Eilen aamulla kun aurinko nousi verenpunaisena pallona, niin sattuiko kukaan todistamaan selällään makaavaa kuunsirppiä samana aamuna ennen tätä? En ole koskaan nähnyt Suomessa selällään makaavaa kuuta, onko joku? Mikähän selitys tälle olisi?
Selällään makaava kuu
21
1661
Vastaukset
- OnSeMetkaa
Noita "selällään" olevia Kuita on raportoitu ja kuvattukin eri puolilla maailmaa.
Pitäviä selityksiä ei ole kuulunut.
Linkitän tänne videoita kun aikaa järjestyy. - HAKUNILAN_UKKELI
Mä näin! Mistäköhän se muuten mahtaa johtua?
- JuuriNytKaikki
Selällään makaavan kuunsirpin kanssa samaan aikaan verenpunainen aurinko, mitä sitten tarkoittakin, sellainen paistoi 17.10.2017 Suomessa ja Euroopassa mm. Saksassa. Ruotsissa taas sama aamu oli sysipimeä yllättävän pitkään ja jotkut Twitterissä puhuivat jo maailmanlopusta. Uppsalassa taas kuului outoja pamahduksia edellisenä yönä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15038084/loppu-lahenee
Eniten kiinnostaa miten suoli24:n moderointi poistaa näitä viestejä vaikkei niissä ole mitään sääntöjen vastaista. Esim. viesti jossa kerrottiin Suomesta löydetyn lähiaikoina poikkeuksellisen paljon kuolleita ihmisiä yksi sieltä toinen täällä poistettiin, kun viestissä mainittiin mahdolliset rituaaliuhrit. Kaikkihan on ihan normaalisti;) - kumma.juttu
JuuriNytKaikki kirjoitti:
Selällään makaavan kuunsirpin kanssa samaan aikaan verenpunainen aurinko, mitä sitten tarkoittakin, sellainen paistoi 17.10.2017 Suomessa ja Euroopassa mm. Saksassa. Ruotsissa taas sama aamu oli sysipimeä yllättävän pitkään ja jotkut Twitterissä puhuivat jo maailmanlopusta. Uppsalassa taas kuului outoja pamahduksia edellisenä yönä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15038084/loppu-lahenee
Eniten kiinnostaa miten suoli24:n moderointi poistaa näitä viestejä vaikkei niissä ole mitään sääntöjen vastaista. Esim. viesti jossa kerrottiin Suomesta löydetyn lähiaikoina poikkeuksellisen paljon kuolleita ihmisiä yksi sieltä toinen täällä poistettiin, kun viestissä mainittiin mahdolliset rituaaliuhrit. Kaikkihan on ihan normaalisti;)Ei ole aurinko ollut ennen punainen vaikka varmaan aiemminkin metsäpaloja ja Saharan hiekkaa on lennellyt taivaalla.
- The.end
Satuin näkemään ja kun katsoin kaukoputkella niin siinä kuunsirpin vieressä oli joku outo pyöreä möhkäle. Mikä lienee.
Sattuiko kukaan näkemään tänään turkoosin sinertävää outoa pilveä? En ole ikinä ennen nähnyt sitä väriä taivaalla.
Ja vielä, mihin se Saharan hiekka ja metsäpalon tuhka katosi yks kaks yllättäen?
Putosiko maahan vai palasi takaisin sinne mistä tulikin?
Epäilen että nibiru on syyllinen näihin omituisuuksiin ja Nibirun piilottelu ja salailu.- HAKUNILAN_UKKELI
Jos Kuun edessä olisi ollut joku möhkäle niin YouTube:ssa olisi nytten tuhat videoa aiheesta ja miljoonat tähtitieteilijät olisivat nähneet sen.
- The.end
HAKUNILAN_UKKELI kirjoitti:
Jos Kuun edessä olisi ollut joku möhkäle niin YouTube:ssa olisi nytten tuhat videoa aiheesta ja miljoonat tähtitieteilijät olisivat nähneet sen.
Taitaa niitä YouTuben videoitakin kadota kuin Saharan hiekka konsanaan.
- HAKUNILAN_UKKELI
The.end kirjoitti:
No se on totta joo, mutta jos siinä edessä olisi joku möhkäle niin ainakin yksi niistä miljoonista tähtitieteilijöistä olisi päässyt sencuurin läpi ja tuonut asian julkisuuteen!
- HAKUNILAN_UKKELI
Ja tähtitieteilijät olisivat havainneet noin ison möhkäleen kymmeniä, ellei satoja vuosia ennen kun se meni Kuun eteen.
- sensuuri.on.valtaa
The.end kirjoitti:
Saharan hiekka ei katoa, mutta monet YouTube videot kyllä nykyisin katoaa.
- missä.on.kuvat
The.end kirjoitti:
Mutta onneksi siis SINÄ sen näit, ja otit siitä kuvan.
Nyt voit meille esitellä tämän kuvan.
Koska sinä et ole YouTube sen sensurointi ei kykene viemään hallussasi olevaa kuvaa; jotenka hopi hopi levittämään sitä kaikkialle. - The.end
missä.on.kuvat kirjoitti:
Mutta onneksi siis SINÄ sen näit, ja otit siitä kuvan.
Nyt voit meille esitellä tämän kuvan.
Koska sinä et ole YouTube sen sensurointi ei kykene viemään hallussasi olevaa kuvaa; jotenka hopi hopi levittämään sitä kaikkialle.Jospa ostaisit itse kaukoputken ja selvittäisit mikä se möhkäle on tai oli.
Varjo jostakin? - näitkö.sittenkään
The.end kirjoitti:
Jospa ostaisit itse kaukoputken ja selvittäisit mikä se möhkäle on tai oli.
Varjo jostakin?Minä en sellaista nähnyt; onneksi sinä näit.
Jotenka missä on se kuva?
Kuvaa näkemättä sanoisin että katselit pilveä; tai olit pilvessä. - The.end
näitkö.sittenkään kirjoitti:
Minä en sellaista nähnyt; onneksi sinä näit.
Jotenka missä on se kuva?
Kuvaa näkemättä sanoisin että katselit pilveä; tai olit pilvessä.Onneksi näen paljon muutakin.
Älä sitten ylläty mitä tuleman pitää. - Kuva.Tai.Valetta
The.end kirjoitti:
Onneksi näen paljon muutakin.
Älä sitten ylläty mitä tuleman pitää.Ota seuraavalla kerralla kuva niin ei epäillä että näet vain pikku-ukloja.
- HAKUNILAN_UKKELI
Kyllä Kuun sirppi oli selälleen, mä näin sen kanssa.
- PuhuttiinMuusta
HAKUNILAN_UKKELI kirjoitti:
Kyllä Kuun sirppi oli selälleen, mä näin sen kanssa.
Tässä puhuttiin möntistä Kuun edessä; lue tätä keskustelua ennen kommentointia.
- hytr6hjtuj
PuhuttiinMuusta kirjoitti:
niin joku möntti oli väitetysti kuun edessä minkä takia sirppi oli selälleen.
- jgfjcjkcgyj
PuhuttiinMuusta kirjoitti:
niin joku möntti oli kuun edessä ja sen takia sirppi oli makuulleen
- Kummallinenaamu
Olin menossa töihin ja taivas oli erittäin kirkas ja kuu oli " väärinpäin " .Ihmettelimme sitä työkavereiden kanssa ja vielä oudommaksi kaikki muuttui kun sitten taivas olikin kuulemma niin täynnä hiekkaa ja tuhkaa että aurinkokin oli punainen...se hetkeä aiemmin todella kirkas taivas.
- HAKUNILAN_UKKELI
Viheraho sai kuvattua kun Kuu oli melkein selälleen!
https://www.youtube.com/watch?v=_uTIY5dLI-I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789