Erehdyin ostamaan keväällä Offerillan diilin auton renkaiden vaihdosta ja kausisäilytyksestä Ylöjärven Rengascenteriltä. 18.4. vaihdettiin kesäkumit alle ja yhden talven ajetut Nokian hakkapeliitta-nastat metallivanteilla jäi säilytykseen ko.firmaan. Nyt olen yrittänyt viikon ajan tavoittaa henkilöitä puhelimitse, sähköpostilla ym. ketään ei saa kiinni. Ylöjärven rengascenterin kotisivulinkki ohjautuu Rengaspinnoittamo Pimark Oy:lle, jossa ilmoitetaan heidän vaihtaneen ketjua ja toimivansa uusin tuottein.. Täältä ei myöskään kukaan vastaa viesteihini, eikä minulla tietoa missä renkaani ovat? En ole ainoa ko. "tarjoukseen" sortunut, Ylöjärvelle oli nelisenkymmentä diiliä tehty itse ostaessani, ja Lielahteen lähemmäs sata!! Googlailin Pimarkin tietoja ja protestilistalta löytyy, liikevaihto laskenut pahasti miinukselle ym. Alkaa tuntumaan kunnon rengashuijaukselta, hyväkuntoisia rengassarjoja on myynnissä Pirkanmaan alueella reilusti, tarjoajan numerotietoja ei löydy numerohaussa....Seuraavaksi poliisille ilmoitusta.
Varoitus: Ylöjärven/Lielahden Rengascenter
40
5585
Vastaukset
- kysyn_vaan
Oletko käynyt paikan päällä selvittämässä asiaa?
- offerilladiili
En ole työvuorojeni vuoksi päässyt Ylöjärvelle, kun aukioloaika näytti olevan
9-16, ja heidän nettisivustonsa ohjasi Pimarkille. Puhelinnumerot eivät vastaa, sähköposti-ja tekstiviesteihin ei myöskään vastausta. Mutta tänään tavoitin, kun oli mennyt viestiä Rengascenter Oy:n kautta myös. Ensi viikolla vaihtoaika, toivottavasti oikeat renkaat.
Jos näin, niin olen todella tyytyväinen, ja pahoittelen ylireagoinnistani.
- KerkkoKekkeruusi
Mulla myös renkaat entisessä Lielahden Rengascenterissä. Ennen sivuilla oli nettiajanvaraus renkaanvaihtoon, nyt ei sitäkään löydy. Katotaan löytyykö renkaat kuitenkin jostain.
- SamaKerkko
Sain heti kiinni kaverit tuolta nettisivuilla olleesta numerosta ja homman sovittua.
- Hukassa17
Onko se koko rakennus purettu?
- offerilladiili
Lielahdessa viereinen rakennus purettu, rengasfirma löytyy nettisivujen osoitteesta.
Ensi viikolle olen saanut renkailleni vaihtoajan, joten toivottavasti tämä oli ylireagointia. - Renkaathukassa
Hei.
Mulla myös renkaat sielä ja huomasin että rakennus purettu. Mistä numerosta siis olette saaneet ihmiset tavoitettua? Tai miltä nettisivulta? - renkaanvaihtaja
http://rengasmarketpimark.fi/yhteystiedot/
Täältä löytyy yhteystiedot. Itselläni sama juttu eli olen ostanut säilytyksen tuon ko. diilin kautta. Yritin soittaa Lielahteen tänään monta kertaa, mutta tuuttaa varattua joka kerta, joten lähetin sähköpostia ja toivon, että pian vastaavat sieltä. - yötäpäivää
renkaanvaihtaja kirjoitti:
http://rengasmarketpimark.fi/yhteystiedot/
Täältä löytyy yhteystiedot. Itselläni sama juttu eli olen ostanut säilytyksen tuon ko. diilin kautta. Yritin soittaa Lielahteen tänään monta kertaa, mutta tuuttaa varattua joka kerta, joten lähetin sähköpostia ja toivon, että pian vastaavat sieltä.Puhelimeen eivät rengasfirmat taida ehtiä vastailla sen vuoksi, että renkaanvaihtorumba on juuri nyt käynnissä.
- renkaanvaihtaja
Käytiin tänään hakemassa renkaat säilytyksestä Lielahdesta Teivaalantieltä. Sesonki on todellakin vilkkaimmillaan ja töiden organisointi paikan päällä sekaisin. Menimme paikan päälle suoraan, koska muutoin liikkeeseen ei saanut yhteyttä. Renkaita piti itse etsiä rekkarin perusteella varastosta, koska henkilökunta ei ehtinyt palvelemaan kaaoksen keskellä. Onneksi oikeat renkaat lopulta löytyivät, mutta uskon että tämä kokeilukerta jäi viimeiseksi.
- Rengaskaveri
Valitettavasti renkaasi ovat jo myyty eteenpäin.
Hei te ketkä saitte ajan tälle viikolle, menikö kaikki ihan ok loppupeleissä? Itsekin koitan kuumeisesti tavoittaa kavereita kun omat renkaat samaisen diilin takana entisessä Lielahden Rengascenterissä. Ei vaan saa puhelimella tällä hetkellä kii (varattua koko ajan) kun veikkaan että saattaa olla melkoinen härdelli juurikin kun kaikki tarttis talvikumit alle.
- RaimondPutiloff
Itse aion hakea omat renkaani säilöstä pois ja viedä muualle. Sen verran sekavaa on touhu... Eikä toi yrityksen protestilistalla olokaan paljon luottamusta herätä...
- alumies
olen 2 viikkoa sitten koittanut saada aikaa kyseiseen puljuun renkaitten vaihdosta ja ei vastausta vaikka on numero jätetty niin s-postiin kuin muuhunkin isompaan johtoon.ihmettelivät kanssa tuota touhua....muualle kanssa siirrän pyöräni tästä firmasta.
Mä kävin tänään itse paikanpäällä kun pitkin päivää tuuttasi vain varattua. Rekkarin jätin ja huomenna sovittiin että voin tulla hakee kumini 13 jälkeen. En edes tahdo että vaihtavat renkaani vaikka se diiliin kai kuuluikin. Muualle jo sovittu se operaatio :) Toivoa vaan sopii että omat kumini huomenna todellakin saan.
- Meki87
[email protected] ainakin vastasi sähköpostiin tänään ongelmitta. Renkaat kuulemma löytyy viereisestä rakennuksesta Teivaalantie 5. Tulee vaan mieleen että pääsisikö helpommalla kun tiedottaisi vaikka nettisivuilla tästäkin...
- RaimondPutiloff
Hain renkaat tänään pois. Eivät olleet edes varmoja, että missä ne on.
4 henkilöä odotti renkaanvaihtoa, kaikille oli ilmoitettu 9.30 ajaksi. Nostureita oli kaksi... Eräs siinä kysyikin, että miten on mahdollista. Työntekijä ei tiennyt.
Kyllä meinasi työntekijöitä käydä sääli.
Joku kyseisessä firmassa kyllä haisee ja pahasti.
- muumipappa_vm_1948
Toivottavasti kaikki nyt oppivat tästä, ettei mitään "diilejä" kannata ostaa. Menee paikan päälle ja maksaa seteleillä täyden hinnan, sillä konstilla on hommat onnistuneet, enkä koe olevani mitenkään köyhä vaikken typeriä "diilejä" ole ikinä ottanut.
- Älävaihdatäällärenkaita
Itselläni oli sovitusti aika varattuna vaihtoon sekä kausisäilytykseen. Kun saavuin paikalle sanottiin heti että ovat tunnin myöhässä aikataulusta. Tupa täynnä ihmisiä odottamassa kylmässä hallissa. Hermostuneen oloista vastaanottoa ja monien renkaat kadoksissa. Yhdelläkin oli pultit hukattuna talvirenkaista jotka olivat samassa säilössä renkaiden kanssa. Samassa ajassa missä olisin vaihtanut itse pihassa kahden auton renkaat he vaihtoivat juuri ja juuri yhden. En voi suositella. Otin renkaani matkaan ja säilytän niitä muualla. Kävi sääliksi työntekijöitä jotka kiireellä yrittivät vaihtaa renkaita.
- RenkaatKadoksissa
Jouduin odottamaan 3 tuntia että löysivät edes renkaani. Otin renkaat ja lähdin. Amatööri toimintaa.
