Oletko ideologisesti työtön?

wdedsdwdsdw

Tästähän on nyt kohu noussut kun hesari haastatteli erästä sellaista, se johtikin sitten siihen että kaverin tuet pantiin poikki.

Ylen Jälkipörssissä eräs taloustieteilijä oli sitä mieltä, että tällainen tahallaan työttömänä olo kuuluu osaltaan vasemmistolaiseen ideologiaan. Anarkistit ovatkin hyviä tuossa asiassa.

18

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ideologisesti ja kalenterivuosiin tuijottaen vanhuuseläkkeellä! Yli 40v aikana olin alkuaikoina kerran 3 viikkoa työttömänä ja se harjoittelu sitten jäikin harjoitukseksi.

      Ideologisesti työtön on tyhmä kommunisti!

      • 11001000110

        Ideologisesti ihmisten leimaaja on tyhmä leikkieläkeläinen.
        Rasistit on tutkitusti enemmän työmarkkinoiden ulkopuolella ja työttöminä kuin muut suomalaiset
        Rasistien työnvieroksunta tulee näistä maiden slummeista hyvin eaille..


      • 11001000110 kirjoitti:

        Ideologisesti ihmisten leimaaja on tyhmä leikkieläkeläinen.
        Rasistit on tutkitusti enemmän työmarkkinoiden ulkopuolella ja työttöminä kuin muut suomalaiset
        Rasistien työnvieroksunta tulee näistä maiden slummeista hyvin eaille..

        Taidat tuntea leikkieläkeläisiä, minä en tunne. Itse olen täysin palvelleena päässyt oikealle työeläkkeelle eikä sitä minkään sekopään bittirivin aivopierut muuksi muuta.

        Sinähän se tässä olet rasisti kun syyttä minua nimittelet. Et kykene mitenkään osoittamaan mitään lausumaasi/kirjoittamaasi faktaksi.

        Minä taas voin esimerkistä osoittaa oikeaksi tuon "Ideologisesti työtön on tyhmä kommunisti! " lauseeni.

        Neuvostoliitto kohtaloineen osoittaa minun olevan oikeassa. Siellähän ideologian vuoksi oltiin kananpaskankääntäjän hommia tekemässä ja kukaan muuhan moiseen ei ryhtynyt kuin tyhmä kommunisti joita siellä oli miljoonittain.


      • KommariMari

        Vai pääsi Mari sittenkin hulluneläkkeelle hhe Persujen palstalla olet syyslomlla opettelian ammatissa hhhe mitä vielä keksit hhhhe


      • 110010011111
        KommariMari kirjoitti:

        Vai pääsi Mari sittenkin hulluneläkkeelle hhe Persujen palstalla olet syyslomlla opettelian ammatissa hhhe mitä vielä keksit hhhhe

        Mistä ammatista, hheh...opi kirjoittamaan hhhe...


      • KommariMari kirjoitti:

        Vai pääsi Mari sittenkin hulluneläkkeelle hhe Persujen palstalla olet syyslomlla opettelian ammatissa hhhe mitä vielä keksit hhhhe

        Mitähän se KommariMari yrittää jokeltaa?


      • hohohohohoh
        11001000110 kirjoitti:

        Ideologisesti ihmisten leimaaja on tyhmä leikkieläkeläinen.
        Rasistit on tutkitusti enemmän työmarkkinoiden ulkopuolella ja työttöminä kuin muut suomalaiset
        Rasistien työnvieroksunta tulee näistä maiden slummeista hyvin eaille..

        Typerä kommentti kun hyvin tiedetään että juuri vasemmistolaisista näitä ideologisesti työttömiä tulee, anarkistit mm.


      • jeeeesss
        hohohohohoh kirjoitti:

        Typerä kommentti kun hyvin tiedetään että juuri vasemmistolaisista näitä ideologisesti työttömiä tulee, anarkistit mm.

        Pitää täysin paikkansa.


      • 1111122222

        Ei tuo ole kommarimari vaan soin1nveli, vihreitten palstalla on tosiaan soin1nveli ja päivääkään se ei ole töitä tehnyt.


