeuteilta.Kukahan se täällä mellastaa tuon homo-agendansa kanssa. Peku ja qwertelija tuntuvat olevan kateellisia ja siksi purkavat täällä ahdistustaan Heitä ahdistaa se, että kaikki eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan.
kateutta kirjoitti:
Kukahan se täällä mellastaa tuon homo-agendansa kanssa. Peku ja qwertelija tuntuvat olevan kateellisia ja siksi purkavat täällä ahdistustaan Heitä ahdistaa se, että kaikki eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan.
Kateellisia aito-avioväelle?
Nyt meni jo liiankin paksun huumorin puolelle.kateutta kirjoitti:
Kukahan se täällä mellastaa tuon homo-agendansa kanssa. Peku ja qwertelija tuntuvat olevan kateellisia ja siksi purkavat täällä ahdistustaan Heitä ahdistaa se, että kaikki eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan.
En jaa kaikkea kuin itseni kanssa. Mutta että olisin kateellinen Aa-kerhon itsensä munanneille idiooteille. En todellakaan! Pitäkööt vajakit tunkkinsa!
Pe.ku kirjoitti:
"Susanna Koivula arvatenkin haastattelee ainakin Mattilaa, Ahviota, Rizzoa ja Turusta, sekä Veikkaa, Juhaa, Sarah'a ja Pasia"
Jeps.
Ilmeisestikin sitten Koivula on itse toimittaja, toisin kuin avauksessa mainitsin.Tuolla tuntuu olevan aina tuo kourallinen henkilöitä ja samat tyypit?
- obh123
Peku, pelkääkö ihmisapina helvetiä?
Patmoksen ohjelmasarja ei liity helvettiin. Se puhuu aidosta avioliitosta.
Ehkä sinulle yllättäen minulle tämä avioliitto miehen kanssa on se aito.- obh123
torre12 kirjoitti:
Patmoksen ohjelmasarja ei liity helvettiin. Se puhuu aidosta avioliitosta.
Ehkä sinulle yllättäen minulle tämä avioliitto miehen kanssa on se aito.Torre12, pelkääkö ihmisapina helvettiä?
Mielenkiintoinen kysymys eikö? Sen vastaamisesta voidaan päätyä aitoon avioliittoon. Lupaan. obh123 kirjoitti:
Torre12, pelkääkö ihmisapina helvettiä?
Mielenkiintoinen kysymys eikö? Sen vastaamisesta voidaan päätyä aitoon avioliittoon. Lupaan.En pelkää. Aikoinaan 15 v peloteltiin helvetillä ja tulin uskoon. Nyt olen aikuinen.
Ja olen ollut 21 vuotta "aidossa avioliitossa".- obh123
torre12 kirjoitti:
En pelkää. Aikoinaan 15 v peloteltiin helvetillä ja tulin uskoon. Nyt olen aikuinen.
Ja olen ollut 21 vuotta "aidossa avioliitossa".Hyvä.
- obh123
torre12 kirjoitti:
En pelkää. Aikoinaan 15 v peloteltiin helvetillä ja tulin uskoon. Nyt olen aikuinen.
Ja olen ollut 21 vuotta "aidossa avioliitossa".Miksi luovuit aidosta avioliitosta jos olet uskossa?
obh123 kirjoitti:
Miksi luovuit aidosta avioliitosta jos olet uskossa?
Kävi niin, että uskovan vaimoni kanssa sain tavata lopulta vain hengellisissä tilaisuuksissa.
Koin avioliiton aivan toiseksi. Nyt on hyvä. Oli hyvä luopua.
Lukeekohan puheenjohtaja Koivula Patmoksen lähetyksessä Kkrjeen tulevaisuudesta? Hän esitti sen Aito avioliitto -seminaarissa Heurekassa 28.3.2015:
Susanna Koivulan lukema kirje 2030-luvulta
Aito avioliitto -seminaari - Heureka 28.3.2015
"Olen viisitoistavuotias tyttö. Isäni adoptoivat minut samana vuonna kun avioliitto muutettiin sukupuolineutraaliksi. Tätini mukaan, joskus ennen vanhaan, ajateltiin että lapsella olisi oikeus sekä äitiin että isään. Isieni mielestä se oli tosi väärin ja paha ajatella niin. Koulussa yritin joskus kysyä millainen on äiti ja miltä se tuntuu kun äiti rakastaa. Opettaja sanoi, ettei äidillä ja isällä ole eroa, mutta iltaisin minua itkettää kun ajattelen kavereitani, joilla on äiti. Opettajan mukaan jokainen, joka uskoo vanhoihin ja homeisiin arvoihin, on yhteiskunnan vihollinen. Pari vuotta sitten näin, kun välitunnilla kaksi kristittyä joita oli jo pitkään kiusattu, hakattiin – olivat tunnustaneet kannattavansa jotain perinteistä avioliittokäsitystä tai jotain vastaavaa. Sen jälkeen koulu laittoi heidät kurssille, jossa opetettiin suvaitsevaisuutta. Mutta sitten paljastui, että syy oli heidän vanhemmissaan jotka henkisesti pahoinpitelivät lapsiaan opettamalla perinteisiä arvoja kotona. Sosiaalityöntekijät ottivat sitten tytöt huostaan ja heidät adoptoitiin homoperheeseen. Tyttöjen vanhemmat ovat kuulemma nykyään vankilassa. En uskalla puhua näistä asioista kenellekään. Isäni sanovat aina, että kaikki eri mieltä olevat ovat pahoja ja puoli-ihmisiä. Koulussa ilmiannetaan kuraattorille kaikki, joita epäillään suvaitsemattomiksi. Tätini mukaan joskus ennen vanhaan oli joku sananvapaus, että saa olla erimieltä. Tuntuu oudolta. Ja että avioliitolla on joskus tarkoitettu sitä että minulla olisi ollut oikeus isään ja äitiin. En ymmärrä ja hävettää se äiti-juttu, kun mua itkettää. Isäni eivät antaisi anteeksi jos tietäisivät."
Linkki Heurekan esitykseen:
https://youtu.be/ikZGn30EgVk?t=2h28m43sTuota puhettaan hän vielä vanhoilla päivillään tulee häpeämään, mutta kerran tehty on aina tehty.
Pe.ku kirjoitti:
Tuota puhettaan hän vielä vanhoilla päivillään tulee häpeämään, mutta kerran tehty on aina tehty.
Mutta ei- ei nuo osaa hävetä mitään koskaan.
Pe.ku kirjoitti:
Tuota puhettaan hän vielä vanhoilla päivillään tulee häpeämään, mutta kerran tehty on aina tehty.
No jaa, jokainen pöytälaatikko kirjailija näitä varmaan jossain vaiheessa kirjoittelee?
- VäärätKellokkaat
Kirje oli propagandistisuudessaan pöyristyttävää, mutta antoi varmaan kuvaa eräiden AA kerholaisten sielunelämästä ja keinovalikoimasta. Kuinka moni kuulijoista mahtoi hyväksyä tyylin, vaikka vanhoillisia olisivat olleetkin? Ei ihme, että liike on nykyään kivillä. Ei kai tuollainen sonta uppoa konservatiivikristityistäkään kuin pieneen osaan.
VäärätKellokkaat kirjoitti:
Kirje oli propagandistisuudessaan pöyristyttävää, mutta antoi varmaan kuvaa eräiden AA kerholaisten sielunelämästä ja keinovalikoimasta. Kuinka moni kuulijoista mahtoi hyväksyä tyylin, vaikka vanhoillisia olisivat olleetkin? Ei ihme, että liike on nykyään kivillä. Ei kai tuollainen sonta uppoa konservatiivikristityistäkään kuin pieneen osaan.
"...tuollainen sonta uppoa konservatiivikristityistäkään kuin pieneen osaan. "
Vähän raju ilmaisu, mutta noin tarkoitushakuinen ja maalaileva ei varmaan uppoa useimpiin konservatiiveihinkaan.
En ymmärrä tätä yhden liikkeen mustamaalausta. On kai heilläkin samanlainen oikeus puolustaa perinteisiä perhearvoja kuin Setalla seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.
Patmos on ensisijäisesti lähetysjärjestö, joka on tehnyt arvokasta työtä maailmalla vähäosaisten auttamiseksi.Panee kyllä epäilyttämään, kun yksi maailman hyvinvoimimmista maista, Israel on Patmoksen hätäavun kohde.
Mustamaalausta voi olla sinulle, mutta onhan se jo selvää, että koko aitoavion vouhotus oli turhaakin turhempaa.torre12 kirjoitti:
Panee kyllä epäilyttämään, kun yksi maailman hyvinvoimimmista maista, Israel on Patmoksen hätäavun kohde.
Mustamaalausta voi olla sinulle, mutta onhan se jo selvää, että koko aitoavion vouhotus oli turhaakin turhempaa.Ei perhearvojen puolustaminen turhaa ole. Ei perheillä nyt niin hyvin mene, etteikö niitä voi puolustaa. Päinvastoin perheet voivat huonosti kun perheet hajoaa ja lapset masentuu.
evita- kirjoitti:
Ei perhearvojen puolustaminen turhaa ole. Ei perheillä nyt niin hyvin mene, etteikö niitä voi puolustaa. Päinvastoin perheet voivat huonosti kun perheet hajoaa ja lapset masentuu.
On eri asia, jos perheillä ei mene hyvin kuin että avioliitot ovat olemassa.
torre12 kirjoitti:
On eri asia, jos perheillä ei mene hyvin kuin että avioliitot ovat olemassa.
Miten ne avioliitot on olemassa jos ne hajoavat. Ei se avioliiton solmiminen takaa avioliiton onnistumista. Tuskin homoillakaan.
evita- kirjoitti:
Miten ne avioliitot on olemassa jos ne hajoavat. Ei se avioliiton solmiminen takaa avioliiton onnistumista. Tuskin homoillakaan.
Avioliitot ovat yleisesti olemassa, samoin on perheitä, joilla ei mene hyvin. Nämä ovat eri asioita.
Homot ja lesbot ovat miehiä ja naisia, ja avioliitot ovat samanlaisia kuin muillakin miehillä ja naisilla. Toisilla menee paremmin, toisilla huonommin.- OletHimosiOrja
torre12 kirjoitti:
Avioliitot ovat yleisesti olemassa, samoin on perheitä, joilla ei mene hyvin. Nämä ovat eri asioita.
Homot ja lesbot ovat miehiä ja naisia, ja avioliitot ovat samanlaisia kuin muillakin miehillä ja naisilla. Toisilla menee paremmin, toisilla huonommin.Muslimaahantunkeutujia on paljon homoseksuaaleja. Siksikö himoitset heitä?
”On kai heilläkin samanlainen oikeus puolustaa perinteisiä perhearvoja…”
Kyllä, jos vain he tekisivät niin. Mutta kun koko toiminta on vain propagandaa ja vihanlietsomista erilaisia seksuaalisia suuntauksia omaavia kohtaan.
Huomaa, miten paljon suomessa on oikeasti yhdistyksiä, jotka toimivat perheiden puolesta. Ymmärtäisin tämän Aa-yhdistyksen toiminnan, jos he keskittyisivät siihen, miten saada heidän arvojen mukainen avioliitto toimimaan, miten tukea ihmisiä näissä liitoissa ja niin edelleen.>En ymmärrä tätä yhden liikkeen mustamaalausta.
Missä sä olet oikein ollut vaikkapa viime vuonna? Tännehän tuli "tietyltä taholta" toista sataa Aa:ta mainostanutta aloitusta, joihin yleensä liittyi linkki aloitteen allekirjoittamiseen. Suuri osa toki poistettiin, ellei suurin. Mutta kyllä Aa:n rummuttaminen täällä on peräisin liikkeestä itsestään ja sen innokkaimmista fanittajista, joilla sitten näköjään "perse ei kestänyt merivettä", kuten Timo Soini saattaisi sanoa.
Kun haluaa hurjasti julkisuutta, pitäisi sitten myös ymmärtää, että jos tuo toive toteutuu, sitä julkisuutta ei voi itse hallita.RepeRuutikallo kirjoitti:
>En ymmärrä tätä yhden liikkeen mustamaalausta.
Missä sä olet oikein ollut vaikkapa viime vuonna? Tännehän tuli "tietyltä taholta" toista sataa Aa:ta mainostanutta aloitusta, joihin yleensä liittyi linkki aloitteen allekirjoittamiseen. Suuri osa toki poistettiin, ellei suurin. Mutta kyllä Aa:n rummuttaminen täällä on peräisin liikkeestä itsestään ja sen innokkaimmista fanittajista, joilla sitten näköjään "perse ei kestänyt merivettä", kuten Timo Soini saattaisi sanoa.
Kun haluaa hurjasti julkisuutta, pitäisi sitten myös ymmärtää, että jos tuo toive toteutuu, sitä julkisuutta ei voi itse hallita."Tännehän tuli "tietyltä taholta" toista sataa Aa:ta mainostanutta aloitusta..."
Toden totta, miten paljon niitä olikaan sitten kaikilla muilla palstoilla?mummomuori kirjoitti:
"Tännehän tuli "tietyltä taholta" toista sataa Aa:ta mainostanutta aloitusta..."
Toden totta, miten paljon niitä olikaan sitten kaikilla muilla palstoilla?"Tietty taho" on keskittänyt ydinosaamisensa juuri tänne, joten oletan että muualla on sitten ollut muiden kontribuutioita se mikä oli.
RepeRuutikallo kirjoitti:
"Tietty taho" on keskittänyt ydinosaamisensa juuri tänne, joten oletan että muualla on sitten ollut muiden kontribuutioita se mikä oli.
Kyllä niitä USarin mielipidepalstoilla oli varmaan kymmeniä.
Minulla on hämärä mielikuva, että aikoinaan olin lukevinani helluntailaisperäisen luterilaisen papin Arto Antturin kuuluvan Aito avioliitto -ryhmään. Onko näin ollut. Onko hän mukana edelleen. Tietääkö joku palstalainen hänen ajatuksistaan ja suhtautumisestaan ko. ryhmään.
>> Onko näin ollut. <<
On se ainakin kuvansa antanut Aa-kerhon sivulle.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005067415.html
http://aitoavioliitto.fi/tekijat/
Miksipä hän olisi kantaansa muuttanut. Ja mitä sitten.qwertyilija kirjoitti:
>> Onko näin ollut. <<
On se ainakin kuvansa antanut Aa-kerhon sivulle.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005067415.html
http://aitoavioliitto.fi/tekijat/
Miksipä hän olisi kantaansa muuttanut. Ja mitä sitten.Ajattelin sitä seikkaa, että Aito avioliitto on leimautunut yhä enemmän melleriläiseksi hankkeeksi. Aluksi se kulki enemmän konservatiivien ja fundamentalistien hankkeena ilman leimaa. Liikkeen kuuluvat ei-melleriläiset jättäneen. Siksi kyselin. Kysymys on edelleen voimassa. Jos palstalaiset tietävät, otan mielelläni tietoa vastaan.
dogmatikos- kirjoitti:
Ajattelin sitä seikkaa, että Aito avioliitto on leimautunut yhä enemmän melleriläiseksi hankkeeksi. Aluksi se kulki enemmän konservatiivien ja fundamentalistien hankkeena ilman leimaa. Liikkeen kuuluvat ei-melleriläiset jättäneen. Siksi kyselin. Kysymys on edelleen voimassa. Jos palstalaiset tietävät, otan mielelläni tietoa vastaan.
Ai, no olisit heti sanonut, kun noin tarkkaan tiesit.
dogmatikos- kirjoitti:
Ajattelin sitä seikkaa, että Aito avioliitto on leimautunut yhä enemmän melleriläiseksi hankkeeksi. Aluksi se kulki enemmän konservatiivien ja fundamentalistien hankkeena ilman leimaa. Liikkeen kuuluvat ei-melleriläiset jättäneen. Siksi kyselin. Kysymys on edelleen voimassa. Jos palstalaiset tietävät, otan mielelläni tietoa vastaan.
Miksi muuten edes "kyselet", kun tiedät itse paremmin?
ps kun en kommentoi sinua, niin lupaatko olla kommentoimatta minua. Sovittu, kiitos ja hyvästi.dogmatikos- kirjoitti:
" Aito avioliitto on leimautunut yhä enemmän melleriläiseksi hankkeeksi. Aluksi se kulki enemmän konservatiivien ja fundamentalistien hankkeena"
Mistä sait päähäsi, että Melleriläiset eivät ole konservatiiveja, eikä fundamentalisteja?Pe.ku kirjoitti:
" Aito avioliitto on leimautunut yhä enemmän melleriläiseksi hankkeeksi. Aluksi se kulki enemmän konservatiivien ja fundamentalistien hankkeena"
Mistä sait päähäsi, että Melleriläiset eivät ole konservatiiveja, eikä fundamentalisteja?Tottakai melleriläiset ovat fundamentalisteja ja konservatiiveja. Lienen ilmaissut itseäni heikosti.
dogmatikos- kirjoitti:
Tottakai melleriläiset ovat fundamentalisteja ja konservatiiveja. Lienen ilmaissut itseäni heikosti.
Juu, kyllä.
Itse oletan melleriläisten olevan äärilaidan kristittyjä jotka koostuvat luterilaisista helluntailaisista ja muista vapaista suunnista.
Siis pieni osa jokaisesta äärisuunnasta jakaa patmoslaisille rahaa.dogmatikos- kirjoitti:
Ei yhdistyksen taustojen tarkistaminen koskaan ole mihinkään muuhun suuntaan osoittanutkaan vaikka yhdistyksen nimittäminen Patmoksen haarakonttoriksi aiheuttikin kitkeriä reaktioita palstan Patmos-fanien keskuudessa.
Ehkei sitten kuitenkaan enää....a-teisti kirjoitti:
Ei yhdistyksen taustojen tarkistaminen koskaan ole mihinkään muuhun suuntaan osoittanutkaan vaikka yhdistyksen nimittäminen Patmoksen haarakonttoriksi aiheuttikin kitkeriä reaktioita palstan Patmos-fanien keskuudessa.
Ehkei sitten kuitenkaan enää....Ilmeisesti Radio Dei ei tätä hömppäsakkia ohjelmakarttaansa huolinut? Se olisi toki ollut vähemmän paljastava media. Nyt se on sitten menoa unohduksen yöhön. Toivoisin kuitenkin että tällä palstalla jaksettaisiin yhä raportoida yhdistyksen, öh, toiminnasta, öh.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ilmeisesti Radio Dei ei tätä hömppäsakkia ohjelmakarttaansa huolinut? Se olisi toki ollut vähemmän paljastava media. Nyt se on sitten menoa unohduksen yöhön. Toivoisin kuitenkin että tällä palstalla jaksettaisiin yhä raportoida yhdistyksen, öh, toiminnasta, öh.
Jotain sekin kertoo, että täällä kirjoittavat aitoavion kannattajat ovat pääosin myös Patmos- kannattajia.
torre12 kirjoitti:
Jotain sekin kertoo, että täällä kirjoittavat aitoavion kannattajat ovat pääosin myös Patmos- kannattajia.
Kuten myös Pekka Reinikaisen, joka niin ikään astui unohduksen junaan siirtyessään blogeineen seurakuntalainen-sivustolta luomiselle.
No, emmeköhän silti kuule näistä ilopillereistä vastakin.a-teisti kirjoitti:
Ehkei sitten kuitenkaan enää...."Ei yhdistyksen taustojen tarkistaminen koskaan ole mihinkään muuhun suuntaan osoittanutkaan...."
Siksi kannattaa tarkastaa näitä taustoja !
>> Aito avioliitto ry palasi Patmokseen <<
Patmoksen Pasi Turunen perusti Aa-kerhon ja nyt toteamme, että Aa-kerho on Patmoksen juttu.
Koko Aa-kerhon kuurupiilo muka uskontoneutraalina yhdistyksenä on ollut kuin strutsi pää hiekassa. Kaikki muut tiesi tilanteen paitsi Aa.
Mutta se "uskontoneutraalius" oli vain ehto Aa-kerhon hihhuleiden keskinäisen sovun vuoksi. Koska jos Aa-kerho olisi myöntänyt olevansa uskonnollinen liike, niin sen sisällä eri lahkot olisivatalkaneet välittömän valtataistelun.
Eli Aa:n "uskontoneutraalius" oli vain liikkeen hihhuleille tarkoitettu rauhoittava pilleri."Koko Aa-kerhon kuurupiilo muka uskontoneutraalina yhdistyksenä on ollut kuin strutsi pää hiekassa."
Näin on. Mutta ihan kiva että palasivat alkulähteilleen. Patmosradio onkin heille ihan oiva paikka.
"Presidentti Donald Trump pilkkaa tavan takaa varapresidentti Mike Pencen kristillisyyttä ja vitsaili jopa kerran, ettei Penceltä kannata kysyä homojen oikeuksista, koska "hän haluaa hirttää heidät kaikki".
Trumpin väitetään pilailleen jopa Pencen kielteisellä suhtautumisella aborttiin ja seksuaalisten vähemmistöjen oikeuksilla...
- Tajuatko. Olet [Pence] käyttänyt tähän aikaan ja rahaa, eikä se ole lopeta aborttien tekemistä kuitenkaan, Trump kuittaili."
Trump ei todellakaan vaikuta Patmoksen ihannepojalta, kun hän tekee pilkkaa Pencen kristillisyydestä ja aborttikielteisyydestä.
Mutta Trump kelpaa silti Ahviolle.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710172200465753_ul.shtmlAhviolle näyttää kelpaavan ihan kaikki mitä republikaanien (GOP) kaikkein oikein laita ikinä keksii ehdottaa.
Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että Kongressissa, sekä edustajainhuoneessa että senaatissa, on käynnissä valtataistelu, jota kutsutaan puolueen ”sisällissodaksi”. Ainakin kolme kiistelevää ryhmää voidaan tunnistaa. Ensiksi, teekutsuliikkeen ympärille hahmottunut aivan äärikonservatiivinen Freedom Caucus. Toiseksi, edustajainhuoneen puheenjohtajan Paul Ryanin ja senaatin republikaanijohtajan Mitch McConnellin tavanomaiset republikaanit. (Tavanomaisuus koskee kyllä vain nykyaikaa, aiemmin tämäkin ryhmä olisi kuulunut republikaanien oikeimpaan laitaan) Kolmanneksi, Donald Trumpin ja Steve Bannonin taakse ryhmittynyt sekalainen seurakunta erinäisiä hörhöjä, sanotaan nyt vaikka Alabaman seuraavaksi senaattoriksi pyrkivä Roy Moore.
Tuon Mooren ehdokkuuden kanssa Trumpille ja Bannonille tuli ensimmäinen julkinen kiista: Trump ajoi Mooren vastaehdokkaan Luther Strangen asiaa ja Bannon taustayhteisönsä (Mercerin perhe, lähinnä isä ja tytär, ja heidän rahansa) asettui näkyvästi tukemaan Moorea. Strange oli taas McConnellin kannattama. Moore voitti ja hän on tunnettu bat-shit-crazy-bible-thumping-wing-nut, hörhö pahimmasta päästä. Alabaman vaalikamppailusta tulee varmasti viihdyttävä, vaikka demokraattien ehdokas on Mooren verrattuna ihan väritön.
Alabamassa toinen senaattorin paikoista jäi vapaaksi, kun Jeff Sessions nimitettiin oikeusministeriksi. Pian koittaviin täytevaaleihin asti Strange toimi Alabaman osavaltion paikallisparlamentin nimittämänä senaattorin sijaisena. Käytäntö on voimassa aika monessa osavaltiossa. Toisissa osavaltioissa paikka pysyy vapaana siihen asti kun täytevaalit saadaan järjestettyä, mikä tapahtuu yleensä hyvin nopealla aikataululla. Tätä menetelmää noudatettiin mm. Tennesseessä aiemmin tänä vuonna. Nyt myös Tennesseen suunnalta on odotettavissa viihdykettä. Republikaanien oma Trump-kriitikko, senaattori Bob Corker, on ilmoittanut jäävänsä eläkkeelle ensi vuoden vaalien yhteydessä. Senaattorin kausi on kuusi vuotta, mutta vaaleja ei järjestetä kaikissa osavaltioissa samaan aikaan. Kunkin vaalikierroksen yhteydessä vain osa senaattoreista joutuu käymään vaalikamppailun. Edustajainhuoneessa virkakausi on kaksi vuotta.
Mielenkiintoista nähdä minkä ryhmittymän taakse Ahvio asettuu? Arvelen, että sen kaikkein kreiseimmän poppoon.netpunk kirjoitti:
Ahviolle näyttää kelpaavan ihan kaikki mitä republikaanien (GOP) kaikkein oikein laita ikinä keksii ehdottaa.
Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että Kongressissa, sekä edustajainhuoneessa että senaatissa, on käynnissä valtataistelu, jota kutsutaan puolueen ”sisällissodaksi”. Ainakin kolme kiistelevää ryhmää voidaan tunnistaa. Ensiksi, teekutsuliikkeen ympärille hahmottunut aivan äärikonservatiivinen Freedom Caucus. Toiseksi, edustajainhuoneen puheenjohtajan Paul Ryanin ja senaatin republikaanijohtajan Mitch McConnellin tavanomaiset republikaanit. (Tavanomaisuus koskee kyllä vain nykyaikaa, aiemmin tämäkin ryhmä olisi kuulunut republikaanien oikeimpaan laitaan) Kolmanneksi, Donald Trumpin ja Steve Bannonin taakse ryhmittynyt sekalainen seurakunta erinäisiä hörhöjä, sanotaan nyt vaikka Alabaman seuraavaksi senaattoriksi pyrkivä Roy Moore.
Tuon Mooren ehdokkuuden kanssa Trumpille ja Bannonille tuli ensimmäinen julkinen kiista: Trump ajoi Mooren vastaehdokkaan Luther Strangen asiaa ja Bannon taustayhteisönsä (Mercerin perhe, lähinnä isä ja tytär, ja heidän rahansa) asettui näkyvästi tukemaan Moorea. Strange oli taas McConnellin kannattama. Moore voitti ja hän on tunnettu bat-shit-crazy-bible-thumping-wing-nut, hörhö pahimmasta päästä. Alabaman vaalikamppailusta tulee varmasti viihdyttävä, vaikka demokraattien ehdokas on Mooren verrattuna ihan väritön.
Alabamassa toinen senaattorin paikoista jäi vapaaksi, kun Jeff Sessions nimitettiin oikeusministeriksi. Pian koittaviin täytevaaleihin asti Strange toimi Alabaman osavaltion paikallisparlamentin nimittämänä senaattorin sijaisena. Käytäntö on voimassa aika monessa osavaltiossa. Toisissa osavaltioissa paikka pysyy vapaana siihen asti kun täytevaalit saadaan järjestettyä, mikä tapahtuu yleensä hyvin nopealla aikataululla. Tätä menetelmää noudatettiin mm. Tennesseessä aiemmin tänä vuonna. Nyt myös Tennesseen suunnalta on odotettavissa viihdykettä. Republikaanien oma Trump-kriitikko, senaattori Bob Corker, on ilmoittanut jäävänsä eläkkeelle ensi vuoden vaalien yhteydessä. Senaattorin kausi on kuusi vuotta, mutta vaaleja ei järjestetä kaikissa osavaltioissa samaan aikaan. Kunkin vaalikierroksen yhteydessä vain osa senaattoreista joutuu käymään vaalikamppailun. Edustajainhuoneessa virkakausi on kaksi vuotta.
Mielenkiintoista nähdä minkä ryhmittymän taakse Ahvio asettuu? Arvelen, että sen kaikkein kreiseimmän poppoon.Eiköhän Ahvio tiedä kantansa, kunhan on sen ensin tarkistanut "varmasta lähteestä".
Mutta mitä omaa Ahvio on koskaan edes esittänyt, ymmärtääkseni ei mitään. Pelkkä kääntäjä.qwertyilija kirjoitti:
Eiköhän Ahvio tiedä kantansa, kunhan on sen ensin tarkistanut "varmasta lähteestä".
Mutta mitä omaa Ahvio on koskaan edes esittänyt, ymmärtääkseni ei mitään. Pelkkä kääntäjä.Taitaa se "varma lähde" olla Franklin Grahamin Samaritan's Purse. Ahvio myötäilee kaikkea, mitä FG sanoo. Siihen päälle Franklinin juttuja tukevaa lainauslouhintaa ja blogi tai jopa kirja on valmis. Ilman kuuluisaa isää Franklin ei olisi ikinä päässyt ulkoparlamentaaristen poliittisten vaikuttajien joukkoon. Tosin Franklin on heilahtanut niin paljon oikealla, että isänsä taitaa irvistää, jos lähes satavuotias ukko jotain vielä ymmärtää. Nykyään Billly Graham kaiketi luokiteltaisiin maltilliseksi republikaaniksi, mutta Franklin on niin oikealla, että laita taitaa tulla jo vastaan.
netpunk kirjoitti:
Taitaa se "varma lähde" olla Franklin Grahamin Samaritan's Purse. Ahvio myötäilee kaikkea, mitä FG sanoo. Siihen päälle Franklinin juttuja tukevaa lainauslouhintaa ja blogi tai jopa kirja on valmis. Ilman kuuluisaa isää Franklin ei olisi ikinä päässyt ulkoparlamentaaristen poliittisten vaikuttajien joukkoon. Tosin Franklin on heilahtanut niin paljon oikealla, että isänsä taitaa irvistää, jos lähes satavuotias ukko jotain vielä ymmärtää. Nykyään Billly Graham kaiketi luokiteltaisiin maltilliseksi republikaaniksi, mutta Franklin on niin oikealla, että laita taitaa tulla jo vastaan.
>> Franklin Grahamin Samaritan's Purse <<
No hyvä kun Ahvion ajatusten Isä on löydetty.netpunk kirjoitti:
Taitaa se "varma lähde" olla Franklin Grahamin Samaritan's Purse. Ahvio myötäilee kaikkea, mitä FG sanoo. Siihen päälle Franklinin juttuja tukevaa lainauslouhintaa ja blogi tai jopa kirja on valmis. Ilman kuuluisaa isää Franklin ei olisi ikinä päässyt ulkoparlamentaaristen poliittisten vaikuttajien joukkoon. Tosin Franklin on heilahtanut niin paljon oikealla, että isänsä taitaa irvistää, jos lähes satavuotias ukko jotain vielä ymmärtää. Nykyään Billly Graham kaiketi luokiteltaisiin maltilliseksi republikaaniksi, mutta Franklin on niin oikealla, että laita taitaa tulla jo vastaan.
"varma lähde" olla Franklin Grahamin Samaritan's Purse. Ahvio myötäilee kaikkea, mitä FG sanoo. "
Toistuvasti tämä tulee esiin. Samoin ne omituiset nimet, joihin viitataan. Kun vähääkään etsii niiden alkulähteitä, aina ollaan tämän porukan kanssa tekemisissä.
Ja kyllä, äärioikeisto on hyvä määritelmä tämän suhteen.
Yhdistyksen läpinäkyvällä väiteellä jotta kyseessä on uskonnollisesti sitoutumaton yhdistys yritettiin kaiketi kosiskella ns. suurta yleisöä. Kaiketi tosissaan kuviteltiin saavutettavan jotakin "suurta", kansanliike asian puolesta. Kyllä näitä eprealistisia haaveita täälläkin esitettiin.
Toisin kuitenkin kävi, yhdistys floppasi.
Nyt kuitenkin peli on tavallaan reilua, ollaan siinä viitekehyksessä sisällä avoimesti joka toimii motivaattorina koko touhulle.
On ymmärretty ettei yhdistys ole elinkelpoinen oman viiteryhmänsä ulkopuolella joten mennään sitten reilusti paraatiovista sisään ja ollaan osa Patmosta jota on toki aina oltukin vaikka muuta väitetty.Olihan Kansanlähetyskin Aa:n takana, no ainakin Päivi Räsänen oli. Miten lie Patmoksen sekopäisyys ja Kansanlähetyksen taantumuksellisuus ovat sovitettavissa yhteen Aa:n tapauksessa? Muistanko oikein, että ihan Aa:n alkuaikoina puulaakin tarkoituksena oli tuottaa jotain tutkimustietoa päättäjille ja kai vähän muillekin? Kouluihin, päiväkoteihin ja sen sellaisiin Aa ainakin yritti soluttautua. Jossain yhteydessä Pasi Turunen kertoi tehnensä kouluvierailuja. En muista oliko se jo ennen Aa:n perustamista.