- Offerillandiili
Viestin aloittaja kävi tänään viikko sitten sovitussa renkaanvaihdossa.....Olin ajallaan paikalla, 2 paikkaa jossa rengasvaihtoja tehtiin. Paljon hämillään olevaa porukkaa, osa tuli kysymään renkaitaan pois. Aikani odoteltuani kysyin millainen jono täällä on, kun sovittu aika mulla. Kerrottiin, että ainakin tunti ollaan myöhässä. Menin kahville ja palasin takaisin. Sama härdelli jatkui. Aina rengassarjan kerrallaan 1-2 miestä kävi etsimässä viereisestä varastosta, ja asiakkaiden turhautuminen ja hermostus vaan lisääntyi. Mua ennen oleva odotti renkaitaan reilun tunnin. Hänen autonsa oli jo nostettu tunkilla ylös ja kesärenkaat poistettu alta. Oli onnekas, kun renkaat kuitenkin löytyi, ja sai autonsa reilun 4 tunnin odottelun jälkeen. Rohkeasti jätti kesärenkaat heille säilytykseen. Tuli oma vuoroni, reilut 3 tuntia myöhässä sovitusta ajasta. Auto ylös, kesärenkaat pois ja.....2 kaveria lähtee etsimään renkaita. Meni reilu tunti, kun yksi heistä tulee kertomaan, että valitettavasti renkaita ei löydy. Nyt on sitten sovittava yrittäjän kanssa mitä tehdään. Tähän taas jonotusta,,,edelläni vastaava tapaus pienen lapsensa kanssa. Tälle yrittäjä selittää, että heiltä on varastettu reilut 30 paria renkaita, alumiinivanteita ym., todennäköisesti renkaat menneet tässä!!?? Sopi hyvityskuviot tämän kanssa ja oma vuoroni.
Ei mitään pahoittelua odotusajasta, renkaidenhäviämisestä....
Sain pienelle paperille tiedot yritys, y-tunnus, vakuutusyhtiö ja vakuutusnumero, ..tällä lapulla voisin hankkia autoliikkeestä, josta reilu vuosi sitten olen autoni ostanut, vastaavat renkaat vanteineen ja lasku heille...
En nyt oikein usko, että lappu, missä ei ole edes mitään virallisia leimoja ym., pätee 900-1000€ rengassarjan hankintaan..Jos heiltä on varastettu tuollainen
määrä renkaita, miksi ei ole otettu mitään yhteyttä ihmisiin, keillä renkaita ollut säilytyksessä? Ja miksi ei varmisteta vaihtoaikaa annettaessa, että asiakkaan renkaat ovat tallessa? Nyt annettiin turhia lupauksia ja monen tunnin odotusta kylmässä hallissa....lopputuloksena kesärenkaat edelleen alla ja talvirenkaat varastettu tai diilattuna....jälkimmäistä epäilen. Rikosilmoitus tästä varmaankin tehtävä! - Alumies
Taitaa monien ihmisten jotka jättäny pyöriänsä säilöön olla ihmeissään kun renkaita ei löydykään ja keksitään satuja.kyllä ne on myyty jollekin välistä sillon kun vanha rakennus on ollu purkuvaiheessa.
En suosittele tätä paikkaa kyllä toiminnallaan muille - tunkkiooo
Oliskohan aika itse opetella kuuluisia kadonneita kädentaitoja,ja vaihtaa itse renkaat autoon.Loppujenlopuksi suht helppo homma.
- HannaKoo2
Niin, se vaihto vielä onnistuisikin, mutta säilytys ei. Eri ihmiset käyttää rahojaan eri palveluihin, mä tähän.
- Kumiroope
Päivä meni säilössä olleiden renkaiden hoitamiseen. Ensin tunti etsittiin ja todettiin että nekin on varmaan "varastettu". Yläkerrassa zombin näköinen ukko kertoi että 30 sarjaa renkaita on varastettu yms. Antoi jonkun lapun millä piti saada toisesta liikkeestä uudet tilalle. Noo sit toiseen liikkeeseen ja he eivät suostuneet antamaan sarjaa ennenkuin raha on heillä, koska pimark ei ole maksanut laskuja. Sit taas vitullinen soittelu ja selvittely pimarkin kirjanpitäjällä käymään yms. Niin saatiin maksu järjestyyn ehkä. Ja jos luoja suo, niin huomenna uudet renkaat ja vanteet tilalle.
Tähän kului reilu 4h renkaita ei ole siis vieläkään alla, mutta ehkä sitten huomenna jos raha on liikkunut...
Kyllä suurin osa asiakkaista kävi etsimässä ja hakemassa omansa pois ja sääliksi kävi niitä jotka vielä sielä odottivat alle vaihtoa tms.
Tuli mieleen touhusta speden rautakauppa sketsi.
Kiertäkää tämä helvetin sekasorto ja kaukaa. - HannaKoo2
En voi suositella minäkään. Renkaani olivat säilytyksessä Ylöjärvellä. Soittelin alkuviikon eri numeroihin saamatta vastausta, sähköpostiinkaan ei kukaan vastannut. Lopulta ajoin ke 25.10. Ylöjärvelle renkaitani hakemaan, siellä lappu luukulla, ovat auki ”sopimuksen mukaan”. Päädyin sitten ajamaan Lielahteen, koska päätin että renkaat on saatava ulos nyt. Lielahdessa tosiaan kaaos päällä, useampi ihminen kyseli renkaitaan sekä Ylöjärven pisteestä että Lielahdesta, sovitut renkaanvaihdot laahasivat tunteja jäljessä... ”Joku lähtee ehkä kohta antamaan renkaita Ylöjärveltä”. Kertaakaan ei tosiaan kukaan mitään pahoitellut, muistettiin kyllä kysyä olenko maksanut jo säilytyksen. Minulla taisi olla se tuuri, että renkaat olivat Ylöjärvellä, joten ne olivat tallessa kun sain sinne ihmisen höykyytettyä ovia avaamaan.
Firma ei varmastikaan voi ilmoittaa asiakkailleen muuttuneista käytännöistä eikä varastetuista renkaista, koska en usko että heillä on mitään asiakasrekisteriä. Eikä tietoa siitä, millaisia ja kenen renkaita säilytyksessä on. Omianikin etsittiin ihan vain liidulla renkaisiin kirjoitetun rekisterinumeron perusteella.
Lienee sanomatta selvää, että en jäänyt enää odottamaan renkaiden vaihtoa ja jättänyt kesärenkaitani säilytykseen. Välttäkää tätä firmaa. - mummu69
Itse sain yritykseltä hyvää palvelua ja ilmoituksen, että Noten renkaat löytyvät Ylöjärveltä.
Sain myös ajan renkaiden vaihtoon, mutta näistä kommentesta johtuen päädyin kuitenkin
viemään renkaat mennessäni.
Toivottavasti kaikki saavat renkaansa tai ainakin korvauksen varastetuista renkaista.
Tsemppiä! - sairaanhoitsu
Miksi firma ei ilmoita aiakkaille, hoi!!!
- VW15
En ole saanut firmaan mitään yhteyttä, piti Rengasmarketin asiakaspalvelun kautta jättää viestiä. Sieltäkin sanottiin, että paljon on ollut viimeaikoina ongelmia kyseisen firman kanssa. Mitään hajua ei ole, että koska saan talvirenkaat sieltä - jos ollenkaan.
- Liilee
Pimark vaihtoi Rengascenterin alta rengasmarketille ja tästäkään ei mitään ilmoitettu mihinkään.
Kävin etsimässä renkaitani heiltä, kun huomasin Rengascenterin rakennuksen puretuksi. Joku työntekijä siellä oli ja sanoi, että lehdessä kai pariin kertaan ilmoitettu.
Joopa joo. Vilkaiskaapa protestilistalta niin Pimarkilla on hieman rästejä.
Onneksi omat renkaat ei siellä enää ole, koska tuntuu siltä, että puulaaki kaatuu kohta ja voi olla, että häviää renkaita hieman ennen sitä... - VW15
Nyt puhelimeen vastataan. En saanut kuitenkaan aikaa varattua, joten menin paikanpäälle. Osuin sopivaan rakoon ja sain renkaat vaihdatettua saman tein alle 10 minuutissa! Sanoivat, että pari edellistä viikkoa olivat kaoottisia, mutta nyt näytti homma olevan jo hanskassa. Ketjun vaihto ja muutto varmasti vaikuttivat siihen, että homma oli vaihtosesongin pahimpaan aikaan aikalailla sekaisin. Palvelu oli erittäin ystävällistä.
- Retsoni
Ei se kuule tämän firman kaaos tuohon kahteen viikkoon rajoitu :)
Toki sesonki on sesonkia, mutta hämärää on touhu ollut aina.
Kun firma oli vielä Rengascenterin alla vein autonvaihdon myötä tulleita renkaita säilöön ja otin vanhat säilöstä pois. Oli syyskuu ja puhelimeen ei vastattu. Soitin Rengascenterin palvelunumeroon mistä ottivat yhteyttä firmaan. Soittivat sitten minulle takaisin ja kertoivat, että Pimarkin väki on lounaalla. Tunnin päästä joku kaveri tuli ja sanoi pyörittävänsä Ylöjärven toimipistettä ja Lielahtea yksin, kun muut lomautettu.
Eli ravasi kahden paikan välillä yksinään.