      • politiikko1

        Se mitä näihin rasisteihin tulee, niin anarkisti on vielä pahempi rasisti kuin muut. Ne yrittävät saada mukaan näitä maahanmuuttajia kääntymään normaalien ihmisten päälle jotka ovat eri mieltä asioista. Somessa oikein yllyttävät näitä, on jopa ihan näitä vasuri politiikoita mukana tässä yllytyksessä. Anarkisti on se joka ei ymmärrä sitä että nämä maahanmuuttajat syövät heidän toimeentulotukea, suomalainen pakotetaan tekemään töitä, että saadaan veromarkkoja näiden mamujen hyysäämiseen, se kaikki on pois suomalaiselta vähäosaiselta mutta eihän anarkisti sitä ymmärrä kun ei osaa edes lukea tai saatikka omaa nimeänsä kirjoittaa. No n. 5-10 vuotta eteenpäin on suomi ihminen niin sanotusti kusessa, kun ei ole enää rahaa millä toimeen tullaan, sillä jos tämä maahanmuutto jatkuu. Yksikään näistä tulevista ja tulleista nuorista miehistä ei tule tekemään töitä, koska eivät ole tehneet siellä lähtömaassa edes töitä, siellä loisimalla saivat vain rahaa koska vanhemmat maksoivat kaiken mutta täällä suomessa saa loisimalla kymmenkertaisesti sen minkä vanhemmat maksoivat lähtömaassa. Täällä kaivetaan kohta haudastakin ihmiset tekemään töitä että saadaan veromarkkoja lisää että saadaan lisää näitä loisioita tänne (anarkisteja ym. mamuja). Tavaliinen suomalainen duunari se on joka tämän kaiken maksaa ja kärsii, koska kohta ei tunneta sanaa eläkeläinen.


      • politiikko1 kirjoitti:

        Se mitä näihin rasisteihin tulee, niin anarkisti on vielä pahempi rasisti kuin muut. Ne yrittävät saada mukaan näitä maahanmuuttajia kääntymään normaalien ihmisten päälle jotka ovat eri mieltä asioista. Somessa oikein yllyttävät näitä, on jopa ihan näitä vasuri politiikoita mukana tässä yllytyksessä. Anarkisti on se joka ei ymmärrä sitä että nämä maahanmuuttajat syövät heidän toimeentulotukea, suomalainen pakotetaan tekemään töitä, että saadaan veromarkkoja näiden mamujen hyysäämiseen, se kaikki on pois suomalaiselta vähäosaiselta mutta eihän anarkisti sitä ymmärrä kun ei osaa edes lukea tai saatikka omaa nimeänsä kirjoittaa. No n. 5-10 vuotta eteenpäin on suomi ihminen niin sanotusti kusessa, kun ei ole enää rahaa millä toimeen tullaan, sillä jos tämä maahanmuutto jatkuu. Yksikään näistä tulevista ja tulleista nuorista miehistä ei tule tekemään töitä, koska eivät ole tehneet siellä lähtömaassa edes töitä, siellä loisimalla saivat vain rahaa koska vanhemmat maksoivat kaiken mutta täällä suomessa saa loisimalla kymmenkertaisesti sen minkä vanhemmat maksoivat lähtömaassa. Täällä kaivetaan kohta haudastakin ihmiset tekemään töitä että saadaan veromarkkoja lisää että saadaan lisää näitä loisioita tänne (anarkisteja ym. mamuja). Tavaliinen suomalainen duunari se on joka tämän kaiken maksaa ja kärsii, koska kohta ei tunneta sanaa eläkeläinen.

        Mitä ihmeen "meidän toimeentulotukiamme" maahanmuuttajat syövät? Eihän oikea suomalainen, jos on terve ja työkykyinen työiässä, saa mitään toimeentulotukea vaan hän saa palkkaa tai eläkettä jos ei syystä tai toisesta kykene työhön. Itsekin olen normaali suomalainen enkä yli 70 vuoden testini aikana ole saanut penniäkään saatikka senttiäkään toimeentulotukea jos palkkaa ei siksi lasketa, tosin palkallahan minä olen tullut toimeen ennen kuin eläke alkoi juosta.