netpunk kirjoitti:
Olihan Kansanlähetyskin Aa:n takana, no ainakin Päivi Räsänen oli. Miten lie Patmoksen sekopäisyys ja Kansanlähetyksen taantumuksellisuus ovat sovitettavissa yhteen Aa:n tapauksessa? Muistanko oikein, että ihan Aa:n alkuaikoina puulaakin tarkoituksena oli tuottaa jotain tutkimustietoa päättäjille ja kai vähän muillekin? Kouluihin, päiväkoteihin ja sen sellaisiin Aa ainakin yritti soluttautua. Jossain yhteydessä Pasi Turunen kertoi tehnensä kouluvierailuja. En muista oliko se jo ennen Aa:n perustamista.
Ei tainnut edes Kansalähetyskään kokonaisuutena lähteä mukaan, eikä Päiviäkään tuolla barrikadella paljon näkynyt.
Mutta"...tuottaa jotain tutkimustietoa päättäjille ja kai vähän muillekin? Kouluihin, päiväkoteihin ja sen sellaisiin Aa ainakin yritti soluttautua." tätä kovasti yritettiin, taisi kuivua kasaan? Samoin kun homovanhempien lasten "tukiryhmä", johon ei tainnut ketään tulla?mummomuori kirjoitti:
Ei tainnut edes Kansalähetyskään kokonaisuutena lähteä mukaan, eikä Päiviäkään tuolla barrikadella paljon näkynyt.
Mutta"...tuottaa jotain tutkimustietoa päättäjille ja kai vähän muillekin? Kouluihin, päiväkoteihin ja sen sellaisiin Aa ainakin yritti soluttautua." tätä kovasti yritettiin, taisi kuivua kasaan? Samoin kun homovanhempien lasten "tukiryhmä", johon ei tainnut ketään tulla?Olihan meillä eduskunnassa tämä Aa-kerhon ”tukiryhmä” joka koostui kai kokonaisuudessaan KD:n ja persujen edustajista. Ehkä joku poikkeus oli.
Kadonnut kartalta vain on kadonnut tuokin vaikka ylitti tuolloin jopa uutiskynnyksen.netpunk kirjoitti:
Olihan Kansanlähetyskin Aa:n takana, no ainakin Päivi Räsänen oli. Miten lie Patmoksen sekopäisyys ja Kansanlähetyksen taantumuksellisuus ovat sovitettavissa yhteen Aa:n tapauksessa? Muistanko oikein, että ihan Aa:n alkuaikoina puulaakin tarkoituksena oli tuottaa jotain tutkimustietoa päättäjille ja kai vähän muillekin? Kouluihin, päiväkoteihin ja sen sellaisiin Aa ainakin yritti soluttautua. Jossain yhteydessä Pasi Turunen kertoi tehnensä kouluvierailuja. En muista oliko se jo ennen Aa:n perustamista.
"Olihan Kansanlähetyskin Aa:n takana"
Osa kansanlähetysläisistä on samalla patmoslaisia.
Patmoslaisethan koostuvat eri herätysliikkeistä ja "vapaista" seurakunnista.
Ovat laitaporukkaa noista ja Patmoksen johjon ja kannattajien välillä on syvä kuilu, eli rahankerääjät ja helposti höynäytettävät.Pe.ku kirjoitti:
"Olihan Kansanlähetyskin Aa:n takana"
Osa kansanlähetysläisistä on samalla patmoslaisia.
Patmoslaisethan koostuvat eri herätysliikkeistä ja "vapaista" seurakunnista.
Ovat laitaporukkaa noista ja Patmoksen johjon ja kannattajien välillä on syvä kuilu, eli rahankerääjät ja helposti höynäytettävät."Patmoslaisethan koostuvat eri herätysliikkeistä ja "vapaista" seurakunnista."
Todellakin, heitä on monista yhteisöistä.
On varmasti turhauttavaa pyörittää yhdistystä kuten Aito avioliittoa tai familiaverkostoa, kun eivät saa kuin katastrofeja ja sivustanaureskelua aikaa. Tekohauskaa komediaa, johon pystyy vain AA-poppoo.
On kuin seuraisi nuorisoseuran kesäteatteria,, kömpelöissä lavasteissa kovalla penkillä sadesäällä.AA:n omaa ohjelmaa ei kai sitten ole kuunnellut kukaan, eikä sitä löydy Patmoksen arkistostakaan.
Niinhän se oli oletettavissakin, ettei sitä kukaan kuuntele.
Heidän arkistostaan löytyy vain Koivulan haastattelu jostain toisesta ohjelmasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124370MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862230Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011451Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5968
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888