Kummassakin päässä porukkaa jonossa ovilla. - Luse
En suositelle myöskään ottamaan rengascenteriin rengashotellidiiliä minkä offerilta otin tähän Ylöjärven toimipisteeseen vuos sitte.. Asiakaspalvelusta ei tietoakaan ja kaiken kukkuraksi renkaat oli siinä samassa kunnossa ku menin seuraavalla kerralla vaihtamaan eli ei oltu pesty mikä kuului myös siihen soppariin, Vastaus: eivät tietty ollu samaa mieltä asiasta. Siihen loppui se yhteistyö siihen puljuun. Kyllä siinä oppi kerta laakista kun sai sitten sen homman kotipihalla uudelleen pesuineen kaikkineen. Tiedä sitten mikä olisi ollut lopputulos jos olisin alkuperäisen hinnan maksanu kaudesta, epäilen kyllä. Varmasti löytyy hyviäkin rengashotelleja sitä en epäile, ideahan on muuten hyvä.
- Ei_tuonne
Oma kokemukseni ei ole yhtään parempi kuin täällä aiemmin kerrotut: Soitin useita päiviä, mutta aina oli puhelin varattu ja lopulta siihen ei saatu edes yhteyttä. Lähetin kiukkuista sähköpostia tässäkin keskustelussa mainittuun osoitteeseen ja siihen vastattiin nopeasti. Vastattiin, että saan renkaani seuraavana iltapäivänä, laittavat valmiiksi odottamaan. Vastasin, että en pääse huomenna, mutta tulen viikon kuluttua ja ilmoitin päivän ja kellonajan. Tänään olin paikalla ilmoittamaani aikaan, mutta renkaitani ei ollut missään, mitään tietoa ei löytynyt. Viikko aikaa reagoida! Nuori kaveri lähti niitä sitten etsimään ja löysikin ne viereisestä hallista. Renkaiden sovitteet olivat kadonneet ja seuraavaksi etsittiin niitä, mutta koska ei löytynyt, sain uudet. Renkaita ei oltu pesty, vaikka se kuuluikin sopimukseen. Sääliksi kävi työntekijöitä! Heille oli kerrottu, että tämä on normaalia alalla ja kaikilla muillakin on sama tilanne. No ei ole.
Kehotan välttämään kyseistä yritystä! - Muutamankerrankäyny
Löysin jutun netistä että Firma myytiin kaks vuotta sitten ilmeisesti kyseiselle omistajalle. Koska vielä Kaksi vuotta sitten tämä renkaiden vaihto oli mitä mahtavinta jos kattelee noita firman lukuja. Nykyinen omistaja ei ilmeisesti piittaa asiakkaista eikä työntekijöistä saati laskuista sitten kun protestilistalla ovat. Nyt varmaan ainoa mikä kannattaa kyseistä liikettä kohtaan on tingata renkaat ihan törkeen halvalla itelle.
- Asiakassi
Joko tää on nurin vai vieläkö porskuttaa?
- Voivittunyt
jaksaa ihmiset vielä valittaa kun ei mitenkään työntekijöiden vika että firma on " hukannut " 30 sarjaa renkaita muuton yhteydessä joista suurin osa korvattu! pitäisi ihmisten ymmärtää että jos juuri saatu muutettua suuri määrä renkaita eikä ole inventaarioo varastolle tehty niin voi olla hieman vaikeaa löytää asiakkaan renkaat kun sattui juuri ekat lumet tulemaan sille päivälle jossa kaikki mummelit ja pappelit yhtäaikaa huutamassa missä renkaani, ja samalla työntekijöiden pitäisi vielä vaihtaa renkaita kun yksi kattoo vieressä ja häiritsee työntekoa kysymällä renkaitaan tai jotain muuta! itse sain erittäin hyvää asiakaspalvelua kaiken sekasorron keskellä, siellä oli yksi työntekijä kahdella nosturilla hoiti asiakaspalvelua samalla kun vaihtoi kahteen autoon renkaita ja hoiti laskutuksen ja jutteli samalla asiakkailekkin! jotain ymmärrystä ja inhimillisyyttä!
- Ent.Asiakas
Muutama viikko sit oli aamulehdessä juttua, kun vaihteeksi ihmisten renkaat hukassa.
Pimark tehnyt konkurssin ja yrittäjä siirtänyt renkaat johonkin uuden firman varastoon uusiin tiloihin. Ja taas ei ole ilmoitettu asiakkaille...- Ei_näin
Joo, sähköpostiin ei ainakaan vastaa ollenkaan. Olisi kivaa löytää renkaat jostain, että saisi auton allekin laitettua.
- mitäkummaa
Täällä kans yks ymmyrkäinen, jolla renkaat heillä säilössä. Oli siinä ihmettelemistä, kun liikeen tilalle "kasvanu" kerrostalo. Mistä porukka lähtee kyseleen? Numeroon ei saada yhteyttä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871016- 191013
- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99815- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?66742