        Jo pelkkä "pakotetaan työhön" on todellisen anarkistin mielipide koska normaali kansalainen on mieluiten juuri työssä ansaiten elantoaan sekä rahoittaakseen yhteiskunnan toimintaa.

        Miksi alkaa vähäosaiseksi, jos on halua niin siitä kuopasta kyllä pääsee ylös ohittamalla ay mafian ansat ja alkamalla demokraattiseksi vapaaksi kansalaiseksi minun laillani.

        Kyllä maahantulijat työtä tekevät, useimmat ainakin kunhan heillä on siihen mahdollisuus. Itse nykyään harrastan ajoneuvoni käsinpesetystä kurdien perustamassa ajoneuvopesulassa joka sattuu vielä olemaan lähellä. Aiemmin käytin mustan afrikkalaisen perustamaa autopesulaa mutta hän muutti toiselle puolen Suomea naisen perässä ja pesulamatka venyi satoihin kilometreihin joten onneksi tuohon lähelle tuli uusi.

        Tuskin täällä ketään haudasta kaivetaan töihin, vanhempanikin joista viimeinen haudattiin noin 10 vuotta sitten lepäävät ihan rauhassa tai lepäsivät kun noin viikko sitten kävin haudalla katsomassa. Kukaan ei ollut heitä töihin ollut hakemassa.

        Jos sinun duunarisi hoitaa asiansa oikein niin hän ei kärsi vaan elää mukavaa elämää ja siinä ohessa auttaa yhteiskuntaa hoitamaan sille kuuluvia asioita nuo pakolaiset mukaan lukien. Suosittelen sinulle parin vuoden oleskelua noissa maissa joista niitä tänne valuu. Näkisit onko joku lähtenyt paratiisista vai ovatko he päässeet pakoon helvetistä!


    • yksinkertasta

      Ongelma poistuu tarjoamalla kunnon työ? Muuten tuet lakkaa!

    • KommariMari

      Mikä on oikeata työtä ?mielestäni kaikki työt on tekemisen arvoista jotkut katsovat sen olevan heidän ihmisarvoa loukkaavaa ja nämä ihmiset asettuvat sen yläpuolelle,Vihervasemmistolaiset ovat oppineet samanlaisia kuten Mustalaiset elävät valtäväestön kustannuksella.

      • 10011010000

        Mari on kuulemma päänsä takia sairaseläkkeellä ja täällä työhön kehoittaa, hheh...


    • Semmonemaalima

      Yltiöpäisyys ei maailmasta ole lopussa, kunnes se lopetetaan. Erilaiset saatiot ovat ilmentymiä yksilöiden vallanhimojen amoknirvanoissa. Esimerkkeinä toimii taatusti aina rakentamattomat yhteiskunnat, joihin pyrkivät nojaamaan he, joilla on enemmän menetettävää. Näiden monasti uskonnollisten fantasioiden lisäksi on myös erilaatuista voipiota ja entropiaa.

    • Vireä.Virkailija

      "Oletko ideologisesti työtön?"

      Enhän toki se ei kannata. Olen se virkamies joka luotettavasti ja asiantuntevasti puhuu työttömien ongelmista näkemättä heitä koskaan. Olo on kuin vakuutuslääkärillä. Taudinkuva on kirjoista saatuna selvä ja ratkaisu on vain sormenkoukistuksen päässä. Palkka juoksee ja kiva on katsella nettiä ja vaikka somia tytteleitä akkunoista tuonne torille. Eläke on taattu johonkin aikaan. Joten mikäpä tässä sanoi Konsta Pylkkänen !

    • En_oo

      vaan käyn töissä ja maksan veroni mieluusti, jotta muutama vasuri saa olla kotisohvallaan pois työelämää turmelemasta.

    • Valtejakyösti

      Ei ihme että Vihervasemmisto ajaa kansalaispalkkaa työnteko on ihmisarvoa alentavaa kuten maamme Mustalaiset jotka eivät ole alistuneet valtaväestön tahtoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe